دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

تقویت انرژی های معنوی: (انرژی درمانی _ تکنیک های شفا دهی)

تقويت انرژی های معنوی: (انرژی درمانی _ تكنيک های شفا دهی)

تقویت انرژی های معنوی – در اطراف بدن همه موجودات زنده, هاله ای وجود دارد. در سال 1937 اولین بار فردی بنام کریلیان موفق به عکس برداری از این هاله شدند. از آن زمان دانشمندان به یک دید کاملا علمی به انرژی های متافیزیکی و درمانی نگاه کردند. کریلیان متوجه شد که هر گونه تغییری که در جسم انجام شود، در هاله او نیز تغییرات ‌‌صورت خواهد گرفت. هاله، یک نور فراوان و انرژی مرئی که از اطراف یک شیء یا فرد در میدان انرژی ایجاد می‌شود، در علم انرژی درمانی نقش بسیار مهمی دارد. این نورهای فراوان که از بدن و اطراف آن تابع می‌شوند، نمایانگر حالات انرژی و سلامت فیزیکی و روحی فرد می‌باشند.

هاله معمولاً به عنوان نمایانگری از نحوه جریان انرژی در سیستم انرژی انسان و همچنین فرآیندهای ذهنی و احساسی درمان گرفته و به عنوان یک ابزار تشخیصی برای معالجان انرژی و پزشکان تربیت شده در حوزه انرژی درمانی استفاده می‌شود. درک و تجسم از هاله می‌تواند در تشخیص ایمان، نقاط ضعف انرژی، و حتی پیش‌بینی بیماری‌ها کمک کند، این اطلاعات ارزشمند می‌توانند در روند بهبودی و تعادل انرژی فرد مؤثر باشند.

هاله و تاریخچه علمی اولین عکس برداری از هاله

با تحقیق و بررسی بیشتر متوجه شد که تغییرات ابتدا در هاله صورت می گیرد و اگر بر طرف نشود بصورت کوچه مشکل فیزیکی نشان داده می شود. همانگونه که از آن زمان علم پیشرفت کرده است و امکانات بیشتری هم اکنون در اختیار داریم، نسل جدید عکس برداری که کریلیان ابداع کرد به بازار وارد شد.

در این عکس برداری های پیشرفته از طریق عکس برداری از هاله های اطراف انگشتان دست به مشکلات و بیماری های فرد پی می برند در، ضمن بیماری را قبل از ایجاد شناسایی می کنند و به بر طرف شدن آن کمک می کنند. در تحقیقات جدید متوجه شدند که هر قسمت از هاله انگشتان با یک قسمت از اندام های بدن در ارتباط است که هرگونه تغییر یا اختلال در اندام ایجاد شود، در هاله نیز نشان داده می شود.

انرژی درمانی روشی است که میتواند با تغییراتی که در هاله ایجاد میکند، بیماری های جسمی و روانی رد را از بین ببرد. البته انرژی درمانی یکی از معدود روش هایی است که هم قابل شناسایی بیماری قبل اتفاق همانند عکس برداری کریلیان است و هم قابل پیشگیری و برطرف کردن اختلال قبل از اینکه مشکل فیزیکی و جدی ایجاد شود. به همین دلیل است که محققین در سال های اخیر تحقیقات بیشتری را در این علم نموده اند.

تقویت انرژی های معنوی: قدیس ها و شفاگران 

اگر نگاهی به گذشته بیاندازیم متوجه می شویم که کسانی که به مرحله ای از خود شناسی و خداشناسی رسیده اند قابلیت شفابخشی نیز داشته اند. این افراد را ما بنام قدیس یا عارف می شناسیم. که تقویت انرژی های معنوی خود انجام داده اند بنابراین ارتباط کاملا مستقیم بین خود شناسی و شفا بخشی وجود دارد. هر چقدر فرد به خود شناسی بالاتری دست پیدا کرده باشد، قدرت شفا بخشی بیشتری خواهد داشت. و هر چقدر فردی روش های انرژی درمانی را انجام دهد به خود شناسی و خدا شناسی بهتر و بیشتر دست پیدا می کند.

البته به تجربه ثابت شده است که کسانی که جزئی یا سخت دارند با انجام دادن انرژی درمانی بهبودی چشمگیری می یابند. نکته بسیار مهم و قابل توجه این است که اگر درمانگری خودش بیماری یا  مشکلی داشته باشد با انجام دادن انرژی درمانی بر روی دیگران، خودش بهبود می یابد. یکی از دلایل برتری درمان نسبت به دیگر روش های درمانی می تواند همین باشد که فرد با انجام دادن درمان بر روی دیگران خودش نیز بهبود یابد.

برای تقویت انرژی های معنوی معمولا به کسانی که بیماری های سخت دارند و مدت زمان طولانی با آن دست و پنجه نرم میکنند، توصیه می شود که خودشان شروع به درمان دیگران کنند تا سریعتر و کاملتر بهبود یابند. معجزات نه در تناقص با طبیعت، که در تناقص دانسته های ما در مورد طبیعت رخ می دهد.

ممکن است که شما تا کنون متوجه شده که انرژی نیرومند و مرموزی در درون شما است بدلیل مشغله های کاری فراوان متوجه این نیرو نشده باشید. شما چه متوجه شده باشید و چه نشده باشید در درونتان توانایی و قدرت هایی وجود دارد که نه تنها می تواند با آن مشکلات و مسائل روزمره را برطرف کرد بلکه میتوان با آن بر بزرگترین مشکلات بشری پیروز شد.

تقویت انرژی های معنوی: لطفا با دقت داستان زیر را بخوانید

روزی امیری از خیابان می گذشت، متوجه شد  که یکی از دوستان قدیمی او در خیابان مشغول گدایی است. او را به قصر برد از او پذیرایی کرد، و برای اینکه دوستش شرمنده نشود، پنهانی مرواریدی در جیب او گذاشت.

چند روز بعد امیر باز از همان خیابان گذشت و همان دوست را دید که مشغول گدایی است. نزد او رفت و گفت چرا اینجا چکار می کنی گفت برای خرج روزانه گدایی می کنم، او گفت پس مروارید چه شد جواب داد کدام مروارید زمانیکه امیر ما وقعه را گفت آن مرد تازه متوجه شد که در جیبش مروارید وجود دارد و او متوجه آن نشده است.

در درون بدن انسان ها جیب هایی وجود دارد و در درون آن ها مروارید های فراوانی پیدا می شود حتما خداوند بیشتر از آن امیر به فکر انسان بوده است و چیزهایی را در اختیار او قرار داده است. خداوند انسان را زبور و ضعیف نیافریده است. خداوند انسان را همانند خود بی همتا و قدرتمند آفریده است، اگر ما خود را ضعیف بپنداریم، خداوند را ضعیف پنداشته ایم. چون خداوند بی همتا و قدرتمند است انسان نیز بی همتا و قدرتمند است. باید جیب هایمان را بگردیم. شاید مشغله های کاری تا به حال اجازه نداده باشد ولی حتما مروارید های بسیاری را در آن خواهید یافت.

سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد                      وانچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

تقویت انرژی های معنوی هاله انسان

همانگونه که گفته شد در اطراف بدن انسان هاله وجود دارد، این هاله تا شعاع 8 تا 10 سانتی متری بدن امتداد دارد. این حوزه انرژی درخشان و غیر قابل رویت که از جسم تبعیت میکند را هاله درونی می نامند. اگر ضخامت هاله در اطراف بدن تغییر کند موجب می شود که انرژی در نقاط مختلف بدن بصورت انباشتگی یا نقصان انرژی نقاط بیمار یا معیوب بدن می باشند.

یکی از تکنیک های آموزشی انرژی درمانی، اسکن کردن با لمس کردن هاله درونی است که از طریق آن می توانید با پیدا کردن نقاط انباشته یا نقصان به نقاط بیمار می برد. حوزه درخشان تری از هاله تا فضای دورتری از بدن امتداد می یابد که بصورت یک تخم مرغ وارونه می باشد که این هاله انرژی بزرگتر، هاله برونی گفته می شود. که شرایط مختلف جسمی، عاطفی و ذهنی موجب می شود.

تقویت انرژی های معنوی: (انرژی درمانی _ تکنیک های شفا دهی)

این حوزه انرژی درخشان و غیر قابل رویت که از جسم تبعیت می کند را هاله درونی می نامند.

در اینگونه مشکلات سوراخ هایی در هاله بیرونی دیده می شود که از خلال انرژی به بیرون تراوش می کند. هاله بیرونی بخشی از حوزه انرژی است که انرژی را نگه می دارد و از تراوش به بیرون جلوگیری می کند. در بدن انسان نقاطی وجود دارند که انرژی از محیط با بدن تبادل میشود این نقاط همانند چرخ می باشند و در جذب _ توزیع انرژی و کنترل و تقویت کالبد جسمانی تاثیر دارند.

تقویت انرژی های معنوی – این نقاط را بنام چاکرا یا چرخ های انرژی می شناسیم. روش انرژی درمانی به اسمی مختلفی معروف هستند از جمله هاله درمانی، پرانا درمانی، چی درمانی، ماینه تیزم درمانی، چییگونگ درمانی چاکرا درمانی و یا اسامی دیگر می باشد. یکی از روش های بسیار قدرتمند که در کنار انرژی درمانی استفاده میشود مدیتیشن یا مراقبه می باشد.

تقویت انرژی های معنوی: اثرات مراقبه یا مدیتیشن

مراقبه یا مدیتیشن موجب تعادل و تقویت انرژی های معنوی می گردد همانگونه که در انرژی درمانی نقاط بیمار یا نقاطی که در آنجا اختلال ایجاد شده است، بیدار میشوند و اختلال بر طرف می گردد، یعنی تعادل ایجاد می گردد. در مدیتیشن تعادل در هاله ایجاد میشود که این تعادل می تواند هم اثرات فیزیکی و هم روانی داشته باشد.

تعادل در بدن فیزیکی یعنی بر طرف شدن بیماری و اختلالات فیزیکی و تعادل از نظر ذهنی و عاطفی یعنی تعادل روانی، از بین رفتن حسادت ها، نفرت ها، استرس ها و مشکلات روانی می باشد که در عکس برداری کریلیان نشان می دهد که تصویر از یک حالت بی تعادلی به ثبات و تعادل رسیده است.

معنویت نقش بسیار زیادی در پرورش این نیروها و انرژی ها دارد. ما قصد داریم با استفاده از روش های معنوی انرژی های معنوی شما را پرورش دهیم تا بتوانیم به انسان ها کمک کنیم. دوست داشتن و عشق  نقش بسیار مهمی را در این میان بازی میکند. برای تقویت انرژی های معنوی باید بیاموزیم که همه انسان ها دوست داشتنی هستند و همه انسان ها چه آن ها که از نظر ما خوب یا بد هستند باز هم قابل احترامند. خداوند همه مخلوقات خود را دوست دارد. طبیبیم، حکیمیم ز بغداد رسیدیم

تقویت انرژی های معنوی: تکنیک های فعال سازی آدمک های ذهنی 

در جدیدترین تحقیقات که عصب شناسان و فیزیولوژیست ها در مورد مغز انسان انجام داده اند این است که هر قسمت از سلول های مغز مربوط به قسمتی از بدن می باشد. و هر چقدر فعالیت آن اندام بیشتر باشد جای بیشتری را نسبت به خود اختصاص می دهد. دانشمندان متوجه شدند هنگامی که عضله ای حرکت می کند، جریانی به مغز ارسال میگردد و به صورت ایمپالس مغزی نشان داده می شود، این ایمپالس مغزی همانند روشن شدن لامپ کوچکی، قسمتی از سلول های مغز را درگیر می کند. کسانی که استرس خیلی زیادی دارند و مدام در تکاپو هستند، ایمپالس های ارسالی مغز زیاد می باشد.

هماند شهری است که در شب لامپ زیادی روشن دارد این شهر آرامش را احساس نخواهد کرد. روانشناس با استفاده از این قانون تکنیک های ریلکسیشن را ابداع کردند. آن ها به این نتیجه رسیدند که چنانچه اندام به حالت وانهاده و ریلکسیشن در آید  مغز در حالت آرامش قرار می گیرد و آرامش ذهنی و تقویت انرژی های معنوی ایجاد می شود.

در این تکنیک ها طول موج امواج مغزی نیز کاهش می یابد و در فرکانس بین 8 الی 12 قرار می گیرد. این سطح آگاهی به سطح آلفا نیز معروف است در سطح آلفا نیز می توان با استفاده از تلقین و تفسیر سازی آرامش را بیشتر کرد. بعضی دانشمندان متوجه این امر شدند که چنانچه ایمپالس های مغزی کاهش یابند و یا لامپ های کمتری در مغز روشن شود و او به آرامش جسمی می رسد.

به همین دلیل تکنیک های ذهنی به تصویر بدن (فیزیک) بر سلول های مغزی می باشد که این تصویر را آدمک ذهنی یا مرد کوچک می نامند. یکی از خصوصیات مرد کوچک یا آدمک ذهنی این است که اندام ها در کنار یکدیگر قرار دارند و قسمت راست بدن از چپ جداست و قسمت جلو از پشت بدن نیز جدا می باشد. در تکنیک فعال سازی آدمک ذهنی انرژی را در آدمک ذهنی ارسال و حرکت می دهید.

چرخش انرژی در آدمک ذهنی موجب جا شدن ذهن از جسم و تجربیات متافیزیکی سریع میگردد. همانگونه که روانشناسان برای ریلکس ذهن از جسم استفاده می کردند، ما نیز برای چرخش انرژی در آدمک ذهنی از چرخش انرژی در بدن فیزیکی استفاده می کنیم.

مزایای عمده این روش این است که نیازی به تمرکز ندارد، همیشه قابل انجام است وضعیت امواج مغزی در حالت تا قرار میگیرد. حالت تتا در افراد عادی وضعیت خطر است و تلقینات و تصورات مستقیما بدون کم و کاست بر روی ناخودآگاه تأثیر می گذارد.

تقويت انرژی های معنوی: (انرژی درمانی _ تكنيک های شفا دهی)

یکی از روش های بسیار قدرتمند که در کنار انرژی درمانی استفاده میشود مدیتیشن یا مراقبه می باشد

از خصوصیات عمده این تمرین این است که باید در حضور استاد یا از طریق صدای استاد (نوار) انجام می گیرد. فرد نباید به تنهایی اقدام به انجام کند چون نتیجه مطلوب کسب نمی شود بجای وارد شدن به سطح تتا وارد سطح آلفا می گردد.

فعال سازی آدمک ذهنی موجب فعال سازی انرژی پرانیک در بدن، خلاقیت و تحریی سلامتی در بدن می گردد. بنابراین صرفا با انجام تکنیک فعال سازی، آدمک ذهنی تعادل در بدن، ذهن و روان پدید می آید این فعال سازی موجب می شود که تمام خصوصیات و توانمندی های فرد افزایش یابد در تحقیقات انجام شده در این روش، آمار افزایش حافظه، خلاقیت، سلامتی فکری و جسمی، تجربیات را حسی، تجربیات خروج از بدن، تجربه آگاهی برتر، آگاهی خالص و سیاری از تجربیات خاص و منحصر به فرد را موجب می شود.

زمانی که آگاهی در اندام های بدن به چرخش در می آید پرانا در آدمک ذهنی به گردش در می آید و این موجب می شود که انرژی در بدن ها غیر از بدن فیزیکی تحریک شود و فرد تجربه ای فراتر از تجربیات قبلی و فیزیکی خود داشته باشد. رویا بینی و تسلط بر خواب، دروازه های به دنیای خواب و تجربیات دنیای دیگر است.

 تجربه متضادها 

سرما و گرما، درد، لذت، سنگین و سبکی تعادل را در بدن ایجاد می کند. در مکتب های قدیمی چین معتقدند که انرژی یین و یانگ در طبیعت و بدن ما وجود دارد و هنگامی که تعادل این انرژی ها در بدن بهم بخورد موجب بیماری می شود. با انجام تجربه متضادها، حسی متفاوت از حس ها ایجاد می شود. متغیر بودن همه تجربه ها ایجاد می شود.

و همین امر موجب تعادل و ثبات روانی و جسمی در فرد و اطرافیان می گردد. در اطرافیان بدین دلیل که هر اندیشه ای که داشته باشیم امواج از ما بیرون می رود و روی دیگران تاثیر می گذارد و هر گونه امواجی که از دیگران بیرون می آید، مغز انسان آن را دریافت میکند و بصورت اندیشه در می آورد.

اگر ما فکر خوب و اندیشه خوب داشته باشیم امواج خوب و از ما ساطع می شود و تاثیر خوب بر دیگران (اطرافیان) و نزدیکان خواهد داشت. تحریک آدمک ذهنی موجب تسویه و پاک شدن ذهن و زدودن افکار مزاحم می شود. تصورها و باور های شخصی تغییر می کند و اندیشه پاک در او ایجاد می گیرد. این وسیله قدرتمند (تحریک آدمک ذهنی) می تواند

در جهت اهداف و قصد های شخصی و روزانه قرار گیرد. یعنی برای رسیدن به اهدافمان می توانیم آدمک ذهنی را در جهت رسیدن به آن هدف بر نامه ریزی کنیم. برنامه ریزی آدمک ذهنی فقط در سطح امواج تتا صورت می گیرد این اهداف می توانند یک هدف کاملا مصنوعی مثل خودشناسی، خداشناسی، شفا بخشی (انرژی درمانی)، ارتباط با راهبر درون اشراق _ مکاشفه تجربه خالص آگاهی یا هدف های مادی مثل موفقیت های شغلی،  موفقیت های مالی ثروت یا هدف های ذهنی همانند یادگیری زبان،یادگیری هنرها چه ذهنی و چه جسمی مثل نقاشی، شنا، دو ومیدانی، فوتبال باشد.

هدف هایی روش تقویت انرژی های معنوی

هدف هایی را که با این روش می توانیم بسیار کسب کنیم می توانند بسیار وسیع و آنچه خودمان می خواهیم باشد در برنامه ای که هم اکنون در اختیار داریم قدم هایی که بر میداریم:

گام اول تقویت انرژی های معنوی:

تقویت انرژی های معنوی و آموزش تکنیک های فعال سازی ذهنی، آموزش مهارت های تجسم خلاق طریقه هدف یابی، تجربه تضادها تعادل جسمی و روانی

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

گام دوم تقویت انرژی های معنوی:

این گام این گام در لذت بردن از زندگی آماده شده است. زندگی مصنوعی، ارتباط با راهبر درون، پاک کردن خاطرات مزاحم، تجربه دوست داشتن، لذت بخش کردن زندگی، هدف هایی مثل لاغری، ترک سیگار و یا مواد مخدر و الکل، تسلط بر احساسات تجربه خوشبختی و تقویت انرژی های معنوی

گام سوم تقویت انرژی های معنوی:

✔️ تقویت انرژی های معنوی تسلط بر محیط کار و زندگی

✔️ تقویت انرژی های معنوی و بهبود وضعیت مالی

✔️ تقویت انرژی های معنوی و از بین بردن استرس های شغلی و محیطی

✔️ تقویت انرژی های معنوی و اعتماد به نفس قطعی در هر جا

✔️ تقویت انرژی های معنوی و فروش بیشتر در هر زمینه مالی و سرمایه گذاری

هر گام چهار جلسه است در مجموع 12 جلسه در دوره های حضوری در هر جلسه نیز جهت تمرینات منزل نوار داده می شود.

این تجربه، تجربه خویشتن واقعی است از اینکه تمام محدودیت هایی که برای خود قائل شدیم یا دیگران برایمان قائل شده اند رهایی یابیم. هرگز چنین دوره ای را تجربه نکرده اید. در این دوره ما متوجه می شویم که مخلوق ضعیف و زبون نیست بلکه مخلوق خداوند هستیم.

قادر می شویم که بر خودمان و بر خود حکمرانی کنیم. حاکمان کسانی هستند که بر خویشتن تسلط دارند و می توانند افکار و احساسات درون خود را کنترل کنند میتوانند دنیایی خود را تغییر دهند. همانگونه که حضرت عیسی (ع) فرمود فکرت را عوض کن زندگیت عوض خواهد شد. زندگی ما برگرفته شده از فکرمان است.

آنچه اتفاق می افتد، فقط باز تاب درون ماست اگر شرایط بیرون بر وفق مراد نیست بدلیل این است که در درون بر افکار و احساسات خود تسلط نداریم و افکار و احساسات بدون تسلط و خواست ما در ذهن جریان دارند. و همانگونه نیز مولانا می گوید:

ای برادر تو همه اندیشه ای              مابقی خود استخوان و ریشه ای؟

آنچه واقعی است اندیشه و فکر انسان است و اگر آن تغییر کند همه چیز تغییر خواهد کرد و اگر تغیر نکند مانند خاری که بر دیوار می نهند بی ارزش و زبون خواهد بود.

تقویت انرژی های معنوی: (انرژی درمانی _ تکنیک های شفا دهی)

شفا با انرژی درمانی یک روش جذاب و همچنین مورد بررسی و تحقیق در حوزه بهبود و بهبودی است.

شفا با انرژی درمانی

شفا با انرژی درمانی یک روش جذاب و همچنین مورد بررسی و تحقیق در حوزه بهبود و بهبودی است. این رویکرد، که اصطلاحاً به عنوان “انرژی درمانی” شناخته می‌شود، بر ایده این تکنیک تأثیرگذار است که انرژی درونی بدن و ذهن فرد را تنظیم کرده و از طریق این روند به شفا و بهبودی فیزیکی و روحی کمک می‌کند. شفا با انرژی درمانی بر اساس اعتقاد به وجود یک انرژی حیاتی در داخل ما، که به عنوان “چی” نیز شناخته می‌شود.

که می‌تواند بهبودی و توازن را در سطوح مختلف وجود ایجاد کند استوار است. با اجرای تکنیک‌های خاصی مانند تعادل انرژی‌ها، رفع انسدادهای انرژی، و ارتقاء جریان انرژی مثبت، شفا با انرژی درمانی به فرد کمک می‌کند تا تعادل داخلی خود را بازیابی کند و همین امر به عنوان یک ابزار مؤثر در بهبود علائم فیزیکی و احساسی شناخته می‌شود.

 

شفا با انرژی درمانی یک رویکرد جدید به درمان و بهبودی است که بر ایده‌ استفاده از انرژی برای تعادل و بهبودی فیزیکی، روحانی، و روانی انسان تمرکز دارد. در این رویکرد، انرژی از طریق رسانه‌های مختلف مانند دستان، چاکراها، و فیلدهای انرژی بدن جریان داده می‌شود.

از روش‌های مختلفی چون ریکی، توانگری، و کار با چاکراها برای افزایش جریان انرژی و تعادل در سیستم انرژی‌ بدن استفاده می‌شود. این شیوه درمانی به‌ عنوان یک مکمل به درمان‌های سنتی به‌ کار می‌رود و در کمک به افراز انرژی مثبت و کاهش انرژی منفی برای حفظ سلامتی و شفا مؤثر است.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله تقویت انرژی های معنوی نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید

شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!!

 برای درمان دردهای خود هرچقدر که دارو مصرف میکنید به نتیجه ای نمی رسید؟

می خواهید روشهای جایگزین درمان را بیاموزید؟

درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید.

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند.شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می شود.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

تکنیک فوق العاده از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا

آلودگی هوا و از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا - آلودگی هوا یکی ...

چگونه از پروتکل انرژی درمانی تیک صورت‌ استفاده کنیم؟

پروتکل انرژی درمانی تیک صورت‌ - پروتکل انرژی درمانی تیک صورت یک روش نوین ...

لمس درمانی چيست؟

لمس درمانی در سال های اخیر استفاده از روش های طب مکمل و جایگزین ...

4 تمرین برای حساس کردن انرژی دستان خود و آغاز انرژی درمانی

حس کردن انرژی دستان خود با تمرین و آموزش امکان پذیر است در مقاله ...

انرژی درمانی آرام چیست؟

انرژی درمانی آرام - شفاگر،  در زمان انرژی درمانی پرانا یا انرژی حیاتی یا ...

اصول انرژی درمانی چیست؟

انرژی درمانی چیست؟ قانون نیروی حیات و قانون خود بهبودی از اصول انرژی درمانی ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه