دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

آنچه درباره تکنیک  EFT (ای اف تی) یا تکنیک رهایی ذهنی باید بدانید

ضربه زدن و EFT

تکنیک ای اف تی یا تکنیک رهایی ذهنی چیست؟ ای اف تی یک روش کمک کردن به خود به صورت ضربه های آهسته و مداوم بر روی نقاط طب سوزنی یا مریدین ها می باشد که یک روش باستانی و کهن است. روش های درمانی با تمرکز روی مریدین ها، ضربه زدن، فشار، داغ کردن در طب سنتی چین است. در روش درمانی ای اف تی که یک روش غیر تهاجمی است، ما میتوانیم بر روی ساختار انرژی کار کنیم و تاثیرات بسیار سریع و شگفت انگیزی را داشته باشیم. در تکنیک رهایی ذهن از احساسات، بیشتر احساسات منفی مد نظرمان هست به ما کمک می شود تا بتوانیم خاطراتمان را که در گذشته مان را از احساسات منفی جدا کنیم. جدا کردن احساسات منفی از خاطرات در روانشناسی کلاسیک زمان بسیار زیادی را می طلبد و به همین دلیل EFT گزینه بسیار عالی می باشد. پس در تکنیک ای اف تی ما بر روی احساس های منفی شبیه ترس ها، فوبی ها، عدم کنترل خود، عادات منفی میتوانیم کار کنیم و در زمان بسیار کوتاه یعنی چند دقیقه نتایج شگفت انگیزی داشته باشید.

نقاط تپینگ یا EFT

ای اف تی همراه با ضربه زدن بر روی نقاط تپینگ یا EFT در حالی که عبارات تاکیدی با صدای بلند تکرار می شود

تاریخچه ای اف تی یا تکنیک رهایی ذهنی

تاریخچه تکنیک ای اف تی کشور چین تکنیک طب سوزنی برمیگردد. ولی روشی که هم اکنون ما به اسم ای اف تی میشناسیم دکتر راجر کالاهان آن را شناسایی کرد و به مردم معرفی کرد. قضیه از این قرار بود که با کار کردن بر روی مراجعی که مشکل معده داشت متوجه شد که ترس از آب به صورت ناگهانی از بین رفته است. دکتر کالاهان ابتدا قضیه را جدی نگرفت و با پیگیری هایی که انجام داد متوجه شد که ضربه زدن به زیر چشم او باعث شده است که ترسش از آب از بین برود و از اینکه ترس دائمی از آب از بین رفته بود شگفت زده شد و اسم این تکنیک را معجزه در یک دقیقه وEFT نامید.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

رویکرد جدید ای اف تی همراه با ضربه زدن بر روی نقاط حساس بدن در حالی که عبارات تاکیدی با صدای بلند تکرار می شود انجام شد. به نظر می رسد این روش تغییرات عمیقی را در حالات عاطفی و احساسی افراد به وجود می آورد و می توانند برای درمان مشکلات روحی و روانی استفاده شود. دکتر کالاهان، آقای گری گریک که یکی از شاگردان برجسته  وی بود تصمیم گرفت ای اف تی را گسترش دهد و نام آنرا تکنیک آزادسازی هیجانی نامید. روش گری گریک بسیار ساده تر از روش ضربه زدن پیچیده و وقت گیر کالاهان می باشد.

 

ضربه زدن و EFT

نقطه ابتدای ابرو در پیشانی نقطه انتهای ابرو شقیقه ها در نقطه زیر چشم جز نقاط EFT هستند

مراحل انجام تکنیک ای اف تی

هر روش درمانی ای اف تی، ما بر روی نقاط خاصی از بدن ضربه می زنید نقاطی که ضربه زده می شود نقاط خاص می باشند که در طب سوزنی به آنها اشاره شده است. اولین نقطه، نقطه روی دست که به آن گامات می گویند. نقطه فرق سر یکی دیگر از نقاط است نقطه ابتدای ابرو در پیشانی نقطه انتهای ابرو شقیقه ها در نقطه زیر چشم و نقطه بالای لب در زیر بینی و نقطه پایین لب، و نقطه کا ۲۷، که در زیر ترقوه قرار گرفته است و نقطه زیر بغل، نقاطی هستند که در باید به آنها ضربه بزنیم. شما هم زمان که ضربه به این نقاط می زنیم باید مشکل تان را عنوان کنید و بر روی مشکل متمرکز شوید تا با ترشح مواد شیمیایی که در مغز به دنبال این ضربه زدن ها اتفاق میافتد حساسیت مغز و احساسات منفی از خاطرات جدا شود و اینگونه شما احساسات منفی را دیگر تجربه نمی کنید.

بعضی از نقاط EFT در دو طرف بدن می باشند که شما می توانید در هر دو طرف ضربه بزنید یا فقط ضربه زدن را در یک طرف بدن انجام دهید. در ضربه زدن میتوانید همچنین از سمت راست یا چپ بدن استفاده کنید. برای ضربه زدن میتوانید از دو انگشت یا بیشتر استفاده کنید وقتی با تعداد بیشتر از انگشتان عمل ضربه زدن را انجام می دهید می توانید اطمینان حاصل کنید که ضربه به نقطه مورد نظر روی بدن شما اصابت کرده است.

 

آموزش EFT

بعضی از نقاط EFT در دو طرف بدن می باشند که شما می توانید در هر دو طرف ضربه بزنید

 

آموزش انجام تکنیک  EFT

به نظر من همه افراد باید تکنیک شگفت انگیزEFT را یاد بگیرند تا درد کمتری را داشته باشم و به بدنشان کمک کنند تا درمان سریع تر اتفاق بیفتد. همانطور که میدانید احساسات منفی و استرس میتوانند بر روی روند همه بیماریهای ما تاثیر منفی داشته باشد پس اگر شما آرامش داشته باشید و استرس تان را از بین ببرید سرعت بهبودی تان به شدت افزایش پیدا میکند این حداقل کاری است که ما میتوانیم بعد از دکتر رفتن برای خودمان انجام دهیم. در آموزش ای اف تی پنج مرحله وجود دارد که شما بهتر است این پنج مرحله را قدم به قدم انجام دهید مرحله اول تشخیص مسئله است. در این مرحله باید تصویری ذهنی از آنچه سبب درد شما شده است داشته باشید مثلاً درد شانه یا اینکه در جشن تولد ۷ سالگیم سرزنش شدم. ابتدا از مشکلات ساده شروع کنید بعد از این که تسلط پیدا کردیم مشکلات سخت تر مثل سوء استفاده های جنسی را میتوانید با این تکنیک برطرف کنید.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

در مرحله دوم باید مشکلتان عدد بدهید در این مرحله شما میزان ناراحتی و مشکل تان را می سنجید. سنجش اولیه میزان ناراحتی به شما کمک می کند که میزان بهبودی خودتان را متوجه شوید. در مرحله سوم که مرحله تصحیح یا فرآیند آغازین است باید پذیرش خودتان را اعلام کنید. ما پذیرش خود را اینگونه اعلام میکنیم . اگرچه مشکل … دارم، عمیقاً و کاملا خود را میپذیرم. مثلا در مورد درد شانه اینگونه بگویید. اگرچه شانه ام درد میکند عمیقاً و کاملاً خودم را میپذیرم. یا اگر چه مشکل ترس از عنکبوت دارم عمیقاً و کاملاً خودم را میپذیرم. در مرحله چهارم مشکلتان را اعلام می کنید یا به آن فکر می کنید و بر روی نقاط کلیدی ضربه می زنید مثلاً همان طور که ضربه می زنید در ذهن تان یا با صدای بلند بگویید این درد شانه یا شانه درد می کند یا از عنکبوت میترسم. در مرحله پنجم میزان هیجان منفی را دوباره می سنجید و بهبودی خودتان را متوجه می شود. به همین سادگی.

تاثیر تکنیک  EFT

ای اف تی تاثیرات زیادی در خلق و جسم ما می تواند ایجاد کند مثلا میتواند سردردمان را کاهش دهد یبوست را برطرف کند، درد چشم را برطرف کند. من موردهایی را داشتم که نیاز به عمل جراحی کمر داشتند و با تکنیک ای اف تی درد آنها برطرف شده است. خانومی که درد شدید دوران قاعدگی داشت و با تکنیک ای اف تی این درد کاملاً برطرف شده بود. و خانمی که ترس شدیدی از گربه داشت یا به اصطلاح فوبیای گربه داشت و در کمتر از ده دقیقه مشکل برطرف شد و در جلسه بعدی چند فیلم از خودش گرفته بود که با گربه ها بازی می کرد.

موردهایی را در مورد صحبت کردن در جمع، فوبیای پرواز، فوبیای حیوانات، فوبیای مکانهای بسته، فوبیای افراد حتی ترسهای از آینده با استفاده از این تکنیک کاملاً برطرف شده اند. در طول تجربه درمانی که من با EFT داشته ام متوجه شدم که بیماری، از بیماریهای جسمی که منشا ذهنی دارند و در روانشناسی ما به آنها روان تنی یا سایکوسوماتیک می گوییم با استفاده از این تکنیک خیلی سریع از بین می روند. تکنیک ای اف تی در بسیاری از مواقع بر روی مشکلاتی که صرفاً جسمی هستند هم تاثیر مثبت دارد. پس تکنیک ای اف تی را بر روی همه مشکلات تان استفاده کنید یا نتیجه مطلوب میگیرید و به درمان خودتان کمک می کنید و در بدبینانه ترین حالت هیچ اتفاقی برایتان نمیافتاد و هیچ ضرری برای انسان دارد.

 

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

 

نقاط ای اف تی در بدن

همانطور که گفته شد ما بر روی نقاط طب سوزنی ضربه می زنید البته میتوانید بر روی این نقاط سوزن هم بزنید ولی نیازی نیست زمانی که شما بر روی نقاط طب سوزنی معرفی شده ضربه می زنید این نقاط ترکیبات شیمیایی مغز را تغییر می دهند و احساسات منفی که با خاطرات ما گره خورده اند را بی اثر میکند. پس شما برای بی اثر کردن یا جدا کردن هرگونه احساس از خاطره و موضوع میتوانید از پی استفاده کنید. من متوجه شدم که زمانی که از ای اف تی استفاده می کنیم به دلیل ترشح مواد شیمیایی در مغز منطقی تر می شویم و بهتر می توانیم با محیط اطرافمان ارتباط برقرار کنیم و در زندگیمان تصمیمات بهتر و منطقی تری را بگیریم.

ای اف تی به مغز کمک می کند که شما منطقی تر باشید و شما از طریق ضربه زدن بر روی نقاط خاص بدن این کار را می کنید. مکانیسم اثرگذاری طب سوزنی همیشه پیچیده بوده است به همین دلیل ما برای اثرگذاریEFT نظریات مختلفی را داریم که ممکن است در آینده تایید شود یا اینکه رد شود. ولی به هر حال اثرگذاری ضربه زدن بر روی نقاط خاص سر و صورت و دست ها همچنان باقی می ماند و میتواند به ما در بهبود بیماریها یا تسهیل شرایط زندگی کمک کند. همانطور که گفته شد نقاط ای اف تی در بدن در بالای سر، در ابتدای ابرو در پیشانی، در انتهای ابرو در شقیقه ها، زیر چشم، زیر بینی بالای لب، پایین لب، انتهای ترقوه، زیر بغل، و نقطه گامات در روی دست میباشند که این نقاط، نقاط بسیار کلیدی هستند و ما میتوانیم با ضربه زدن و تحریک کردن مداوم شاهد تاثیرات درمانی آنها باشیم.

ای اف تی و ثروت

موانعی موجود در وجودمان و احساس ناخوشایند نسبت به ثروت را می توان با EFT از بین برد

جذب ثروت با تکنیک  EFT

چگونه می توانیم با استفاده از تکنیک ای اف تی جذب ثروت داشته باشیم. برخی از افراد این ادعا را دارند که ما میتوانیم با ضربه زدن بر روی این نقاط ثروت را به سمت خودمان جذب کنیم. آیا واقعاً چنین امکانی وجود دارد و اگر وجود دارد چگونه ما میتوانیم آن را انجام دهیم؟ در جواب این سوال میتوانیم بگوییم که هم وجود دارد به هم وجود ندارد. اگر فقط بگوییم که تا آخر هفته ۱ میلیارد پول داشته باشم و بر روی این نقاط ضربه بزنیم مطمئناً هیچ اتفاقی برای آن نخواهد افتاد و این باور برای ما ایجاد میشود که این ای اف تی هیچ تاثیری ندارد و بعد آن را تعمیم هم می دهیم.

 پس چگونه ما می توانیم از ای اف تی برای ثروت استفاده کنید؟ ما برای اینکه ثروتمند شویم موانعی در وجودمان قراردارد و گاها احساس خوبی نسبت به ثروت نداریم و به همین دلیل به صورت ناخودآگاه ثروت را پس میزنیم و ما با استفاده از تکنیک EFT میتوانیم موانع ذهنی خود را در مورد ثروت و موفقیت با استفاده از ضربه زدن بر روی نقاط شگفت انگیز و جادویی برطرف کنید. همانطور که گفته شد اگر شما درست از این تکنیک استفاده کنید معجزه اتفاق می افتد. تجربه ای که من داشته ام این بوده است که مراجعانی که متوجه مشکل درونی خود شده اند و توانستند مشکلات درونی و احساسات منفی خود را در مورد ثروت برطرف کنند، در زمان بسیار کوتاهی پولدار شدند. تکنیک ای اف تی به ما کمک می کند تا موانع ناخودآگاه برداشته شود و اینگونه ما بتوانیم با تلاش صحیح پولدار شویم.

لاغری و کاهش وزن با تکنیک ای اف تی

یکی از تکنیک هایی که ما می توانیم برای لاغری و کاهش وزن استفاده کنیم ای اف تی هست. افرادی که چاق هستند میتوانند به دلیل اشتهای زیاد آن ها یا استفاده مکرر آنها از مواد غذایی یا عدم کنترل خودشان در خوردن مواد غذایی یا هله هوله باشد. خب تکنیک ای اف تی در این زمینه میتواند به ما کمک کند و اشتهای ما را کم کند یا در مورد کسانی که پرخوری عصبی دارند با کاهش استرس آنها پرخوری عصبی آنها را برطرف کند و یا کسانی که مشکلات جسمی مثل کم کاری تیروئید یا به هم ریختگی هورمون ها وجود دارد و این ها عواملی هستند برای افزایش وزن. با استفاده از تکنیک ای اف تی میتوانیم این مشکلات روان تنی را برطرف کنیم و اینگونه کالری کمتری وارد بدنمان شود از طرف دیگر سوخت و ساز بدن مان بالا برود.

 

ای اف تی و چاقی

به کمک ای اف تی ما می توانیم با کارکردن بر روی علت اصلی بر روی وزن خودمان تاثیر گذاریم

 

من در یک مورد شاهد بودم که با استفاده از EFT کم کاری تیروئید که به دلیل احساسات منفی و بیان نکردن آنها بود برطرف شد و به این طریق خانمی بیش از ۴۰ کیلو وزن خود را با استفاده از این تکنیک کم کرد. ممکن است دیگران با این سرعت وزن کم نکنند. چون هر فردی با فرد دیگر متفاوت است. توصیه می شود که برای لاغری ابتدا مشکل خود را پیدا کنید ممکن است مشکل یه نفر عدم تحرک باشد، مشکل دیگری زیاد خوردن باشد، مشکل دیگری کم کاری تیروئی  یا به هم ریختگی هورمون های بدن باشد. ما می توانیم با کارکردن بر روی علت اصلی بر روی وزن خودمان تاثیر گذاریم و وزن دلخواه مان را داشته باشیم.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

فواید تکنیک  EFT

فواید ای اف تی بسیار زیاد است ما میتوانیم در بهبود انواع بیماریها از ای اف تی استفاده کنیم از بیماریهای ساده ای همانند سردرد باشد یا بیماری ها و مشکلات شناختی که می تواند در مورد تعیین هویت یا ساختار هوش هیجانی یا ارتباطات پیچیده افراد با همدیگر باشد. در تجربیاتی که من داشته ام ای اف تی به من کمک کرده است تا بتوانم خواب سریعی را داشته باشم یا اگر استرسی در بدن به دلیل کار زیاد یا اتفاقاتی که میافتد ایجاد شود خیلی سریع بتوانم با استفاده از ای اف تی آن را از بین ببرم.

شما می توانید با استفاده از ای اف تی در زندگی روزمره استفاده زیادی کنید و یا اینکه اگر درمانگر هستید بر روی بیمار تان کار کنید و تاثیرات سریع آن را ببینید. معمولاً همکاران روانشناس من نسبت به استفاده از این تکنیک EFT گارد میگیرند و از آن به ندرت استفاده می کنند. روانشناسان ممکن است به دلیل عدم اطلاع از این تکنیک از آن کمتر بهره ببرند یا تعصبی که ممکن است به تکنیک های روانشناسی کلاسیک دارند، آنها را به این تکنیک ساده و سریع ترجیح دهند. از آنجایی که من تکنیک های خیلی زیادی از طب مکمل در روانشناسی استفاده کرده اند خیلی سریع آنها را می پذیرند و بهتر می توانم بدون تعصب از بهترین تکنیک برای مراجعه استفاده کنم.

تکنیک  EFT و زیبایی

آیا می توانیم از ای اف تی برای زیبایی استفاده کنیم؟ جواب این سوال بله است. برای اینکه دقیقاً به این جواب دهیم باید ابتدا زیبایی را تعریف کنید. زیبایی برمیگردد به طراوت پوست ما. هر چقدر پوست ما طراوت بیشتری داشته باشد ما زیباتر هستیم. پوست ما به شدت تاثیر استرس ها و احساسات منفی قرار می گیرد و شما با استفاده از برطرف کردن استرس ها و احساسات منفی میتوانید عمیقاً بر روی پوست تاثیر بگذارید و صورت زیبایی داشته باشید. برای اینکه ما بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم باید علت اصلی را پیدا کنیم و علت اصلی میتواند استرس، خشم، نگرانی، احساسات منفی، بیان نکردن احساسات و یا هر مشکل دیگری باشد. بهتر است جمله تاکیدی مناسبی را انتخاب کنید و بر روی نقاط بدن تان ضربه بزنید و به سادگی صورت زیبایی داشته باشید.

تکنیک  EFT برای ازدواج

برخی از افراد از ای اف تی برای جذب همسر استفاده می کنند. سوال این است که آیا واقعاً می تواند به ما کمک کند و مفید باشد شما فقط ضربه بزنید و بگویید که من تا آخر هفته همسر خودم را پیدا می کنم یا همسرم را جذب می کنم؟ ما خیلی سطحی و بچه گانه از این تکنیک استفاده می کنیم و انتظاراتمان بسیار سطحی است. باید کمی عمیق تر در مورد بخش های مهم زندگی مان به ازدواج فکر کنیم. علت های احتمالی اینکه تاکنون ازدواج نکرده اید را پیدا کنید و برای این علت های احتمالی که مطمئناً مسائل ذهنی و روانی ما می باشند و موانع ذهنی و روانی هستند ضربه بزنید و بدین گونه مشکل خودتان را برطرف کنید و مطمئن باشید که پس از اینکه مشکلات ذهنی و روانی یا موانع ذهنی و روانی را برطرف کرده اید همسر ایده آل شما در کنار شما خواهد بود.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

در تجربیاتی که من در این زمینه داشته ام متوجه شدم که ذهن ناخودآگاه ما است که در بسیاری از مواقع بعضی از چیزها را پس میزند و با وجودی که ما تلاش میکنیم تا آن را به دست آوریم از ما دور می کند. پس، اگر تاکنون ازدواج نکرده اید یا همسر دلخواه خود را پیدا نکرده اید، از یک طرف شما تلاش می کنید و از طرف دیگر ترس ها و نگرانی ها، خشم ها که در ناخودآگاه مدفون شده اند شما را از خواسته تان که همسر دلخواهتان هست دور میکند. پس با این توضیح ساده شما ترس ها و نگرانی های خود را در مورد آینده و همسرتان برطرف کنیم یا اگر تجربه قبلی داشته اید و جدا شده اید، مشکلات و استرس ها و خاطرات منفی آن را بی اثر کنید . مطمئناً تجربهای بسیار خوب و عالی از پیدا کردن همسر ایدهآل خواهید داشت.

تکنیک  EFT گری گریک

گری گریک کسی بود که در گسترش تکنیک ای اف تی EFT نقش بسیار اساسی ایفا کرد. این تکنیک را معرفی کرد و آن را به ساده در اختیار دیگران قرار داد. گریک  با فیلم هایی که در یوتیوب قرار داد و  کتابی که در این زمینه نوشت، ای اف تی را به زبان ساده برای همگان تغییر کرد و از ان یک تکنیک ساده ساخت. گریک به ما آموخت که میتوانیم از ای اف تی در زمینه های مختلفی مثل به اندازه کافی خوب نیستم، لیاقت عشق را ندارم، پولدار شدن بد است،  من خوب نیستم، من بی ارزشم، استراحت کردن خوب نیست، جهان ایمن نیست، اندام خوبی ندارم، شرمندگی، احساس گناه، تایید نشدن، طرد شدن، قضاوت گری، کنترل گری، عصبانیت، عدم صلاحیت، استرس، اضطراب، غم، افسردگی و مشکلاتی شبیه آن را میتوانیم با استفاده از تکنیک شگفت انگیز ای اف تی برطرف کنیم و زندگی فوق العاده لذت بخش و شیرین از موفقیت ای را تجربه کنید.

تکنیک  EFT برای جذب عشق

تجربه عشق یکی از تجربه های فوق العاده انسان است. چه خوب که میتوانیم از ای اف تی برای عشقمان استفاده کنیم. EFT به ما کمک می کند تا با برطرف کردن مشکلات درونی مان، عشقمان ما را ترک نکند. یا بهتر بگوییم عشقمان را جذب کنیم. برای اینکه عشقتان را جذب کنید، بهتر است که جمله های کلیدی خاصی بگویید تا از این طریق واقعاً این اتفاق برای تان بیفتد. استفاده کردن از جمله کلیدی به ما کمک می کند تا ما واقعاً آن را تجربه کنید.

 

عشق با EFT

EFT به ما کمک می کند تا با برطرف کردن مشکلات درونی مان عشقمان را جذب کنیم.

 

ترس از جدایی در روابط عاشقانه منفی می باشد، که می تواند نتیجه منفی داشته باشد، این ترس شدید را ما می توانیم با استفاده از تکنیک ای اف تی برطرف کنیم و بدین گونه عشق بهترین را تجربه کنیم.

تکنیک  EFT کوین ترودو

کوین ترودو از تکنیک ای اف تی برای بیماری های مزمن جسمی بیماری های و روحی و روانی، وابستگی های عشقی، طلاق و هر چیز دیگر که شبیه آن بود استفاده میکرد. کوین ترودو به همراه دکتر کالاهان برای بهبود کیفیت زندگی برای درمان اعتیاد، فوبیا، افسردگی، شکست، اعتماد به نفس پایین، افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس، ترک سیگار یا ترک اعتیاد هست که می توان از ای اف تی استفاده کرد. کوین ترودو تغییراتی در تکنیک ای اف تی داده بود و به آن تی اف تی میگفت.

 

درمان بیماری با EFT

میتوان در بهبود شرایط جسمی شرایط ذهنی و حتی یادگیری از EFT کمک گرفت

 EFT درمانی

به دلیل اینکه بر روی بسیاری از بیماری ها تاثیر می گذارد آن را به عنوان یک روش درمانی در بسیاری از جاها معرفی می کنند و به آن ای اف تی درمانی می گویند. پس خیلی از ذهن دور نیست که ما از آن به عنوان ای اف تی درمانی هم یادی کنیم. ای اف تی درمانی اگر در اختیار یک درمانگر، یک پزشک یا حتی یک معلم قرار گیرد و آنها بدون تعصب از آن استفاده کنند میتوانند در بهبود شرایط جسمی شرایط ذهنی و حتی یادگیری از آن کمک بگیرند.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

تکنیک  EFT و زناشویی و سکس

در جامعه ای که ما زندگی میکنیم روابط زناشویی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است . به همین دلیل رفتارهای زناشویی و سکس تحت تاثیر احساسات، نگرش ها، دیدگاه ها دچار اختلافات زیادی قرار می گیرد و بنیاد خانواده را سست می کند. در تحقیقات به عمل آمده، یکی از عمده ترین دلایلی که زوج ها از همدیگر جدا می شوند نارضایتی جنسی آنها هست و آن ها از روابط جنسی شان به اندازه کافی لذت نمی برند و ممکن است دنبال سوژه دیگری بروند. چون فکر می کنم که در فرد دیگری این رضایت جنسی فراهم می شود و به این گونه مشکلات خانوادگی ایجاد می گردد.

 

مشکلات زناشویی در ETF

ای اف تی میتوانیم برای برطرف کردن مانع های درونی مان، در زمینه روابط جنسی و زناشویی استفاده کنیم

 

ای اف تی EFT به ما می تواند کمک کند تا افراد بتوانند در کنار همدیگر زندگی خوب و لذت بخشی را داشته باشند. در جامعه ما و جوامع دیگر سکس و ارتباط جنسی حتی در چارچوب خانواده گناه محسوب میشود و فرد از انجام این رفتار طبیعی، احساس گناه می کند. این احساس گناه مطمئناً به دوران کودکی و آموزش های غلط خانواده و مدرسه یا تلویزیون یا معلم ها برمیگردد. ما میتوانیم این آموزه های غلط را از ذهن پاک کنیم تا بتوانیم از این رفتار طبیعی ارتباط جنسی، در کانون خانواده لذت ببریم و اینگونه کانون خانواده را گرم و استحکام بخشیم. ما در روانشناسی معتقد هستیم که چنانچه زوجی در اتاق خواب مشکلی نداشته باشند میتوانند بیش از ۹۰ درصد از مشکلات روزمره را و مشکلات زندگی را به راحتی پشت سر گذارند و زندگی خوبی داشته باشد. در اینجا از ای اف تی میتوانیم برای برطرف کردن مانع های درونی مان، در زمینه روابط جنسی و زناشویی استفاده کنیم. بهتر است از یک درمانگر مجرب استفاده کنید.

از دوره خود هیپنوتیزم هم برای پاکسازی ذهن خود و رهایی از مشکلات و دغدغه های فکری میتوانید استفاده کنید تا تاثیر بیشتر ای اف تی را بر روی ذهن خود داشته باشید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

آرام سازی (ریلکسیشن) هنگام خواب بهترین روش مقابله با استرس

آرام سازی هنگام خواب بهترین روش مقابله با استرس - آرام سازی هنگام خواب ...

ارتباط موثر_جلسه 9

ارتباط موثر_جلسه 9 ارتباط موثر_جلسه 9 مهارت پرس وجو باطرح چند سوال و پرس و جو از ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه