روشی برای برون فکنی کالبداختری هنر رویا بین

روشی برای برون فکنی کالبداختری هنر رویا بین

روشی برای برون فکنی کالبداختری هنر رویا بینی 

 روشهای خیلی موثر و سریعی برای برونفکنی کالبداختری (به اصطلاح عامیانه پرواز روح) وجود دارد. که خیلی از این روشها بسیار زیرکانه و دارای جزئیات بسیار جالبی است.
هر چقدر شناخت ما از تجاربی که بدست می آوریم بیشتر میشود روز به روز به روش شخصی خودمان نزدیک میشویم.
و میتوانیم راحتترین روش مناسب را برای انجام آن بسازیم.
روشی که میخواهم برای شما بیان کنم یکی از این روشهاست که بسیار ساده ولی کارساز میباشد.
روشی برای برون فکنی کالبداختری(هنر رویا بینی)
 
 روشهای خیلی موثر و سریعی برای برونفکنی کالبداختری (به اصطلاح عامیانه پرواز روح) وجود دارد.
که خیلی از این روشها بسیار زیرکانه و دارای جزئیات بسیار جالبی است.
هر چقدر شناخت ما از تجاربی که بدست می آوریم بیشتر میشود روز به روز به روش شخصی خودمان نزدیک میشویم. و میتوانیم راحتترین روش مناسب را برای انجام آن بسازیم.
روشی که میخواهم برای شما بیان کنم یکی از این روشهاست که بسیار ساده ولی کارساز میباشد. و سرعت دستیابی به برون فکنی در آن بسیار بالاست.
کسانی که در مورد آگاهی در خواب تمرین کرده باشند نتایج بسیار موثرتری میبینند ولی بهرحال این روش برای هر شخص تازه کاری هم مفید و عملی میباشد.
پس آماده باشید تا آگاهی جدیدی در برونفکنی بدست آورید. حالتی که ما از آن استفاده میکنیم حالتی است که شما معمولا از آن به آسانی میگذرید.
وقتی که ما میخوابیم قبل از به خواب رفتن در حالت خاصی قرار میگیریم. که در واقع این مرحله از به خواب رفتن مرزی میان خواب و بیداری است.
در این حالت ما شروع به دیدن تصاویر جسته و گریخته میکنیم.
که دیدن این تصاویر در واقع نشانه این است که ما در حال به خواب رفتن هستیم.
حتی در این حالت ما هنوز به بیداری خودمان مطمئن هستیم ولی کاملا آگاه نیستیم.
بعد از گذر از این حالت ما به خواب رفته ایم. یک شخص عادی به آسانی از کنار این پدیده میگذرد.
در حالی که اگر شما کسی باشید که شغف برای برونفکنی دارید از آن استفاده خواهید کرد. نکته ای که باید اضافه کنم اینست که ما پس از گذر از این مرز آگاهی خودمان را از دست میدهیم. منظور من از آگاهی آن نوعی است که ما در هنگام بیداری داریم و به وضعیت خودمان یعنی بیداری واقف هستیم.
نکته بسیار جالبی که مطرح میشود ادامه دادن این آگاهی پس از گذشتن از مرز میان خواب و بیداری میباشد.
 
 

در واقع اگر ما موفق به آگاه ماندن پس از به خواب رفتن بشویم به راحتی میتوانیم شاهد یک برونفکنی کاملا طبیعی باشیم.

که در آن کالبد انرژی بدن به حالت آزاد در آمده و کالبد اختری ما در تبع آن از کالبد انرژی آزاد میگردد
و در این حین کالبد انرژی شروع به جذب انرژی میکند که یک روند کاملا طبیعی است. البته در صورت آگاه شدن اکثریت متوجه این مرحله نمیشوند.
چون در هنگام برونفکنی مرحله ای وجود دارد که ما در آن آگاهی را از دست خواهیم داد و آن در هنگام جدا شدن از بدن است
و پس از جدا شدن ما دوباره آگاه خواهیم شد. این مرحله بسیار کوتاه است و خیلی ها متوجه آن نخواهند شد.
حالا سوال اصلی اینست که چگونه بر به خواب رفتن غلبه کنیم؟
روشهای بسیار موثری ابداع شده که میتوانیم از آنها استفاده کنیم. یکی از این روشها به این صورت هست که هنگام خواب (ترجیحا باید به اندازه کافی نیاز به خواب داشته باشیم.
شب هنگام بهترین موقع است) و در حالی که دراز کشیده ایم ودر حال به خواب رفتن هستیم به یک تصویر دلخواه فکر کنیم.

سعی کنید تصویری را انتخاب کنید که واقعا دلخواه شماست.

یعنی به اندازه کافی به آن علاقه داشته باشید که بتوانید به آن در ذهنتان فکر کرده
و آن را در ذهنتان نگهدارید. برای مثال تصویر شخصی که خیلی به آن علاقه دارید. تصویر یک مکان .
یک شیء یا هر چیز که قبلا در ذهن شما ماندگار باشد.
دلیل انتخاب کردن تصویر برای این روش به این دلیل میباشد که در این مرحله که شما به این کار مشغول هستید
با مرحله ای که پشت سر خواهید گذاشت و آن هم از تصاویر تشکیل شده شباهت بسیاری وجود دارد
و باعث خواهد شد شما بتوانید آگاهی خودتان را حفظ کرده و از مرز میان خواب و بیداری رد شوید و همچنان آگاه بمانید.
برای این تمرین فقط وقتی به تختخواب بروید که واقعا احساس خواب در شما زیاد باشد و بتوانید این کار را شروع کنید.
بعد از آن کار شما باید نگاه داشتن این تصویر ذهنی باشد وبتوانید این کار را به خوبی انجام دهید.
شما باید این کار را همچنان ادامه دهید به هر میزان زمان تا شما به خواب فرو روید.
بعد از آنکه بدن شما به خواب رفت و شما هنوز آگاه بودید میتوانید از بدنتان خارج شوید.
خیلی ها ممکن است برایشان سوال باشد که چطور از بدنمان بیرون بیاییم؟
شما میتوانید مثل اینکه از تختخواب بلند میشوید دستتان را روی تخت بگذارید و آهسته بلند شوید و سر پا بایستید.

یا میتوانید به یک سمت بغلتید و دوباره سر پا بایستید.

همچنین میتوانید به آسانی اراده کنید و تصور کنید که در حال ارتفاع گرفتن از جسمتان هستید یا دارید
از قسمت پاهایتان خارج میشوید و از جسمتان دور میشوید.
البته سعی کنید برای انجام راحت این مرحله هنوز چشمهای کالبد اختریتان بسته باشند.
این فقط برای راحتی شماست و باز کردن چشمها در حین بیرون آمدن از بدن هیچ خطری ندارد.
رمز موفقیت این روش یکی از نیاز به خواب داشتن شماست (البته نباید خیلی خیلی خواب آلود باشید)
و دیگری موفقیت در نگاه داشتن تصویر در ذهن تا آخرین مرحله و هنگام رد شدن از مرز میان خواب و بیداری است.
در این حالت شما به راحتی آگاه میمانید در حالیکه بدن شما کاملا به خواب رفته است.
در صورتی که در انجام مرحله تصویر ذهنی احساس راحتی نمیکنید و این روش را نمی پسندید میتوانید از یک روش دیگر استفاده کنید.
میتوانید در صورت تمایل از روش دوم استفاده کنید.
در این روش که کاملا مشابه با روش اول است قسمت تصویر ذهنی وجود ندارد و به جای آن در هنگام به خواب رفتن میبایست دستتان را بالا نگهدارید.
اتفاقی که در این حین می افتد اینست که به محض به خواب رفتن، دست شما به پائین می افتد و شما دوباره بیدار میشوید.

روشی برای برون فکنی کالبداختری هنر رویا بین

پس از بیداری دوباره دستتان را بالا نگهدارید.

و این حالت چندین تکرار میشود تا اینکه بتوانید در نزدیکترین مکان بین خواب و بیداری قرار بگیرید و بتوانید بیدار بمانید در حالیکه بدن شما به خواب رفته است.
این تمرینی است که به این طریق شما میتوانید هر بیشتر به مرز خواب و بیداری نزدیک شوید و بتوانید خودتان را بیدار نگهدارید و بدنتان را بخواب ببرید.
برای دستیابی به تسلط در این روش میبایست شما به تمرین در این زمینه بپردازید و در صورت ورزیده شدن در این کار میتوانید به راحتی برون فکنی کالبداختری کنید.
شرط موفقیت در این روش و دیگر روشها تمرین میباشد.
روشی دیگر خود را در یک خیابان بسیار پهن و دراز تصور کنید .

هر چه به طرف جلو میروید خیابان باریکتر و باریکتر میشود .

در ان هنگام که به جلو حرکت میکنید هوا نیز تاریک تر و تاریک تر میشود . این روشی است که خود من از ان بعضی اوقات استفاده میکنم.
روشی دیگر و اما روشی که برای من و دیگر دوستانم بسیار مفید واقع شد تمرکز بر روی وسط دو ابرو بود . که بعد ها متوجه شدم یکی از موسر ترین روشهایی است که از ان نام میبرند
و این روش در کتاب های بساری امده و یوگی ها هم از این روش استفاده میکنند. چشمهایتان را ببندید . کره چشمتان را برگردانید و به نقطه یی در بالای بینی وسط دو ابرو تمرکز کنید .
سعی کنید به هیچ چیزی فکر نکنید. پس از مدتی تمرکز به حالت برون فکنی میرسید.
این روش هایی که گفته شد بسیار میتواند موثر باشد .
شما اگر روشی دیگر را دارید حتما از ان استفاده کنید. اگر هم خواستید میتوانید در قسمت نظرات بگید که روشهایی را یاد بدهم. 

یک پاسخ برای “4”

  1. من از روش نگه داشتن دستها استفاده گردم با اینکه قرص خواب خورده بودم خوابم نبرد که هیچ دستهام بی حس شدن وشدیدا گرسنه شدم وشکمم شروع به سرو صدا کرد خلاصه مجبور شدم بلند شم ورفتم یه مقدار شکلات وویفر خوردم تا اینکه اذان صبح شد ـگفتم برم نمازم و بخونم ومثل بچه آدم برم بخوابم بهتره فکر نکنم این روشها روی من تاثیری بذاره 😁😁😁😁

    1. درود و سلا
      رویا بینی و پرواز روح نیاز به تمرین و ممارست زیاد دارد و تمرین زیادی باید انجام بدهید.
      نا امید نشوید و اگر علاقمند به رویابینی و پرواز روح هستید تمرین را ادامه دهید
      موفق باشید

  2. سلام من از بچگی تو وجودم بوده و دوساله سرگرمیه شبانمه چن ماهه که با اسم علمیش اشناییت پیدا کردم میشه یک شماره تلگرام یا اینستاگرام ای دی بهم بدید برای چن تا سوال

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *