دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

پشت صحنه چشم سوم چه قدرت هایی دارد

چشم سوم

چشم سوم چه قدرت هایی دارد – چشم سوم یکی از ابزارهای درونی و استعدادهای درونی ما می باشد که از دیرباز بسیاری از افراد که در پی شناخت آن و استفاده از تواناییهای آن بودند. در این مقاله با ما باشید مطالب بسیار جذاب و عالی را در مورد چشم سوم یا آجنا یا چاکرای ششم در اختیارتان قرار بدهیم. برای اینکه بدانید که چاکراهای شما باز است یا بسته و چه تاثیری در زندگی شما می گذارد، حتما تست چاکرا را با تحلی تخصصی دکتر آرام، انجام دهید. 

چشم سوم چه قدرت هایی دارد

آموزش چشم سوم چه قدرت هایی دارد

آشنایی با چشم سوم چیست؟

فهرست مطالب مقاله

چشم سوم (Third eye) یکی از چاکراهای بدن است که در بین ابروها قرار گرفته است و مرکز استعداد های روانی ما می باشد. در بدن ما استعدادهای زیادی وجود دارد در این مقاله ما قصد داریم شما را با استعداد های روانی مان آشنا کنیم و به شما بگوییم که چگونه از آن استفاده کنید.

آجنا در ارتباط با غده هیپوفیز است و از این طریق می توانند بر کل بدن ما تاثیر گذارند به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. دکارت در این زمینه می گوید چشم سوم محل ملاقات آماده است.

چشم سوم چه قدرت هایی دارد؟ برخی معتقدند آجنا محل تبادل انرژی و ماده است یعنی می تواند افکار شما را به ماده تبدیل کند انتقال دهد به افکار دیگران را دریافت کنند و شما متوجه آن شوید.

آشنایی با چشم سوم چه کاربردی دارد؟

کاربردهای مختلفی را برای چشم سوم بیان می کند چشم سوم چه قدرت هایی دارد ارتباط با انرژی های ماورایی ارتباط با انرژی های درونی ارتباط با انرژی های معنوی و الهی و بقیه مناطق هستند. از طریق چاکرا ششم میتوانیم با موجودات انرژیکی آیا با موجودات نامرئی ارتباط برقرار کنیم و آنها را ببینیم.

حرف و حدیث ها در این زمینه بسیار زیاد است ولی واقعاً کدام یک درست است. شاید بتوانیم بگوییم به دلیل قدرت بسیار زیاد و استعداد فوق العاده ای که در آجنا قرار داده شده است بتوانیم به تمام خواسته ها یا به تمام ادعاهای انجام شده برسیم  البته به این سادگی نیست و نیاز هست که ما تمرینات زیادی را انجام دهیم و و زمان زیادی را صرف فعال سازی چشم سوم کنیم.

چشم سوم چه قدرت هایی دارد: خواندن ذهن دیگران با چاکرا ششم

یکی از دلایلی که افراد جذب چاکرا ششم شوند این است که می خواهند از طریق آن ذهن دیگران را بخوانند. در برخی از فیلم ها یا کتاب ها یا مقالاتی که در اینترنت هست این ادعا می شود که ما می توانیم از طریق چشم سوم افکار و ذهن دیگران را بخوانیم. به نظر شما چقدر ممکن است این صحت داشته باشد.

تجربه ای که من داشته ام این بوده است که به این سادگی ها نیست و کار کردن با چاکرا ششم پیچیدگی های خودش را دارد. در تجربه های من به این نتیجه رسیدم که زمان هایی که ما می خواهیم جواب های بسیار دقیق بگیریم، انگار نیروها و انرژی های فعال می شوند و خطا ایجاد می کند.

شاید این انرژی ها همان ذهن خودمان هست که به دلیل استرس پارازیت از خودش صادر می کند ولی زمان هایی که به نتیجه آن وابسته نیستیم نتایج معمولاً قابل تحمل است و درست از آب در می آید.

چشم سوم چه قدرت هایی دارد

چشم سوم و باز کردن آن به همراه استاد چشم سوم بسیار مهم می باشد

چشم سوم را چگونه باز کنیم؟

چشم سوم از روش های مختلفی باز می شود. شما می توانید برای باز کردن چاکرا ششم از مدیتیشن استفاده کنید. برخی برای باز کردن آجنا از مانتراها استفاده می کنند. تمرینات تمرکزی همانند نگاه کردن به شمع نگاه کردن به نقطه سیاه می تواند به باز کردن چشم سوم کمک کند.

مراقبه پرقدرت آگاهی برتر یا TC میتواند به باز شدن چشم سوم کمک کند. کار کردن بر روی استعداد های روانیم آن همانند چاکرا ششم حتما باید با اصول اخلاقی همراه باشند.

چشم سوم چه قدرت هایی دارد – اصول اخلاقی قوانینی هستند که اجازه نمی دهند آنتوان آی به ما آسیب بزند و اینگونه ما روش کنترل آن را یاد میگیریم در غیر این صورت همانند یک شمشیر دو لبه است و احتمال اینکه به خودمان آسیب برسانیم زیاد است. و نیز بسیار مهم است که این فرایند را تحت نظر استاد چشم سوم فرا گیریم.

سریع ترین راه برای باز شدن چاکرا ششم

ما انسان ها در این دوره بسیار عجول هستیم و همیشه دنبال سریعترین راه برای انجام کارها هستیم. در زمینه فعال سازی و باز کردن چاکرا ششم هم عجول بودن ما صدق می کند. اما در مورد چشم سوم خیلی دنبال فعال کردن سریع آن باشید.

شاید بهتر است که با آرامش آموزش ببینید و اینگونه هم بهتر می توانید آن را باز کنید و هم بهتر می توانید از آن بهره ببرید و یاد بگیرید چشم سوم چه قدرت هایی دارد باز کردن چشم سوم و استفاده کردن از آن دو مقوله جداگانه می باشد که باید بر روی هر دوی آن تبحر پیدا کنیم.

در غیر این صورت باز کردن چاکرا ششم تنها به سردرد منتهی شود و هیچ استفاده غیر از آن نکنیم و توهمات آن را گسترش دهید. اگر شما می خواهید چشم سوم تان را باز کنید بهتر از زیر نظر یک استاد چشم سوم مجرب این کار را انجام دهید.

 

چشم سوم چه قدرت هایی دارد

چشم سوم، چاکرا آجنا

 

آموزش باز کردن چشم سوم چه قدرت هایی دارد

چشم سوم چه قدرت هایی دارد – مراکزی هستند که به شما کمک می کند که چشم سوم تان را باز کنید. در کتاب چشم سوم رامپا این گونه بیان می کند که از سن ۷ سالگی او را به معبد بردند و بر روی چاکرا ششم کار کردند و اینگونه بود که رامپا توانست چاکرا ششم را باز کند و از آن بهره ببرد.

یکی از تکنیک های فوق العاده که به باز کردن چشم سوم کمک میکند تکنولوژی تاریکی است. زمانی که به بدن شما و به چشمان شما نور نرسد بعد از چند روز آجنا خود به خود در بدن شما فعال می گردد.

استاد مانتاک چیا در کتاب تکنولوژی تاریکی این گونه بیان می کند که با قرار دادن افراد در محل بسیار تاریک به آنها کمک می شود که چشم سومشان باز شود. استاد مانتاک هم اکنون با استفاده از این تکنیک در برخی از کشورها اقدام به آموزش بازکردن چشم سوم در زمان سریع انجام می دهد.

چشم سوم را با شمع باز کنید

چشم سوم چه قدرت هایی دارد – چشم سوم را می توان با تمرکز باز کرد. تمرکز می تواند بر روی اشیای مختلف باشد. یکی از این اشیا شمع است. شما می توانید با نگاه کردن به شمع به باز کردن چاکرا ششم تان کمک کنید.

زمانی که به شما نگاه می کنید سعی کنید که به خودتان فشار زیادی نیاورید شمع را در فاصله نیم متری خود قرار دهید. به آرامی به شما نگاه کنید.

در ابتدا ممکن است بعد از چند دقیقه نگاه کردن به شمع چشمانتان شروع کند اشک ریختن. این اشک  گرفتن برای چشمان بسیار مفید است. در طب سنتی چینی این باور است که این اشیای افتادند میتواند سموم بدن را دفع کند.

چشم سوم چه قدرت هایی دارد: چشم سوم را با هیپنوتیزم باز کنید

چشم سوم چه قدرت هایی دارد – زمانی که در مورد چشم سوم صحبت می کنیم یکی از روشهایی که سریعتر به ذهنمان می آید هیپنوتیزم می باشد. هیپنوتیزم به دلیل ایجاد تمرکز و توجهی که می تواند برای ما ایجاد کند به ما کمک می کند که بتوانیم به توانایی های درونی مان دست پیدا کنیم و آنها را فعال کنیم.

با استفاده از تمرکز و تلقین در هیپنوتیزم شما می توانید بر روی چاکرا ششم تان کار کنید و انرژی تان را متمرکز آن کنید و به باز کردن چشم سوم تان کمک کنید. این کار را شما می توانید از طریق یک استاد مجرب انجام دهید یا اینکه روش های خود هیپنوتیزم را یاد بگیرید و بر روی خودتان کار کنید.

هیپنوتیزم مادر یادگیری همه علوم فیزیکی و استعدادهای درونی مان می باشد. و برای آشنایی با چشم سوم و در همه آن ها شما نیاز به تمرکز توجه و تجسم دارید و هر سه آن را هیپنوتیزم به شما می دهد.

 

چشم سوم چه قدرت هایی دارد

باز کردن چشم سوم چه قدرت هایی دارد

 

چشم سوم را چگونه با قرآن باز می کنند؟

چشم سوم چه قدرت هایی دارد – یکی از روشهایی که ما با استفاده از آن می توانیم چشم سوم مان را باز کنیم عبادت و خلسه عرفانی است. به همین دلیل بسیاری از عرفا از این موضوع بهره بردند و چشم سوم شان خود به خود باز شده است.

گل ها هم به این موضوع آن را به اسم چشم برزخی می شناسند. قرآن به دلیل قدرت زیادی که دارد کسانی که با صوت و با صدای بلند و با تمرکز از آن استفاده می کنند باعث می شود که انرژی های درونی آنها همانند چشم سوم فعال شود.

آنها قدرت و توانایی این را پیدا می کنند که بتوانند انرژی ها و نیروهایی که فراتر از نیروی بشری هست را ببینند و احساس کنند و با آنها در ارتباط باشند.

برای این منظور شما باید از بخش های خاصی از قرآن استفاده کنید که به شما کمک می کند تا سریعتر به این هدفتان برسید.

چشم سوم چه قدرت هایی دارد و علائم باز شدن آن

چشم سوم با علائم متفاوتی باز می شود. به دلیل گستردگی که در چاکرا ششم وجود دارد علائم باز شدن چشم سوم هم بسیار متفاوت هستند. از یک مور مور شدن ساده می تواند از نشانه های ابتدایی آجنا باشد تا اینکه شما بتوانید احساس فشار یا احساس گرما در ناحیه چاکرا ششم داشته باشید.

کسانی که چشم سوم آنها باز شده است می توانند هاله ها و انرژی های اطراف بدن خودشان و دیگران را ببینند. در تجربه ای که من داشته ام بسیاری از کسانی که چاکرا ششم آنها باز شده است یا تحریک شده است به دلیل اینکه در باز کردن آن خیلی عجول بودند علائم ناخوشایند هم ظاهر می شود.

این علائم ناخوشایند می تواند سردرد احساس فشار یا حتی توهمات باشد. کسانی که خودسرانه اقدام به باز کردن چشم سوم خود می کنند توهماتی می بینند که باید بتوانند این توهم ها را از واقعیت ها جدا کنند. باز کردن چاکرا ششم همانند خواب است.

همانگونه که شما در خواب چیزهایی می بینید که واقعی می پندارید آنها را در آجنا هم ممکن است چیزهایی را ببینید که آنها را واقعی بپندارید در صورتی که آنها فقط توهمات تصورات ترس ها یا انرژی های کثیف خودمان یا دیگران هستند.

چشم سوم چه قدرت هایی دارد و با چه تمرین هایی باز می شود؟

چشم سوم چه قدرت هایی دارد – در بخش آموزش چاکرا ششم در بالا به شما روش های مختلف باز کردن چشم سوم را گفتم. یکی از روشهای آن استفاده از شمع بود. روش دیگر استفاده از هیپنوتیزم بود. روش دیگری که شما می توانید از آن استفاده کنید مدیتیشن است مانتراها و ذکرها به باز کردن چشم سوم کمک میکند.

برخی از اساتید معنوی با دادن انرژی مستقیم به چاکرای آشنا که در بین دو ابرو قرار دارد می توانم به باز شدن انرژی چاکرا ششم کمک کنند. شما برای باز کردن چاکرا ششم روش های زیادی را دارید ولی توصیه من این است.

که اگر می خواهید روی چشم سوم تان کار کنید ابتدا بقیه چاکراهای تان را پاکسازی کنید و بعد به سراغ چاکرا ششم بیاید. چون در این صورت شما دچار مشکل یا کسانی که مستقیم به سراغ فعال سازی چاکرا ششم رفته اند نمیشوید.

چشم سوم چه قدرت هایی دارد: باز شدن چشم سوم با موسیقی

موسیقی هم می تواند به باز شدن چشم سوم کمک کند. موسیقی زبان روح است موسیقی زبان انرژی است موسیقی زبان ارتعاش است به همین دلیل موسیقی میتواند به ما کمک کند تا بتوانیم بر روی ارتعاش های بدنمان تاثیر گذاریم انرژی هایی که در درون من هست را فعال کنیم.

چون انرژی ها هم یک نوع ارتعاش هستند. پس می توانیم بگوییم که موسیقی یکی از روش هایی است که می تواند مستقیماً بر روی چاکرا کار کند و آجنا را تحت تاثیر قرار دهد. برخی از موسیقی ها کمک به باز شدن چشم سوم میکنند و برخی دیگر برای چاکرا ششم دچار مشکل و اختلال می کنند.

پس کسانی که میخواهند چشم سومشان را فعال کنند نباید هر موسیقی را گوش دهند و در گوش کردن موسیقی ها وسواس باید داشته باشد. برخی از موسیقی های عصر جدید برای این منظور آماده شدهاند علاوه بر نوت موسیقی فرکانس ها هم میتوانند بر روی چاکراها ازجمله چاکرا ششم تاثیر گذارد. به همین دلیل است که در برخی از کانال ها یا سایت ها ادعا می کنند که این فرکانس موسیقی چاکرا ششم را باز میکند.

اولین باری که من موسیقی مربوط به چاکراها را در سال ۱۹۹۹ در شهر پونا در هند گوش کردن موسیقی های مربوط به انرژی ها بود که مربوط به زمانهای بسیار طولانی در هند از ان برای فعال سازی چاکراها استفاده میکردند. موسیقی ها می تواند همراه با تمرکز بر روی یک موضوع به باز کردن چشم سوم کمک کند.

 

چشم سوم چه قدرت هایی دارد

آموزش فعالسازی چشم سوم چه قدرت هایی دارد

 

اسرار باز شدن چشم سوم

با وجودی که ما اطلاعات زیادی در مورد آجنا امروزه داریم ولی هنوز بسیاری از اسرار آن نحوه ای است و در اختیار عموم قرار نگرفته است. در هند و چین در معابد آنها روش هایی هست که سینه به سینه نگهداری و انتقال داده می شود و اسرار باز کردن چشم سوم را در اختیار عموم قرار نمی دهند.

مثل هر قدرت و توانایی دیگر افرادی هستند که می توانند از آنها استفاده سو کنند و به دیگران آسیب برسانند درست است که قانون کارما همیشه وجود دارد و هر کسی که بخواهد از قوانین طبیعت سوء استفاده کند خود به خود محدود می شود و تنبیه می گردد.

ولی با این وجود تکنیک ها و اثرات بسیار زیادی در مورد چشم سوم و تن آدمی هنوز وجود دارد که در اختیار کسی قرار داده نشده است و برای اینکه شما بتوانید از این اسرار اطلاع پیدا کنید گاه باید ریاضت ها و سختی های زیادی  بکشید تا ثابت کنید که هدفتان از یادگیری آجنا آسیب زدن نمی باشد.

البته یادگیری تکنیک های فوق العاده چشم سوم در بسیاری از مواقع نیاز به زمان دارد که شما باید صرف تمرین و صبوری خودتان کنید تا این نیروی فوق العاده را در درون خودتان فعال کنید.

اسرار باز شدن چشم سوم چه قدرت هایی دارد

با وجودی که ما اطلاعات زیادی در مورد چشم سوم امروزه داریم ولی هنوز بسیاری از اسرار آن نحوه ای است و در اختیار عموم قرار نگرفته است. در هند و چین در معابد آنها روش هایی هست که سینه به سینه نگهداری و انتقال داده می شود و اسرار باز کردن چشم سوم را در اختیار عموم قرار نمی دهند.

مثل هر قدرت و توانایی دیگر افرادی هستند که می توانند از آنها استفاده سو کنند و به دیگران آسیب برسانند درست است که قانون کارما همیشه وجود دارد و هر کسی که بخواهد از قوانین طبیعت سوء استفاده کند خود به خود محدود می شود و تنبیه می گردد.

ولی با این وجود تکنیک ها و اثرات بسیار زیادی در مورد چشم سوم و تن آدمی هنوز وجود دارد که در اختیار کسی قرار داده نشده است و برای اینکه شما بتوانید از این اسرار اطلاع پیدا کنید گاه باید ریاضت ها و سختی های زیادی  بکشید تا ثابت کنید که هدفتان از یادگیری چشم سوم آسیب زدن نمی باشد.

البته یادگیری تکنیک های فوق العاده چاکرا ششم در بسیاری از مواقع نیاز به زمان دارد که شما باید صرف تمرین و صبوری خودتان کنید تا این نیروی فوق العاده را در درون خودتان فعال کنید.

بستن چشم سوم چه قدرت هایی دارد

در بیشتر جاها نیز به موضوع باز کردن چشم سوم پرداختند ولی آیا لازم است که یاد بگیریم که آجنا را ببندیم یا اینکه همانطور که باز میشود آیا باید آن را نیز ببندیم در جواب باید بگویم که دقیقا همینطور است. در بیشتر این تمرین هایی که من دیدم و افراد یاد می دهند و آموزش می دهند که چشم سوم را باز کنند.

چاکرا ششم همیشه باز است باز بودن همیشگی چشم سوم می تواند آسیب هایی به فرد وارد کند مثل هر توانایی دیگر باید قابلیت کنترل داشته باشد. به همین دلیل شما بعد از اینکه یاد گرفتید چاکرا ششم تان را باز کنید یا آن را تحریک کنید، باید یاد بگیرید که آن را ببرید.

در بخش زمینهای که در پکیج تکنیک پاکسازی چاکراها آورده ام بخش را دقیقاً برای بستن چاکرا ششم که اهمیت خیلی زیادی دارد اختصاص داده ام. شما باید یاد بگیرید که چاکرا ششم تان را هر زمانی که دوست دارید و هر زمانی که نیاز است باز کنید هر زمانی که به آن نیاز ندارید یا برخی از زمان هایی که باید بسته باشند بتوانید چشم سوم تان را بسته نگه دارید.

آشنایی با چشم سوم و مدیتیشن

برخی از مدیتیشن ها مستقیما و اختصاصاً بر روی چشم سوم کار میکنند. همانطور که در بالا هم گفته شد یکی از این پیشنهادها تکنیک آگاهی برتر TC میباشد. در این تکنیک با استفاده از مانتراها و ذکرهای خاص در ابتدا تعادل بین نیمکره راست و نیمکره چپ ایجاد می شود.

سپس با استفاده از تکنیک خاصی که در آن وجود دارد کمک میکنند که غده هیپوفیز و پینه آل فعال شوند. فعال شدن این غده و انرژی وارد شده به این وعده باعث باز شدن چاکرا ششم می گردد.

نقطه پس اگر شما خواستید از مدیتیشنی برای فعال کردن چاکرا ششم تان استفاده کنید توصیه من مدیتیشن آگاهی برتر است. تکنیک های مدیتیشن آگاهی برتر هایی است که سینه به سینه انتقال داده میشود و در کتاب ها دیده نمی شود.

پاکسازی چشم سوم چه قدرت هایی دارد

برای اینکه بتوانیم چاکرا ششم را فعال کنیم، ابتدا باید بتوانیم چشم سوم را پاکسازی کنیم پس از پاکسازی چشم سوم اهمیت خیلی زیادی دارد به نظر من هر کاری که بخواهیم بر روی چاکراها را انجام دهیم ابتدا باید آنها را پاکسازی کنیم.

پس از پاکسازی چاکرای چشم سوم از اهمیت بالایی برخوردار است و حتی از فعال سازی چاکرا هم مهمتر است زیرا اگر چاکرا پاکسازی شود خود به خود ممکن است به بروز دادن استعدادهای درونی خود شود.

ولی اگر بدون توجه به پاکسازی چاکرا به چاکرا انرژی دهیم و چاکرا را باز کنیم که اینجا مد نظرمان چاکرای ششم است میتواند به سردرد مشکلات ذهنی توهمات مشکلات تمرکز تمرکزی منتهی شود.

 فعالسازی چشم سوم چه قدرت هایی دارد

حالا که شما دوست دارید چشم سوم تان را فعال کنید، باید به آن توجه کنید که دقیقاً برای چه منظوری می خواهید این کار را انجام دهید. خودتان را آماده کنید که تمرینات را انجام دهید.

حوصله داشته باشید و ممارست کنید. اگر به تمرین شک دارید آن را انجام ندهید. تمریناتی را انجام دهید که از آن اطمینان دارید یا از یک منبع مطمئن آن را دریافت کرده اید.

همان طور که هر غذایی را از هر جایی نباید تهیه کنید در مورد تکنیک های ذهنی و فعال سازی چشم سوم هم صدق می کند شما نباید هر تکنیکی را که بهتان پیشنهاد می شود انجام دهید بلکه باید از سلامت و صحت تکنیک مطمئن شوید.

 

چشم سوم چه قدرت هایی دارد

علامت نشان دهنده چشم سوم و چاکرای ششم

 

بهترین راه فعال سازی چشم سوم

همانطور که در قبل هم گفته شد راههای زیادی برای فعالسازی چشم سوم وجود دارد. بهترین روش ها برای فعال سازی چشم سوم انجام تکنیک ها و تمرین های مراقبه و مدیتیشن می باشد.

تکنیک های مدیتیشن نسبت به بقیه تکنیکها این ویژگی را دارد که علاوه بر فعال کردن چاکرا ششم بقیه چاکراها را نیز فعال و پاکسازی میکند بهتر است مدیتیشن های پر قدرت را در اختیار داشته باشید تا بتوانید از آنها برای فعال سازی چشم سوم تا نیز استفاده کنید.

آموزش فعالسازی چشم سوم

در خارج از ایران می توانید به مراکزی در هند یا چین یا حتی کشورهای دیگر مراجعه کنید و به فعال سازی چشم سوم تان بپردازید. همانطور که در بالا هم گفته شد یکی از این مراکز که به تکنولوژی تاریکی نیز شهرت دارد استاد مانتاک چیا است.

او کارآموزان خود را تحت تعلیم قرار می دهد و در یک فضای کاملا کنترل شده و کاملاً تاریک به باز کردن فعال سازی چاکرا ششم آنها میپردازد. پکیج پاکسازی چاکراها می توانند به شما در این زمینه کمک کند و شما می توانید علاوه بر اینکه بقیه چاکراهای تان را تمیز و پاکسازی کنید چشم سوم را نیز فعال و پاکسازی کنید.

آشنایی با چشم سوم و فواید باز شدن آن

چشم سوم و باز شدن آن، می تواند مزایای می تواند برای ما داشته باشد. برخی از افراد به دلیل کنجکاوی به سراغ چاکرا ششم میروند. فعال سازی چشم سوم می تواند مزایای بسیار زیادی برای ما داشته باشد.

ما نمی توانیم با انرژی های برتر و انرژی هایی که فراتر از وجودمان هستند ارتباط برقرار کنیم و بخش عمده جهان را با آن در ارتباط باشیم. این نیروها و انرژی ها میتوانند در زندگی روزمره به ما کمک کنند و مشکل گشای مسائل زندگی روزمره مان باشد.

چشم سوم خود چگونه فعال کنیم؟

چشم سوم و فعال کردن آن بهتر است از زیر نظر یک استاد مجرب این کار را انجام دهید و بتوانید با اطمینان چاکرا ششم تا فعال شود و از آن بتوانید برای تجربیات فرا حسی و متافیزیکی استفاده کنید. همانطور که گفته شد حوصله داشته باشید. تمرینات قدم به قدم انجام دهید و انتظار این که یک شبه اتفاق بسیار عجیب و غریبی برایتان بیفتد نباشید.

چشم سوم چه قدرت هایی دارد

فعال سازی چشم سوم

چشم سوم چه قدرت هایی دارد: چشم سوم و مضرات آن 
چشم سوم می تواند مضراتی داشته باشد. هر توانایی و استعدادی همانطور که ممکن است مزایای داشته باشد می تواند معایبی هم داشته باشد. آیا این در مورد آجنا هم صدق میکند. میتوانیم بگوییم که بله این میتواند در مورد چاکرا ششم صحیح باشد.

زمانی که شما چاکرا ششم تان فعال می شود باید بسیار مراقب افکار و احساساتتان باشید افکار و احساسات شما قدرت پیدا می کنند و همانند اینکه شما با یک ماشین بسیار پرسرعت ای رانندگی می کنید، باید دقت بیشتری داشته باشید تا خواسته یا ناخواسته به خودتان یا اطرافیانتان آسیبی وارد نکنید.

فعال سازی چاکرا ششم این نیست که شما فقط افکار دیگران را بخوانید یا بر روی افکار دیگران تاثیر بگذارید را هم به صورت ناخواسته شما برروی اتفاقات تاثیر می گذارید و می توانید موجب ایجاد یک اتفاق شوید  اس بسیار مراقب افکار خودتان در این زمینه باشید تا افکار منفی به ذهن تان وارد می شوند.

کتاب چشم سوم

اولین کتابی که در مورد چشم سوم خواندم کتاب چشم سوم رامپا بود. البته کتابهای زیادی را در در این زمینه به زبان انگلیسی وجود دارد شما میتوانید از این کتابها برای آشنایی بیشتر چاکرا ششم استفاده کنید.

در انجام دادن تکنیک های آنها دقت کنید و با احتیاط تکنیک های آنها را انجام دهید. تکنیک ها و پکیج های تله پاتی نیز می توانند یاری کننده شما در این مسیر باشد.

چشم سوم چه قدرت هایی دارد: آشنایی با چشم سوم در اسلام

چشم سوم بارها و بارها در اسلام و قرآن آمده است. برخی از توانایی ها و غیب گویی هایی که ذکر شده است میتواند از خصوصیتهای فعال سازی چاکرا ششم باشد. بسیاری از عرفا از این توانایی برخوردار بودند و می توانستند مکان دوری را ببینند یا از افکار و احساسات دیگران باخبر شوند.

پس  اسلام از چاکرا ششم خیلی دور نیست و این استعداد و این توانایی میتواند قدرت افراد را افزایش دهد و مثال های بسیار زیادی ما در حرف های اسلامی داریم که این قدرت و توانایی را داشته اند.

در برخی از جاها دیدم که آن را چشم برزخی می گویند البته چشم برزخی ظاهراً با آنچه در قدرت و توان آشنا قرار دارد تفاوت هایی را دارد ولی به هر حال مثل هر استعداد و توانایی دیگر هست که آن را باید فعال کرد و استعداد آن را شکوفا کرد.

آشنایی با چشم سوم و روشن بینی

چشم سوم با روشن بینی ارتباط مستقیم دارد. کسانیکه روشن بین هستند با استفاده از توانایی‌های چاکرا ششم قادرند اتفاقات آینده و گذشته را ببیند. به همین دلیل علاقمندان به چشم سوم بسیار زیاد هستند. همه به نوعی می‌خواهند چاکرا ششم را فعال کنند تا توانایی دیدن آینده ، گذشته را داشته باشند.

 

چشم سوم چه قدرت هایی دارد

چشم سوم

 

سوالات متداول در مورد چشم سوم چه قدرت هایی دارد

1- چشم سوم چیست؟

چشم سوم چه قدرت هایی دارد چشم سوم اجازه می دهد که فرد افکارش را زدوده به تعامل معنوی رسیده و بازتاب خود را دریافت کنند. چشم سوم بالاترین چاکرا در کالبد فیزیکی است به همین دلیل می تواند فرا بینی بصری داشته باشد.

2- استفاده از چشم سوم چه فایده ای دارد؟

چشم سوم چه قدرت هایی دارد؟ چاکرا چشم سوم به شما بصیرت می دهد. و در نتیجه شما قادر به استفاده از حس ششم و قدرت شهود می شوید. خود آگاهی ، خرد، تصویرسازی، شفافیت، قدرت تشخیص، تخیل و رویا سازی امکاناتی برای خود آگاهی در جسم و روان انسان است. وقتی همه چیز در حال تعادل باشد چشم سوم کمک می کنند تا دنیا را فراتر از سیاه و سفید با معانی حقیقت آن دریافت کنیم.

3- عوارض باز شدن چشم سوم چیست؟

اگر شما چشم سومتان را باز کنید، باید خیلی مراقب افکار و خواسته هایتان باشید. چشم سوم چه قدرت هایی دارد و قدرتی به شما می دهد که گاهی ممکن است ناخواسته افکارتان باعث آزار خودتان و یا دیگران شود.

جمع بندی چشم سوم چه قدرت هایی دارد

چشم سوم می تواند در تعیین و تشخیص حقیقت درون و باورهای نهادینه هر آنچه در دنیا وجود دارد، به شما کمک کند. شما با باز کردن چشم سوم، چاکرا آجنا می توانید با استفاده از قدرت های روحی و روانی خود تغییر شگرف در دید خود نسبت به حقیقت زندگی و مسیر پیش رویتان ایجاد کنید. برای باز کردن چشم سوم باید ابتدا از وضعیت چاکرای خود اطلاع داشته باشید. برای فهمیدن شرایط چاکراهای خود اینجا کلیک کنید.

دوره جامع آموزش فعالسازی و پاک سازی چاکرا

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

دیدن با چشم بسته: چشم سوم پنجره‌ای به دنیای مخفی

دیدن با چشم بسته با چشم بسته از جهان اطراف را ببینیم به تصورات ...

دیدگاهها

2 دیدگاه

  1. لادن گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخاستم بدونم دیدن چهرهای‌زیاد در چشم سوم به چه معنا است.
    ممنون

    • Jamshid Hashemi گفت:

      بستگی به نوع تکنیکی هست که شما انجام می‌دهید و هر کدام از آنها می‌تواند معنای متفاوتی داشته باشد