آرام کردن ذهن با روشی ساده

آرام کردن ذهن با روشی ساده

 

آرام کردن ذهن با روشی ساده

 
چگونه می توانید فکر و ذهن خود را آرام کنید؟
 
مدیتیشن روی شبکه خورشیدی می تواند شما را به آرامش مورد نظرتان رهنمون کند.
 
این تمرین چه کمکی می کند؟
 
تمرین مدیتیشن شبکهٔ خورشیدی کمک می‌کند که ذهن شما آرام شده و کاملاً متمرکز شوید.
 
تا به طور کامل برای این تمرین آماده می‌شوید.
 
شبکهٔ عصبی ناحیه زیر معده با چاکرای سوم بدن شما مرتبط است، شما روی رنگ زرد تمرکز می‌کنید که این رنگ مربوط به مرکز انرژی این قسمت بدن انسان است.
 
و اعتقاد بر این است که با این کار فرد روی اعتماد به نفس، اراده و قدرت شخصی خود تاثیر گذاشته و آن‌ها را تحریک و تهییج می‌کند.
 

چطور این تمرین را انجام دهیم؟

 
 
روی ستون مهره‌ها و به پشت دراز بکشید. کف دستانتان رو به بالا باشد.
 
در قسمت زیر معده خود گل زردی را تصور کنید که گلبرگ‌های آن کاملاً باز است.
 
در حالی که چشمانتان بسته است، تصور کنید با هر دم (استنشاق) این گل با حرکتی موجی و به آرامی به سمت بالا به حرکت در می‌آید.
 
و با هر بازدم این گل دوباره با آرامی و آهستگی به سمت پایین بر می‌گردد.
 
به مدت دو تا پنج دقیقه روی دم و بازدم خود و این گل تمرکز کنید و سعی کنید ذهنتان به چیز دیگری معطوف نشود.
 
پس از طی این زمان احساس خواهید کرد که به آرامشی مطلوب در درونتان دست یافته‌اید.
 
 

آرام کردن ذهن با روشی ساده

 
منبع :parsegard

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *