دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

پاکسازی چاکراها

روش های پاکسازی چاکراهای بدن-دکتر آرام-تجسم خلاق

پاکسازی چاکراها یعنی اینکه انرژی کثیف که همان پرانای راکد هست که به دلیل مشکلات درونی و بیرونی در بدن ایجاد شده است را به بیرون انتقال دهید و اینگونه به چاکراها در بهبودی بیشتر کمک کنید. ما با منظم کردن و مرتب کردن احساسات و افکارمان می توانیم پاکسازی هایی را در بدنمان ایجاد کنیم یا به عبارت دیگر اجازه ورود آلودگی ها را به بدنمان ندهیم. زمانی که چاکراهای ما دچار مشکل می شوند یکی از اتفاقاتی که رخ می دهد کاهش سرعت آن هاست.  چاکراها در حالت عادی به آرامی می چرخند اگر به صورت ناگهانی اتفاقی بیوفتد سرعت چرخش آن ها کاهش پیدا می کند. اگر بتوان به طریقی سرعت چرخش آنها را بالا ببریم باعث می شود که آن آلودگی داخل آن به بیرون ریخته شود و باعث تمیز شدن چاکراها و بدنبال آن بهبودی اندام ها و انرژی های ما شود. روش های مختلفی وجود دارد که می توان این کار را انجام داد.

چرا باید پاکسازی چاکراها انجام دهیم؟

در توضیح اینکه چرا باید پاکسازی چاکراها را انجام داد باید گفت: هر گونه احساس یا بیماری در چاکراهای بدن قرار می گیرند و می توانند در بدن انسان ایجاد بیماری یا اختلال کند. در سال 1937 کریلیان با نوع عکس برداری که از هاله انرژی بدن انجام داد متوجه شد که بیماری قبل از اینکه در بدن ظاهر شود در هاله انرژی و در چاکراها ظاهر می شود. با پاکسازی چاکراها می توانیم جلو اختلال و بیماری را در بدن بگیریم و اینگونه بدن را سالم نگهداریم. پس شما با پاکسازی چاکرا میتوانید سطح سلامتی تان را بالا ببرید و د رهمان سطح بالا نگهدارید.

تعداد چاکراها در بدن

در بدن ما تعداد زیادی چاکرا وجود دارد . تعداد آنها به بیش از 500 و در برخی کتاب ها به چند هزار می رسد. ولی تعدادی از اینها که مهم هست به 7 الی 11 عدد می رسد. در یوگا تعداد آنها را 7 عدد می دانند، و در پرانیک هیلیگ بر روی 11 عدد چاکرای مهم کار می کنند. پاک بودن چاکرا ها یعنی اینکه سلامتی برقرار هست. با پاکسازی چاکراها خودتان را بیمه کنید. و اجازه ندهید که عوامل بیرونی و درونی بر روی سلامتی تاثیر منفی بگذارند. شما نمی توانید محیط تان را از خاک و آلودگی پاک کنید ولی می توانید هر روز دوش بگیرید و خودتان را تمیز نگهدارید. همین کار را می توانید با چاکراهای بدن انجام دهید.

پاکسازی هفت چاکرا

ما میتوانیم پاکسازی هفت چاکرا را انجام دهیم. ابتدا باید چاکرای شبکه خورشیدی را پاکسازی کرد. برخی مستقیم به سراغ چاکرای قاعده ای می روند. ولی بهتر است از آلوده ترین آنها شروع کنند. دکتر ارام بعد از اینکه چاکرای شبکه خورشیدی را پاکسازی می کند به سراغ پاکسازی چاکرای جنسی می رود و بعد از ان میتوانیم چاکراهای دیگر را پاکسازی کنیم. البته نیازی نیست که همیشه از این الگو استفاده کنید.

روش پاکسازی چاکراها

شاید شما هم از دسته ای هستید که به اهمیمت چاکراهای بدن و روش پاکسازی چاکراها پی برده اید. به همین دلیل دوست دارید پاکسازی چاکراهای را به خوبی انجام دهید. بعضی مواقع با تکنیک های فیزیکی،تکنیک های جارو کردن و بعضی مواقع با چرخش هایی که انجام می دهیم و بعضی مواقع با تجسم چرخش چاکراها و رنگ ها در چاکرا و تصوراتی که ایجاد می کنیم و سمبل هایی که روی چاکراها تصور می کنیم باعث  شده که چرخش چاکرا افزایش پیدا کند. در کسانی که به سراغ تکنیک های قانون جذب می روند سطح ارتعاش بالا می رود. سطح ارتعاش زمانی بالا می رود که سرعت چرخش چاکراها به شدت افزایش پیدا کند.

انرژی پرانا در بدن

راه ها و روش های مختلف در انرژی درمانی یا طب سوزنی یا حتی تکنیک های ذهنی برای پاکسازی چاکراها وجود دارد. پس احساسات خوب و افکار خوب و تجسم های خوب باعث می شود که چاکراهای ما به شدت پر قدرت و پر توان شوند و سرعت چرخش بالایی داشته باشند و در نتیجه سطح ارتعاش وسطح هاله ما افزایش پیدا کند و بدین طریق می تواند روی بدنمان تاثیر گذاشته و موجب پاکسازی انرژی در بدنمان شود. پرانا در واقع از فرم چهارم ماده تشکیل شده و  یک خصوصیت های شبه ماده ای را دارد. آن انرژی دور بدن ما قرار گرفته اما محکم به بدن ما پیچ و مهره نشده. اگر یک تغییری در بدن ایجاد شود این انرژی به را حتی از بدن دور می شود.

روش های فیزیکی برای پاکسازی چاکراهای بدن

روش های زیادی برای پاکسازی بدن وجود دارد و برخی از این روش ها فیزیکی هستند و برخی به صورت ذهنی می باشند. در ضمن با استفاده از رایحه ها و اسانس ها نیز می توانیم چاکراها را پاک و تمیز کنیم. چون چاکراها رنگ های مختلفی دارند پس با مدیتیشن رنگ ها می توانیم پاکسازی چاکراها را انجام دهند.

روش پریدن به بالا

یکی از ساده ترین کارهایی که می توانید انجام دهید و معمولاً قبل از مراقبه ها و مدیتشین ها تاکید می شود که انجام شود روش پریدن به بالاست، این است که به آرامی به بالا بپرید که این کار باعث می شود انرژی هایی که درون بدنتان است تکانده شودمانند اینکه پارچه را می تکانید حال به جای اینکه پارچه را بتکانید خود را می تکانید. چند دقیقه پریدن به بالا باعث می شود آن انرژی های آلوده که سنگین تر از انرژی های تمیز هستند از بدن جدا شود و بریزد و اینگونه می توانیم خودمان را تمیز کنیم.

پریدن به بالا و مراقبه

ما با روش پریدن به بالا موجب می شویم که خودمان را برای یک مراقبه خوب آماده کنیم. مراقبه ها انرژی های خیلی خوبی را وارد بدن ما می کنند.  بعضی مواقع انجام دادن مدیتیشن احساس لذت و آرامش را در شما ایجاد می کند. بعضی از مواقع که مدیتیشن انجام می دهید احساس فشار و سنگینی می کنید این امر به این بر میگردد که قبلش آیا خودت را آماده تمیز کرده بودید یا نه اگر قبلش خودتان را تمیز کنید بین 8 تا 10 دقیقه بپرید بالا آن استرس ها و نگرانی ها و تنش ها و احساسات منفی بیرون ریخته می شود. 

زمانی که این انرژی ها احساسات منفی و انرژی های کثیف ریخته شد شما برای تکنیک فوق العاده آماده می شوید تا انرژی بسیار تمیزی را وارد بدن خود بکنید؛ وارد شدن این انرژی تمیز به بدن مانند این است که یک آب زلال بنوشید شما برای ازنوشیدن آب زلال از ظرف تمیز استفاده می کنید و اگر ظرف کثیف باشد ظرف را قبل از نوشیدن می شویید؛ ما نیز با مدیتیشن و مراقبه انرژی تمیز را وارد بدنمان می کنیم پس ابتدا باید بدنمان را تمیز کنیم.

همانطور که گفته شد یکی از روش های خیلی خوبی که می تواند به ما کمک کند که معمولاً ابتدای مراقبه  انجام  میشود پریدن به بالاست که می تواند انرژی بدن ما را تمیز کند و آلودگی هایی که به فیزیک ما چسبیده اند را دور کند.  تکنیک های دیگری وجود دارد که می توان از طریق آن انرژی های ما جارو و تمیز شود و پاکسازی در ما اتفاق بیوفتد. پاکسازی و تمیز کردن انرژی های بدن باعث می شود که آلودگی ها از بدن ما دور شوند.

مراقبه هایی برای پاکسازی چاکراها

یکی از روش های پاکسازی چاکراها مراقبه ها و مدیتیشن چاکرا هست. در این روش ما میتواتنیم با استفاده از تکنیک های مراقبه ای انرژی های کثیف که در بدن به دلیل مشکلاتی مثل استرس یا باور های منفی در بدن ایجاد شده است را پاک و تمیز کنیم. به همین دلیل بهتر است که پاکسازی هایی که با استفاده از مراقبه انجام می شود با مراقبه های درمانی همراه باشد که بتوانید انرژی های کثیف و مشکلات را از بین ببرید.

پاکسازی چاکراها با نمک

گاهی می توانیم با استفاده از آب و نمک بدن چاکراها را پاکسازی کنیم. در پاکسازی بدن منظور همان انرژی های بدن می باشد. انرژیهای بدن همان پاکسازی چاکراها و هاله انرژی بدن می باشد. زمانیکه شما آلودگی ها و احساسات منفی را از خود دور می کنید و انرژی های کثیف مربوط به بیماری ها را جارو می کنید و همچنین انرژی های انباشته شده در بدن که هنوز موجب بیماری نشده را دور می ریزید باعث افزایش سطح سلامتی خود می شوید. پس تکنیک فوق العاده جا رو کردن را دست کم نگیرید و مرتبا از آن استفاده کنید و بهره ببرید.

پاکسازی چاکراها با تکنیک های ذهنی

بعضی از افراد از تکنیک های ذهنی برای پاکسازی چاکراها استفاده می کنند آیا پیش آمده که بخواهید افکارتان را بنویسید.اگر شما برای یک دقیقه این کار را انجام بدهید یعنی هر فکری که در ذهنتان ایجاد می شود را تیک بزنید.متوجه می شوید تعداد زیادی فکر در طول یک دقیقه به سراغتان می آید و اگر این کار را 24 ساعت انجام دهیدبین 50 تا 60 هزار فکر وارد ذهن شما می شود که معمولا حدود 5000 فکر را متوجه می شوید.

خیلی از آن ها قبل از اینکه شما متوجه شوید تغییر می کنند و فکری دیگر جایگزین آن ها می شود.معمولا بسیاری از افکاری که وارد ذهنمان می کنیم و متوجه آن ها می شویم افکار و احساسات منفی هستند.افکار و احساسات منفی روی کالبد انرژی ما تاثیر می گذارد و کالبد انرژی هم می تواند روی جسم ما تاثیر بگذارد.

پس اگر در طول روز به موارد خوب فکر کنید یک تکنیک ذهنی را انجام می دهید.بعضی مواقع به آن تکنیک و بعضی مواقع به آن تخیل گفته می شود.یک نوع از  خیالبافی وجود دارد که تکنیک تصورات هدایت شونده است یا تجسم خلاق است.فرق این تکنیک ها با خیالبافی عادی در این است در خیالبافی هیچ هدفی دنبال نمی کنیم وبه هرچیزی (استرس نگرانی تنش و ..) فکر می کنیم در واقع کنترلی روی ذهن نداریم.

یکی از روش های فوق العاده تخصصی که به ما کمک می کند و در سرعت درمان خیلی تاثیر گذار استجارو کردن باعث می شود انرژی ها در بدن ما روبیده شوند و از بدن دور شوند. این تکنیک خیلی شبیه جارو کردن سنتی است. زمانیکه شما یک مکانی را جارو می کنید آن آلودگی ها و چیزهایی که مربوط به آن مکان نیستند روبیده می شوند و می توان آن ها را از آنجا دور کرد. زمانیکه انرژی های کثیف وارد بدن می شوند متعلق به بدن ما نیستند و در واقع وارد سیستم بدن ما شده اند و ما می توانیم با جارو کردن آنها را دور بریزیم. این جا رو کردن کمک می کند سرعت درمان به شدت افزاش پیدا کند. اگر شما بتوانید جارو کردن ها را مرتبا انجام دهید احتمال اینکه بیمار شوید یا مشکلی برای شما ایجاد شود به شدت کاهش پیدا می کند پس جارو کردن می تواند سطح سلامتی شما را بالا ببرد.

برنامه پاکسازی چاکراها

شما برای اینکه بتوانید نتیجه خوبی از پاکسازی چاکراها بگیرید بهتر است برنامه منظم و دقیقی را برای پاکسازی چاکراهای بدن داشته باشید. در این پاکسازی علاوه بر اینکه باید بر روی بخش های مختلف بدن کار شود می توانید بر روی ذهنتان هم کار کنید. به همین دلیل برنامه مدیتیشن منظم می توانید به شما در این زمینه کمک زیادی انجام دهد.

کل چاکراهای بدن را تمیز کنیم و تحث تاثیر قرار بدهیم.

ما روش های مختلفی را برای پاکسازی چاکراها داریم.علت اینکه ما دچار مشکل یا آسیب بدنی می شویم زمانی است که انرژی آلوده شود.اگر انرژی های آلوده را از بدن دور کنیم بدن خود به خود ترمیم را انجام می دهد. مانند زمانی که فرد  به حمام می رود و آلودگی را از بدن خود دور می کند.  اگر ما بتوانیم کاری را شبیه به استحمام انجام دهیم مانند دور کردن انرژی هایآلوده از بدن و خارج کردن انرژی های کثیفاز چاکراها و مریدین ها باعث می شود انرژی در بدن خو به خود به جریان بیفتد. زمانی که انرژی خود به خود به جریان بیفتد انرژی که وارد چاکرا می شود بسیار تمیز و شفاف است. یک انرژی شفاف و تازه باعث متعادل شدن بدن و به اصطلاح بهبود مشکلاتی کهبه دنبال آن آلودگی در بدن ایجاد شده می شود.

چگونه با تجسم خلاق، چاکراها را فعال کنید؟

اما در تکنیک تجسم خلاق و در تصورات هدایت شونده ما کاملا بر این امر تسلط داریم و بیشتر روی چیزهای خوشایند متمرکز می شویم که به ما حس خوبی می دهند.پس ابزار یکی است اما نتایج آن ها  با هم فرق دارد علت این است که در یکی کنترل وجود داردو در دیگری کنترل وجود ندارد.

دقیقا مانند ساختمانی که سرپا است و از گل و آجر و سیمان درست شده و در مقابل یک ساختمان آوارشده که آن هم باز از این مواد تشکیل شده فقط با این تفاوت که در ساختمان قبل همه چیز با نظم و ترتیب در کنار هم قرار گرفته اما در این ساختمان اینگونه نیست ذهنیت های ما هم همینگونه می باشد. یک سری از افکار ما خوب و عالی و مرتب هستند که به ما انرژی می دهند و چاکراهای ما را کاملا تمیز و پر می کند. 

بعضی از تفکرات و تصورات ما به هم ریخته هستند زمانی که در فیلم ها به جنگ و بدختی و نگرانی و تنش و دزدی و غارت و تجاوز فکر می کنیم خب نتیجتا یک بدن بسیار آلوده و بهم ریخته ای خواهیم داشت که ممکن است بیماری های مختلفی از قبیل اتوایمیون، بیماری های گوارشی و سایکوسوماتیک در بدن ایجاد کند.

نباید هر غذایی را در هر مکانی بخورید یا هر فیلمی ببینید یا درگیر هر مسئله ای شوید و یا هر کاری را انجام دهید چون آن هم مانند یک خوراک است که برای ذهن استفاده می شود. زمانی که یک کاری را انجام می دهید و به یک موضوعی می پردازید که استرس زیادی در شما ایجاد می کند در واقع این استرس را در بدن خود پخش می کنید.

چه کسانی باید دوره فعال سازی چاکراها و پاکسازی چاکراها را بگذرانند 

در بخش آموزش پاکسازی چاکراها استاد آرام روش های مختلفی را برای شما دوستان عزیز آماده کرده است و اگر می خواهید تنها بر روی خودتان کار کنید و اینکه می خواهید فقط با پاکسازی انرژی روی خودتان کار کنید می توانید از پکیج پاکسازی چاکراها و فعال سازی چاکراها استفاده کنید. اگر می خواهید بر روی دیگران هم بتوانید کار کنید بهتر است از تکنیک های انرژی درمانی استفاده کنید. در روش انرژی درمانی می توانید هم بر روی خودتان هم بر روی دیگران کار کنید.

پیش نیاز پاکسازی چاکراهای بدن

فعال سازی چاکرا های بدن برای انرژی درمانی و کار کردن بر روی بیماری ها و مشکلات جسمی و ذهنی پیش نیاز است. کسانی که میخواهند در زمینه انرژی درمانی و درمانگری کار کنند لازم است این دوره را بگذرانند. از آنجایی که به مباحث چاکراها و فعال سازی چاکراها علاقمند هستید واین مقاله را دنبال کرده اید پس در دوره فعال سازی و پاکسازی چاکراها شرکت کنید تا بتوانید یک تجربه دست اول از چاکراها داشته باشید و اینگونه به خودتان واطرافیانتان کمک کنید.

آیا با باز کردن چاکراهای بدن می توانم انرژی درمانی کنم؟

آیا با باز کردن چاکراهای بدن می توانم انرژی درمانی کنم؟ این یک از استفاده های خیلی خوب و بهینه از فعال سازی چاکراهای بدن هست. در پاکسازی چاکراهای بدن هر چند ما میتوانیم برای بهتر زندگی کردن، ارامش، از بین بردن استرس، استفاده کنیم از پکسازی چاکرا ها در درجه اول می توانیم در انرژی درمانی استفاده زیادی کنیم و در این زمینه بهره زیاد ببریم. در انرژی درمانی به دلیل اینکه همه درمان ها از طریق چاکراهای کف دست انجام می شود و باز بودن انها به این معنی هست که انرژی زیادی از از این طریق می توانید به دیگران انتقال دهید. پس هر چقدر چاکراها باز تر باشد شما درمانگر بهتری خواهید بود. چند نفر از اطافیان شما نیاز به انرژی درمانی دارند و از بیماری رنج می برند . درمان های کلاسیک گاهی کمک زیادی نمی توانند به بیمارن کنند . پس بهتر است از روش های درمانی طبیعی تر که بدون عوارض جانبی هست استفاده کنیم.

چگونه چاكراهای منفی تان را در بدن پاکسازی کنید

انرژی جنسی فوق‌العاده نيرومند است اما مقادير بيش از حد در چاكراهای فرعی، بدون انرژی كافی در چاكراهای اصلی برای تعادل با آنها تاثیر می گذارد. ممكن است به يك حالت منفی (كه از پشت كمر خارج مي‌شود) بيانجامد و به يك عقده منجي‌گری تبديل شود كه در آن افراد احساس می‌كنند براي نجات جهان پاسخ‌ها و راه‌حل‌هايی دارند. در شكل افراطی ”منجی‌ها“ احساس می‌كنند سرنوشت آنها را مامور كرده است تا به هر قيمت برنامه خود را به افراد يا جامعه ابلاغ نمايند. اين جنبه منفی همچنين ممكن است به گرايش شديد جنسی (ميل سيری ناپذير)، پول يا قدرت نمودار شود. خشونت ـ عليه خود يا سايرين‌ به آسانی از اين حالت حاصل می شود. زيرا، شخص به يك حالت انفجاري و بی‌مهار می‌رسد.

وقتی كه افراد خلاق نيستند و براي بهتر شدن تغيير نمی‌كنند به سرخوردگی می‌رسند و احساس مي‌كنند هيچ لذت يا اختياری در زندگی ندارند و ممكن است به رفتارهای مجرمانه يا ديگر كنش‌های مخرب برای ابراز وجود خود مبادرت كنند. بعضی از مجرمان بسيار خلاق هستند اما خلاقيت آنها به صورت مثبت رشد نيافته است. اعتقاد ما در مورد چاکراهای منفی این است که در آينده آزمون چاكرا و كندالينی روی كودكان انجام خواهد گرفت.

جريان شدید چاکراهای فرعی

جريان شديد چاكراهای فرعی بدون مقدار كافي در چاكراهای اصلي ـ ممكن است يا در نتيجه يك تجربه ناگوار دوران كودكی يا بر اثر حوادث زندگی گذشته باشد. سوء استفاده جسمی و عاطفی، رنج بردن از دردهای جسمانی كه قدرت مثبت شخصی را تضعيف مي‌كنند و احساس بي‌پناهي و ضعف و ناتوانی به وجود می‌آورند، ممكن است جريان انرژی چاكرا را مختل كرده و به رفتار مجرمانه،  ضعف در يادگيري و مشكلات ديگر منجر شوند. اما مشاوره و كمك و هدايت از سوی كارشناسان و درمانگران در اين مورد توصيه می‌شود، و اين كار هم هر چه زودتر آغاز شود بهتر است.

اولين مرحله پاکسازی چاکراهای منفی 

اولین مرحله پاکسازی چاکراهای منفی آموزش دادن به شخص براي تغيير جهت دادن انرژي از اين چاكراهای فرعی به چاكراهای اصلی است. سپس شخص ياد مي‌گيرد احساسات خود را از طريق اين چاكراها به شيوه‌اي مثبت‌تر ابراز كند. انرژي خلاق و شاد از طريق چاكرای جنسي فوقانی يا قدرت ابراز وجود مثبت از طريق چاكراي قدرت جنسی امكان‌پذير خواهد شد.

شخص ياد خواهد گرفت كه خود روحانی خويش را احساس كند و طبيعت پايين‌تر خود را به شكل روحانی تر تغيير ماهيت دهد. در حالات شديد تلاش بسيار زيادی برای اين كار لازم است و بايد از درمان‌گر و كارشناس هم كمك گرفته شود و شخص زير نظر يك درمان‌گر انرژی ورزيده قرار گيرد.

اين مهم، به خاطر قدرت فوق‌العاده‌اي كه چاكراهاي جنسي مي‌توانند ايجاد كنند، ضروري مي‌باشد. اين تغيير،  نياز به دقت و هوشياري دارد. شخص بايد آموزش ببيند كه اين انرژي‌ها را در سراسر بدن طوري تعادل بخشد كه نيروهاي شديد در يك نقطه خاص از بدن متمركز نشوند.

چاكراهای منفی را پاکسازی کنید و از زندگی تان لذت بیشتری ببرید. و انرژی جنسی تان را به انرژی متعالی تبدیل کنید تا بتوانید از خلاقیت ها و قدرت های روانی در زندگی تان و موفقیت تان بهره ببرید.

نتیجه گیری

نحوه پاکسازی چاکراها همانطور که قبلا هم گفته بودم متفاوت است . در برخی از آنها درمانگر انرژی های کثیف بیمار را تمیز می کند و از بین می برد. در این روش می توانیم از تکنیک های انرژی درمانی استفاده کنیم. چون در این روش درمانگر می تواند با استفاده از انرژی دست و روش های پاکسازی جارو کردن با استفاده از پرانای های پر قدرت رنگی این مشکلات را از بدن دوره کند و روند بهبودی را در بدن تسریع و سرعت بخشد.

چگونه می توانم پاکسازی و فعال سازی چاکراهای بدن و چشم سوم  شرکت کنم ؟

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 
واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق
۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳
۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

چرا باید همه چیز را در مورد تجربه انرژی درمانی بدانید؟

تجربه انرژی درمانی تجربه انرژی درمانی، یک سفر شگفت‌آور به دنیای ارتباط عمیق بین ...

1 روش آسان برای درمان انرژی درمانی از راه دور

درمان انرژی درمانی از راه دور - داشتن قدرتی که بتوان افراد را درمان ...

بهبود انرژی + همه چیز درباره انرژی درمانی + دوره جامع غیرحضوری انرژی درمانی

بهبود انرژی یک عمل جامع است. که سیستم های ظریف انرژی بدن را برای ...

پروتکل انرژی درمانی بیماری های ویروسی و کرونا

پروتکل انرژی درمانی بیماری های ویروسی درمان بیماری های ویروسی این درمان بر اساس کتاب های ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد