دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

جفت های روحی

جفت هاي‌ روحي‌. دکترآرام, تجسم خلاق, خلق آینده

جفت های روحی – ارتباطات‌ روحی: جفت های روحی وقتی مردم‌ از جفت‌های روحی صحبت‌ میكنند، معمولاً منظور آنها جفت‌های جنسی است‌؛ يعنی شخصی كه‌ بتوانند با وی ارتباط‌ جنسی و عشقی محکمی برقرار کنند: ولی جفت های روحی حقیقی هميشه‌ در يک زندگی در كنار هم‌ قرار نمیگيرند.

در بسیاری از موارد آنقدرها هم‌ به‌ جنبه جنسی ارتباط‏شان علاقه‌مند نيستند. در يک ارتباط‌ حقیقی با جفت روحی انرژی بسیار نیرومند است‌ و طرفين‌ در گسترش‌ سطح‌ انرژی خود تا سطوح ‌جدید به‌ يكديگر كمک می كنند. بسياری از اوقات‌ جفت های روحی برای مدتی كوتاه‌ مثلاً برای مدت‌ چند سال‌ فقط‌ به خاطر گسترش‌ رشد خود از طریق ‌شدت‌ انرژی هايشان‌ با هم‌ آشنا میشوند. تقريباً هميشه‌ اين‌ جفت‌ها از جنس‌های مخالف‌ هستند تا بتوانند تطبيق‌هايشان‌ را به‌ تعادل‌ برسانند. با اين‌ وجود در هر يک از زندگیها ممكن‌ است‌ نقش‌های مذكر و مونث‌ عكس‌ هم‌ باشند.

جفت های روحی در زمان‌ خواب‌ در سطوح‌ بالاتر به‌ وفور يكديگر را ملاقات‌ میكنند و‌ نوعی اتصال‌ را در آن‌ سطوح‌ حفظ‌ مینمايند. ممكن است ايجاد چنين‌ ارتباطاتی هنگامی كه‌ جفت های روحی در كالبد‌ فيزيكی قرار دارند بسيار دشوار باشد. اگر يكی از آنها كمي ‌بيشتر رشد كرده‌ باشد زمينه‌های رشد نيافته‌ شخصی كه‌ كمتر رشد كرده‌ مايه ‌آزار و رنجيدگی ديگری خواهد شد. آن‌ كه‌ بهره كمتری از انرژیهايش ‌برده‌ است‌ احساس‌ فشار مفرط‌ خواهد كرد.

ارتباط جفت روحی اما چگونه است آیا جفت روحی واقعیت دارد و همه چیز در مرود جفت روحی

واقعیت امر چیست؟ آیا جفت روحی یک اصطلاح معمول در روابط عاشقانه است یا نه واقعاً وجود دارد؟ در روابط عاشقانه تعریف جفت روحی از ارتباط قوی بین دو طرف احساس میکنند عمیقاً به سوی یکدیگر  کشیده شده و اینکه قرار گرفتنشان کنار یکدیگر تقدیرشان بوده است. نظر جنبش عصر جدید  توضیح متفاوتی از جفت روحی را اینگونه توضیح می دهد دو نفری که با یک احساس خاص را به اشتراک گذاشته گوی که چندین زندگی هست که یکدیگر را می شناسند و یک ماموریت خاص یکسان در زندگی دارند میان این دو توضیح اما تعریف جفت روحی بسیار ظریف تر است در واقع فیزیولوژیست ها عنوان می کنند که 4 مدل جفت روحی وجود دارد و اما این 4 جفت روحی کدامند.

جفت روحی دو نفری که با یک احساس خاص

جفت روحی دو نفری که با یک احساس خاص را به اشتراک گذاشته گوی که چندین زندگی هست که یکدیگر را می شناسند و یک ماموریت خاص یکسان در زندگی دارند

چهار مدل جفت روحی

جفت روحی: جفت های روحی با اتصالات کارمایی

دلیل نام گذاری این شریک های روحی اینست که افرادی که دارای این مدل از شریک های روحی هستند مانند افرادی که در یک ماموریت مشترک مشارکت داشتند. می باشند این شریک ها می خواهند دنیا را به هر نحوی تغییر دهند این مدل شریک های روحی روابط احساسی عاشقانه نداشته و در واقع یک رابطه سالم مبنی بر احترام  متقابل، صداقت و رویارویی با چالش ها هستند

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

دوره های مختلف اموزشی

خود هیپنوتیزم              دگر هیپنوتیزم

جفت روحی: شریک روح

این مورد بیشتر در میان دوستان صدق نموده مانند اینکه کسی را سالها ندیده اید  و بعد از مدتها جدایی با اولین ملاقات دوباره انگار که شما هر گز از هم دور نبوده اید جفت روحی بیشتر مانند اعضای خانواده اند که با شما در یک سوی برگه قرار گرفته اند.

جفت روحی: جفت روحی عاشقانه

این جفت ها مانند داستان های عاشقانه داخل کتابها بوده اما مانند همه داستانهای بزرگ این جفت ها هر دو چشمگیر و غیر قابل انکار هستند، آنها از هر دو رابطه روحی و جسمی بهره جسته و ارتباطی که بین آنها برقرار شده باعث شده هم لذت و هم درد دیگری را احساس نمایند.

جفت روحی: شعله های دوقلو

تا به حال آنچه که در مورد جفت های روحی عنوان نمودیم در مورد دو روح جدا از یکدیگر بوده اما شعله های دو قلو در واقع یک روحی بوده است که به دو نیمه تقسیم شده سپس در دو بدن جدا گانه پا به دنیا گذارده است این نظریه بر اساس افسانه ای است که می گوید که خدا روح انسان را کامل و بصورت مساوی زن و مرد خلق کرده است که پس از گشتن در زمین جدا شده اند سرچشمه می گیرد  و این دو نیمه همواره بدنبال پیدا کردن نیمه خود برای ارتباط و کامل شدن می گردد

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

 

مطالب مرتبط

راز چرخه كارما چیست؟

چرخه كارما - برای بررسی مفهوم‌ چرخه كارما طرق‌ مختلفی وجود دارد. در لغت ...

كارمای گروهی

كارمای گروهی - كارمای گروهی میتواند یک گروه‌ یا طبقه‌ از شهروندان‌ را در ...

كارما و رشد

کارما و رشد - هدف‌ اصلی ما در زندگی تکامل‌ است؛ با این ‌وجود ...

کارما“ karma چیست؟

کارما“ karma چیست؟ کارما“ karma چیست؟ هیچ چیز بدون علت نیست، برای هرچیز علتی وجود دارد. ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه