دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

باز کردن چشم سوم

چشم سوم

چشم سوم همان بخش پیشین چاکرای ششم است. چاکراها کانون‌های انرژی در حوزه‌ی انرژی‌های ماورایی انسان (هاله‌ی نورانی انسان) می ‎باشند. چاکراها مسؤول تبادل انرژی بین هاله‌ی انسان و هاله‌ ی کیهان و همچنین مسؤول متعادل کردن انرژی در سطوح مختلف هاله می ‎باشند.

هاله‌ی نورانی انسان میدانی از انرژی‌های بسیار لطیف است که دور تا دور بدن را به صورت یک تخم مرغ احاطه کرده است. هاله‌ی نورانی در حالت معمولی احساس و ادراک نمی ‎شود ولی به کمک چشم سوم قابل رؤیت است.

چاکراها به دو نوع اصلی و فرعی تقسیم می‎شوند. چاکراهای اصلی هفت عدد می‎ باشند و در راستای مغز و نخاع قرار می‎گیرند. این چاکراها به ترتیب از پایین به بالا با شماره ‎های 1 تا 7 نام‎گذاری می‎شوند.

چاکراهای شماره‌ی 1 و 7 یک قسمتی و چاکراهای شماره‌ی 2 تا 6 دو قسمتی می‎باشند، به‌ طوری که یک قسمت آنها در جلوی بدن و قسمت دیگر آنها در پشت بدن قرار می‎گیرد.

به عبارت دقیق‌تر چشم سوم دارای دو قیف انرژی (در جلو و پشت) می‌باشد، در هر یک از این قیف‌های انرژی دو قیف فرعی وجود دارد، به همین دلیل آجنا به «گل نیلوفر» تشبیه شده است.

در ادبیات و عرفانِ شرق چاکرا به «گل نیلوفر آبی» تشبیه شده است، پس گل نیلوفر سنبل و نماد چاکرا است و تعداد گلبرگهای آن بیانگر تعداد قیف‌های فرعی هر چاکرا می‌باشد.

چاکرای ششم (چشم سوم) مهم‌ترین، شناخته شده‎ترین و مورد توجه‎ترین چاکرا است. چاکرای ششم، مرکز فرماندهی ناظر بر چاکراهای دیگر و مسؤول نظارت بر ذهن است.

این چاکرا، پل ارتباطی ابعاد فیزیک و متافیزیک انسان می‎‎باشد. بخش جلویی چاکرای ششم مسوؤل تجسم فکری و توانایی تجسم و اندیشه کردن است.  به عبارت دیگر قابلیت تصویر سازی و درک مفاهیم ذهنی به این بخش مربوط است

این بخش هم‌چنین فرمول‎بندی کردن ایده ‎ها و ادراک نیازهای روحی و روانی را بر عهده دارد. توانایی پیگیری و اجرای طرحها و توانایی به فعلیت درآوردن افکار، به بخش پشتی چاکرای ششم مربوط می‎شود.

به عبارت دیگر، انجام اعمالی که سبب تجلّی مادی اندیشه‎ها در جهان فیزیکی می‎گردد، بر عهده بخش پشتی این چاکرا می‎باشد. به‌طور خلاصه می‎توان گفت: بخش جلویی چاکرای ششم مسؤول طراحیِ افکار و بخش پشتی آن مسؤول اجراِ اعمال می‎باشد.

 چشم سوم چیست؟

چشم سوم (Third eye) یکی از چاکراهای بدن است که در بین ابروها قرار گرفته است و مرکز استعداد های روانی ما می باشد. در بدن ما استعدادهای زیادی وجود دارد در این مقاله ما قصد داریم شما را با استعداد های روانی مان آشنا کنیم و به شما بگوییم که چگونه از آن استفاده کنید.

آجنا در ارتباط با غده هیپوفیز است و از این طریق می توانند بر کل بدن ما تاثیر گذارند به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. دکارت در این زمینه می گوید چشم سوم محل ملاقات آماده است.

برخی معتقدند آجنا محل تبادل انرژی و ماده است یعنی می تواند افکار شما را به ماده تبدیل کند انتقال دهد به افکار دیگران را دریافت کنند و شما متوجه آن شوید.

دوره دگر هیپنوتیزم آکادمی تجسم رو از دست نده!!!

چشم سوم چه کاربردی دارد؟

کاربردهای مختلفی را برای چشم سوم بیان می کند ارتباط با انرژی های ماورایی ارتباط با انرژی های درونی ارتباط با انرژی های معنوی و الهی و بقیه مناطق هستند. از طریق چاکرا ششم میتوانیم با موجودات انرژیکی آیا با موجودات نامرئی ارتباط برقرار کنیم و آنها را ببینیم.

حرف و حدیث ها در این زمینه بسیار زیاد است ولی واقعاً کدام یک درست است. شاید بتوانیم بگوییم به دلیل قدرت بسیار زیاد و استعداد فوق العاده ای که در آجنا قرار داده شده است بتوانیم به تمام خواسته ها یا به تمام ادعاهای انجام شده برسیم  البته به این سادگی نیست و نیاز هست که ما تمرینات زیادی را انجام دهیم و و زمان زیادی را صرف فعال سازی چشم سوم کنیم.

در تاریخ باستان و در محیط تمدن سومر که در نواحی بین النهرین (عراق) شکل گرفت، تمدنی که به عنوان یکی از کهن‌ترین تمدن‌های بشری شناخته می‌شود، مفهوم چشم سوم به وجود آمد. حدود ۵ تا ۴ هزار سال پیش از میلاد مسیح، سومریان تمدن شهری را به وجود آوردند و از این نظر، آن‌ها اولین پیشگامان تمدن و فرهنگ شهری به حساب می‌آیند.

یکی از جالب‌ترین جنبه‌ها در معتقدات سومریان این بود که آن‌ها به خدایانی باور داشتند که اغلب تصویرشان به شکل انسانی با میوه کاجی در دست ایجاد می‌شد. این خدایان به عنوان جزء خدایان آنوناکی شناخته می‌شدند که به معنای فرزندان خدای آسمان (آنو) بودند. این خدایان آنوناکی خدایانی بسیار کهن و اولیه بودند و به عنوان خدایان باروری جهان و حتی جهان مردگان تصویر می‌شدند.

در اساطیر سومری، آنوناکی به عنوان خدایانی از جهان خارج شده بودند و به زمین آمده برای به دست آوردن میوه کاجی. این میوه به نظر می‌آمد که برای این خدایان بسیار اهمیت داشته باشد. گویی آن‌ها برای دستیابی به این میوه به زمین آمده بودند.

مفهوم چشم سوم به ارتباط با غده صنوبری مرتبط شده است. از گذشته‌های بسیار دور، بسیاری از حکیمان باستان این غده را به عنوان مقری برای ادراک برای رسیدن به آگاهی و تفکر ماوراء طبیعی در انسان می‌دانستند. تصویر خدایان و خدایانی مانند شیوا در هندوئیسم نیز اغلب با چشم سوم به تصویر کشیده شده‌اند و این مفهوم به معنای توانایی دیدن در قلمرو‌های فراتر از واقعیت تفسیر می‌شود.

بنابراین، غده صنوبری و مفهوم چشم سوم در اندیشه‌های باستانی و معاصر در ارتباط با آگاهی و تفکر ماوراء طبیعی و نقش اساسی در آگاهی و روشنگری انسانی قرار دارد. این مفهوم از دوران باستان تا به امروز مورد مطالعه و تجزیه و تحلیل علمی قرار گرفته است و همچنان موضوع مورد توجه دانشمندان و اندیشمندان است.

چشم سوم را چگونه باز کنیم؟

چشم سوم از روش های مختلفی باز می شود. شما می توانید برای باز کردن چاکرا ششم از مدیتیشن استفاده کنید. برخی برای باز کردن آجنا از مانتراها استفاده می کنند. تمرینات تمرکزی همانند نگاه کردن به شمع نگاه کردن به نقطه سیاه می تواند به باز کردن چشم سوم کمک کند.

مراقبه پرقدرت آگاهی برتر یا TC میتواند به باز شدن چشم سوم کمک کند. کار کردن بر روی استعداد های روانیم آن همانند چاکرا ششم حتما باید با اصول اخلاقی همراه باشند.

اصول اخلاقی قوانینی هستند که اجازه نمی دهند آنتوان آی به ما آسیب بزند و اینگونه ما روش کنترل آن را یاد میگیریم در غیر این صورت همانند یک شمشیر دو لبه است و احتمال اینکه به خودمان آسیب برسانیم زیاد است.

چشم سوم

چشم سوم و راه های باز کردن آن

سریع ترین راه برای باز شدن چاکرا ششم

ما انسان ها در این دوره بسیار عجول هستیم و همیشه دنبال سریعترین راه برای انجام کارها هستیم. در زمینه فعال سازی و باز کردن چاکرا ششم هم عجول بودن ما صدق می کند. اما در مورد چشم سوم خیلی دنبال فعال کردن سریع آن باشید.

در مورد سریعترین راه برای باز شدن چشم سوم شاید بهتر است که با آرامش آموزش ببینید و اینگونه هم بهتر می توانید آن را باز کنید و هم بهتر می توانید از آن بهره ببرید  باز کردن چشم سوم و استفاده کردن از آن دو مقوله جداگانه می باشد که باید بر روی هر دوی آن تبحر پیدا کنیم.

در غیر این صورت باز کردن چاکرا ششم تنها به سردرد منتهی شود و هیچ استفاده غیر از آن نکنیم و توهمات آن را گسترش دهید. اگر شما می خواهید چشم سوم تان را باز کنید بهتر از زیر نظر یک استاد مجرب این کار را انجام دهید.

هیپنوتیزم چشم سوم: چشم سوم را با هیپنوتیزم باز کنید

زمانی که در مورد چشم سوم صحبت می کنیم یکی از روشهایی که سریعتر به ذهنمان می آید هیپنوتیزم می باشد.هیپنوتیزم چشم سوم به دلیل ایجاد تمرکز و توجهی که می تواند برای ما ایجاد کند به ما کمک می کند که بتوانیم به توانایی های درونی مان دست پیدا کنیم و آنها را فعال کنیم.

با استفاده از تمرکز و تلقین در هیپنوتیزم چشم سوم شما می توانید بر روی چاکرا ششم تان کار کنید و انرژی تان را متمرکز آن کنید و به باز کردن چشم سوم تان کمک کنید. هیپنوتیزم چشم سوم را شما می توانید از طریق یک استاد مجرب انجام دهید یا اینکه روش های خود هیپنوتیزم را یاد بگیرید و بر روی خودتان کار کنید.

هیپنوتیزم مادر یادگیری همه علوم فیزیکی و استعدادهای درونی مان می باشد. در همه آن ها شما نیاز به تمرکز توجه و تجسم دارید و هر سه آن را هیپنوتیزم به شما می دهد.

مانترای چاکرای ششم: باز شدن چشم سوم با موسیقی

موسیقی هم می تواند به باز شدن چشم سوم کمک کند. موسیقی زبان روح است موسیقی زبان انرژی است موسیقی زبان ارتعاش است به همین دلیل موسیقی میتواند به ما کمک کند تا بتوانیم بر روی ارتعاش های بدنمان تاثیر گذاریم انرژی هایی که در درون من هست را فعال کنیم.

چون انرژی ها هم یک نوع ارتعاش هستند. پس می توانیم بگوییم که موسیقی یکی از روش هایی است که می تواند مستقیماً بر روی چاکرا کار کند و آجنا را تحت تاثیر قرار دهد. برخی از موسیقی ها کمک به باز شدن چشم سوم میکنند و برخی دیگر برای چاکرا ششم دچار مشکل و اختلال می کنند.

پس کسانی که میخواهند چشم سومشان را فعال کنند نباید هر موسیقی را گوش دهند و در گوش کردن موسیقی ها وسواس باید داشته باشد. برخی از موسیقی های عصر جدید برای این منظور اماده شدهاند علاوه بر نوت موسیقی فرکانس ها هم میتوانند بر روی چاکراها ازجمله چاکرا ششم تاثیر گذارد. به همین دلیل است که در برخی از کانال ها یا سایت ها ادعا می کنند که این فرکانس موسیقی چاکرا ششم را باز میکند.

اولین باری که من موسیقی مربوط به چاکراها را در سال ۱۹۹۹ در شهر پونا در هند گوش کردن موسیقی های مربوط به انرژی ها بود که مربوط به زمانهای بسیار طولانی در هند از ان برای فعال سازی چاکراها استفاده میکردند. موسیقی ها می تواند همراه با تمرکز بر روی یک موضوع به باز کردن چشم سوم کمک کند.

همچنان که مانترای چاکرای ششم که اصواتی می باشند که با استفاده از آنها می توان به پاکسازی و باز کردن چشم سوم خود اقدام نمائید.

علائم باز شدن چاکرای ششم

تا کنون توانسته اید اتفاقات آینده را به نحوی پیش بینی کنید و یا دچار آینده نگری شده اید این از نشانه های باز بودن چشم سوم در افراد می باشد اما از دیگر علائم و نشانه های باز بودن چاکرای ششم می توان موارد زیر را نام برد.

✔️ علائم باز شدن چاکرا ششم: شهود همانطور که به شما کمک می کند تا به حالت های بالاتر آگاهی، خودآگاهی بیشتر، تسلط احساسی عمیق تری دست یابید، ضمن اینکه به راحتی استرس روز را کنترل می کنید.

✔️ علائم باز شدن چاکرا ششم: فشار فزاینده ای در سر اولین نشانه از علائم باز شدن چاکرا ششم و شایعترین علامت چشم سوم باز است.

✔️ علائم باز شدن چاکرا ششم: آینده نگری دومین نشانه از علائم باز شدن چاکرا ششم می باشد.

✔️ علائم باز شدن چاکرا ششم: حساسیت به نور که سومین نشانه از علائم باز شدن چاکرا ششم بوده و علت آن را می توان بزرگ شدن چشم سوم دانست.

✔️ علائم باز شدن چاکرا ششم: تغییرات تدریجی که چهارمین نشانه از علائم باز شدن چاکرا ششم به حساب می آید و در نتیجه آن شما را به سمت انتخابهای سالم در زندگی سوق می دهد.

✔️ علائم باز شدن چاکرا ششم: تجلی قدرت ها را می توان پنجمین نشانه از علائم باز شدن چاکرا ششم دانست که در نتیجه آن قدرتهای همچون تله پاتی در فرد نمایان می گردد.

✔️ علائم باز شدن چاکرا ششم: دیدن فراتر از بدیهیات ششمین نشانه از علائم باز شدن چاکرا ششم بوده و شما را قادر می سازد تا نیمه دروغ و شعارهای فریبنده را تشخیص دهید. و در این راستا انتخاب های درستی را در زندگی خود اتخاذ نمائید.

✔️ علائم باز شدن چاکرا ششم: احساس عزت نفس هفتمین نشانه از علائم باز شدن چاکرا ششم بوده و در نتیجه آن احساس درونیتان را افزایش می دهد. و شما خود را بخشی از تار و پود جهان می بینید. و در نتیجه به راحتی می توانید با اعتماد به موفقیت های در زندگی خود دست یابید.

 

رنگ چاکرای چشم سوم

چاکرای چشم سوم، همچنین به عنوان چاکرای ششم، چاکرای آجنا یا چاکرای ابرو نیز شناخته می‌شود. این مرکز انرژی در رنگهای نیلی و یا بنفش قرار دارد و نماد آن نیز به شکل گل نیلوفر به تصویر کشیده می‌شود.

گیاهی که چشم سوم را باز میکند

باز شدن چشم سوم با استفاده از هلیله سیاه  که می تواند غدّه پینه‌آل که یکی از ارگان‌های اصلی مغز است  فعال نماید. این غده ارتباط مستقیمی با چاکرای تاج و بیداری چشم سوم دارد. غدّه پینه‌آل به عنوان مرکز کنترلی سیستم‌های اندوکرینی و نوروترانسمیتری در بدن شناخته می‌شود و وظیفه اصلی آن ترشح هورمون‌هایی است که تأثیر مستقیم بر فعالیت غدّه‌های داخلی و هورمون‌های آنها دارند. هلیله سیاه یا تخم حبوبات سیاه (Nigella sativa) از گیاهانی است که به پاکسازی این غدّه کمک می‌کند و به گیاهی که چشم سوم را باز میکند معروف است.

اما به دلیل شرایط زندگی مدرن و تحمل فشار و استرس در زندگی روزمره، فعالیت چشم سوم ممکن است کاهش یابد و در برخی افراد حتی خاموش شود. به عنوان یک پاسخ به این مشکل، افراد به دنبال راه‌هایی برای افزایش فعالیت چشم سوم خود هستند. یکی از روش‌هایی که به نظر می‌رسد موثر باشد، استفاده از هلیله سیاه به عنوان گیاهی که چشم سوم را باز میکند است.

پاکسازی چاکرای چشم سوم

برای پاکسازی چاکرای چشم سوم می توانید از روشهای متفاوتی بهره ببرید مانند استفاده از مانترای چشم سوم است.

  • پاکسازی چاکرای آجنا یا چاکرای ششم با کمک مدیتیشن و مراقبه
  • پاکسازی چاکرای  ششم یا چشم سوم با استفاده از مراقبه صبحگاهی برای پاکسازی چاکرای چشم سوم
  • پاکسازی چاکرای چشم سوم یا آجنا با استفاده از مراقبه شبانگاهی چاکرای چشم سوم
  • پاکسازی چاکرای چشم سوم یا چاکرای ششم با کمک طبیعت درمانی
  • پاکسازی چاکرای چشم سوم یا آجنا با کمک صدا درمانی
  • پاکسازی چاکرای چشم سوم یا چاکرای ششم با کمک رنگ درمانی
  • پاکسازی چاکرای آجنا یا چاکرای ششم با کمک رایحه درمانی

فیلم باز شدن چشم سوم

چشم سوم در قران

هر چند که قرآن هیچ اشاره مستقیمی به چشم سوم ندارد، اما برخی از مفسران آیه 22 سوره قاف را به عنوان یک نماد یا مفهوم عمیق مورد تفسیر قرار داده‌اند. مفسران تعبیر مختلفی از این آیه داده‌اند، و برخی از آنها به نماد چشم سوم اشاره کرده‌اند. به عبارت دقیق‌تر، این آیه به معنی زمانی است که انسان در حالتی از غفلت یا عدم آگاهی است و پس از برداشتن پرده غفلت، چشمانش تیزبین می‌شود، به این معنی که او از واقعیت‌های عمیق‌تر آگاه می‌شود.

اعتقاد به چشم سوم یک مفهوم مذهبی و اسپریتوئال است که در مذاهب و ادیان مختلف یافت می‌شود. این مفهوم به معنای دسترسی به دانش و بینش عمیق‌تر، بیشترین درک از حقیقت، و بصیرت بیشتر از ابعاد معمولی زندگی است. همانطور که گفته شد، مکان قرار گرفتن این چشم سوم در مذاهب و فرهنگ‌ها ممکن است متنوع باشد.

در نتیجه، چشم سوم به عنوان یک مفهوم معنوی در ادیان و باورهای مختلف وجود دارد و تفسیر آیه‌های قرآن و دیگر متون مقدس در مورد آن به نوعی به تفسیرات و باورهای خاص هر جامعه و فرهنگ وابسته است.

آموزش بستن چاکرای چشم سوم نی نی سایت

بستن چاکرای چشم سوم ممکن است به نظر برسد که کاری بسیار سخت و چالش‌ برانگیز بوده و نیاز به تمرین فراوان دارد. اما اگر تصمیم دارید تا چاکرای چشم سوم خود را ببندید و در این مسیر پیش بروید، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

1. مدیتیشن یا مراقبه برای بستن چاکرای چشم سوم نی نی سایت: که می‌تواند به شما کمک نموده تا به این هدف دست یابید و بتوانید چاکرای چشم سوم خود را ببندید روش ساده‌ای که هر کس می‌تواند انجام دهد. مراقبه به کاهش استرس، افزایش آرامش و بهبود خوش‌ بینی و نشاط شما کمک می‌کند. یادگیری مراقبه به راحتی انجام می‌شود و فواید آن به سرعت به شما دست می‌دهد.

2. هیپنوتیزم برای بستن چاکرای چشم سوم نی نی سایت: هیپنوتیزم یک فرآیند است که از طریق آن ذهن فرد وارد حالتی از افزایش نفوذ‌ پذیری شده و این وضعیت با استفاده از شیوه‌های مختلف صورت می گیرد هیپنوتیزم امکان تغییر رفتار و وضعیت‌های ذهنی مختلف را فراهم می‌کند. از طریق تمرین‌های هیپنوتیک می‌توانید به تجربه هیپنوتیزم خود بپردازید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

استاد چشم سوم

چشم سوم یا چاکرای ششم آجنا نامهای متفاوتی را دارد که به آنها معروف می باشد اما نکنه که از اسم این چاکرا مهمتر می باشد است استفاده از آن است اگر که قصد دارید که این چاکرا را فعال نموده و چشم سوم خود را فعال کنید باید توجه داشته باشید که این کار ساده ای نیست و باید به کمک یک متخصص و استاد چشم سوم به شما آموز داده شود چرا که باز کردن غیر اصولی و بالاجبار آن ممکن است عوارض خطرناکی را برای شما به همراه داشته باشد. اما با راهنمایی و کمک یک استاد چشم سوم می توانید به درستی برای فعالسازی چشم سوم خود اقدام نمایید.

سوالات متداول

1- چشم سوم چیست؟

چشم سوم اجازه می دهد که فرد افکارش را زدوده به تعامل معنوی رسیده و بازتاب خود را دریافت کنند. چشم سوم بالاترین چاکرا در کالبد فیزیکی است به همین دلیل می تواند فرابینی بصری داشته باشد.

2- استفاده از چشم سوم چه فایده ای دارد؟

چاکرا چشم سوم به شما بصیرت می دهد. و در نتیجه شما قادر به استفاده از حس ششم و قدرت شهود می شوید. خود آگاهی ، خرد، تصویرسازی، شفافیت، قدرت تشخیص، تخیل و رویا سازی امکاناتی برای خود آگاهی در جسم و روان انسان است. وقتی همه چیز در حال تعادل باشد چشم سوم کمک می کنند تا دنیا را فراتر از سیاه و سفید با معانی حقیقت آن دریافت کنیم.

3- عوارض باز شدن چشم سوم چیست؟

اگر شما چشم سومتان را باز کنید، باید خیلی مراقب افکار و خواسته هایتان باشید. چشم سوم شما قدرتی به شما می دهد که گاهی ممکن است ناخواسته افکارتان باعث آزار خودتان و یا دیگران شود.

 

جمع بندی

چشم سوم می تواند در تعیین و تشخیص حقیقت درون و باورهای نهادینه هر آنچه در دنیا وجود دارد، به شما کمک کند. شما با باز کردن چشم سوم، چاکرا آجنا می توانید با استفاده از قدرت های روحی و روانی خود تغییر شگرف در دید خود نسبت به حقیقت زندگی و مسیر پیش رویتان ایجاد کنید. برای باز کردن چشم سوم باید ابتدا از وضعیت چاکرای خود اطلاع داشته باشید. برای فهمیدن شرایط چاکراهای خود اینجا کلیک کنید.

دوره جامع آموزش فعالسازی و پاکسازی چاکرا

 

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

2 دیدگاه

  1. _________i گفت:

    سلام
    چطور باید بستنش خیلی آزاردهنده هست
    لطفا راهنمایی کنید یا اگر به شکل حضوری میشه رسید خدمتتون

    • aramgroup گفت:

      سلام و درود بر شما دوست عزیز
      ما در زمینه انرژی درمانی به سبک پرانیک هیلینگ فعالیت داریم
      کار درمانی روی شخصی انجام نمیدهیم
      ولی با پرانیک هیلینگ به شما اموزش میدهیم چگونه یک چاکرا را باز یا بسته کنید
      برای اطلاعات بیشتر میتوانید با اکادمی در تماس باشید
      شماره تلفن ثابت 02188302523
      تلگرام و واتساپ 09011594943