دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

0 تا 100 فعال سازی سه چاكرای جنسی در کندالینی

0 تا 100 فعال سازی سه چاكرای جنسی در کندالینی

سه چاكرای جنسی –  سه چاکرای جنسی و کندالینی انرژی جنسی بخش بسیار مهمی از انرژی کندالینی ما می باشد و می‌تواند به طرق مختلف نه فقط از طریق جنسی تأثیرگذار باشد. گرچه هر یک از ما به یک چاکرای جنسی از میان بقیة چاکراها وابسته هستیم ولی هر سه چاکرای جنسی باید باز و رشد یافته باشند تا رشد و تکامل شخصی تضمین گردد.

جایگاه سه چاکرای جنسی در بدن

سه چاكرای جنسی بین ناف و استخوان زهار واقع شده‌اند:

اولی 1 تا 5/1 اینچ (بسته به اندازه بدن) پایین ناف، دومی به همین فاصله پایین‌تر و در بالای استخوان زهار قرار دارد، انرژی از چاکرای فوقانی می‌تواند هم برای خلاقیت و هم جنسیت به کار برده شود، این چاکرا چنانچه به خوبی کار کند سرزندگی و بشاش بودن را تقویت می‌کند. اما اگر ضعیف عمل کند سخت‌گیر بودن و جدیت و عدم خلاقیت به وجود می‌آورد.

سومین چاکرای جنسی که پایین‌تر از آن قرار دارد به قدرت مربوط می‌شود. آمیزش جنسی ممکن است افراد را نیرو ببخشد و انرژی کل بدن را برای ایجاد یک حس ثبات درونی و تندرستی تأمین کند. اگرچه این انرژی دارای قدرت شفابخشی فراوانی است، اما اگر منفی شود.

تمایل به کنترل بر دیگران به وسیلة جنسیت به وجود می‌آورد و به افرادی تبدیل می شوند که من آنها را گردآورنده می‌نامم ـ کسانی که علاقمند به این هستند که چقدر توجه جنسی می‌توانند به خودشان جلب کنند. گردآورنده‌ها هیچ علاقه‌ای به بعد مثبت انرژی جنسی ندارند. تجاوز ناشی از عدم تعادل در آنها است

سه چاکرای جنسی در بدن

اما اگر منفی شود تمایل به کنترل بر دیگران به وسیلة جنسیت به وجود می‌آورد و به افرادی تبدیل می شوند که من آنها را گردآورنده می‌نامم ـ کسانی که علاقمند به این هستند که چقدر توجه جنسی می‌توانند به خودشان جلب کنند. گردآورنده‌ها هیچ علاقه‌ای به بعد مثبت انرژی جنسی ندارند. تجاوز به از عدم تعادل در آنهاست.

سومین چاکرای جنسی درست بالای استخوان زهار قرار دارد و به جنسیت تغییر شکل مربوط می‌شود. انرژی مثبت در اینجا انرژی جنسی را به بالاترین اکتاو آن یعنی انرژی روحانی تبدیل می‌کند. افرادی که از انرژی چاکرای جنسی سوم استفاده می‌کنند.

ممکن است دارای بینش‌های عمیق شوند و یک آگاهی روحانی جدید در آنها شکل گیرد. بعد منفی این چاکرا در یک احساس جلوه‌گر می‌شود که طبق این احساس جنسیت شوم و کثیف است.

روش استفاده از سنگ ها در درمان سه چاكرای جنسی

اول انکه روش استفاده از چاکرها در استفاده از سنگ ها به شفابخش بودن و انرژی و قدرت بی کران آن ها در درمان بیماری خود باید ایمان کامل داشته و با اعتقاد به این کار پرداخت.

دوماً هر شخصی باید خودش سنگش را انتخاب کند و این انتخاب ممکن است بزرگ یا کوچک یا تراش خورده و یا صیقل نایافته باشد. اگر سنگی برای شخصی تاثیرات خوبی داشت دلیل آن نیست که برای شما هم مفید باشد و باید بین شما و سنگی که انتخاب میکنید جاذبه و کششی وجود داشته باشد

سوم آن که برای پاکسازی سه چاكرای جنسی زمانی را باید انتخاب کرد که ذهن مشغول نبوده و مکان ساکت و آرام باشد.

چهارم آن که لباس باید راحت و آزاد باشد و حتی الامکان باید از لباس های نخی استفاده کرد و برای نتیجه گیری بهتر است از سنگهایی با قطعات خیلی کوچک استفاده نکرد. حال برای این کار نخست دراز بکشید بالشی زیر سر و بالشی نیز زیر زانوها بگذارید و در رهایی کامل سنگ را بر روی چاکرای مخصوص قرار دهید.

در این حال چشم ها را ببندید و نفس های عمیق بکشید و در هنگام دم فکر کنید که تن درستی و انرژی به بدن شما وارد می شود و در هنگام بازدم تلقین کنید که انرژی ها ی منفی و خستگی ها از وجود شما بیرون می رود.

سنگ ها در درمان سه چاكرای جنسی

برای پاکسازی سه چاكرای جنسی زمانی را باید انتخاب کرد که ذهن مشغول نبوده و مکان ساکت و آرام باشد.

در ضمن این کار قدرت فکری خود را متمرکز کنبد و به انرژی هایی بیندیشید که از طریق سنگ به شما منتقل می شود. (برای چاکرای انتهای سر باید سنگ را بر روی سر در حالت خوابیده به طوری که روی زمین قرار گرفته بگذارید.) در این حالت ارتعاشات سنگ ها در مدت سی دقیقه عمل می کنند و بدن در وضعیت رهایی کامل قرار می گیرد. عموما برای هر چاکرا سنگی مناسب با رنگ آن چاکرا استفاده می شود.

لازم است سنگ ها بعد از استعمال برای سه چاكرای جنسی مدت زمانی در زیر آب و دیگر روش های ذکر شده تخلیه گردند و دوباره نیرو بگیرند. برای نتیجه گیری بهتر پس از این کار بدن را با یک تکه سنگ کریستال می توان ماساژ داد به این صورت که پاها را از بالا به سمت پایین ماساژ داده و چند بار تکرار کنید.

به گونه ای که تمام سطوح پا توسط کریستال لمس شوند. سپس برای ماساژ باسن و شکم باید آن را دایره ای شکل و در جهت عقربه ی ساعت حرکت داد. ماساژ بازوان و دست ها از شانه ها به طرف پایین خواهد بود. این عمل را با ماساژ صورت و سر باید تمام کرد.

 درمان سه چاكرای جنسی با سنگ های شفا بخش 

بیمارى ها در اثر بسته شدن مراکز انرژى پدید مى آیند و کانى ها و سنگ هاى با ارزش قادر هستند تا این گرفتگى ها را از بین ببرند و انرژى حیاتى را به صورت منظم و با ارزش در ما جارى کنند.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

نقش سنگ ها در فعال سازی سه چاكرای جنسی:

افرادى که مدیتیشن یا تمرکز می کنند روى این نقاط آگاهى دارند و انرژى هاى درونى را از این نقاط بیرون داده و آزاد مى کنند. طیف هاى رنگى در واقع همان رنگهاى نورى هفت گانه رنگین کمان هستند که از نور سفید سر چشمه مى گیرند.

رنگ هاى نورى به صورت انرژى پایان ناپذیر در سطح کره زمین، کیهان و ماورا همیشه در ارتعاش هستند و به درون زمین نیز نفوذ مى کنند و انرژى هاى مثبت کیهانى را وارد بدن ما کرده و در ما تعادل و توازن لازم را ایجاد می کنند ودر این زمان است که بیماری ها از ما دور مى شوند.

زمان مفید برای استفاده از سنگ ها برای سه چاكرای جنسی

اما این که در چه ساعات یا روزهایى گرفتن این انرژى از سنگها مناسب تر است و اصلاً چه نوع سنگ هایى روى ما تأثیرگذار هستند؟ به عقیده بسیاری از کارشناسان این کار منطق و عقل نمى طلبد، بلکه باید اشخاص دریچه هاى قلب خود را باز بگذارند و به خود این فرصت را بدهند تا خود برترشان سنگى را که در یک لحظه بخصوص به آن احساس نیاز می کنند انتخاب کند.

انتخاب سنگ برای پاکسازی سه چاكرای جنسی با اطمینان مى گویم که این کار شدنى است و سنگ شما را انتخاب می کند و اگر در این مورد شک دارید یا در مورد چند سنگ تردید میکنید، آنها را در دستان خود قرار دهید، آنگاه متوجه خواهید شد که با گرم شدن یکى از آنها، سنگ نسبت به شما واکنش مناسب نشان داده است که در این زمان باید سنگ را بشویید و آن را از ناخالصى ها پاک کنید.

پاک سازی سنگ های شفابخش:

گاهى اوقات سنگى در اختیار شما قرار مى گیرد تا شما بتوانید از آن انرژى بگیرید اما شاید این سنگ از قبل مورد استفاده شخصى بوده که دچار ناراحتى خاص بوده است. این سنگ از نظر فیزیکى به شما آسیب نمى رساند، ولى امکان دارد که افکار پریشان و انرژى منفى شخص قبلى را همراه داشته باشد و آن انرژى منفى شما را آزار دهد، بنابراین باید سنگ ها را پاک کرد.

آب، آتش، خاک و نمک دریا از عوامل پاک کننده سنگ هستند و شما می توانید سنگ مورد نظرتان را در حدود 10 تا 20 ساعت در آب جارى قرار داده و تمیز کنید یا آن را داخل خاک بگذارید و سپس آن را بشویید. گاهى هم می شود سنگ را روى شعله شمع قرار داد یا اینکه از نمک خشک دریا براى پاک کردن آن استفاده کرد.

پس از پاکسازى سنگ می توانید به پشت دراز بکشید و آرامش بگیرید که مدت زمان مناسب معمولاً 15 دقیقه است. بعد از اتمام این کار چند دقیقه در همان حالت باید باقى ماند؛ بعد سنگ را برداشته و به آرامى باید بلند شد، سنگ را شست، زیرا انرژى منفى و افکار پریشان که به سنگ منتقل شده را تخلیه کرد.

افراد بر حسب نیازشان برای سه چاكرای جنسی مى توانند این کار را انجام دهند. البته یک نکته را هرگز نباید از یاد برد و آن اینکه این کار در مورد تمام سنگها صدق نمیکند باید بعضى از سنگ ها را مستقیماً روى محل درد قرار داد و بعضى از آنها را در آب قرار داده و بعد آن را می نوشند. مراکز انرژى یا همان چاکراها در هفت منطقه از بدن در راستاى ستون فقرات از پایین ترین قسمت تا بالاى جمجمه سر قرار گرفته اند.

درمان سه چاكرای جنسی و کیفیت سنگ ها:

برای چاکرا تراپی یا چاکرا درمانی سه چاكرای جنسی باید از بهترین کیفیت سنگ ها استفاده کرد و هر چه سنگ شفاف تر و خالصتر باشد انرژی ساطع شده آن شفاف تر و خالص تر است.

این سنگ ها قبل از استفاده باید تمیز شوند زیرا نه فقط انتقال دهنده انرژی هستند که عناصر زیان بخش را از بدن،‌ امواج منفی را از بدن اتری و اطرافتان جذب می کنند و بدین ترتیب شما را پاک کرده و از شما حمایت می کنند.

برای درمان سه چاكرای جنسی گفته می شود که وجود سنگ کریستال باعث می شود که کیفیت نور هاله شما تقویت شده و یک نوع غلاف محافظ داشته باشید. لباس زیر ابریشمی نیز همین خاصیت را دارد به خصوص برای بچه های نوپا.

اگر زمانی ترس ناگهانی، شوک یا عصبانیت باعث ناراحتیتان شد روش مؤثر دیگری به شما پیشنهاد می شود که می تواند فورا شما را از شر انرژی های جمع شده خلاص کند.

بایستید به طوری که پاها کمی از هم فاصله داشته باشند،‌ عضلات تان را برای چند ثانیه تا جایی که می توانید منقبض کنید و اگر تنها هستید فریاد بزنید و گرنه میتوانید ریه هایتان را با یک انفجار خالی کنید و این کار را چند بار تکرار کنید تا حال تان بهتر شود.

این تمرین قفل هایی را که در اثر اتفاق ناگهانی ایجاد شده و سیستم انرژی شما نتوانسته از عهده‌ آن بر بیاید، برطرف می کند. اگر احساس خوبی داشته باشید ممکن است میل داشته باشید به بدنتان کشش بدهید و‌ انگار که از خواب عمیق و آرامی بیدار می شوید و به این نوع درمان چاکرا درمانی می گویند.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید

شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!!

 برای درمان دردهای خود هرچقدر که دارو مصرف میکنید به نتیجه ای نمی رسید؟

می خواهید روشهای جایگزین درمان را بیاموزید؟

درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید.

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد ، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند.شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می شود.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت انلاین برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه