دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

7 تکنیک انرژی درمانی از راه دور ، درمان فوری

انرژی درمانی از راه دور

انرژی درمانی از راه دور یکی از مباحث بسیار جذاب و جنجال بر انگیز در مبحث انرژی درمانی هست. آیا می توانیم انرژی را به راه دور بفرستیم و آیا از این طریق می توانیم دیگران را درمان کنیم؟

در ادامه مقاله می خواهیم یکی از عجیب ترین روش های انرژی درمانی را به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن دانش پژوهان انرژی درمانی در دوره های دکتر آرام یاد می گیرند که افراد را از راه دوره درمان کنند.

دانش پژوهان انرژی درمانی بعد از اینکه انرژی درمانی مقدماتی را یاد گرفتند و توانسته درمانهای موفق را از نزدیک داشته باشند، انرژی درمانی از راه دور را می آموزند. چنانچه قدم به قدم توصیه های داده شده را انجام دهید شما هم می توانید درمان از راه دور را انجام دهید.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با آکادمی تجسم خلاق
02188302523
تلگرام و واتساپ
09011594943

انرژی درمانی از راه دور انجام دهید

فهرست مطالب مقاله

انرژی درمانی از راه دور را آموزش ببینید تا بتوانید خودتان روی افراد از راه دور کار درمان انجام بدهید.

✅ 1ـ هنگام انرژی درمانی زبانتان‌ را به‌ سقف‌ دهان‌ چسبانيده‌ و بیمار را از راه‌ دور اسكن‌ بنماييد. اسكن‌ مجدد بيمار در طول‌ درمان‌ بسيار مهم‌ است‌.

✅ 2ـ تنفس‌ پرانيكی‌ را انجام‌ دهيد.

✅ 3ـ بيمار را به‌ اندازه 20 سانتی متر  در مقابل‌ خود تجسم‌ كنيد. نيازي‌ نيست‌ كه‌ تجسم واضح‌ باشد. مهم‌ آن‌ است‌ كه‌ توجهی‌ واضح‌ برای‌ درمان‌ فرد داشته‌ باشیم‌. زمان انرژی درمانی بیمار را به‌ فاصله‌ خیلی‌ دور از خودتان‌ تجسم‌ نكنيد زيرا منجر به‌ سخت‌ شدن‌ درمان ‌می‌گردد اين‌ امر ممكن‌ است‌ شما را در انجام‌ دادن‌ شفاي‌ از راه‌ دور دلسرد نمايد. تمركز يا اراده‌ شديد در ارسال‌ انرژی‌ پرانيكی‌ ممكن‌ است‌ كه‌ باعث‌ شود خود درمانگر به‌ هنگام‌ دادن ‌انرژي‌ به‌ بيمار خود دچار مشكل‌ گردد.

تمركز كردن‌ زياد به‌ هنگام‌ انرژی‌ دادن‌ به‌ بيمار می‌تواند تأثيرات‌ زيان‌آوری‌ براي‌ بيمار به‌ بار آورد و حتی‌ براي‌ بهتر شدن‌ بيمار، شرايط‌ او را بدتر بكند. اين‌ امر شبيه‌ داشتن‌ محاوره‌ در زير آب‌ است‌. هنگامي‌ كه‌ با كس‌ ديگري‌ صحبت‌ مي‌كنيد نياز نيست‌ كه‌ بر سر او فرياد بكشيد يا با صداي‌ بلند صحبت‌ كنيد.

✅ 4ـ شفاهاً يا در ذهن‌ خود، نام‌ بيمار را در طول‌ درمان‌ انرژی درمانی از راه دور مرتباً تكرار نماييد.

✅ 5- تصور كنيد كه‌ جلو و پشت‌ بدن‌ بيمار را به‌ صورت‌ عمومي‌ جارو مي‌كنيد. جاروكردن‌ موضعي‌ را در مورد نواحي‌ (ناحيه‌) بيمار و چاكراها (چاكراهاي‌) بيمار اعمال‌ كنيد.ممكن‌ است‌ كه‌ به‌ هنگام‌ جارو كردن‌ بيمار، دستانتان‌ را واقعاً حركت‌ دهيد.

✅ 6ـ انرژي‌ معيوب‌ بيمار را به‌ درون‌ ظرف‌ تخريب‌ بتكانيد. تميز كردن‌ نواحي‌ (ناحيه‌) و چاكراها (چاكراهاي‌) معيوب‌ را تا آنجا ادامه‌ دهيد كه‌ كاملاً روشن‌ و تميز شوند.

✅ 7ـ حال‌ مي‌توانيد نواحي‌ و چاكراهاي‌ معيوب‌ را انرژي‌ دهيد. پنج‌ تا ده‌ دور تنفس‌ پرانيكي‌ انجام‌ داده‌ و در ذهن‌ خود به‌ هنگام‌ انجام‌ بازدم‌ نام‌ بيمار را بر زبان‌ آوريد. عمل‌ انرژي‌ دهي‌ را تا درخشان‌ و سالم‌ شدن‌ نواحي‌ معيوب‌، تا زماني‌ كه‌ احساس‌ مي‌كنيد آن‌نواحي‌ به‌ اندازه‌ كافي‌ انرژي‌ گرفته‌اند، ادامه‌ دهيد.

✅ 8ـ انرژي‌ پرانيكي‌ ارسال‌ شده‌ را تثبيت‌ نماييد.

✅ 9ـ پس از انرژي درماني اتصال‌ اثيري‌ بين‌ خود و بيمار را قطع‌ كنيد.

✅ 10ـ براي‌ اطمينان‌ از بهبودي‌ بيمار، او را اسكن‌ نماييد. اگر درمان‌ صورت‌ نپذيرفته‌ بود كل‌ فرآيند درمان‌ را مجدداً تكرار نماييد. اين‌ فرآيند بايد تا بهبودي‌ كامل‌ بيمار تكرار گردد.

✅ 11ـ پس‌ از اتمام انرژي‌ درماني‌ از راه‌ دور به‌ منظور از بين‌ بردن‌ انرژي‌ معيوب‌، دستان‌ خود را بشوييد.

انرژی درمانی از راه دور چگونه امکان پذیر است ؟

پدیده شفا، هم بصورت حضوری (حضور فیزیکی) و هم بصورت غیر حضوری یا غیابی امکان پذیراست. شفای غیر حضوری از طریق ارسال امواج شفابخش از فاصله ی دور میسر است و اشکال گوناگونی دارد و از طریق عکس شفاجو، از راه تلفن و یا حضور در خواب شفاجو و… تحقق می یابد. اصولاً بسیاری از مردم باور ندارند که می توان انرژی را از مسافت دور به دیگران منتقل کرد. در عصر امروز نباید این امکان ما را متعجب و متحیر سازد. مثلا از طریق رادیو و تلویزیون می فهمیم که می توان امواج را توسط گیرنده های مناسب شنید و یا مشاهده کرد. همه ی ما با انتقال موج بدون سیم نیز آشنا هستیم.

همچنین اغلب افراد با تله پاتی آشنا هستند. معمولا ما به چیزی فکر میکنیم و بعد دیگری آن را بیان می آند. گاهی نیز احساس مینماییم فردی را دوست داریم، به شدت به ما فکر می کند یا از چیزی آگاه میشویم که برای یکی از بستگان اتفاق می افتد. اگر این اتفاقات با فکر روی دهد، چرا با انرژی شفابخش روی ندهد؟

مکانیسم درمان از راه دور بسیار شبیه به مکانیسم تلفن همراه است. در سیستم تلفن، به دلیل اینکه خط تلفن شما به خط تلفن شخص دیگری متصل است، می توانید با او تماس برقرار کنید. درمانگر و بیمار نیز با یکدیگر اتصالی درونی دارند، به دلیل اینکه کالبدهای انرژی و تاثیر آنها بخش هایی از بدن اثیری زمین هستند، بنابراین درمانگر میتواند به دلیل آنکه بدنهای انرژیکی آنها اتصال درونی با هم دارند، بیمار را از فاصله ی دور شفا دهد.

در نظر داشته باشید که بر اساس فیزیک کوانتوم همه اجسام از ارتعاش و انرژی تشکیل شدهاند و با هم در ارتباط هستند. انرژی جایی می رود که فکر یا توجه شما ب روی آن تمرکز یافته است. وقتی که شما به کسی فکر می کنید انرژی به سوی او ارسال می دارید، البته کافی نیست که فقط در فکرمان برای کسی انرژی بفرستیم در واقع باید شیوه ای را به کارگیریم که کامل عمل کند و افکارما را به گیرنده ی مورد نظر منتقل نماید.

این به مانند تلفن زدن است، زمانی که شماره صحیح گرفته شود تلفن در سوی دیگر زنگ خواهد زد.

در شیوه انرژی درمانی از راه دور، برای رسیدن به فواصل دورتر نیازی به زمان نیست و فضای فیزیکی نیز مشکلی ایجاد نمی کند و انرژی ارسال شده را تضعیف نمی نماید. در این شیوه از درمان می توان از نمادی (سمبل)که به عنوان پل عمل مینماید، استفاده نمود.

در سبک انرژی درمانی ریکی که یک نوع انرژی درمانی ساده است از نماد استفاده می شود.  این پل قادر است، درمانگر را به فردی که برایش انرژی می فرستد، متصل کند.

زمانی که درمانگر نتواند کنار فرد نیازمند به کمک حضور داشته باشد می تواند از انرژی درمانی از راه دور یا غیابی  کمک بگیرد. همچنین هنگامی که از طریق تلفن یا نامه از درمانگر خواشته شود تا فردی را درمان کند می تواند این شیوه رابه کار برد.

انرژی درمانی از راه دور

انرژی درمانی

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با آکادمی تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

چگونه می توانیم انرژی درمانی از راه دور انجام دهیم؟

برای انرژی درمانی از راه دوره یا غیابی دانستن نام بیمار لازم است. اگر بیمار را ندیده و یا نمی شناسید، عکسی از او ضروریست. یک درمانگر ماهر می تواند با شنیدن صدای بیمار از راه تلفن یا روی نوار ضبط صوت، یا دیدن تصویر بیمار حتی با دانستن نام کامل بیمار، بیماری را تشخیص و آن را درمان کند.

البته در موارد اضطراری تجربه شده که تنها با در دست داشتن توصیفی کلی از بیمار، انرژی درمانی با موفقیت به انجام رسیده است. نتیجه انرژی درمانی از راه دوره مانند درمان حضوری است و در هر دو حالت انرژی وارده یکسان میباشد، تنها فرق آن این است که در انرژی درمانی از راه دوره ، توانایی روحی درمانگر باید پیشرفت پیدا کند و در این کار تجربه ی کافی کسب نماید.

برخی از درمانگران میتوانند هنگام درمان از راه دور، جریان انرژی را در نقاط گوناگون بدن بیمار احساس کنند. و در همان زمان حس واضحی از مشکلات بیمار یا چگونگی درمان آن را بیابند. در واقع این درمانگرها قادرند که بدون لمس کردن هاله بیمار، فقط با تمرکز و فکر کردن به بیمار، به بررسی هاله او و نقاط ضعف آن بپردازند.

قاعدتا یکی از مزایای انرژی درمانی از راه دوره این میباشد که به مکان خاص نیاز ندارد و فقط محلی راحت برای نشستن کافی است. بعضی از درمانگر ها برای درمان غیر حضوری ساعات مناسبی را انتخاب میکنند و عقیده دارند که در چنین ساعاتی انرژی بهتر و سیال تر به بدن بیمار می رسد. هنگام انتقال انرژی آرامش و سکوت برای هر دو طرف مهم هست و بهتر است در زمان تنظیم شده گیرنده ی انرژی فعالیت نکند و بنشیند یا ترجیحاً دراز بکشد. در بیمارانی که در بیمارستان هستند می توانید در هر شرایطی بر روی آنها انرژی درمانی از راه دوره انجام شود. در حالت خواب نیز می توانید بر روی بیماران درمان را انجام دهید.

انرژی درمانی از راه دور دو نفره

هنگامی که دو نفر یا بیشتر، از راه دور انرژی می فرستند بهتر است بیمار دراز بکشد، چون تاثیر آن قوی تر است. از سوی دیگر، این درمان به اندازه ی روش حضوری وقت نمی گیرد. برخی از درمانگران می توانند گروه بزرگی را هم زمان با این شیوه درمان کنند و بعضی دیگر نیروی خود را به یکی از نزدیکان بیمار مثلا دختری که مراقبت پدر و مادر را به عهده دارد یا یکی از شاگردان خود منتقل مینمایند، آنگاه آن شخص می تواند به نیابت از جانب شفاگر برای بیمار عمل درمانگری را انجام دهد.

در واقع درمانگر می تواند به دیگران اجازه دهد که از ذخیره ی انرژی او استفاده کنند. برای انجام این تکنیک نیاز به تجربه و آموزش های پیشرفته انرژی درمانی را دارید. بطور کلی شیوه درمان غیر حضوری و فرستادن انرژی از راه دور در برخی از سیستم های درمانی از طریق نماد یا پل، تجسم و تصویر ذهنی، تجسم رنگ های مشخص، عبارات تاکیدی، و در شفای الهی از طریق کلام مقتدر، دعا، اسماء اعظم و نام سری خداوند صورت می گیرد.

در انرژی درمانی سبک پرانیک شما به سادگی پس از طی دوره مقدماتی با استفاده از تکنیک های آموزش داده در کمتر چند ساعت قادر می شوید که بتوانید انرژی درمانی از راه دور را همانند انرژی درمانی از راه نزدیک انجام دهید.

در انرژی درمانی از راه دور به تصویر بیمار میتوان بصورت ذهنی انرژی فرستاد و همچنین میتوان با گذاشتن دست ها بر روی عکس انرژی را منتقل نمود. در روش پرانیک هیلینگ توصیه می شود که از طریق دست ها انرژی انتقال داده شود تا چاکراهای اصلی همانند آجنا کمتر درگیر شود.

در تکنیک انرژی درمانی از راه دور بدون استفاده از دست و با استفاده تکنیک ذهنی چاکرای آجنا شدید درگیر می شود و باعث بزرگ شدن این چاکرا می گردد. بزرگ شدن این چاکرا باعث بهم خوردن تعادل چاکرا و حتی در مواقعی باعث بیماری می گردد. Hl,ca hkvcd nvlhkd

انرژی درمانی

انرژی درمانی از راه دور

پدیده انرژی درمانی و انرژی درمانی از راه دور

یکی از تکنیک های کاربردی در انرژی درمانی، انرژی درمانی از راه دور می باشد. سبک های مختلف انرژی درمانی وجود دارد. هر کدام از انها می تواند به طریق به بیمار کمک کنند. در نظر داشته باشید در همه انها از انرژی پرانا یا چی برای بهبود بیمار استفاده می شود. در برخی از آنها ادعاهایی نیز می شود.

بهر حال یکی از توانایی هایی که دانش پژوهان انرژی درمانی می آموزند انرژی درمانی از راه دور می باشد که تکنیک های آن را می توان در بیماران از راه دور و حتی در بیماران از نزدیک استفاده نمود.در بخش هایی از بیمار که دسترسی به انرژی دادن یا جارو کردن نداریم می توانیم از تکنیک انرژی درمانی از راه دور استفاده کنیم. یا بخش هایی از بدن که بیمار معذب هست نیز می توانیم از انرژی درمانی از راه دور استفاده کنیم.

انرژی درمانی چگونه‌ مؤثر واقع‌ مي‌شود؟

هستي‌ داراي‌ چنان‌ كيفيتي‌ است‌ كه‌ مي‌تواند همانگونه‌ شود كه‌ شما تصور مي‌كنيد.
آگاهي‌ آن‌ چيزي‌ را براي‌ شما فراهم‌ مي‌سازد كه‌ او را با آن‌ تغذيه‌ كرده‌ايد.
‌                سري‌ نيساراگاواتا ماهاراج‌  
       
درمان از راه دور به دلیل استفاده از ماهیت های انرژیکی و ماهیت های فیزیکی آن امکان پذیر است. انرژی جایی می رود که فکر می رود. درمان از راه دوره به دلیل اینکه شما به فرد یا موضوع فکر می کنید به موقعیت جدید انتقال می یابد. به همین دلیل شما می توانید در خانه تان انرژی درمانی از راه دور را انجام دهید

تجربیات درمانگران از راه دور دکتر آرام

دو نمونه از درمانگری از راه در زیر آورده شده است:
دیروز همزمان بر روی  دو بیمار درمان از راه دور را انجام دادم.  اولی کیست تخمدان سمت چپ و راست داشت . که 15جلسه روی آن کار کردم از پروتکل کیست تخمدان استفاده کردم .  به لطف خدا درمان شد به دلیل مصافت زیاد همه درمان ها از راه دور انجام شد.  من درمانگر طب سنتی هستم و قبلا درمان طب سنتی و طب نوین انجام داد اما بهبودی نداشت. با انرژی درمانی به خوبی درمان شد .
دومی فیبروم داشت که 9 جلسه از راه دور بر روی بیمار کارکردم  . پروتکل میوم انجام را برایش انجام دادم.  خیلی عالی جواب گرفت.  درمان ها از راه دور بود .  زمینه مشترک هر دو آلودگی چاکراها جنسی و کمی شبکه خورشیدی بود .  که به خوبی پاکسازی کردم و انرژی دادم همزمان توانستم چاکراها را تمیز و متعادل کنم.  درمان دستوری هم بر اساس مشخصات رنگ های انرژی انجام میدادم  . 
سپاسگزارم از استاد عزیز بابت آموزش های قدرتمندی که بهم هدیه دادن

آموزش انرژی درمانی: طریقه انرژی درمانی از راه دور براي‌ ديگران‌

پس‌ از اسكن‌ كردن‌ و پاكسازي‌، در صورت لزوم مي توان به بيمار انرژي داد.
البته درمان بسياري بيماري ها با پاكسازي صرف محقق مي گردد.
در مواردي‌ كه‌ انرژي‌ دادن‌ لازم‌ باشد،‌ نكته‌ مهم‌ آن‌ است‌ كه‌ عملكرد خود را با اسكن‌ مجدد ناحيه، مورد بررسي قرار دهيد.
ادمه درمان بر اسكن مجدد استوار است لذا ملاحظه مي شود كه شفاي پرانايي هيچ سيستم ثابتي ندارد.
اين موضوع به حدي جدي مي شود كه در كارنامه يك درمانگر حرفه اي هيچ دو درمان يكساني يافت نمي شود.
با اسكن مجدد در هر مرحله, از روند كار آگاه شده و از صحت كار خود مطمئن مي شويد.
با بررسي اسكن مجدد, كار درمانگر دو قسمت مي شود:
انرژي دادن به مناطق دچار نقصان انرژي و پاكسازي مناطق انباشته. در درمان پرانايي معمول,
سه مرحله اسكن كردن, پاكسازي كردن و انرژي دادن بايد بطور مكرر انجام شود .
پاكسازي كردن انرژي هاي معيوب و راكد را از بين مي برد و انرژي دادن ميزان انرژي پرانايي بدن را افزايش مي دهد.
بدين ترتيب ميزان انرژي لازم براي هر بيمار تنظيم مي گردد.
 

چگونه می توانم انرژی درمانی از راه دور یا یاد بگیرم ؟(کانال آموزش انرژی درمانی)

آموزش رایگان انرژی درمانی در دستان شما قدرت شفابخش وجود دارد. برخی از افراد این تصور را دارند که انرژی درمانی فقط مخصوص برخی از افراد هست، ولی با تجربه ای که در این زمینه داریم می توان به جرات بگوییم که تقریبا همه افراد از این قدرت برخوردار هستند و هر فردی می تواند با آموزش انرژی درمانی و با کمی تمرین و در کمتر از یک ماه می توانید قدرت انرژی درمانی خود را تقویت کند و می تواند از هر ده بیمار، را حداقل 8 بیمار را بهبود و یا تسکین بخشد. در بحث آموزش رایگان انرژی درمانی انرژی درمانی از راه دور یکی از شاخه های انرژی درمانی هست و شما با یاد گیری انرژی درمانی انرژی درمانی از راه دور را یاد خواهید گرفت.

مدت انرژی درمانی از راه چقدر هست ؟

مدت درمان از راه دور یا نزدیک تفاوت زیادی نمی کند. همانطور هم که بالا گفته شد معمولا درمان از راه دوره سریعتر اتفاق می افتد و زمان کمتری از درمانگر نسب به نزدیک می گیرد. در نظر داشته باشید انرژی یا پرانا جایی می رود که فکر می رود.

آیا من قدرت انرژی درمانی دارم ؟

همه افراد می توانند آموزش انرژی درمانی را دیده و انرژی درمانی را یاد بگیرند. ممکن است در حال حاضر از بیماری خاصی رنج می برید ولی با این وجود می توانید انرژی درمانی را یاد بگیرید و هم به خود تان و هم به دیگران کمک کنید.  در بسیار از مواقع دیده شده است که بیماری درمانگر با درمان دیگران بهبود پیدا می کند . این امر باعث تعجب آنها می شود . علت این پدیده انتقال انرژی و جابجایی انرژی در بدن درمانگر هست که باعث بهبودی می گردد.

من می خواهم انرژی درمانی از راه دور را یاد بگیرم چه کاری باید انجام دهم ؟

شما با شرکت در دوره های انرژی درمانی می توانید در مدت زمان حدود 50 ساعت از صفر تا صد انرژی درمانی را یاد بگیرید. این دوره های به صورت آنلاین برگزار می شود و شما در هر نقطه ای  از ایران یا جهان هستید می توانید از این تکنیک استفاده کنید. دوره های با پشتیبانی هستند و به طرز بسیار جذاب و ساده به شما انرژی درمانی را می آموزید. جهت شرکت در نزدیک ترین زمان تشکیل دوره انرژی درمانی با مرکز تماس بگیرید یا در تلگرام یا واتساپ پیام بدهید.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با آکادمی تجسم خلاق
02188302523
تلگرام و واتساپ
09011594943

یک تجربه انرژی درمانی از راه دوره به دیگران کمک کرده اند.

یک مورد سرگیجه شدید رو درمان داشتم ، یه سر درد معمولی رو درمان کردم، درمان دو تا سوختگی بوده، درمان چسبندگی کانال مچ دست بوده، تسکین مچ دست بوده، و روی عفونت کلیه یک جلسه کار کردم که متوجه شدیم بیمار سنگ دارد، که خدا  را شکر سنگ دفع شد، در حال حاضر روی وز وز گوش و ساییدگی زانو و یبوست مزمن و تکرر ادرار دارم از راه دور کار میکنم، یه مورد افزایش سطح انرژی برای فردی که به شدت بی حال بودن انجام دادم ،که خوب بود نتیجه . همه درمان ها از راه دور انجام می دم. Hl,ca hkvcd nvlhkd

انرژی درمانی از راه دور و بدن اتري و بدن انرژیکی

بدن‌ اتري‌ (حياتي‌) لايه‌اي‌ از بدن‌ ما است‌ پرانا, مستقيماً بر آن‌ تأثير مي‌گذارد.  لايه‌اي‌ اتري‌ است‌ كه‌ پرانا را جذب‌ نموده‌ و آن‌ را در سرتاسر بدن‌ توزیع‌ مي‌نمايد. لايه‌ اتري‌ در واقع‌ سرزندگي‌ ما است‌، و در نتيجه‌ از لحاظ‌ درمان‌ پرانایی‌حائز اهميت‌ فراوان‌ است‌. نادي ها و چاكراها, بدن‌ اتري‌ را در كار خود ياري‌ مي‌دهند. توضيحي‌ درباره‌ هر دو ‌اينها، در فصل‌ مربوط‌ به‌ چاكراها ارائه‌ خواهيم‌ داد.

هرگاه‌ به‌ هر دليلي‌، نادي ها يا چاكراها مسدود شده‌، دچار انباشتگي‌ شوند و يا (ضمن‌ عمل‌ جراحي‌) قطع‌ شوند، نوعي‌ عدم‌ توازن‌ يا بيماري‌ در جائي‌ از بدن‌ نمودار خواهد گشت‌.  به‌ اين‌علت‌ كه‌ بدن‌ داراي‌ سيستم‌ پيچيده‌ مي‌باشد، اغلب‌ اوقات‌ تشخيص‌ دقيق‌ محل‌ اصلي‌ اختلالات‌ مشكل مي‌باشد. سيستم هاي‌ متفاوتي‌ جهت‌ توضيح‌ روابط‌ گوناگون‌ مابين‌ قسمت‌هاي‌ مختلف‌ بدن‌ وجود دارد, ضمن‌ شفاي‌ پرانایی ‌بدون‌ داشتن‌ هر گونه‌ پيش‌ فرض‌ يا سامانه‌اي‌ به‌ اينگونه‌ اختلافات‌ نزديك‌ مي‌شويم‌ و به‌ درمان‌ آنها دست‌ مي‌يابیم‌.

با استفاده‌ از اولين‌ مرحله‌ از سه‌ مرحله‌ شفاي‌ پرانائي‌، يعني‌ بازرسي‌، بدن‌ اتري‌ را اسكن‌ (بررسي‌ كلي‌) نموده‌ و ريشه ‌اختلال‌ پرانایی‌ را پيدا مي‌كنيم‌. هنگامي‌ كه‌ محل‌ اختلال‌ را از طريق‌ بازرسي‌ پيدا كرديم‌، آن‌ را پاكسازي‌ انرژيایی‌ مي‌كنيم‌ و سپس‌ از طريق‌ انرژي‌ دادن‌ پرانائي‌ آن‌ را احياء مي‌نمایيم‌. اين‌ مراحل‌ را مي‌توانيم‌ بارها تكرار ‌كنيم‌، تا چنانكه‌ بدن‌ فيزيكي‌، اندام‌ و يا مشكلات‌ موضعي‌ ايجاب‌ مي‌كنند، اختلالات‌ را بر طرف‌ سازيم‌.پايه‌ و اساس‌ شفاي‌ پرانائي‌ چنين‌ است‌: تشكيل‌ راهكاري‌ بسيار كامل‌، باز و گسترده‌ جهت‌ دست‌ يافتن‌ به‌ سلامتي‌. (کانال آموزش انرژی درمانی)

آیا شما تا کنون تجربه ای از انرژی درمانی داشته اید؟ اگر تجربه ای تا کنون داشته اید برایمان کامنت کنید.
آیا دوست دارید انرژی درمانی از راه دور را یاد بگیرد؟ تاکنون چه عاملی باعث شده است که این کار را نکنید.
آیا شما به انرژی درمانی شک دارید؟ لطفا نظرانتتان را در زیر برایمان بنویسید. Hl,ca hkvcd nvlhkd
به نظر شما انرژی درمانی بیشتر بر روی چه بیماری هایی نتیجه بخش است؟
اگر می توانستید انرژی درمانی انجام دهید ، اولین بیماری  که بر روی او کار می کردید چه کسی بود؟

 

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله انرژی درمانی از راه دور نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

دوره انرژی درمانی توسط دکتر آرام به صورت آنلاین برگزار می شود.

برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق همین الان تماس بگیرند.. 

مطالب مرتبط

چگونه پاکسازی محل‌ درمان انرژی درمانی را انجام دهیم؟

پاکسازی محل‌ درمان انرژی درمانی در حین درمان با انرژی درمانی پاکسازی محل‌ درمان ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه