دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

آموزش 0 تا 100 تله پاتی را چگونه به زبان ساده بیاموزیم (5 نوع تله پاتی)

تله پاتی

تله پاتی چیست ؟ آموزش تله پاتی یکی از علاقه های همه افراد هست. تلپاتی کلمه ای است که شاید بارها به گوشتان خورده باشد و شنیده باشید ولی تا چه حد از آن می دانید؟

آیا می دانید از نظر علم چگونه دو هم اندیشی تعریف می شود؟

تلپاتی معمولا از طریق چاکرای آجنا صورت می گیرد برای همین می توانید با زدن تست چاکرا از باز بودن چاکرای آجنا خود اطمینان حاصل کنید. هم چنین می توانید برای سریعتر یادگیری تله پاتی دوره تله پاتی را تهیه کنید.

تله پاتی چیست؟

فهرست مطالب مقاله

در بحث تلپاتی و آموزش آن باید دانست تلپاتی یا دو هم اندیشی یا دور آگاهی یا تلپاتی ادارک فراحسی فعالیت روحی فردی دیگر است. دو هم اندیشی، به زبان ساده قدرت و استعداد مخابره پیام یا تصویری از ذهن به ذهن فرد دیگر، بدون استفاده از وسایل حسی مانند سخن گفتن و مشاهده علائم یا حرکات است. در ادامه با انواع تله پاتی آشنا می شویم.

کلمه «تله پاتی» نخستین بار توسط فردریک مایرز یکی از پایه گذاران انجمن تحقیقات روانی انگلستان به کار گرفته شده‌ است. این کلمه از دو لفظ یونانی مشتق شده: یکی “Tele” به معنی «دور»، و دیگری “Paths” به معنی «احساس» است که در مجموع می‌توان آن را «احساس از دور» معنی کرد. این پدیده از یک طرف (دیدگاه) یکی از زمینه‌ های EPS (ادراک فراحسی) محسوب می‌ شود.

چرا که EPS را مشتمل بر دو هم اندیشی، روشن بینی و پیشگویی می‌دانند. ولی در طرف دیگر، از این پدیده به عنوان روشی که بر روی روان فردی دیگر تاثیر می‌گذارند، یاد شده ‌است. به این ترتیب می‌توان آن را جزء مضامین PK (روان جنبشی) ویا «تله کینه سیس» نیز طبقه بندی کرد. دیدگاه‌ های مختلف، تلپاتی را به دسته‌ های مختلفی تقسیم کرده‌اند.

انواع تله پاتی

 

حس ششم

یکی از این تقسیم بندی‌ های انواع تله پاتی اینگونه ‌است:
1- تله پاتی بزرگ، یا تلپاتی غیر عمد و یا خود به خود
۲- تله پاتی کوچک یا تلپاتی عمدی یا ایجاد شده
۳- انواع طبقه‌ بندی نشده تلپاتی.

تاریخچه علمی تله پاتی  

تلپاتی در ویکی پدیا (telepathy) به صورت زیر تعریف می شود :
دور آگاهی یا تله‌پاتی ، انتقال ادعایی اطلاعات بدون استفاده از کانال‌ های حسی یا فعل و انفعال فیزیکی از یک شخص به شخصی دیگر است.

سابقه و تاریخچه  علمی تله‌پاتی به حدود دویست سال پیش می رسد و دانشمندان زیادی روی این موضوع کار کرده اند.از جمله ساندرس که روی وجود قدرت دور آگاهی بین مورچه ها کار کرد و گروهی از دانشمندان روسی روی خرگوشها کار کردند باگستر که روی گیاهان کار کرد و ثابت نمود گیاهان نیز ارتباط تله پاتیک دارند و احوالات این ها روی گیاهان اثر می گذارد پوفف ها در روسیه روی تله پاتی کار کردند.

باسیلوف که پنج متر، پنج متر آزمایش کرد تا هفت هزار متر آزمایش کرد و اثبات نود. پرفسور راین که چهل سال روی دو هم اندیشی و دیگر مقولات کار کرد و کلمه ESP ابداع او است.

تله پاتی با انرژی درمانی

آیا با انرژی درمانی می توانیم تلپاتی کنیم؟ بله . تله پاتی با انرژی درمانی  در درمان از راه دور اتفاق می افتد. البته تله پاتی با انرژی درمانی در درمان از راه نزدیک هم صورت می گیرد به همین دلیل است که در دوره های آموزشی انرژی درمانی آموزش می دهیم که حتما بعد از درمان طناب های اتری ایجاد شده را قطع کنید. تله پاتی با انرژی درمانی  چه بخواهیم و چه نخواهیم اتفاق می افتد. حقیقت این هست که انرژی درمانی بر اساس تله پاتی و انتقال انرژی از راه دور انجام می شود . تله پاتی با انرژی درمانی  را شما می توانید برای درمان بیماری ها و برای انتقال افکار استفاده کنید.

تله پاتی با انرژی درمانی  را در دوره آموزش انرژی درمانی پرانیک هیلینگ می  توانید با استفاده از تکنیک درمانی درمان دستوری انجام دهید. آموزش کامل تلپاتی با انرژی درمانی در دوره انرژی درمانی به صورت مفصل داده می شود. زمانی که برای اولی بار انرژی درمانی را انجام دادم متوجه انتقال انرژی شدم و متوجه شدم تله پاتی با انرژی درمانی  راحت ترین روشی هست که می توانیم یاد بگیریم. تلپاتی با انرژی درمانی  با روش های دیگر هم  انجام می شود ولی تکنیک ها تله پاتی با انرژی درمانی  در انرژی درمانی بیشتر است. اگر تجربه ای از تله پاتی با انرژی درمانی  دارید در زیر برایمان کامنت کنید.

ارتباط تله پاتی در افراد

ارتباط تله پاتی در افراد و در بین بعضی ها اتوماتیک برقرار می شود:

  1. مادر و فرزند و حتی جنین در رحم مادر
  2. دوقلوهای همسان
  3. خواهران و برادران که رابطه عاطفی قوی با هم دارند.
  4. زن و شوهر هایی که رابطه عاطفی قوی با هم دارند.
  5. دوستان قدیمی و صمیم

آیا تلپاتی با دگر هیپنوتیزم (hypnosis) ارتباطی دارد؟

چگونه می توانیم از تلپاتی برای برقراری ارتباط استفاده کنیم؟

در نوشته های قبلی در مورد تمریناتی که ذهن را مرتب میکند و باعث میشود بتوانیم خوب تمرکز کنیم چیزهایی نوشتیم و تمریناتی گفتیم برای انجام یک ارتباط خوب و یا اثر گذاری از راه دور. باید خوب تمرینات قبلی را انجام داده باشید.

شما با خواندن این مقاله می توانید حتی از راه دور با شخص مورد نظرتان ارتباط کلامی برقرار کنید و آنچه را که می خواهید به او القا کنید با ما همراه باشید

چون در غیر این صورت ذهن شما هنگام دو هم اندیشی درگیر مسائل حاشیه ای می شود و یک ارتباط خوب را از دست خواهید داد وقتی ذهن شما از افکار و انرژی های نصفه و نیمه آزاد و خالی باشد براحتی یک شروع خوب را خواهید داشت.

تزکیه روح در تله پاتی

تزکیه روح در تله پاتی از مقدمات است و تعهد اخلاقی که به خودتان و من میدهید تا در جهت خلاف استفاده نکنید. اما اگر من بعد از چک کردن شما احساس کنیم از آن در راه خلاف استفاده میکنید چاکرای مربوطه را در شما به تعادل قبل از تمرین بر میگردانیم تا وقتی که لازم باشد.

این را یک تهدید بگیرید و از دوستانی که با تمرینات قبلی یک کمی شیطنت کرده اند بپرسید که دیگر نتوانستند نتیجه بگیرند و یا حتی تمرین کنند و یا بین آن وقفه افتاده و دیرتر از قبل نتیجه گرفته اند… . این تمرین که تمرین اساسی دور آگاهی است باید دو نفره انجام شود تمرین بسیار ساده است.

تمرین عملی تله پاتی

در این تمرین ها احتیاج به ۵ کارت دارید که اندازه آنها اندازه ی ورق های بازی باشد. و روی هر یک از آنها یک شکل ساده ی خاص کشیده شده باشد می توانید کارت ها را با مقوا و کاغذ کلفت بسازید و روی کاغذ اول ستاره، کاغذ دوم مربع، کاغذ سوم دایره، کاغذ چهارم مثلث و کاغذ پنجم چند خط مورب کنار هم رسم کنید همراه با نفری که می خواهید تلپاتی را تمرین کنید در جای ساکتی قرار بگیرید تمرین به این صورت است که یک نفر به عنوان فرستنده و یک نفر گیرنده است و دور بعد جای نفرات عوض می شود

تله پاتی در شب را می توانی تمرین کنید تا آرامش بیشتری داشته باشید نفر گیرنده چشمان خود را می بندد و به حالت آلفا می رود (اگر تمرین آلفا را انجام داده باشید با گذاشتن ۳ انگشت روی هم بلافاصله به حالت آلفا می روید) نفر فرستنده ۳ نفس عمیق میکشد و آرام میگیرد سپس یک کارت را نگاه میکند و به گیرنده نگاه کرده و به طور ذهنی شکل را به طرف گیرنده میفرستد بعد از یک دقیقه که شکل را ارسال کردید از گیرنده می خواهد که بگوید کارت مورد نظر چیست. سپس کارت های بعدی هم به همین صورت تا کارت پنجم. به گیرنده نمی گوییم که درست گفته یا اشتباه تا کارت ها تمام شود. سپس به او می گوییم و جای گیرنده و فرستنده عوض می شود این تمرین را ۳ دور در روز انجام دهید.

با تکنیک القای ذهنی هر چه را که می خواهید به ذهن طرف مقابلتان القا کنید انجام دهید تا معجزه را ببینید

انواع تله پاتی

 

تله پاتی

آموزش تله پاتی

 

۱تله پاتی غریزی (بر پایه احساس و شهود) 

در تله پاتی غریزی معمولاً بر اساس چاکرای چشم سوم و یا به چاکرای شبکه خورشیدی انجام می گیرد.

۲-تله پاتی روانی (ذهن به ذهن)

در این روش روانی انتقال فکر بین دو ذهن هوشیار در هر مسافتی می باشد. شما میتوانید به هر کسی در هر جایی فکرتان را انتقال دهید.

۳-تله پاتی معنوی (روح به روح)

تله پاتی معنوی ارتباط بین دو روح که معمولاً در حالت مراقبه و یا حالت رویا اتفاق می افتد. در این روش دو روح با هم در ارتباط هستند که به آن ارتباط روحی هم می گویند.

تله پاتی و ارتباط ذهنی

در بحث دو هم اندیشی و ارتباط ذهنی همانطور که قبلا گفتیم دور آگاهی یک ارتباط ذهنی بین دو فرد یا دو موجود می باشد. این ارتباط ذهنی بدون استفاده از حس پنجگانه اتفاق می افتد و شما با استفاده از تکنیک هایی که در این مقاله می خوانید می توانید این ارتباط ذهنی را بشناسید و آن را تقویت کنید. مطمئناً شما این ارتباط ذهنی با تا به حال تجربه کرده اید. پس این قدرت را دارید و می توانید با تکنیک‌ هایی که به شما آموزش می دهیم این قدرت  را در خودتان تقویت کنید و از انجام آن احساس قدرت و لذت کنید.

تله پاتی عشق

 

تله پاتی

تله پاتی عشق

 

تله پاتی عشق یک طرفه

شاید شما بخواهید بدانید تله پاتی عشق یک طرفه وجود دارد؟ در تله پاتی عشق یک طرفه ارتباط ذهنی و عشقی یک فرد انرژی زیادی را به طرف مقابل می فرست. و گاهی تله پاتی عشق یک طرفه باعث می شود او را در خواب ببیند و یا اینکه دائم به او فکر کند. در نوع تله پاتی عشق یک طرفه زیاد است و معمولاً در اثر فکر کردن زیاد یا تصویر سازی زیاد یا حتی تصور روابط عشقی در ذهن ایجاد می شود. نمونه آن را می تواند در طول تاریخ ارتباط ذهنی زلیخا با حضرت یوسف را ذکر کرد.

در داستان زلیخا و یوسف تله پاتی عشق یک طرفه به صورت وضوح قابل مشاهد است. اگر در داستان های ادبی کسی را می شناسید که تله پاتی عشق یک طرفه یکطرفه دارد برایمان در زیر پست کامنت کنید. پس می توان نتیجه گرفت که تله پاتی عشق یک طرفه یک نوع تله پاتی هست که امواج انرژی فقط از یک طرف ارسال می گردد و اینقدر در انرژی در تله پاتی عشق یک طرفه زیاد است که طناب انرژی به صورت ناخواسته بین انها ایجاد می گردد.

تله پاتی عشق دو طرفه

در بسیاری از مواقع در بین افراد عاشق این ارتباط تله پاتی خود به خود اتفاق می افتد که به آن تله پاتی عشق دو طرفه می گویند.  گاهی افراد در اثر دوست داشتن زیاد میتوانند این ارتباط عشقی را با دور اگاهی ایجاد کنند. سلطان محمود با ایاز تله پاتی عشق دو طرفه ارتباط تله پاتی را برقرار کرده بود. در شعر ها و داستان ها لیلی و مجنون هم این نوع دور اگاهی دیده شده است. تله پاتی عشق دو طرفه معمولا هر دو خواستار ارتباط هستند. همه افراد معمولا به این باور هستند که تله پاتی عشق دو طرفه همیشه جهت مثبت دارد ولی ممکن است در جهت منفی هم باشد و ما احساسات منفی دیگران را در تله پاتی عشق دو طرفه متوجه گردیم. پس هم ممکن است بین دو دوست ظاهر شود و هم ممکن است بین دو دشمن ظاهر گردد.

تله پاتی به زبان ساده ، فرکانس تله پاتی

در روش تله پاتی به زبان ساده ما با فرکانس  سر کار داریم. به همین دلیل اگر در فرکانس تله پاتی فرد قرار بگیرید شما هم می توانید با او ارتباط ذهنی یا دور آگاهی برقرار کنید. پس تله پاتی به زبان ساده شامل هم فرکانس شدن می باشد.  در هم فرکانس بودن باعث می شود که هر زمانی که به دلیلی شما به او فکر می کنید او هم خود بخود به شما فکر کند و این گونه این ارتباط ذهنی برقرار می شود. گاهی اوقات که می خواهید تله پاتی به زبان ساده را انجام دهید خودبخود اتفاق می افتد و شما به سادگی تلپاتی می کنید.

تله پاتی و ذهن خوانی در زمینه متافیزیک

تله پاتی و ذهن خوانی در زمینه متافیزیک دو مفهوم مورد بحث هستند که به تفسیر پدیده‌های مرتبط با تأثیرات و ارتباطات غیرمعمول بین ذهن و جهان فیزیکی می‌پردازند. تلپاتی به ایده انتقال اطلاعات بدون استفاده از مسیرهای معمول در زمان و فضا اشاره دارد، اما هنوز تأیید علمی ندارد. به عنوان مقوله‌ای مبهم، ذهن خوانی نیز به توانایی درک و تجزیه و تحلیل اطلاعات از دنیای خارجی از طریق روش‌های ناشناخته اشاره دارد. این دو مفهوم همچنان موضوع بحث و تحقیق در زمینه متافیزیک هستند و تاکنون تأیید علمی دقیقی نداشته‌اند.

تله پاتی از راه دور:

روش تله پاتی از راه دور معمولاً تلپاتی با ارتباط از راه دور گره خود است. اگر ما بخواهیم این نوع ارتباط را از راه نزدیک انجام دهید میتوان به اسم چهره خوانی یا خواند از طریق زبان بدن دانست. تلپاتی در کلمه ارتباط از راه دور است. پس ماهیت دور آگاهی این است که شما بتوانید با کسی که با شما ممکن است کیلومتر ها فاصله داشته باشد ارتباط ذهنی برقرار کنید و بتوانید احساس یا حتی افکار خود را به القا کنید یا احساس او را دریافت کنید.

چگونه یک تله پاتی قوی داشته باشید؟

برای اینکه بتوانید یک تله پاتی قوی و استوار داشته باشیم باید بتوانیم از احساس و افکار هم زمان استفاده کنیم. بستگی به نوع ارتباط می توانید از چاکرای جنسی، چاکرای شبکه خورشیدی، چاکرای قلب یا حتی چاکرای آجنا برای این منظور استفاده کرد.

آموزش تله پاتی جذب عشق

 

تله پاتی

آموزش تله پاتی

 

آیا ما می توانیم برای جذب عشق تلپاتی انجام دهیم و می توانیم با آموزش تله پاتی جذب عشق نماییم؟ بله. ما می توانیم برای جذب عشق هم از این تکنیک استفاده کنیم. چون برای جذب عشق احساس و غریزه ما به شدت درگیر می شود و قدرت تله پاتی در این روش به شدت افزایش پیدا می کند. به همین دلیل بهتر است افراد تان در این زمینه صاف و روشن باشد تا بتوانید جذب خوب و دلخواهی داشته باشید.

کانال تله پاتی

برای اینکه بتوانیم افراد و اندیشه خود را به کس دیگری انتقال دهیم باید در کانال ارتعاش و فرکانس او قرار بگیریم. پس تلپاتی مثل رادیو قرار گرفتن در افکار و کانال ارتباطی طرف مقابل هست. اگر دیدید که نمی توانید با کسی ارتباط ذهنی برقرار کنید بهتر است با کانال تله پاتی به افکارتان و احساس تان درمورد او بهتر فکر کنید تا بتوانید فرکانس فکرتان را در مورد او بهتر کنید.

بهترین روش یادگیری تله پاتی

برای یادگیری تله پاتی شما می توانید از محصولات آماده شده و کلاس های دکتر آرام برای این منظور استفاده کنید. دکتر آرام چون زمان زیادی در مباحث متافیزیک کار کرده اند دوره های ایشان میتواند به شما کمک کند. خیلی از افراد با تمرین های همین مقاله به نتایج خوبی رسیده اند. البته شما خودتان هم به تنهایی می توانید کار کنید ولی زمان زیادی را باید بگذارید تا بتوانید به نتیجه دلخواه برسید. پس برای اینکه در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید بهتر است از دوره تله پاتی و تقویت حس ششم دکتر آرام استفاده کنید.

تله پاتی صوتی

در تله پاتی صوتی برای برقراری ارتباط ما می توانیم از روش و تکنیک های مختلف استفاده کنیم. این ارتباط تله پاتیک می توانید از طریق تصویری سازی باشد یا اینکه یک صدا و صوتی باشد که به آن ارتباط ذهنی صوتی یا دور آگاهی صوتی را می گویند. شما می توانید از طریق گفت و گوی ذهنی با فرد مقابلتان در ارتباط باشید.

دلیل تله پاتی بین دو نفر

ممکن است شما هم  بخواهید دلیل تله پاتی بین دو نفررا بدانید. دلیل تله پاتی بین دو نفر می توانید به دلایل مختل باشد. یکی از دلایل ارتباط بین دو نفر زمانی هست که افرد همدیگر ا دوست دارند و عاشق همدیگر شده اند. دلیل تله پاتی بین دو نفر از جمله مادر و فرزند نیز به دلیل ارتباط انرژیکی بین آن دو می باشد. دلیل تله پاتی بین دو نفر بین افرادی که همدیگر را دوست ندارند و از هم دیگر متنفر هستند به دلیل طناب انرژی منفی هست که بین افراد ایجاد می گردد.

دلیل تلپاتی بین دو نفر بین پدر و فرزندان نیز به دلیل طناب اتری ممکن است اتفاق بیفتد . دلیل تله پاتی بین دو نفر بین حیوانات خانگی و صاحب انها نیز ممکن است اتفاق بیفتد. دلیل تله پاتی بین دو نفر بین حیوانات هم به دلیل ارتباط انرژیکی هست که با چشم دیده نمی شود. من متوجه شده ام که در انرژی درمانی ارتباط تلپاتیک نیز دیده می شود و دلیل تله پاتی بین دو نفر در انرژی درمانی به دلیل ایجاد طناب های اتری هست که ما در دوره انرژی درمانی آموزش می دهیم که حتما این طناب اتری در پایان درمان قطع شود.

قانون تله پاتی چیست

قانون تله پاتی چیست در دور آگاهی مثل هر روش دیگر از قوانین خاصی تبعیت می کند. از قانون های تله پاتی می توان به تمرکز و احساس و تصویر سازی دقیق نام برد. هر چقدر ذهن شما روشن تر و شفاف تر باشد بهتر می تواند احساس و افکارتان را به طرف مقابلتان انتقال دهید. و این به سادگی قانون تله پاتی می باشد.

روش تله پاتی با معشوق

 

تله پاتی

آموزش تلپاتی

 

تله پاتی عشقی چیست شاید شما هم دوست داشته باشید با معشوق و عشق خودتان ارتباط تله پاتی داشته باشید تا در زمان هایی که در کنار شما نیست هم او را احساس کنید. اگر دنبال تله پاتی با معشوق یا تله پاتی عشق خود هستید باید بیشتر تمرین کنید. این کار در بیشتر مواقع خود بخود اتفاق می افتد. اگر علاقه زیادی به عشق خود داشته باشید این ارتباط ذهنی خود بخود و در بیشتر مواقع حتی در خواب هم انجام می شود. (تله پاتی عشقی چیست)

ذهن خوانی تله پاتی

گاهی می خواهید بدانید که آیا او به شما فکر میکند یا خیر؟ یا اینکه می خواهید بدانید نظر فرد در این مورد چه هست. روش ذهن خوانی تله پاتی از القای ذهنی و القای افکارتان به طرف مقابل سخت تر می باشد. به این دلیل که باید افکار خودتان را کاملا صاف کنید تا بتوانید افکار طرف مقابل را بخوانید. اما نا امید نشوید. اگر می خواهید ذهن خوانی و دور آگاهی داشته باشید باید انواع تکنیک های مدیتیشن را بدانید تا بتوانید با آرام کردن در ذهن خودتان افکار دیگران را از راه دور بخوانید.

آموزش تله پاتی و ذهن خوانی

در آموزش تله پاتی و ذهن خوانی همانطور که در تمرین قبل هم اشاره کردیم در هر تمرین یا برنامه تله پاتیک بین دو فرد فرستنده و گیرنده فاصله ای وجود دارد که می توان از چند سانتیمتر تا چند هزار کیلو متر متفاوت باشد .میزان فاصله در نحوه و نتیجه ارتباط تله پاتی کمترین تاثیری ندارد.

اگر شما فکر خود را به این امر معطوف  و در نتیجه شرطی نماید که در فاصله طولانی بر قراری تلپاتی مشکل تر است  این تلقین ذهنی بر روی رفتار شما تاثیر گذاشته و در عمل نیز در فواصل نزدیک تر نتیجه بهتری کسب می کنید. این تصور یا شرطی شدن نادرست و مضر است هرگز به فاصله موجود بین گیرنده و فرستنده اهمیتی ندهید. شما به همان میزان از ظرفیت و قابلیتی را که در فاصله نزدیک کسب کرده اید می توانید در فواصل طولانی هم دریافت کنید.

نحوه تله پاتی

در نحوه تله پاتی توصیه می شود که تجربیات اولیه در فاصله نزدیک و ترجیحاً در یک اتاق آرام صورت گیرد. برخی از صاحب نظران معتقدند که افراد حاضر در این جلسات بایستی از لحاظ روحی و عاطفی به هم نزدیک باشند اگر در تمرین های اولیه فرستنده پیام دست راست خود را بر روی دست چپ گیرنده بگذارد.

این ارتباط جسمی پیوند روحی و عاطفی بهتری را بین آنها ایجاد می کند در آیین سالکان و عارفان شرق آسیا بویژه چین باستان و سرزمین عجایب هند قسمت راست بدن دارای قدرت یا اهمیت مثبت و صادر کننده انرژی می باشد در حالی که سمت چپ دارای انرژی یا الکتریسته منفی و دریافت کننده می باشد.

زمان مناسب برای انجام تله پاتی

زمان مناسب برای انجام تلپاتی و ارتباط فکری ساعات آخر شب و صبح زود است. در عمل انسان موجودی است که روز را با کار و فعالیت به پایان می رساند و شب ها خسته و کوفته نیاز به خوابیدن دارد در شرایط عادی انسان شب ها به چرت زدن و خواب آلودگی دچار می شود. و درصورت دراز کشیدن به خواب عمیقی فرو می رود زمانی که ما بیدار و مشغول فعالیت هستیم ضمیر آگاه ما فعال است. بر عکس هر زمان که ما در وضعیت سکوت و آرامش هستیم ضمیر ناخود آگاه ما فعال می شود در این شرایط انرژی زیادی از مغز ساطع می شود و پراکندگی این امواج نمایانگر وجود شرایط آرامش و آسایش فیزیولوژیکی در مغز است.

تمرینات تله پاتی

برای انجام تمرینات تله پاتی هر گاه ما بتوانیم جسم خودمان را ریلکس و غیر فعال کنیم قدرت ها و قابلیت های روحی و روانی فعال و شکوفا می شود گویی در این شرایط کانال هایی که برای فعالیت و کارآیی لازم هستند رها و آزاد می شوند در این زمان انسان بهتر و بیشتر می تواند با ضمیر ناخود آگاه خویش که منبع الهام و برکات است رابطه بر قرار کند.

زمانی که انرژی زیادی از مغز خارج شود روح می تواند خود را از زیر بار سنگینی جسم رها و در فضای بی کران به پرواز درآورد به این حالت وضعیت خروج روح از بدن می گویند. برای انجام تجربه تله پاتیک حداقل به دو نفر نیاز داریم.

جنسیت در تله پاتی و تله پاتی عشقی

چون تلپاتی عبارت از انتقال افکاری است که از یک بار عاطفی و احساسی قوی آکنده شده است بنابراین با توجه به غرایزی که خداوند برای بقای نسل در نهاد بشر قرار داده است ارتباط بین دو جنس مخالف بایستی روشن تر و با قدرت بیشتری صورت بگیرد نر و ماده هریک به تنهایی ناقص هستند و هر کدام از آنها سعی دارد با جستجوی جفت خویش به کمال برسد.

ارتباط فکری در تلپاتی

همان طور که در ارتباط عادی روزمره با دیگران سعی می کنیم با توجه به میزان سن تحصیلات طبقه اجتماعی و قدرت درک آنها از زبان و منطق خاصی پیروی کنیم به هنگام بر قراری ارتباط فکری در دو هم اندیشی با دیگران هم بایستی به این عامل مهم توجه کنیم. بنابراین اگر بخواهیم با کودکی ارتباط بر قرار کنیم بایستی از تصاویر و سمبل هایی استفاده کنیم که بیشتر مطابق ادراک و روحیات او باشد.

تلپاتی در روزهای مختلف

در روزهای پر گرد و غبار و پر باد و طوفان پیش از رگبارها در زمان فعالیت های خورشیدی و به هنگام وجود کامل قرص ماه از انجام تله پاتی خود داری کنید زیرا در برخی از افراد در این ایام ممکن است کسالت های مبهمی از یک سر درد تا افسردگی شدید حملات آسمی و ….. دچار باشند. بنابراین در دور آگاهی در روزهای مختلف هنگامی که هوا کمی آرام و خنک است بهترین زمان برای تمرینات دو هم اندیشی است.

این موضوع در روزهای که بارانی به شرطی که رگبار وجود نداشته باشد هم صدق می کند. در زمانی که هوا بسیار سرد و گرم است شرایط نامناسب است شاید دوستان بپرسند چرا در این موقع ها زمان خوبی نیست. معمولاً پیش از رگبار و رعد و برق تحولات شدیدی در میزان فشار و بار الکتریکی هوا پیدا می شود که هر گونه تماس تلپاتیک را مانع می شود.

مهم ترین دلیل برای توجیه عوارض این آثار بیان شده پیدایش تغییراتی در میزان یون ها یا اتم ها و مولکول هایی است که دارای بار الکتریکی در پوست هستند و انسان شدیدا نسبت به آنها حساس است.

چگونه تله پاتی کنیم, ارسال پیام تلپاتیک

اینکه چگونه تله پاتی کنیم و ارسال پیام تلپاتیک داشته باشیم باید متن و لحنی داشته باشد که گویی خود او به این مطالب فکر می کند و آنرا از زبان خودش بیان می کند. برای مثال اگر بخواهیم که او دستش را بلند کند این پیام یا فرمان به این صورت صادر می گردد:

حالا من دستم را از زمین بلند می کنم پس درستی مطالب این است که همه پیام ها را تجسم کنید اگر کالایی می خواهید خریداری کنید مهم این نیست که به این کالا احتیاج داری یا نه کافی است که انگیزه و اشتیاق لازم برای خرید یک جنس به وجود آید.

چگونه تله پاتی انجام دهیم

اینکه در هنگام تله پاتی چگونه تلپاتی انجام دهیم باید در محیطی آرام بنشینید و در حال هیپنوز قرار گیرید دوستان همان طور که قبلا گفتم باید اراده قوی برای این کار داشته باشید. در این مرحله تصویر فرد مورد نظر را تا پانزده دقیقه یا نیم ساعت در ذهن خود مجسم کنید به یاد داشته باشید یک لحظه از ذهن محو نشود.

 

تله پاتی

تله پاتی عشق

 

اگر چنانچه از ذهن تصویر رفت می توانید یک عکس از فرد مورد نظر را در مقابل چشمان خود قرار دهید چند دقیقه ای به آن نگاه کنید بعد چشمان خود را ببندید و آن را مجسم کنید میتوانید این کار را برای چند بار ادامه بدهید، تا موفق به تجسم آن تصویر در ذهن شوید تصور کنید شخصی که می خواهید بر او اثر گذارید در چند قدمی شماست یا او را می توانید به وضوح ببینید.

در ذهن خود خطوط چهره و خطوط بدن یا نیم رخ او را مجسم کنید. بین ۱۰تا ۱۵دقیقه جز به هیکل او به صورت زنده نیندیشید تجسم ذهنتان منحرف نشود. در این زمان برای کمک به حافظه می توانید از آن عکس استفاده کنید. اکنون تصور کنید که فکر و احساس فرد مورد نظر ناگهان در تسخیر تصویر شما قرار گرفته شما را می بیند به شما می اندیشد از دیدن تصویر شما نمی تواند دل بکند. از ملاحظه آن لذت می برد به این کار ادامه دهید به آرامی به آنچه می کنید فکر کنید مادام به خود تلقین کنید. من او را مجبور میکنم به من فکر کند کار دیگری نمی تواند بکند.

این تصویر ذهن خود را به ذهن او تحمیل کنید دوستان تعجب نکنید این حال را مثل یک فیلم می بینید تصور کنید. از کنش هایی که شما به او داده اید به هیجان آمده حس کنید به سوی شما کشیده می شود و به خود تلقین کنید. در آموزش تله پاتی به روش ساده به شما یاد داده می شود. ( آرزو دارم او را ببینم و آنچه را در دل دارم به او بگویم ) آن قدر این تلقین را تکرار کنید که نتیجه بگیرید تا سر انجام تسلیم خواسته شما شود.

تله پاتی قوی

برای داشتن تله پاتی سریع و تله پاتی قوی تمرین و تلاش لازم است. دوستان عزیز دور آگاهی و ارتباط ذهنی به اینجا ختم نمی شود. تلپاتی از اینجا شروع می شود. همه انسان ها به همدیگر وصل هستند و این یکی از راه های درمان دیگران از راه دور است. شفا از راه دور از این قانون تبعیت می کند.

ما در آموزش های خودمان برای ارتباط از راه دور از این تکنیک ها استفاده می کنیم. یادتان باشد دور آگاهی یک روش است و مثل چاقو می باشد، یکی برای جراحی و یکی برای از بین بردن می تواند استفاده کند.

تله پاتی سریع

بنابراین، می‌ فهمیم که کلید اساسی تله‌پاتی سریع بین دو شخص، تبادل ذهن به ذهن یا دورآگاهی، چیزی جز کامل شدن و آرامش نیست. به طور کلی، در هنگام احساس خطر یا هر ناراحتی دیگر، سیستم عصبی “سمپاتیک” با تولید هورمون “آدرنالین” بدن را فعال می‌ کند. در این شرایط، زمینه‌ای برای “فرستندگی” و به عبارت دیگر، انتقال پیام در فرد ایجاد می‌ شود و او قادر است افکار خود را سریعتر و با قدرت بیشتری ارتقا دهد. تله پاتی سریع به همین دلیل، این وضعیت می‌ تواند برای افراز و ارتقاء توانمندی‌های فردی مؤثر باشد.

 تله‌پاتی و انرژی درمانی

یکی از روش های کاربردی تله پاتی و دیدن نتایج خیلی سریع آن استفاده از دو هم اندیشی و انرژی درمانی هست.

در مبحث انرژی درمانی و تکنیک درمان از راه دور یا درمان از فاصله شما با قدرت تله پاتی و تاثیر از راه دوره آشنا می شوید و می بینید که چگونه می توانید از راه دوره بر روی بیماری فردی تاثیر بگذارید و او را درمان کنید.

اگر علاقمند به درمان دیگران و دور آگاهی  هستید حتما در دوره انرژی درمانی شرکت کنید. این دوره کاملاً کاربردی و علمی است. دکتر آرام بیش از ده کتاب در زمینه انرژی درمانی ترجمه کرده اند که می توانید استفاده کنید و در دوره ها و کارگاه های عملی ایشان شرکت کنید.

آموزش دوره فعال سازی حس ششم و تله‌پاتی در 29 روز

در تکنیک القای ذهنی شما می توانید افکار خودتان را از راه دور بر روی فرد دیگری اعمال کنید. در تجربیاتی که در این زمینه داشته ایم کاربرها توانسته اند روی فرزند خود، دوست خود، گرفتن وام، تأثیر روی حیوانات، تأثیر بر روی عشق خود، افزایش مشتری، جذب مشتری خاص، تأثیر یک فکر یا باور بر روی فرد دیگر و … نتیجه بگیرند. این تکنیک در دوره خودهیپنوتیزم حرفه ای قرار دارد.

 احتمالاً شما به موضوع تله پاتی علاقه زیادی داشته اید که مقاله را تا به اینجا خوانده اید. و می خواهم پیشنهاد دوره تله پاتی که توسط دکتر آرام برگزار شده است را بدهم.

در این دوره که ده ساعت فیلم هست و تکنیک های متعددی برای ایجاد ارتباط و القای فکر و ذهن می باشد. شما با استفاده از این دوره دیگر نیازی نیست در اینترنت یا جای های دیگر دنبال مطلب بگردید و همه تکنیک ها به صورت کاربردی و عملی در اختیار شما قرار داده می شود. زمانیکه این دوره را گذراندید، از قدرت و توانایی که در درون شما وجود داشته و تا به حال استفاده نکرده اید حسرت می خورید.

تله پاتی تماس و خلاقیت روح

تله پاتی تماس باید گفت دو هم اندیشی بر خلاقیت روح دلالت دارد و گویا امواجی را از راه دور به سوی شخص دیگری از آشنایان متصاعد می‏ کند. البته این امر مشروط به آن است که بین دو روح به وسیله احساسات، ارتباط برقرار شود. تله پاتی تماس نمونه‏ های فراوانی از آن در کتب ذکر شده است.

دیدگاه اسلام در مورد تله پاتی

قبلاً گفته شد تله پاتی از دو کلمه یونانی “تله” به معنای دور و “پاتوس” به معنای احساس گرفته شده است. تله پاتی به این معنا است که کسی احساس دیگری را بدون کمک گرفتن از حواس خویش به صورت مرموزی بخواند یا احساس کند. طرفداران دور آگاهی می گویند: برای انسان عادی هنگام مرگ دوست یا خویشاوندانش، حالت توهم پیش می آید در حالی که آنها صدها فرسنگ با یکدیگر فاصله دارند. نتیجه اینکه “روان شخص بیمار یا کسی که در حال مرگ است شاید بطور ناهشیار، پیامی می فرستد که از فضای واسطه می گذرد و روان شخص دیگر را تحت تاثیر قرار می دهد”.

در مورد امکان دو هم اندیشی باید گفت:

شاخه‌ ای از آنچه در گذشته سحر خوانده می‌ شده است در واقع معلول عوامل تلقینی بوده که امروز، قدرت آن بر بشر آشکار گردیده است. این ها زیرکی های روان شناختی است که بشر با کشف رموز آن، خاصیت رمز گونگی را از آنها گرفته و به یک علم آموختنی و کاملاً طبیعی تبدیل کرده است. مسائلی مانند خواب های مصنوعی، هیپنوتیزم، تله پاتی، مانیه تیزم … در این دسته قرار می‌ گیرند.

دیدگاه اسلام در مورد تلپاتی

اما در باره دیدگاه اسلام در مورد تله پاتی، مانیه تیزم، تله پاتی و احضار ارواح، باید گفت:

در باره ماهیت سحر در بین اندیشمندان و فقهاء، اختلاف است و این مسلم است که اگر چیزی در حال حاضر از مصادیق سحر محسوب گردد قطعا حرام است، اما در باره این علوم، گروه کثیری از فقها بر آن هستند که این ها فعلاً از مصادیق سحر نیستند و بر این اساس، این علوم در صورتی که دارای آثار سوء، موجب اذیت و آزار و ورود در حریم خصوصی دیگران نباشد استفاده از آن اشکال ندارد و گرنه اشکال دارد و حرام است .

قدرت روح انسان در تله‌پاتی و خواب مصنوعی

در مورد قدرت روح انسان در تله پاتی و خواب مصنوعی وجود امور خارق العاده امرى غیرقابل انکار است. هرچند خوارق عادت عموماً در داشتن غایتى که همان اثبات امر غیر معتاد و یا نفى امر معتاد است، با هم مشترکند.

اما وجوه افتراقى، آنها را از جهت نوع غایت و برخوردارى از مقبولیت الهى و عدم آن از هم جدا مى کند. این تنوع موجود در خوارق عادت امرى است با پیشینه اى طولانى در مسیر زمان، که رغبت اهل اندیشه، خصوصا متکلمین را نسبت به تحقیق درباره کیفیت و نحوه تحقق آنها جلب کرده است. معجزه به عنوان مهم ترین و اصیل ترین امر خارق العاده، که روایت هاى تاریخى موثق وقوع آن را اثبات مى کند، یکى از این امور است. کرامت، سحر، جادو و امورى از قبیل “تله پاتى” و “هیپنوتیزم” از خوارق عادت محسوب مى شود.

در کتاب «حقیقت روح» چنین آمده است:

همه، قدرت و نیروى تله پاتى را دارند، منتهى بسیارى از افراد از وجود چنین نیرویى در خود بى خبر هستند و از این رو کمتر از آن بهره گرفته مى شود. همان طور که شخص مى تواند با ورزش اندام را قوى کند، به همان طریق مى توان به تدریج با تمرینات مداوم نیروى تله پاتى را در خود پرورش داد.

تقویت و شکوفایی نیروی تله پاتی

براى تقویت و شکوفایى نیروى تله پاتى، روش هاى مختلفى وجود دارد که یکى از آنها هیپنوتیزم است. دراویش و مرتاضان، اکثرا از طریق خود هیپنوتیزم به خلسه رفته، حقایقى را کشف مى کنند.

از آنجا که انسان داراى قوا و استعدادهایى است که از سوى خداوند تعالى در نهاد او قرار داده شده است و نوع انسانى از این موهبت الهى بهره مند است، پس نظر اخیر اقرب به صواب است و در همه افراد انسان این قوه و نیروى تله پاتى وجود دارد. بعضى درصدد شکوفایى آن برمى آیند و بعضى خیر.

درمان روانی در تلپاتی چیست

یکی از مسایل که مربوط به خواب مصنوعی و دو هم اندیشی است و به استعداد روحی بشر و احیاناً به یک قوه غیرمادی و جسمانی برای بشر ارجاع می شود درمان های روانی است، یعنی این یک دهلیزی است برای اینکه انسان به نیروی روحی ماورای نیروی مادی و بدنی در وجود خود پی ببرد.

مسئله درمان روانی از قدیم معمول بوده است و در عصر جدید هم خودش یک مسئله ای است، که فلاسفه روی درمان های روانی اطبا مطالعه می کنند و برای این ها اهمیت زیادی قایل هستند.

این مطلب که یک بیماری از راه تلقین روحی و یا از راه تحریک اراده خود بیمار معالجه شود منشأ یک فکر شد که در بشر نیرویی وجود دارد.

 

تله پاتی

آموزش تله پاتی

 

غیر از این نیروهای مادی بدنی، که همان قوه اراده است و قوه اراده یک قوه مستقلی است در انسان. در دوران جدید هم ما می بینیم که یک چیزهایی پیدا شد که این فکر را به نظر ما تأیید و تقویت کرد، و چیزهای عجیبی در کتاب های روانکاوی و یا در کتاب هایی که راجع به هپینوتیزم نوشته اند در این زمینه می خوانیم. در خواب مصنوعی که یک شخص با اراده خودش و یا با سلسله اعمالی که انجام می دهند

کسی را خواب می کند، این آدم نه تنها روحش، حتی بدنش تابع القا و اراده شخص عامل می شود، چه طور؟ آن طور که در کتاب ها نوشته اند، گاهی در خواب مصنوعی، (عامل) به شخص را تحت تأثیر قرار می دهد که برخلاف خواب طبیعی که اگر عواملی روی بدنش وارد شود و زیاد اثر بگذارد بیدارش می کند او یک حالت بی حسی و بی شعوری کامل پیدا می کند که حتی اگر اعضایش را قطعه قطعه کنند باز هم از خواب بیدار نمی شود. در خواب طبیعی وقتی صدایش کنند بیدار می شود.

او را اگر دیگری صدا کند از خواب بیدار نمی شود. در خواب طبیعی اگر ضربه ای یا دردی بر بدنش وارد کنند بیدار می شود، او باز هم بیدار نمی شود. وقتی آن القاء کننده به او القا کرد بخواب! او دیگر می خوابد. تا وقتی او امر نکند و دستور ندهد که بیدار شو، بیدار نمی شود.

استقلال شعور باطن از شعور ظاهر در تلپاتی

در توضیح شعور باطن از شعور ظاهر در تله پاتی می توان گفت بعضی از خوابهای مصنوعی از یک نظر دیگر مهمتر است و آن این است که در حالی که شخص را خواب نمی کنند، در اثر تلقین، فقط یک عضو را در اختیار قرار می دهند.

ممکن است تنها دستش را بی حس کنند یا به دست فرمان میدهد به این حال بایست دست به یک حال معین می ایستد. درحالی که شعور ظاهرش هم در کار است.

این از این نظر مهم تر است که در آن نظر اول شعور ظاهر در کار نیست، چون شعور ظاهر در کار نیست شعور باطن کار خودش را می کند، ولی در اینجا معلوم می شود با اینکه شعور ظاهر در کار هست معذالک باز شعور باطن فعالیت خودش را دارد، یعنی حکایت می کند از نوعی استقلال شعور باطن در مقابل شعور ظاهر.

تله پاتی در شب و تله پاتی نی نی

تله پاتی در شب یا تله پاتی نی نی، یک موضوع مورد توجه در مراقبت از نوزادان است که به معنای ارتباط و تعامل صمیمانه و ادامه ارتباط و احساسات بین والدین و نوزادان می‌ باشد. در روش تله پاتی در شب و تله پاتی نی نی، والدین با استفاده از ابزارهایی مانند موسیقی آرام بخش یا حتی داستان‌ های خلاقانه، در زمان خواب، ارتباط عاطفی عمیق‌ تری با نوزادان خود برقرار می‌کنند. این اقدامات می‌توانند به تقویت احساس امنیت و راحتی در نوزادان کمک کنند و از طرف دیگر، باعث ارتقاء ارتباط و صمیمیت میان والدین و فرزندان شود. این روش به عنوان یک فرصت مثبت و لحظه‌ های ارتباطی با ارزش برای خانواده در نظر گرفته می‌شود که تأثیرات مثبت آن بر رشد و توسعه نوزادان از نظر ذهنی و احساسی بسیار مهم است.

قدرت روح انسان در تلپاتی

از این عجیب تر چیزی است که تحت تأثیر القاء شخص عامل، حواس معمول یک حساسیت عجیبی پیدا می کند به طوری که صدایی را که یک آدم عادی نمی شنود او می شنود، چیزی را که یک شخص عادی در حال عادی نمی بیند او می بیند یعنی از راه های بسیار دور چیزی را می بیند و از فاصله های بسیار دور چیزی را می شنود، تا این مقدار حساسیت برای حواس.

یک چیزی امروز به نام تله پاتی است و الکسیس کارل هم در کتاب انسان موجود ناشناخته آن را تأیید می کند و می گوید این واقعیتی است که الان وجود دارد، و داستان های نظیر این در کتاب های مذهبی خیلی زیاد است مثل این که پیامبر اکرم (ص) در وقتی که نجاشی در حبشه بود جریان فوت او را اطلاع داد و گفت که الان نجاشی مرده است و او را کفن کرده اند و من از همین جا بر آن نماز می خوانم، به طوری که همه جنازه نجاشی را دیدند و حضرت در آن حال بر آن نماز خواندند.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله تلپاتی نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم؟

دکتر آرام طی دوره هایی که در تجسم خلاق برگزار می کنند این دوره را در طی ۵ جلسه برگزار می نمایند. در طی این دوره شما با اصول علمی و عملی تله پاتی و حس ششم آشنا می شوید. 

انجام تمرین های مربوط به این استعداد درونی را در شما تقویت می کند. در این دوره به شما دور شنوایی ، دوربینی ، دور حسی،  آموزش داده می شود. در این دوره همچنین دور آگاهی از طریق تکنیک های فرستندگی و ارسال پیام به شما آموزش داده می شود.

گاهی اوقات افراد از این طریق می توانند پیشگویی انجام دهند. این دوره شامل تکنیک ها و تمرین های صوتی و تصویری می باشد.

این دوره قبلا به صورت حضوری در مرکز تجسم خلاق برگزار شده است. فعلا دوره حضوری نداریم. شما می توانید از پکیج غیرحضوری دوره تلپاتی استفاده نمایند. پکیج شامل فیلم های آموزشی و تکنیک های صوتی و جزوات آموزشی دکتر آرام می باشد. برای آگاهی از نزدیک ترین زمان برگزاری دوره تله پاتی و تقویت حس ششم با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرید.

تماس: ۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

آیا شما تاکنون تجربه تلپاتی داشته اید؟
آیا تا به حال شده است قبل از اینکه کسی زنگ بزند بدانید که چه کسی هست؟
آیا شما خوب هایی را می بیند که اتفاق می افتند؟
اینها بخش از علائم تلپاتی هستند.

دوره خود هیپنوتیزم آکادمی تجسم خلاق رو چک کردی؟؟

تجربه خودتان را از تلپاتی برایمان در زیر بنویسید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

212 دیدگاه

  1. حسن گفت:

    سلام وخسته نباشیدبه دکترآرام ورسانه محترم مقاله جااب وقابل تاملی بودوواقعاآگاهی مفیدی کسب کردم بی نهایت سپاسگزارم

  2. مهدی گفت:

    سلام
    اقای دکتر سالهای زیادی است
    افرادی می خواهند با تسلط روانی بر رهبران جامعه ها انها راکنترل کنند ایا ان هم تله پاتی است
    با تشکر اسناد فاش شده اتحاد جماهیر شوروی

    • Dr. Aram گفت:

      درود
      تله پاتی بخش های متفاوتی داره. برخی از افراد با تمرین یا به صورت مادرزادی این قابلیت ها رادارند
      بله می تونه ممکن باشه

  3. هانیه گفت:

    سلام تله پاتی رو بخوایم با یک فرد ک یک شهر دیگه زندگی میکنه برقرار کنیم مشکلی برای من هم پیش میاد و عوارض بدی هم میتونه برای من ک فرستنده اون پیام از طریق تله پاتی به یک فرد دیگر داشته باشه.

    • دکتر آرام گفت:

      سلام و درود بر شما دوست عزیز
      در خصوص تله پاتی و ارتباط برقرار کردن با افراد دیگر از طریق ذهن بهتر است ابتدا زیر نظر یک استاد ماهر آموزش ببینید چون اگر بخواهید بدون اصول اقدام کنید به شما اسیب های جبران ناپذیری میرساند

  4. آدرینا گفت:

    سلام
    برای یادگرفتنش باید چکار کنم و چثدر طول می کشه حرفه ای شم

    • aramgroup گفت:

      سلام و درود بر شما
      برای دریافت آموزش های اصولی و تکمیلی آکادمی تجسم خلاق
      یا داخل تلگرام یا واتساپ پیام بدهید
      09011594943

      یا با موسسه تماس بگیرید
      02188302523

  5. H.N.R گفت:

    سلام واقعا مرسی بابت این مطلب عالی و مفید من خودم سه سال هست که تله پاتی تمرین میکنم ولی الان بصورت حرفه ای انجام میدم.من همون دفعه اول که انجام دادم به نتایجی رسیدم و برای دفعات بعدیش که انجام دادم البته برای افراد نزدیک خانواده که بتونم نتیجش رو بفهمم و ببینم و چن دفعه بهم گفتن که من تو خوابشون بودم و خواب از من دیدن وقتی هم که ازشون پرسیدم چیشده بود و چطوری بود دقیقا چیزایی که من با فکر کردن بهشون گفته بودم (با ذهن یعنی تله پاتی)رو گفتن.راستی من 14 سالمه (:

  6. نیکی گفت:

    سلام چقدر زمان میبره تا اتفاق بیوفته؟

  7. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخوتستم بفهمم میشه با یه نفر که زبان همو نمیفهمیم تلپاتی برقرار کنم؟

  8. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخوتستم بفهمم میشه با یه نفر که زبان همو نمیفهمیم تلپاتی برقرار کنم؟

    • aramgroup گفت:

      سلام ممنون از شما.
      منظورتون رو متوجه نشدم ازاینکه زبان هم رو نمی فهمید منظورتون زبان مادری هست؟
      بله در اکثر مواقع نیازی نیست که همزمان باشید . البته بستگی به نوع القا ذهنی فرد دارد .

  9. ریما گفت:

    سلام خواهش میکنم سریعتر بهم پاسخ بدید چون خیلی نگرانم
    من کلاس موسیقی ثبت نام کردم و مربی آقا اول باحرفاش توجه من رو جلب میکرد و صحبت درباره چشم سوم و یک بار هم با تمرکز و ارتباط چشمی باعث فعال شدن چشم سوم من شد(درد شدید یکباره از یک طرف شقیقه به سمت دیگه و وقتی به چشماش نگاه نکردم کم کم برطرف شد)از اون موقع من همش شبها یا خوابهایی میبینم که شامل اتفاقهایی هست که قبلا افتاده و خیلی منو ناراحت میکنه یا باسر درد نیمه شب بیدار میشم.یکبار هم ساعت ۵صبح بود که احساس کردم ناحیه چشم سوم داره به بیرون کشیده میشه و درد حس میکردم.
    فکر میکنم داره از من اطلاعات میگیره،لطفا راهنماییم کنید چکار میتونم بکنم

    • aramgroup گفت:

      سللم دوست عزیز با شما در تلگرام صحبت شده. ما دوره ای مبنی بر اینکه شما اون تله پاتی رو قطع کنید نداریم ولی می تونید با شرکت در دوره خلق آینده این تسلط رو بر روی خودتون پیدا کنید که نتونن بر روی شما به راحتی با شما این ارتباط رو انجام بدن.
      دوره انرژی درمانی هم میتونه کمک کنه که به پاکسازی چاکراهاتون و آشنایی با اونها و عملکردشون انجام بده و جلوی این اتفاقات رو بگیرید ولی دوره خلق آینده بهتر هست.

  10. پریسا گفت:

    سلام من مدتی به کسی فکرواحساسات عمیق داشتم وباعث بوجود امدن تله پاتی قوی شده و ایشون ذهن منو راحت می تونن بخونن و خب من این مسئاه رو اصلا نمی خوام توروخدابم بگین باید چی کارکنم ک تله پاتیم قطع بشه کلا من تگه پکیج تله پاتی روبخرم خب ۹۰درصد مطالب برای ایجاد تله پاتی هست که من راه قطع اونو می خوام باید چی کارکنم

    • aramgroup گفت:

      سللم دوست عزیز همانطور که به یکی دیگر از دوستانمون هم گفتیم ما دوره ای مبنی بر اینکه شما اون تله پاتی رو قطع کنید نداریم ولی می تونید با شرکت در دوره خلق آینده این تسلط رو بر روی خودتون پیدا کنید که نتونن بر روی شما به راحتی با شما این ارتباط رو انجام بدن.
      دوره انرژی درمانی هم میتونه کمک کنه که به پاکسازی چاکراهاتون و آشنایی با اونها و عملکردشون انجام بده و جلوی این اتفاقات رو بگیرید ولی دوره خلق آینده بهتر هست.

  11. z گفت:

    سلام وقت بخیر
    مطلبی که شما در حال آموزش اون هستید باعث سوء استفاده خیلی ها میشه پس لطفا راهی که مانع ورود فرد به ذهن مان میشود را هم اموزش دهید
    با تشکر

    • aramgroup گفت:

      هیچ کسی قدرت ورود به ذهن شما بدون اجازه شما را ندارد . هیچ کسی !
      اگر چنین قدرتی وجود داشت به عنوان اعتراف گیری از مجرمان استفاده می شد .
      اگر فرد اجازه ندهد هیچ قدرتی نمی تواند وارد ذهن فرد شود. خیالتان راحت

    • فاطمه گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      کسی که خیلی دوستش دارم چند روزه گم شده و بعضیا احتمال میدن مرده باشه
      چجوری میتونم از زنده بودنش با خبر بشم و پیداش کنم؟

  12. مانی گفت:

    سلام من به تله پاتی اعتقاد دارم ولی فکر کنم شانسی باشه خودم هم با یکی از دوستانم امتحان کردم همه چیز رو درست می گفت سوال من اینه ممکنه شانسی باشه؟

    • aramgroup گفت:

      سلام شانسی نیست . یا به دلیل نیروی درونی شماست که بهتر هست به فکر رشد و تربیت ش باشید یا به دلیل ارتباط عمیق شما با دوست تان هست.

  13. پریسا گفت:

    اگر یه تله پاتی قوی بوجود بیاد راه قطع تله پاتی چی هست؟

    • aramgroup گفت:

      با سلام روزتون بخیر و شادی دوست عزیز برای این منظور بایستی از تکنیک های تله پاتی استفاده کنید و پیشنهاد ما به شما تهیه دوره حس ششم و تله پاتی هست که بتوانید به صورت تخصصی روی این موضوع کار کنید. http://www.aramgroup.ir
      02188302523

  14. طاها گفت:

    سلام یاد گیری تمام تله پاتی به صورت حرفه ای چقدر زمان میبره

    • aramgroup گفت:

      با سلام وقتتون بخیر دوست عزیز تا قبل از 3 ماه نتیجه میگیرید اگر همونطور که تکنیک هارو آموزش میدهیم انجام دهید.

    • sara گفت:

      سلام ببخشید ی سوال داشتم من با شخصی کات شدم ۲ سال هست و خوب احساس میکنم عشقم یک طرفه هست و ایران نیست و اختلاف ساعت زیادی داریم خیلی واسم پیش میاد که یهو ایسنتا رو چک میکنم میبینم ۳ ثانیس پست گذاشته یا میگم چک کنم میبینم چند دقیقس استوری گذاشته در صورتی که من خوابم ی حسی بیدارم میکنه از خواب وسط شب یا صبح خیلی زود تا چک میکنم میبینم استوری یا پست گذاشته ایا این دلیل میشه اون شخص هنوز ب من فکر میکنه یا نه یا حسی داره بهم؟؟؟چون زیاد میبینم و ستعت جفتم بسیار میبینم

      • aramgroup گفت:

        سلام دوست عزیز؛ امکانش هست که اینطور باشه. با یادگیری تله پاتی و حس ششم با دنیای جدیدی در این زمینه ها آشنا میشید و براتون مفید خواهد بود.

  15. نگار گفت:

    ببخشيد براي دوره ى تله پاتى چه پكيجى هست غير حضورى باشه
    ميشه راهنمايي كنيد؟

  16. بهاره میرجلیلی گفت:

    بعد میخواستم بگم ک توی این ی سال خیییلی بهش فک میکردم و ی لحظه هم نشد ک بهش فک نکنم ممکنه اون هم بهم فک میکرده باشه اخه وقتی چندبار بهش پیام دادم رفتارش اینو نمیگفت

  17. بهاره میرجلیلی گفت:

    سلام من یک ساله از دوستم جدا شدم و عکسی ازش ندارم و نمیتونم تصورش کنم ولی خیلی بهش فک میکنه و و الان رابطمون سرد شده چطور میتونم رابطمونو درست کنم

  18. نرگس گفت:

    سلام روزتون بخیر
    من مدت طولانی با فردی تله پاتی داشتم
    ولی بعد بیمار شدم و تله پاتی از کار افتاد
    الان هم هرچی تلاش می کنم و تمرین می کنم تله پاتی برقرار نمی شه باید چیکار کنم؟
    قبلا انرژیم زیاد بود و دائما گرمم بود یعنی ممکنه به خاطر بیماری باشه؟الان دائما دست و پام یخه
    چاکراهام بسته اس؟

    • aramgroup گفت:

      با سلام روزتون بخیر و شادی دوست عزیز شما از تکنیک های ما استفاده کردید یا اینکه به صورت حسی این کارو رو انجام دادید ؟ برای اینکه از این قدرت با آگاهی بیشتر بتونید استفاده کنید بایستی در دوره حس ششم و تله پاتی شرکت بفرمایید.

  19. نسیم گفت:

    سلام خسته نباشین.
    استاد ببخشید یه سوال داشتم.
    مدتی هس با کسی در رابطه عاشقانه هستم
    وقتی که قهر یا دوری بینمون پیش میاد من میتونم این قهر یا دورید کنترل کنم ..یعنی با فکر کردن و در خواست کردن از طرفم در ذهنم و بلافاصله سریع شاید در عرض ۵ دیقه جواب بگیرم .ایا این اسمش تله پاتیه و میتونم بیشتر تقویتش کنم

    • aramgroup گفت:

      سلام. بله دوست عزیز میتونید در دوره تله پاتی و حس ششم این نیرو رو تقویت کنید. برای شرکت در دوره با موسسه تماس بگیرید 02188302523

  20. سینا گفت:

    سلام ادمین جان،ممنون از مطلبتون،یه سوال دارم،باید از صفر شروعش کرد؟ من به یه دلیلی از کسی دور شدم…(برخلاف میل هر دومون)…و هیچ راه ارتباطی ندارم باهاش…

    تا حالا توی خودم خیلی چیزا دیدم…یه بار یه هویی به دلم افتاد این دوستم بعد از 6 ماه بهم پیام داده،یهویی دلشوره گرفتم،گفتم هر طور شده باید برم و پیامامو چک کنم….دست و پام میلرزید…در کمال ناباوری دیدم که بعد از شیش ماه از طرف اون یه پیام اومده برام….

    تا دلتون بخواد موارد مشابه هم داشته م…

    یا مثلا یه بار میخواستم برم توی یه مغازه…گفتم اگر با این به زبون محلی صحبت کنم متوجه نمیشه(واقعا نمیدونم این فکر از کجا اومده بود،واسه همین تصمیم امتحان کنم،و در کمال نا باوری دیدم فروشنده فارسه،متوجه نمیشه…)

    حالا سوالم ; من به دلیلی نمیتونم با کسی ارتباط داشته باشم،این ارتباط ناخواسته قطع شده،وگرنه ما هنوز با هم رابطه ی عمیقی داریم… میخوام بدونم،که برای شروع تله پاتی،باید حتما نزدیکم باشه؟(آخه امکانش نیست)و از اونجایی به فکر تله پاتی افتادم که فکرامون خیلی به هم نزدیکه،شاید تونستم یه ارتباطی برقرار کنم….حداقل بتونم از سلامتش مطمئن بشم…
    ممنون میشم جواب بدید…

    • aramgroup گفت:

      سلام دوست عزیز تله پاتی از راه دور هم امکان پذیر هست و برای این کار میتونید در دوره تله پاتی شرکت کنید برای اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید02188302523

  21. راحله گفت:

    سلام.

  22. نگین گفت:

    سلام ببخشید یه سوال دارم ممنون میشم جواب بدین
    تله پاتی با کسی که تاحالا از نزدیک ندیدیش و هیچ ارتباطی باهاش نداری و فقط عکسشو داری ممکنه؟

    • admin گفت:

      سلام. هر چقدر اطلاعات شما در مورد فرد مورد نظر بیشتر باشد بهتر می توانیداز راه دوره با او تله پاتی کنید.

  23. هادی گفت:

    سلام میخواستم یه سوال خیلی مهم ازتون بپرسم ولی به خاطر حریم خصوصیم نمی تونم اینجا بگم لطفا راهنمایی بکنید باور کنید سر کارتون نذاشتم

    • admin گفت:

      سلام روزتون بخیر و شادی دوست عزیز میتونید با موسسه تماس بگیرید 02188302523 و یا در تلگرام برایمان پیغام بگذارید 09011594943

    • admin گفت:

      دوست عزیز چنانچه سوالی دارید که نمی توانیددر دیدگاهها بفرمائی می توایند در تلگرام با شمکاره 09011594943 با ما در ارتباط باشید. موفق باشید

  24. عرفان گفت:

    سلام ببخشید دو سال پیش کسی رو بسیار دوست داشتم و اللانم دارم و بیشتر مواقع تو ذهنمه و به فکرشم و لازمه بگم اون فرد ۱۰۰۰ کیلومتر از من دور تره،سوالی داشتم اونم این بود چطور میتونم ذهنمو به ذهنش متصل کنم یا باهاش از طریق ذهن صحبت کنم واقعا دارم عذاب میکشم از ندیدنش

  25. ماریا گفت:

    سلام،من هرچی کامنت میخوام بذارم نمیشه،عرضم بحضورتون ک من خیلی به یک نفر فکر میکنم،دوساله ندیدمش و ناگهان بغض میکنم،خودمم تعجب میکنم چون اینجور اخلاقهایی ندارم گاهی فکر میکنم افکار اون هست ک بمن منتقل میشه،،من رویای صادقه بسیار میبینم و رویاهام دقیقا همونه ک دیدم تعبیر میشه،.لطفا بفرمایید که ایا فرد مقابل هم داره بمن فکر میکنه؟ایا افکار ایشونه؟

    • admin گفت:

      سلام. می تونه به دلیل انتقال انرژی بین شما باشد که می فرمائید ممکن هست او فکر کنه. و یااینکه ممکن هست به دلیل یاداوری ناخطره به صورت ناخودآگاه باشد.

  26. arezo گفت:

    وقتی ما با یه نفر همش ب صورت عمدتله پاتی یکطرفه میکنیم بدون اینکه خبر داشته باشه.میتونه متوجه بشه ما باهاش تله پاتی کردیم؟

  27. nora گفت:

    سلام.من با یک نفر تله پاتی داشتم ب مدت طولانی و یک طرفه.اخرین بار تو تله پاتی چهره هردومونو در حال لبخند ب هم تصور کردم وبهش گفتم ک باهام بیشتر حرف بزن.فرداش باهام بیشتر از همیشه حرف زد وشوخی کرد و برای اولین بار به هم نگاه کردیم وخندیدیم.بعد امروز خواب دیدم ک ب خونمون تلفن کرد و باهام خیلی صمیمی حرف میزد.من بهش علاقمندم اما اونو نمیدونم.از لحاظ روحیه هم خیلی شبیه همیم.ب نظرتون این شخص ب من علاقمند شدن؟یا میتونم یکاری کنم باهم صمیمی تر بشیم؟

    • admin گفت:

      می تونه ارتباط صمیمی تری با ایشون برقرار کنید.
      البته این می تونه ذهنیت خودت هم باشه. باید ان را تست بگیرید.

  28. n.m گفت:

    سلام وققتون به خیر من به یکی به صورت ناخود اگاه مدام فکر میکنم یکهویی میرم تو فکرش یا مثلا لان که دادم در مورد تله پاتی میخونم هم نتخودلگاه میرم تو فکرش میشه به من بکید این به جور تله پاتی هست یا نه

  29. afarinesh گفت:

    درود استاد
    من با فردی ارتباط تله پاتی قوی داشتم به طوری که تا دلم براش تنگ میشد اونم پیام میداد و ابراز دلتنگی میکرد …و چند وقت بود از هم خبر نداشتیم و خب ادرسی از هم نداشتیم که بهم پیام بدیم و من چند لحظه تمرکز کردم روش و با ذهنم این پیامو دادم که جلوم سبز شو تا ببینمت ..و شاید باورتون نشه همون روز تو یه سایتی داشتم دور میزدم (هر دو بی خبر بودیم که دوتاییمون عضویم) و من کامنتش رو زیر یه پست دیدم و واقعا خودش بود ..یه بار هم مجبور شدیم از هم دور باشیم چند وقت و راه ارتباطی نداشتیم همون شب همش یک تاریخی رو میدیدم (چند جا دیدم) و خیلی ذهنمو درگیر کرده بود اون تاریخ …و بعدها دیدم که اون تاریخ برگشت و باهم حرف زدیم ….اما چند وقتیه که هر کاری میکنم تله پاتی برقرار نمیشه دلیلش چیه؟ و ایا اینا تله پاتی بود اصلا؟

    • admin گفت:

      سلام روزبخیر بله تله پاتی بود و اینکه برای تقویت این حستون میتونید توی دوره تله پاتی شرکت کنید حیفه که این حستون و تقویت نکنید
      برای دریافت اطلاعات از دوره تله پاتی لطفا با مرکز تماس بگیرید
      021-88302523

  30. معصومه منائی گفت:

    سلام خدا قوت
    سوال من در زمینه تله پاتی اینه که آیا میشه کسی را بدون اینکه دیده باشیم هم از طریق تله پاتی جذب کرد مثل یه مشتری مجازی که فقط از طریق اینترنت باهاشون در ارتباط باشیم؟
    و البته سوال دوم اینکه شما رو استاد عزیزم جناب آقای افلاکی به من معرفی کردن جهت انرژی درمانی چجوری میتونم باهاتون فورب در ارتباط باشم؟؟؟

    • admin گفت:

      درود بر شما.
      دئورهای به نام تقویت حس ششم و تله پاتی داریم که م یتونیم روی ذهن دیگران تاثیر بزاریم حتی اگر انها را ندیده باشم.
      به دوست عزیزمون آقای افلاکی هم سلام مار برسانید .

  31. الهام گفت:

    سلام
    من یک مدتی تله پاتی انجام میدادم البته یکطرفه
    اینقدر که زود جواب میگرفتم.وقتی به طرف مقابلم گفتم من تله پاتی انجام میدم،اونم اعتقاد داشت به این مسائل،الان که باز انجام میدم حین تله پاتی خوابم میبرع یا جواب نمیده.امکان این هست که بتونه جلوگیری کنه از انتقال پیامای ارتباطی من،سوال دوم اینکه من وقتی بچه بودم یکبار ایستاده حالت پرواز روح انجام دادم ولی چون ترسیدم دیگه انجام ندادم.امکان برگشت هست؟سواا سوم اینکه شاید درست نباشه اینکه من وقتی روی زمین میخوابم و تو حس میرم واقعا حس میکنم چرخس زمین رو و انگار گاز موجود در هوا رو میبینم ،این واقعیته یا توهم ذهنیه
    ممنون از پاسختون
    منتظرم

    • admin گفت:

      با تمرین می تونیم کار یکنیک که دیگران نتوانند ذهنما را بخوانند.

      در مورد پرواز روح باید دوباره تمرین کرد . البته توانایی و حساسیت پرواز روح ما در کودکی بیشتر هست.
      با تمرین ما می تونیم چیز هایی بیشتر از انکه می بینیم و حس می کنیم، ببینم و حس کنیم. برای پرورش این حس بهتر هست از تکنیک های پرواز روح استفاده کنید .

  32. mobina گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من با کسی که در ارتباط بودم و خودشون خواستن ارتباط رو قطع کردند و من رو بعد از یک هفته بلاک کردند اما من با جملات تاکیدی و مثبتی ک استفاده کردمباعث شد بعد از دوماه بدون دلیلی آنبلاک کنند البته الان سه ماه میگذره و چیزی نگفتن میتونم با استفاده از هینونیزم از راه دور باعث شم بهم زنگ بزنند ممنونم میشم راهنمایی کنید

    • استاد آرام گفت:

      درود. برای اینکه بتونید بر روی ذهن دیگرات تاثیر بگذارید می توانید از دوره تقویت حس ششم و تله پاتی استفاده کنید. از طریق این دوره شما می توانید بر روی ذهن دیگران القای مثبت داشته باشید

  33. mobina گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من شخصی که باهاش در ارتباط بودم خودشون ارتباطشون را باهام قطع کردن و من رو بلاک کردند اما من هر روز از جملات تاکیدی و مثبت استفاده میکردم و میگفتم منو رو از بلک خارج میکنه و همین باعث شد که یه روز که از خواب بیدار شدم دیدم واقعا آنبلاک کردن بدون دلیلی و حرفی اما حدود سه ماه هست که از این قضیه میگذره ولی هیچ حرفی نزدند میتونم با این کار هیپنوتیزم از راه دور باعث شم که بهم زنگ بزنه و برگرده خیلی ممنون خواهم شد اگر سوالم رو پاسخ بدید؟

    • زینب گفت:

      سلام با کسی که مارو اصلا ندیده و از وجود ما مطلع نیست و دوره تله پاتی و ارتباط برقرار کردن اثر داره؟؟گاهی وقتی به شخص فکر میکنیم یا قصد ارتباط داریم یهو تو دلمون احساس عجیب توجه یا فکر کردن اون شخص رو میکینم امکان داره ارتباط برقرار شده باشه با اون شخص؟؟شخصی که ما رو اصلا ندیده و نمیشناسه

  34. علی گفت:

    سلام استادمحترم من درافغانستان زندگی میکنم امروزتازه سایت تون راپیداکردم وقتی نظریات کاربران رادیدم خیلی علاقه مند شدم که تله پاتی وتجسم زهنی رایادبگیرم اماچطورمیتونم این کاررابکنم استاد؟؟؟

  35. محمد گفت:

    سلام استاد ارام عزیز
    من با یک دختری رابطه ی عاطفی دارم به دلایلی نمیتونم باهاش ازدواج کنم اون به شدت به من وابستس اصلا نمیتونم بهش بگم که نمیتونیم ازدواج کنیم راهی هست که بدون اینکه اسیب ببینه از زندگیش برم من واز فکر ازدواج با من بیرون بیاد ؟؟

  36. مرتضی گفت:

    سلام استاد . یه سوال داشتم راستش من هر موقه میرم تو خلسه سرم گیج میره.ممنون میشم بگید باید چیکار کنم؟

    • admin گفت:

      سلام روزبخیر شاید خیلی دقت میکنید که درست انجام بدید که سرگیجه یا سردرد میگیرید نیازی نیست که حتما با دقت کامل اون و انجام بدید

  37. poouya9869 گفت:

    سلام استاد.ببخشید دوتا سوال؟
    ۱-آیا با چن بار تلاش واقعا میشه تو تله پاتی موفق شد؟
    ۲-من ۷-۸بار خواستم برون فکنی کنم اما نشد .تمامی مرحله هارو هم خوب اجرا کردم اما……………
    میشه راهنماییم کنین لطفا.

    • استاد آرام گفت:

      سلام و درود.دوره تله پاتی از ۱۸ مهر هم بصورت حضوری هم غیرحضوری در موسسه برگزار می گردد .جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید ۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

      • Hhhh گفت:

        سلام من از وجود تله پاتی خبر نداشتم اما فکر کنم به دلیل فشار و اتفاقات روحی زیادی ک برام افتاده اعصابم ضعیف شده و چند ساله اکثرا دست و پام یخ میشه و تو سرما عرق میکنم و از اونموقع به بعد از هرچیزی ک بترسم و بهش فکرکنم یا‌…اتفاق میوفته یا میخوام یچیزی بگم قبلش ی نفر دیگه اون رو میگه حس ششم قوی هم دارم…ایا این یعنی من قدرت فرستندگی تله پاتی دارم یا…؟؟

        • aramgroup گفت:

          سلام . این نشونه دریافت شما هست. البته خیلی ها دارند . شما بیشتر دارید. می تونید فرستندگی تون را نیز کار کنید.

    • استاد آرام گفت:

      سلام و درود.دوره تله پاتی از ۱۸ مهر هم بصورت حضوری هم غیرحضوری در موسسه برگزار می گردد .جهت ثبت نام با موسسه تماس بگیرید ۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

  38. mahdi گفت:

    سلام استاد من سوالاتی داشتم
    ۱٫ایا در سفر روح میشه در همین جهان مثلا به کشور های دیگه سفر کرد.
    ۲٫ایا میشه همراه با یک دوست از بدن خارج شد.یعنی باهم باشیم و همو ببینیم.

    • admin گفت:

      سلام روزبخیر بله میتونید به خارج از کشور برید
      ممکنه که بتونبد به همراه دوستتون از بدن خارج شید و همدیگرو ببینید

  39. آناهیتا گفت:

    سلام می خواستم یه سوالی ازتون بپرسم راستش من تو یه سایتی چند سال پیش یه چیزایی در مورد تله پاتی خوندم و هر کاری ک گفته بود رو انجام دادم تا حالا سه بار این کارو کردم اما نمیدونم تلپاتی بود یا نه چون کاملا از جسمم جدا می شدم و آخرین بار ک اینکارو کردم درس چیزی یادم نیست اما اولش یه جایی مثل کوه بود بعد یه فضای تاریک تاریک هیچی یادم نیست اما می دونم با یه نفر حرف می زدم و نمیدونم چی شد ک روحم ب سرعت ب جسمم برگشت جوری که من از جا پریدم و از اون موقع تا ی مدت اتفاقای عجیبی برام افتاد می خوام بدونم اونا واقعی بودن یا نه و این کاری ک من کردم خطر داشت و اگه با کسی حرف زدم اون کی بوده لطفا اگه تونستین جوابمو بدین

    • استاد آرام گفت:

      سلام وقت شما بخیر احتمالا آن تکنیک تله پاتی نبوده و برون فکنی و یا پرواز روح بوده است.اگر به تله پاتی علاقه مند هستید این دوره از نیمه دوم مهر برگزار میشود که میتونید با مرکز هماهنگ بفرمایید
      02188302523

  40. محمد گفت:

    با سلام خدمت استاد آرام من شدیدا درمورد مسائل فرا انسانی تحقیق کردم وچند سوال:۱.جایی خوندم که باز کردن چاکرای اول بدون زیر نظر بودن یک عالم روحانی با تجربه خطرناکه و آسیب میرسونه۲.فهمیدم که چاکرا ها از آئین تانترا اومدن که نه تنها جسم رو مانع رسیدن به انرژی های روحانی میکنه بلکه اون را تا حد معبد بالا میبره ۳.کسی که اینها رو داشته باشه بعضی اوقات بصورت ناخوداگاه حق الناس به گردنش میوفته و میخواستم بدونم راهی هست که انسان خودش رو مجاب کنه به کسی آسیب نرسونه؟؟
    ودرآخر چند نکته از بسته های آموزشیتون رو بهم میگین ؟؟ بصورت نمونه تا برای خرید بسته کامل اقدام کنم
    با تشکر کنه نظر این بنده حقیر رو خوندین .میشه فقط سریع جواب بدین؟؟

  41. محمد گفت:

    با سلام خدمت استاد آرام من شدیدا درمورد مسائل فرا انسانی تحقیق کردم وچند سوال:۱.جایی خوندم که باز کردن چاکرای اول بدون زیر نظر بودن یک عالم روحانی با تجربه خطرناکه و آسیب میرسونه۲.فهمیدم که چاکرا ها از آئین تانترا اومدن که نه تنها جسم رو مانع رسیدن به انرژی های روحانی میکنه بلکه اون را تا حد معبد بالا میبره ۳.کسی که اینها رو داشته باشه بعضی اوقات بصورت ناخوداگاه حق الناس به گردنش میوفته و میخواستم بدونم راهی هست که انسان خودش رو مجاب کنه به کسی آسیب نرسونه؟؟
    ودرآخر چند نکته از بسته های آموزشیتون رو بهم میگین ؟؟ بصورت نمونه تا برای خرید بسته کامل اقدام کنم
    با تشکر کنه نظر این بنده حقیر رو خوندین

  42. سعید 15 گفت:

    سلام استاد من چند وقتیه که با این مباحث آشناشدموبه شدت علاقه‌مند شدم اگه میشه میخواستم شمارتون رو داشته باشم تا راحت بتونم از یکی کی وارده مشاوره بگیرم. انقد سوال و اما واگر تو ذهنم هستکه دارم دیوونهمیشم ممنون میشم کمکم کنید نظر رو هم اگه تایید نکردید مهم نیس چون فقط میخواستم شما اینو بدونید و بتونیم با هم در ارتباط باشیم. در کل من علم هاییرو که مردم کمتر به سراغشون میرن رو دوس دارم مث هک و تله کینزی و همین بحث لطفا خواستمو رد نکنید

  43. سارا گفت:

    ببخشید بد تایپ شد…. سارا هستم…. عرض کردم دو ساله جدا شدیم ….. من اصلا نمیتونم فراموش کنم و گاهی خیلییی دلم براش تنگ میشه و اینروزا خیلی خوابشو میبینم……. علت چیه!؟ لطفا بهم پاسخ بدید متشکرم

  44. ARJ گفت:

    سلام استاد
    من چندتا از مقاله هاتونو خوندم و اپلیکیشن (تجسم خلاق)رو هم دانلود کردم
    سه تا سؤال داشتم
    ۱نخسه رایگان تجسم خلاق رو دارین اگه دارین لطفاً جواب بدین چون من خیلی به اینجور از علم علاقه دارم
    2من اصلا دوست ندارم که اجنه و شیاطین وارد حریم خصوصی من باشن به جز دعا ها چه کار میشه کرد چون من حتی وقتی دعا میکنم باز هم وجودشون رو اطرافم حس میکنم
    ۳ در مورد تله کینزی ها کتابی میشناسید

  45. پیمان گفت:

    ببخشید استاد عزیز
    ولی این لینکی که دادید در مورد چطور از حملات تلپاتی در امان باشیم ؟ رو توضیح نداده .

  46. پیمان گفت:

    سلام استاد آرام عزیز

    تشکر میکنم بابت مقاله خوب و زیباتون . یک سوالی که خیلی ذهنم رو مشغول کرده اینکه
    چطور از حملات تلپاتی در امان باشیم ؟

  47. Tina taheri گفت:

    سلا م استاد ببخشید میخواستم ببینم وقتی که به شخصی فکر میکنیم و بعد در جای مشخصی که هی میبینیمشون دلیلش اینه که ایشون هم به ما فکر کرده و از کجا بفهمیم به همون اندازه ایی که ما بهش فک کردیم بهمون فک کرده ؟

    • admin گفت:

      روش سنجش دقیقی نداریم. ولی معمولا زمانی که به کسی فکر می کنیم او هم بهما فکر می کنه.

  48. معصومه گفت:

    سلام . ببخشید من ی سوال داشتم . فرض کنید من برای کسی از طریق تله پاتی پیامی بدم . اون شخص چ طور این پیام رو دریافت میکنه ؟ مثلا من به کسی میگم بهن زنگ بزنه ، به این صورت دریافت میکنه که یک هو به یاد من میفته و دلش میخواد با من تماس بگیره ؟

  49. zahra گفت:

    سلام استاد میشه حضوری باهاتون صحبت کرد؟

    • استاد آرام گفت:

      سلام و درود خدمت شما برای صحبت حضوری میتوانید وقت مشاوره بگیرید برای تعیین وقت لطفا با موسسه هماهنگ بفرمایید 02188302523

  50. مژي گفت:

    سلام من اينكارا رو انجام دادم اما نميدونم چرا طرف واقعا زنگ نميزنه شبش كه ميخابم ميبينم تو خواب بهم زنگ زده همش تو خواب ميبينم ك طرفم اون كاري كه ميخامو انجام ميده

  51. eileen گفت:

    سلام استاد من چند وقت پیش تازه شروع به مدیتیشن کردم ولی بار اول وقتی بدنم شل شد نفسام تند شد و تاریکی پشت چشمام لرزید بعدشم احساس سبکی کردم هر چقدر بیشتر تو اون حالت می موندم بیشتر احساس بی وزنی می کردم کاملا هوشیار بودم ولی کنترل چندانی رو بدنم نداشتم یکم که سعی کردم تونستم چشمامو باز کنم و از اون حالت در اومدم وقتی که از اون حالت در اومدم واقعا سرحال بودم احساس سبکی می کردم ولی چند دقیقه بیشتر نبود چون همه انرژیم تحلیل رفت و بعدش احساس ضعف و بی حالی داشتم این حالت تا فردا صبح ادامه داشت . من هر وقت تمرینی می کنم که باعث شل شدن بدنم میشه و یا زیادی تمرکز می کنم همین حالت پیش میاد . آیا با توجه به این مسئله من دیگه نباید ادامه بدم ؟ و اگه ادامه اش مشکلی نداره چیکار کنم که دیگه موقع مدیتیشن یا تمرینات تمرکزی دیگه این حالت سراغم نیاد؟

    • استاد آرام گفت:

      درود.
      تکنیک تون رو باید با دقت انجام بدید . برخی از تکگنیک های خلسه چون بدون برنامه ساخته شده اند باعث تحلیل انرژی می شود و تکنیک هایتون را از جای مطمئن تهیه کنید که این مشکل ایجاد نشود.

  52. فاطمه گفت:

    سلام استاد .ببخشید من هم مانند دوست عزیز میشم نمیتونم کنترل کنم شب هم خابم نمیبره.

    • استاد آرام گفت:

      درود.برای تنظیم خواب از کلاه مغناطیسی باید استفاده بفرمایید.برای سفارش با شماره موسسه تماس بگیرید 02188302523

  53. سبحان گفت:

    سلام استاد .ببخشید یک سوال داشتم .من وقتی تله پاتی میکنم اخر های تله پاتی انگار روحم میخواد از بدنم جدا شه.میتونید دلیل این رو بهم بگید.ممنون.

  54. استادارام گفت:

    سلام استادمن میخوابم یهوروحم انگارمیره میادتوبدنم هی میخوام بخوابم میادروحم توجسمم بعدمیره نه میذاره بخوابم نه میتونم کنترلش کنم خیلی انگارفشاری به مغزم زیادی میادکنترلش میخوام کنم چیکنم ک ببینم نتیجش چیه یعنی من بی هدف سراغم اومده ولی وقتی ام خواستم روش هدفی وکاری انجام بدم نشده چطوراستفاده کنم کنترلشوچطوبدست بگیرم

  55. رسول گفت:

    سلام استادمن میخوابم یهوروحم انگارمیره میادتوبدنم هی میخوام بخوابم میادروحم توجسمم بعدمیره نه میذاره بخوابم نه میتونم کنترلش کنم خیلی انگارفشاری به مغزم زیادی میادکنترلش میخوام کنم چیکنم ک ببینم نتیجش چیه یعنی من بی هدف سراغم اومده ولی وقتی ام خواستم روش هدفی وکاری انجام بدم نشده چطوراستفاده کنم کنترلشوچطوبدست بگیرم

    • استاد آرام گفت:

      درود. به طور کلی نباید اینطور باشه. ولی کم خونی شدید و یا کمی فشار خون این را موجب می شود. اگر این دو مشکل را دارید برطرف کنید . اگر ندارید احتمالا تمرینهای خاصی انجام می دهید . برای برطرف شدن طاق باز نخوابید.

  56. لاله گفت:

    سلام من و عشقم همدیگرو دوس داریم اما پدرش لج کرده و مخالفه . میتونم با این تکنیک موافقت پدرش رو بدست بیارم؟

  57. کیانا گفت:

    سلام استاد ببخشید من دو سوال دارم یکیش اینه من با دوست صمیمی ام حدود یکسال است که از هم جدا شدیم بعد من خیلی تو فکرش هستم و همیشه تو ذهنم باهاش حرف میزنم و هر روز هم تو مدرسه میبینمش اونم خیلی بهم توجه میکنه. من باید چه کار کنم تا دوباره بهش بفهمونم این رو؟
    و سوال دوم من از فردی خوشم میاد حس میکنم اونم از من خوشش میاد چون با مهربونی بامن برخورد میکنه. برای این مورد هم باید چه کاری انجام بدم تا باهم راحت دوست بشیم؟ با تشکر از شما❤️

    • استاد آرام گفت:

      درود. م یتونید از طریق اپلیکیشن تجسم خلاق تکنیک القای ذهنی رو انجام بدید . از این طریق می تونید بهش بگید که اون رو دوست دارید و روی ذهن او تاثیر بزارید.
      لینک دانلود اپلیکیشن
      http://aramgroup.ir/upload/tajasomV3.apk
      اپلیکیشن تجسم خلاق

  58. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    ایا میتوان شخصی را وادار به انجام کاری کرد که به شدددت دربرابر انجامش مقاومت میکنه؟
    مثلا شراکت در انجام یک کار ؟یا خرید یک جنس یا هرچیز دیگه؟
    -اگر شدنی هست چقدر زمان میبره تا حصول نتیجه؟
    با تشکر

    • استاد آرام گفت:

      درود. ما د راین زمینه کار نمی کنیم ولی می با یه سری تکنیک ها فرد رو ترغیب کرد کاری رو انجام بده

  59. هومن گفت:

    سلام استاد… خدا قوت.
    یه سوال داشتم…
    از شخصی خوشم میاد و میدونم که میتونم روش تاثیر گذار باشم. میتونم تله پاتی داشته باشم باهاش و حتی نشونه هم دیدم.
    البته اون شخص تو رابطه با شخص دیگه ای هست.
    با اینکه من از عمق رابطه اون شخص خبر ندارم. تاثیر گذاشتن به ذهن طرف و اینکه به خودم علاقمندش کنم چه کارمایی داره؟
    چون برادرم بهم گفت که کارمای منفی داره.
    ولی من همچین احساسی ندارم. چه فرقی بین تاثیر گذاشتن یک شخص در حالت فیزیکی و معمولی با حالت تله پاتی داره؟
    اگه این نوع تله پاتی کارما منفی داشته باشه حالت فیزیکی کارمای منفی نداره؟

    چطور میتونم بفهمم که تو ذهن شخص چی میگذره؟

    • استاد آرام گفت:

      درود . فرق زیادی بین کار های ذهنی و فیزیکی وجود نداره.
      اگه یه کار ید هست هم به صورت ذهنی و هم فیزیکی بد هست.
      روش که بتونید بفهمید چی توی ذهنش هست ذهن خوانی هست و روشی که ان را وادار به کار کنید القای ذهنی هست تکنیک القای ذهنی رو می تونید در اپلیکیشن تجسم خلاق در بخش خود هیپنوتیزم حرفه ای دریافت کنید .

      در لینک زیر اپ را دریافت کنید و نصب کنید.
      http://aramgroup.ir/upload/tajasomV3.apk

  60. امیر محمد گفت:

    یا خودتون کتاب دارید اسمشون رو بگید

  61. امیر محمد گفت:

    یا حتی اسم کتابی رو میدونید که تله پاتی اموزش بده رو به ما اسمش بگید

  62. امیر محمد گفت:

    سلام استاد لطفا به ما اموزش بدید که چطور با تله پاتی اجسام رو به حرکت در بیاریم

  63. امیرمحمد گفت:

    حتی اگه نام کتابی رو میدونین که تله پاتی توش باشه اسمش رو بهمون بگین ممنون میشم

  64. امیرمحمد گفت:

    سلام خوبین اشتاد من به تله پاتی خیلی علاقه دارم ۱۳ سالمه من چطور میتونم اجسام رو با قدرت ذهنم حرکت بدم اگه بلدید لطفا اموزش بدید

    • استاد آرام گفت:

      درود . در مورد حرکت دادن اجسام ما کتابی رو نداریم.
      د ر مورد ذهن و کار هایی که می تونید در زندگی تون باهاش انجام بدید روش های مختلفی رو داریم.

  65. 김미용 گفت:

    سلام گاهی شب ها اتفاقیه فردا یا اینده رو میبینم چند بارم به گذشته خیلی دور رفتم با چند نفر صحبت کردم
    میخواستم بدونم که میتونم تویه خواب خودمو کنترل کنم که دقیقا به چه زمانی برم!??
    و اینکه چند روزی هست احساس میکنم یه نفر داره تلاش میکنه باهام تله پاتی ارتباط برقرار کنه یا هیپنوتیز شدن رو بعضی وقتا احساس میکنم البته قبلا خیلی مطمئ نبودم فکر میکردم نصورات ناهود اگاه خودمه …قبلا هم ی مطالبی در مورد تله پاتیو چاکرا و این جور چیزا خونده بودم ولی خیلی پیگیرش نشدم چونکه یهو خیلی خسته میشد میخواستم در این زمینه هم راهنماییم کنید

    • استاد آرام گفت:

      درود. برای کنترل خواب میتونید از تکنیک های رویا بینی استفاده کنید. خوابتون را با استفاده از این تکنیک ها میتونید کنترل کنید.

  66. Mehdi گفت:

    سلام استاد میگم فایل صوتی آموزش تلپاتی رو بگذاریدلطفا

  67. Mani گفت:

    سلام من یک پسر 12 ساله هستم که میخواهم بدونم اینکه میتوانیم خواب های خود راکنترل کنیم راست است و من هر موقع در خاب هستم میفهم که دارم خواب میبینم چرا

  68. N گفت:

    سلام دکتر آرام. خسته نباشین.
    می خواستم یه موضوعی رو مطرح کنم براتون. من تقریبا دو ساله که به یکی علاقه مند شدم، یکی که منو نمیشناسه و خیلی ازم دوره! برای اینکه اونو تو زندگیم بکشونم، فقط یه راه هست اونم اینه که اونو هیپنوتیزم کرد! میدونم این کار شاید غیر منطقی باشه اما تنها راهیه که میتونم اونو داشته باشم. خواهش می کنم کمکم کنین. آیا امکان اینو دارین که اون فردو هیپنوتیزم کنین؟ لطفا کمکم کنین.

  69. احمدرضا گفت:

    سلام من خودهیپنوتیزم رو یاد گرفتم و حال میخوام تله پاتی انجام دهم و بفهمم طرف به چه چیزی فکر میکند
    ممنون

  70. پارمیدا گفت:

    با سلام من 15 سالمه و خیلی به تله پاتی علاقه مندم مدتی هست که دنبال راه هایی برای باز کردن چاکرا هام به ویژه چشم سوم هستم ولی از جایی شنیده ام که ابتدا باید تله پاتی رو کامل بلد باشم. شما میتونید منو راهنمایی کنید اول از کدوم شروع کنم.
    ممنون

  71. پارمیدا گفت:

    با سلام. من 15 سالمه و خیلی به تله پاتی علاقه مندم مدتی هست که دنبال راه هایی برای باز کردن چاکرا هام به ویژه چشم سوم هستم ولی از جایی شنیده ام که ابتدا باید تله پاتی رو کامل بلد باشم. شما میتونید منو راهنمایی کنید که اول از کدوم شروع کنم.
    ممنون

  72. پارمیدا گفت:

    با سلام
    من 15 سالمه و خیلی به تله پاتی علاقه مندم مدتی هست که دنبال راه هایی برای باز کردن چاکرا هام به ویژه چشم سوم هستم ولی از جایی شنیده ام که ابتدا
    باید تله پاتی رو کامل بلد باشم .شما میتونید منو راهنمایی کنید که اول از کدوم شروع کنم.
    ممنون

  73. Amirelias گفت:

    سلام استاد
    وقت بخیر ایام به کام
    یه سوال میتونم با روح مرده ها تلپاتی کنم و سوالاتی رو ازشون بپرسم؟
    ممنون از وقتی که صرف سوالم کردید

    • استاد آرام گفت:

      درود. برخی م یتونندانجام دبهند. اگه بتونید تله پاتی انجام بدید مرده و زنده فرقی نمی کنه.

  74. رامین گفت:

    با سلام
    من به شخصی علاقه ی بسیار فراوانی دارم و نامزد هم بودیم و بنا به دلایل خانوادگی از من جدا شده.
    الان سه روزه به شدت فکرم مشغوله و گه گداری به خوابم میاد
    میخوام باهاش ارتباط برقرار کنم و کاری کنم که باز برگرده به زندگیم
    اگه دلسوزانه کمکم کنید ممنون میشم

  75. احسان گفت:

    سلام
    من بعضی وقت ها که تله پاتی می کنم . وسط پیشمونیم یک احساس خاصی می کنم ، آیا این به معنی موفقیت در تلپاتی هست ؟ یعنی آیا در حال فرستادن پیام به شخص مورد نظر هست؟

  76. فاطمه گفت:

    سلام استاد روز بخیر من یه سوالی دارم خواهش میکنم لطفا زود جواب بدین من از کسی که عاشقشم فاصله گرفتم چن ماهه چن بار پیام داد من محل ندادم الان میخوام زنگ بزنه من نمیتونم برم سمتش خواهش میکنم میشه کاری یادم بدین چکار کنم بهم زنگ بزنه واقعا در شرایطی ام که باید زنگ بزنه بهم ممنونم

    • استاد آرام گفت:

      درود
      می تونید از تکنیک القای ذهنی استفاده کنید.
      با این تکنیک می تونید روی ذهن افراد تلقین های که دوست دارید را از راه دور القا کنید. این تکنیک در دوره خود هیپنوتیم قرار داره .

  77. آزیتا گفت:

    سلام استاد .آیا میشه با کسی که هرگز شمارو ندیده و نمیشناسه ارتباط تله پاتی برقرار کرد تا به نحوی شنارو پیدا کنه و باهم ارتباط برقرار کنید. و دوم اینکه ایا شما آموزشدر این زمینه به صورت کلاس یا حضوری دارید

    • استاد آرام گفت:

      درود
      هر چقدر بیشتر اون رو دیده باشید و از او اطلاعات بیشت رداشته باشید کارتون ساده تر می شه .
      اگه اصلا ندیدش کار سخت هست ولی هیچ چیز غیر ممکن نیست

  78. احسان گفت:

    سلام . من منظورم اینکه من به یه خانمی دایما فکر می کنم . می خواستم بدونم من که دائما به این خانم فکر می کنم . ممکن که اون خانم اصلا به من فکر نکنه

  79. احسان گفت:

    سلام
      اینو شما گفتین معمولا حس ششم به همین صورت که می گی ظاهر می شه. البته در مورد سوال سوم شاید بتونیم بگیم که میتونه اینطور هم باشه. شاید اون فکر می کنه و توی ذهن شما میاد . یا اینکه شما فکر می کنید و به ذهن اون میاد. و این ارتباط میتونه دو طرفه باشه.
    این ارتباط می تونه یک طرفه باشه ؟ یعنی ما مرتبا به اون فکر کنیم . ولی اصلا اون در مورد ما فکر نکنه؟

    • استاد آرام گفت:

      بله م یتونه یک طرفه هم باشه. ولی اگه نیرو قوی باشه تاثیر میزاره و دوطرفش می کنه.

  80. رضا گفت:

    من می خوام بایکی تله پات کنم که خیلی دوسش دارم ولی اون نمی دونه دوسش دارم من از کجا بفهمم که تله پاتم به او میرسه خونه شون زساد دورنیست ۱کیلومتر

    • استاد آرام گفت:

      درود
      راه خیلی دقیق برای فهمیدن نیست مگر اینکه در رفتار او متوجه بشید .
      می تونیداز تکنیک القای ذهنی استفاده کنید . تاثیرش بیشتر هست

  81. علی گفت:

    سلام میخوام تجربه خودم رو راجع به یه مسئله ای بنویسم.
    اولا؛من یه دایی دارم که تقریبا همسن خودم هستش و خیلی با هم صمیمی هستیم و یجورایی فوق العاده حس معنوی و دوستی بینمون قویه و با هم دیگه خیلی همدل هستیم… خیلی اوقات پیش اومده که یهو بدون هیچ مقدمه مادی یادم میفته و احساس می کنم که باید باهاش صحبت کنم… جالب اینجاست که تا به حال بار ها اتفاق افتاده که همون لحظه ای که اومده تو ذهنم و خواستم باهاش تماس بگیرم یا تو تلگرام بهش پیام بدم، اون اول زنگ زده یا پیام فرستاده و اونم هر دفعه اظهار میکرد که داشته به من فکر می کرده و دلش برام تنگ شده و یجورایی دیگه عادی شده برامون !

    و دوم اینکه من در مورد تله پاتی چیزهایی رو شنیده یا خونده بودم و گاهی توی خونه برای خودم یا حتی طبق شنیده هام از دوستان و اطرافیانم همون لحظه که یکی از اعضای خانواده داشتن به یک چیز(مثلا آوردن نمکدان سر سفره ) فکر میکردن دقیقا همون چیز در ذهن بقیه هم بوده…

    و آخرین چیزی که برام سوال شده اینه که من از کسی توی دانشگاه خوشم اومده و اونم منو خیلی دوست داره اما به دلایلی نمیتونم باهاش وارد رابطه نزدیکی بشم، و اینکه گاهی اوقات خیلی ذهنم رو معطوف خودش میکنه و حس عاطفی شدیدی نسبت بهش بهم دست میده بیانگراینه که اونم داره به من فکر میکنه یا خیر؟!

    • استاد آرام گفت:

      درود .
      تجربه هایی که داری نشون می ده که حس ششم خیلی خوبی داری. ومی تونی ازش خوب استفاده کنی.
      معمولا حس ششم به همین صورت که می گی ظاهر می شه. البته در مورد سوال سوم شاید بتونیم بگیم که میتونه اینطور هم باشه. شاید اون فکر می کنه و توی ذهن شما میاد . یا اینکه شما فکر می کنید و به ذهن اون میاد. و این ارتباط میتونه دو طرفه باشه.

  82. احسان گفت:

    سلام
    سنگی هست که مخصوص تله پاتی باشه .

    • استاد آرام گفت:

      درود
      سنگ اماتیس می تونه چاکرا اجنا را تقویت کنه و چاکرای اجنا هم مربوط به تله پاتی هست. در کوهی هم اینکار را می کنه . در کوهی یا کوارتز.

  83. افسانه گفت:

    سلام من یه بار تو زندگیم برام این اتفاق افتاد وقتی که خواب بودم احساس کردم روحم از بدنم جدا شده و از بالای اتاق به جسم خودم و نامزدم که کنارم بوده نگاه می کردم جزییات مثه همون واقعیت بود یعنی اتاق خواب همون شکلی و نامزدم که داشت با لپ تاپش فیلم می دید اما در حین فیلم دیدن داشت با گوشی دومی که من ازش تو بیداری خبر نداشتم پیام می داد وقتی این صحنه رو دیدم به یه حالتی که به خودم فشار بیارم به جسمم برگشتم و از خواب بیدار شدم اون شب گوشی پیدا نکردم یا شایدم نتونستم پیدا کنم اما بعدها نامزدم موقع جدایمون اعتراف کرد که گوشی دومی داشته اما اون شب دستش نبوده حالا سوالی که من دارم من چه چیزی و تجربه کردم خواب دیدم یا روحم از جسمم خارج شد و چرا این اتفاق افتاد و تو چه شرایط همچین اتفاقی برا ادم می افته و این که اون چیزی که من دیدم عین حقیقت بوده ؟ یعنی واقعا اون لحظه داشت با گوشی کار می کرد یا فقط این اتفاق می خواست از وجود گوشی دوم من مطلع کنه ؟
    اگه جواب بدید ممنونتون می شم چون خیلی ذهنم و درگیر کرده که من دچار چه حالتی شدم اینم بگم حس ششم قوی دارم و گاهی اوقات خوابایی که از اینده خبر می دن

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما .
      اتفاقی که برای شما افتاده نمونه پرواز روح یا حتی تله پاتی می باشد که بیشتر به نظر می رسد پرواز روح بود. البته یادتون باشه در پرواز روح شمامیتونید زمان های دیگری را هم ببینید . و انچه می بینید مربوط به زمان حال ممکن هست نباشه.
      همانطور که خودتون هم متوجه شدید شما واقعیت را دیدید اما در زمانی متفاوت. شاید باید شما متوجه گوشی دوم می شدید واز این طریق به صورت ناخوداگاه ایناتفاق برای شما افتاده است.

  84. آنه گفت:

    درود بر استاد گرامی ..من حس ششم قوی داشتم از کودکی و در نوجوانی باعث به وجود اومدن حسی عمیق بین من و شخصی شد که به تله پاتی با اون شخص رسید اما متأسفانه از طرف خانواده مجبور به ازدواج با شخص دیگری شدم اما همچنان حس ششم و تله پاتی وجود داشت ..بخاطر حس تعهدی که داشتم خیلی بهم سخت می گذشت روز شب از خداوند متعال خواستار این بودم که این حس رو از من بگیره البته بین من و اون شخص چیزی جز اون حس تله پاتی وجود نداشت و حتی کلامی بین ما رد و بدل نشد ! حتی برای اون آقا هم گذشتن از این حس راحت نبود و من کارم شب روز دعا بود تا اینکه به خودم قول دادم و قسم خوردم دیگه از حس ششمم استفاده نکنم و مچ این آقا رو نگیرم از لحاظ روحی و جسمی خیلی روی من فشار بود به حدی که به بیماری قلبی رسید ولی خدا رو شکر تونستم رو قوام بمونم و به همسرم متعهد باشم و اون آقا بعد از هفت سال از خودم دور کردم و تقریبا چهار سال هست که اون شخص کاملا از زندگی من دور شده منتهی با سرکوب کردن حسم کلا حس ششمم رو از دست دادم چطور می تونم دوباره اون حس رو تقویت کنم آخه ترسو شدم از ووقتی حس ششمم رو از دست دادم…

    • استاد آرام گفت:

      درود
      حس ششم بسیار قوی هست مخصوصا بین دو جنس مخالف.
      اگه احساس می کنی دچار مشکل می شی بهتر هست تمرین انجام ندید ولی اگه دوست دارید ان را تقویت کنید میتونیداز تکنیک هایی که در این زمینه هست کمک بگیرید.می تونید از تکنیک های خود هیپنوتیزم برای تقویت این حس استفاده کنید.

  85. bahar گفت:

    سلام استاد، من يه مدت پيش با يه آقايي آشنا شدم كه حس خيلي قوي بهشون داشتم اما ايشون يهو رابطه رو بهم زد مي خواستم بدونم از طريق تجسم خلاق و تله پاتي مي تونم رابطه مو درست كنم؟؟

  86. kovsar tork.....81 گفت:

    سلام بر استاد بزرگ
    من میتونم از مرگ ومیر اگاه باشم قبلا میدونستم چه کسی قراره بمیره با روز مرگش
    اما الان حسم ضعیف تر شده و فقط میتوتم بفهمم یکی قراره بمیره ولینمیدونم چه کسی من توی این هفته دوتا مرگ و حس کردم و اونا اتفاق افتادن
    قبلا حسم اونقدر قوی بود که فکر میکردم اون منم که دارم با فکر وذهنم آدمارو میکشم من چند ماه پیش تاریخ فوت بابا زرگم و حدس زدم و درست ازاب دراومد من به رشته علوم ماورای طبیعی علاقه دارم ولی بابام نمیذاره ومیدونم که خیلی محدوده ایا رشته دیگه ای دراین زمینه هست میشه کمکم کنین این حسمو قوی تر کنم باید واسه تقویتش چه کارایی انجام بدم میشه یه کتاب در این زمینه معرفی کنین؟

    • استاد آرام گفت:

      درود .
      با مراقبه می تونید نیروهای درونی تان را پرورش بدید. البته توصیه می شه خیلی خودتون را درگیر نکنید . چون زندگی عادتون را مختل م یکنه

      توی دانشگاهی چیزی را به این نام دقیقا نداریم.
      موفق باشید

  87. افسون گفت:

    سلام از دوران بچگی فردی تو فامیل بود که حس میکردم بهم علاقه داره اون فرد حتی یکبار بهم مسیج داد که من تو اون دوران چون بچه بودم جوابش رو ندادم و خانوادم خانوادش رو درجریان گذاشتن ک یک مدت هم پدرش از اینکه کوابش رو ندادم باهام سرسنگین بود اونا هیچوقت خواستگاریم نیومدن و منم منتظرشون نموندم و ازدواج کردم درحالی ک فکر میکردم بهش علاقه ایی ندارم ولی الان روز ب روز علاقم بهش بیشتر میشه، خیلی خواب میبینم خیلی، گاهی تو خواب انگار بیداریه و کنارم ایستاده و صدای نفس هاش رو میشنوم ، تو دوران مجردیم تو همه خواب هام بهم بی محلی میکرد ولی اگر کاری داشتم تو خواب زودتر از همه برام انجام میداد، گاهی تو بیداری از شدت دلتنگیش گریه میکنم و از ته دل صداش میزنم، چند وقت پیش تو خونه یکی از فامیل ها نشسته بودم و بعدا اون هم به جمع اضافه شد و تقریبا روبروم نشست سنگینی نگاهش رو تموم مدت حس میکردم ولی جرات سربلندکردن نداشتم، مبخواستم بدونم ایا خواب هایی ک میبینم رو اونم ممکنه ببینه و از علاقه ایی ک روز ب روز بهش بیشتر میشه ممکنه تو خواب خبردار بشه؟

    • استاد آرام گفت:

      درود.
      نمی دونم دقیقا بگم که همه اینها تله پاتی یا ارتباط ذهنی هست یا خیر . چون خیلی از اینها میتونه فک رو ذهن خودت باشه. البته ذهن ها با همدیگر در ارتباط هستند. ما احساس های دیگران را درک می کنیم و می فهمیم.
      می تونه نشانه علاقه اون یا خودتون باشه . چون هر کدام از اینمه میتونه ارتباط راتقویت کنه .

  88. الهه گفت:

    سلام من دوساله ازدواج کردم با شوهرم از طریق دانشگاهمون اشنا شدم ، بعد یک مدت از اشناییمون متوجه شدم که تو دوران دبیرستان خواب شوهرم رو دیده بودم و بسیار هم تو خواب ازش خوشم اومده بود مخصوصا از لبخندش، تو بیداری هم تو مواقعی که با هم تو دانشکده صحبت میکردیم یکبار همون لبخند توی خواب رو زد ، میخوام بدونم این هم تله پاتی هستش؟

    • استاد آرام گفت:

      درود .
      اینمی تونهارتباط ذهنی یا تله پاتی باشه و هم می تونه رویا های ویا خواب های صادقانه باشه. بخی اعتقاد دارند که همه ذهن ها با همدیگه در ارتباط هستند.

  89. احسان گفت:

    سلام . من یک دختری رو دوست دارم . و وقتی که با هاش تله پاتی می کنم . تو گوشام گرمای خاصی حسی می کنم . و گوشام سرخ می شه . می خواستم بدونم اون وقتی هست که ازش پالس دریافت می کنم . بدنم اینطوری عکس العمل نشون می ده

    • استاد آرام گفت:

      درود
      می تونه همین باشه که می فرمایید یا زمانی باشه که هیجانتان بالا میره که البته فکر میکنم دومی باشه. در این موقع که هیجان بالا هست ارتباط بهتر می شه

      • Mmmmm گفت:

        سلام خدمت شما استاد عزیز چند وقت قبل یهو یک شب حس عشق و علاقه نسبت به پسری که جزع اشنا ها هست ولی من هیچ وقت بهشون علاقه ای نداشتم ومول یک فرد عادی بود برام پیش اومد و اون روز که این حس بهم دست داد حدودا نزدیک به یکی دوسال میشد ک من اصلا این اقارو ندیدم یعنی میشه این اقا از من خوشش اومده باشه و به من فکر کنه من الان احساس علاقه شدیدی دارم بهش و وقتی میبینمشون قلبم به شدت میزنه ایا ایشون به من علاقه دارن

        • admin گفت:

          با سلام با دوره حس ششم و تله پاتی میتونید ذهنی خوانی انجام بدید و یا این علاقه را انتقال بدید بهشون و مطلعشون کنید

        • admin گفت:

          سلام. ممکن هست علاقه به فرد مورد نظر در ناخودآگاه شما بوده. یا اینکه از نظر انرژی شما به همدیگر وصل شده اید کهمی تونید به دلیل علاقه فردی باشد . یعنی او هم به شما فکر می کند.

  90. رویا گفت:

    سلام
    خسته نباشید من میتونم بعضی وقتا بعضی از کلمات و اشکالی که دیگران (مخصوصا خواهرام )تو ذهنشون تصور میکنند رو بگم ویا حتی شده که عین اشکالی رو که روی کاغذ کشیدند رو رسم کنم و یا چند تا از آدمایی که تو زندگیم دیدم رو قبل از ملاقات باهاشون چهرشون رو طراحی کردم سوال من اینه که آیا این تلپاتیه و میتونم قویترش کنم؟ در ضمن من تجربه پرواز روح رو چند باری داشتم قبل از این اتفاق احساس میکنم که فلج شدم و صدای خش خشی رو میشنوم یک بار هم تونستم به صورت افقی توی خونه یه گشتی بزنم البته وقتی این اتفاق افتاد خونه شلوغ بود و من روی مبل خوابم گرفته بود ولی اکثرا وقتی تنها هستم میترسم و خودمو یه جوری از خواب بیدار میکنم، در مورد پرواز روح سوال من اینکه اصلا درست هست که پیش برم خطری داره و یا اینکه اصلا از این قابلیت میشه استفاده های دیگه هم کرد چه چیزهایی رو باید مد نظر قرار بدم؟

    • استاد آرام گفت:

      درود . تجربه ذهن خوانی خواهرتون از تجربه های تله پاتی است که می توانید با تمرینان را تقویت کنید.
      پرواز روح تکنیکم داره و با تکنیک هم میتونید پرواز روح داشته باشید و هم از ان لذت ببرید.
      الان شما به صورت خود بخود براتون اتفاق م یافتد و باید اگاهانه تر بشه
      موفق باشید

  91. ترانه گفت:

    سلام
    من هر کار میکنم تصویری که تو ذهنم ایجاد میشه خیلی واضح نیست
    آیا اگه با همون تصویر نیمه محو انجام بدم نمیشه
    فکر میکنم خیلی تمرکز ندارم

  92. ... گفت:

    سلام، من کسی رو دوست دارم و خیلی علاقه دارم با این شخص تله پاتی انجام دهم. خیلی سعی کردم و حسی به من میگوید که اتفاقا جواب هم داده است! حالا، اگر با این شخص تله پاتی انجام بدهم ولی با کس دیگری نتوانم، میتواند دلیل بر این باشد که او هم به من علاقه دارد؟

    و یک سوال دیگر، آیا مذهبی و یا غیر مذهبی بودن این شخص روی تله پاتی تاثیر دارد؟

    • استاد آرام گفت:

      درود
      اگه بتونید باهاش تله پاتی دو طرفه داشته باشید می تونه علاقه او باشهو اگه تله پاتی یکطرفه باش معمولا علاقه هم یکطرفه هست.
      ربطی به مذهبی بودن فرد نداره

  93. بانی گفت:

    سلام استاد ببخشید یه سوال من جادو دارم وبعضی کار هارو میتونم انجام بدم ولی خیلی کم میشه شما میتونید بهم یاد بدید که چطور به جادوم برسم و بتونم کنترلش کنم؟؟

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      دقیقا متوجه منظورتون نشدم لطفا بیشت رتوضیح بدید
      در مرکز دورههای پرورش نیروهای درونی رو داریم ولی دقیقا نمی دونم منظورتون چی هست

  94. علی ali گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز
    من حدود یک سال و نیمه عاشق یک دختری شدم که چون حدود 2الی3 سال از من بزرگ تره نمیتونم باهاش ازواج کنم البته اون زیاد اطلاع نداره که من دوستش دارم چون تا به حال روم نشده بهش بگم یا ترسیدم اگه بهش بگم از دستم عصبانی بشه
    ولی این عاشقی شده تمام فکر و ذهن من همیشه تو فکرشم دیگه اصلا نه میتونم درس بخونم توی این یک سال ونیمه توی درس هام خیلی افت داشتم ازبس تو فکرشم حتی وقتی نماز هم میخونم توفکرشم نمیدونم چیکار کنم خسته شدم استاد شما کمکم کنید اگه با روش تله پاتی بخوام بهش بگم دوستش دارم یا یه کاری کنم که هم خودش و هم پدر و مادرش راضی بشن برای ازدواج باید وقتی دارم تله پاتی میکنم چی بهشون بگم

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      علی جان از طریق تله پاتی هم می تونی بهش بگی دوستش داری واو هم احتمالا احساس خواهد کرد ولی بهتر نیست از طریق ارتباط کلامی اینکار رو بکنید که کمتر هم سوئ تفاهم ایجاد بکنه.
      اگر خواستید از برنامه تله پاتی استفاده کنید کمیتونید از تکنیک القای ذهنی استفاده کنید .

  95. علیرضا گفت:

    سلام ببخشید میخواستم بدونم تو برون فکنی اگه جسدمون رو ببینیم و بترسیم چی میشه?

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      توی برونفکی جسد رو نمی بینیم ما نمردهایم. بلکه جسممون رو می بینیم . ناراحت نباشید هیچ اتفاقی نمی افته . فقط ممکن هست هیجانی بشید یا بترسید که بلافاصله بیدار می شید.
      موفق باشید

  96. حسین گفت:

    سلام خسته نباشید
    درسته میگن بعد از جدا شدن از جسم موجوداتی مثل جن و موجدات پست و…. را می بینیم اگر راسته خطرناک نیست و مایه وحشت نیست !! و راه مقابله چیست

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      حسین جان جای نگرانی نیست.
      تا به حال این اتفاق نیفتاده و معمولا کسانی که این اظهار نظر ها را می کنند اطلاعات خیلی کم دارند. هر شب در خواب ما از جسم جدا می شویم اگر قرار بوداتفاق بیفته تا به حال اتفاق افتاده بود .
      موفق باشید

  97. حسین گفت:

    سلام
    یه سوال در اولین بار پرواز روح یا برونفکنی بهتر چقدر از جسم دور شویم و بار چندم میتونیم به کشور های دیگر سفر کنیم؟

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      خیلی مهم نیست چقدر دور بشید
      بهتری طوری عمل کنید که دچار ترس نشید چون هم از ان حالت خارج می شوید و هم دفعات بعد کمتر خارج می شوید
      پس بهتر دفعات اول تنها در همان اطراف منزل باشید/

    • S گفت:

      سلام ممنون میشم اگه پیاممو میخونید بهم جواب بدید.من خودم علاقه ی بسیار زیادی به برونفکنی دارم ولی موفق نشدم.
      میخواستم بپرسم آیاشما موفق شدید و چطوری؟
      ممنون میشم هر کی که تجربه داره جواب بده.

      • استاد آرام گفت:

        درود
        خیلی قبل اموزش بروفکنی را داشتیم.
        ممکن هست در اینده چنین برنامه ای را قرار بدیم.
        تجربه شیرین است. باید تمرین های مربوط به ان را انجام بدید
        غیر ممکن نیست

  98. حسین گفت:

    سلام

    این روش تله پاتی احتمال چند درصد عملی می شود مثلا من در مورد یکی ازمن بیست سال فکرکنم و تلقین کنم اون هم بی هیچ بهانه ای به من زنگ بزنه؟

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      معمولا تکنیک تله پاتی نتیجه م یدهد و ما بارها ان را ازمایش کردهایم.
      ولی قوانین جهان بسیار پیچیدهاست و گاهی مواقع که میخواهی ان را ازمون کنید ممکن است به نتیجه مطلوب نرسید.
      موفق باشید

  99. ناهید گفت:

    با سلام. من مدت دوساله با بهترین دوستم قطع رابطه کردم. یعنی مجبور شدم. هرچقدر تلاش میکنم در مورد رابطه مجدد به نتیجه نمیرسم. چون فامیل هم هستیم درجاهایی که باید با هم باشیم هم این فرصت وجود ندا ره. خیلی بهش فکر میکنم اما هیچ موفق نمیشم. چیکار باید بکنم تا از تمایل داشتن یا نداشتن اون باخبر بشم؟

  100. Hamts گفت:

    سلام
    من می خواستم به یک نفر که مایل ها از من فاصله دارد یک پیام تله پاتی بدهم
    اون شخص من را نمی شناسد
    من هر روز و هر ساعت به او فکر می کنم و به طور شدیدی در فکرش هستم
    ایا در طی این مدت تاثیری بر او گذاشته شده ؟
    منتظر پاسخ شما هستم

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      مطمئنا تاثیر بر او گذاشتید
      می تونید در ذهنتون با هاش حرف بزنید
      می تونید از تکینک های تجسم خلاق و القای ذهنی استفاده کنید .
      می تونید ذهنتون را به اتصال بدید
      تمرین می تونه همه اینها را به شما هدیه بده .
      موفق باشید

      • محمد جهانیان گفت:

        من خیله وقت عاشق یک دختر شدم تو اینستاگرام پیداش کردم و مجرد هم هست و حتی فالوش هم میکنم تو اینستاگرام شب روز به بفکرشم حتی موقع رانندگی تو خیابون سر سفره غذا ولی فاصله مکانی زیادی بینمونه خیلی وابسطه شدم بهش شدید حتی ۱۰ ها بار خوابش رو دیدم دوره ای یا آموزشی ندارید برا پیام تلپاتی فرستادن براش و منو تو خوابش ببینه و احساسم رو درک کنه و حظورم احساس کنه و بفهم منو و بشناس منو و رسیدن بهش در کل خیلی برام مهمه جدی زود تر جواب بدید یا به ایمیلم جوابم بدید اگر دوره ای هم دارید می خرم

        • aramgroup گفت:

          سلام دوست عزیز شما برای تله پاتی میتونید تو دوره تله پاتی شرکت کنید برای اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید02188302523

  101. وحید گفت:

    اخه انسان همچین چیزی رو دارید اموزش میدید و تبلیغ میکنید ایا توانایی اینو دارید از سواستفاده کردن کسی جلوگیری کنید؟
    اسم خودتونم گذاشتید انسان؟ خداییش وجدان
    دارید؟

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      دوست عزیز استفاده از تله پاتی فقط جنبه منفی نداره و می تونی برای موارد مثبت هم استفاده کنی
      می تونی برای جذب خواسته هات استفاده کنید
      ما در دوره انرژی درمانی برای شفا از راه دور از این تکینک استفاده می کنیم
      موفق باشید

  102. امیر گفت:

    سلام من به یک نفر علاقه خیلی شدید دارم با هم به نوعی همکار هستیم البته این حس دو طرفه بود و متاسفانه بعد ار دو سال به خواسته اون ارتباط ما قطع شد ولی تحملش برای من مشکله شدت این علاقه به حدیه که وقتی توی محیطی وارد میشم که اونم هست بدون اینکه چیزی از حضورش بدونم احساسش می کنم ضربان قلبم تند میشه و تمام بدنم میلرزه و بلافاصله متوجه میشم که فاصلمون نزدیکه مثلا امروز توی دانشگاه وقتی وارد طبقه سوم شدم همین حالت بهم دست داد داخل سالن نشستم و ناگهان چشمم روی یکی از کلاسها خیره موند بعد از چند دقیقه با باز شدن در کلاس و شنیدن صداش متوجه علت حالتی که برام پیش اومده بود شدم … ایا این حالت نوعی تله پاتیه

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      امیر جان این به نوعی تله پاتی است.
      معمولا اگر احساسات قوی باشد حس تله پاتی شدت پیدا می کند.

    • S گفت:

      وای چه قدر جالب.اینکه بتونی حضورش رو احساس کنی بدون اینکه خودت بدونی.چه قدرتهای ماورایی هست که ما ازش خبر نداریم.
      موفق باشید!

  103. dokhtareroz گفت:

    سلام به استاد یه سوال داشتم در مورد پرواز روح من یه دخترم ۱۳ سالم هست و به پرواز روح علاقه دارم میخواست ببینم که ایا برای سن من خطرناک لطفا جواب تو جیمیلم بنویسید 

    • مدیریت گفت:

      درود بر شما
      پرواز روح در هیچ سنی مشکلی ندارد . ولی بهتر است در بالاتر انجام دهید و این به دلیل مناسبات اجتماعی پیچیده ای است که با ان مواجه می شویم
      امیدوارم بتونید در چند سال اینده دنبال این خواسته اتان بروید
      موفق باشید

    • ناهید گفت:

      سلام. من دوساله با بهترین دوستم مجبور به قطع رابطه شدم. خیلی تلاش کردم که دوباره این رابطه شکل بگیره ولی اصلا موفق نشدم. خیلی بهش فکر میکنم اما نمیدونم اون هم تمایل به رابطه دوباره داره یانه؟ چطور میتونم بفهمم..

      • استاد آرام گفت:

        درود بر شما دوست عزیز
        ذهن ها به همدیگه وصل هستند
        م یتونی از تکنیک های ذهنی دوره تجسمخلاق استفاده کنی تا هم بتونه روی ذهن او تاثیر بزاری و هم بتونی که بفهمی تقریبا در ذهنش چی مگذره
        می تونی از تکنیک القای ذهنی استفاده کنی تا بهش بگی او را دوست داری و با این طریق دوباره ارتباطتون با او بهتر بشه
        موفق باشید