دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم(بخش دوم)

چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم(بخش دوم)-تجسم خلاق-دکتر آرام

چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم 

  1. حواس‌جمع بودن برای افزایش خوشبختی
  2. فردی معنوی باشید.
  3. یک مشاور خوب پیدا کنید.
چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم(بخش دوم)

فقط به لحظه‌ی حال فکر کنید و از هر ثانیه‌ی آن لذت ببرید

1- چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم: حواس‌جمع باشید.

یکی از بزرگ‌ترین منابع استرس بسیاری از افراد این حقیقت است که حتی وقتی کاری کاملاً بی‌ربط انجام می‌دهند، ذهن‌شان دائماً به سمت ترس یا انواع دیگر استرس منحرف می‌شود. فقط به لحظه‌ی حال فکر کنید و از هر ثانیه‌ی آن لذت ببرید. زندگی کوتاه‌تر از آن است که به نگرانی از مشکلاتی تلف شود که در نهایت حل می‌شود و این برای اینکه بفهمیم چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم ضروری است. حواس‌جمع بودن به معنی حاضر بودن در لحظه‌ی حال و به‌ دقت بررسی کردن چیزهایی است که در زندگی خود با آن مواجه می‌شوید. این نوع مدیتیشن و خودآگاهی از طریق اجازه دادن به شما برای لذت بردن از زندگی و ارزیابی آنچه واقعاً برایتان مهم است، به بهبودی زندگی شما کمک می‌کند.

یک تمرین حواس‌ جمعی که می‌توانید انجام دهید، مدیتیشن است. مدیتیشن نباید حتماً به‌ صورت یک مراسم از قبل سازماندهی شده انجام شود تا شما از آن بهره ببرید. شما می‌توانید 2 دقیقه را هر روز به نشستن آرام و تمرکز کردن سپری کنید. وقتی مدیتیشن را انجام می‌دهید، برای آزاد نگه داشتن ذهن خود از عوامل منحرف‌ کننده‌ی ذهن، بر روی تنفس خود تمرکز کنید. تمرین حواس‌ جمعی دیگری که می‌توانید انجام دهید، یوگاست. انجام یوگا برای بدن مفید است. یوگا از طریق دادن زمانی برای تفکر درباره‌ی بدن، عملکرد بدن، چگونگی ارتباط آن با جهان و چگونگی ارتباط ذهن با بدن باعث رشد ذهن می‌شود.

 

چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم(بخش دوم)

برای زندگی و اطرافیانی که در کنار خود دارید، شکرگزار باشید

2- چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم: فردی معنوی باشید.

معنوی بودن ضرورتاً به معنی مذهبی بودن نیست. یک فرد معنوی فردی است که در مسیر پیدا کردن حقیقت یا ارتباط با خداوند قدم برمی‌دارد. معنوی بودن به معنی ارتباط با عالم و اطرافیان خود است. برای زندگی و اطرافیانی که در کنار خود دارید، شکرگزار باشید. با دیگران با احترام و مهربانی رفتار کنید. روابطی که دارید و زیبایی‌های جهان اطراف خود را ارج بنهید.

چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم(بخش دوم)

صحبت درباره‌ی مسائل خود با یک مشاور می‌تواند سطح استرس و اضطراب شما را کاهش و به شما اعتمادبنفس بیشتری برای تصمیم‌گیری دهد

3-چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم: از یک شخص مطمئن کمک بگیرید

برای اینکه بفهمیم چگونه به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم یک مشاور نیاز داریم. کسی را پیدا کنید که به او اعتماد دارید و به شما راهنمایی‌های مفید بدهد. این فرد می‌تواند دوست قدیمی شما یا یک مشاور/ درمانگر حرفه‌‌ای باشد. بعضی‌ وقت‌ها تصمیم‌گیری می‌تواند سخت باشد و مشاور به شما توانایی گرفتن تصمیمات آگاهانه را می‌دهد. صحبت درباره‌ی مسائل خود با یک مشاور می‌تواند سطح استرس و اضطراب شما را کاهش و به شما اعتماد بنفس بیشتری برای تصمیم‌گیری دهد. یک مشاور می‌تواند به شما کمک کند در زندگی خودآگاهانه‌تر رفتار کنید.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه