دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

درمان بیماری MS با طب سوزنی

درمان بیماری MS با طب سوزنی :
طب سوزنی می تواند به مشکلات مربوط به ادرار در بیماران ام اس کمک کند. استفاده از طب سوزنی برای بیماری های مختلف مورد آزمون قرار گرفته است اما مطـالعـات کمـی در خصـوص بیمـاری ام اس و طب سوزنی صورت گرفته است. تحقیقی در رابطه با مشکل ادرار در بیماران ام اس و استفاده از طب سوزنی برای درمان آن صورت گرفته است. در این تحقیق چهل و یک بیمار ام اس از انواع عود کننده و پیشرفته انتخاب و به چهار گروه تقسیم شدند. گروه اول هیچ نوع درمانی دریافت نکردند، گروه دوم داروهای رایج مربوط به کنترل مثانه را دریافت کردند، گروه سوم روی آن ها طب سوزنی انجام شد، گروه چهارم نیز هم طب سوزنی و هم داروهای رایج کنترل مثانه را دریافت کردند.

 

این تحقیق همچنین به طور مقدماتی شواهدی را ارائه می دهد که طب سوزنی می‌تواند در درمان مشکلات مربوط به مثانه مفید باشد ضمن اینکه نشان می دهد داروهای مرسوم و رایج همراه با طب سوزنی در این مورد می توانند بدون مشکل به کار برده شود.
مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه