دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

تماس شفابخش چیست؟

تماس شفابخش چیست؟دکترآرام, تجسم خلاق, خلق آینده

تماس شفابخش چیست؟

تماس شفابخش چیست؟

تماس شفابخش روشي است كه از طريق تماس دست‌ها صورت مي‌گيرد و بايد آن را ديد تا باور كرد. هر انساني مي‌تواند تا حدود خيلي كمي روي شما يا ديگران چنين اثري بگذارد. شما نيز مي‌توانيد پاسخ شفابخشي بدن خود را به طور قابل توجهي افزايش دهيد.

تأثير اين شيوه آن قدر فوري و فوق‌العاده است كه مي‌توانيد به وضوح قرار گرفتن صحيح و خودكار استخوان‌ها در بدن را مشاهده نماييد. تنها يك تماس ملايم لازم است. به هيچ وجه نبايد نگران شيوه صحيح انجام كار باشيد. علاوه بر آرايش ساختار بدن، درد و تورم نيز به سرعت كاهش پيدا مي‌كند. اندام‌ها، سيستم‌ها و غدد نيز متوازن مي‌شوند.

تماس شفابخش چیست؟دکترآرام, تجسم خلاق, خلق آینده

تماس شفابخش چیست؟

تماس کوانتومی

براي اين كه بتوانيد از تماس كوانتومي استفاده كنيد، كافي است تكنيك‌هاي مختلف تنفس، انواع مختلف مديتيشن براي آگاهي از بدن و وضعيت‌هاي قرار گرفتن دست را فرا بگيريد. با به كارگيري اصول و تكنيك‌هاي اين كتاب مي‌توانيد فقط ظرف يك روز متخصص بسيار ورزيده‌اي شويد.

علت آن است كه توانايي شفابخشي جزيي از جوهر و طبيعت آدمي است. همان طور كه اتومبيل‌هاي توليد شده در انتهاي خط توليد همگي به چرخ، پنجره و در مجهز هستند، توانايي شفابخشي يك‌ديگر به طور خودكار در درون سيستم انسان وجود دارد. همانطور كه كودكان مي‌توانند راه بروند، زبان بياموزند، بخندند، گريه كنند و عشق بورزند، همگي ما مي‌توانيم تبديل به انسان‌هايي شفابخش شويم.

بعد از يادگيري تماس كوانتومي ديگر آن را فراموش نخواهيد كرد. اين فرآيند بسيار شبيه ياد گرفتن دوچرخه سواري است. قبل از شروع كار اصلاً به نظر نمي‌رسد بتوان روي دو چرخ نازك، راست ايستاد. در ابتدا اين كار مثل معجزه به نظر مي‌رسد، ولي بعد از مدتي كاملاً طبيعي و قابل انتظار مي‌شود.

وقتي براي اولين بار نتايج تماس كوانتومي را مشاهده مي‌كنيد، تجربه شما اغلب شگفت‌انگيز و فراموش ناشدني خواهد بود. مثل دوچرخه سواري، چيزي كه شبيه به معجزه و دشوار به نظر مي‌رسيد، طبيعي و قابل انتظار خواهد شد. علاوه بر اين، وقتي كه مي‌بينيد مي‌توانيد به ديگران كمك كنيد تا شفا پيدا كنند، رضايت و شادي وصف‌ناپذيري به شما دست مي‌دهد. اين كلام مرا به خاطر داشته باشيد: “معتقدم مي‌توانيد اين شادي را به ديگران منتقل كنيد.”

ديپاك چاپرا مي‌نويسد: ”براي شفابخشي بهتر، بايد به تمامي سطوح درشت بدن مثل سلول‌ها، بافت‌ها، اندام‌ها و سيستم‌ها دست يابيد و ذهن و ماده را به توازن برسانيد. اين جا نقطه‌اي است كه هوشياري اثر واقعي خود را نشان مي‌دهد.“

به اعتقاد من نقطه‌اي وجود دارد كه در آن هوشياري و ماده با يك‌ديگر منطبق مي‌شوند. اين محل تلاقي را بايد در سطح كوانتومي (ريز اتمي) جستجو كرد. از طريق عشق و نيت خود مي‌توانيم به اين

اتصال فوق‌العاده بين ذهن و ماده دست يابيم. با مهار نيروي فطري عشقمان مي‌توانيم خود فرآيند شفابخشي بدن را فعال سازيم. از DNA گرفته تا استخوان‌ها، همه سلول‌ها و سيستم‌ها به طور خودكار به ارتعاشات شفابخش عشقمان پاسخ مي‌دهند.

قبل از اين كه به تماس كوانتومي بپردازيم، لازم است چند مطلب جالب را در اين ارتباط بيان كنم:

متخصصان تمامي شيوه‌هاي شفابخشي در ايالات متحده، كانادا و اروپا كه در زمينه تماس كوانتومي مطالعه كرده‌اند ابراز داشته‌اند اين شيوه تا حدود زيادي قدرت يا بازدهي شيوه درماني آن‌ها را افزايش مي‌دهد. متخصصان فن ماساژ اين روش را شكلي مؤثرتر از درمان فيزيكي مي‌دانند. متخصصان طب سوزني نيز به اين‌جانب گفته‌اند اين شيوه همانند شكل پيشرفته طب سوزني است. استادان ريكي آن را ”قدرت بخش ريكي“ يا ”شارژ سريع ريكي“ مي‌نامند.

تماس شفابخشي با بسياري تكنيك‌هاي ديگر راحت تركيب مي‌شود و تأثير آن‌ها را افزايش مي‌دهد. بعضي از اين تكنيك‌ها عبارتند از ماساژ، شياتسو، جين شين دو،

طب فشاري، قطبيت, خاجي جمجمه‌اي، تماس درمان بخش، تماس شفابخش و غيره.

تماس كوانتومي براي افرادي كه قبلاً در زمينه شفابخشي هيچ گونه آموزشي نديده‌اند، روش درماني مستقل و شگفت‌انگيزي است.

اين شيوه شايد ساده‌ترين تكنيك شفابخشي باشد كه مي‌توان آن را ياد گرفت. تقريباً همه مي‌توانند بعد از دو روز آموزش، در زمينه شفابخشي كارهاي فوق‌العاده‌اي انجام دهند. اين روش خيلي ساده است و همين كتاب آن را به شما مي‌آموزد. كودكان معمولاً اين تكنيك را سريع ياد مي‌گيرند.

تماس كوانتومي ما را قادر مي‌سازد تا حدود زيادي درد و رنج دوستان و عزيزانمان را كاهش دهيم. اين روش به معناي واقعي يكي از مهارت‌هاي اساسي زندگي است كه همه بايد آن را بشناسيم.

اگر از من بپرسند مي‌خواهي كجا زندگي كني، مي‌گويم جايي كه مردم اعتقاد داشته باشند واقعاً چيزي به نام شفابخشي وجود دارد. دوست دارم در دنيايي زندگي كنم كه شفابخشي در سرتاسر آن به كار گرفته مي‌شود و بتوان اصالت بشريت و طبيعت پاك و سخاوتمند او را به راحتي ابراز نمود.

بنا به دلايلي كه ذكر شد و بسياري از اميال بشردوستانه خود، شما را به اين سفر اكتشافي شگفت‌انگيز كه همان كشف تكنيك تماس كوانتومي است، دعوت مي‌كنم.

”دانستن همه چيز كار مهم و بزرگي نيست، بلكه چيزهاي مهم را بايد دانست.“

تماس شفابخش چیست؟

چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟

این دوره به هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری می باشد و در موسسه تجسم خلاق به نشانی :

 تهران ، میدان هفت تیر ، خیابان قائم مقام فراهانی، پلاک ۳۹، ط اول برگزار می شود.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت حضوری برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

مار های آتشی (کندالینی)

 مار های آتشی (کندالینی) مار های آتشی (کندالینی) آتش مارهای کندالینی مار های آتشی (کندالینی) یا ...

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم شاهکاری که زندگیتان را متحول می سازد

ایجاد آرامش با هیپنوتیزم - عملکرد هیپنوتیزم در به دست آوردن آرامش قابل انکار ...

طب سوزنی و تأثیرات شگفت انگیز آن بر بدن انسان

طب سوزنی (Acupuncture) در درمان بسیاری از بیماری ها مؤثر است این نکته را ...

این ریلکسیشن اصلا چی هست؟

این ریلکسیشن اصلا چی هست؟ چند بار شده که در تختخواب دراز بکشید و ...

مدیتیشن یک تکنیک ذهن بدن است

مدیتیشن یک تکنیک ذهن بدن است - که در آن شخص به آرامی توجه ...

تاثیر مثبت مراقبه و مدیتیشن بر سلامتی (در مقیاس ژن)

تاثیر مثبت مراقبه و مدیتیشن بر سلامتی مراقبه اثرات سودمندی بر سلامتی دارد. دانشمندان ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه