دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

نیروی شگفت انگیز شفای کوانتوم چیست؟

نیروی شگفت انگیز شفای کوانتوم چیست؟

شفای کوانتوم چیست؟ آیا تا به حال این جمله به گوش تان خورده است؟ شفای کوانتوم تمام درمان هایی که به یک منشاء ناشناخته مربوط اند به یک جهش کوانتومی اشاره دارند. مانند درمان های اعتقادی درمانهای خودبخودی یا انرژی درمانی و حتی داروهای که برای دلخوشی استفاده می شودند و اثر درمانی ندارند. شفای کوانتوم از هر آنچه بیرونی است و از کاربرد تکنولوژی های پیشرفته فاصله گرفته و بسوی عمیق ترین هسته ی اصلی ذهن – بدن حرکت می کند. روند شفا از همین نقطه است که آغاز می شود.

🔱برای درک شفای کوانتوم ابتدا باید کوانتوم را بشناسیم:

فهرست مطالب مقاله

⚜️کوانتوم کوچکترین واحدی است که نمی تواند به ذره ای کوچکتر شکسته یا تقسیم شود. واحدی غیر قابل تقسیم که امواج میتوانند از درون آن منتشر شده یا به آن جذب شوند. دگرگونی و تبدیل ماده به انرژی یا آگاهی در سطح کوانتوم رخ می دهد. تمام صور انرژی از یک کوانتوم بیرون می آیند.

🔱بررسی های علمی و نتایج بدست آمده از شفای کوانتوم چیست:

تا به حال به این نکته فکر کرده اید که چرا بدن انسان قادر به ترمیم خودبخود شکستگی استخوان می باشد. قادر به ترمیم زخم ها و کوفتگی ها است اما قادر به درمان خودبخودی سرطان نیست؟ و یا اینکه چگونه است که تعدادی از بیماران توانسته اند یاد بگیرید با نیروی خویش درمانی بیماریهای خود را شکست دهند و برخی دیگر چنین نیرویی را در خود نشناخته و یا قادر به بکارگیری آن جهت رهایی از بیماری هایشان نشده اند.

بررسی های علمی انجام شده در خود ترمیمی بدن و درمان های خودبخودی بدن نشان می دهد که آگاهی درونی انسان است که استخوان شکسته را وادار به ترمیم می کند. همین امر در رابطه با درمان های شفا نیز صدق میکند بیمارانی که موفق به شکست بیماریشان شده اند. کسانی هستند که یاد گرفته اند نیروی خویش درمانی خود را به تحریک وادارند و موفق ترین آنها کسانی هستند. که حتی فراتر از این رفته و به راز شفای کوانتوم دست یافته اند و نوابغ پیوستگی ذهن – بدن می باشند.

همواره در علم پزشکی شاهد مواردی از درمانهای خودبخودی بودیم که به دلیل نادر بودن و ناتوانی علم در توجیه چنین درمان هایی پزشکان تمایلی به پیگیری آنها نشان نمی دهند اما قطعا در ورای همین موارد نادر مکانیسمی نهفته است. میدانیم که حالات احساسی عاطفی ذهنی افراد در روند سلامتی و بیماری آنها نقش بسزایی دارد. و همین نکته ی نظریه ی درمانی ذهن – بدن است که هنوز نتوانسته درستی خود را به اثبات برساند.

با کمی تامل در درمان پزشکی بیماران شیزوفرنی که در اثر نقص در عملکرد اسید آمینه ای به نام سرین و افزایش دوپامین در مغز رخ میدهد و پزشکان با تجویز برنامه غذایی  که باعث بهبود و تعادل دوپامین در مغز میشود به مداوای بیمار میپردازند.

🔱سوال که در این نقطه در مورد ارتباط ذهن – بدن؟

حال به این پرسش میرسیم که واقعاً ماده بر ذهن برتری دارد که قادر به مداوای آنست؟ نظریه ی مداوای جسم از طریق ذهن و یا ذهن از طریق جسم هر دو فعلا معلق هستند. در چند سده ی گذشته علم پزشکی همواره کوشش داشته ثابت کند بدن انسان ماشینی خود حرکت است که به تنهایی عمل می کند. 

اما بررسی های علمی مخصوصا در مورد بیماران روان تنی و مغزی نشان داده که وجود یک راننده در بدن ضروری است در گذشته افراد ساده اندیش این راننده را در قلب مستقر می دانستند که با کالبد شکافی فهمیدند چنین راننده ای در قلب وجود نداشته و روح را هم در بدن پیدا نکردند.

دانشمندان سعی کردند خلا این راننده را با مغز پر کنند و درست است که مغز وظیفه ی فرمان دادن و کنترل عملکردها و فیزیولوژی بدن را به عهده دارد اما خود مغز هم یک ماشین دیگر است که به راننده نیاز دارد.

شفا کوانتم یا نیروی شعور یا محرک آدمی 

آیا شعور درون آدمیت است که او را به جلو وا میدارد؟

 

🔱 نیروی شعور یا محرک آدمی 

در ادامه ی بدنبال آنیم که این راننده و محرک زندگی حرکت و اندیشه را در ساختار نیروی شعور بیابیم . می دانیم که تعداد سلول های بدن انسان 50 تریلیون یعنی ده هزار برابر بیشتر از جمعیت فعلی کره ی زمین است سلول مانند کیسه ای است. که مملو از مخلوط آب و مواد شیمیایی است که در گردش هستند و در مرکز سلول هسته قرار دارد و درون هسته مارپیچ های به هم فشرده بنام DNA قرار دارد.

مکانیسم فرآیندهای دستگاه های مختلف بدن به شکل شگفت آوری دقیق منظم بی عیب و کاملا هوشمندانه است و تعداد بیشماری فرآیندهای متنوع وسیع و گسترده در هر لحظه در بدن در جریان است که هرگز متوقف نمی شود تا علم به بررسی آن بپردازد.

در این آرایش وسیع بدن انسان یک سلول واحد نظیر هر یک از 15 میلیارد نورون مغزی است که علم یارای احاطه ی کامل بر آن را ندارد. تعداد فعالیتهای که در هر لحظه در بدن انسان هماهنگ می شود بی نهایت است بنابراین فیزیولوژی انسان نیز همانند سیستم اکولوژی کره ی زمین در بخشهای جداگانه ای فعالیت دارد. که در عین حال به شکلی نامرئی با هم در ارتباطند.

ما غذا میخوریم، سخن میگوییم، تفکر میکنیم، هضم میکنیم، با عفونت ها مبارزه میکنیم، سموم خون را دفع میکنیم، سلول های بدن را تجدید میکنیم، فضولات را دفع میکنیم و … اما فرآیند درمان در نقطه ای از این مجموعه ی پیچیده قرار دارد در این سیستم پیچیده هیچ عضو مخصوص درمانگری وجود ندارد پس فرآیند ترمیم استخوان شکسته و یا التیام بریدگی و یا کوفتگی و خون مردگی که در عین سادگی به گونه ای باور نکردنی پیچیده است چگونه رخ میدهد؟

در مقایسه ی فرآیند خوددرمانی هوشمندانه ی بدن با  درمان های پزشکی ساخت دست بشر باید گفت که برخلاف مکانیسم خوددرمانی که دقیق و هماهنگ و درست هستند.

 

🔱با مطالعه ی بررسی های علمی در فرآیند خوددرمانی بدن درمی یابیم که:

غشاء بیرونی یا دیواره ی سلولهای بدن نقاطی بنام گیرنده دارند  که غشاء نرم ولی گیرنده ها ی سطح غشاء چسبناک هستند که خود از زنجیره های مولکولی پیچیده ای درست شده است. و آخرین حلقه ی زنجیره انتهایی باز دارد و منتظر مولکول دیگری است تا به آن بچسبد گیرنده ها مانند سوراخهای قفل هایی هستند که فقط کلید مشخصی در قالب آنها جای می گیرد.

هورمون ها، آنزیم ها و دیگر مواد بیوشیمیایی که بدن تولید می کند از لحاظ تشخیص مناسب بودن برای هر یک از گیرنده ها از کمال دانایی برخوردار می باشند. یعنی مولکول ها قادرند نقطه ی مناسب را پیدا کرده و به آن متصل شوند بدن انسان قادر است در هر لحظه صدها مواد شیمیایی گوناگون را رها کرده و هر یک را با کل مجموعه هماهنگ کند این فعالیت ها با شتابی عجیب و تاثیری نیرومند در همه جای بدن رخ می دهد.

و با همین دقت و سرعت مسیر عکس را طی می کند. اما در فرآیند درمان با داروهای ساخت دست بشر نتایج هرگز چنین دقیق منظم و هماهنگ نیستند مواد شیمیایی دارویی که وارد بدن می شوند فاقد فرمان هماهنگ سازی مغز می باشند و به جای آنکه با بدن سخن گویند و هوشمندانه در نقطه ای دقیق قرار گیرند و عمل کنند. همه ی سلولهای بدن را مورد هجوم قرار می دهند و عوارض جانبی بر جای می گذارند زیرا این داروها فاقد آن جزء ترکیبی شعور می باشند.

 

 🔱 محققان علم پزشکی به این واقعیت ناامید کننده پی برده اند که:

بدن انسان زنده بهترین داروخانه ای است که تاکنون به وجود آمده که قادر است خیلی بهتر از شرکتهای داروسازی مواد ادرار آور ضد درد آرام بخش خواب آور و آنتی بیوتیک ها را تولید کند با این تفاوت که مقادیر داده شده همواره درست است و به موقع داده می شود و عوارض جانبی نداردو دستورالعمل دارو در خود دارو است یعنی قسمتی از شعور ساختاری آنست.

🔱 نتیجه گیری در مورد بدن انسان:

نتیجه گیری نویسنده از واقعیت مطرح شده شامل سه مورد است

⚜️شعور در سراسر بدن ما حضور دارد.

⚜️شعور درونی ما به مراتب برتر از هر چیزی است که بخواهیم از خارج جایگزینی برای آن بیابیم

⚜️شعور بدن مهمتر از ماده ی واقعی بدن است زیرا بدون آن ماده ی بدن نامنظم بی شکل و دچار هرج و مرج خواهد شد.

شفای کوانتوم و بازسازی خود بخودی بدنم انسان

محققین دریافتند که بدن انسان تمامسلولهای خود را دوباره بازسازی می کند

 

🔱 بدن چون رودخانه ای دائما در جریان است:

98% اتمهای بدن ما سال گذشته وجود نداشته اند . با بررسی طول عمر سلول های متفاوت بدن مثل سلول های پوست که طول عمر یک ماهه دارند و عمر سلول های کبد که شش هفته است و عمر سلول های استخوان که سه ماه است به این نتیجه میرسیم که هر چند دقیقه یکبار لایه ی جدیدی در معده داریم و هر سه ماه یکبار استخوان بندی جدیدی داریم و هر شش هفته یکبار کبد تازه ای خواهیم داشت درست است. که بدن ما ظاهرا همان بدن قبلی است اما واقعیت این است که بدن از طریق فرآیندهایی چون تنفس هضم دفع و… دائما در حال تبادل با بقیه ی جهان است.

گرچه سرعتهای تغییر متفاوت است اما تغییر همواره وجود دارد. و شعور آن چیزی است که این تغییرات را هدایت می کند. اگر چه علم پزشکی واقعیت تغییر را مشاهده کرده و پذیرفته اما شعور آنچنان متغییر سریعی می باشد و به عبارتی آنچنان زنده است که جایی در کتب پزشکی ندارد. بدن انسان با شعوری زنده و به سرعت متغییر کنترل می شود و برای خوشایند علم هرگز از حرکت باز نمی ایستد تا مورد بررسی قرار گیرد.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

بنابر مطالب مطرح شده ناگزیریم بپذیریم که بدن انسان چون توده ای مادی و جامد نیست بلکه چون رودخانه ای در جریان است که با شتاب در حال تغییر و دگرگونی است. پس علی رغم نظریه ی پزشکی در رابطه با نقض قدرت خود ترمیمی سلولهای مغزی و با توجه به چند نمونه جراحی های موفقیت آمیز انجام شده.

در پیوند سلولهای مغزی اینگونه استدلال می شود که تمام سلولها از فرامین DNA اولین سلول ساخته شده تبعیت میکنند قدرت خود ترمیمی در نسخه ی DNA سلول اول وجود داشته  بنابراین یک نورون میتواند تحت شرایطی که قادر به درک آن نیستیم قانون عدم ترمیم خود را نقض کرده و کار ترمیم خود را شروع کند.

🔱 فرستنده های نورونی به عنوان مبنای مادی شعور در بدن:

سلسله اعصاب مرکزی از ستون فقرات شروع شده به پایین بدن ادامه می یابد در هر مهره ی پشتی به طرفین انشعاب یافته و سپس اعصاب عمده به میلیونها راه فرعی منشعب شده و همه ی نواحی بدن را به هم مرتبط می کنند.

فرستنده های نورونی محرکهای آنی عصبی را از این مسیرها ارسال کرده با سلول های بدن حرف میزنند و چون رابط های مولکولی عمل میکنند. نورونها با سرعتی هرچه تمام تر از مغز به سوی همه ی اعضا و سلولها حرکت کرده و آنها را از احساسات و عواطف و آرزوها و بینشها ورویاها آگاه میسازند.

هر نقطه ای که قرار است اندیشه ای به آنجا برود باید ماده ی شیمیایی به آنجا راه یابد. امروزه دریافتند عملکرد نورونها پیچیده تر از آنست که تا کنون تصور می شده یک نورون فقط وظیفه ی انتقال پیام از مغز به بدن و بالعکس را به عهده ندارد  بلکه این انتقال پیام بسیار هوشمندانه و پیچیده و انعطاف پذیر و متغییر است .

سلول عصبی میتواند در مسیر خود پیام را تغییر و تنوع دهد. اینجاست که میفهمیم بدون حلقه ی شعور بدن انسان قابل درک نمی باشد. ذهن عنصری غیر مادی است که توانسته به کمک مولکول های ارتباطی پیچیده کار خود را در بدن دنبال کند. به محض خطور هر اندیشه ای ذهن قادر است اتمهای هیدروژن کربن و اکسیژن و دیگر سلولهای مغز را به حرکت وادارد.

🔱 شفای کوانتوم حلقه ی ارتباطی بین یک اندیشه ی غیر قابل لمس و بخش خاکستری مغز چیست؟

بدن انسان چیزی جز DNA های گوناگون نیست که خود DNA آنرا ساخته. DNA مولکولی ذیشعور است اگر در بدن شعور هست این شعور از کجا آمده است؟ ذهن و بدن مانند دو جهان موازی هستند که آنچه در جهان ذهن رخ می دهد انعکاسی در جهان بدن دارد.

بدن انسان تصویری سه بعدی از افکار اوست. بدن آنچنان سیال و متغییر است که با هر اندیشه ای از لحاظ فیزیکی به شدت تغییر می کند. بدن به صورتی کاملا بدیهی افکار را منعکس می کند. مانند تغییرات چهره که نشانه ی احساسات می باشد. تک تک سلول های بدن دارای شعور هستند هر سلول یک واحد کامل است و دارای اندیشه است و به سلاست و روانی خود انسان سخن می گوید.

🔱شفای کوانتوم چیست – انسان به یک ماشین یا آفریننده ماشین  

قبلا در نظریه های پیش از این اعلام کرده بودند : انسانها فقط ماشینهای فیزیکی درمانی هستند که به طریقی اندیشیدن را آموخته اند اما اکنون ثابت شده که ما انسان ها اندیشه هایی هستیم که آفریدن ماشین های فیزیکی را آموخته ایم.

🔱شفای کوانتوم چیست – بررسی شبح حافظه

در اختلالات خوردن اعتیادها و پدیده ی سرطان و در بررسی علمی افراد با اختلال کم خوری یا پر خوری اجباری دریافتند که اندیشه و واکنش با هم بروز می کنند وقتی اندیشه ی پر خوری یا کم خوری نامعقول ایجاد میشود سریعا تبدیل به مولکول شده و دیگر قادر به تغییر آن نیستیم اما اکنون میدانیم که علاوه بر اندیشه و مولکول یک جزء دیگر هم در شعور آنی موجودست و آنهم سکوت است که جزئی نامرئی است.

بنابراین اگر بیمار بتواند بر فراز انگیزه های اجباری خود اوج گیرد و بدون درگیری به آنها بنگرد بیماری وی پایان می گیرد کافیست شاهد خاموش بیماری خویش باشیم تا از اسارت آن شبح رها گردیم. بازگشت اعتیادها پس از گذشت سالها نشان می دهد که حافظه ی سلول پس از نابودی سلول هم باقی می ماند بررسیهای انجام شده نشان داده سلولهای افراد معتاد تفاوتی با افراد عادی نداشته بلکه این حافظه ی سلول است که اسیر اعتیاد می باشد. و مستمرا سلولهایی را می آفریند که منعکس کننده ی ضعف آنست. اعتیاد عبارتست از حافظه ی تحریف شده ی سلول.

شفای کوانتوم - انسان به یک ماشین یا آفریننده ماشین 

انسان به یک ماشین یا آفریننده ماشین کدام یک؟

🔱 شفای کوانتوم و درمان سرطان

در رابطه با سرطان هم همینطور است یعنی سرطان هم نوعی تحریف حافظه ی سلولی است که جنبه ی انتزاعی تر دارد. یک حافظه ی تحریف شده که در سطح سلول رخ داده است. داروهای ضد سرطان منشائی جز خردل و نیتروژن ندارند که سمی ترین داروهاست  و این سم هرچند به هدف یک نقطه ی خاص وارد بدن می شود اما میدانیم که تمام نقاط بدن را هم تحت تاثیر قرار میدهد. درمان سرطان در بدن انسان یک مبارزه ی شعور در برابر شعور است اما درمان های دارویی مبارزه ی ماده با شعور است.

چیزی از خود هیپنوتیزمی میدونی؟؟((کلیک کن))

چیزی از دگرهیپنوتیزمی میدونی؟؟((کلیک کن))

❄️دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن❄️

❄️مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند.❄️

 

🔱 اهمیت کشف نورو پیتیدها در پی بردن به کوآنتوم و شفای کوانتوم چیست:

با دقت در عملکرد مولکول های پیام رسان یعنی همان نوروپیتیدها دربدن انسان مشاهده کردیم که بدن آنچنان سیال است که می تواند با ذهن برابری کند. نوروپنتید یک اندیشه نیست اما با اندیشه حرکت میکند و به عنوان یک نقطه ی تبدیل و دگرگونی عمل می کند. کوآنتوم نیز عینا همین کار را انجام می دهد اما به جای بدن کائنات یا تمامی طبیعت مد نظر است.

در مرز بین ماده و ذهن نقطه ای است به نام اندیشه که تبدیل و دگرگونی در آن رخ می دهد در طبیعت هم این رویداد وجود دارد اما آن نقطه ی دگرگونی اندیشه نام ندارد. در تبدیل یک اندیشه به ماده فرآیندی به وقوع می پیوندد که نیاز به زمان و مکان ندارد.

طبق نظریه ی کوانتومی رویداد تبدیل و تغییر از اندیشه به ماده باید یک مسیر انحرافی نامرئی در قلمرویی ناشناخته را طی کرده باشد. دگرگونی و تبدیل ماده به انرژی اندیشه یا آگاهی در سطح کوآنتوم صورت میگیرد.

کوآنتوم اجازه می دهد طبیعت آنقدر انعطاف پذیر شود که تبدیل غیرماده به ماده – زمان به مکان – جسم و توده به انرژی را مقدور سازد. شفاهای معجزه آسا نمونه هایی از غوطه ور شدن در حوزه ای ناشناخته است که همکاری ذهن – بدن به یک جهش کوانتومی غیر قابل توجیه و توضیح منجر می شود. در نظریه ی شفای کوانتوم هر شخص می تواند به ژرفای جسم خود و حتی DNA خویش راه یافته واقعیت های مثبت یا منفی را برای خود بیافریند.

در سطح DNA آفرینش حیات صورت میگیرد درست مانند سطح کوآنتوم . بنابراین DNA دائما پیامهایی را از دنیای کوانتومی به دنیای ما منتقل می کند و ذرات جدید شعور را به ماده تبدیل میکند. در سطح کوآنتوم ماده و انرژی از چیزی هستی می یابند که نه ماده است و نه انرژی با وجود تفاوت های ظاهری بین ماده و انرژی هر دو از جنس شعور هستند.

جسم مادی رودخانه ای از اتمها و ذهن رودخانه ای از اندیشه هاست آنچه این دو را بهم پیوند میدهد جریان شعور است. همانگونه که در جسم خویش زندگی می کنیم در بدن کوانتومی خود هم به گونه ای بدون اندیشه زندگی می کنیم .

🔱 چگونگی تبدیل ذهن – بدن از بدون مولکولی به یک مولکولی :

اینگونه است که بجز آن نقطه ی اول که همان سطح کوآنتوم است بقیه ی توالی تبدیل از قوانین شناخته شده ی طبیعت تبعیت می کنند. قانون آن نقطه ی اول ارتعاشات خفیف و تصادفی است برخی از این ارتعاشات در نیستی و هیچ بودن میمیرند و برخی دیگر بیدار می شوند و بعنوان ماده یا انرژی به واقعیت مادی وارد می شوند.

اشیاء کوانتومی گر چه با هیچ حسی مشاهده نمی شوند بصورتی غیرقابل پیش بینی و در کمتر از زمان به هستی وارد و از آن خارج می شوند. ذرات کوانتومی در محدوده ی زمان و مکان محصور نیستند. ویژگی کوآنتوم که آنرا از ماده و انرژی جدا می سازد تهی بودن آنست.

قلب اتم تهی است ما هم که از اتم ها درست شده ایم بیش از هر چیزدیگری از خلا درست شده ایم این خلا ماده ی خام ساختار ماست. حالت آغازین بشر شعوری است که یاد گرفته بصورت ذرات ارگانیک زیبا و دقیقی بنام اندیشه تبلور پیدا کند.

همانگونه که یک بیمار چند شخصیتی قادر به تغییر سریع و افراطی جسم مادی با تبعیت از ذهن می باشد پس یک بیمار تحت شفای کوانتوم هم قادر خواهد بود تا با کمک تکنیک های لازم و به کمک طبیعت شفای کوانتوم را در خود فعال کند.

طبیعت شفا بخش انسان است چون خود انسان است. ما نیاز داریم که طبیعت ذات اصلی ما را آزاد کند احساس نشاط و شادابی در هنگام قرار گرفتن در طبیعت همان نکته ی حیاتی است که اجازه میدهد ذات درونی با ذات بیرونی در هم بیامیزند که این در هم آمیختگی لازمه ی فرآیند شفای کوانتوم است . اینگونه است که بدن به دامان مادرش یعنی شعور بازمیگردد.

بر خلاف تصور علم پزشکی که سرطان را لاعلاج میداند از دیدگاه کوانتومی احتمال دارد تمام اختلالات ناشی از سرطان یا ایدز فقط ناشی از یک انحراف در مناطق نهانی شعور باشد.

🔱شفای کوانتوم سرچشمه ی این انحراف نامرئی کجاست؟

همانگونه که میکروب ها در تمام مناطق دنیا وجود دارند بدون آنکه با چشم غیر مسلح دیده شوند و ظاهرا عامل بیماری ها هستند ذرات کوانتومی هم با هیچ حس مادی دیده نمیشوند اما در کمتر از زمان به هستی وارد و از آن خارج می شوند. ما خود بیماری هایمان را انتخاب می کنیم اما چون در زیر سطح اندیشه های آگاهانه ی ما گزینش می شوند  ما از آن آگاه نمی شویم ولی اگر حضور داشته باشند ما قادر به تغییر آنها خواهیم بود.

🔱شفای کوانتوم شاهد خاموش:

آنچه یک شخص را می سازد تجربه است. غم ها شادیها شکست ها لحظات خالی از رویدادهای ویژه ضربات روحی و … دقایق زندگی در سکوت انباشته می شوند و همانند ذراتی که رودخانه بر جای می گذارد به شکلی نهانی توده می شوند و بصورت بیماری در بالای سطح شعورظاهر می شوند. همانگونه که بدن ما آب پرتقال را هضم میکند به همان طریق هر آنچه را که در پیرامون خویش می بینیم می شنویم و لمس میکنیم متابولیزه میکند و به “من” تبدیل میکند.

درون شدی که به “من ” تبدیل می شود مستمر است و با مشارکت خویش به شکل نهایی در می آید. واقعیت اینست که همه ی وجود ما از چنین بجربه هایی ساخته شده است اما اگر از حیطه ی اندیشه ها احساسات عواطف و حواس و هیجانات خارج شویم و ژرفتر برویم فضای خالی کوانتومی سرشار از شعور است.

شعور را در نقطه ی معینی نمیتوان یافت شعور در همه جا یکسان است. با آنکه مغز مسئول پیام رسانی و انتقال فرامین به بخشهای مختلف بدن است اما نمی توان گفت کارایی مغز مهمتر از یک سلول است یعنی کل عرصه ی شعور در همه جا بطور یکسان کار میکند.

با توجه به این نکته که کل عرصه ی شعور بصورت یکسان عمل می کند:

میدان آن چیزی است که تاثیری را روی گستره ای عظیم و یا حتی بی نهایت از فضا منتشر میکند هر آنچه درون یک میدان باشد اثر آنرا حس میکند. بنابراین کوچکترین طپش شعور همانقدر ذیشعور است که بزرگترین آن. هر سلول موجود کوچک با ادراک و شعوری است که با استقرار در بخشهای متفاوت بدن هر آنچه را میدانید آنهم میداند.

یک طپش شعور حاوی ذهن-ماده و سکوتی است که آنها را بهم چسبانده، هر آنچه در رویه ی زندگی تجربه می شود اعم از عشق نفرت بیماری و … از سطحی ژرفتر منشا می گیرد و بصورت ناچیز که چیزی بیش از یک حباب نیست در سطح رویین بالا آمده و شناور می گردد. میتوان با آگاهی و اراده ی خویش حبابها را ترکاند ولی بصورتی پایان ناپذیر از پایین به بالا می آیند.

🔱 شفای کوانتوم راز و رمز شکاف:

درک بنیانی ما از خودمان ناشی از اندیشه و احساسات ما میباشد که به نظر طبیعی می آیند اما جریان آگاهی (همانند رودی است که اندیشه ها بطور متوالی در آن قرار میگیرند اما واقعیت اینست که بستر این رود مملو از شعور پنهان در زیر اندیشه هاست )  که مملو از اندیشه هاست مانند پرده ای است که سکوت را پنهان کرده است

بنابراین هر محرک شعور موجب بروز یک اندیشه یا یک مولکول می شود که به مدتی معین در دنیای نسبی که همین دنیای حواس است باقی می ماند البته تا زمانیکه محرک بعدی بیاید .هر اندیشه که آفریده میشود بخشی از آینده است آنگاه که تجربه می شود بخشی از حال میشود و هنگامی که اندیشه ی بعدی میرسدآن تجربه بخشی از گذشته خواهد شد.

درمان های پزشکی معمول تلاش دارند برای رسیدن به درمان بیماریها فقط حلقه ی علت و معلول را تنگ تر کنند و در محوری افقی بی نهایت بدنبال درمان باشند در حالیکه میتوان با حرکت عمودی تا ژرفای منشا بیماریها و اندیشه ها و تجربه ها راه یافت و به اصلاح طرح تحریف شده پرداخت.

در فرورفتن به آن واقعیت ژرفتر آنچنان نیروی عظیم و مثبتی نهفته است که یکبار چشیدن آن زندگی را دگرگون می کند. آن نیرو ناب ترین شکل نیروی حیات است. اگر بخواهیم بر فراز واقعیتهای معمول اوج بگیریم باید در آن واقعیت ژرفتر فرو رویم.

شعوری که در پس پرده ی بدن کوانتومی است هرج و مرج بالای پرده را که همان ذهن – بدن است نظم بخشیده و به الگو تبدیل می کند. قرار گرفتن در عرصه ی شعور در واقع نگاهی گذرا به آگاهی خودمان است که می توان از آن نقشه برداری کرد و آنرا کشف نمود. البته در این تجربه باید با کسانی مشورت کنیم که در آن واقعیت ژرفتر بوده اند.

🔱 روشهای کاربردی شفای کوانتوم و فرآیند آن:

فرضیه ی کلی نسبیت اثبات کرده که طبیعت دارای سطحی یکنواخت و بهم آمیخته است و ابعاد مکان – زمان – ماده و انرژی باعث بخش بخش شدن این سطح یکنواخت و بهم آمیخته می شود. و انیشتین در فرضیه ای اعلام کرد میدانی هست که زمینه ی تبدیل همه ی صور مکان – زمان – ماده و انرژی را دارد. انیشتین با ارائه ی نظریه ی میدان واحد سعی کرد نیروهای بنیادی آفرینش را که همان آب باد خاک آتش است را وحدت بخشد و تمام کائنات را به عنوان یک واحد کل دانست.

وحدت در فیزیک به مفهوم اثبات این امر است که دو چیز کاملا متفاوت در سطح ژرف تری از طبیعت میتوانند به یکدیگر تبدیل شوند. ریشی ها یا فرزانگان بصیر هند در گذشته سعی کرده بودند به قلمروی شعور که اندیشه درآن راه ندارد راه یابید. ریشی ها اینگونه استدلال کردند که در هر برهه ی زمانی انسان باید در یکی از سه حالت بیداری خواب یا رویا باشد

در بین هر یک از این حالات شکافی دیدند که به عنوان محوری در تبدیل یک واقعیت به واقعیتی دیگر عمل می کند. در نقطه ی اتصال بیداری و خواب شکافی است مانند شکاف بین اندیشه ها و این شکاف روزنه ای است به عرصه ای که فراسوی خواب و بیداری و رویا است که آنرا حالت چهارم نامیدند.

رهیافت ذهنی ریشی ها در این تجربه یوگا خوانده میشود که به معنای وحدت یا یگانه شدن است نیرومندترین نوع یوگا همان یوگای ذهنی است که لایه ی زیربنایی وحدت را در طبیعت جستجو میکنند مانند تئوری میدان واحد انیشتین.

حالت چهارم در همه جا جاری است ولی سه حالت دیگر مانند حجابی آنرا پنهان میدارند. درک حالت چهارم فقط وقتی ممکن است که ذهن فراتر از قعالیت عادی خود برود که خود نیازمند تکنیک های ترنسندنتال مدیتیشن است .

روشهای کاربردی شفای کوانتوم و فرآیند آن

درک حالت چهارم فقط وقتی ممکن است که ذهن فراتر از قعالیت عادی خود برود

 

🔱 مدیتیشن از دیدگاه یک ریشی:

ریشی یعنی کسی که آموخته چگونه بصورت ارادی وارد حالت چهارم شود. یک ریشی می گوید مدیتیشن یعنی توانایی درآوردن ذهن به عرصه ی خاموش حالت چهارم. ترنسندنتال یعنی اوج گرفتن ذهن بر فراز محدودیت های معمول. بر خلاف اعتقاد برخی مذاهب که ریاضت را لازمه ی درک حالت چهارم میدانند به اعتقاد ماهاریشی اگر ذهنیت را گسترش دهیم به تبعیت آن بازتاب آن یعنی جهان مرئی هم گسترش می یابد. نیازی نیست برای درک این حالت به ریاضت پرداخت. اگر حالت چهارم آمیخته در سه حالت دیگر است و اگر در جوار ما وجود دارد پس چرا قادر به درک آن نیستیم ؟ زیرا مغز ما آنچنان شکل نگرفته که قادر به رویت و درک آن باشیم. ما در حیطه ی ماورایی غرقیم اما روی طول موج آن میزان نشده ایم.

🔱 تحقیقات دانشمند آمریکایی “والاس” بر روی حالت چهارم 

با تحقیق بر روی حالت چهارم دریافت که در حین مدیتیشن خاموشی درونی آرامش تمدد اعصاب دارای مبنای فیزیکی هستند که حقانیت بخشیدن به ارتباط ذهن-بدن است. وقتی در تمرین مدیتیشن ذهن از سطحی به سطحی دیگر جابجا میشود بدن ناگزیر از پیروی است. همچنین تحقیقات نشان داده این تمرینات بر روی سن پیری تاثیر قابل توجهی داشته است. حال که قرار گرفتن در حالت چهارم باعث طول عمر و ارتقا کیفیت سلامت جسمی و روانی انسان میگردد.

⚜️پس چرا از این تکنیک ها در مسیر درمان و شفای کوانتوم استفاده نکنیم ؟⚜️

🔱ابزارهای شفای کوانتوم چیست:

تکنیک سرور که شامل سه بخش میباشد :

⚜️ ترنسندنتال مدیتیشن در شفای کوانتوم چیست:

در این بخش ذهن آرام می گیرد و خود را به صورت سکوت تجربه میکند. سرور و شعور در همان سکوت جای دارند وسرور برای ذهن به شیوه های گوناگون پدیدار می شود. مثل گرما در مناطقی از بدن یا سوزش مطبوع و یا احساس سیال بودن

⚜️ تمرکز ذهن بر بدن در شفای کوانتوم چیست:

ساده ترین دردها تا پیچیده ترین بیماری ها با توجه کنترل میشوند. اما بین ما و نشانه های بیماری حایل هایی هست که ما را از به کار بردن توجه در راستای درمان بازمیدارد. پزشکی ذهن-تن فقط کوشش دارد این موانع را از میان بردارد. تا شفا صورت پذیرد. با توجه کردن به نقطه ی مورد نظر برای درمان هدف جنگیدن با بیماری نیست بلکه با این توجه میخواهیم بخش بیمار را مراقبت کنیم تاغرق در شعور شود و تصحیح شود.

⚜️اصوات آغازین در شفای کوانتوم چیست:

این اصوات برای معطوف کردن توجه به نقطه ی بیماری است تا اصلاحات بر روی هوشیاری تحریف شده رخ دهد. آغاز بسیاری از بیماریها در اثر گسستگی بین عامل سرور-ذهن- دی ان آ- بدن خواهد بود. که سرور از این گسستگی ایجاد شده بیرون میلغزد و شعور سلول مختل میگردد. برای ترمیم این گسستگی باید علامت مشخصی مجددا درون این پیوستگی جای گیرد.

اصوات آغازین اینگونه یک ارتعاش را با ارتعاش دیگری بهبود میدهند. حال که این آگاهی را کسب کردیم که راه درست مبارزه با بیماریها این نیست که با داروهای شیمیایی ساخت دست بشر به سلول های سالم و بیمار به یکباره حمله کنیم.

و در این جنگ بی نتیجه ی ماده در برابر شعور خود رانابود کنیم دریافتیم که راه درست این است که به جای جنگ صلح را جایگزین کنیم و درسایه ی این صلح درونی با بیماری خود به کمک تکینک های شفا همه ی وجود خود و مخصوصا بخش بیمار را در معرض شعور قرار دهیم  تا شاهد اصلاحات انجام شده توسط شعور واحد باشیم و شفا را لمس کنیم.

دیگر لازم نیست منتطر باشیم تا علائم بیماری بروز کنند و سپس به دنبال درمان برویم بدون بروز بیماریها خود را به قرار گرفتن در تجربه ی سرور عادت دهیم و اینگونه سلامت جسم و روان خود را حفظ کنیم.

شفای کوانتوم چیست؟

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله شفای کوانتوم نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

✔️ می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید

✔️ شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!!

✔️ برای درمان دردهای خود هر چقدر که دارو مصرف میکنید به نتیجه ای نمی رسید؟

✔️ می خواهید روشهای جایگزین درمان را بیاموزید؟

درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید.

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد ، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند. شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می شود.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

1 دیدگاه

  1. omid گفت:

    تمام کشفیات دززمینه علم توسط علم کوانتوم به وجود آمده است اما ژن شناسها و فوق تخصصها به خودشون زحمتی نمیدهند فقط آماده خورند.