دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

4 تمرین برای حساس کردن انرژی دستان خود و آغاز انرژی درمانی

4 تمرین برای حس کردن انرژی دستان خود و آغاز انرژی درمانی

حس کردن انرژی دستان خود با تمرین و آموزش امکان پذیر است در مقاله ما سعی داریم به شما آموزش دهیم چگونه انرژی دست های خود را با تمرین احساس کنید تا بتوانید در انرژی درمانی از آن استفاده نمائید این تمرین ها می توانند شما را برای مراحل پیشرفته انرژی درمانی آماده سازند پس ارزش چند دقیقه وقت شما را دارد با ما همراه باشید با مقاله «4 تمرین برای حساس کردن انرژی دستان خود و آغاز انرژی درمانی».

تمرین های آمادگی برای انرژی درمانی

فهرست مطالب مقاله

تمرین‌های آمادگی برای انرژی درمانی یک راهکار موثر برای بهبود تعادل انرژی در بدن و ذهن است. این تمرینات اغلب به شکل تمرکز بر تنفس، مدیتیشن، و تمرینات ریلکسیشن انجام می‌شوند. با استفاده از تمرینات تنفس عمیق و آگاهانه، افراد قادرند انرژی مثبت را به داخل بدن خود هدایت کنند و انرژی منفی را آزاد سازند. همچنین، مدیتیشن و تمرینات ریلکسیشن می‌توانند به کاهش استرس و اضطراب کمک کنند و از طریق تمرینات انرژی درمانی، افراد می‌توانند ارتباط عمیق‌تری با انرژی مثبت داخلی خود برقرار کنند.

این تمرینات آمادگی برای انرژی درمانی به عنوان یک ابزار قدرتمند در مسیر بهبودی روحی و جسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند به تعادل انرژی و افزایش کیفیت زندگی کمک کنند. چند تمرین آموزش انرژی درمانی با دست جهت آمادگی برای انرژی درمانی، دیدن چاکراها، حس کردن هاله ها راحت و آسوده بنشینید تمرین کنید یا بایستید.

تمرین اول آموزش انرژی درمانی با دست: تمرین آغازین برای حس کردن انرژی دستان خود

  • سه نفس عمیق بکشید تا بدن تان را پرانرژی سازید.
  • در حالیکه کف دست ها رو به بدن تان و با فاصله ای برابر با عرض بدن تان از یکدیگر قرار دارند
  • دست هایتان را تا ارتفاع کمر خود بالا بیاورید.
  • عضلات دستهایتان را شل و وانهاده سازید تا انگشتان تان بطور طبیعی از یکدیگر فاصله پیدا کنند.

 

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

فعالسازی انرژی دستان شما

جهت تمرین آمادگی برای انرژی درمانی، دیدن چاکراها، حس کردن هاله ها راحت و آسوده بنشینید یا بایستید

توجه کنید که چه چیزی حس می کنید.

در حینی که دستهایتان را به آهستگی بسوی هم نزدیک می سازید،  دوباره توجه کنید که با انجام این کار چه چیزی حس می کنید. اکنون  کف دستهایتان را بسرعت بر روی یکدیگر مالش دهید و دوباره آنها را در وضعیت سابق قرار دهید. کف دست هایتان را به آهستگی بسوی هم حرکت دهید. توجه کنید که با انجام این کار چه چیزی حس می کنید. یکبار دیگر دستهایتان را بر روی هم مالش دهید و این بار آنها را با فاصله ای دوبرابر عرض بدن تان نگاه دارید. آنها را به آهستگی بهم نزدیک سازید.

چه چیزی حس می کنید؟

سرانجام دستهایتان را بر هم مالش دهید و آنها را در جلوی بدنتان با بیشترین فاصله ای که می توانید دور از یکدیگر نگه دارید.

آیا تفاوتی در نوع احساس شما بوجود آمد؟

با انجام این تمرین، شاید انرژی دست هایتان را در شکل گلوله ی نرمی در میان آنها احساس کنید. که اندازه آن، هربار که دستهایتان را به یکدیگر مالش می دهید، انرژی دستانتان بزرگتر می شود.

اگر برایتان پیش آمده که چرا چنین موضوعی اتفاق می افتد، پاسخ پرسش خود را از خود دکتر بابک بپرسید. در تمرین بعدی همین رویه را با یک یار انجام دهید تا ببینید در کنار هم چه چیزی را می توانید حس کنید.

حفظ ارتباط با کلیت بدنتان

برای حس کردن انرژی دست های خود و انجام تمرین های مورد نظر باید بدانید که بدن شما دوست شماست و تمرین زیر شما را ترغیب می کند که « در » بدنتان و با آن باشید تا گام های بیشتری در راه دوستی با آن بردارید.

تمرین دوم آموزش انرژی درمانی با دست: حس کردن انرژی دستان خود با بدن بودن

راحت و آسوده بنشینید یا دراز بکشید. خود را وانهاده سازید و آهنگ تنفس تان را کند کنید. همزمان با همگام شدن با آهنگ تنفس تان، تصور کنید که بتدریج نوری طلایی پیرامون بدن شما را فرامی گیرد.  در نتیجه افزایش آگاهی شما از عملیات آرام بخشی که درون بدنتان بوقوع می پیوندند، خود را آرام و در صلح و آرامش خواهید یافت.

بدن شما وسیله ای برای ابراز روح شما در زمین است.  شعور شما کمک کرده است تا بدن تان را آنگونه که امروز هست بسازید. شما در درون این بدن نورانی سکونت دارید، جایی که پیوسته هزاران جابجایی انرژی در آن بوقوع می پیوندد.

می توانید به کوچکترین و بزرگترین بخش های این فعالیت از طریق شبکه شعور ملحق شوید. با وانهاده شدن در درون نوری که شما را فراگرفته است، بگذارید « باشید ». می توانید این تمرین را تا هر زمانی که بخواهید ادامه دهید یا اینکه می توانید در همین حالت به اجرای تمرین بعدی بپرداید.

تمرین سوم آموزش انرژی درمانی با دست: حس کردن انرژی دستان خود با کشف اسرار بدن 

 در بدن شما اسرار بسیاری نهفته است. بدن در درون سلول های خود خاطره همه اتفاقاتی را که از لحظه لقاح تا کنون بر شما گذشته، بر شما ثبت کرده است.

توجه تان را بر اندامی معین یا بخشی از بدن تان متمرکز کنید و در ذهنتان به آن ملحق شوید. بگذارید این بخش از بدن تان به شما نشان دهد که چه چیزی را در خود ذخیره کرده است. هر چه را که به سوی تان می آید، بپذیرید. این ممکن است در شکل کلمات، تصاویر یا احساس باشد.

حس کردن انرژی دستان خود با کشف اسرار بدن 

در بدن شما اسرار بسیاری نهفته است. بگذارید با تمرکز این اسرار را بیابید

 

تمرین چهارم آموزش انرژی درمانی با دست: حس کردن انرژی دستان خود با جریان انرژی از طریق پوست 

حس کردن انرژی دستان خود پس از تمرین سوم شما می توانید به ادراک انرژی ای که از پوست شما جریان پیدا می کند، اقدام کنید. بر پوست خود به عنوان بسته ای بعنوان بسته ای محتوی آگاهی که شما را با انرژی های پیرامون تان مرتبط می سازد، متمرکز شوید. از انرژی هایی که در این لحظه شما را فراگرفته اند، آگاه باشید. همانطور که در این آگاهی وانهاده تر و وانهاده تر می شوید، ببینید که آیا می توانید بین انرژی های مختلف، تمایز قائل شوید.

یا نه. آیا انرژی ای  وجود دارد که در آن دوست ندارید یا اینکه در مورد آن احساس ناراحتی می کنید؟ بگذارید از انرژی های آرامش و عشق که در پیرامون شما جاری است، آگاه شوید. در آنها فرو بروید و جریان آنها را احساس کنید.

آنها از طریق منافذ پوست جذب آن می شوند و به تمام اندام ها و تک تک سلولهای بدن شما نفوذ می کنند. ببینید که این نیروی سودمند با جریان آزادانه ی خود نیروی حیات را به درون شما انتقال می دهد. این تمرین را در وضعیت ایستاده، نشسته و درازکش در هوای آزاد نیز به انجام برسانید.

انجام این تمرین در هوای آزاد چه تفاوت هایی دارد؟

به هنگام اجرای این تمرین، هرگونه الگوها یا ساختارهایی را که در ذهن تان می بینید، یادداشت کنید. همچنین می توانید احساسی را که بعد از انجام تمرین دارید را در بخش نظرات وبلاگ بنویسید تا دیگران نیز از آن سود ببرند. در تمرین «با بدن بودن»، سعی کنید دست کم تا زمان پایان یافتن ارتباط، مشکلات و مسایل خود را تجزیه و تحلیل نکنید. اگر دچار بیماری یا جراحتی هستید، به آنچه بدنتان ممکن است در این مورد به شما بگوید «ندای درونی» گوش فرا دهید.

اگر حالت عاطفی معین یا احساس خاصی را در جایی از بدنتان کشف کردید، بگذارید این بخش از بدنتان در مورد ادراک و احساسات تان با شما سخن بگوید. پس از پایان این ارتباط، در ذهن خود ببینید که جریان انرژی طلایی پیرامون شما به رنگ صورتی تغییر می یابد.

بگذارید این انرژی صورتی رنگ در تمام بخش های بدنتان نفوذ کند. از آن سپاسگذاری کنید. پس از پایان تمرینات بدنی، ممکن است خود را در حالتی احساس کنید که نزدیک به حالت مراقبه است. در این زمان مطمئن شوید که می توانید پاهایتان را احساس کنید.

انگشتان پاهایتان را بجنبانید. قبل از برخاستن و پرداختن به کارهای دیگر، مطمئن شوید که به هوشیاری «طبیعی» خود بازگشته اید. شاید شما هم اکنون همانند ویلیام بلیک، این احساس را دارید  که برخلاف آنچه که در ابتدا گمان می کردید، بدن تان از روح جدا نیست.

تمرین‌ های ورزشی برای تقویت انرژی دستان و حساس‌ كردن‌ دست‌ ها در انرژی درمانی

برای آن كه‌ حساس‌ كردن‌ دست‌ها و افزایش انرژی دستان آسان‌تر انجام‌ شود، می توان از تمرین‌ های ورزشی زیر نیز کمک بگیرید. این‌ تمرین‌ ها باعث‌ باز شدن‌ نصف‌ النهارهای ستون‌ فقرات‌، شانه‌ها، دست‌ها و انگشتان‌ می شود:

1ـ ورزش‌ ستون‌ فقرات‌ برای تقویت انرژی دستان:

برای فعالسازی انرژی و حساس کردن دستان خود بازوهای خود را به‌ سمت‌ جلو، بالا ببرید. ستون‌ فقرات‌ خود را ده‌ بار به‌ سمت‌ راست‌، و ده‌ بار به‌ سمت‌ چپ‌ بچرخانید.

2ـ ورزش‌ مفصل‌ ران‌ برای تقویت انرژی دستان:

مفصل‌ ران‌ را ده‌ بار در جهت‌ عقربه‌ های ساعت‌ و سپس‌ ده‌ بار، در خلاف‌ جهت‌ عقربه‌ های ساعت‌ بچرخانید.

3ـ ورزش‌ گردن‌ برای تقویت انرژی دستان:

گردن‌ خود را ده‌ بار در جهت‌ عقربه‌ های ساعت‌ به‌ سمت‌ راست‌، سپس‌ ده‌ بار در خلاف‌ جهت‌ عقربه‌ های ساعت‌ به‌ سمت‌ چپ‌ بچرخانید. این‌ تمرین‌ در افرادی كه‌ دچار انسداد شریان‌ كاروتید (شریان‌ اصلی گردن‌) هستند؛ نباید انجام‌ شود.

4ـ ورزش‌ شانه‌ برای تقویت انرژی دستان:

برای فعالسازی انرژی و حساس کردن دستان خود بازوهای خود را ده‌ بار به‌ سمت‌ جلو، و سپس‌ ده‌ بار به‌ سمت‌ عقب‌ بچرخانید.

5ـ ورزش‌ آرنج‌ و مشت‌ برای تقویت انرژی دستان:

برای فعالسازی انرژی دستان و حساس کردن دستان خود می توانید آرنج‌ های خود را خم‌ كنید و ساعد را به‌ بدن‌ نزدیک كنید. دست‌ ها را محكم‌ مشت‌ كنید. سپس‌ بازوهای خود را به‌ سمت‌ جلو حركت‌ داده‌ مشتتان‌ را باز كنید. این‌ تمرین‌ را ده‌ بار انجام‌ دهید.

6ـ ورزش‌ مچ‌ برای تقویت انرژی دستان:

برای فعالسازی انرژی دستان می توانید مچ‌ دست‌ ها را ده‌ بار به‌ سمت‌ راست‌ در جهت‌ عقربه‌ های ساعت‌، و سپس‌ ده‌ بار به‌ طرف‌ چپ‌ در جهت‌ عكس‌ عقربه‌های ساعت‌ بچرخانید.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله انرژی دستان نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

✔️ می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید

✔️ شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!!

✔️ برای درمان دردهای خود هر چقدر که دارو مصرف میکنید به نتیجه ای نمی رسید؟

✔️ می خواهید روشهای جایگزین درمان را بیاموزید؟

درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید.

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد ، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند. شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می شود.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه