تجسم خلاق، استاد آرام - Content


اطلاعات مفيد تجسم خلاق






جستجو در سایت تجسم خلاق


جستجو در وب
جستجوی سايت

سابقه و آمار بازدید تجسم خلاق

محبوبیت در گوگل

با زدن دکمه 1 ما را در گوگل محبوب کنید



اين روشي است كه من آنرا براي اغلب كساني كه تجربياتي در خصوص آئينه دارند ترجيح مي دهم. حتي اگر اين تجربيات اندك بوده و فقط تصاوير نوري از چهره ديگران يا چهره خودشان باشد.


 



 

 از يك دوست كه به مطلب انرژي و نيز مديتيشن علاقمند باشد و شما بتوانيد مفاهيم معنوي را آشكارا با او در ميان بگذاريد بخواهيد كه به شما كمك كند و از اينكه ممكن است به شما بخندد ترسي نداشته باشيد. اطلاعات مقدماتي در خصوص چاكراها براي هر دوي شما مي تواند مفيد باشد. وانهادگي مدي تيشن را به مدت ده تا پانزده دقيقه اجرا كنيد . محيط خود را با نور معنويت پر كنيد و تمامي ناراحتيها و اختلالات زندگي روزانه را از خود دور نمائيد.

دو صندلي و در صورت امكان يك ميز كه شمعي كوچك در وسط آن باشد را انتخاب كنيد. البته شمع اجباري نيست و فقط در كار وانهادگي بهتر به شما كمك مي كند و آگاهي را تبديل به حالت وانهاده بيشتري مي سازد. روي زمين هم ميتوانيد بنشينيد؛ليكن يادتان باشد كه مي بايست راحت باشيد. حدود يك و نيم تا دو متر از دوست خود فاصله بگيريد. يادتان باشد كه نور مستقيم وجود نداشته باشد. هر گونه نور مصنوعي را كم كنيد يا همانطور كه گفته شد ازنور يك شمع استفاده نمائيد.

به چهره يكديگر نگاه كنيد. نقطه اي را در صورت طرف مقابل انتخاب نمائيد: بيني، نقطه بين چشمها، پيشاني يا هر نقطه ديگري را. مهم نيست كه با چشمان فيزيكي به كدام نقطه نگاه كنيد. مهم اين است كه ديد خود را كاملاً وانهاده سازيد. حتي چنانكه گفته شد هر گاه بر يك نقطه متمركز شديد، توجه دروني شما را به چشمان فيزيكي تان باز مي گرداند. بنابراين حائز اهميت است كه توجه خود را با وانهاده شدن ذهني و جسمي از ديد فيزيكي تان برطرف نمائيد.

عميق نفس بكشيد و انرژي اي كه شما احاطه مي كند را احساس نمائيد. مانند گرما در اطراف سر، صورت يا پشت گردن. گرمايي را كه در صورت خود احساس مي كنيد نشانگر انرژيي است كــه طـرف مـقابل از چشم سوم خود به بيرون مي تراود.گرم شدن پشت بدن، قسمت بالائي بدن يا حتي گردن نشانگر موجودي است كه وارد هاله شما شده است و بوسيله اين فعاليت جذب شده است. هر گاه چيزي مشاهده كرديد بگوئيد چه ديده ايد. باز هم خود را وانهاده كنيد وتمركز كنيد تا چهره ديگري ببينيد. بگذاريد دوستتان نيز تمركز كند و صبر كنيد تا او هم ناگهان تغييري را رؤيت كند. باز هم تأكيد ميكنم موضوع برد و باخت يا مسابقه در ميان نيست. ديدن، به معني بهتر بودن نيست. با صبر و شكيبائي به يكديگر كمك كنيد. هر گاه كار ديدن برايتان آسان شد چهره هايي را كه مي بينيد توصيف نمائيد.


در آغاز كار ممكن است جهت تمركز بر يك چهره مشكلاتي داشته باشيد؛ چون ممكن است حدود ده تا پانزده چهره مختلف، ظرف چند ثانيه بر شما ظاهر گردد؛ چنانكه گوئي يك نمايش اسلايد را تماشا مي كنيد، ليكن هيچ يك بقدر كافي ثابت نمي ماند تا شما بتوانيد به درستي آن را درك كنيد.مثل اين است كه مي بينيد ولي مي بايست ياد بگيريد كه مانند يك ايستگاه راديوئي، كانال را به آرامي تغيير دهيد. هر گاه چهره اي ديديد كه توجه شما را جلب كرد و آن را در آن لحظه كوتاه به خاطر آورديد در خصوص آن بينديشيد و توجه خود را عميقاً بدان چهره بازگردانيد، ليكن به آرامي.
تمركز كردن بر چهره يك موجود به مدتي طولاني، تمرين بيشتري را مي طلبد.
 
 





تماشاي چهره ها يا تغيير شكل، براي دو نفر در چشم سوم

در تاریخ : سه شنبه، 12 آبان ماه، 1388
نویسنده :
(3144 مشاهده)

 
نام شما: [ کاربر جدید ]

نظر:
کد امنیتی
کد امنیتی

  [ بازگشت ]

بازدیدکنندگان غیر عضو حق ارسال نظر و پیشنهاد در مورد مطالب این سایت ندارند .
برای استفاده از سرویسهای مخصوص کاربران عضو فرم عضویت را تکمیل نمائید .
Content ©
خود هیپنوتیزم پیشرفته