دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

خواص سنگ الماس

سنگ الماس
هنگام جدا سازی و طبقه بندی الماس با استفاده از خاصیت پدیده فلورسانس آنها هنگام عبور اشعۀ  X از آنها صورت میگیرد.
حداکثر بیست درصد الماس استخراج شده از معادن برای تهیه جواهرات مناسب است و از بقیه در صنعت مخصوصا شیشه بری،حفاری و دستگاههای برنده و تراش استفاده میکنند.
امروزه آفریقای جنوبی در زمینه تولید و تجارت الماس در دنیا بی رقیب است.

بزرگترین و معروف ترین الماس های جهان عبارتند از :
1- الماس کولینان با وزن 20/530 قیراط که در برج لندن نگهداری میشود و به آن ستاره آفریقا نیز گفته میشود.
2- الماس کوه نور با وزنی حدود 186 قیراط که در تاج ملکه الیزابت انگلستان جای دارد و در برج لندن نگهداری میشود.
3- الماس تیفانی با 51/128 قیراط که در نیویورک می باشد.
خواص و فواید
الماس به تقویت مثانه و کلیه ها کمک میکند و از به وجود آمدن سنگ کلیه ومثانه جلوگیری مینماید.الماس برای از بین بردن بیماری «عسرالبول»(بند آمدن ادرار) مفید است.لذا پیشنهاد میکنند که آنرا برروی چاکرای خاجی (شکم) قرار دهند.
گذاشتن الماس بر روی شکم سبب رفع بعضی از ناراحتی ها و مشکلات دستگاه گوارشی و مسمویت ها و تقویت معده و روده ها میشود،همراه داشتن الماس برای زن حامله که زایمانش نزدیک است،مفید بوده و وضع حمل او را آسان میکند.
استفاده از الماس به ویژه گذاشتن آن برروی چاکرای پیشانی و چاکرای تاج برای تقویت اعصاب و درمان بیماری صرع و رعشه بسیار مفید است و به مغز نیرو و انرژی میدهد،قوه حافظه و استعداد را تقویت میکند،اندیشه و ذهنیات را پاک میکند و نیروهای منفی و اندیشه های فاسد را دور مینماید.
منبع :sang-shenas.
مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه