تجسم خلاق، استاد آرام - Content


اطلاعات مفيد تجسم خلاق






جستجو در سایت تجسم خلاق


جستجو در وب
جستجوی سايت

سابقه و آمار بازدید تجسم خلاق

محبوبیت در گوگل

با زدن دکمه 1 ما را در گوگل محبوب کنید




تلقين صوتي و موسيقي درماني
اگر مي‌خواهيد موسيقي درماني را خودتان تجربه كنيد، ارتيز، كمپبل و گلدمن پيشنهاداتي در اين زمينه دارند
.
آگاهي صوتي خود را با توجه به اصوات اطراف خود در زندگي روزمره بالا ببريد
. اين عمل باعث مي‌شود خودتان را پيدا كنيد و مهارت‌هاي ارتباطي شما با بهبود مهارت‌هاي شنوايي تقويت ‌شوند.
زماني كه در حال انجام كار خانه و يا ساير كارهاي طاقت‌فرساي ناخوشايند روزمره هستيد، موسيقي مورد علاقه خود را گوش كنيد
. اين عمل نه تنها حواستان را پرت نمي‌كند، بلكه به شما انگيزه مي‌دهد تا كارتان را بهتر انجام دهيد.
زماني كه عصباني، پر استرس و دلسرد هستيد، قطعه‌اي موسيقي انرژي‌دار
(مثل مارش نظامي) را گوش كنيد. بدنتان را به مدت پنج تا هفت دقيقه به حركت درآوريد. با انجام اين كار موسيقي هيجانات شما را آزاد مي‌سازد. سپس ذهنتان به وضعيت موجود دلسوزانه‌تر و واقع‌بينانه‌تر مي‌نگرد.
اگر مي‌خواهيد عميقاً استراحت كنيد و از مزاياي آن بهره مند شويد، ولي بنا به دلايلي مشكلاتتان امكان چنين استراحتي را از شما سلب مي‌كند، كافي است در جايي آرام بنشينيد، حروف صدادار مختلف را زمزمه كنيد يا به صورت آواز بخوانيد وسپس به قسمت‌هاي مختلف بدن هدايت كنيد
. زماني كه صدايي ايجاد يا روي آن تمركز مي‌كنيم، نجواها و اختلالات مزاحم را كه به طور مداوم در ذهنمان هستند، متوقف مي‌كنيم و اين امر نه تنها ما را به سوي آرامشي عميق سوق مي‌دهد، بلكه از لحاظ معنوي به تعالي مي‌رساند!





تلقين صوتي و موسيقي درماني تلقين صوتي و موسيقي درماني تلقين صوتي و موسيقي درماني تلقين صوتي و موسيقي درماني ر

در تاریخ : يكشنبه، 8 شهريور ماه، 1388
نویسنده :
(3059 مشاهده)

 
نام شما: [ کاربر جدید ]

نظر:
کد امنیتی
کد امنیتی

  [ بازگشت ]

بازدیدکنندگان غیر عضو حق ارسال نظر و پیشنهاد در مورد مطالب این سایت ندارند .
برای استفاده از سرویسهای مخصوص کاربران عضو فرم عضویت را تکمیل نمائید .
Content ©
کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق