دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

سایت تجسم خلاق

سایت تجسم خلاق

سایت تجسم خلاق دکتر آرام – تجسم خلاق یک فرآیند ذهنی و روانی است که به معنای به تصویر کشیدن یا تجسم کردن هدف‌ها، آرزوها و آرمان‌ها به شکل واضح و جزئی است. این مفهوم از اهمیت قدرت تصویرسازی در تحقق اهداف و بهبود کیفیت زندگی برخوردار است. تجسم خلاق فرآیندی است که از قدرت تخیل برای ایجاد تصاویر ذهنی استفاده می‌کند و این تصاویر به عنوان یک نقشه جهت‌ دهی برای رسیدن به اهداف مطرح می‌شوند.

یکی از اصول اساسی تجسم خلاق، قدرت تصویرسازی و تخیل در ذهن انسان است. با خلق تصاویر شفاف و واقعی از آرزوها و اهداف، افراد قادرند انگیزه بیشتری در پیگیری اهداف خود داشته باشند. این فرآیند نه تنها به ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس کمک می‌کند بلکه می‌تواند تأثیر مثبتی بر روی رفع موانع و ایجاد فرصت‌های جدید داشته باشد.

تجسم خلاق به عنوان یک ابزار در مسیر رسیدن به موفقیت و خلق زندگی دلخواه، در حوزه‌های مختلف از جمله حرفه‌ای، شخصی، و ارتقاء روحیه مثبت تأثیرگذار است. این تکنیک به افراد این امکان را می‌دهد تا به دقت بر روی جزئیات هدف‌ها و آرزوهای خود تمرکز کنند و از تصاویر ذهنی به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تحقق آنها بهره‌مند شوند. در نهایت، تجسم خلاق به عنوان یک فرآیند داخلی موثر در بهبود کیفیت زندگی و دستیابی به اهداف شخصی و حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در سایت تجسم خلاق مطالب متافیزیك ، فرا روانشناسی ،دکتر آرام ، قرار داده شده است. در این سایت با مباحث روانشناسی و خودشناسی آشنا می‌شوید. یكی از مطالب مهمی كه در این سایت با آن آشنا می‌شوید هیپنوتیزم  و انرژی درمانی و مغناطیس درمانی است.

تجسم خلاق چیست؟

تجسم خلاق یک فرآیند ذهنی است که افراد را قادر می سازد تا ایده ها و تصاویر جدید را در ذهن خود ایجاد کنند. این فرآیند همواره در تولید نوآوری و خلقی از طریق تصویرسازی ذهنی نقش دارد. تجسم خلاق به افراد کمک می کند تا مسائل را از زوایای جدید مشاهده کرده و به راه حل های نوآورانه دست یابند.

در تجسم خلاق، افراد ممکن است از تمرکز بر روی جزئیات خارق العاده خودداری کرده و به دنبال دیدگاه ها و پرسش های کلان تر باشند. این امر به آنها کمک می کند تا از قیدها و محدودیت های موجود خارج شده و به ایده های جدید و خلاقانه دست یابند.

تجسم خلاق نیازمند ارتباط مستقیم با خلاقیت است. این شیوه فکری امکان پذیری را در مسائل مختلف افزایش می دهد و به افراد اجازه می دهد تا در فرآیند حل مسائل و خلقی به روش های جدید تر و بازتر نگاه کنند. تجسم خلاق همچنین می تواند به توسعه توانایی های هنری، ذهنی، و حتی فردی افراد کمک کند.

تجسم خلاق یک عمل آگاهانه و مقصود دار در استفاده از انرژی امواج ذهنی است. امروزه تحقیقات نشان داده‌اند که جهان اطراف ما از امواج انرژی ساخته شده است و حتی در سطح کوچکترین ذرات، که از اتم، الکترون، نوترون، پروتون و حتی کوارک‌ها تشکیل شده‌اند، طبق نظریه ریسمان‌ها به ریسمان‌های انرژی مرتعش تجزیه می‌شوند.

از سوی دیگر، امروزه امواج ذهنی مغز انسان با استفاده از دستگاه‌های سنجش امواج به‌ راحتی ثبت و اندازه‌گیری می‌شوند. این نشان می‌دهد که ذهن ما همچون یک رادیو فرستنده و گیرنده امواج انرژی عمل می‌کند.

در تجسم خلاق، ما امواج ذهنی خود را مانند رادیو روی فرکانس مورد نظر و هدف خود تنظیم می‌کنیم. این کار به ما کمک می‌کند تا افکار، انرژی، و امواج مرتبط با هدفمان را دریافت کرده و از چیزهایی که نامرتبط یا حتی مخالف خواسته‌هایمان هستند، پرهیز کنیم.

سایت تجسم خلاق دکتر آرام

در این بخش سایت تجسم خلاق دکتر آرام معرفی شده است در این سایت سعی شده مطالب عملی هیپنوتیزم مورد بررسی قرار داده شود. سایت تجسم خلاق دارای مقالات متعددی می‌باشد، كه معرف حضورتان می‌گردد. مقالات تجسم خلاق دکتر آرام در این سایت رایگان است و شما می‌‌توانید به راحتی مقالاتی كه در این سایت آمده است را دانلود كنید. 

از دیگر مطالب این سایت انرژی درمانی است كه مفصل در مورد آن توضیح داده شده است. تجسم خلاق استاد آرام دارای چندین كتاب در مورد انرژی درمانی است. در این سایت كتابهای تجسم خلاق استاد آرام و نشر تجسم خلاق معرفی شده است و مطالبی در مورد مغناطیس درمانی نیز در این سایت آمده است.

بخش ذکر چاكرا بخش مهی از سایت تجسم خلاق است كه در مورد انرژی های بدن صحبت می كند در سایت تجسم خلاق سعی شده است افراد را با بحث مغناطیس درمانی بصورت عملی آشنا كند. مغناطیس درمانی یك روش درمانی بدون خطر و مفید است كه سایت تجسم خلاق بیش از 12000 صفحه مقاله در مباحث مختلف در این زمینه وجود دارد. از آنجایی كه یكی از مباحث كاری تجسم خلاق استاد آرام مباحث متافیزیك و مدیتیشن می‌باشد، در این سایت سعی شده است بخش مدیتیشن كاملا فعال باشد.  

بخش تجسم خلاق سایت معرفی برنامه های دوره های تجسم خلاق می باشد. كه بصورت تصویری از تلویزیون مهاجر پخش گردیده است. سایت تجسم خلاق سعی كرده است برنامه‌های تجسم خلاق را كه از دو بخش صوتی و تصویری تشكیل شده است را معرفی كند.

در سایت تجسم خلاق استاد آرام از تجربیات استاد آرام در مباحث روانشناسی نیز استفاده شده است. مباحث روانشناسی و متافیزیک همچنین درمان كل نگر یا مكمل از دیگر قسمت‌های سایت تجسم خلاق دکتر آرام می‌باشد. معرفی دستبندهای مغناطیسی كه جنبه درمانی دارد از دیگر مباحث سایت می‌باشد.

یكی دیگر از بخش‌های فعال سایت فال روز تولد می‌باشد. كه حتما از این بخش دیدن فرمائید. دیدن این بخش خالی از لطف نمی‌باشد. شما می‌توانید بخشی از كتاب راز و تمام كتاب راز را به زبان اصلی از سایت دانلود كنید. سایت تجسم خلاق از تالارهای گفتگوی مختلف تشكیل شده است كه شما می توانید وارد تالار گفتگو شوید.

سایت تجسم خلاق

تجسم خلاق راهی برای آزادی از قید و بندهای فکری برای رسیدن به خواسته ها می باشد.

سؤال بپرسید تا استاد آرام خودشان جوابگوی سؤالات شما در زمینه‌های روانشناسی، فرار روانشناسی و متافیزیك باشند. آموزش های انرژی درمانی و هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم را می توانید از طریق سایت تجسم خلاق پی گیری كنید.

سایت تجسم خلاق پر از نیازهای معنوی شماست. در حقیقت سایت تجسم خلاق پل ارتباطی شما با استاد آرام است. كه شما می‌توانید از این طریق با استاد آرام در ارتباط باشید و ایشان تجربیات خود را در زمینه های مختلف با شما در میان بگذارد. تكنیك های تله پاتی بخش مهم سایت تجسم خلاق است.

 شما می‌توانید از بخش كندالینی (راز نهفته آدمی) در سایت تجسم خلاق دیدن فرمایید. هاله بینی از دیگر مباحث سایت می‌باشد. تفسیر هاله نیز در قسمت‌های هاله بینی سایت تجسم خلاق به تفضیل در مورد رنگ هاله صحبت كرده است. از آثار استاد آرام فنگ شویی می‌باشد كه در سایت تجسم خلاق بخشی را به خود اختصاص داده است. به عبارتی سایت تجسم خلاق تنها یك سایت نیست بلكه منبع گسترده‌ای از اطلاعات می‌باشد. كه شما مدتها با آن در ارتباط خواهید بود.

بخش قدرت اعجاز انگیز اهرام از دیگر بخشهای سایت می‌باشد. كه در این بخش از سایت ، شما با اندازه‌ها و كاربردهای مختلف هرم آشنا می‌شوید. بخش چشم سوم سایت تجسم خلاق در مورد فعال سازی و تأثیرات چشم سوم صحبت می‌كند. قانون جذب برگرفته شده از كتاب قانون جذب استاد آرام از دیگر بخشهای سایت تجسم خلاق می‌باشد.

سایت تجسم خلاق

شما می‌توانید بصورت حضوری و غیر حضوری برنامه‌های منحصر به فرد سایت تجسم خلاق را در سایت پی‌گیری كنید. دوره حضوری تجسم خلاق زندگی شما را متحول می‌كند. چنانچه نمی‌توانید در دوره حضوری شركت كنید می‌توانید با خریدCD های تصویری و صوتی از مزایای این دوره بهره كافی را ببرید. در ضمن شما می‌توانید بصورت online از فروشگاه سایت تجسم خلاق خرید كنید. قسمت گالری این سایت بصورت منحصر به فرد عكس‌های مختلف فرشته‌ها را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

سایت تجسم خلاق 

خیلی از افراد می خواهند كه پرواز روح داشته باشند در این شما با تكنیك های پرواز روح آشنا می شوید. شما می توانید در بخش اعتماد بنفس از تكنیك ها و روشهای افزایش اعتماد بنفس استفاده كنید. آلفای ذهنی از دیگر بخشهای سایت استاد آرام می‌باشد.

در سایت تجسم خلاق استاد آرام سعی شده است جدیدترین مباحث روانشناسی و متافیزیك در اختیار علاقمندان قرار گیرد. یكی از كتابهای كه استاد آرام ترجمه كرده‌اند و در سایت معرفی شده است، كتاب 25 راه از بین بردن سردرد می‌باشد. شما می‌توانید این كتاب را از فروشگاه و سایت تجسم خلاق خریداری كنید.

مراجعه كنندگان سایت تجسم خلاق معمولاَ خوانندگان كتابهای استاد آرام از نشر تجسم خلاق می‌باشند. به همین دلیل این مراجعه كنندگان به دفعات زیاد از این سایت تجسم خلاق دکتر آرام دیدن می‌كنند و در تالار گفتمان سایت تجسم خلاق استاد آرام سوالات و مشكلات خود را مطرح می‌كنند. همانطور كه گفته شد این سایت پل ارتباطی بین نویسنده و مراجعه كنند‌گان می‌باشد. بیشترین هدف این سایت ارتباط بیشتر و خدمات بیشتر می‌باشد.

كه این هدف در سایت تجسم خلاق هم برای مراجعه كنندگان حضوری و غیر حضوری در نظر گرفته شده است. به همین دلیل در این سایت شما با آموزش‌ها و مطالبی كه برای هر دو گروه مناسب می‌باشد، مواجه می‌شوید. معرفی كردن سایت تجسم خلاق به دوستان شما می تواند به آنها كمك كند تا در زمینه‌های متافیزیك و روانشناسی اطلاعات كاملاَ علمی و كاربردی دریافت كنند. به دلیل اینكه مطالب سایت زیاد می‌باشد و در دسته‌های مختلف طبقه بندی شده‌اند همه افراد از گروه‌های مختلف می‌توانند نیارهای معنوی و مادی خود را برطرف سازند.

از قسمت دریافت فایل سایت تجسم خلاق دکترآرام شما می‌توانید برنامه‌ها و موضوعات جدید را بصورت رایگان دانلود كنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت تجسم خلاق نظرات و پیشنهادهای خود را در مورد مسائل مختلف فرا روانشناسی و روانشناسی ارائه دهید.

دوره های غیر حضوری دکتر ارام

موسسه و سایت تجسم خلاق بعد از سال 99 و اپیدمی کرونا و همچنین بخاطر پراکنده بودن شاگردان دکتر آرام در سراسر ایران و سایر کشور ها برای راحتی و رفاه آنها دوره های آموزشی این موسسه به صورت غیر حضوری برگذار می گردد در این میان دوره های غیر حضوری دکترآرام شامل انرژی درمانی دکتر آرام، مغناطیس درمانی، دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم و خودهیپنوتیزم، دوره خلق آینده و دوره پاکسازی چاکراها دکتر آرام این دوره ها به صورت کلاس های آنلاین و پکیج های در سایت تجسم خلاق در دسترس علاقه‌مندان می باشد.

دوره انرژی درمانی دکتر آرام

سایت تجسم خلاق دکتر آرام انرژی درمانی پرانیک هیلینگ به عنوان یک علم دارای مبانی تئوری و عملی متنوع می‌باشد که در چندین سطح مختلف ارائه می‌شود. در سطح مقدماتی و متوسطه، شرکت‌کنندگان با مفاهیم نیروی حیات، تست چاکراها، تأثیرات ذکر بر چاکراها و وظایف آنها آشنا می‌شوند و می‌توانند با پاکسازی چاکراها به درمان بیماری‌های ساده پرداخته و از این روش بهره‌مند شوند.

در سطح پیشرفته، در دوره دوم از شفای پرانیک یا انرژی درمانی، تکنیک‌های پیشرفته‌تر مطالعه شده و استفاده از نورهای رنگی برای بهبود بیماری‌ها آموخته می‌شود. سرعت درمان به شدت افزایش می‌یابد و با استفاده از پراناهای رنگی می‌توان به درمان بیماری‌های سخت بپردازد.

در سطح سوم، روی بیماری‌های روانی مانند ترس، استرس، اضطراب و افسردگی کار می‌شود. این دوره به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که ماهیت‌های انرژی منفی را از بین ببرند و بیماری‌های روانی را درمان کنند.

در دوره کریستال درمانی پرانیکی، با استفاده از کریستال‌های طبیعی مانند کوارتز سفید، آمیتیس و تورمالین، کار بر روی بیماری‌ها آموزش داده می‌شود. این روش باعث افزایش سرعت درمان و افزایش قدرت درمانی می‌شود.

سطح آخر، دفاع روانی و انرژی درمانی، به شرکت‌کنندگان می‌آموزد چگونه با ساختن سپرهای هاله، خود را در برابر حملات انرژی‌های منفی حفظ کرده و با افزایش قدرت هاله به درمان بیماری‌ها بپردازند. این دوره باعث می‌شود شرکت‌کنندگان توانایی دارای درمانگری حرفه‌ای را در خود کشف کنند. (سایت تجسم خلاق)

سایت تجسم خلاق

سایت تجسم خلاق برگزار کننده دوره‌های آموزشی برای درمان و رهایی روح و فکر می باشد.

دوره پاکسازی چاکراها دکتر آرام

چاکراها نقاطی در بدن هستند که انرژی حیات یا پرانا از طریق آنها به بدن منتقل می‌شود، و این انرژی ظریف از طریق چرخ‌های انرژی یا چاکراها در بدن وارد می‌شود. این انرژی سپس در چاکراها هضم می‌شود و به عنوان یک سیستم گوارش برای بدن ما مفید است.

چاکراها برای سلامتی بدن نقش مهمی ایفا می‌کنند؛ و پاکسازی چاکراها بسیار مهم می باشد زیرا این نقاط انرژیکی از طریق تأثیر بر غدد درون‌ریز بدن، بر سلامتی تأثیر گذاشته و در بسیاری از درمان‌های طب مکمل از طریق چاکراها استفاده می‌شود. انرژی‌هایی که از چاکراها به بیرون خارج یا وارد می‌شوند، بر سیستم عصبی، ماهیچه‌ها و غدد تأثیر می‌گذارند و در نتیجه، یک چاکرا بسته می‌تواند مشکلاتی در نواحی مختلف ایجاد کند. (سایت تجسم خلاق)

دوره پاکسازی چاکراها دکتر آرام در جهت اهمیت وجود چاکرا های بدن و لزوم درک وضعیت چاکراها که تأثیر زیادی بر حالت روحی و جسمی انسان دارد؛ اگر چاکراها باز و به خوبی فعال باشند، شخص احساس انرژی و زندگی مثبت می‌کند، در حالی‌که چاکراهای بسته ممکن است باعث افسردگی و عدم دسترسی به انرژی خود شوند. برای پاکسازی چاکراها و باز کردن آنها، استفاده از تکنیک‌هایی دوره پاکسازی چاکراها دکتر آرام مانند پاکسازی انرژی می‌تواند مفید باشد.

 

دوره حضوری و غیر حضوری تجسم خلاق

 برای كسانی كه می‌خواهند فراتر از خودشان را تجربه كنند توصیه می شود. این دوره در سایت به تفضیل آمده است. استاد آرام كتابهایی را در مورد گیاهان دارویی به رشته تحریر در آورده‌اند. به همین دلیل قسمتی از سایت به گیاهان دارویی و تغذیه سالم اختصاص داده شده است.

 خواص آب مغناطیسی  ؟

شما می‌توانید در سایت تجسم خلاق با خواص آب مغناطیسی و دستبندهای مغناطیسی، پدهای مغناطیسی و زانو بندهای مغناطیسی آشنا شوید. این وسایل را نیز می‌توانید از فروشگاه سایت خریداری كنید. در این سایت آمده است كه مغناطیس درمانی بی ضرر و مفید است. و استفاده از آن می‌تواند موجب تقویت سیستم ایمنی در همه افراد گردد. منتظر پیشنهاد‌های شما هستیم با ما تماس بگیرید.

تجسم خلاق از دیدگاه دیگر متخصصین این زمینه

تجسم خلاق یک پدیده فراگیر است که متخصص به شخص و یا قشر خاصی از مردم نمی باشد هر کسی قدرت تجسم خلاق را دارا است و می تواند از آن برای رسیدن به خواسته های خود از آن استفاده نماید حال اینکه تجربه کسانی که در این زمینه صاحب نظر بوده و یا آن را امتحان کرده اند خالی از لطف نمی باشد. (سایت تجسم خلاق)

تجسم خلاق صوتی و کتاب تجسم خلاق شاکتی گواین

شاکتی گواین نویسنده کتاب تجسم خلاق شاکتی گواین، به شما یادآوری می‌کند که قدرت تخیل چه تأثیراتی در بهبود زندگی ما دارد. این اثر با هدف آموزش استفاده از قدرت تخیل به منظور خلق و آفرینش واقعیت‌هایی که در زندگی می‌خواهیم، به مخاطبان خود راهنمایی می‌کند.

کتاب تجسم خلاق شاکتی گواین به عنوان یک راهنمای جامع اصولی معرفی می‌شود که تکنیک‌ها و تمرینات مختلفی را برای بهره‌گیری از قدرت تخیل و تغییر الگوهای منفی ارائه می‌دهد. این کتاب نه تنها در زمینه‌های مختلفی از جمله بهبود عزت نفس، رسیدن به اهداف شغلی، افزایش خلاقیت و انرژی، بلکه در زمینه‌هایی مانند بهبود تندرستی، تجربه آرامش عمیق و سایر موارد نیز مفید است. (سایت تجسم خلاق)

تجسم خلاق شاکتی گواین به شیوه‌ای آگاهانه و با تاکید بر کاربرد تخیل خلاق، این کتاب را به عنوان یک تکنیک برای خلق و تحقق آرزوها و اهداف حقیقی در زندگی مطرح می‌کند. او به خوانندگان آموزش می‌دهد که با بهره‌گیری از تجسم خلاق، می‌توانند به شادتر و سالم‌تر زندگی کنند و از انرژی و خلاقیت بیشتری برخوردار شوند.

سایت تجسم خلاق

تجسم خلاق برای بهبود عزت نفس، رسیدن به اهداف شغلی، افزایش خلاقیت و انرژی، بلکه در زمینه‌هایی مانند بهبود تندرستی، تجربه آرامش عمیق و سایر موارد نیز مفید است.

با ارائه نمونه‌ها و مطالب قدرت‌ بخش، شاکتی گواین به خوانندگان این امکان را می‌دهد که بر روی اهداف خود متمرکز شده و با استفاده از نیروی تجسم، به دستاوردهای بزرگتری دست پیدا کنند. و با استفاده از تصویرسازی و کلمات تأثیرگذار، تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کنند.

کتاب تجسم خلاق توسط شاکتی گواین نه تنها به یک اثر مشهور تبدیل شده، بلکه به عنوان یک راهنمای جاودانه برای ایجاد تغییرات مثبت و کامیابی در زندگی شناخته شده است. این اثر با تأثیر گذاری بر زندگی میلیون‌ها انسان و ترجمه به 35 زبان مختلف، نشان‌دهنده ارزش و تأثیر این فلسفه در زندگی روزمره ماست. (سایت تجسم خلاق)

تجسم خلاق عباس منش

تجسم خلاق عباس منش تجسم خلاق را نکته و عامل اصلی موفقیت می داند همه افرادی که به موفقیت رسیده اند تخیل بالایی داشته اند خالق میکی موس، برق، اینترنت همه اینها قبل از اینکه در واقعیت به وجود آیند ابتدا به صورت کامل و با جزئیات در ذهن خالق خود تصور شده اند. در مورد تجسم خلاق بسیاری افراد نظرات خاص خود را دارا می باشند. (سایت تجسم خلاق دکتر آرام)

در یک مقاله در مجله موفقیت آقای عباس منش سخنران و نویسنده در مورد تجسم خلاق نظر بسیار جالبی دارد در مورد تجسم خلاق نظرشان این است که باید هر چیزی را که می خواهیم تصور کنیم و مانند کودکی بازیگوش به تخیلات خود بال و پر دهیم تا بتوانیم با تصور خواسته های خود بدون اینکه مغز منطقی ما سعی در سرکوب آن کند می توانید به هر خواسته ای که دارید برسید و ناگهان متوجه می شوید راهی را که آمده اید به لطف تصورات و تخیلات خود بوده است.

تجسم خلاق گیتی خوشدل

در کتاب تجسم خلاق گیتی خوشدل تجسم خلاق را استفاده از نیروی خیال به منظور خلق و طراحی خواسته‌های زندگی، به عنوان تجسم خلاق شناخته می‌شود. این فرآیند هنری و خلاقانه، به هیچ وجه کاری عجیب و غیر عادی نیست؛ بلکه روزانه و حتی در هر لحظه، از این توانمندی برای شکل دادن به آرزوها و اهدافمان استفاده می‌شود.

تجسم خلاق به عنوان یک قدرت ذاتی و اساسی، نه تنها متعلق به ما می‌باشد، بلکه نیروی اصلی و پایه‌ای سازنده جهان است، بگونه‌ای که بی‌احتیاج به آگاهی از آن داریم یا نه. در گذشته، اغلب از توانایی تجسم خلاق به صورت ناخودآگاه و بدون توجه به آن استفاده می‌کردیم. به دلیل نگرش‌های منفی و ریشه‌ داری که نسبت به زندگی داشتیم، به نحوی خودبه‌خود به دنبال احساس کمبود و تنگنا و پیش‌بینی مشکلات و موانع در زندگی بودیم. (سایت تجسم خلاق استاد آرام)

تجسم خلاق امیر شریفی

بر اساس قاعده جذب، خواسته‌های شما به نحوی کاملاً جذاب و انگیز به سمت خودتان می‌کشاند. درک آرزوهای خود را به عنوان یک ابزار قدرتمند تصور کنید، و هرگز نباید قدرت تاثیرگذاری که در این زمینه دارید را از دست بدهید. همواره به یاد داشته باشید که با کنترل افکار خود، قادر به کنترل کل زندگی‌تان خواهید بود. به عبارت دیگر، با داشتن افکار مثبت می‌توانید زندگی خوب و ایده‌آلی را خلق کنید، در حالی که با پرورش افکار منفی ممکن است به طور کلی زندگی‌تان را خراب کنید و حتی به خود و اطرافیان خود آسیب بزنید. (سایت تجسم خلاق دکتر آرام)

یکی از عوامل مهم که می‌تواند در داشتن افکار قوی و مثبت به شما کمک کند، “قدرت تجسم” است. با بهره‌مندی از این قدرت، می‌توانید هر چیزی را که غیرقابل واقعیت به نظر برسد، ابتدا در ذهن خود ایجاد کنید و سپس با استفاده از توانمندی‌های ذهنی خود، به دست‌ یافتن به آنچه می‌خواهید بپردازید. برای دست‌ یافتن به موفقیت، کافی است فقط از قدرت تجسم مثبت خود بهره‌مند باشید. با این کار، سایر عوامل به صورت آگاهانه یا ناخودآگاه به سمت شما جذب خواهند شد و می‌توانید از این راه برای ایجاد تغییرات در زندگی خود بهره‌مند شوید.

تجسم خلاق یک قدرت فوق‌العاده است که از طریق قدرت تخیل انسان‌ها شکل می‌گیرد. با بهره‌گیری از این قدرت، می‌توانید تغییرات مثبتی را در زندگی خود جذب کنید و از آن‌ها به حداکثر استفاده رسانید. با این حال، همیشه باید به یاد داشته باشید که این قدرت به تنهایی معجزه ایجاد نمی‌کند و احتمالاً شانس به خانه‌تان نخواهد آمد. با این وجود، وضعیت شما را به گونه‌ای تغییر خواهد داد که خودتان بتوانید برای موفقیت آماده شوید و تمام تلاش لازم را برای دست‌ یافتن به هدف خود انجام دهید.

سایت تجسم خلاق

تجسم خلاق یک قدرت فوق‌العاده است که از طریق قدرت تخیل انسان‌ها شکل می‌گیرد

سایت تجسم خلاق نی نی سایت

تجسم خلاق یک فعالیت مهم در فرآیند تعلیم و تربیت نی نی‌ هاست که در این سایت به آن پرداخته شده است تأثیر بزرگی بر رشد و توسعه ذهنی آنها دارد. تجسم خلاق به معنای تصور و خلق تصاویر یا مفاهیم جدید است که در ذهن نی نی‌ها شکل می‌گیرد. این فرآیند نقش مهمی در توانمندسازی خلاقیت و ابتکار در افراد ایفا می‌کند.

در دوران نی نی‌، اطفال تجربیات جدید را از طریق بازی و کنجکاوی به دست می‌آورند. تجسم خلاق در این مرحله به آنها این امکان را می‌دهد که دنیای پیرامون خود را با نگاه خاص و خلاقانه‌تری مشاهده کنند. به طور مثال، یک نی نی ممکن است با یک اسباب‌بازی ساده، یک داستان خلاقانه را تجسم کند و نقش‌های مختلف را برای اشیاء مختلف ایفا کند.

تشویق تجسم خلاق در نی نی‌ها از طریق ارائه محتوای تحریک‌ کننده، بازی‌های آموزشی و فعالیت‌های هنری امکان‌ پذیر است. این فرآیند به ایجاد انعطاف‌ پذیری ذهنی و توانمندی در حل مسائل به شیوه‌های نوین کمک می‌کند و اساساً به نی نی‌ها کمک می‌کند تا با محیط اطراف خود به شکل خلاقانه‌تری ارتباط برقرار کنند.

سایت تجسم خلاق برای ازدواج

استفاده از تجسم خلاق یک ابزار قدرتمند در سفر به ازدواج موفق است. زمانی که از تجسم خلاق استفاده می‌کنید، این به شما امکان می‌دهد تا به تصویر ذهنی خود از یک ازدواج مثبت و پرمعنا برسید و این تصویرها را به واقعیت تبدیل کنید.

یکی از قدرت‌های بزرگ تجسم خلاق، قابلیت تولید احساسات و انرژی مثبت در ذهن شماست. با تجسم زندگی مشترک با شریک زندگی خود، شما می‌توانید احساس عشق، احترام و همدلی را به شکل واقعی و قابل لمس در ذهن خود تجربه کنید. این احساسات مثبت به شما انگیزه می‌دهند تا به سمت اهداف زندگی مشترک حرکت کنید.

با تجسم خلاق، می‌توانید موفقیت‌ها و لحظات خوب زندگی مشترک خود را پیش‌بینی کنید و این احساس موفقیت و خوشحالی به شما انرژی می‌دهد. همچنین، می‌توانید با تصویرسازی مواجهه با چالش‌ها و مشکلات را تقویت کرده و راه‌ حل‌های خلاقانه برای آنها پیدا کنید.

در نهایت، تجسم خلاق به شما کمک می‌کند تا با ایجاد یک تصویر مثبت و قوی از زندگی مشترک، روحیه و انگیزه لازم برای ساختن یک ازدواج موفق را داشته باشید.

 

بیوگرافی دکتر آرام

دکتر آرام، یک روانشناس بالینی و روانشناس سلامت است که عضو انجمن روانشناسان آمریکا (APA) می‌باشد. وی همچنین به عنوان مترجم مولف، محقق در علوم متافیزیک، فرا روانشناسی، و مخترع تکنیک‌های ویژه تجسم خلاق شناخته می‌شود. استاد آرام در زمینه‌های مختلف انرژی درمانی، دگرهیپنوتیزم، خودهیپنوتیزم، متافیزیک، خودشناسی، مغناطیس درمانی و تکنیک‌های ذهنی، طب انرژی، کتاب، فیلم و تدریس دارای سابقه است. تاریخچه فعالیت‌های دکتر آرام به سال 1366 با خدمت به استاد مرحوم کابوک آغاز شد و از او در زمینه‌های متافیزیک، هیپنوتیزم و انرژی درمانی آموخت.

دکتر آرام و همکارانش در سال 1377 موسسه تجسم خلاق را تأسیس کردند و فعالیت‌های آموزشی خود را در زمینه‌های آلفا و هیپنوتیزم آغاز کردند. در سال 1379، با سفر به هند و شرکت در دوره‌های انرژی درمانی و مدیتیشن، دانش خود را توسعه دادند. در سال 1380، انتشارات فرهنگی تجسم خلاق را تأسیس کردند و اولین کتاب دکتر آرام با عنوان “انرژی درمانی” منتشر شد. همچنین، در سال 1384، تحقیقاتی در زمینه مغناطیس درمانی انجام دادند و چند اختراع در این زمینه را ثبت کردند. (سایت تجسم خلاق دکتر آرام)

دکتر آرام با نگاهی به آینده، کتاب‌هایی در زمینه‌های مغناطیس درمانی، تأثیر آهنربا بر بیماری‌ها، و تکنیک‌های مغناطیس درمانی منتشر کرده و سمینارهای آموزشی در این زمینه برگزار کرده است. ایشان به عنوان یک متخصص در زمینه مغناطیس درمانی، افراد را به کار درمان با تکنیک‌های مغناطیس درمانی آموزش می‌دهند. همچنین، با بیش از 50 جلد کتاب در زمینه‌های مختلف، دکتر آرام به ارائه روش‌های ابداعی برای کنترل ذهن، آرامش، و افزایش بهروری ذهنی می‌پردازد که می‌تواند به افراد در دستیابی به اهداف و موفقیت کمک کند.

سایت تجسم خلاق

دکتر آرام در کنار شاگردانشان در موسسه تجسم خلاق

آدرس تجسم خلاق: تهران – خیابان قائم مقام – پلاک 39 -‌ طبقه‌1 – تلفن: 88302523-021

کانال تلگرام دکتر آرام

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 
واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق
۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳
۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

طب سوزنی و تأثیرات شگفت انگیز آن بر بدن انسان

طب سوزنی (Acupuncture) در درمان بسیاری از بیماری ها مؤثر است این نکته را ...

مدیتیشن یک تکنیک ذهن بدن است

مدیتیشن یک تکنیک ذهن بدن است - که در آن شخص به آرامی توجه ...

راز ماندن در قلمرو شادی‌ با جریان انرژِی !

ماندن در قلمرو شادی‌ با جریان انرژی! خود را غرق در کاری که از ...

پیاده روی در جاده‌ای که به شادی می‌انجامد!

پیاده روی در جاده‌ای که به شادی می‌انجامد - مراقبه یا مدیتیشن‌، روشی است ...

چگونه مي‌توان شادتر و خوشبخت تر بود؟

چگونه مي‌توان شادتر و خوشبخت تر بود؟ افزايش قابل توجه هزينه زندگي باعث شده تا ...

چگونه می توانیم از تله پاتی برای برقراری ارتباط استفاده کنیم؟

چگونه می توانیم از تله پاتی برای برقراری ارتباط استفاده کنیم؟ در نوشته های قبلی ...

دیدگاهها

3 دیدگاه

  1. حوریه شکرچی گفت:

    سلام خسته نباشید استادمن چندین سال هس که به هرکجا می‌نگرم تصوراتی رامشاهده میکنم و از روی آنها نقاشی میکشم وکم وبیش اعداد میبینم لطفا راهنماییم کنید

  2. راد گفت:

    با سلام ،میخواستم بدونم چطور میتونم در مورد چشم سوم آموزش ببینم ایا کلاسی چه حضوری و چه اینترانتی برای اینمورد وجود داره؟سپاسگزارم

    • استاد آرام گفت:

      درود.
      دکتر ارام در اینده برنامه ای را برای چشم سوم و اموزش ان برگزار می کنند.
      از طریق سایت یا کانال تلگرام اطلاع رسانی می کنیم.