دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

جادوی آشنایی با تجسم خلاق انقلابی برای تمام عمر

جادوی آشنایی با تجسم خلاق انقلابی برای تمام عمر

آشنایی با تجسم خلاق برای همه افراد در همه سنین توصیه می شود شاید کسی عنوان کند سن من خیلی کم یا زیاد است از من دیگر گذشته است اما جادوی آشنایی با تجسم خلاق نیاز همه آدمها می باشد. خوب چرا؟

شاید بهتر است ابتا یک توضیح ساده برای آشنایی با تجسم خلاق داشته باشیم. در توضیح اینکه تجسم خلاق چیست باید گفت تجسم خلاق يكی از روش های نيرومند ذهنی می باشد كه می توانيم از طريق تجسم خلاق و خلق تصاوير ذهنی شرايط درونی و بيرونی ذهن را كنترل نمود.

زمانی كه قرار است ساختمانی ساخته شود، ابتدا تصويری از آن در ذهن سازنده، آرشيتكت و معمار آن پديد می آيد. آرشيتكت در ذهن خود تصوير ذهنی وجود می آورد، تغييرات می دهد و پس از آن كه تغييرات برايش قابل قبول بود، شروع به كار می كند و اين گونه برجی بزرگ شكل می گيرد. هر پديده‌ای در جهان بدين گونه به وجود می آيد. الان به اهمیت آشنایی با تجسم خلاق پی بردید. بیایید با ما در این مقاله همراه باشید تا که بیشتر در این مورد آگاه گردید.

 منظور از تجسم خلاق چیست؟

منظور از تجسم خلاق روش استفاده از تخیلات و تصورات شما برای به دست آوردن آن چه در زندگی تان می خواهید با استفاده از روش های ارائه شده در این کتاب می توانید به اهداف و خواسته های تان از جمله سلامتی، لذت دوست داشتن موفقیت در روابط زناشویی، کسب ثروت، موفقیت در کار و زندگی و … برسید.

قدرت تخیل توانایی اجاد یک فکر ، یک تصویر ذهنی یا یک احساس است . باید با انرژی مثبت بر روی فکر، احساس یا تصویری روشن و واضح آن قدر تمرکز کنید تا به واقعیت تبدیل شود و به هدف مورد نظرتان یعنی همان چیزی که تصور می کردید برسید.

قدرت تجسم

قدرت تجسم خلاق غیر قابل انکار است تمام هستی از تجسم به وجود آمده است. تجسم خلاق روشی است كه همه ما به صورت خودآگاه يا ناخودآگاه از آن سود می بريم. اما مثل هر روش ديگر، مثل صحبت كردن، راه رفتن و ارتباط برقرار كردن، می توانيم با آزمون و خطا به اصول و قواعد آن دست يابيم يا با يادگيری اصول و تلاش در انجام آن قدرت تجسم را برای شكل‌دهی ساختمان زندگيمان به كار بنديم.

باید توجه داشته باشیم که قدرت تجسم خلاق نوع نگرش و نوع انتخاب ما را تغییر می‌دهد و با تغییر نوع نگرش، آینده و سلامتی شكل می‌گیرد. تجسم خلاق، روشی تخیلی نیست و با این كه به صورت ذهنی انجام می‌گیرد، كاملاً كاربردی است. قدرت تجسم خلاق به نسبت سایر روش‌های ارائه شده، از چیزهایی كه پول می‌دهیم و خریداری می‌كنیم قابل استفاده‌تر است.

آشنایی با تجسم خلاق  و مهارتهای مورد نیاز آن

مهارت‌های تجسم در تمام ابعاد زندگی ما قابل استفاده است. از زندگی روزمره و عادی گرفته تا زمانی كه بخواهيم جراح يا سخنران خوبی باشيم يا از سلامت ذهنی و جسمی نسبتاً خوبی برخوردار شويم. عرفا از زمان‌های بسيار دور معتقد بودند انديشه‌های ما روی محيط تأثير دارد؛ به طوریكه 2000 سال پيش عيسی(ع) ‌فرموده ‌است:

“فكرت را عوض كن، زندگيت عوض می شود.”

آشنایی با تجسم خلاق  و مهارتهای مورد نیاز آن

تجسم خلاق نمود دیداری افکار ما در این جهان می باشد.

چگونه تجسمی خلاق داشته باشیم

اینکه چگونه تجسم خلاق داشته باشیم و بتوانیم از آن استفاده کنیم بستگی به فکر انسان دارد. فكر انسان نوعی انرژی است. الكترون، ماده، بدن ما و اتفاقاتیكه می افتد، همه و همه، انرژی هستند و انسان قادر است با فكر خود در چگونگی اتفاق افتادن و شكل‌گيری آن‌ها مؤثر باشد. شيوه‌های تجسم به ما می آموزد چگونه با استفاده از قدرت ذهن  روی چگونگی اتفاقات تأثير بگذاريم. من در تلاش هستم شيوه كاركردن و نحوه به كارگيری اين روش‌ها را در اين برنامه‌‌ها به صورت تئوری و عملی بگويم و به كار گيرم.

تجسم، استفاده آگاهانه از ذهن در ايجاد معجزه در زندگيمان است، زيرا تنها روشی است كه موفقيت، آرامش، لذت، سلامتی را به دنبال دارد. معجزه تجسم، استفاده از نيروهای خلاق درون است. ما به دليل استرس و نگرانی اين نيروها را در بند كشيده‌ايم و خلاقيت آن‌ها را از بين نبرده‌ايم.

نحوه تجسم خلاق

شيوه ونحوه تجسم خلاق، ساختن زندگی و شكل دادن به‌ آن است. پژوهش‌هایی در اوایل دهه 1980 نشان داده است، عناصر و رفتارهای روان‌شناختی ممكن است حساسیت (آلرژی) و دامنه وسیعی از بیماری ها، از سرماخوردگی گرفته تا سرطان، تولید بكند و یا از پخش و گسترش بیماری ها بكاهد.

ما وسایلی در اختیار داریم كه انرژی‌های بدن را اندازه‌گیری می‌كند و نشان می‌دهد كه نیروی ذهن با تمركز روی محیط تأثیر می‌گذارد و موجب حركت و جابه‌جایی فیزیكی در طبیعت می‌گردد. پژوهش‌های دیگری كه در زمینه سلامت انجام گرفت به این نتیجه رسید كه حدود 3/2 مرگ و میرها در آمریكا زود هنگام هستند و 3/2 مرگ و میرها قبل از 95 سالگی قابل پیش‌گیری هستند.

تصویر سازی در تجسم خلاق

تصویر سازی در تجسم خلاق تاثیر زیادی در نگرش ما دارد، مهمترین گزینه‌ای كه روی سلامت و طول عمر افراد در آینده تأثیر می‌گذارد، نوع نگرش و انتخاب آن‌ها است. این كشف برای كسانی‌ كه نمی‌خواهند مسئولیتی در قبال خود بپذیرند تكان دهنده است و نگران كننده و برای كسانی كه می‌خواهند سرنوشت خود را شكل دهند جالب است.

در پزشكی كلاسیك با واژه‌ درمان آشنا می‌شویم، ولی در تجسم  با لغت التیام یا شفا برخورد می‌كنیم. با شنیدن این دو كلمه به مفاهیم رمزی و عرفان و طبابت حكیمانه قدیم می‌اندیشیم. این دو كلمه از سرمایه‌های طبیعی زندگی هستند. البته نمی‌خواهیم با این روش‌ها جای پزشك یا دارو را بگیریم، بلكه می‌خواهیم از قدرت التیام‌بخش درونی استفاده كنیم تا حتی داروها و پزشکها مؤثرتر باشند.

تصویر سازی درزمان آشنایی با تجسم خلاق

اختراعات ادمی ابدا به صورت طرح حای اولیدر ذهنش او بوده است.

 سلامتی بدن و قدرت تجسم او

تجسم خلاق و سلامتی بدن با یکدیگر رابطه دارند، نوع نگرش و تفكر ما در چگونگی حالت‌های به وجود آمده محیط درون ما نقش به ‌سزایی دارند.  بین مراقبت از خود و تجسم و مراجعه به پزشك تضادی وجود ندارد. همه این‌ها در خدمت سلامتی بدن هستند. بنابراین، می‌توان با استفاده از این روش‌ها به شخص كمك كرد تا از سلامت بیشتری برخوردار شود.

فواید آشنایی با تجسم خلاق

از جمله فواید تجسم خلاق غلبه بر نگرانی ها و استرس هاست، از آنجا كه نگرانی و استرس در ایجاد بیماری‌ های ما نقش به‌سزایی دارند و پزشكان و محققان معتقدند كه استرس در پدید آمدن یا تشدید بیماری‌ها نقش زیادی دارد، بنابراین، با تغییر این حالت، یعنی با آرامش، می‌توان سرعت بهبود را بیشتر كرد و از وسعت بیماری‌ها كاست. قدرت انتظار و باور و روش‌های تجسم روی نتیجه جراحی تأثیرگذار است.

دقیقاً مشخص نیست كه روش‌های تجسم چگونه كار می‌كند، ولی نسبت به صحت كاركرد آن اطمینان كامل وجود دارد. در فرهنگ ما افراد بسیاری تجسم خلاق را با خیال‌بافی یكی می‌دانند. خیا‌ل‌پردازی، غیر واقعی و غیر عملی و كاملاً بی‌تأثیر است .در صورتی كه تجسم كاملاً كاربردی و مؤثر است. ما در مدرسه از بچه‌ها می‌خواهیم كه دست از تخیل بردارند. آنچه از امكانات در اختیار داریم، همه، از خلاقیت گرفته شده است.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

آشنایی با تجسم خلاق: خلاقیت روش غیر معمول!!!

خلاقیت یعنی روش غیر معمول؛ ابداع روشی كه تاكنون كسی انجام نداده است. ابتدا در ذهن و تصورات ما روی این روش كار می‌شود و اگر تخیل و تصویرسازی ذهنی را از فرد بگیریم، جهان بدون انعطاف خواهد شد. آن گاه شاهد خواهیم بود كه هیچ مشكلی حل نمی‌شود و هیچ چیز جدیدی ابداع نمی‌گردد.

اگر تخیل و تجسم نبود انسان‌ مدت‌ها پیش مرده و از بین رفته بود. انسان حتی با استفاده از این قدرت خدادادی توانست آتش را كشف كند؛ محصول بكارد؛ ساختمان بسازد؛ اتومبیل و هواپیما تولید كند یا كارهای دیگری انجام دهد. اگر بخواهید ساختمانی بسازید، ولی از آن تصویری در ذهنتان نداشته باشید، یعنی نقشه‌ای در كار نباشد، چگونه موفق خواهید شد؟ آن موقع قادر نخواهید بود قدم از قدم بردارید. زیرا برای راه رفتن نیز به قدرت تجسم و روش‌های تجسم نیاز داریم.شاید تعجب كنید و بپرسید این همه امكانات و قدرت تاكنون كجا بوده است؟

این روش در درون انسان وجود داشته و دارد. در این جا سعی داریم از قوانین كاركرد آن آشنا شویم تا آن را آگاهانه‌تر به زندگی خود وارد كنیم. آن گاه شاهد خواهیم بود كه برای رسیدن به خواسته‌ها، سلامتی، پول و هر موقعیت یا چیز دیگر به جنگیدن نیاز نداریم. قدرت تجسم بر سلامت ما مؤثر است، ولی90% مردم از این توانایی مغزی در جهت منفی استفاده می‌كنند و برای خود مشكلاتی به وجود می‌آورند. اگر نگران بیماری خود باشید و در ذهنتان خود را مفلوك و بیمار ببینید، احتمال خوب شدن و شفا یافتن تقریباً غیر ممكن است.

به همین دلیل، كسانی كه بیشتر نگران هستند، بیشتر بیمارند یا كسانی كه استرس بیشتری دارند بیماری‌های بیشتری هم نصیبشان می‌شود. در بیشتر افراد سمت چپ مغز بیشتر مسئول صحبت كردن، نوشتن و درك زبان است. سمت چپ مغز، منطقی و تحلیل‌گرا است. برعكس، سمت راست مغز، با توجه به احساسات، تصاویر، صداها و روابط، فضای فكری ایجاد می‌كند.

مغز ظاهراً ساكت است، اما از آگاهی و شعور بالایی برخوردار است. سمت چپ مغز تحلیل می‌كند. چیزها را از هم جدا می‌كند. تجربه گر است. سمت راست مغز چیزها را به هم می‌چسباند.  سمت چپ مغز منطقی می‌اندیشد و سمت راست احساسی و عاطفی است. سمت چپ بیشتر با دنیای بیرون و كسب و كار سركار دارد و سمت راست با دنیای درون و ادراك و احساسات روبه‌رو است.

سمت چپ مغز اطلاعات را با توالی و به دنبال یكدیگر پردازش می‌كند، در حالی كه سمت راست مغز اطلاعات را یكباره و هم‌زمان پردازش می‌كند. یكی از عواملی كه در التیام و شفای بدن یا بهبود اتفاقات و روابط وجود دارد همین خصوصیت كلی‌نگر بودن مغز سمت راست است. چشم اندازی كه مغز سمت راست ایجاد می‌كند موجب می‌شود كه دیدگاه‌های جدیدی پیدا كنیم و این دیدگاه جدید در تمام مراحل و شرایط زندگی به ما كمك و از ما حمایت می‌كند.

 نیم کره سمت راست مغز در زمان تجسم

مغز سمت راست همان مكانیسم تجسم است. تجسم كار مغز سمت راست است كه به ما كمك می‌كند نسبت به مسایل خودمان دید وسیع‌تری داشته باشیم. نقش‌بندی احساسات نیز كار مغز سمت راست است. نوع احساسات و چگونگی شكل گیری آن‌ها با سمت راست مغز در ارتباط است؛ بنابراین باورها و احساسات ما می‌تواند در شكل‌گیری بیماری‌ها و سلامتی ما نقش زیادی داشته باشند.

زمانی كه تعارض به وجود می‌آید، استرس ایجاد می‌شود. مغز سمت راست دیگر نمی‌تواند كار خود را انجام دهد و روند درمان كاهش می‌یابد. روش‌های زیادی وجود دارد كه طی آن‌ها سعی می‌كنند فشارهای وارد بر سمت راست مغز را بردارند و قدرت تخیل را افزایش دهند.

تکنیک ها و تجسم خلاق

در آشنایی با تجسم خلاق و تكنیکهای آن كه معمولاً بسیار ساده و طبیعی هستند، نگرانی و انقباضی كه در عضلات بدن و همچنین در مغز داریمبرداشته می‌شود و درمان سریع‌تر اتفاق می‌افتد. شاید اگر بخواهیم واقعیت را بگویم این گونه بیشتر صحیح باشد.

سمت چپ مغز قدرت درمان بسیار زیادی دارد و ما با نگرانی برای سلامتی یا بهبود نیافتن یا مشكلات دیگر مانع از آن می‌شویم كه كارش را درست انجام دهد. اگر با نوع تفكر و باورهای خود مانع او نشویم، خیلی سریع مشكلات و بیماری ها برطرف می‌شود. برای یادگیری استفاده درست از قدرت تجسم خلاق می توان از پکیج خلق آینده دکتر آرام استفاده نمایید.

 

چگونه می توانم در این دروه شرکت کنم ؟

آیا شما دنبال آرامش، لذت، خوشبختی، زندگی ایده آل هستید؟ شما میخواهید استرس و اضطراب و دلشوره را از بین ببرید؟ آیا شما هنوز هم در ذهنتان خاطرات مزاحم دارید و باعث آزار روح و روانتان شده است؟

اگر دغدغه‌ای در این خصوص دارید، دوره خلق آینده به شما کمک می‌کند بتوانید با رها شدن تدریجی از زندان زخم‌های گذشته بتوانید تمامی این مشکلات را در خودتان حل کنید.

با این دوره شما می توانید در مدت 10 هفته که ما با این پکیج در کنار شما هستیم تا با انجام تکنیک های واقعی به نتیجه دلخواه تون برسید.

دوره پر از معجزه خلق آینده این دوره به صورت غیرحضوری می باشد (آنلاین) برگزار می شود.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه