دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

خواص درمانی سنگ های هفت چاکرا

خواص درمانی سنگ های هفت چاکرا

خواص درمانی سنگ را می شناسید هر سنگی قدرتی عجیب دارد و سنگ ها علاوه بر زیبایی خاص خود دارای قدرت های شفا بخشی در درون خود می باشند و هر سنگی می تواند حتی انرژی های را در خود ذخیره نماید شاید بدین خاطر بوده که پیشینیان ما در سراسر دنیا سنگ ها بخصوص سنگ های قیمتی را دوست داشته و همواره از آنها استفاده می نمودند. و آنها را به عنوان زیور آلات همواره با خود حمل می کردند و یا به صصورت تزئینی در وسایل و لباسهای خود به کار می بردند.

سنگهای قیمتی و کریستال ها می توانند بر روی چاکراهای بدن اثر گذاشته و تبادلات انرژیکی آنها را تنظیم نمایند و این موضوع می تواند بسته به انرژی خود سنگ، رنگ و سایز آن تغییر نماید در این مقاله قصد داریم سنگ های که بر روی چاکراها اثر گذاشته و نحوی اثر گذاری آنها را توضیح دهیم.

خواص درمانی سنگ چاکرای اول 

چاکرای اول: پایه ستون فقرات، محل ورود پرانا (انرژی حیات انسان).

رنگ: قرمز، نشانه زندگی، قوت، نیروی حیات و طبیعت فیزیکی است. طبیعت رنگ قرمز با آتش و خشم مرتبط است. تمام سنگ های به رنگ قرمز با چاکرای اول یا چاکرای ریشه در ارتباط می باشند. عقیق قرمز، یاقوت سرخ، مشهور ترین سنگ های سرخ در دنیا می باشند این سنگ ها و رنگ قرمز در طبیعت با مفهوم انرژی در نهفته است و برای کسب انرژی از ریشه و تقویت چاکرای ریشه می توالن از آنها استفاده نمود. تیره بودن رنگ قرمز نشان از قدرت بیشتر آن است این رنگ برای تقویت نیروی فداکاری و دید آدمی مفید می باشد همچنین سبب افزایش زهد و تقوا و پارسایی  می گردد.

خواص درمانی سنگ قرمز:

1- بهبود کم خونی (از جمله لاغری، فقر غذایی، سرمازدگی).

2- غش و درمان کم انرژی بودن بدن.

خواص درمانی سنگ های قیمتی

سنگهای قیمتی قدرت نگهداری انرژی های بیشتری می باشند.

خواص درمانی سنگ چاکرا ی دوم:

چاکرا ی دوم: پایین شکم، مرتبط با طحال و دستگاه تولید مثل.

رنگ: نارنجی، نشانه غلبه بر خشم و کنترل بر خویشتن است. پایین شکم، مرتبط با طحال و دستگاه تولید مثل. محل قرار گیری چاکرای دوم یا چاکرای خاجی می باشد. اثر رنگ نارنجی، نشانه غلبه بر خشم و کنترل بر خویشتن است. این رنگ بسیار گرم بوده و برای غلبه بر خشم کاربرد دارد.

این رنگ با بقا و صبر ارتباط داشته و افرادی که این رنگ را دوست دارند اصولا افراد بی ریای می باشند. رنگ نارنجی نماد قدرت و شفا بخشی می باشد، بر روابط افراد تأثیر مبتی داشته و ترکیبی از قدرت رنگ قرمز و طلایی و زرد می باشد و خواص آنها را بصورت معتدل تری دارا می باشد به صورتی که هم حس نشاط و شادی را دارا می باشد.

تمام سنگ های نارنجی:

کارنلین (عقیق قرمز)، اُپال آتشین (یشم و عقیق آتشین)، یشم نارنجی.

خواص درمانی سنگ نارنجی:

تنظیم هضم غذا و گردش خون. باعث تقویت روابط اجتماعی نیز می گردد.

 

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

خواص درمانی سنگ چاکرای سوم:

چاکرای سوم: ناف و سولر پلکسوس، مرتبط با دستگاه گوارش و غده ی فوق کلیوی.

رنگ: زرد، نشانه ذهن، هوش، فهم، درایت زیاد، عقل و ذهنیت است و در ارتباط با احساسات و قدرت فردی  می باشد. ناف و چاکرای خورشیدی، مرتبط با دستگاه گوارش و غده ی فوق کلیوی می باشد. عقیق زرد یمانی یا یمنی را که که بخوبی برای مردم مشهور می باشد.

و رنگ زیبا و دلنواز دارداز جمله سنگ های زرد مرتبط با چاکرای سوم می باشد این سنگ با عزت نفس ارتباط نزدیکی دارا می باشد. از خواص آن به بالا بردن احساس احترام و قبول توانایی های خود می باشد این سنگ علاوه بر احساس محبت و عشقی که به وجود می آورد برای دور کردن انرژی های منفی نیز مانند حسد و عصبانیت از دیر باز کاربرد دارد.

رنگ: زرد، نشانه ذهن، هوش، فهم، درایت زیاد، عقل و ذهنیت است و در ارتباط با احساسات و قدرت فردی می باشد.

تمام سنگهای زرد و طلایی:

توپاز (یاقوت زرد)، سیترین، کهربا.

خواص درمانی سنگ زرد:

1- در شرایطی که سیستم عصبی آسیب پذیر می شود و انرژی مربوط به چاکرای خورشیدی «» از تعادل خارج می گردد، می تواند متعادل کننده باشد.

2- در بیماری دیابت (مرض قند).

3- یبوست.

4- اگر کسی به طور غیر عادی لاغر باشد (یعنی اشعه قرمز را زیاد جذب می کند) رنگ زرد این شرایط را در سیستم فیزیکی بدن خنثی می کند.

5- اگر کسی بیش از حد چاق باشد (رنگ آبی را زیاد جذب می کند) رنگ زرد آن را خنثی می کند.

 

خواص درمانی سنگ چاکرای چهارم:

چاکرای چهارم: قلب، عشق الهی، جوهر هستی، دستگاه گردش خون، سیستم لنفاوی و سیستم ایمنی.

رنگ: سبز، نشانه هارمونی (هماهنگی)، همدردی، خلاقیت، سلامت و فراوانی است. قلب، عشق الهی، جوهر هستی، دستگاه گردش خون، سیستم لنفاوی و سیستم ایمنی. رنگ سبز، نشانه هارمونی (هماهنگی)، همدردی، خلاقیت، سلامت و فراوانی است.

سنگ های با این رنگ باعث افزایش اعتماد به نفس وبه وجود آمدن احساس آرامش در آدمی می گردد. و نیز باعث کاهش دردهای احساسی شده و تعادل روح و شادابی آن را باز می گرداند این سنگ ها با چاکرای قلب در ارتباط بوده و برای التیام دردهای احساس و غم و اندوه بسیار کارآمد می باشند. این سنگها به هر کس که محتاج انرژی است کمک می کند.

تمامی سنگ های سبز:

زمرد، تورمالین سبز، مالاکایتو، جید، کرایزوپریز، دایوپتز، پریدات، اون تورین، عقیق خزه ای، یشم سبز.
در طیف رنگی، رنگ سبز در حد میانه است.

در طیف رنگی، رنگ سبز در حد میانه است. سه رنگ اول (قرمز، نارنجی و زرد) مربوط به جنبه های فیزیکی و سه رنگ آبی، نیلی و بنفش مربوط به جنبه های ذهنی و روانی می باشند.

خواص درمانی سنگ سبز:

1- تنظیم دستگاه گردش خون، فشار خون و قلب.

2- تمدد اعصاب و شارژ انرژی حیاتی.

3- بالا بردن ایمنی بدن

4- متعادل کردن قند خون در افراد دیابتی

خواص درمانی سنگ

هر سنگ با توجه به رنگ و خلوصش قدرتی دارد و استفاده از سنگها در جای جای زندگی بشری عجین شده است

خواص درمانی سنگ چاکرای پنجم:

چاکرای پنجم: مرکز گلو، مرتبط با دستگاه تنفس (محل ورود پرانا).

ابراز وجود و خلاقیت، اعتماد به نفس، احترام به خود و کار آیی. مرکز گلو، مرتبط با دستگاه تنفس (محل ورود پرانا) می باشد. ابراز وجود و خلاقیت، اعتماد به نفس، احترام به خود و کار آیی با آن در ارتباط است. سنگ آبى داراى قدرت درمان کننده در زمینه بیماری هاى مختلف و گرفتگى گلو می باشد. که با چاکرای گلو در ارتباط می باشد.

خواص درمانی سنگ آبی:

1- بیماریها یا مشکلات گلو.

2- انواع التهاب ها.

3- خونریزی های داخلی.

4- قابض و درمان کننده

5-خواب آور

خواص درمانی سنگ چاکرای ششم:

چاکرای ششم: چشم سوم یا غده هیپوفیز، دیدن درونی و بیرونی، مرتبط با سیستم عصبی و غدد مترشحه داخلی.

رنگ: نیلی، نشانه مرزهای صوفیانه، نیل به روحانیت، خودکفایی و عقل می باشد. چشم سوم یا غده هیپوفیز، دیدن درونی و بیرونی، مرتبط با سیستم عصبی و غدد مترشحه داخلی. می باشد رنگ نیلی به تحریک قسمت خلاق مغز را تحریک می نماید. سنگ درمانی بر اساس رنگ نیلی برای درمان بیماری های ذهنى از ارزش ویژه اى برخوردار است برای تقویت چاکرای چشم سوم استفاده مى شود.

رنگ: نیلی، نشانه مرزهای صوفیانه، نیل به روحانیت، خود کفایی و عقل می باشد.

تمام سنگهای نیلی:

آندیگو، سفیر نیلی، آزورایت.

خواص درمانی سنگ نیلی:

1- بهبود بیماری های ذهنی و روانی.

2- کمک به گشودن چشم سوم.

خواص درمانی سنگ چاکرای هفتم:

چاکرای هفتم: تاج سر یا غده مخروطی (صنوبری)، محل ورود پرانا.

رنگ: بنفش، نشانه تسلط روحانی است، بالاترین و عمیق ترین نوری است که با بالاترین عامل در وجود ما که همان چاکرای هفتم است در رابطه است. چاکرای هفتم یا تاج سر یا غده مخروطی (صنوبری)، محل ورود پرانا به بدن می باشد. رنگ بنفش، نشانه تسلط روحانی است، بالاترین و عمیق ترین نوری است که با بالاترین عامل در وجود ما که همان چاکرای هفتم است در رابطه است.

تمام سنگ های بنفش:

آمتیست و فلورایت.

خواص درمانی سنگ بنفش:

1- کمک به رفع بی خوابی.

2- رفع هر نوع بیماری یا نارسایی ذهنی و اختلالات روانی.

3- افزایش و قویت حافظه

4- در درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی

5- درمان میگرن، و کاهش درد های میگرنی

6- برای بهبود و درمان بیماری های سیستم عصبی مفید است

7- تقویت سیستم ایمنی بدن

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه