دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

مغناطیس درمانی چیست؟

مغناطیس درمانی چیست؟

مغناطیس درمانی یکی از روش های درمانی، بدون دارو است. درمان های مغناطیسی چنانچه باید در پزشکی به آن توجه نشده است. به همین دلیل بسیاری از افراد با آن آشنا نیستند و حتی پزشکان از روش های درمانی آن اطلاعی ندارند و نمی دانند که چگونه می توانند از تکنیک درمانی مغناطیس برای درمان بیماری هایشان استفاده کنند.

در این مقاله قصد دارم اطلاعات بسیار سودمندی را از مغناطیس درمانی در اختیار شما قرار دهم که شما بتوانید از مگنت تراپی برای بهبود بیماری های جسمی و ذهنی خودتان و اطرافیانتان استفاده کنید و بهره ببرید. خواندن این مقاله ممکن است چند دقیقه وقت شما را بگیرد ولی مطمئنا می تواند به شما کمک کند تا از شر داروهای شیمیایی خلاص شوید. و حتی با مغناطیس آب شفابخش خودتان را تهیه کنید پس با ما باشید و تکنیک های فوق العاده که در زیر به شما گفته می شود را انجام دهید.

مغناطیس درمانی

کتاب مغناطیس درمانی دکتر آرام

مغناطیس درمانی چیست؟

استفاده از آهنربا و مغناطیس برای درمان را مغناطیس درمانی می گویند. این ادعا که آهنربا و مغناطیس میتواند اثرات درمانی داشته باشد، به چند هزار سال قبل بر می گردد. در این روش درمانی ادعا می شود که، آهن ربا می تواند سطح سلامتی را بالا ببرند. استفاده کردن از مغناطیس بر روی اندام به شما کمک می کند تا درد سریعتر از بین رود و سرعت بهبودی افزایش پیدا کند. در روش درمانی مغناطیس درمانی، ما از آهن ربا های مختلف استفاده می کنیم.

ابعاد آهنربا و قدرت آهنربا، در هر  بیماری و هر اندام ممکن است متفاوت باشد. به همین دلیل برای انجام مگنت تراپی شما باید آهنربا های متفاوتی داشته باشید که این آهنربا ها قدرت متفاوتی را داشته باشند. آهنربا بر مبنای گوس اندازه گیری می شوند. در برخی از جاها مبنای اندازه گیری آهن ربا تسلا می باشد. زمین، خود دارای مغناطیس است. به همین دلیل است که عقربه قطب نما همیشه جهت خاصی را نشان می دهند. عقربه قطب نما همیشه شمال مغناطیسی را نشان می دهند. یعنی زمین یک آهنربای بزرگ است.

تاریخچه مغناطیس درمانی

تاریخچه نوع از درمان به دو هزار سال قبل بر می گردد و معتقدند که ملکه کلئوپاترا مصر، از مغناطیس برای حفظ زیبایی خود استفاده می کرده است. در چین از آهنربا برای پیدا کردن جهت حرکت کشتی ها استفاده می شده است. بوعلی سینا از آهنربا، برای ترمیم زخم ها و شکستگی ها و بیماری های کبد و بیماریهای طحال استفاده می کرده است. روش ها از آهنربا برای درمان مشکلات زنان و تومورها استفاده کرده اند.

در روسیه علاوه بر استفاده از مغناطیس برای درمان ها، از مغناطیس، در کشاورزی صنعت و ساختمان سازی نیز استفاده زیادی شده است. در کشورهای آلمان، آمریکا، ژاپن از وسایل مغناطیسی و  تکنیک های مغناطیسی برای بیماریهای زیادی استفاده شده است و این گونه آنها درمان های مغناطیسی را برای بیمارانشان استفاده می کنند و به بیماران کمک می کنند و بیماران بدون عوارض جانبی سلامتی خود را دوباره به دست می آورد.

روش های مختلفی در درمان مغناطیسی وجود دارد. برخی از آنها بسیار ساده هستند و برخی از آنها بسیار پیچیده می باشند هر کدام از روش های درمانی تاریخچه متفاوت دارد. روش های درمانی قدیمی بسیار ساده هستند، ولی از قدرت زیادی برخوردار نیستند. در تحقیقات جدیدی که بر روی فیزیولوژی بدن انسان انجام داده اند متوجه شده اند که می توانند با استفاده از آهنربا بر روی باکتری ها، قارچ ها و ویروس های بدن تاثیر گذارند و جلوی رشد و نمو  آنها را بگیرند و این گونه سلامتی بدن را در سطح بالایی نگه دارند.

وسایل مغناطیس درمانی

کمربند مغناطیسی برای درمان دردهای مزمن

 

کاربرد مغناطیس درمانی

در ابتدا مغناطیس درمانی در مشکلات ماهیچه ای و استخوانی به کار برده شد، به این گونه که با قرار دادن یک آهنربا در اطراف اندام هایی که درد یا التهاب دارند، به اندام کمک می شود که بهبودی خود را سریع تر به دست آورد. هر چند دقیقا نمیدانیم که مغناطیس چگونه بر روی بدن تاثیر می گذارد، ولی بر اساس تجربه ای که من داشتم، قرار دادن آهن ربا در اطراف اندام های بیمار، سطح سلامتی آنها را با سرعت زیادی افزایش می دهد. لازم است این موضوع را در نظر بگیرید که برای استفاده از مغناطیس، نیازی نیست که شما داروهایتان را قطع کنید.

به همین دلیل شما برای افزایش سطح سلامتی در هر سطحی که هستید می توانید از آن بهره ببرید. کاربرد مغناطیس می تواند برای مشکلات فیزیکی یا مشکلات ذهنی و روانی باشد. همانطور که اشاره شد ابتدا کاربرد آن برای مشکلات جسمی انجام می شد. برای بهبود مشکلات جسمی، از آهنربا در نزدیک ناحیه بیمار استفاده می شود و این گونه آهن ربا بر روی نقطه درد تاثیر می گذارد.

شما میتوانید از ترکیب مغناطیس درمانی و طب سوزنی بهره ببرید و بر روی نقاط طب سوزنی بیومگنت قرار دهید. بیو مگنت ها می توانند همانند سوزن های طب سوزنی، نقاط خاص بدن را تحریک کنند و به سلامتی شما در زمینه های مختلف کمک کنند. با ترکیب مغناطیس درمانی و طب سوزنی می تواند بر روی بیماریهای گسترده ای تاثیر گذارند

آموزش مغناطیس درمانی

آموزش مغناطیسی درمانی به ندرت انجام می شود. بسیاری از افراد فقط از جنبه های کمی از آهنربا اطلاع دارند و بسیار محدود از آن استفاده می کنند. اما دکتر آرام به دلیل تجربیاتی که در داخل ایران و خارج از ایران داشتند و کتاب هایی در این زمینه ترجمه کردند، دوره مغناطیس درمانی را به صورت مفصل در چندین نوبت برگزار کردند، که دانش آموختگان آن توانستند بر روی گستردهای از بیماریها تاثیر گذارند و به بیماران شان کمک کنند و درد آنها را تسکین دهند.

دوره آموزشی مغناطیس‏ درمانی به صورت فشرده در مرکز تجسم خلاق برگزار می شود. شما با یادگیری مگنت تراپی می توانید نه تنها از آن برای درمان و مشکلات خودتان استفاده کنید بلکه می توانید از مگنت تراپی در درمان بسیاری از بیماری های جسمی و روانی بهره ببرید و از آنجایی که درمان با مغناطیس یک روش درمانی بدون عوارض جانبی می باشد، به بیماران تان کمک کنید که از شر داروهای شیمیایی خلاص شوند.

تمام کسانی که در حوزه طب و درمانی کار می کنند می توانند از مغناطیس درمانی برای بیماران شان بهره ببرند. توصیه که به دوستان داریم این است که حداقل یاد بگیرید که بتوانید در خانواده تان از مغناطیس درمانی در شرایط خاص استفاده کنید. تجربه ای که من دارم این است که در خیلی از مواقع مگنت تراپی بهتر و سریعتر از درمانهای کلاسیک میتواند در بهبودی افراد به ما کمک کند.

وسایل مغناطیس درمانی - انگشتر مغناطیسی

تاثیر آهنربا با استفاده از انگشتر مغناطیسی

لوازم مغناطیس درمانی

لوازم مغناطیس درمانی بسیار زیاد هستند. در کشور های مختلف وسایل مغناطیس درمانی متعددی وجود دارد. در ایران وسایل مغناطیسی که برای درمان به کار برده می شوند اندک می باشد.

✔️ دستبند مغناطیسی: از وسایل مگنت تراپی می توانیم دستبند های مغناطیسی، که برای فشار خون و آرامش و افزایش انرژی بدن کارایی دارد نام ببریم.

✔️ کلاه مغناطیسی: کلاه مغناطیسی، برای سردرد و میگرن و تنظیم هورمون های بدن، جلوگیری از سکته های مغزی، ترمیم سیستم عصبی مغز و مشکلات مغزی کاربرد دارد.

✔️ برس مغناطیسی: از برس مغناطیسی برای تقویت موها و جلوگیری از ریزش موها میتوان استفاده کرد.

✔️ گردن بند مغناطیسی: گردن بند های مغناطیسی برای افزایش سطح انرژی،  افزایش اعتماد به نفس کاربرد دارند.

✔️ پدهای مخصوص درد: پد کمر درد جهت مشکلات کمر، دیسک کمر، التهاب ناحیه کنر،  تاثیرات شگفت انگیزی دارد.

✔️ زانو بند مغناطیسی: لوازم مغناطیس درمانی دیگری که میتوانیم در مورد آن صحبت کنیم زانوبندهای مغناطیسی می باشد. این زانوبند های مغناطیسی  به افراد کمک می کند که التهاب های زانو را از بین ببرند. وسایل مغناطیسی بسیار زیاد هستند.

کتاب مغناطیس درمانی

از کتاب های مغناطیس درمانی میتوان، کتاب تاثیر نیروهای مغناطیسی بر روی بدن، کتاب مغناطیس درمانی، کتاب دستبندهای مغناطیسی را از نشر تجسم خلاق ذکر کرد. این کتابها به صورت ساده، در مورد روش کاربردی در درمان با مغناطیس صحبت کرده است و روش های ساده و کاربردی برای تاثیر گذاری بر روی بیماری ها، در اختیار شما قرار داده است. شما با استفاده از این کتاب ها می توانید،  شناخت خوبی از مگنت تراپی و نحوه تاثیرگذاری آن بر روی بیماری ها به دست آورید. اما چنانچه میخواهید به عنوان یک فرد متخصص ذر این زمینه کار کنید، بهتر است از دوره های کارگاهی که در این زمینه توسط دکتر آرام برگزار می شود استفاده کنید. این کارگاه های آموزشی هرچند یکبار به صورت محدود در مرکز تجسم خلاق برگزار می گردد. برای اطلاعات بیشتر با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرید.

کتاب مغناطیس درمانی

کتاب مغناطیس درمانی دکتر آرام – موسسه تجسم خلاق

مگنت تراپی در درمان درد های مختلف

از مغناطیس درمانی در درمان دردهای مختلف بدن می توانیم استفاده کنیم. همانطوری که در بالا هم ذکر شد، مغناطیس درمانی میتواند دردهای عضلانی و استخوانی را بهبود بخشد. پس شما می توانید با قرار دادن آهن ربا در مکان های مناسب، بر روی بیماری ها و دردهای عضلانی و استخوانی تان تاثیرگذارید. بیماری ها و دردهایی که در این زمینه می توانیم در مورد آن ها نتایج خوبی بگیریم میتواند شکستگی ها، در رفتگی ها، التهاب های ماهیچه، کوچک شدن و ضعیف شدن ماهیچه ها، پوکی استخوان، زانو درد، کمردرد، انحنای جانبی ستون فقرات و مشکلاتی که سیستم عضلانی و اسکلتی ما بر می گردد قابل استفاده می باشد.

از مگنت تراپی در مشکلات عضلانی و استخوانی حیوانات نیز می توان استفاده کرد. در اسب ها جهت حفظ تعادل برای جلوگیری از زمین خوردن، میتوانیم از پابندها مغناطیسی استفاده کنیم. در مراکز پرورش گاو و دامداری ها از آب مغناطیسی جهت افزایش سطح سلامتی، جلوگیری از ایجاد مشکلات گوارشی و مشکلات کلیوی، جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه، میتوانیم استفاده کنیم. در بررسی هایی که انجام شده است گاوهایی که مرتباً از آب مقدار تأثیر استفاده کرده اند دارای موهای شفاف بودند و کلیه آنها کاملاً سالم بوده و فاقد هرگونه سنگ یا مشکل کلیه بودند . این نشان می دهد که آب مغناطیسی یا آب شفابخش در سطح سلامتی ما نقش بسزایی دارند.

مگنت تراپی

استفاده از آهنربا برای درمان بیماری های سر

مگنت تراپی دیسک

مغناطیس درمانی دیسک کمر و گردن یکی از مواردی است که معمولاً نتایج خوبی به دنبال دارد. برای این منظور بهتر است از آهنربا های پرقدرت برای جلوگیری از التهاب مهره ها استفاده شود و پس از اینکه التهاب از بین رفت از آهنربا جهت تقویت ماهیچه های اطراف مهره ها استفاده کنیم. در تحقیقات اخیر ای که برروی مگنت تراپی انجام داده اند به این نتیجه رسیدند که قطب شمال مغناطیس، می تواند اثر ضد التهاب داشته باشند، شما هم میتوانید از این قانون برای کاهش التهابات استفاده کنیم.

البته در مشکل دیسک گردن، ممکن است مشکلات ساییدگی مهره ها نیز وجود داشته باشد. به همین دلیل بهتر است قدرت درمانی مغناطیسی برای ترمیم استخوان ها و ترمیم فضای بین مهره ها استفاده کنیم. در تجربیات بالینی که من داشته ام معمولاً درمان با مغناطیس باعث بهبود سریع التهاب بین مهره ها می گردد. لازم به ذکر است که متذکر شویم، از آنجایی که مگنت تراپی با هیچ روش درمانی دیگری در تضاد نیست شما می توانید در کنار روش های درمانی دیگر از این روش معجزه آسای درمانی نیز بهره ببرید و به خودتان و به بیمارتان کمک کنید.

مغناطیس درمانی pdf

مقالات مختلف درمان با مغناطیس به صورت pdf در سایتها و شبکه های مجازی وجود دارد یکی از این مقالات و pdf های در این مورد می تواند، کتاب مغناطیس درمانی که توسط دکتر آرام ترجمه شده است، باشد. ایبوک ها، خلاصه ای از درمان ها، نحوه تاثیر گذاری مغناطیس می باشد. در این pdf درمان با مغناطیس و تکنیک های متعدد، روش های متعددی وجود دارد. شما می توانید این کتاب را از سایت تجسم خلاق تهیه کنید.

در سایت تجسم خلاق دکتر آرام یا آرام گروپ، تعداد زیادی مقاله وجود دارد. که به شما کمک میکند تا بتوانید تحقیقات گسترده ای در  زمینه مگنت تراپی و نحوه تاثیر گذاری آن بر روی بدن آشنا شوید. در pdf های درمان با مغناطیس سعی بر این شده است که شما مطالب مختصر و مفیدی داشته باشیم که بتوانید در هر جایی از آن بهره ببرید.

مغناطیس درمانی و یادگیری اصول اولیه

برای یادگیری و اصول درمان با مغناطیس مطالعه کتاب های این حوزه پیشنهاد می گردد

مگنت تراپی افسردگی

تاثیر در مان با مغناطیس بر افسردگی، یکی از مواردی است که جای بحث بسیار دارد. در روانشناسی عامل افسردگی را نوع افکار افراد میدانند. ولی در تحقیقاتی که در زمینه فیزیولوژی بدن انجام داده اند، متوجه شده اند که نوع ترکیب شیمیایی مغز انسان، می تواند بر روی خلق ما تاثیر گذارند. به همین دلیل توصیه می شود که از روش های استفاده کنید که بتوانید بر روی فیزیولوژی بدن تاثیر بگذارید و از این طریق بر روی خلق و رفتار و افسردگی موثر واقع شوید.

در روشهای درمانی که من انجام دادهام، نقاطی وجود دارد که با قرار دادن آهنرباهای بسیار قوی بر روی این ناحیه ها، میتوانیم و روی عملکرد و فیزیولوژی مغز تأثیر گذاریم و نوع تفکر و نحوه فکر کردن افراد را تغییر دهیم. پیش پیشانی میتواند نقطه مناسبی برای تاثیرگذاری بر فیزیولوژی مغز باشد. در بیماریهایی که، افسردگی همراه با بیماری مانیا میباشد، نیز می توانیم از مگنت تراپی استفاده کنیم.

افسردگی یکی از بیماری هایی می باشد که بسیاری از افراد در بخشی از زندگی شان آن  را تجربه کرده اند. برای بعضی از افراد ممکن است خیلی شدید باشد و  برخی دیگر آن را به صورت خفیف تجربه کنند. در بسیاری از بیمارستان ها از طریق مغناطیس درمانی، بر روی بیماران افسرده کار می کنند و با تأثیر بر روی مراکز مغزی، بر روی افسردگی آنها تاثیر می گذارند. لازم است اینجا ذکر شود، روش درمان با مغناطیس به دو صورت می باشد:

  • اول استفاده از مغناطیس هایی با قطب ثابت
  • دوم مغناطیس های با قطب متناوب.
 مغناطیس درمانی با دستگاه مگنت درمانی

با مغناطیس می توان با تاثیر بر روی شیمی مغز به درمان بیماریهای همچون افسردگی کمک می کند.

مغناطیس درمانی وسواس

مغناطیس درمانی وسواس نیز از مواردی می باشد که لازم است به آن توجه کنیم و از این طریق بتوانیم به این بیماران کمک کنیم. از نظر روانشناسی، بیماری وسواس جزء بیماری هایی میباشد که به نظر میرسد منشاء ژنتیکی یا تغییراتی در مغز حادث شده است است.

به همین دلیل در تجربیاتی که من هم در این زمینه داشتم مغناطیس میتواند ترکیبات شیمیایی مغز را تغییر دهد و آن را به صورت یک مغز نرمال یا مغز بدون وسواس تغییر دهد. خونرسانی مغز در پی تی اسکن های انجام شده است، نشان می دهد که جریان  خون به صورت یکنواخت نمی باشد. قرار دادن آهنربا در ناحیه های خاصی از مغز میتواند خون رسانی را به صورت یکنواخت تغییر دهد و از این طریق میتواند بر روی بهبودی این بیماران تاثیر بگذارد.

عوارض مگنت تراپی

در مورد عوارض مگنت درمانی  یا مگنت تراپی باید بگویم که هر روش درمانی در کنار نتایج درمانی که دارد، ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد. البته در مگنت درمانی این مسئله به این صورت است که اگر درست و به موقع و به اندازه درست  استفاده کنیم، عوارض جانبی آن به حدی کم می باشد که می توانیم آن را صفر در نظر بگیریم و با قدرت بگوییم که عوارضی ندارند.

اما از آنجایی که مغناطیس درمانی یک روش نوپا می باشد و هنوز تکنیک های آن را همه افرادی که مدعی هستند بلد نیستند، ممکن است که آن را درست انجام ندهند و برای بیمار دردسر های یا مشکلاتی ایجاد کنند. به همین دلیل توصیه می شود که چنانچه قصد دارید از مگنت تراپی استفاده کنید از مراکزی که مطمئن هستند و مراکز درمانی که تحقیقات مناسبی در این زمینه انجام داده اند کمک و بهره بگیرید.

هزینه مگنت تراپی

هزینه مگنت تراپی یا مغناطیس درمانی بستگی به نوع بیماری وسایلی که به کار میرود متفاوت است. از مغناطیس درمانی هم اکنون در برخی از بیمارستان ها برای بیماری های افسردگی استفاده می کنند. در مراکز فیزیوتراپی از مگنت تراپی استفاده می شود. هزینه هر کدام اینها متعدد است.

در خارج از کشور ایران، مراکزی وجود دارند که به صورت تخصصی از مگنت تراپی بر روی بیماری های متعدد افراد تاثیر می گذارند این مراکز هزینه بسیار زیادی را دارند، چون این روش ها جزء روش های بدون عوارض جانبی می باشد. ولی در کل می توانیم بگوییم که  جزء درمان های بدون عوارض و ارزان می باشد، به طوری که در کشورهایی که درآمد سالیانه آنها کم هست مثل کشور هند، در بسیاری از مناطق آن از مغناطیس به صورت گسترده در درمان بیماری ها استفاده می شود.

مغناطیس درمانی دکتر آرام

دکتر آرام به دلیل تجربیات مختلفی که در مغناطیس درمانی و طب سوزنی و روشهای طب انرژی داشتند، سبک درمانی جذاب و جالبی را ارائه می کنند که شما می توانید تقریبا بر روی کل سیستم بدن تاثیر بگذارید و از درمانهای مگنت تراپی برای بیماری های فیزیکی و بیماری های ذهنی و روانی استفاده کنید. این سبک درمانی از تجربیات دکتر آرام در این زمینه نشات گرفته شده است.

 هیچوقت برای یادگیری دیر نیست در هر کجای این دنیا که هستید و در هر سنی می توانید با کمک دکتر آرام این روش درمانی بسیار مفید را یاد گرفته، شما می توانید درمانگر خود و عزیزانتان شوید و با استفاده از پکیج مغناطیس درمانی به خودتان و عزیزانتان کمک کنید.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله مغناطیس درمانی نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، پک آهنربا مغناطیس درمانی مخصوص آب مغناطیسی به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

کشف شگفت انگیز خواص مغناطیس درمانی برای سلامتی

خواص مغناطیس درمانی - مغناطیس درمانی، یک علم به‌ روز و مورد توجه در ...

مقالات مغناطیس درمانی: راهنمای جامع به جهان معجزه‌آسای درمان

مقالات مغناطیس درمانی - مگنت تراپی به دنبال رمزهای شفا در جذب قدرت مغناطیسی ...

فشار خون و مغناطیس درمانی یا جادویی درمان با آهنربا

فشار خون و مغناطیس درمانی - درمان فشار خون با مغناطیس درمانی یک حوزه ...

حقایق جالب درباره مغناطیس درمانی یا مگنت تراپی

مگنت تراپی چیست درباره مغناطیس درمانی ما در میدان مغناطیسی بزرگی زندگی می کنیم ...

دیدگاهها

4 دیدگاه

  1. حسین ایمانی گفت:

    سلام . چه بیماری ها و چه درد هایی رو میشه درمان کرد با این روش ؟

    • aramgroup گفت:

      سلام دوست عزیز اکثر بیماریها رو میشه باهاش درمان کرد فق باید طول درمان داد نباید با افتادن درد فکر کرد که مشکل حل شده.

  2. محمد گفت:

    مقاله بسیار کاربردی و مفیدی بود . ممنون از موسسه دکتر آرام