دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

آموزش تمرینات مخصوص هاله بینی

آموزش تمرینات مخصوص هاله بینی

تمرینات مخصوص هاله بینی – هاله بینی یک پدیده جذاب و شگفت‌ انگیز در زمینه روان‌شناسی و قدرتهای چشم سوم است که بسیاری از افراد به دنبال درک و تجربه آن هستند. این پدیده به طور کلی به تصویرهای نورانی و رنگارنگ اشاره دارد که مردم ممکن است در اطراف اشیاء یا افراد ببینند، اما این تجربه به عنوان یک واقعیت به دنباله یا اتفاقات عجیب ناشی از هاله بینی معروف است.

در این مقاله، قصد داریم به بررسی تمرینات مخصوص هاله بینی و فراز و نشیب‌های مختلف آن بپردازیم و سعی کنیم به تفهیم چگونگی و اصول این تجربه‌های بصری بپردازیم. هاله بینی نه تنها یک پدیده ویژه از نظر ذهن‌ شناسی است، بلکه می‌تواند نقش مهمی در شناخت و درک عمیق‌تر روان‌ شناختی افراد ایفا کند.

تمرینات مخصوص هاله بینی – مشاهده هاله انرژی یا Aura به عنوان یک تجربه روحی و انرژیایی وجود دارد، اما توجه داشته باشید که این مسئله به عنوان یک پدیده معتبر علمی توسط جامعه علمی مورد قبول نیست و بسیاری از افراد علمی به این مسائل با شک گرایی می نگراند.

اما اگر به دنبال تجربه مشاهده هاله انرژی خود هستید، می‌توانید با استفاده از تمرین‌هایی که در فرهنگ‌ها و ادیان مختلف وجود دارد، به این تجربه نزدیکتر شوید. مهمترین نکته این است که این تجربه بسیار شخصی است و هیچ تایید علمی قطعی در این زمینه وجود ندارد.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

تمرینات مخصوص هاله بینی: چگونه هاله های دیگران را ببینیم 

برای این تمرین به یک شریک و یک دیوار سفید نیاز دارید. از شریک خود بخواهید در مقابل دیوار سفید بایستد، اما آن را لمس نکند، تنها کافیست که خیلی نزدیک آن بایستد. از شریک خود دور بایستید تا بتوانید او را کامل از سر تا پا، و پس زمینه سفید پشت وی را کامل ببینید.
پاهایتان را که محکم برروی زمین قرار گرفته احساس کنید و بر روی نفس کشیدن خود تمرکز کنید. چشمان خود را برای چند ثانیه ببندید. سپس چشمان خود را باز کنید و با تمرکز ملایم به شخص وی را به گونه ای که در یک نگاه تمام بدن او ببینید.

بدون عجله و با آرامش نگاه کنید، منفعلانه به هر چیزی که پیش می آید توجه کنید. هیچ تلاشی برای دیدن چیزی که نباید وجود داشته باشد نکنید، فقط اجازه دهید هر چیزی که در لحظه به وجود می آید. به چشمتان بخورد. شما شروع به دیدن میدان انرژی در اطراف سر و قسمت بالایی بدن خواهید کرد.

این ناحیه ای از بدن است که به راحتی قابل مشاهده است. در ابتدا، مانند یک موج گرما، بی رنگ به نظر می رسد. با گذشت زمان، رنگ ها را مشاهده خواهید کرد و دیگر نیازی به پس زمینه سفید نخواهید داشت. دیدن هاله ها نیازمند زمان و تمرین اختصاصی است. اما، هر کسی می تواند یاد بگیرد که میدان انرژی انسان را تشخیص دهد.

آموزش تمرینات مخصوص هاله بینی

دیدن هاله ها نیازمند زمان و تمرین خاص هست تا بتوانید این قدرت را کسب کنید.

 

تمرینات مخصوص هاله بینی

اولین تمرین از تمرینات مخصوص هاله بینی: در بخش هاله بینی توضیح داده شد که برای دیدن هاله باید حساسیت چشم‌ها را بالا برد؛ در زیر تمرینی برای افزایش حساسیت چشمها ارائه می‌شود برای انجام این تمرین شما باید از کاغذهای سیاه و سفید استفاده نمائید:

با کاغذ سیاه رنگ مربع شکل به ضلع 15 اینچ شروع کنید و روی آن مربع 14 اینچ از کاغذ سفید قرار دهید سپس از ورقه‌های کاغذ یک اینچ کم کنید و یک در میان روی هم بچسبانید تا به یک مربع سیاه 1 اینچ در مرکز برسید. نمودار را در مقابل چشمان خود در یک اطاق روشن روی دیوار قرار دهید و در حالت ریلکس راحت، وضعیت نشسته حدود 180 سانتی متری دیوار قرار بگیرید، حالا به مرکز آن نگاه کنید و بصورت ذهنی تصور کنید که نمودار در حال حرکت بوده و به سوی شما کشیده میشود.

در صورتی که بطور صحیح انجام دهید اینگونه به نظر میرسد که شما به داخل یک تونل نگاه میکنید و در مرحله بعد تصور کنید که نمودار از شما دور میشود و دوباره به محل اصلی خود بر میگردد. از آنجائیکه عضلات چشم شما در طی این تمرین ممکن است کمی خسته شوند، بنابراین این تمرین را بیش از 10 تا 15 دقیقه در هر بار انجام ندهید، اما بطور روزانه بایستی انجام شود.

– اگر شما از عینک استفاده می‌کنید در طول تمرین آن را استفاده نمائید اما بدانید که بعد از مدتی تمرین ممکن است قدرت دید شما بهتر شود؛ مربع های هم مرکز با اثر سایکوترونیکی ارتعاشات شما را نیز افزایش میدهند.

دومین تمرین از تمرینات مخصوص هاله بینی: در این تمرین  از تحریک سلولهای استوانه‌ای و مخروطی ” پارافووا ” یعنی سلول های مربوط به دید محیطی با کمک فیلترهای آبی و قرمز استفاده می شود. با نگاه کردن به آسمان بوسیله فیلتر صافی آبی رنگ به مدت چند دقیقه دید محیطی شما نسبت به طول موج های کوتاه آبی و بنفش حساس شده و طول موجهای بلندتر قرمز و نارنجی حذف میشوند.

نگاه کردن بوسیله عینک های ایمنی قرمز رنگ، بینایی شما را برای دید در شب و محیط های کم نور عادت میدهد.

تمرینات مخصوص هاله بینی: تمرین دیدن هاله‌های تک رنگ

برای این تمرین، یک محیط مناسب و راحت انتخاب کنید.

چند برگه کاغذ رنگی (بهتر است از نوع براق) بردارید. ابتدا از رنگ قرمز استفاده کنید، زیرا دیدن هاله این رنگ نسبت به سایر رنگ‌ها آسان‌تر است.

برای انجام تمرین، از یک کتاب قطور استفاده کرده و برگه کاغذ را دور آن بپیچیده و در فاصله 1.5 متری خود بر روی یک میز قرار دهید.

از یک لامپ 100 وات معمولی به عنوان منبع نور استفاده کنید، به گونه‌ای که نور از پشت شما به سمت سوژه بتابد.

زمینه پشت سوژه را به رنگ سفید انتخاب کنید.

حالا به حالت وانهادگی بروید و بعد از رفتن به حالت آلفا، چشمان خود را به آهستگی باز کنید. به سوژه نگاه کرده و از خیره شدن مستقیم به آن خودداری کنید. هاله تک رنگ به مرور زمان ظاهر خواهد شد.

توجه داشته باشید که اگر در اولین تلاش موفق نشدید، تمرین را تکرار کنید و از تلاش خسته نشوید. دیدن هاله در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد و برخی افراد ممکن است زودتر به دیدن آن برسند.

افرادی که عینک دارند، ممکن است به نسبت سریعتر انرژی‌ها را رویت کنند، این امر به خاطر استفاده از سلول‌های کناری چشم در هنگام دیدن توسط آن‌ها است.

توجه داشته باشید که برای دیدن هاله در موجودات زنده، که بسیار ظریف‌تر و سیال‌تر از ماده هستند، حتماً باید این تمرین را انجام داده باشید.

تمرینات مخصوص هاله بینی:  کنش‌های ارتقاء دید و دیدن هاله گیاهان 

تمرینات مخصوص هاله بینی دیدن هاله‌ی موجودات زنده به دلیل ظرافت میدان انرژی اطراف آنها ممکن است کمی چالش‌ برانگیز باشد.

1. برای شروع تمرینات مخصوص هاله بینی در ابتدا از خداوند بزرگ کمک و موفقیت روزافزون در امور معنوی و مادی را در زندگی خود و دیگران بخواهید.

2. برای انجام تمرینات مخصوص هاله بینی به یک مکان ساکت و خلوت را انتخاب کنید.

3. همیشه از رنگ قرمز به دلیل سادگی برای دیدن هاله استفاده کنید.

4. یک یا دو شاخه گل سرخ را انتخاب کرده و آن را در فاصله 1.5 متری از خود قرار دهید. سعی کنید پس‌ زمینه سوژه سفید باشد.

5. روی یک صندلی راحت قرار بگیرید و به حالت وانهادگی بروید.

6. بعد از قرار گرفتن در سطح آلفا، به آهستگی چشمان خود را باز کنید و باز هم با دید محیطی به سوژه نگاه کنید.

7. اگر تمرینات مخصوص هاله بینی را به خوبی انجام داده باشید، به راحتی می‌توانید چتر هاله‌ی گل را تشخیص دهید و حالا می‌توانید از انواع گیاهان با رنگهای مختلف استفاده کنید.

برای احساس انرژی در فضا، محیط ساکتی را در طبیعت انتخاب کرده و طاق باز و دراز بکشید. سر خود را در سایه قرار دهید. حالا به حالت آلفا بروید و به آهستگی چشمان خود را باز کنید تا انرژی‌ها را در فضا احساس کنید.”

آموزش تمرینات مخصوص هاله بینی

دیدن هاله‌ی موجودات زنده به دلیل ظرافت میدان انرژی اطراف آنها ممکن است کمی چالش‌ برانگیز باشد.

تمرینات مخصوص هاله بینی: تقویت قدرت هاله بینی

تمرینات مخصوص هاله بینی در اینجا تمرین دیگری برای توسعه بیشتر قدرت هاله بینی شما آورده می شود. این تمرین میتواند بدون استفاده از هرگونه وسیله و شیئی و فقط با بدن شما و خورشید یا ماه انجام شود.  درست زمانی که خورشید در زمان طلوع در حال ظهور باشد به مدت کوتاهی مستقیما به آن خیره شوید و به تدریج این زمان کوتاه را همچنانکه به تمرین عادت میکنید افزایش دهید؛ بعد از چند ثانیه خیره شدن مستقیم به خورشید، چشمان خود را ببندید.

یک نقطه که میتواند تصویر خورشید باشد در سیاهی مقابل چشمان شما ظاهر خواهد شد؛ توجه خود را بر روی این تصویر متمرکز کنید. سعی کنید آن را ثابت نگهدارید، آنرا به طرف خود نزدیکتر و نزدیکتر بکشید، بتدریج شما میتوانید تصویر را به حوزه دید خود نزدیکتر و نزدیکتر کنید تا اینکه آن شبیه به یک آیینه درخشان شود.

در این آیینه روشن شما ممکن است انعکاس صورت خودتان، اشیاء مختلف، چهره افرادی که مورد علاقه شما میباشند و یا حتی روح‌های راهنما را ببینید؛ شما می‌توانید این تمرین را به جای خورشید با ماه نیز انجام دهید.

 

 

دکتر آرام طی دوره هایی که در تجسم خلاق برگزار می کنند این دوره را در طی 5 جلسه برگزار می نمایند.

در طی این دوره شما با اصول علمی و عملی هاله بینی آشنا می شوید.

انجام تمرین های مربوط به این استعداد درونی را در شما تقویت می کند.

این دوره شامل تکنیک ها و تمرین های صوتی و تصویری می باشد.

کسانی که نمی توانند این دوره را در مرکز تجسم خلاق حضور داشته باشند می توانند از پکیج غیرحضوری دوره استفاده نمایند.

پکیج شامل فیلم های آموزشی و تکنیک های صوتی و جزوات آموزشی دکتر آرام می باشد.

برای آگاهی از نزدیک ترین زمان برگزاری دوره هاله بینی با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

چشم زخم یا نظر زدن چیست؟

نظر زدن چیست؟ نظر زدن اصطلاحی است که برای توصیف جریان ارتعاشات راجا – ...

چشم سوم چیست؟ (0 تا 100 چشم سوم)

چشم سوم چیست؟ چشم سوم پدیده ای است که ممکن است برای شما چیزی ...

روشن بینی یا کشف توانایی‌های پنهان

روشن بینی، دیدن اشیاء و موجودات ماورائی کلمه روشن‌بینی به معنی واضح دیدن و ...

تمرینات و رازهای هاله بینی با چشم سوم

هاله بینی با چشم سوم مفهوم "هاله بینی" به وسیله چشم سوم یا همان ...

دیدن موجودات ماورایی: بینش به ماورا و جادوی دنیای مخفی

دیدن موجودات ماورایی - روشن‌ بینی و دیدن موجودات ماورایی اغلب به عنوان یک ...

راه های فعال کردن چشم سوم: راهی به سوی عجایب دنیا

راه های فعال کردن چشم سوم - هر عملی اصولی دارد و باز کردن ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه