دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم شاهکاری که زندگیتان را متحول می سازد

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم شاهکاری که زندگیتان را متحول می سازد

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم – عملکرد هیپنوتیزم در به دست آوردن آرامش قابل انکار نیست، مطمئناً تمامی ما به دنبال آرامشی در طول زندگی خود هستیم، پراکندگی افکار، مشکلات کاری، مشکلات مالی، مشکلات خانوادگی، مشکلات اجتماعی و … به طور کلی می‌تواند ما را از رسیدن به آرامش دور کنند. مطمئناً شما زمانی به آرامش می‌رسید که افکار شما خالی از افکار گوناگون باشد و یک تمرکز فکری در شما بوجود بیاید.

زمانی که به ساحل می‌روید، وقتی روی صندلی رو به دریا می‌نشینید، در آن لحظه به تنها چیزی که فکر می‌کنید، زیبای دریاست و آنجاست که شما ذهن خود را از افکار گوناگون محو می‌کنید و برای ساعاتی آرام می‌شوید. هیپنوتیزم و تاثیر آن بر روی آرامش فرد بیساری قابل توجه و چشمگیر می باشد هیپنوتیزم درمانی یکی از روش های درمان بیماری هاست که امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم به یکی از مهم ترین خاصیت های هیپنوتیزم یعنی ایجاد حس آرامش در فرد بپردازیم. با ما همراه باشید.

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم و افزایش تمرکز

و با قدرت تمرکز ذهن و آرامش درونی می‌توانید حتی به تک‌تک مشکلاتتان، خوب فکر کنید، و با نگرشی تازه به حل آن بپردازید، مطمئناً شنیده‌اید که فلانی بعد از رفتن به یک تعطیلات یک تصمیم مهم در زندگی خود گرفت و راه و روش زندگی خود را تغیر داد، هیپنوتیزم این کمک را به شما می‌کند که بدون آن که هزینه‌ای برای تعطیلات بپردازید، به یک آرامش درونی برسید.

تجسم خلاق، یکی از ابزار نیرومند آرامش به طور کامل است، اگر در تأثیر این عمل تردید دارید این آزمایش ساده را انجام دهید. یک پرتقال آبدار رسیده‌ را در ذهن خود مجسم کنید، که به آن جایی که بتوانیم حفره‌های روی پوست پرتقال را زیر انگشتان خود احساس کنید، ابتدا آن را زیر بینی تان نگه می‌دارید، عطر تند و تیز آن را حس می‌کنید، پوست کلفت و آب داری دارد و شما چاقوی برمی‌دارید، و آن را می‌برید، به محض بریدن آب پرتقال از چاقو سرازیر می‌شود.

یک تکه از آن را جدا می‌کنید و به طرف دهان تا می‌برید و آن بخش نرم پرتغال را مزه می‌کنید، اگر توانسته باشید این سوژه را به اندازه کافی و به وضوح تصور کنید، هم‌ اکنون باید بزاق دهانتان از خوردن آن پرتقال ترشح کرده باشد. در حقیقت فکر کردن تنها، در مورد یک موضوع خاص خواهد توانست تأثیر شدیدی بر ما بگذارد.

در این صورت اگر به نکته سرشار از آشتی و مهر بیندیشیم، شدیداً احساس آرامش می‌کنیم. این تصور سازی به صورت گسترده و واضح از طریق هیپنوتیزم برای شما صورت می‌گیرد تا جایی که حواس پنج‌گانه ما را که شامل لمس کردند، دیدن، بوئیدن، شنیدن و چشیدن می‌شود تحت تأثیر قرار می‌دهد. این یکی از تأثیرات هیپنوتیزم در آرامش است.

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم و افزایش تمرکز

هیپنوتیزم می تواند باعث افزایش تمرکز و تقویت قدرت کنترل فکر و جسم آدمی گردد.

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم و کاهش استرس و نگرانی 

در اثر نگرانی‌ها و فشارهای روحی، روند تنفس انسان تغییر می‌کند، به جای نفس‌های کامل و آرام، تنفس‌ها به صورت تند و سطحی درخواهد آمد و صحبت‌های نامفهوم و بی‌اثر خواهد شد. بنابراین هیپنوتیزم به ما کمک می‌کند به جریان تنفس خود نظم دهیم، انجام تنفس های عمیق با آگاهی به شما امکان جذب اکسیژن کافی در ریه‌هایتان قرار می‌دهد که این خود به آرام شدن سطح هیجانات و برقراری آرامش کمک می‌کند.

انجام تنفس‌های سطحی تنها یک سوم از قسمت بالایی ریه را فعال می‌کند در حالی که تنفس عمیق و کامل و فعال شدن تمام بخش‌های ریه کمک می‌کند و باعث خارج شدن هوای کهنه از داخل ریه می‌شود. فواید یک تنفس عمیق اغلب بسیار زود دریافت می‌شود و با انجام آن احساس آرامش، راحتی و آگاهی در ذهن، به وضوح بیشتر خواهد شد. اینکه پس از کار طولانی در طی روز به یک آرامش نیاز داشته باشیم امری طبیعی است. شما به راحتی می‌توانید با فایل صوتی هیپنوتیزم، احساس آرامشی در خود تجربه کنید.

 

درمان بیماری ها با هیپنوتیزم

سالهاست اضطراب و نگرانی بیماری همه گیر جوامع بشری شده است. برای ایجاد آرامش با هیپنوتیزم و کاهش استرس های زندگی که از هر سو به شکلهای گوناگون به انسان هجوم می آورند و سلامت او را تهدید می کنند. بسیار کاربردی می باشد.

اضطراب در پس هر تجربه ناخوشایند و هر آرزو و هر شکست و ناکامی و هر حسادت و نفرتی کمین می کند و به ذهن آدمی راه می یابد. در آنجا رشد می کند و به شکلهای گوناگون در آمده روح و تن آدمی را می آزارد و وقتی بروز می کند نام های مختلفی می گیرد:

دلشوره، بی خوابی، کابوس های شبانه، طپش قلب، فراموشی، عدم تمرکز، وسواس، حملات پانیک «وحشت»، فوبیا «هراس های بیمار گونه» کمبود حافظه، افت تحصیلی، میگرن، زخم معده، فشار خون عصبی، سردردهای تنشی، فلج عصبی، کری عصبی، ناخن جویدن، مو کندن، سیگار کشیدن، اعتیاد، بیماریهای روان تنی، سرطان و هفتاد رنگ دیگر ….

شیشه غم را نکوبی گر به سنگ                     هفت رنگش می شود هفتاد رنگ

اما اینها همه بیماری های بشری نیست، سوگ ها، تحقیرها و سر کوفت های دوران کودکی، مقایسه های نابجا، تبعیض ها، خیانتها و خطاهای شناختی موجب افسردگی می شود و افسردگی ها هم علامت هائی می آفرینند.

برای دفع همه آثار اضطراب و افسردگی چه حربه ای داریم ؟

اگر به ناگهان بگوئیم: آه … بله … هیپنوتیزم و آرامش درمان همه این دردها است و می توان برای ایجاد آرامش با هیپنوتیزم استفاده کرد، اغراق آمیز بنظر می رسد، بلکه درست تر این است که بگوییم در کنار روشهای درمانی دیگر، هیپنوتیزم روشی است که می تواند به درمان این عوارض و معضلات کمک کند و در اینجاست که بعضی از شما خوانندگان به اشتباه برخی افراد پی می برید: بله، درست است هیپنوتیزم یک روش و یک ابزار است و یک هدف نیست.

بسیار پیش آمده که به من مراجعه کرده اند و با اشتیاق گفته اند که من به ایجاد آرامش با هیپنوتیزم خیلی علاقمند هستم آمده ام هیپنوتیزم شوم و خودهیپنوتیزم یاد بگیرم و وقتی که به سادگی با این سوال روبرو می شوند که برای چه هدفی می خواهی هیپنوتیزم شوی تازه هر دو متوجه می شویم که فقط یک اشتیاق بی هدف و یک آرزوی بی پایه شکل گرفته است، کتابها و داستانهای که خوانده است، دل انگیزی و دلفریبی و کار آمدی هیپنوتیزم برایش جلوه گر شده است و تکنیکهای شگفت و رنگارنگ و  هیجان انگیز هیپنوتیزم و آرامش برایش هدف شده و هدف درمانی را نادیده گرفته است.

حقیقت هم همین است هیپنوتیزم و آرامش برای رفع مشکلات و معضلات و بیماریهایی که نام بردم تکنیکهای رنگارنگ و متعدد و شیوه های بدیع برای موقعیتهای گوناگون در آستین دارد که همگی آنها الزاماً باید در یک موقعیت درمانی به اجرا در آید نه برای سرگرمی و تفریح و یا وقت گذرانی.

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم و افزایش تمرکز

هیپنوتیزم علاوه بر ایجاد احساس آرامش برای درمان بسیاری از بیماری ها موثر می باشد.

 

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم چگونه رخ می دهد؟

هیپنوتیزم شاهکارش ایجاد آرامش است. “هیپنوتیزم یک روش و یک ابزار است و یک هدف نیست. شاهکار هیپنوتیزم ایجاد آرامش است و با این حربه به جنگ ریشه ای و بنیادی با بیماری های اضطرابی می رود و در ابتدا هم با همین ویژگی متولد و شناخته شد.”

 از همان ابتدا روی سخن ها ضمیر ناخود آگاه بود و اکنون هم مهمترین مخاطب هیپنوتیزم همین ضمیر ناخود آگاه است و بنابر این ایجاد خلسه و کنار زدن ضمیر ناخود آگاه از مهمترین تکنیکهای هیپنوتیزمی است که بمرور زمان یک ویژگی دیگر هم یافتند.

فهمیدند حتماً لازم نیست یک نفر بعنوان هیپنوتیزور یک نفر دیگر بنام سوژه را هیپنوتیزم کند، بلکه یک فرد می تواند خودش، خودش را هیپنوتیزم کند اما کاربرد آنرا نمی دانستند. به مرور زمان هیپنوتیزم با شناخت درمانی، رفتار درمانی، روانشناسی، مصاحبه های انگیزشی، رفع خطاهای شناختی، شناخت طرحواره های ذهنی و غیره تلفیق و تکمیل شد و اینگونه بود که هیپنوتیزم گسترش یافت و یک علم تمام عیار شد.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم صورت می گیرد اما در طول زمان یک اشکال مهم برای هیپنوتیزم و درمانهای هیپنوتیزمی عنوان کردند  موقتی و زود گذر بودن این درمانهاست و پس از مدتی بیماری عود می کند و شخص به همان حالت نخست بر می گردد. البته این اشکال در سایر روشهای درمانی هم هست.

مثلاً در درمان دیابت شما داروئی می خورید و قند خونتان تنظیم می شود اما بعد از چند ساعت دوباره قند خون بالا می رود لذا باید دوباره دارو بخورید و برای همیشه دارو بخورید و یا دوره درمانی سینوزیت را تکمیل می کنند سینوزیت درمان می شود اما بعد از مدتی در شرایط خاص دوباره سینوزیت می گیرید و باید دوباره خودتان را درمان کنید.

این اشکال در مورد هیپنوتیزم هم وجود دارد و پس از تکمیل درمان امکان دارد بیماری عود کند. من برای حل این مشکل چاره ای اندیشده ام که موفق بوده است. در پایان تمام درمانهای هیپنوتیزمی ام، برای مراجعین خودم خود هیپنوتیزم را هم آموزش میدهم که همان تلقینات درمانی که برایشان طراحی کرده ام در خلسه های خود هیپنوتیزمی که بمدت ۲۰ دقیقه دو یا سه بار در هفته انجام می دهند تکرار کنند. اینکار باعث می شود که مراجعه کننده استقلال خود در درمان را بدست بیاورد و بتواند مستقلاً بدون صرف وقت و هزینه درمان خود را ادامه دهد.

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

9 نکته کلیدی برای رسیدن به آرامش نسبی در هنگام پریشانی

رسیدن به آرامش نسبی در هنگام پریشانی - چگونه در مواقع استرس و پریشانی ...

ایستگاه بعد: مقصد نهایی آرامش

مقصد نهایی آرامش شاید شما هم چیز هایی در مورد «ریلکسیشن» یا آرام سازی ...

چگونه آرامش، گمشده دوران را بیابیم؟

 آرامش، گمشده دوران- شادابی ،نشاط ، لذت بردن از زندگی و هدفمندی مستلزم داشتن ...

1 روش رفع استرس ساده

روش رفع استرس به آسانی و در هر مکان و حالتی - اگر دنبال ...

تاثیرات مدیتیشن بر استرس

مدیتیشن بر استرس تاثیر مثبتی دارد - تا به حال چقدر به ذهن خود ...

مدیتیشن راهی سریع و آسان برای کاهش استرس

راهی سریع و آسان برای کاهش استرس - مدیتیشن می‌تواند استرس روزانه شما را ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه