دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

راه های فعال کردن چشم سوم: راهی به سوی عجایب دنیا

راه های فعال کردن چشم سوم: راهی به سوی عجایب دنیا

راه های فعال کردن چشم سوم – هر عملی اصولی دارد و باز کردن چشم سوم نیز از این قاعده مستثنی نیست چه بسا به خاطر حساسیت و تغییرات و وضعیت مخصوصی که در نتیجه فعال سازی آن در آدمی پدیدار می گردد حساسیت آن از بسیاری جهات بیشتر و مهم تر می باشد باید دقت داشت که هرگز نباید فعالسازی چشم سوم را به زور انجام داد بلکه این کار را با اصول و قواعد آن پیش برد.

هرچند که ممکن است این امر بدون دخالت و خواسته فرد هم رخ دهد مانند اتفاق و یا یه بصورت طبیعی تا حدودی باز باشد ولی باز کردن آگاهانه آن باید با شناخت و پذیرش عواقب آن صورت بگیرد. در ادامه به روش ها و راه های فعال کردن چشم سوم همچنین فواید و کارهای که باید برای این کار به آنها توجه کنید را در این مقاله می پردازیم.

روش های فعال سازی چشم سوم

فهرست مطالب مقاله

توجه داشته باشید تکرار و صبر در حین انجام این تکنیک ها برای رسیدن به موفقیت و حصول نتیجه دلخواه بسیار مهم و حیاتی می باشد.

راه های فعال کردن چشم سوم: تمرین های دیداری

در روش فعالسازی چشم سوم شما هر شب یا هر وقتی که بیکار بودید میتوانید این ناحیه را ماساژ دهید و یا حتی آنرا به آرامی بخارانید. شما میتوانید از اجسام بهم ریخته که شکل خاصی روی آنها نقش نبسته است بدنبال تصویر خاصی بگردید ،مانند اشکالی که روی سنگهای مرمر تشکیل میشوند.

اگر بعد از مدتی توانستید این تصاویر را حرکت دهید که بسیار عالی است برای مثال شما فردی را در تصویر پیدا می کنید حالا خوب دقت کنید ممکن است این فرد به شما بخندد و یا اخم کند یا به سمت شما برگردد و شما را نگاه کند و رویش را از شما برگرداند.

راه های فعال کردن چشم سوم: استفاده از فیروزه

در ادامه روش فعالسازی چشم سوم یک قطعه فیروزه را به مدت ده دقیقه بر روی خاک باغچه در آفتاب گذاشته و سپس به مدت بیست دقیقه آن را بر روی چشم سوم خویش قرار دهید. این روش می بایستی هر روز به طور متوالی تکرار گردد. چنانچه حتی یک روز فاصله بیفتد، اثر پنج روز از بین می رود.  انجام طولانی مدت روش فوق باعث باز شدن نیروی چشم سوم و رویت موجودات ابعاد دیگر و وقایع جهان های مختلف مادی و معنوی خواهد شد. البته انتظار می رود که افراد کمی از این روش طولانی مدت استفاده نمایند.

راه های فعال کردن چشم سوم: استفاده از کره کریستال

در روش فعالسازی چشم سوم ببا استفاده از کره کریستال باید گفت من خود چنین تجربه ای را ندارم، لیکن این هم روش دیگری جهت وانهاده ساختن چشمان فیزیکی است تا توجه را بر چشم درونی معطوف داریم. کره کریستال با ساختار فیزیکی خود، به هیچ گونه الگوی واقعی اجازه نمی دهد به شکل ســتاره ای در جستجوی موجودات و انرژی های مربوطه باشد.

 موقع تماشای چهره، کار خود را با یک کلید شروع میکنید، حتی اگر آن کلید یک چهره باشد. تفاوت کره در این است که شما می بایست کلید را در درون خود بسازید و به دنبال چیزی باشید که می خواهید پیدا کنید.

راه های فعال کردن چشم سوم: استفاده از شمع

در فعالسازی چشم سوم در خصوص کار با شمع چیزهائی شنیده ام لیکن چگونگی انجام آن را دقیقاً نمی دانم. به نظر می رسد در این راهکار از شمع را جهت رسیدن به حالت آگاهی استفاده می شود که موجودات دیگر ممکن است بوسیله شمع جذب شوند. اغلب اوقات تشریفات خاصی لازم است تا ارواحی که در روند فعال سازی کمک می کنند فرا خوانده شوند. اگر شما راهکارهای دیگر را در روش فعالسازی چشم سوم می دانید که بتوان در اینجا ذکر کرد به وسیله پست الکترونیک اطلاع دهید.

موفقیت در فعالسازی چشم سوم

در صورتیکه در فعالسازی چشم سوم موفقیت فوری یافتید بیشتر تمرین کنید. زیرا به راحتی می توانید ذهن آگاه خود را آماده کنید تا امکان ادراک با چشم درونی را هم در زندگی روزمره برایتان فراهم سازد. در صورتیکه چیزی اتفاق نیفتاد – مطلقاً هیچ گونه احساسی، هیچ تغییر چهره ای بوجود نیامد، توجه شما ممکن است شدیداً فیزیکی باشد که آن هم عیبی ندارد.

من عده زیادی از مردم را دیده ام که نمی دانند چکار کنند و تا حدود حضور خود را در عرصه فیزیکی انکار می کنند. اینگونه افراد بهتر است قبلاً خود را آماده کنند تا بتوانند توانائی های روحی خود را پرورش دهند. به موقع خود، ممکن است به راهکارهائی دست یابید که حواس لطیف شما را پرورش دهد. باز و پذیرا باشید و از خودتان مأیوس نشوید.

کار فعال سازی چشم سوم را با چه کسی سهیم شوم؟

سوالی که پیش می آید این است که کار فعالسازی چشم سوم را با چه کسی سهیم شوم؟  با هر کس که فکر می کنید احتمالاً پذیرا بوده و این موضوع را درک می کند. آنها که نمی توانند این مطلب را درک کنند نمی توانند با چشم سوم ببینند. چیز دیگری که در این مورد می توانم بگویم این است که این موضوع را دست کم نگیرید بلکه آن را بکار گیرید تا درک واقعیت لطیف را به زندگانی خود وارد کنید. از لحاظ مقایسه، اینها برخی از مواردی بود که از وقتی که به مردم آموختم چگونه با چشم سوم ببینند با آنها مواجه شده ام. هر گاه شما هم اطلاعاتی در این خصوص دارید که فکر می کنید بایستی به این مطالب افزوده شود اطلاع دهید.

راه های فعال کردن چشم سوم: راهی به سوی عجایب دنیا

تا آن هنگام که چشم سوم کاربردی نداشته باشد میزان موفقیت ناچیز است.

 

فعال سازی کامل چشم سوم

فعال سازی کامل چشم سوم با کندالینی، گامی سترگ است که بایستی با کمک یک استاد یا گورو انجام گیرد. من شخصاً پیرو “گوروایسم” نیستم. لیکن بایستی صادقانه بگویم بدون راهنمایی یک استاد قوی و آزموده و یا بیاد آوردن کاملاً آگاهانه زندگی گذشته خود که طی آن آموزش لازم را دیده باشید انجام این کار فایده ای ندارد.

تا آن هنگام که چشم سوم کاربردی نداشته باشد میزان موفقیت ناچیز است. به عنوان مثال وقتی که شما چاکراها را باز می کنید تا واقعیت لطیف را درک کنید نه تنها تصویر ایجاد می کنید بلکه احساسها و عواطفی را باز می کنید که به شما کمک می کنند تا این نمودها را هر چه بیشتر بفهمید.

در خصوص کاربرد فعالانه نیز همین گونه است. هر گاه با چاکرای قاعده ای آگاهانه کار کنید(پذیرش کامل تجسد، ارتباط با زمین کامل)، و با چاکرا ی قلب و چاکرای تاج نیز (پذیرش مقصدی بالاتر برای زندگی) ممکن است براستی معجزه هائی را تجربه کنید. در هر صورت فعال سازی کامل چشم سوم منوط است به متوازن بودن سایر چاکراها که همان کندالینی است و سرانجام منجر به روشن شدن ضمیر واقعی یک روح تجسد یافته می شود. راه میان بر دیگری وجود ندارد که احتمالاً بتوانید از طریق آن بطور کامل وجود خود را متوازن سازید.

بعداً چند عبارت تأکیدی را جهت کاربرد فعال خواهم افزود. تا کنون این عبارات و چند موضوع تداعی شده با آنها افکار مرا در خصوص چشم سوم تشکیل می داده اند. آن را به مثابه یک رویکرد شخصی بگیرید و هر گاه فکر کنید برای شما مفید است چه بهتر. هر گاه بیش از حد از واقعیت شما دور باشد باز هم خوب است. هر کس زندگانی را می گذراند و هر زندگانی یقیناً از دیگران متفاوت است.

فواید چشم سوم

من برخی از فواید چشم سوم و فواید فعال سازی چشم سوم را فهرست می‌کنم. باز کردن چشم سوم می‌تواند به شما در موراد بسیاری کمک نماید:

1. افزایش آگاهی و بیداری: فعال‌سازی چشم سوم باعث می‌شود که ادراک شما از محدودیت‌های مادی و فیزیکی فراتر رود. شما قادر می‌شوید حقایقی عمیق‌تر را درک کنید و ارتباط عمیق‌تری با دنیا برقرار کنید.

2. قدرت‌های روحی و همدلی: فعال سازی چشم سوم باعث تنظیم قدرت‌ها و غرایز شما می‌شود، که به شما در دستیابی به هدف‌های روحی کمک می‌کند و با دیگران همدلی کرده و ارتباط عمیقی با آنها برقرار کنید.

3. ایجاد نظم در فضای داخلی: باز شدن چشم سوم باعث تعادل در سیستم چاکرای شما می‌شود و با قدرت نیت مثبت و عشق، می‌توانید زیبایی‌های بیشتری را در زندگی خود تجربه کنید و بیشترین از نتایج مثبت را به دست بیاورید.

4. رویاهای واضح: فعال‌سازی چشم سوم به شما این امکان را می‌دهد که رویاهای خود را کنترل کنید و به واقعیت‌های عمیقتری دست پیدا کنید. شما متوجه می‌شوید که دنیای رویاها و دنیای واقعی از یکدیگر جدا نیستند.

5. سفر اختری: زمانی که چشم سوم باز می‌شود، روح شما می‌تواند از بدن خارج شده و در دل کیهان سفر کند. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که به هر نقطه‌ای از جهان و در هر زمانی که خواهید بروید.

6. تخیل و خلاقیت: با باز شدن چشم سوم، تخیل و خلاقیت شما به سطح بالاتری می‌رسد. شما قادر خواهید بود راه‌ حل‌های خلاقانه‌تری را برای مشکلات پیدا کنید و دنیای ذهنی خود را بسیار واضح‌تر ببینید.

اشتباهات متداول در تلاش برای فعال کردن چشم سوم

اگر چیزی بدتر از عدم انجام یک کار وجود دارد، آن کار را به روش نادرست انجام دادن است. این اصل در مورد فعال‌سازی چشم سوم نیز صدق می‌کند. اگر می‌خواهید چشم سوم خود را بیدار کنید و این کار را به شکل نادرست انجام دهید، در واقعیت به انتظار تجربیات ناخوشایندی هستید. بیدار کردن چشم سوم یک تمرین قدرتمند است که باید با دقت و فداکاری بالا انجام شود.

اگر به دنبال نتایج سریع یا رضایت فوری هستید، در واقعیت اقداماتی نادرست را انجام می‌دهید. برخی از افراد ممکن است تا آخرین لحظه تلاش کنند، اما هیچگاه موفق به فعال‌سازی چشم سوم خود نشوند. این به معنی این نیست که چشم سوم در آن‌ها وجود ندارد؛ به نظر می‌رسد که به طرز نادرستی به دنبال آن هستند. عدم درک علائم یا تفسیر نادرست این نتایج ناامید کننده را به دنبال دارد.

در زیر به برخی از اشتباهات متداول اشاره شده است که افراد ممکن است هنگام تلاش برای فعال کردن چشم سوم خود مرتکب شوند و بهتر است از این مشکلات پرهیز کنید:

راه های فعال کردن چشم سوم: راهی به سوی عجایب دنیا

بیدار کردن چشم سوم یک تمرین قدرتمند است که باید با دقت و فداکاری بالا انجام شود.

1. راه های فعال کردن چشم سوم با راه های اشتباه: افراط در تصاویر نادرست

تلویزیون، رسانه‌ها و اینترنت ابزارهای خوبی برای انتشار اطلاعات نادرست هستند. آنها می‌توانند شما را به باورهای پوچ و بی‌معنی کشانده و به ناامیدی منجر شوند. قبل از شروع به فعال‌سازی چشم سوم، باید خود را از اطلاعاتی که قرار است در مسیرتان با آنها روبرو شوید آگاه کنید. توقع‌ها را در سطح منطقی و واقع‌ گرایانه‌ای داشته باشید و قضاوت درباره شکاف‌ها کمک به جلوگیری از سقوط در آنها می‌کند. پیش از شروع به مسیر فعال‌سازی چشم سوم، تکالیف خود را به درستی انجام دهید.

2. راه های فعال کردن چشم سوم با راه های اشتباه: عدم اعتماد

هنگامی که به هر سفری می‌روید، به ویژه سفرهای ماجراجویی، اعتماد عاملی بسیار مهم است. فعال‌سازی چشم سوم یک سفر ماجراجویی است که تاکنون تجربه نکرده‌اید. برای تجربه آن، باید به خود و غرایزتان اعتماد کنید. هنگام تلاش برای فعال کردن چشم سوم، نباید به چیزهایی که می‌بینید یا احساس می‌کنید اعتماد کنید. همچنین باید به تغییراتی که در راه تجربه می‌کنید اهمیت مناسب بدهید. هوشیار ماندن حتی نسبت به کوچک‌ترین رویدادها بسیار مهم است.

3. راه های فعال کردن چشم سوم با راه های اشتباه: عدم تعیین هدف

افرادی که هدف مشخصی برای فعال کردن چشم سوم ندارند، ممکن است با شکست مواجه شوند. فعال کردن چشم سوم پیاده‌ روی در پارک نیست. شما نمی‌توانید آن را مثل دیگر امور از بین ببرید. برخی از فرآیندها به نسبت بازگشت‌ ناپذیر راهی را شروع می‌کنند.

برای فعال کردن چشم سوم، باید هدف مشخصی داشته باشید. تنها در این صورت می‌توانید میزان موفقیتی که در فعالیت‌های خود به دست آورده‌ اید، قضاوت کنید. اگر به دنبال چیز خاصی نیستید، ممکن است اصلاً چیزی پیدا نکنید.

4. راه های فعال کردن چشم سوم با راه های اشتباه: فقدان تکنیک

پیروی از یک تکنیک مناسب برای فعال کردن چشم سوم بسیار مهم است. فعال‌سازی چشم سوم ممکن است مثل یک مسیر نامشخص به نظر برسد. سفر به داخل این مسیر مشخصی ندارد، اما استفاده از تکنیک مناسب بسیار مهم است، در غیر این صورت ممکن است گمان برده و گم شوید.

یک تکنیک انتخاب کنید که برای شما مناسب است و آن را با دقت دنبال کنید. روش‌های خود را مداوم تغییر ندهید، در غیر این صورت ممکن است به هیچ جا نرسید. تمرین خود را منظم نگه دارید و آن را با فداکاری زیاد انجام دهید. تحت هیچ شرایطی این موضوع را ساده نگیرید، در غیر این صورت ممکن است بی‌نتیجه بمانید.

5. راه های فعال کردن چشم سوم با راه های اشتباه: تلاش بیش از حد

از زیاد تلاش کردن خودداری کنید. افرادی که خواهان موفقیت سریع هستند، اغلب در ابتدا بیش از حد تلاش می‌کنند. این ممکن است منجر به ناامیدی شود یا ذهن شما شروع به ایجاد داستان‌های دروغین کند، و هر دو منجر به شکست می‌شوند.

وقتی تلاش می‌کنید چشم سوم خود را فعال کنید، روی تکنیک تمرکز کنید و اجازه دهید همه چیز به خودی خود اتفاق بیفتد. تلاش نکنید ذهن خود را مجبور کنید به شکل خاصی فکر کند یا چیزهایی را تصور کند.

6. راه های فعال کردن چشم سوم با راه های اشتباه: وابستگی به تجسم

وابستگی بیش از حد به تجسم ممکن است به قالب‌ بندی تصورات نادرست در ذهن شما منجر شود. ممکن است بدون اینکه به چیزی دست بیابید، شروع به مشاهده چیزهایی کنید که می‌خواهید ببینید.

از جستجوی نشانه‌های نادرست دست بردارید و به تجربیات خود اعتماد کنید. از تصورات اشتباه پیش نروید. تجربه شما از بیداری چشم سوم ممکن است کاملاً متفاوت از دیگران باشد. اگر به دنبال تجربیات دیگران باشید، ممکن است هرگز احساس رضایت نکنید.

7. راه های فعال کردن چشم سوم با راه های اشتباه: بدون نتایج فوری

فعال‌سازی چشم سوم شبیه سفارش دادن هر چیزی در اینترنت نیست. آنی اتفاق نمی‌افتد. حتی پس از بیدار شدن چشم سوم، ممکن است برای مدت طولانی نتوانید تغییر قابل توجهی را مشاهده کنید. تقویت توانایی‌های خود بسیار بیشتر از این زمان نیاز دارد و نیاز به تمرین زیادی دارد. شما باید به این جنبه توجه زیادی داشته باشید.

8. راه های فعال کردن چشم سوم با راه های اشتباه: تمرین کافی نیست

برای اینکه نتایج قابل اندازه‌گیری داشته باشید، باید مدت زمان زیادی مهارت‌های خود را تمرین کنید. حتی اگر چشم سوم شما فعال باشد، اگر به طور منظم آن را تمرین نکنید، نتایج قابل توجهی به شما نخواهد داد. باید ذهن خود را طوری تربیت کنید که در جهت درست نگاه کند. ذهن شما باید یاد بگیرد که علائم را تشخیص دهد.

باید یاد بگیرد که با بینش بهتری به مسائل نگاه کند. همه اینها فقط زمانی اتفاق می‌افتد که به طور منظم تمرین کنید. مدیتیشن را بخشی از برنامه خود قرار دهید. آن را از دست ندهید و خود را بهانه نیاورید. با انجام این کار، شما فقط شکست را به دنبال خود می‌آورید.

راه های فعال کردن چشم سوم: راهی به سوی عجایب دنیا

ذهن خود را طوری تربیت کنید که در جهت درست نگاه کند. ذهن شما باید یاد بگیرد که علائم را تشخیص دهد.

9. از تبلیغ بیش از حد تلاش‌های خود بپرهیزید

راه های فعال کردن چشم سوم یک سفر برای بیدار کردن چشم سوم شما یک جستجوی شخصی است. این یک سفر طولانی است و سواری هرگز صاف نیست. شما باید از صحبت در مورد آن با دوستان خود اجتناب کنید. چنین بحث‌هایی جرقه انتقاد و حسادت منفی را برمی‌انگیزد. ممکن است شروع به برچسب‌ زنی یا تمسخر شدن کنید و این ممکن است به شک و تردید منجر شود. آن را برای خود نگه دارید و به تمرین ادامه دهید. این یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ انرژی‌های مثبت و گرفتن نتایج بهتر است.

باز شدن چشم سوم با قران

خداوند در قرآن به حقیقتی اشاره می‌کند که یک پرده مانع دیدن انسان‌ها از بسیاری از حقایق است، مانند ورود به بُعد دیگر، خارج شدن از زمان و مکان، و ورود به دنیای ماورالطبیعه که انسان با دو چشم فیزیکی قادر به دیدن آن نمی‌شود.

بطور کلی، انسان قادر به دیدن حقایق، درک عمیق و همه جوانب را ندارد و اگر این پرده برداشته شود، او می‌تواند به حقایق و وجود خود پی ببرد و دلیل بسیاری از اتفاقات را درک کامل کند.

در بخش دیگری از قرآن، در مورد چشم سوم خداوند می‌فرماید: “هر کسی که تقوا پیشه کند، خداوند به او فرقان می‌دهد.” این فرقان، قدرتی است که اگر فردی از آن بهره‌مند شود، توانایی تفاوت‌گذاشتن بین حق و باطل را دارا می‌شود. می‌توان تفسیر کرد که این بخش از قرآن به چگونگی باز شدن چشم سوم اشاره دارد.

علمای دینی و فقهای اسلامی ادعا می‌کنند که باز شدن چشم سوم در قرآن با سجده هنگام نماز مرتبط است. آنها توضیح می‌دهند که نماز خواندن و عبادت خداوند در مدت طولانی باعث باز شدن چشم سوم می‌شود.

در حین سجده نماز، فشار به قسمت پیشانی وارد می‌شود که دقیقاً همان قسمتی است که چاکرا ششم یا چشم سوم در آن قرار دارد. این تحریک با تمرکز و تمرینات بیشتر به باز شدن چشم سوم منجر می‌شود.

دکتر آرام طی دوره هایی که در تجسم خلاق برگزار می کنند این دوره را در طی ۵ جلسه برگزار می نمایند.

در طی این دوره شما با اصول علمی و عملی تله پاتی و حس ششم آشنا می شوید.

انجام تمرین های مربوط به این استعداد درونی را در شما تقویت می کند.

در این دوره به شما دورشنوایی ، دوربینی ، دور حسی،  آموزش داده می شود.

در این دوره همچنین تله پاتی از طریق تکنیک های فرستندگی و ارسال پیام به شما آموزش داده می شود.

گاهی اوقات افراد از این طریق می توانند پیشگویی انجام دهند.

این دوره شامل تکنیک ها و تمرین های صوتی و تصویری می باشد.

کسانی که نمی توانند این دوره را در مرکز تجسم خلاق حضور داشته باشند می توانند از پکیج غیرحضوری دوره استفاده نمایند.

پکیج شامل فیلم های آموزشی و تکنیک های صوتی و جزوات آموزشی دکتر آرام می باشد.

برای آگاهی از نزدیک ترین زمان برگزاری دوره تله پاتی و تقویت حس ششم با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

چشم زخم یا نظر زدن چیست؟

نظر زدن چیست؟ نظر زدن اصطلاحی است که برای توصیف جریان ارتعاشات راجا – ...

چشم سوم چیست؟ (0 تا 100 چشم سوم)

چشم سوم چیست؟ چشم سوم پدیده ای است که ممکن است برای شما چیزی ...

روشن بینی یا کشف توانایی‌های پنهان

روشن بینی، دیدن اشیاء و موجودات ماورائی کلمه روشن‌بینی به معنی واضح دیدن و ...

آموزش تمرینات مخصوص هاله بینی

تمرینات مخصوص هاله بینی - هاله بینی یک پدیده جذاب و شگفت‌ انگیز در ...

تمرینات و رازهای هاله بینی با چشم سوم

هاله بینی با چشم سوم مفهوم "هاله بینی" به وسیله چشم سوم یا همان ...

دیدن موجودات ماورایی: بینش به ماورا و جادوی دنیای مخفی

دیدن موجودات ماورایی - روشن‌ بینی و دیدن موجودات ماورایی اغلب به عنوان یک ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه