دوست داشتن تفاوت‌های یکدیگر

دوست داشتن تفاوت‌های یکدیگر

دوست داشتن تفاوت‌های یکدیگر

 

عشق-ازدواج-تجسم خلاق-استاد آرام-دوست داشتن تفاوت‌های یکدیگر

۱- انتظار ایده‌آل‌گرایی نداشته باشید.

ایده‌آل‌گرایی را در شخصی که دوست دارید یا در خود انتظار نداشته باشید.

ایده‌آل‌گرایی انتظارات کاملاً غیرواقع‌بینانه‌ای ایجاد می‌کند.

هیچ‌کدام از هر دوی شما قادر نخواهید بود با این استانداردها زندگی کنید و در نهایت آسیب می‌بینید و نااُمید خواهید شد.

به خود و عشق تان آسان بگیرید و انتظار داشته باشید که خطا و اشتباه رخ دهد.

عشق-ازدواج-تجسم خلاق-استاد آرام-دوست داشتن تفاوت‌های یکدیگر

۲- به شریک خود تجربه‌های‌تان را یاد دهید و در رابطه آن‌ها را به کار ببرید. 

بله اتفاقات بد و ناخوشایند در روابط شما رخ خواهد داد.

ممکن است چیزهای اشتباهی بگویید یا شریک شما احساسات‌تان را آزرده‌خاطر کند.

این چیزها در هر رابطه‌ای رخ می‌دهد.

نکته‌ی مهم وقتی اتفاق ناخوشایندی در رابطه‌ی شما با شریک‌تان و عشق تان رخ می‌دهد (و حتی برای مشکلات زندگی خود) یادگیری از آن اشتباهات و پیشروی به جلوست.

سعی کنید از هر موقعیت منفی بهترین استفاده را کرده و با تجربه‌اندوزی آن را به رویدادی مثبت تبدیل کنید.

صادقانه تلاش کنید تا به نقطه‌نظر دیگران در بحث‌های خود پی ببرید.

 

عشق-ازدواج-تجسم خلاق-استاد آرام-دوست داشتن تفاوت‌های یکدیگر

دوست داشتن تفاوت‌های یکدیگر

۳- اختلافات خود را برطرف کنید. 

وقتی از دست شریک و عشق خود عصبانی یا ناراحت می‌شوید، احساس داشتن عشق نسبت به او سخت می‌شود.

نکته‌ی مهم خوشحال بودن در کنار یکدیگر بعد از جنگ و دعواست.

آگاه باشید که همیشه فرصت آشتی وجود دارد. چه بر سر هم فریاد بکشید و چه در کنار هم بنشینید تا قبل از آنکه مسائل حادتر شود، با هم مصالحه کنید.

تقریباً هر نوع تضاد و اختلافی دارای شکلی از آشتی است.

صرف‌نظر از اینکه چگونه شما یا شریک‌تان با هم اختلاف دارید، مطمئن شوید که هر دوی شما در نهایت به حرف‌‌های همدیگر گوش می‌کنید و می‌توانید با هم به توافق برسید.

عشق-ازدواج-تجسم خلاق-استاد آرام-دوست داشتن تفاوت‌های یکدیگر

۴- احساسات مثبت و منفی خود را نسبت به یکدیگر متعادل سازید. 

تعادل در ایجاد خوشحالی و داشتن روابط عاشقانه مهم است.

تحقیقات نشان می‌دهد که در ارتباط با پایداری عشق در گذشت زمان، نسبت جادویی برای تعاملات مثبت و منفی در یک رابطه ۵ به ۱ یا پنج تعامل مثبت در ازای یک تعامل منفی است.

وقتی یک عمل منفی را نسبت به شریک خود تشخیص می‌دهید، برای احیای حسی از تعادل،نهایت تلاش خود را برای ایجاد تعاملات مثبت انجام دهید.

تعاملات مثبت شامل صمیمیت فیزیکی همچون لمس کردن و خندیدن است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *