دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

رویابینی و پرواز روح

رویابینی و پرواز روح، که به نام های فرافکنی اثیری، برون فکنی و یا تجربه خارج بدن نیز شناخته می شود، از جمله عجیب ترین و شگفت انگیزترین تجربیاتی است که هر کس میتواند در زندگی خود تجربه کند.

ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که منظور از تجربه پرواز روح دقیقا چیست؟  تصور کنید با چشمان بسته در تخت خواب خود دراز کشیده اید در حالی که کاملا بیدار و آرام هستید.

بعد از چند دقیقه، احساس میکنید که بدنتان سنگین و کرخت شده است. چند لحظه بعد، احساس معلق بودن میکنید و سپس شروع به بالا رفتن میکنید… و چند پا بالاتر از تخت خود معلق می مانید.

وقتی به پایین نگاه میکنید؛ جسم مادی خود را می بینید که با آرامش در تختخواب دراز کشیده است و با طناب سفید مایل به آبی درخشانی به شما متصل شده است.

وقتی به اطراف خود نگاه میکنید، متوجه می شوید که دیوارها، سقف، اشیا اطراف تان دارای رنگ ها متفاوتی هستند. همه چیز ظاهرا در حال درخشیدن است. همه چیز دارای زندگی است! این یکی از ساده ترین تجربیاتی است که با پرواز روح می توانید تجربه کنید.

شاید برای کسی که تا به حال پرواز روح  را تجربه نکرده است، صرفا یک خیال بافی به نظر بیاید و آن را به آسانی رد کند یا به تمسخر گیرد اما اگر آن را تجربه کرده اید، می دانید که تجربه ای شگفت انگیز اما واقعی است.

تجربه ای که با روش و تکنیک درست و مناسب برای هر کسی امکان پذیر می باشد.

پرواز روح (فرافکنی اثیری) چیست؟

پرواز روح فرایندی است که به واسطه آن هوشیاری فرد موقتا جسم مادی او را ترک میکند و به شکل مستقلی عمل میکند در حالی که جسم مادی او در طول فرایند ساکن و غیرفعال باقی می ماند.

طی پرواز روح شما میتوانید جهان اطراف خود را از نقطه نظری کاملا متفاوت و جدید تجربه کنید؛ تجربه ای که جدا از نقطه نظر جسم مادی و با ابزاری متفاوت از حس های مادی صورت میگیرد.

پرواز روح غالبا بدون برنامه ریزی قبلی و بسیار بیشتر از آنچه تصور میکنید اتفاق می افتد. حتی اگر خود شما این تجربه را نداشته باشید، کسی رو می شناسید که آن را داشته است.

البته نداشتن تجربه پرواز روح به این معنا نیست که شما هرگز آن را تجربه نکرده؛ بلکه ممکن است آن را تجربه کرده اید اما تجربه خود را به خاطر نمی آورید.

در حقیقت، همه ما هر شب ممکن است هنگام خواب پرواز روح را تجربه کنیم. بیشتر این فرافکنی ها به صورت ناخودآگاه صورت میگیرند و ما آنها را فراموش میکنیم زیرا ذهن ما آموزش ندیده است تا این تجربیات را به یاد آورد.

تجربه پرواز روح (فرافکنی اثیری) چقدر شایع است؟

پرواز روح (فرافکنی اثیری) پدیده ای بسیار شایع است. گزارش ها نشان می دهند که از هر 10 نفر، حداقل یک نفر، به شکل ناآگاهانه یا آگاهانه، پرواز روح را تجربه کرد است.

پرواز روح ممکن است برای هر کسی و در هر زمانی رخ دهد؛ طی مدیتیشن، به هنگام خواب، در طول بیماری، طی ریلکسیشن، در طول درمان و…

سوال اینجاست: آیا پرواز روح همان خود هیپنوتیزم است؟

 

یادگیری و انجام پرواز روح (فرافکنی اثیری) آگاهانه چقدر طول میکشد؟

از آنجایی که افراد سطوح گوناگونی از مهارت ها و استعداد ها دارند؛ هیچ مدت زمان مشخصی برای یادگیری پرواز روح برای هیچ کس وجود ندارد. این مدت زمان وابسته به مهارت ها و توانایی های شماست.

برخی از افراد در یک روز میتوانند پرواز روح را به صورت آگاهانه انجام دهند. برخی در طی چند هفته، برخی دیگر در طی چند ماه و برخی بیشتر.

اما با پشتکار و استفاده از روش ها و تکنیک های مناسب، میتوانید طی چند روز، حداقل برخی از نشانه های پیش از پرواز روح (فرافکنی اثیری) را تجربه کنید و با تمرین و پشتکار مداوم، میتوانید پرواز روح را به زودی تجربه کنید.

برای پرواز روح (فرافکنی اثیری) از چه تکنیک هایی میتوانم کمک بگیرم؟

تكنیک های تجسم و روش‌های مراقبه‌ای، مخصوصاً تكنیک مراقبه‌ای آدمک مغزی، به دلیل این كه هوشیاری در امواج تتا یا خواب ایجاد می‌كنند، به منظور آمادگی خود برای خواب دیدن یكی از بهترین ابزارها هستند.

تلفن تماس برای مشاوره رایگان با مشاوران آکادمی تجسم خلاق 

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

تیم موسسه تجسم خلاق دکتر آرام در خدمت شماست.

چرا همه خواهان یادگیری پرواز روح (فرافکنی اثیری) هستند؟

افراد غالبا نمی دانند چه مزایای احتمالی را میتوانند از طریق پرواز روح کسب کنند. برخی ممکن است آن را تنها تجربه ای برای دستیابی به آرامش یا ارتباط با جهان اطراف خود، بدانند اما در واقعیت، مزیت های پرواز روح فراتر آن است:

  • تجربه بی واسطه
  • یادآوری زندگی های گذشته
  • تشخیص دلیل وجود
  • افزایش هوش و تقویت حافظه
  • پرواز
  • ملاقات با راهنمایان
  • یادگیری
  • افزایش توانایی های روانی
  • تسریع در پیشرفت شخصی
  • رفاه و آسایش عمومی
  • کاهش دشمنی و خصومت
  • آرامش درونی
  • افزایش جستجو برای یافتن جواب ها
  • افزایش علاقه و احترام به زندگی
  • تائید ایمان به زندگی پس از مرگ
  • ملاقات با عزیزان از دست رفته
  • افزایش دانش و بصیرت

آیا ممکن است پس از وارد شدن به حالت پرواز روح نتوانیم به بدن خود بازگردیم؟

یکی از اصلی ترین و مهمترین موانع برای یادگیری فرافکنی اثیری یا پرواز روح ترس از افراد است.

برخی افراد تصور میکنند که ممکن است پس از انجام پرواز روح نتوانند به جسم مادی خود بازگردند. برخی احساس می‌کنند که در جهان اثیری موجودی شیطانی یا یک روح خبیث منتظر آنها است.

برخی دیگر، تصور میکنند ممکن است بدن هایشان تسخیر شود و برخی تصور میکنند طی انجام پرواز روح ممکن است به‌شکلی صدمه ببینند و یا حتی بمیرند.

اگر شما هم یکی از این ترس ها را دارید خوب است بدانید که تنها نیستید و و مهمتر از آن، این است که بدانید این ترس ها فقط زاییده ذهن ما هستند و حقیقت ندارند و شما میتوانید با دریافت اطلاعات و شناخت درست از ماهیت واقعی پرواز روح، به راحتی به آنها غلبه کنید.

ترس از ناشناخته ها یک احساس کاملا طبیعی است است که باید آن را درک و بر آن غلبه کرد معمولاً افرادی که ترس زیادی دارند کسانی هستند که ماهیت حقیقی پرواز روح را به درستی نشناخته اند.

یکی از راه های کمتر کردن ترس مطالعه درباره اتفاقاتی است که ممکن است قبل و بعد از پرواز روح برای شما اتفاق بیفتد.

با این کار میتوانید ذهن خود را آماده تر کنید. اما هیچ چیز به اندازه تجربه شخصی نمیتواند به شما در غلبه بر ترس تان کمک کند. ترس های غیر منطقی را میتوان با قرار گرفتن در مقابل منبع و روبه‌رو شدن با آن از بین برد.

داشتن ترس یا اشتیاق و هیجان برای اولین تجربه پرواز روح تان کاملا طبیعی است. اولین تجربه پرواز روح شما احتمالاً تجربه‌ای کوتاه و سریع خواهد بود؛ تجربه بعدی تان می تواند کمی طولانی تر باشد و تجربه بعد از آن طولانی تر از قبل زیرا با هر بار تجربه شما، بخشی از ترس تان از بین می‌رود و شناخت بهتری نسبت به آنچه پیشروی تان قرار دارد، پیدا می کنید.

کلید اصلی موفقیت شما در شکیبایی و انجام تمرینات و تکنیک ها است.

بیایید به برخی ها حقایق که می‌توانند از بین رفتن ترس شما کمک کنند؛ بپردازیم:

  • ترس از صدمه دیدن

به یاد داشته باشید که هیچ چیز وجود ندارد که بتواند به ما به این تجربه پروزا روح آسیب برساند. ساحت اثیری (ساحت یا فضایی که پس از انجام پرواز روح وارد آن می شویم.) آشکارساز ترس های درونی خود ماست، پس اگر از چیزی نترسیم، با ترس نیز مواجه نمی شویم.

به همین سادگی. حتی اگر با یک ترس ناخواسته برخورد کردید، باید با خشم با آن مواجه شوید! زمانی که با ترس های خود مواجه شد شویم خواهیم فهمید که آن ترسا فقط تحلیل های پوشش و بی اهمیت هستند و هیچ خطر یا تهدیدی برای ما به شمار نمی آیند.

  • ترس از ناتوانی در بازگشت به جسم مادی

این را به یاد داشته باشید‌: شما همیشه می توانید پس از پرواز روح (فرافکنی اثیری) به جسم خود بازگردید، حتی اگر نخواهید این کار را انجام دهید.

به این موضوع فکر کنید ما، هر شب، هنگام خواب بدن خود را ترک میکنیم. در تمام این سالها، آیا تا به حال نتوانستیم به جسم خود باز کردیم؟ به هنگام پرواز روح شما میتوانید هر آنچه در توان دارید انجام دهید تا دوباره به جسم مادی خود باز نگردید اما در نهایت متوجه می شوید که این تلاش ها بیهوده هستند و صرف نظر از تمایل شما به بازگشت، و یا تلاش تان برای جلوگیری از آن، همیشه به جسم خود باز می گردید.

  • ترس از تسخیر شدن توسط موجودات دیگر

در طول یک تجربه پرواز روح، بدنتان هیچکس توسط موجودات دیگر تسخیر نمی شود. جسم اثیری و جسم مادی شما توسط یک طناب نقره ای به هم متصل هستند و در تمام طول پرواز روح شما، متصل می مانند. هیچ موجودی نمی تواند این طناب را پاره کرده و داخل بدن شما می شود. بنابراین در طی تجربه تان و بدن تان در امنیت کامل قرار دارد.

 

چگونه می توان به ترس های خود پیش و طی پرواز روح (فرافکنی اثیری) غلبه کرد؟

یکی از آسان ترین و موثرترین روش ها برای غلبه کردن به هر نوع ترسی که ممکن است در ما ایجاد شود، استفاده از عبارت تاکیدی و کوتاه مثبت است. برای مثال:

من در امنیت و محافظ قرار دارم و هیچ صدمه ای به من نمی رسد.

هنگامی که عبارت تاکیدی خود را تکرار میکنید، ترس‌هایتان کم‌کم کاهش پیدا می‌کنند و در نهایت از بین می‌روند. عبارتی دیگر که می توانید از آن استفاده کنید، به این صورت است:

من خالق ترس‌های خود هستم اگر در خود ترسی ایجاد نکنم هیچ چیزی برای ترسیدن وجود ندارد.

انجام پرواز روح یا فرافکنی اثیری در طول روز

بخش بزرگی از ترس های مرتبط با پرواز روح از تلاش برای انجام آن به هنگام شب ناشی می شود. ترس از تاریکی، یکی از ترس هایی است که ریشه در کودکی ما دارد.

هر چند قلمروهای اثیری که طی پرواز روح وارد آنها می شویم، روشن و شفاف هستند، اما کسانی که وارد پرواز روح می شوند، باید ابتدا از عقایدی که درباره تاریکی دارند، عبور کنند. به همین دلیل یکی از بهترین راه ها برای غلبه بر این ترس، تمرین تجربه پرواز روح در طی ساعات روز است.

انجام تمرین در طول روز به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد و باعث می شود که به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنید، مخصوصا اگر به تازگی تمرینات خود را شروع کرده اید.

اگر همچنان تمایل دارد که پرواز روح را در طی شب انجام دهید، می توانیم قبل از از خوابیدن، چند لامپ کم نور را برای خود روشن کنید تا برایتان احساس امینت بیشتری ایجاد شود.

ترس چیزی است که برای پیشروی پرواز روح باید به آن غلبه کرد. ما باید خود را از کنترل ترس و رها کنیم و آزاد شویم. این کار باعث می‌شود که سفرهای اثیری مان بسیار لذت بخش‌تر شوند.

پاسخ به سوالات متداول

1. آیا سن عاملی موثر در انجام پرواز روح است؟

خیر. سن هرگز عاملی برای فرافکنی اثیری نیست. حقیقت این است که بچه ها پرواز روح (فرافکنی اثیری) را بهتر از بزرگسالان تجربه می کنند. دلیل آن این است که آنها باور دارند که همه چیز ممکن است. بنابراین راحت تر به پرواز روح می رسند. اما ما بزرگسالان هیچ چیز را به راحتی باور نمی کنیم.

هر چقدر زودتر بتوانیم ذهنی باز داشته و این پدیده را باور کنیم، راخت تر می توانیم پرواز روح (فرافکنی اثیری) را انجام دهیم. اما سن به تنهایی هرگز مانعی برای فرافکنی اثیری محسوب نمی شود. تنها مانع شما، سطح ایمان شماست.

2. آیا علم به پرواز روح معتقد است؟

بله. نخستین تحقیق جامع در سال 1951 توسط مولدون و کارینگتون انجام شد. آن ها بیش از 100 مورد تجربه خروج از بدن (فرافکنی اثیری) را گردآوری کردند و متوجه شدند که تحقیق شان شامل جسمی است که میتواند آگاهانه در خارج از جسم مادی زندگی کند و حتی از مرگ فرد نیز نجات پیدا کند.

ریموند ای مودی، که غالبا به عنوان پدر تجربه نزدیک به مرگ (NDE) شناخته می شود، تحقیقات علمی بسیاری در این زمینه انجام داد که کمک زیادی به تقویت باور های علمی به پدیده پرواز روح (فرافکنی اثیری) کرده اند.

3. آیا همه می توانند پرواز روح (فرافمنی اثیری) را یاد بگیرند؟

بله. همه میتوانند فرافکنی اثیری را یاد بگیرند. اما یادگیری آن به کمی تمرین، پشتکار و ذهنی باز نیاز دارد. درست همانطور که می توانید راه رفتن، دوچرخه سواری، یا شنا کردن را بیاموزید، پرواز روح (فرافکنی اثیری) مهرتی است که می توانید یاد بگیرید.

4. هنگامی که طی پرواز روح بدن خود را ترک میکنیم چه احساسی به ما دست می دهد؟

هنگامی که آگاهانه بدن خود را ترک می کنید، یک حس غیرقابل تردید در کل این فرایند وجود دارد. شما خود را در حال بالا رفتن و شناور ماندن در بالای بدن خود پیدا میکنید. همه چیز بسیار واضح است و شما قطعا میدانید که در حال رویا دیدن نیستید. فقط با فکر بالا رفتن، میتوانید به سمت سقف حرکت کنید و یا فقط با فکر بلند کردن دست خود، میتوانید آن را بلند کنید!

ممکن است صداهایی مانند وزوز شدید زنبور یا همهمه کردن یا غرش را بشنوید. این صدا ها کاملا طبیعی هستند و پس از اتمام جدایی از جسم مادی ناپدید می شوند. طی تجربیات اول، ممکن است در باقی ماندن در خارج از جسم مادی تان دارای مشکل باشید و زود به بدن خود بازگردید.

هنگام پرواز روح، شما با افکار خود سفر می کنید؛ بنابراین باید بر روی افکار خود به خوبی کنترل داشته باشید. پس از چند تجربه، شما به زودی یاد خواهید گرفت تا افکار و جسم خود را طی پرواز روح (فرافکنی اثیری) کنترل کنید.

5. فلج خواب چیست؟
در طول فلج خواب ذهن شما کاملا آگاه و هوشیار است درحالی که بدن تان کاملا خواب آلود است. بدن آنقدر آرام است که حرکت دادن آن تقریبا غیرممکن است. هنگامی که فلج خواب برای نخستین بار رخ می دهد، فرد ممکن است به وحشت بیوفتد زیرا این تجربه ای کاملا جدید است. اما در حقیقت، این حالت کاملا طبیعی است و زیاد طول نمیکشد و بدن تان به زودی به حالت عادی خود باز میگردد.

زمانی که دچار فلج خواب می شوید، میتوانید پرواز روح را امتحان کنید. انجام پرواز روح در این حالت بسیار آسان است زیرا بدن کاملا بی حرکت است و فقط کافی است شما خود را در حال ترک بدن خود با هر شیوه ای که برایتان مناسب است، تجسم کنید.

آموزش انرژی درمانی با دکتر آرام


در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام در ارتباط باشید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد