تجسم خلاق، استاد آرام - Content


اطلاعات مفيد تجسم خلاق






جستجو در سایت تجسم خلاق


جستجو در وب
جستجوی سايت

سابقه و آمار بازدید تجسم خلاق

محبوبیت در گوگل

با زدن دکمه 1 ما را در گوگل محبوب کنید




سردرد و هيپنوتيزم
سردرد مزمن را مي‌توان پيشگيري و كنترل كرد. چه به سردرد خوشه‌اي مبتلا باشيد و چه به سردرد شديد، فشار روحي مي‌تواند آن را بدتر و هيپنوتيزم آن را تسكين مي‌دهد. اين موضوع را با پزشك خود در ميان بگذاريد. در صورتي كه دواهاي تجويز شده، صرفا" به خاطر برطرف كردن نشانه‌ها است، بهتر است كه از روش خودهيپنوتيزمي استفاده كنيد. كاهش فشار روحي مي تواند علل سردرد را نيز برطرف كند.
تصويرسازي ذهني
تمركز متمركز، اين احساس احتقان يا انباشتگي را كاهش مي‌دهد. با توجه به موضع مبتلا روي بدنتان، حفره‌اي به اندازه ي يك سكه ده سنتي مجسم مي‌كنيد و بعد تصور كنيد، درد را از داخل آن به بيرون فوت مي‌كنيد. اگر نمي‌دانيد كه درد دقيقا" در كدام قسمت سر شما است، فرض كنيد كه حفره‌اي در دو طرف شقيقه ي شما وجود دارد و وقتي عمل بازدم را انجام مي دهيد، صدايي حاكي از رضايت نيز ادا كنيد.
تلقين
مرتب به خود بگوييد: سرم خوب شده و آرام است. نبضم عادي است. فشارهاي زندگي برايم عادي شده است. هيچ چيز و هيچ كس در پيرامون من نمي‌تواند من را تحت فشار روحي قرار دهد. قدرت ذهن من، درمانم كرده است.
 





سردرد و هيپنوتيزم سردرد و هيپنوتيزم سردرد و هيپنوتيزم سردرد و هيپنوتيزم سردرد و هيپنوتيزم سردرد و هيپنوتيزم

در تاریخ : سه شنبه، 17 شهريور ماه، 1388
نویسنده :
(2983 مشاهده)

 
نام شما: [ کاربر جدید ]

نظر:
کد امنیتی
کد امنیتی

  [ بازگشت ]

بازدیدکنندگان غیر عضو حق ارسال نظر و پیشنهاد در مورد مطالب این سایت ندارند .
برای استفاده از سرویسهای مخصوص کاربران عضو فرم عضویت را تکمیل نمائید .
Content ©
دوره تجسم خلاق