دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

بهترین درمان مغناطیسی انواع درد موضعی

بهترین درمان مغناطیسی انواع درد موضعی

درمان مغناطیسی انواع درد – مغناطیس درمانی یا مگنت تراپی تحت عنوان درمان با بیومغناطیسی نیز شناخته می شود. مغناطیس درمانی و حتی درمان با میدان مغناطیسی با استفاده از مغناطیس یا آهنربا (مگنت) برای کمک به تسکین درد و کاهش التهاب عضلانی مرتبط است. و یا استفاده از آب مغناطیسی در جهت خواص شفابخشی آن و برخی از مردم این اثر میدان های مغناطیسی را نتیجه وجود هموگلوبین در خون می دانند اما آن حاصل واکنش مغناطیس به یون های مثبت و منفی خون است که جریان خون را بهبود می بخشد و منجر به تسکین درد می شود.

درمان مغناطیسی انواع درد بخشی از خون ما با ذرات یا یون ها (سدیم با بارالکتریکی مثبت و کلر با بارالکتریکی منفی) باردار می شوند. تصور کنید که این ذرات در حال حرکت در امتداد یک شریان بدن هستند که یک میدان مغناطیسی (مثلا بالش یا تشک مغناطیسی) در آن منطقه قرار می گیرد، در این هنگام یون ها در داخل آن میدان مغناطیسی به حرکت درمی آیند.

سپس یونهای منفی که در حال حرکت در جهت مخالف با یونهای مثبت هستند قطبی می شوند و یونهای مثبت را به جهات دیگر شریان میرانند. این جریان مغناطیسی کوچک به ذرات به دام افتاده اجازه می دهد که آزادانه در حرکت باشند و به مسیر اصلی جریان خون شریانی باز گردند.

تاریخچه و خواص مغناطیس درمانی یا مگنت تراپی

درمان مغناطیسی انواع درد بزرگترین میدان مغناطیسی دنیای ما زمین است که میدان آن تا 100000 کیلومتری زمین موثر است. تغییر و تحولات این میدان مغناطیسی بر روی تمامی حیات این کره تاثیرات زیادی دارد. سنگ درمانی میتواند به نوعی پیشینه این درمان باشد. استفاده از سنگ آهن یا حدید در طب سنتی ما از از دیر باز متداول بوده است.

از زمان هیپوکرات در دوران طب باستان، تأثیر درمانی مغناطیس شناخته شده و به کار گرفته می‌شده است. میدان‌های مغناطیسی در زندگی انسان نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و این نقش در زمانی قابل درک است که بدانیم زمین خود یک مغناطیس بزرگ است. از قرن 17، مگنت تراپی مورد توجه و مطالعه قرار گرفته و به وسیله محققان مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته است.

این شیوه درمان مغناطیسی انواع درد بر اساس اصلی است که همه چیز در طبیعت دارای جنبه‌های الکتریکی هستند. غشای سلول و تمام عناصر داخل سلول، بارهای الکتریکی و مغناطیسی را دارند. بدن انسان از تعداد زیادی سلول تشکیل شده است که فعالیت الکتریکی دارند. پتانسیل استراحت سلولی، با تبادل یونی غشاء سلول هماهنگ می‌شود.

درمان مغناطیسی انواع درد در سلول‌های بیمار یا آسیب‌ دیده، پتانسیل پایه تغییر می‌کند. میدان مغناطیسی با نفوذ به سلول‌ها، نفوذپذیری غشاء سلولی را بهبود بخشیده و تبادل یونی در سلول را تسهیل و مصرف اکسیژن را افزایش می‌دهد. این میدان به همه سلول‌ها در هر عمقی از بدن به صورت همزمان نفوذ می‌نماید.

به همین دلیل، این روش امکان درمان مؤثر بر پاتولوژی‌ها (آسیب‌ شناسی) در عمقی که با روش‌های دیگر به صورت مستقیم دسترسی ناپذیر بوده است، را فراهم می‌کند. حکیم ابوعلی سینا نیز از مغناطیس درمانی در دردهای مفصلی و درمان بیماری‌های طحال و کبد بهره‌مند بوده و امروزه طب مغناطیس به عنوان یک رویکرد مکمل و بدون آسیب بهره‌مندی وسیعی پیدا کرده است.

200 سال قبل از میلاد مسیح یک فیزیکدان یونانی در می یابد که استفاده از آهن ربا در کاهش دردهای موضعی تاثیر مثبتی دارد. حکیم ابوعلی سینا نیز از آهنربا در درمان بیماری هایی مانند طحال و کبد استفاده می نموده است. و همچنین 70 سال پیش از میلاد، ملکه مصر باستان ” کلِئوپاترا” برای حفظ زیبایی خویش بر روی پیشانی یک تکه آهنربا نصب می کرده و راز دوام زیبایی خود را در آن می دانسته است.

در سال های اخیر دانشمندان ‌روسیه با کار کردن بر روی آب مغناطیسی و قرار دادن دو آهنربا در دو طرف لوله رسوب زده و مغناطیسی کردن آب در حال گذر در لوله به نتایج جالبی دست یافتند و توانستند رسوبات داخل لوله ها را از بین ببرند و در پی این اکتشاف به فکر استفاده از این فناوری و کاربرد آن در زمینه درمان شدند و با آزمایشاتی بر روی موجودات زنده دریافتند که آب مغناطیسی می تواند باعث سم زدایی و پاکسازی رسوبات داخل عروق خونی  شود. به دنبال این موفقیت آنها این علم را در کشاورزی استفاده نمودند و محصولات با کیفیت تر، بهتر و بیشتری را تولید کردند.

بهترین درمان مغناطیسی انواع درد موضعی

درمان مغناطیسی انواع درد در سلول‌های بیمار یا آسیب‌ دیده، پتانسیل پایه تغییر می‌کند

عوارض دارویی گاهاً از خود بیماری خطرناک تر هستند. در طب مغناطیس درمانی هیچ گونه عوارضی به همراه ندارد درمان مغناطیسی انواع درد زیرا باعث ایجاد تعادل یا هارمونی در سلول می گردد  و این حالت هموستاز و تعادل نه تنها می تواند بسیاری از بیماری ها را از بین ببرد بلکه همانند واکسن حالت پیشگیری دارد و  باعث جلوگیری از وجود بیماری می شود. محققین مغناطیس درمانی بر این باور هستند که مغناطیس درمانی در تمام بیماری های می تواند تاثیرات مثبت و قابل توجهی داشته باشد.

قدرت آهنربای بکار برده شده در روش های سنتی 400 تا 1000 گوس بوده. ولی به دلیل این که بکار بردن این آهنربا معمولا زیبا نیستند در محصولات جدید مغناطیس درمانی و درمان مغناطیسی انواع درد از آهنربا های ND با قدرت 2000 گوس استفاده کرده اند که هم زیبا هستند و هم کوچک و به راحتی در انواع دستبند ها با جنس های مختلف جاسازی می شوند. پس برای تاثیر بر روی نقاط طب سوزنی در مچ دست نیازی به آهنربا با قدرت بالا نداریم. البته اگر بیشتر باشد ضرری ندارد و لزومی هم برای اینکار دیده نمی شود.

نحوه عملکرد مغناطیس درمانی به چه صورت است؟

درمان مغناطیسی انواع درد تمام عملکردهای فیزیکی و ذهنی هر فرد با میدانهای الکترومغناطیسی کنترل می شود که با حرکت یون های الکتروشیمیایی در بدن تولید می شوند. وقتی جایی از بدن زخم می شود و بافتی از بدن آسیب می بیند یون های مثبت به سمت مکان آسیب دیده حرکت کرده و باعث ایجاد درد و ورم می شوند.

درمان مغناطیسی انواع درد برای اینکه این زخم بهبود یابد می بایست قسمت آسیب دیده به یون های منفی طبیعی خود بازگردد، مواد الکتروشیمیایی مربوط به ورم و درد نیز می بایست برداشته شده و اکسیژن و مواد مغذی به منطقه آسیب دیده برسد. تمامی موجودات از یک سیستم میدان مغناطیسی درونی استفاده میکنند.

الکتریسیته درونی و میدان های مغناطیسی که سیگنال ها را در کل بدن برای کنترل اعصاب و ماهیچه ها می فرستند توسط مغز صادر میگردند که امروزه میزان و شدت این میدان ها توسط دستگاه های پیشرفته (الکتروآنسفالوگرافی – مگنتوآنسفالوگرافی) قابل اندازه گیری می باشد.

درمان مغناطیسی انواع درد بدن ما استفاده زیادی از آهن هایی نظیر کلسیم، پتاسیم و سدیم برای انتقال امواج الکتریسیته بین مغز و اعصاب می نمایند. شریان ها و گلبول های قرمز بصورت نامحسوسی توسط انرژی الکتریسیته منفی شارژ می شوند. از آنجایی که آنها همدیگر را دفع می نمایند گلبول های قرمز دیگر به دیواره شریان ها نمی چسبند که باعث می شوند کانالهای باریک انتقال خون همیشه صیقلی باقی بمانند.

درمان مغناطیسی انواع درد با ورود یونهای مثبت از طریق تنفس از ریه ها به سیستم گردش خون، میزان بار منفی گلبول‌های قرمز کمتر شده و به طبع میزان چسبندگی آنها به کانالهای انتقال خون بیشتر میگردد. که این امر موجب کند شدن میزان گردش خون می شود. میدان مغناطیسی با بازگشت تعادل الکترومغناطیس خون به حالت متعادل اولیه به بهبود منطقه آسیب دیده کمک می کند.

میدان مغناطیسی دیواره های مویرگها و همچنین ماهیچه های بدن و بافت های مربوط به آن را به حالت آرامش در آورده و باعث افزایش جریان خون می شود در نتیجه اکسیژن و مواد غذایی بیشتری به منطقه آسیب دیده رسیده و باعث از بین رفتن مواد الکتروشمیایی مضر و مواد شیمیایی درد آور می شود و باعث کاهش درد و از بین رفتن عوارض شده و به فرایند بهبود سرعت می بخشد.

استفاده از درمان مغناطیسی و درمان مغناطیسی انواع درد در حقیقت باعث کمتر شدن میزان بار مثبت یون ها در بدن شده و سرعت گردش خون در بدن را بهبود می بخشد. بهبود میزان گردش خون و ایجاد حرارت در بدن که یکی از کارهای مهم این شیوه درمانی است، در حقیقت کمک به بدن انسان برای انجام سریعتر امر خود بهبودی سیستم بدن است.

این روش درمانی درمان مغناطیسی انواع درد که برگرفته از طب قدیم سوزنی در چین باستان است امروزه جایگاه ویژه ای را در درمان های تکمیلی در کنار درمان های پزشکی روزمره پیدا کرده است. زمان پاسخگویی در افراد متفاوت می باشد و ممکن است از چند دقیقه تا چند هفته طول بکشد. تاثیر مغناطیس درمانی بستگی به استفاده از محصولات اصلی مغناطیسی، مدت زمان استفاده از محصولات و نوع و شدت بیماری دارد.

یک اتفاق تصادفی باعث شد تحقیقات علمی بر روی آثار مغناطیسی شدن آب انجام گیرد. این تحقیقات علمی به سرعت گسترش یافت. فن‌آوران و دانشمندان روسی، چند دهه قبل به دنبال روش ساده‌ای می‌گشتند تا دیواره‏ های داخلی لوله‌ها را از رسوبات نمک پاک کنند.

آنها در طی آزمایش‏های خود با کمال حیرت متوجه شدند که اگر آب مغناطیسی از داخل لوله‌ها عبور کند، رسوبات سفت نمک جدا  و در آب حل می‌شوند. علاوه بر این مسئله متراکم شدن رسوبات نیز کاهش می‌یافت و یا اصلاً قطع می گردید. آنها در مورد رادیاتور خودروها نیز به چنین نتایجی دست یافتند.

به این ترتیب ثابت شد که خاصیت مغناطیسی می‌تواند آب را به مایعی پرجاذبه تبدیل کند. طبق این پژوهش‌‏ها معلوم شد که پس از قرار گرفتن آب در معرض میدان آهنربایی دما، غلظت، تنش سطحی چسبندگی و خاصیت رسانایی جریان برق در آن تحت تأثیر قرار می گیرد. خاصیت آهنربایی باعث افزایش سرعت میزان رسوب‏ گذاری ذرات ریز معلق در آب و تشدید خاصیت رسانایی آن می‌شود. این امر روند یونیزاسیون در آب را نیز سرعت می‌بخشد.

مطالعه تأثیر خاصیت آهنربایی بر آب به طور طبیعی توجه زیست‏ شناسان مغناطیس شناس را به خود جلب کرد و آنها مهمترین مایع بدن یعنی خون را مورد مطالعه مشابهی قرار دادند. نتایج آن نیز حیرت انگیز بود. آنها متوجه شدند که تماس آن با مغناطیس بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون می‌شد و در نتیجه جریان ضعیفی ایجاد می‌کرد. این افزایش از نظر تعداد کانون‏های بلورسازی که به وجود می‌آورد، نسبت مستقیمی با قدرت میدان آهنربایی داشت.

روند یونیزاسیون (یعنی جدا شدن اتم‏ها و ملکول‏ها به ذرات باردار الکتریکی) نیز سریعتر انجام می‌شد. این امر خطر انعقاد خون در رگ‏ها را کاهش می‌داد و باعث جریان فی‌البداهه و آسانتر خون در سرخرگ‌‏ها و سیاهرگ‏‌ها می‌شد. جریان مغناطیسی ایجاد شده در خون منجر به افزایش گلبول‏های قرمز و گلبول‏های فاسد غیرفعال خون می‌شد و آن‌ها را تقویت می‌کرد. حرکت هموگلوبین در رگ‏‍های خونی تسریع می‌شد و رسوبات کلسیم و کلسترول خون به حداقل می‌رسید.

بهترین درمان مغناطیسی انواع درد موضعی

خاصیت مغناطیسی، تأثیر مشابهی بر همه مایعات دیگر بدن دارد.

درمان مغناطیسی انواع درد دانشمندان علاوه بر این، متوجه شدند که خاصیت مغناطیسی، تأثیر مشابهی بر همه مایعات دیگر بدن دارد. این امر همچنین به ترشح هورمون‏ها کمک می کرد و یاخته‌های جدید می‌ساخت و بافتها را دوباره جوان می‌کرد و بر کدهای ژنتیکی نیز تأثیر پایداری می‌گذاشت. پدیده‌های مغناطیسی در تمام اعصار، تأثیر مسحور کننده‌ای بر ذهن انسان داشته است. سنگ ماگنتیتی (که نوعی سنگ آهن‏ربا است) به صورت رسوب در رگه‌های آهنی مغناطیس‌دار جمع شده و اولین ماده مغناطیسی بوده که بشر از آن آگاهی یافته است.

در آلمان از این نیرو در صنایع مختلف از جمله کشاورزی و باغداری استفاده می شود به این صورت که میوه ها و سبزی هایی تهیه میشود با نام (بایو) که توسط آبهای مغناطیسی آبیاری شده و تحت تاثیر این نیرو رشد می کنند که این محصولات به علت مغذی تر بودن و اثرات مثبت آن گران تر از نوع معمولی آن است. همینطور استفاده از مغناطیس در کشاورزی باعث 50 تا 100 درصد رشد بیشتر میوه ها و سبزی ها شده است.

مغناطیس می تواند یک روش مطمئن برای جلوگیری از حمله های صرع باشد. استفاده از آهنربا به صورت دستبند یا استفاده آنها در نقاط طب سوزی می تواند تاثیرات درمانی برای انواع بیماری مثل صرع داشته باشد. در بسیاری از کشورها مغناطیس درمانی به عنوان یک علم مستقل فعالیت می کند. استفاده از مغناطیس درمانی دلیل بر عدم کارایی دیگر روش های طب یا زیر سوال بردن آنها نیست. اگر شما از میوه استفاده می کنید به این معنی نیست که مواد غذایی لبنی را رد کرده اید. درمان مغناطیسی انواع درد

درمان مغناطیسی انواع درد یک روش مکمل درمان

به هرحال طب مغناطیس بعنوان یک متد مکمل (نه درمان) و بدون زیان استفاده می شود و جالب است بدانید که:

⭕ طبق آمار 140 میلیون نفر تا به امروز از مغناطیس درمانی و درمان مغناطیسی انواع درد استفاده کرده اند که 80 درصد آنها جواب مثبت موثری در بهبود بیماریشان گرفته اند.

⭕ برخلاف درمان مغناطیسی انواع درد عوارض دارویی گاها از خود بیماری خطرناک تر هستند.

⭕ در طب مغناطیس درمانی و درمان مغناطیسی انواع درد هیچ گونه عوارض را به همراه ندارد چون باعث ایجاد تعادل یا هارمونی در سلول می گردد و این هارمونی و تعادل تنها می تواند بیماری ها را از بین ببرد و نمی تواند بیماری ایجاد کند.

⭕ با استفاده از یک سری درمان های مغناطیسی و درمان مغناطیسی انواع درد و همراه داشتن یک سری از این وسایل میتوانیم از بسیاری از این اختلالات جلوگیری کنیم.

امروزه به درمان های مغناطیسی درمان هزاره سوم گفته می شود که به علت اثرات منفی داروهای شیمیایی و گرانی برخی از آنها جایگزین آن می شود. علت دیگر استفاده از آن ارزان بودن مغناطیس است زیرا انرژی آهنربا بر خلاف سایر انرژی ها مصرف نمی شود بلکه به منبع خود به صورت چرخشی باز می گردد.

از دیگر موارد مثبت استفاده از مغناطیس و درمان مغناطیسی انواع درد حالت پیش گیرانه آن است که به صورتی مانند واکسن عمل میکند و از یک سری از بیماری ها جلوگیری میکند. مغناطیس درمانی قدرت و انرژی ما را بالا می برد و باعث می شود انرژی حیات یا پرانا با سرعت بیشتر در بدن به چرخش درآید و با این طریق بر روی تمام بیماری های ما موثر است و آنها را میتواند بهبود بخشد.

بستگی به نوع خواسته می توانیم از انواع روش‌های مغناطیسی یا وسایل مغناطیسی کمک بگیریم. دستبندهای مغناطیسی ترکیب دو علم مغناطیس درمانی و طب سوزنی است و در مچ دست ما نقاط طب سوزنی قرار دارد و با تحریم ان نقاط با سوزن یا روش های دیگر میتوان اثرات درمانی این نقاط را پدیدار کرد.

بنابراین آهنربا را باید در ناحیه های مختلف بدن که نقاط طب سوزنی هستند قرار داد. کسانی که ادعا می کنند مغناطیس درمانی تاثیر ندارد یا اثر موقت یا تلقینی دارد از طب سوزنی و تحریک نقاط سوزنی اطلاعاتی ندارند و بر آنها نمی توان خرده گرفت چون این افراد تنها علم کلاسیک پزشکی را خوانده اند. و علوم دیگر بی خبر هستند.

 

درمان مغناطیسی انواع درد و بیماری

به طور کلی ثابت شده است که محصولات مغناطیسی در پیشگیری و درمان بیماریهای زیر بسیار موثر است :

⭕ کاهش کلسترول

⭕ کاهش عفونت در بدن

⭕ تنظیم فشار خون (کاهش یا افزایش)

⭕ بهبود سریعتر شکستگی استخوان ها

⭕ حرکت و دفع شدن سنگ کلیه

⭕ درمان مغناطیسی انواع درد و تاثیر و کاهش دردهای مختلف عضلانی و مفاصل و ماهیچه ای

⭕ جلوگیری از کاهش توانایی بدن

⭕ دیابت

⭕ استرس و عصبانیت و اختلالات عصبی

⭕ دلشوره بی دلیل و اضطراب

⭕ از بین بردن خستگی چشم و جلوگیری از روند تضعیف چشم

⭕ درمان مغناطیسی انواع درد سر و درد ناحیه گردن

⭕ درمان مغناطیسی انواع درد های میگرن و سردردهای عصبی

⭕ دردهای سینوسی

⭕ آرتروز و رماتیسم کاهش روند التهاب و دردهای روماتیسمی

⭕ مشکلات تنفسی، سرفه های شدید و آسم

⭕ بی خوابی و پرخوابی مفرط

⭕ چاقی و لاغری مفرط

⭕ تورم، مشکلات گوارشی، یبوست مزاج و درد شکم

⭕ درمان مغناطیسی انواع درد شانه و کتف

⭕ درمان مغناطیسی انواع درد پشت (کمر)

⭕ عدم یا تأخیر در گردش خون و دفع ادرار

این تحریک ها شفا می بخشند

درد، همواره در کمین ما نشسته است و با ورودش افکار، احساسات و زندگی ما را تحت تأثیر قرار میدهد. آنچه در تمامی انواع دردها به طور مشترک رخ میدهد به دام افتادن پروتئینهای خون است. تجمع پروتئینها باعث جذب مایع (التهاب) شده و باعث درد میشود. بدین ترتیب بعضی از سلولها از تغذیه محروم میشوند و اگر به وسیله سیستم لنفاوی از بین نروند به سلولهای سالم نیز آسیب میرسانند. درمان مغناطیسی انواع درد

این شرایط منجر به درد، عفونت باکتریایی، آلرژی، بیماریهای قلبی، فشار خون، آرتریت و یا بیماریهای کشنده ای مانند سرطان میشود. انسداد مویرگها به وسیله پروتئین های به دام افتاده باعث تحریک پایانه های عصبی و احساس درد میشود. گردش سیستم لنفاوی باعث دفع سموم، رادیکالهای آزاد و مواد زائد و مایعات از بافتهای عفونی میشود.

یکی از راههای کاهش درد، استفاده از میدانهای مغناطیسی و درمان مغناطیسی انواع درد است که در مجاورت بدن قرار میگیرند. مگنت تراپی موضوع تازهای نیست. یونانیان باستان عقیده داشتند سنگهای طبیعی آهنربا دارای قدرت شفابخشی هستند. امروزه این وسایل به انواع و اشکال گوناگونی در بازار موجود است و میتوان به روشهای مختلفی از آنها استفاده کرد.

بهترین درمان مغناطیسی انواع درد موضعی

ثابت شده است که محصولات مغناطیسی در پیشگیری و درمان بیماریهای فراوانی موثر است

مغناطیسهای درمانی و درمان مغناطیسی انواع درد در سرامیکها، پلاستیکها و یا نوارهای ارتجاعی مورد استفاده قرار میگیرند. معمولاً برای درمان از دیسک های مغناطیسی کوچک با شدت میدان حدود 500 – 350 گوس، و برای کاهش درد از تشکها و یا بالشتک های مغناطیسی استفاده میشود که میدانهای قویتری ایجاد کنند تا بتوانند کاهش ناشی از فاصله تا سطح پوست را جبران نمایند.

یکی از مکانیزم هایی که در رابطه با عملکرد میدانهای مغناطیسی و درمان مغناطیسی انواع درد مطرح میشود، افزایش جریان خون است. اجزاء فلزی خون میدان مغناطیسی را به سمت خود کشیده و روی جریان خون اثر دارند. کاهش مواد زاید در خون باعث میشود سلولهای قرمز غنی شده از اکسیژن به راحتی حرکت کنند و باعث ترمیم و تغذیه شوند. نهایتاً مویرگها به اندازه اولیه برمیگردند و فشار از روی پایانه عصبی برداشته میشود.

عبور امواج مغناطیسی از بافتها و القاء جریانات ثانویه باعث ایجاد گرما می شود که این گرما تأثیر زیادی در کاهش درد در عضلات متورم و مفاصل دارد. حرکت هموگلوبین در عروق خونی تسریع مییابد و مقدار کلسیم و کلسترول خون کاهش مییابد. سایر مواد ناخواسته چسبیده به لبه داخلی عروق که باعث افزایش فشار خون میشوند، کاهش مییابد. پاکسازی جریان خون افزایش یافته و فعالیت قلب راحت تر میشود و درد کاهش یافته یا از بین میرود.

مروری بر مطالعات انجام شده

در مورد تحریکات مغناطیسی و درمان مغناطیسی انواع درد وجود آثار مثبت غیرحرارتی تحریکات مغناطیسی بر بافتهای بدن را تأیید کرده و بسیاری از این آثار به واسطه مطالعات کلینیکی تأیید شده است. از جمله بازسازی عصب، التیام زخم و بافت پیوندی، دیابت ایسکمی میوکارد و مغز از جمله این موارد هستند.

امروزه مطالعات انجام شده در مورد استفاده از تحریک کننده مغناطیسی مغز (Transcranial magnetic stimulation) در درمان بیماریهای نوروسایکولوژیک نشان میدهد که تحریکات مغناطیسی و درمان مغناطیسی انواع درد به عنوان وسیله تحقیقاتی و درمانی برای این بیماریها به کار گرفته شده است. وقتی این تحریک به صورت تحقیقاتی و تشخیصی به کار میرود، وسیله ای مناسب برای بررسی تحریک پذیری کورتکس، ارتباطات کورتیکال، پلاستی سیتی فلز، فعالیتهای شناختی و وضعیت بیماری است.

عده ای نیز از تحریکات مغناطیسی برای درمان بیماری استفاده کرده‌اند و مخصوصاً این تحریکات در مورد افسردگی به کار گرفته شده است. ولی در تفسیر نتایج به دست آمده هنوز مشکلاتی وجود دارد. در مجموع میتوان گفت این تحریکات وسیله مناسبی برای تحقیقات نوروسایکولوژی بوده و توان تبدیل شدن به یک وسیله درمانی را نیز دارند.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله مغناطیس درمانی انواع درد نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، پک آهنربا مغناطیس درمانی مخصوص آب مغناطیسی به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

مغناطیس درمانی دکتر آرام

دکتر آرام به دلیل تجربیات مختلفی که در مغناطیس درمانی و طب سوزنی و روشهای طب انرژی داشتند، سبک درمانی جذاب و جالبی را ارائه می کنند که شما می توانید تقریبا بر روی کل سیستم بدن تاثیر بگذارید و از درمانهای مگنت تراپی برای بیماری های فیزیکی و بیماری های ذهنی و روانی استفاده کنید. این سبک درمانی از تجربیات دکتر آرام در این زمینه نشات گرفته شده است.

 

🔻چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟🔺

هیچوقت برای یادگیری دیر نیست در هر کجای این دنیا که هستید و در هر سنی می توانید با کمک دکتر آرام این روش درمانی بسیار مفید را یاد گرفته، شما می توانید درمانگر خود و عزیزانتان شوید و با استفاده از پکیج مغناطیس درمانی به خودتان و عزیزانتان کمک کنید.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

وسایل مغناطیسی: کاربرد مغناطیس در زندگی روزمره

وسایل مغناطیسی - هر روز افراد زیادی جهت افزایش سلامتی و افزایش قدرت ایمنی ...

0 تا 100 انواع درمان با مغناطیس چیست

مغناطیس چیست تنوع زیادی در انواع آهنرباها وجود دارد. که در مسیر مغناطیس درمانی ...

9 درمان لاغری طبیعی + بدون پرداخت هزینه

درمان لاغری  شرایط نسبی است که بر پایه وزن ایده‌آل برای یک ارتفاع معین ...

چگونه از آب و مغناطیس درمانی برای درمان بیماری ها استفاده کنیم

آب و مغناطیس درمانی - آب درمانی و مغناطیس درمانی دو رویکرد نوین در ...

نحوه تهیه آب شفابخش مغناطیسی (بهترین آموزش سلامتی)

نحوه تهیه آب شفابخش مغناطیسی آب مغناطیسی، این مقاله به شما دقیقا می گوید ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه