دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

یک تکنیک عالی برای تقویت سریع حافظه با هیپنوتیزم

یک تکنیک عالی برای تقویت سریع حافظه با هیپنوتیزم

تقویت سریع حافظه با هیپنوتیزم – شب های امتحان روزهای که مجبوریم درس های زیادی را همزمان بخوانیم و یا بخاطر وضعیت کاری خود نیاز داریم که موارد زیادی را به خاطر بسپاریم اما بخاطر مشغله زیادی، خستگی و یا نداشتن وقت کافی آرزو می کنیم که قدرت مافوق بشری داشته و بتوانیم همه چیز را به آسانی به خاطر بسپاریم. خوب با این یک تکنیک فوق العاده هییپنوتیزم می توانید به سرعت حافطه خود را تقویت کنید و بتوانید خود را از شر تکرارهای بی مورد و فراموشی های دردسر ساز رها سازید.

امروزه در بسیاری از زمینه های موجود برای بهبود قدرت جسمانی و یا فکری تقویت تمرکز و تقویت سریع حافظه با هیپنوتیزم همچنین برای بهبود کنترل بدن و ذهن از هیپنوتیزم استفاده می کنند مثلا ورزشکاران از آن دسته افرادی هستند که به خوبی با قدرت هیپنوتیزم آشنا بوده و اصولا از آن برای بهبود عملکرد خود در حین مسابقات استفاده می کنند.

اینکه شما هم شاید همیشه به این فکر کنید گاهی اوقات نمی توانید استفاده کاملی از توانایی های ذهنی خود ببرید و یا استعداد هایتان به خاطر وجود استرس آسیب های که افکار مزاحم و نا بجا به شما وارد می سازد تکنیک داشتن حافظه‌ ای قوی با هیپنوتیزم  می تواند به شما برای تقویت سریع حافظه با هیپنوتیزم کمک نماید و پیشنهادهای زیر برای کمک به داشتن حافظه ای بهتر طراحی شده است.

 

حافظه‌ ای قوی و تقویت سریع حافظه با هیپنوتیزم

✔️ من دارای توانایی یادآوری واضح و مشخص تمامی چیزها هستم.

✔️ با شروع این تکنیک تقویت سریع حافظه با هیپنوتیزم از همین الان، حافظه‌ ی من به شدت بهبود می‌ بخشد.

✔️ من از فراموش کردن چیزها خود را رها می‌کنم. من می‌ فهمم که صرف نظر از اینکه چند وقت پیش افراد را دیده‌ ام نام آن‌ ها را به راحتی به یاد می‌ آورم.

✔️ من به سرعت تاریخ و مکان‌ ها را به یاد می‌ آورم.

✔️ من بدون زحمت چیزهایی را که مدت‌ ها پیش رخ داده بود به یاد می‌ آورم.

✔️ من حوادثی را که مدت کوتاهی پیش رخ داده است را با جزئیات کامل به یاد می‌ آورم.

✔️ من به حافظه‌ ام برای یادآوری تمامی چیزها به هنگام نیاز داشتن به آن‌ ها اعتماد می‌کنم.

 

یک تکنیک عالی برای تقویت سریع حافظه با هیپنوتیزم

فراموشی برای مغز بی معناست فقط قدرت دسترسی ما به اطلاعات است که محدود شده است

تقویت سریع حافظه با هیپنوتیزم باور ذهن به عنوان یک ویدیویی قدرتمند

✔️ ذهنم به شکل کامل و بی ‌نقصی عمل می‌کند. مغزم همچون دستگاه ویدئو است و هر آنچه را که می ‌بینم، می‌ شنوم، مزه، لمس یا احساس می‌کنم را ذخیره می‌کند. مغزم همچنین تمامی ایده‌ هایم را ذخیره می‌کند. اطلاعات در مغزم قرار می ‌گیرد و من دسترسی کاملی به تمامی اطلاعات موجود در آن دارم.

✔️ این ذهن و مغز من است ….. و می‌ خواهم از توانایی آن برای پیدا کردن اطلاعاتی استفاده کنم که در جستجوی آن هستم یا به آن نیاز دارم. حافظه‌ ی کوتاه مدت من کامل و شفاف است. حافظه‌ ی بلند مدت من زمانی که به آن احتیاج دارم در اختیار من است.

✔️ از حالا به بعد هر زمان که نیاز به یادآوری هر گونه اطلاعاتی پیدا می‌کنم فقط آرام می‌شوم و اطلاعات ذخیره شده با شفافیت کامل به ذهن خودآگاهم رسوخ پیدا می‌کند. روز به روز توانایی ‌ام برای یادآوری حوادث و تمامی اطلاعات قویتر و سریعتر می‌شود.

✔️ من اعتماد به نفس بیشتری در توانایی ‌ام برای یادآوری تمامی چیزهایی که می‌ دانم بدست می ‌آورم. من بسیار باهوش هستم و ذهنم قوی و نافذ است. حافظه و توانایی ‌ام برای استفاده از آن عالی است. حالا من دارای حافظه‌ ی قوی‌ ای هستم.

✔️ حافظه‌ ام همچون یک دستگاه ویدئو است. حافظه‌ ام هر آنچه را که می‌ بینم و هر آنچه را که می‌ شنوم ….. تا آخرین جزئیات آن به یاد می ‌آورد. حالا تصور می‌کنم که دسترسی به حافظه همچون فشار دادن کلید PLAY بر روی دستگاه ویدئو است ….. من می ‌توانم هر آنچه را که ضبط می‌کنم ….. هر آن چیزی را که می ‌بینم و می ‌شنوم به سرعت و آسانی PLAY کنم.

✔️ ذهنم همچون یک کامپیوتر بسیار پیچیده با ذخیره‌ ی اطلاعاتی نامحدود است. هر آنچه را که در ذهنم قرار می‌ دهم در بانک حافظه‌ ام باقی می‌ ماند. آنچه که باید انجام دهم فکر کردن به یک کلمه‌ ی کلیدی و مهم برای دستیابی به هر نوع اطلاعاتی است که به آن نیاز دارم. ذهنم همچون یک کامپیوتر بسیار سریع و گسترده عمل می‌کند. من اطلاعات را به راحتی در آن پیدا می‌کنم.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

تقویت سریع حافظه با هیپنوتیزم (بخش بیداری)

✔️ با شمردن تا عدد پنج از هیپنوتیزم بیدار خواهم شد. هنگامی که به عدد پنج می‌ رسم، کاملاً هوشیار شده و از هیپنوتیزم بیدار می‌شوم.

⭕ یک ….. شروع به بیدار شدن از هیپنوتیزم می‌کنم.

⭕ دو ….. از محیط اطراف خود آگاه می‌شوم ….. احساس رضایت، امنیت و آرامش می‌کنم.

⭕ سه ….. منتظر رسیدن به نتایج مثبتی از جلسه‌ ی هیپنوتیزم خود هستم.

⭕ چهار ….. احساس خوش‌ بینی و تازگی می‌کنم.

⭕ پنج ….. پنج ….. پنج ….. الان کاملاً به هوشیاری رسیده و از هیپنوتیزم بیدار می‌شوم.

 

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود تقویت سریع حافظه با هیپنوتیزم ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

اثر ورزش بر حافظه

اثر ورزش بر حافظه   تحقیقات بسیاری نشان داده است که ورزش علاوه بر اینکه ابزار ...

چگونه از معجزه تقویت حافظه با هیپنوتیزم استفاده کنیم؟

تقویت حافظه با هیپنوتیزم: در این بخش می خواهیم راجع به تقویت حافظه با ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه