دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

ناخودآگاه و پاندول: چگونه با پاندول به ناخودآگاه برسیم

ناخودآگاه و پاندول: چگونه با پاندول به ناخودآگاه برسیم

ناخودآگاه و پاندول – ارتباط با ناخودآگاه از طريق پاندول ممکن است بنظرتان ارتباط با ناخودآگاه از طریق پاندول امکان پذیر است با ما همراه باشید تا جواب این سوال را پیدا کنیم. از دیر باز برای آدمی بسیاری از مشکلات روحی روانی، کارها و فعالیتهای آدمی بصورت رمز و راز بوده است گاها آن را به ماوراء الطبیعه و یا دیگران نسبت می داد با پیشرفت علم و آگاهی بشر دیدگاه های وسیعتر و با شناخت بیشتری از مغز انسان به وجود آمد. 

در مورد ناخودآگاه و پاندول بشر پی برد که همه ترسها، آرزوها، اشتباهات و شکست هایش ریشه در خودش دارد ولی این موارد در کجای ما قرار گرفته اند و چگونه زندگی ما را کنترل می نمایند. علم روانشناسی امروزی ریشه بسیاری از مشکلات، رفتارها و حتی شکست و پیروزیهایمان را در ناخودآگاه می داند.

مغز انسان و ارتباط آن با ناخودآگاه

مغز انسان شبیه کامپیوتری زنده یا سرو مکانیزم  (Servomechanism) است؛ با این تفاوت که این سرو مکانیزم، زنده است و برنامه‌ریزی آن از طریق احساسات ما انجام می‌گیرد. هر سرو مکانیزمی اطلاعاتی در درون خود ذخیره می‌کند و در موقع نیاز از این اطلاعات استفاده می نماید. هر عملی که انجام دهیم با تمام جزئیات در قسمتی از مغزمان ذخیره می شود.

ضبط اطلاعات در کامپیوتر صرفاً با استفاده از اعداد صفر و یک است. اما اطلاعات در ذهنمان با تمام جزییات، رنگ، بو، مزه، احساس، خوب، بد، ترس، نگرانی، لذت، و … ذخیره می‌شود. میزان این اطلاعات بسیار زیاد است. تقریباً 90 درصد اطلاعات ما تحت کنترل ناخودآگاه است. طریقه به‌ کارگیری کلمات، لهجه، لحن بیان و دیگر اعمال در کنترل ناخودآگاه است. ناخودآگاه و پاندول

یونگ معتقد است ناخودآگاه همانند کوه یخی می‌ماند. قسمت اعظم این کوه یخی در زیر آب است و پیدا نیست و فقط قسمت اندکی از آن از آب بیرون آمده است. آنچه هم اکنون به خاطر می‌آوریم و قابلیت به خاطر آوردن دارد، قسمت خودآگاه ما و آنچه به خاطر نمی‌آوریم مربوط به ناخودآگاه ما است. می‌توان از ناخودآگاه به طرق مختلف استفاده کرد.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

چگونه به ناخودآگاه دست یابیم 

با استفاده از روش‌های هیپنوتیزم و خودهیپنوتیزم می‌توان از نوشته‌ها و اطلاعات ذخیره شده در ناخودآگاه استفاده نمود و آن‌ها را به قسمت خودآگاه آورد و برای یادگیری، آموزش و درمان بیماری‌های روان تنی (سایکوسوماتیک) از آن‌ها استفاده نمود.

در هیپنوتیزم، سوژه می‌تواند تمام مطالب فراموش شده را دوباره به خاطر آورد. سوژه می‌تواند خاطرات کودکی خود را تا سن سه سالگی و گاهی اوقات پایین‌تر از آن را هم به خاطر آورد. با استفاده از روش‌های آنالیز و هیپنوتیزم، در روشی به نام هیپنوآنالیز، از قدرت‌های این دو تکنیک استفاده می‌شود و مشکلات را از قسمت ناخودآگاه بیرون می‌آورند و آن‌ها را حل می‌نمایند.

تاریخچه ظهور و استفاده از ناخودآگاه و پاندول

بو‌علی‌سینا به طرق مختلف از این تکنیک استفاده نموده است. یک روز جوانی دچار بیماری عجیبی شده بود و هیچ پزشکی قادر به برطرف کردن مشکل نبود. آن جوان هر روز حالش بدتر از قبل می شد. زمانی که بو علی سینا به بالین او آمد، نبضش را گرفت و از یکی از آشنایان او خواست نام شهرهای مختلف را بگوید. زمانی که به شهر مورد نظر رسید، ضربان قلب جوان بالا رفت. از کسی که محله های شهر را می‌شناخت خواست تا محله های مختلف شهر را بگوید.

به یکی از محله‌های شهر که رسید، ضربان قلب جوان بیشتر شد. بو علی سینا به نزدیکان آن جوان گفت: او عاشق شده است و کسی که عاشق اوست در فلان شهر و در فلان محله اقامت دارد. نزدیکان او بیان کردند در آن آدرس یکی از نزدیکان وی که دختری دارد، ساکن است. ناخودآگاه و پاندول

بو‌علی‌سینا متوجه این موضوع شده بود که احساست ما در رفتار ما نشان داده می‌شود. رفتار ما تحت کنترل احساسات ما است و به صورت ناخودآگاه و بدون کنترل ما صورت می‌گیرد. بو علی سینا با این آگاهی روش پاندول را ابداع کرد. او با استفاده از این تکنیک از پاندول سؤال‌هایی می‌پرسید و پاندول با نوع حرکت خود به صورت بله یا خیر پاسخ می‌داد.

استفاده از ناخودآگاه و پاندول در روزگار حاضر 

لسی. ام. کرون از این روش در روان‌شناسی استفاده کرد و موفق شد سؤال‌هایی را که مربوط به خودمان بوده و در گذشته اتفاق افتاده است مشخص کند. شاید بپرسید آنچه مربوط به خودمان است و در گذشته اتفاق افتاده است همه می‌دانند. پس به چه درد می‌خورد؟ اما این طور نیست. 90% رفتار ما مربوط به اتفاقات گذشته است و ما از آن بی‌خبریم. با استفاده از این روش می‌توانیم علت بسیاری از مشکلات و بیماری‌های روان تنی را پیدا کنیم و از چگونگی پدید آمدن آن‌ها اطلاع پیدا نماییم و آن‌ها را برطرف کنیم.

استفاده از پاندول برای تعیین جنسیت

از این روش قبلاً برای تشخیص بارداری یا تعیین جنسیت فرزندان هم استفاده می‌کردند. طریقه استفاده بدین گونه است: ابتدا باید بین ناخودآگاه و حرکات دستتان ارتباط ایجاد کنید. دایره‌ای به قطر 15سانتی‌متر بکشید و قطرهای عمود بر هم را رسم کنید. پاندولی تهیه کنید که اندازه نخ آن بین 17 تا 25 سانتی‌متر باشد و وزنه‌ای به اندازه 15 – 10 گرم به آن آویزان کنید. این پاندول فقط در دست‌های شما حرکت می‌کند و نباید آن را به جایی ببندید و فکر کنید، خودش حرکت می‌کند.

ابتدا پاندول را در نقطه مرکز قرار دهید و چشم‌هایتان را به طرفین حرکت دهید. پس از چند ثانیه متوجه می‌شوید حرکات ریزی در پاندول ایجاد می‌شود که کم کم بیشتر می‌شود، به طوری که قابل مشاهده می‌گردند. به دلیل حرکات چشمی ما، در ماهیچه دست نیز حرکات ریزی ایجاد می‌شود که موجب حرکت پاندول می‌گردد.

ناخودآگاه و پاندول – سپس به جلو و عقب نگاه کنید. متوجه می‌شوید پاندول هم در آن جهت حرکت می‌کند. اگر چشم‌هایتان را در جهت عقربه ساعت یا خلاف آن بچرخانید، متوجه می‌شوید پاندول هم در آن جهت حرکت می‌کند. حرکت پاندول مطابق حرکت چشم‌های شما است.

استفاده از ناخودآگاه و پاندول در روزگار حاضر 

نحوی قرارگیری پاندول بر روی دست و استفاده از آن

ارتباط با ناخودآگاه از طريق پاندول: نحوه ارتباط با ناخودآگاه و پاندول 

پس از این شروع، باید با پاندول حرف بزنید و با همدیگر قرارداد ببندید. پاندول را در مرکز قرار دهید و همان طور که در دست شما قرار دارد به او بگویید: ای پاندول تو الان حرکتی انجام می‌دهی که نشان دهنده جواب بله است. چند بار بله را در ذهن آرام بگویید. متوجه حرکت ریزی در پاندول می‌شوید که هر لحظه واضح‌تر و بزرگ‌تر می‌شود که نشان دهنده جواب بله شماست. هر بار که سؤالی بپرسید و پاندول جوابش بله باشد، این حرکت تکرار می‌شود.

مجدداً به پاندول بگویید: حالا حرکتی می‌کنی که نشان دهنده جواب خیر است. در ذهنتان تکرار کنید. مجدداً متوجه حرکت پاندول می‌شوید. این حرکت برای جواب‌هایی است که پاندول با آن مخالف است. می‌توانید سؤال دیگری مطرح کنید. مجدداً به پاندول بگویید: الآن حرکتی انجام می‌دهی که نشان دهنده جواب‌هایی است که نمی‌دانی. منتظر باشید تا حرکت پاندول را ببیند.

می‌توانید ابتدا جواب‌های پاندول را امتحان کنید. پاندول را در نقطه مرکز قرار دهید و از آن سؤالی بپرسید که جوابش برایتان مشخص است. در زمینه ناخودآگاه و پاندول مثلاً بپرسید: آیا اسم من آرام است؟ اسمتان را بپرسید. اگر جواب صحیح بود نشان می‌دهد دارد درست جواب می‌دهد. بدین گونه می‌توانید جواب منفی را نیز امتحان کنید.

طرح سؤال‌های شما باید به گونه ای باشد که با بله یا خیر پاسخ‌ داده شود. پاندول نمی‌تواند به سؤال‌هایی که جواب آن‌ها نا مشخص است پاسخ دهد. اگر سؤالی پرسیدید و متوجه شدید پاندول حرکت نمی‌کند یا حرکتش با قراردادی که بسته‌اید هماهنگی ندارد، نشان می‌دهد سؤالتان مبهم است و ناخودآگاه متوجه این سؤال نشده است.

ارتباط با ناخودآگاه از طريق پاندول: سوال و جواب از پاندول چگونه باید باشد 

ارتباط با ناخودآگاه از طريق پاندول سؤال باید از کل به جزء باشد. ممکن است شما در ناحیه شکم احساس ناراحتی یا درد دارید، ولی نمی‌دانید بیماری یا مشکل دقیقاً چیست؟ در این مورد باید این گونه شروع کنید:
پاندول آیا تو علت بیماری یا ناراحتی ناحیه شکم را می‌دانی؟ اگر جواب مثبت بود این گونه ادامه دهید: آیا مشکل مربوط به معده است؟ … اندام‌های دیگر را نام ببرید: … لوزالمعده … کبد … طحال … قفسه سینه … ریه … قلب … به جزییات دقت کنید.

ارتباط با ناخودآگاه از طريق پاندول سوال را اینطور بپرسید آیا زخمی در معده وجود دارد … آیا زخم در قسمت بالای معده است … بهتر است اندکی اطلاعات پزشکی داشته باشید … آیا بیشتر از پنج سال است که زخم دارید … آیا وضعیت روحی‌تان روی این زخم تأثیر دارد … آیا نوع تغذیه تأثیر دارد… آیا غذاهایی که مصرف می‌کنیم موجب می‌شوند که زخم بدتر شود … چند نوع غذا را نام ببرید تا پاندول برایتان مشخص کند.

یافتن جواب با ناخودآگاه و پاندول

ارتباط با ناخودآگاه از طريق پاندول می‌توانید از او در مورد درمان هم سؤال بپرسید. آیا تو روش درمانی برای آن می‌شناسی … آیا باید به پزشک مراجعه کنم … آیا باید رژیم غذایی خود را عوض کنم … آیا باید وضعیت کاری‌ام را تغییر دهم؟
بدین گونه می‌توانید در مورد مسایل ذهنی یا مشکلات روانی نیز سؤال کنید. این روش را به همه روان‌شناسان توصیه می‌کنم. با استفاده از این روش می‌توانید خیلی سریع مشکل بیمارتان را پیدا کرده و مستقیماً به جایگاه اصلی بیماری رجوع کنید.

مثلاً اگر بیماری مشکل روان تنی دارد، می توانید از او سؤال کنید. پاندول باید در دست بیمار باشد. در این جا شخص دیگری، مثل پزشک، هم می‌تواند سؤال‌ها را طرح کند. چنانچه تکنیک پاندول دقیق و درست انجام گیرد، می‌تواند ما را راهنمایی کند تا مسئله اصلی بیماری را خیلی سریع پیدا کنیم. می‌توانید این روش را حتی در مورد رفتار با دیگران نیز استفاده کنید.

ارتباط با ناخودآگاه از طريق پاندول: پیدا کردن محل اشیاء گم شده توسط ناخودآگاه و پاندول 

در زمینه ناخودآگاه و پاندول بعضی‌ها برای پیدا کردن محل اشیاء گم شده یا چیزهایی که فراموش کرده‌اند، از این روش استفاده می‌کنند. بدن ما نه تنها می‌داند چه بیماری یا اختلالی دارد، بلکه روش درمان را هم می‌شناسد. بنا بر این، می‌توانیم با استفاده از شعور و آگاهی بدن محل بیماری، نوع بیماری و روش درمانی را پیدا کنیم.

برای ارتباط برقرار کردن با ناخودآگاه روش‌های مختلف دیگری نیز وجود دارد، ولی پاندول قابل دسترس‌تر و ملموس‌تر است. زمانی که طرز استفاده از پاندول را آموزش می‌دهم، شرکت کنندگان بسیاری از سؤال‌هایی که می‌خواهند از من بپرسند از پاندول می‌پرسند و جوابشان را هم می‌گیرند.

مثلاً می‌توانید بپرسید آیا امروز تمرین خلسه انجام داده بودید؟ امواج مغزی شما وارد حالت تتا شده بودند؟ آیا در حالت آلفا بودند؟ پاندول آیا تو روشی می‌شناسی که به عمق خلسه من بیش‌تر کمک کند؟ می‌توانید در مورد سلامتی هر سؤال دیگری از او بپرسید.

برای این که جواب ها صحیح‌تر باشد، نباید به جواب‌ها فکر کنید، بلکه فقط سؤال را در ذهن تکرار کنید. چنان‌چه به جواب فکر کنید، ناخودآگاه آن گزینه را که برای شما ممکن است، انتخاب می‌کند.

نکته آخر در ارتباط ناخودآگاه و پاندول

و در آخر ناخودآگاه و پاندول باید ذکر شود که پاندول می‌تواند مشاور شما باشد. به جواب‌های وی توجه کنید. سریع تصمیم‌گیری نکنید. شما باید تصمیم بگیرید. پاندول فقط مشاور شماست. شما باید با استفاده از عقل و بینش خود در مورد جواب‌های پاندول تصمیم بگیرید. چون مسئولیت اعمال با شماست و پاندول هیچ مسئولیتی در این قبال ندارد. ارتباط با ناخودآگاه از طريق پاندول فقط به شما دیدگاه‌های جدید ارایه می‌دهد. به خودتان اعتماد داشته باشید.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله ناخودآگاه و پاندول نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

✔️ می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید

✔️ شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!!

✔️ برای درمان دردهای خود هر چقدر که دارو مصرف میکنید به نتیجه ای نمی رسید؟

✔️ می خواهید روشهای جایگزین درمان را بیاموزید؟

درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید.

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد ، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند. شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می شود.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

تکنیک فوق العاده از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا

آلودگی هوا و از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا - آلودگی هوا یکی ...

چگونه از پروتکل انرژی درمانی تیک صورت‌ استفاده کنیم؟

پروتکل انرژی درمانی تیک صورت‌ - پروتکل انرژی درمانی تیک صورت یک روش نوین ...

لمس درمانی چيست؟

لمس درمانی در سال های اخیر استفاده از روش های طب مکمل و جایگزین ...

4 تمرین برای حساس کردن انرژی دستان خود و آغاز انرژی درمانی

حس کردن انرژی دستان خود با تمرین و آموزش امکان پذیر است در مقاله ...

انرژی درمانی آرام چیست؟

انرژی درمانی آرام - شفاگر،  در زمان انرژی درمانی پرانا یا انرژی حیاتی یا ...

اصول انرژی درمانی چیست؟

انرژی درمانی چیست؟ قانون نیروی حیات و قانون خود بهبودی از اصول انرژی درمانی ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه