دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

9 روش اسرار آمیز فعال سازی چاکرای کف دست

چگونه چاکرا دست را فعال کنیم؟

فعال سازی چاکرای کف دست

فهرست مطالب مقاله

فعال سازی چاکرای کف دست یکی از سریعترین روش های کار کردن بر روی انرژی درمانی می باشد .و همه کسانیکه در مورد انرژی درمانی کار می کنند حتما بر روی چاکراهای کف دست خود به صورت خودآکاه یا ناخودگاه کار کرده اند و چاکراهی کف دست را فعال کردهاند. در این مقاله که تجربه دکتر آرام در زمینه فعال سازی چاکرای کف دست هست به شما نحوه باز کردن چاکرای کف دست را آموزش می دهیم . و شما را برای انرژی درمانی و درمانگری آماده می کنیم. در فعال سازی چاکرای کف دست به دلیل اینکه انرژی داده شده باید از طریق چاکرای کف دست انجام گیرد و انرژی کثیف هم باید با استفاده از چاکرای کف دست از بدن بیمار جارو یا پاکسازی گردد، خیلی مهم است. اسکن چاکراها با استفاده از چاکرای کف دست انجام می گیرد به همین دلیل این مقاله را با دقت بخوانید و تمرین های آن را انجام دهید تا با تکنیک های فعال سازی چاکرای کف دست آشنا شوید. با فعال سازی چاکرای کف دست شما بهتر می توانید عمل اسکن کردن را انجام دهید . عمل اسکن با باز بودن چاکراهای بدن و باز بودن چاکرای کف دست ارتباط مستقیم دارد. بنابرای باید همه تلاشتان را انجام دهید تا بتوانید چاکراهای کف دست تان را باز کنید.

چاکرا کف دست جایی است که می توان به وسیله آن با افراد ارتباط انرژیکی برقرار کرد. زمانیکه می خواهیم به کسی انرژی بدهیم یا تبادل انرژی داشته باشیم با چاکرا کف دست این کار امکان پذیر است.چاکراها می تواند بر انجام خود هیپنوتیزمی /دگر هیپنوتیزمی تاثیر گذار باشد.در برخی از تکنیک های انرژی درمانی از چاکراهایی استفاده می کنند که خیلی مورد تایید نیستند. یکی از چاکراهایی که همه به آن تاکید دارند تکنیک استفاده از چاکرا کف دست است. به وسیله چاکرا کف دست می توان انرژی را به دیگران منتقل کرد.

وبینار رایگان

چاکراها و نقش آنها در بیماری ها

دوشنبه 27 شهریور ساعت 18:00 تا 19:30

از طریق فرم زیر اقدام کنید برای ثبت نام

چاکراها و نقش آنها در بیماری ها

چگونه چاکرای کف دست را فعال کنیم

سوالی که مطرح هست این است که چگونه چاکرای کف دست را فعال کنیم . این سوال را اکثر کسانیکه در زمینه انرژی درمانی و ماساژ کار می کنند از ما می پرسند . در این مقاله می خواهیم روش های مختلق چگونه چاکرای کف دست را فعال کنیم را به شما آموزش دهیم و شما بتوانید برای منظور های مختلف از مهارت باز بودن انرژی کف دستانتان آگاه شوید و انرژی های کف دست آگاه شوید و انرژی های کف دست را احساس کنید.

چیزی در بدن ما است که سرعت خود بهبودی ما را هفت تا ده برابر بیشتر می کند. چیزی که قدرت خود بهبودی ما را به شدت بالا میبرد میزان انرژی یا پرانایی است که در بدن ما است. این انرژی یا پرانا ممکن است به دلایل مختلفی کاهش پیدا کند اما ما می توانیم آن را با استفاده از مواد غذایی و موارد دیگر افزایش دهیم. اما در بعضی مواقع تا زمانی که طول بکشد مواد غذایی جذب بدن شود و آن مشکل یا بیماری را برطرف نماید زمانبر است. لذا لازم است که ما مستقیما انرژی را به افراد بدهیم. به همین دلیل از باز بودن انرژی کف دستانمان باید مطمئن شویم. به عبارت دیگر انرژی را مستقیما از طریق چاکرا کف دست به دیگران انتقال بدهیم.

 

فعال سازی چاکرای کف دست- دکتر آرام- تجسم خلاق

فعال سازی چاکرا کف دست

بهترین چاکرایی که بتوان از آن استفاده کرد چاکرا کف دست است. به همین خاطر یکی از مواردی که حتما باید با آن کار کنید تا بتوانید انتقال انرژی را داشته باشید. استفاده از تکنیک های مربوط به چاکرا کف دست است. 

 روش فعال سازی چاکرا کف دست

فعال سازی چاکرا کف دست برای منظور های مختلف استفاده می شود. در درجه اول میتوانید برای ارتباط بهتر با دیگران و محیط از فعال کردن چاکرا کف دست استفاده کنید. هر چقدر چاکرا کف دست باز تر باشد انرژی بهتر در بدن و اندام ها می چرخد.

ورزش های موثر در فعال سازی چاکرا کف دست

بعضی از افراد با بعضی ورزش های خاص چاکرا کف دست را تحریک می کنند. بهترین پیشنهادی که می توان در این زمینه ارائه داد استفاده از تکنیک های یوگا ست. میتوان از ورزش های تایچی و چیکونگ استفاده کرد.روش ها و فرم های ساده ای از تایچی به شما کمک می کند تا بتوانید از آن استفاده کرده و انرژی ها را در بدنتان به جریان بندازید و سپس آن ها را انتقال بدهید. بنابراین تمرین ها و تکنیک هایی موجود هست که روی کف دستتان متمرکز می شود. معمولا کسانی که در این زمینه کار می کنند چاکرا کف دست شان بسیار حساس می شود. منظور از حساس شدن چاکرا کف دست این نیست که زود آسیب ببیند. منظور از حساس شدن چاکرا کف دست در مبحث انرژی این است که می تواند کوچکترین تغییر انرژی را با نوک انگشت ها حس کرد.

خط بریل و تاثیر آن در فعال سازی چاکرا کف دست

یکی از روش هایی که می توان چاکرا کف دست را تحریک کرد یا بتوان قدرت تشخیص چاکرا کف دست را بالا برد استفاده از خط بریل است. می توان روی خط بریل کار کرد و با نوک انگشت ها آن را لمس کرد. شاید تصور کنید که لمس خط بریل یک کار فیزیکی است و چاکرا کف دست در مبحث انرژی جای می گیرد و ربط این دو به همدیگر چه می تواند باشد؟

باید به این نکته توجه داشت که انرژی به جایی می رود که فکر به آن سمت می رود. پس اگر ما به نوک انگشتمان فکر کنیم انرژی به آنجا منتقل می شود. هنگامی که در لمس خط بریل به نوک انگشت متمرکز می شویم ریز چاکراهایی که در نوک انگشتها هستند به شدت تحریک می شوند. اگر مرتبا آن را انجام دهیم حساسیت و قدرت تشخیص نوک انگشتها به شدت افزایش پیدا می کند. به این طریق قدرت اسکن کردن و حساسیت نوک انگشت بالا رفته و شما می توانید چاکرا کف دست پر قدرتی داشته باشید و به راحتی ریز ترین تغییرات انرژی را در دریگران، درمحیط و در خودتان تشخیص دهید.

استفاده از سکه و تاثیر آن در فعال سازی چاکرا کف دست

یکی از روش هایی که من همیشه  برای فعال سازی چاکرای کف دست به افراد توصیه می کنم استفاده از سکه است. خط بریل بسیار عالیست اما در دسترس همه نیست و همچنین دسترسی به آن زمانبر است. یک سکه را برداشته و آن را لمس کنید. پس برای باز کردن چاکرای کف دست تمرین زیر را با دقت انجام دهید

معمولا سعی کنید ابتدا از سکه های درشت استفاده کنید. با سه انگشت ( انگشت شست، انگشت سبابه و انگشت وسط) شروع به لمس کردن آن کنید و سعی کنید و برآمدگی ها و فرو رفتگی ها و نوشته ها یا اعدادی که روی آن سکه است را تشخیص بدهید. زمانی که اینکار را انجام می دهید کم کم چاکراهای نوک انگشت ها تحریک می شود. این امر باعث می شود که بتوانید از نظر انرژی آن را تحریک کنید. این تمرین کمک می کند تا بهتر و سریع تر چاکریا کف دست باز شود و شما بتوانید انژی را از کف دست بدهید

مثالی عالی از تمرین سکه در فعال سازی چاکرا کف دست

سال ها پیش من فردی را دیدم که قدرت اسکن بسیار عالی داشت. زمانی که روی کمر فرد با فاصله  دو الی سه سانتی  دست می کشید متوجه می شد که کدام یک از مهره های فرد آسیب دیده است. او چاکراهای کف دست بازی داشت و خیلی سریع می توانست اسکن را انجام دهد.

زمانی که از او خواستند توضیح بدهد چگونه این قدرت در او ایجاد شده است شرح داد که این تکنیک را به مدت 6 ماه انجام داده است. به گونه ای که مرتبا سکه را بدون اینکه ببیند لمس کرده است و کوچکترین زبری و نرمی را در سکه احساس کرده است. چاکرا کف دست و الان این قابلیت در او ایجاد شده است که بدون لمس کردن یا با لمس کردن خیلی آرام متوجه بشود که کدام یک از مهره ها آسیب دیده است. این تکنیک خیلی شبیه تکنیک دَق کردن پزشکی است که از آن استفاده می شود.

تکنیک دق در پزشکی مشابه اسکن و فعال سازی چاکرای کف دست

در پزشکی دست را روی ناحیه خاصی از بدن قرار داده و به آرامی ضربه می زنند. با تغییراتی که در صدای آن ایجاد می شود بمی یا زیری آن وصدا  مدت زمان آن صدا متوجه می شوند که در بدن فرد چه اتفاقی در حال رخ دادن است.(چاکرا کف دست) با اینکه امروزه روش های عکسبرداری یا سونوگرافی وجود دارد اما تشخیص اولیه جهت سونوگرافی یا عکسبرداری را باید پزشک انجام دهد. برای اینکه بتوانیم در پزشکی این عمل را انجام دهید باید چاکراهای کف دست باز باشد .

در مرحله نخست برای اینکه ما بتوانیم مسیر را خوب پیش برویم بهتر ست تکنیک دَق در پزشکی را یاد بگیریم. معادل آن تکنیک در بحث انرژی اسکن کردن است. بنابر این شما با باز کردن انرژی کف دست و فعال سازی انرژی کف دستانتان بهتر و می توانید عمل دق کردن را انجام دهید.

می توان به وسیله اسکن کردن تشخیص داد که کدام ناحیه فرد آسیب دارد یا دچار مشکل است. در بعضی مواقع با ماساژ های نرم و ملایمی که با کف دست اینکار را انجام می دهند.

می توانیم آرام دست را با  روغن ماساژ خیلی خوب تحریک کنید و به آرامی و لذت دست ها را تحریک کرده و ماساژ دهید. زمانی که این کار را انجام می دهید تمام منفذهای انرژی در دستانتان شروع به تحریک شدن می کند.

در نظر داشته باشید که هر چقد بیشتر روی آن توجه (نه اینکه تمرکز) کنید و با لذت این کار را انجام دهید باعث می شود چاکراهای کف دست بیشتر تحریک بشود. زمانی که چاکرا کف دست تحریک شد باعث می شود که بتوانید انرژی در بدن خودتان را بهتر شناسایی کنید.

با شناسایی کردن بهتر انرژی، تبادل انرژی را در بدن خودتان و دیگران تشخیص می دهید.

استفاده از پر پرندگان و تاثیر آن در فعالسازی چاکرا کف دست

یکی از روش هایی که شما می توانید چاکرا کف دست را تحریک کنید استفاده از پر پرندگان است. پر پرنده ها را به آرامی به کف دستتان و نوک انگشت هایتان تماس دهید به گونه که مماس با انگشت باشد.

با انجام این کار تمام چاکراها و ریز چاکرا کف دست تحریک می شود و این گونه حساسیت دست شما در دریافت و ادراک انرژی های لطیف افزایش پیدا می کند. اگر پر پرنده در دسترس نبود با یک پارچه خیلی لطیف مانند حریر که با کف دستتان تماس می دهید می توانید چاکرا و ریز چاکرا کف دست و نوک انگشتتان را کنترل کنید و قدرت آن را افزایش دهید.

تمرکز روی انگشتان دست و تاثیر آن در فعالسازی چاکرا کف دست

یکی از روش هایی که می توان با استفاده از آن انرژی های چاکرا کف دست را تحریک کنید تمرکزی است که روی نوک انگشتتان انجام می دهید.

همانطور که گفته شد با ماساژ دادن های آرام کف دست میتوانید باعث تحریک کف دست و بالا بردن حساسیت آن شوید. روی نوک انگشتتان تمرکز کنید. به کف دستهایتان توجه کنید و به شیارهایی که کف دستهایتان هست فکر کنید. ماساژ کف دست اگر ملایم و با عشق باشد باعث می گردد که چاکراهای کف دست با سرعت باز شود.

برای باز کردنو فعال کردن چاکریا کف دست این تصور را داشته باشید که گویا اولین بار است که به دستتان نگاه می کنید. چند دقیقه که این کار را انجم دهید متوجه می شوید که یک ضربانی در نوک انگشتتان ایجاد شد یا در کف دست احساس فشار و سنگینی می کنید.

این فشار و سنگینی و گز گز کردن در انگشتان و دستهایتان کمک میکند که حساسیت شما بالا برود و شما می توانید با قدرت و دقت بیشتری انرژی های لطیف را اسکن کنید یا با قدرت و دقت بیشتری انرژی های لطیفی که در محیط است را متوجه بشوید.

مدیتیشن و تأثیر آن در فعالسازی چاکرا کف دست

از تکنیک های دیگری که برای افزایش قدرت چاکرا کف دست می توان استفاده کرد مدیتیشن است. مدیتیشن می تواند سطح انرژی شما را افزایش دهد. هرگونه تمرینی که شما در جهت افزایش سطح انرژیتان انجام دهید و هرگونه تمرینی که باعث می شود چاکراهای شما متعادل تر بشوند تاثیر مستقیم روی چاکرا کف دست دارد.

با انجام این تمرینات در نوک انگشتان ضربان حس می شود و حس کردن اثرات این تمرین در افراد مختلف متفاوت است. میزان حس کردن آن بستگی به تمرین مداوم دارد.

فعال سازی چاکرا کف دست چگونه است؟

فعال سازی چاکرا کف دست در عین اینکه بسیار ساده است ولی قواعد و تکنیک های خاص خودش را دارد، که با انجام تمرین ها می توانید چاکرای کف دست تون را فعال کنید.

برای فعال سازی چاکرا کف دست تمرینات زیر را می توانید انجام دهید:

1-فعالیت های هنری همراه با لمس به فعال سازی چاکرای کف دست کمک می کند

یکی از کارهایی که شما می توانید برای فعال سازی چاکرای کف دست انجام دهید.فعالیت هایی است که همراه با حس لامسه است
مثل: مجسمه سازی،کوزه گری ،نوازندگی،نقاشی با دست،بافندگی با دست و….
این فعالیت ها باعث فعال سازی چاکرای کف دست می شود.

2-مدیتیشن و باز کردن چاکرای کف دست

یکی از بهترین روش های فعال سازی چاکرای کف دست مدیتیشن است.که شما می توانید با تمرکز کردن چاکرای کف دست را فعال کنید.
برای فعال سازی چاکرای کف دست باید به شیوه زیر عمل کنید:
ابتدا در یک مکان ساکت که بتوانید تمرکز کافی داشته باشید بنشینید
سپس دست هاتون را به هم نزدیک کنید
و انگشت هاتون را به هم بچسبانید، در عین حال کف دست با فاصله از یکدیگر باشد
به دستانتان فکر کنید،به انرژی بین دستانتان فکر کنید
متمرکز شوید در یک نقطه در دستانتان
کف دستانتان مالش دهید
گرمای بین کف دستانتان را حس کنید
تصور کنید بین دستانتان انرژی رد و بدل می شود
این انرژی را به نوک انگشتانتان انتقال دهید
اگر توانسته باشید این انرژی را حس کنید
یعنی توانسته اید فعال سازی چاکرای کف دست را به خوبی انجام دهید

3-ماساژ دادن کف دست برای فعال سازی انرژی کف دست

یکی از راه های فعال سازی چاکرا کف دست ماساژ دادن آن است

تمرین فعالسازی چاکرا کف دست

یک تمرین ساده برای فعالسازی چاکرا کف دست و همچنین احساس نیروی مغناطیس بین دو دست در مدت زمان کم بدین صورت می باشد که ابتدا قبل از هر کار به خداوند بزرگ  توکل کنید چون منشا همه خوبی ها و نیروها خدای بزرگ و بسیار مهربان است.

فعال سازی چاکرای کف دست دکتر آرام

آموزش ایجاد نیروی مغناطیس در بین دو دست و فعال سازی چاکرا کف دست

آموزش فعال کردن و باز کردن چاکرا کف دست

1- به صورت چهار زانو بنشینید، و یا اگر نمیتوانید آن را به حالت خوابیده انجام دهید.
2-  دقت نمایید که حتما کف پاهایتان با زمین تماس داشته باشند.
 3- برای تمرکز بیشتر توصیه می کنیم چشمانتان را ببندید.
 4- دو دست را بر روی زانو گذاشته (به صورت باز و مقابل هم) و چند نفس عمیق بکشید.
5-  تمام حواستان را بر دست راست متمرکز کنید، بعد از آن بر روی انگشت کوچک دست راست تمرکز کنید.
6– سعی کنید نبض را در انگشت و سپس در نوک انگشت احساس کنید.

7-  پس از احساس نبض در نوک انگشتانتان به صورت عمیق و کمی آرام نفس بکشید

8- به سراغ انگشت بعدی بروید و همین مراحل را برای آن تکرار کنید.
9-  در انتها سعی کنید نبض را در هر دو انگشت احساس کنید.
10- همین مراحل را برای انگشتان بعدی دست راست تکرار کنید تا نبض را در پنج انگشتتان احساس کنید.
11- بعد به سراغ کف دستتان بروید سعی کنید نبض را در کف دستتان نیز احساس کنید.
12- بعد نبض را هم زمان در تمام دست راست از مچ وبه طرف تمام انگشتان احساس کنید.
13- این مراحل را برای دست چپ نیز تکرار کنید تا وقتی که موفق شوید نبض را در هر دو دست احساس کنید.

(این تمرین از طریق تمرکز گام به گام برروی دستانتان افکار روزمره ای که ذهن شما را مشغول کرده از ذهن بیرون می کند).چاکرا کف دست

همچنین میتوانید با  استفاده از دگر هیپنوتیزم و self-hypnosis با نقاط چاکرای بدن ارتباط مستقیم برقرار کنید.

فیلم آموزشی فعالسازی چاکرای کف دست

در حالت عادی شما به چه چیزی فکر می کنید؟ این در باز کردن و فعال کردن چاکریا کف دست مهم است

زمانی که به موارد مختلفی در ذهنتان فکر کنید انرژی نیز به جای مختلفی پخش می شود
اما زمانی که شما روی چاکرا کف دست و نوک انگشتتان متمرکز می شوید پرانا نیز روی آن متمرکز می شود.
هرجایی که انرژی پرانا متمرکز می شود آن چاکرای مربوط به آن نیز تحریک و فعال می شودو شروع به بزرگتر شدن می کند.
چاکراها که بزرگ شدند حساسیت آن ها افزایش می یابد.

پس شما می توانید با نوک انگشتانتان و انرژی نوک انگشتانتان بازی کنید.آن را لمس کرده و حس کنید و ببینید چه حسی در شما ایجاد می کند.
زمانی که شما با لذت و آرامی با نوک انگشتانتان بازی کنید چاکرا کف دست و ریز چاکراهای نوک انگشتتان به شدت تحریک می شود.
به این طریق شما می توانید بهتر و بیشتر تبادل انرژی را با دیگران داشته باشید.
بعضی مواقع این تبادل انرژی صرفا برای انرژی دادن به فرد است.
بعضی مواقع برای ارتباطات اجتماعی کاربرد دارد.
بعضی مواقع ممکن است شما یک ماساژور باشید و بخواهید تبادل انرژی را از این طریق انجام دهید.
یکی از روش هایی که ما می توانیم به دیگران انرژی دهیم استفاده از کف دست است.
در بعضی از فیلم هایی که در مورد مباحث انرژی درمانی است دیده شده است که افراد از چاکراهای اصلی برای انتقال انرژی خود به دیگران استفاده می کنند.چاکرا کف دست
این معمولا یک روش سالمی نیست و مورد تایید قرار نمی گیرد.
در بعضی فیلم ها مانند مسیر سبز فرد انرژی خود را از طریق  بدن خود به بیمار منتقل می کند
یا انرژی را از بدن او می گیرد و وارد بدن خود می کند که باعث مشکلاتی برای خود آن فرد درمانگر می شود.

این روش ها روش های سالمی برای درمان نیست.

درمانگری نیز مانند هر روش دیگری تکنیک های خاص خود را دارد و باید دقت کرد که تکنیک به درستی انجام شود.
اگر تکنیک به اشتباه انجام شود برای فرد مشکل ساز است.
هر کاری به شرطی مفید است و به شرطی به ما کمک می کند که درست انجام شود.
برای اینکه بتوانیم درست انجام دهیم باید انتقال انرژی را از چاکرا کف دست انجام دهیم.
زمانی که انرژی از چاکرا کف دست منتقل شود باعث می شود ما تسلط بیشتری روی دستهایمان داشته باشیم.
و بتوانیم انرژی را بهتر تبادل کنیم و در نتیجه بهتر کنترل کنیم و در تکنیک پاکسازی و جارو کردن زمانی
که شما انرژی را از بدن فرد بر می دارید بهتر می توانید به جای مناسبی منتقل کنید
و بتوانید انرژی آلوده را از بین ببرید.

فعال سازی چاکرای کف دست

فعال سازی چاکرای کف دست

 

برای اینکه بتوانید بهتر این کار را انجام دهید حتما باید از انرژی های چاکرا کف دست که فعال شده باشد استفاده کنید و برای درمانگری استفاده کنید.

یکی از نکته های خیلی مهمی که باید دقت کنید این است که بعضی مواقع اتفاق می افتدشما وارد مکانی مانند کلانتری یا دادگاه بشوید که از لحاظ انرژی آلوده است چون افراد آنجا شاد نیستند.

حال شما باید چه کاری انجام دهید تا انرژی های آلوده به شما منتقل نشود؟ 

روش های مختلفی وجود دارد.
عتیقه ها انرژی تمیزی ندارند.
یکی از دوستان انگشتری خریده بود و تاکید داشت که قدرت بسیاری دارد.
اما باید در نظر گرفت که انرژی موجود در آن انرژی کثیفی است
چون در طول تاریخ در جنگ و خونریزی بوده و یا ممکن است دزدیده شده باشد
و درنتیجه تمام کسانی که از آن استفاده کرده و این کارها را انجام داده اند انرژی های آلوده خود را در آن قرار داده اند و منبعی از آلودگی است. چاکرا کف دست درست است که زمانی قدرت خیلی خوبی داشته و انرژی تمیزی داشته است اما اکنون مطمئنا آن انرژی تمیز را ندارد.
البته به شرطی که انرژی های کثیف آن تمیز شود.
که در بحث کریستال ها و سنگها به آن ها پرداخت شده است.چاکرا کف دست

شما می توانید یک دستکش انرژیکی درست کرده و با استفاده از آن انرژی ها را لمس کنید.
با دستکش اتری می توانید انرژی ها را لمس کنید.دستکش های اتری با رنگ های مختلف و برای منظور های مختلف می شود تولید کرد
روشی که شرح داده خواهد شد یکی از روش های عمومی درست کردن آن است اما اگر بخواهیم چیز بسیار آلوده ای را دست بزنیم بهتر است یک دستکش تخصصی اتری را که با انرژی بنفش تولید می شود استفاده کنیم.

پس ابتدا از دستکشی استفاده کنیم که رنگ سفید دارد.
می توان به چاکرای تاج خود فکر کنید و تصور کنید نفس را از تاج می کشید و از دست هایتان بیرون می دهید.
به بینی خود فکر نکنید.چاکرا کف دست
تصور کنید که در دم هوا از تاج وارد بدن می شود و دربازدم هوا از دست ها خارج می شود.
در مرحله بعد تصور کنید که نورسفید همراه با دم از تاج وارد بدن می شود و از دست ها خارج می شود.
به این ترتیب شما یک بادکنک یا توپ سفید رنگ را بین دست هایتان ایجاد کنید.
بعد از 5 تا 10 دقیقه که این تمرین را انجام داده و آن توپ را کاملا حس کردید
تصور کنید دستهایتان داخل توپ است و توپ می ترکد و دور دست های شما را یک دستکش سفید رنگی از نور می گیرد.
این دستکش می تواند شما را از ورد انرژی های آلوده به بدن از طریق دستها محافظت کند
و مانع ورود آلودگی به بدن شما از طریق لمس کردن می شود.چاکرا کف دست
تا زمانی که این دستکش با شما است (معمولا نباید بیشتر از 5 یا 6 ساعت باشد) از ورود انرژی های منفی از طریق چاکراهای کف دست به بدنتان جلوگیری می کند
و بعد همانطور که یک دستکش را از دست خارج کرده و دور می اندازید می توانید برای این دستکش هم همین عمل را انجام بدهید.
زمانی که چاکرای کف دست را فعال و تحریک کردید می توانید از آن برای اسکن کردن انرژی ها استفاده کنید.
اسکن کردن انرژی ها به این معنی است که شما بتوانید تفاوت انرژی های آلوده یا تغییر انرژی را درناحیه های مختلف متوجه بشوید.
زمانی که نوک انگشتانتان را به شدت تحریک کردید می توانید دستتان را از فاصله 6-7 سانتی بدن قرارداده و آن را بلغزانید.
اگر زمانی که این کار را انجام دادید و تمرینات را با دقت کار کرده باشید متوجه می شویدکه وقتی دستتان را به جاهایی از بدن نزدیک می کنید گویا دستتان دور می شود
و گاهی همانطور که نزدیک به بدن دست می کشید دستتان به بدن نزدیک و نزدیک تر می شود.

ناحیه ای که دست از بدن دور می شود جایی است که به دلایل مختلف انرژی آلوده در آن مانده و اصطلاحا گفته می شود انباشتگی اتفاق افتاده است.
با تکنیک جارو کردن می توان آن انرژی آلوده را برداشته و دور انداخت.
جاهایی که دستتان به بدن نزدیک می شود نشان از نقصان انرژی داردو جایی است که درواقع در آن از میزان انرژی کاسته شده که البته آن هم به دلیل آلودگی انرژی است.
به این معنی  که یک انرژی آلوده در آنجا وجود دارد که مانع تبادل انرژی می شود و در نتیجه سبب نقصان در آن ناحیه شده است.
این نقصان در این ناحیه باعث می شود چاکراهایی که مربوط به این ناحیه هستند تحت تاثیر قرار بگیرند
و آن ها هم آلوده بشوند و دچار مشکل شوند  و یا معیوب گردند و عملکرد آن ها بهم بخورد.

زمانی که با استفاده از این تکنیک قدرت و حساسیت را در دستمان افزایش دهیممی توانیم محل هایی را در بدنمان تشخیص دهیم که در آینده آلوده یا بیمار خواهد شد.
نظریه ای که قبلا در مورد آن صحبت شده بود و در حدود 70 یا 80 سال پیش کریلین مطرح کرد این بودکه بیماری قبل از اینکه در فیزیک ما ظاهر شود در هاله انرژی ما ظاهر می شود. چاکرا کف دست و ما می توانیم به راحتی در هاله انرژی مان آن را از بدن جدا کنیم و اجازه ندهیم که ظاهر شود. چاکرا کف دست کریلین معتقد بود که بیماری یک تا دو ماه قبل از اینکه در فیزیک ظاهر بشود ابتدا در هاله ما ظاهر می شود.
اگر در بحث انرژی های لطیف و در هاله های ما ترمیم نشود باعث می شود که در جسم ما بصورت بیماری یا به عنوان یک اختلال ظاهر می شود.
او با تحقیقاتی که برروی عکس برداری از بدن خود انجام داد متوجه شد که بستگی به نوع بیماری ها ممکن است بروز آن یک یا دو ماه طول بکشد.
در واقع از قبل ایجاد شده و حال در جسم ما خود را نشان داده است. چاکرا کف دست شما با استفاده از تکنیک اسکن کردن می توانید از روش های معمولی جلوتر باشید و با تکنیک هایی که بعد مطرح می شود می توانید این کار را بکنید که بدنتان همیشه سالم و تندرست باشد.

خطرات فعالسازی و باز شدن چاکرا کف دست

آیا واقعا خطری در باز بودن یا باز کردن چاکرا کف دست ما را تهدید میکند؟ در جواب باید بگویم که اندازه هر چاکرا فعالیت آن را نشان میدهد. در همه افراد باید چاکرا باز باشد. تا انرژی بتواند وارد بدن شود و از بدن دفع گردد. شاید تنها در افراد بیش فعالی باید چاکراهای آنها را کوچکتر کرد تا انرژی آنها متعادل گردد.

نکات مهم در فعالسازی چاکرا کف دست

نکاتی که باید به آنها دقت کنید تا در مدت زمان حداکثر یک ساعت یا بیشتر به نیروی مغناطیس در بین دستتان برسید:

1-یکی از استفاده های فعالسازی و فعال بودن چاکرا کف دست همانطور که گفته شد ارتباط بهتر و احساس معنویت بهتر با انرژی ها و افراد می باشد. در ضمن می توانید با انرژی بیشتر با گیاهان یا حیوانات ارتباط بهتری برقرار کرد. افراد افسرده معمولا چاکراهای آنها بسته است. باید این افراد چاکراهای آنها را باز کنیم.

2-روش دقیق و صحیح باز کردن چاکرا کف دست

خواهشمندیم این روش ها را با دقت مطالعه بفرمایید و آنها را با دقت انجام دهید.
1.ذهنتان را از هر گونه فکر منفی پاک کنید.
2.سعی نکنید درباره این نیرو فکر منفی بکنید(در برابر آن مقاومت از خود نشان ندهید).
این تمرین بسیار مجرب و کار ساز است و با روشی ساده چاکرا کف دست را باز میکند وکم کم انرژی چاکرا کف دست را باز خواهید کرد و از احساس این انرژِی لذت خواهید برد.

ابتدا متوجه خواهید شد که انگار یک کیسه آب یا یک چیز مثل آهنربای نامرئی بین دستتان است  که از دور شدن دستها جلوگیری و از نزدیک شدن آنها نیز جلوگیری می کند و سعی میکند دو دست را در موقعیتی خاص نسبت به هم نگاه دارد.

احساس نیروی مغناطیس هنگام باز کردن انرژی کف دست

حال موقع احساس آن نیروی مغناطیس که قبلا از آن صحبت کردیم است.
1- این نیروی مغناطیسی ممکن هست به صورت کشش و یا فشار و یا حتی مورمور شدن و گز گز کردن در نوک انگشتان و کف دست ظاهر شود.
2- این نشانه های باز شدن چاکرا کف دست و ریز چاکراهای نوک انگشتان می باشد.
3- در حالی که نبض را در هر دو دست احساس می کنید کم کم دو دست را به آرامی هر چه تمام تر به طرف هم نزدیک کنید.
4-  تا به فاصله 40 یا 30 یا 20 سانتی متری هم برسند و در آن فاصله دو دست حداقل به مدت 20 یا حداکثر 1دقیقه را نگاه دارید و سعی کنید نبض را در دو دست احساس کنید.
5- بعد دو دست را کمی عقب جلو کنید و کمی به صورت دورانی می چرخانیم (به صورتی که انگار یک توپ یا یک بادکنک کوچک پر از آب در دستتان باشد.(
6- در حین این کار حواستان را به احساساتتان متمر کز کنید.
7- حتماً متوجه یک نیرو و یک حس غیر مادی در بین دو دست خواهید شد که سعی در نگاه داشتن دستانتان در فاصله خاص میکند.

صبور باشید و مطمئن باشید که موفق می شوید .لطفا ذوق زده نشوید و همچنان به تمرین ادامه دهید و سعی کنید تا این نیرو را بین دستانتان قوی کنید. توجه داشته باشید که سعی نمایید در اولین بار خود را زیاد خسته نکنید.

  • این تمرین  فعالسازی چاکرا کف دست را در ساعت خاصی که آرامش بیشتری دارید انجام بدهید.
  • از مزیتهای تمرین فعال شدن چاکرای دست این است که:
    احساس گردش خون در هر منطقه از بدن، کنترل اجسام بدون تماس فیزیکی با آنها، دیدن هاله های اشخاص و تسکین سردرد و باز کردن چاکرا های مختلف و موارد متعدد دیگر.
  • در علائم باز کردن چاکرا کف دست می توان مور مور شدن یا گز گز کردن را احساس کرد، همچنین احساس خنکی یا قل قلک مانند از حس های فعال شدن چاکراهای کف دست است .

باز شدن چاکرا کف دست و تاثیر آن در انرژی درمانی:

چنانچه چاکرا کف دست باز شود شما میتوانید انرژی را به هر کس و یا هر جایی انتقال دهید  و خودتان را برای انرژی درمانی آماده سازید.

فعال بودن چاکرا کف دست تاثیر زیادی در انرژی درمانی و هیلینگ دارد.

چاکراهای موثر در انرژی درمانی:

چاکرا هایی که نقش زیادی در انرژی درمانی دارند چاکرا کف دست چاکرای قاعده ای و چاکرای جنسی و چاکرای تاج است.
البته سلامت همه چاکرا ها در انرژی درمانی و کمک به دیگران نقش دارد.

استاد آرام در مجموعه تجسم خلاق در دوره های آموزشی انرژی درمانی روش های زیادی را برای فعال سازی و متعادل سازی چاکرا ها در اختیار شما  قرار می دهند.

انرژی کندالینی و باز کردن چاکرای کف دست :

فعال سازی انرژی کندالینی می تواند در انرژی درمانی و فعال سازی انرژی های درونی نقش زیادی داشته باشد. با استفاده از باز کردن چاکرای کف دست می توانید انرژی ساطع شده از دست را برای درمان بیمار ها از طریق انرژی درمانی استفاده کنید و به این طریق به دوستان تان کمک کنید و چاکراهای آنها را تنظیم کنید

کتاب انرژی درمانی استاد آرام:

می توانید برای فعال سازی چاکراها به کتاب انرژی درمانی استاد آرام مراجعه کنید.
استاد آرام 5 کتاب از سری کتاب های استاد چوا کوک سویی را در مورد انرژی درمانی ترجمه کرده اند.

تست باز بودن چاکراها

تجسم خلاق زیر نظر دکتر آرام تست اندازه گیری فعالیت چاکراها را آماده کرده اند که شما می توانید از طریق این تست فعالیت چاکرای خودتان را اندازه گیری کنید و از وضعیت چاکراها ی خودتان اطلاع پیدا کنید.

تست چاکرا به شما نشان می دهد که کدام چاکرا بیشتر از همه فعال هست . کدام چاکرا نیاز به کار و پاکسازی یا تقویت دارد.

برای اطلاع بيشتر وضعیت چاکراهای خود و توضیح مفصل دکتر آرام به تست چاکراها رجوع کنید.

یکی از سوالات پرتکرار خیلی از کاربران این است که چگونه چاکرا های بدن را فعال کنیم ؟

آموزش انرژی درمانی و باز بودن چاکراهای کف دست

یکی از کارهایی که در انرژی درمانی باید بیاموزید این هست که چاکرای کف دستتان را باز کنید و انرژی کف دست و چاکرای کف دست فعال شود . البته با استفاده از تکنیک های انرژی درمانی پرانیک هیلینگ شما نیازی به فعال بودن انرژی کف دست ندارید ولی اگر چاکراهای کف دست فعال باشد بهتر و سریعتر می توانید از تکنیک ها به صورت حرفه ای استفاده کنید.

اهمیت فعال سازی چاکرای کف دست

اهمیت چاکرای کف دست در زندگی ما بسیار بزرگ است. این دو چاکرا، مسیرهای حیاتی برای جابجایی و تبادل انرژی در بدن ما هستند. زمانی که چاکرای کف دست به طور صحیح فعال است، توانایی برقراری تعادل انرژی در بدنمان را داریم. در اهمیت فعال سازی چاکرای کف دست باید بهارتباط بین افراد توجه خاص نمود.

علاوه بر این، طی عمر خود با لمس اشیاء و دیگر افراد، از طریق دست‌هایمان ارتباط برقرار می‌کنیم. هر اشیاء که به آن دست می‌زنیم می‌تواند به ما انرژی بدهد یا از ما انرژی بگیرد. در لمس اشیاء ما متوجه اهمیت فعال سازی چاکرای کف دست می شویم.

هرچه فعالیت چاکرای کف دست ما مؤثرتر باشد، می‌توانیم انرژی مثبت بیشتری به اطرافمان منتقل کنیم و از دیگران انرژی مثبت دریافت کنیم.

در ارتباطات انسانی نیز، چاکرای کف دست نقش مهمی ایفا می‌کند. با دست دادن به دیگران، می‌توانیم تمام احساسات و انرژی مثبت خود را به آنها منتقل کنیم یا احساسات و انرژی مثبت آنها را از آنها دریافت کنیم.

برای افرادی که با انرژی کار می‌کنند، چاکرای کف دست اهمیت ویژه‌ای دارد. آنها می‌توانند با استفاده از چاکرای کف دست، نقاط مسدود در انرژی بدن را شناسایی کنند و برای تشخیص مشکلات انرژیی بدن خود از آن استفاده کنند. این چاکرا همچنین نقش مهمی در تقویت قدرت دست‌های ما دارد. بنابراین، اگر تمایل دارید به برقراری ارتباط مثبت و بهبود آن با دیگران و محیط پیرامونتان داشته باشید، باید به تعادل و فعالیت چاکرای کف دست خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

نتیجه گیری فعال سازی چاکرای کف دست

در پایان باید گفته شود که روش  های زیادی برای فعال سازی انرژی کف دست وجود دارد و بهتر است شما روش های مختلف ان را تست بگیرید و هر کدام که بهتر بود را انجام دهید تا انرژی خودتان را کشف کنید . در ضمن تجربه خودتان را در زیر برایمان بنویسید تا چنانچه راهنمایی لاز داشته باشید برایتان انجام شود. آرزوی ما چاکراهای  باز و فعالی داشته باشید

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

علاقمندان برای شرکت در دوره با آکادمی تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

با کریستال درمانی بیماری ها را درمان کنید!

کریستال درمانی و روش های پاکسازی کریستال ها چند راه‌ برای‌ پاکسازی‌ کردن‌ یک‌ ...

0 تا 100 فعال سازی چاکراهای بدن

فعال سازی چاکراهای بدن - از طریق چاکراهای انرژی جذب انرژی صورت گشته و ...

0 تا 100 مزاج شناسی در طب سنتی

مزاج شناسی یکی از علومی است که از دیر زمان مورد توجه عام و ...

راز درمان قطعی کبد چرب چیست؟ (درمان خانگی)

کبد چرب کبد چرب و چگونگی و درمان کبد چرب ترین اعضای حیاتی بدن ...

خطر! قانون کارما را جدی بگیرید.

قانون کارما برگرفته از واژه سانسکریت کارما می‌باشد که به معنای «متعادل کردن» است. ...

چگونه از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کنیم + راه های درمان الزایمر

آلزایمر با علائم و نشانه های خاصی نمایانگر می شود، آیا شما در آینده ...

دیدگاهها

404 دیدگاه

  1. الهه گفت:

    ببخشید استاد من یکی دیگه از معایب پرکاری چاکراهامو بگم، وقتی انرژی درمانی میکنم، یا شروع به جذب امواج برای ثروت و گشایش میکنم، بشدت گرسنه میشم و گاهی سردرد میگیرم، من و پدرم در کرمان برای فامیل و آشنا انرژی درمانی رایگان میکنیم اما اثراتش سخته، بابام میگه گرسنگی عادیه، ولی درد نه، و چون من در زمان مراقبه نمیتونم بیشتر از کائنات انرژی بگیرم و انرژیه خودم رو میفرستم، سردرد میگیرم، اما نظر شما چیه؟ برای رفع این درد کاری میشه کرد؟ ممنون

    • دکتر آرام گفت:

      سلام و درود بر شما
      شما از شارگدان دکتر آرام هستید؟
      چون این روشی که اینجا فرمودید مطابقت با روش آموزشی انرژی درمانی دکتر آرام ندارد
      در روش انرژی درمانی که دکتر آرام اموزش میدهند به هیچ عنوان هیچ آسیبی به شما و جسم و روح شما وارد نمیشوند
      و برون ریزی ندارد
      جذب بیماری و آلودگی ندارد
      و جز قوی ترین روش های انرژی درمانی است
      توصیه میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با آکادمی در ارتباط باشید
      09011594943

  2. الهه گفت:

    سلام، با تشکر از مطالب آموزنده شما یک سوال داشتم، چاکراهای کف دست و.. من کاملا بازن و هرجا و هرمکان تنها با فکر به انرژی، یکهو شروع به ضربان میکنند، و اگر ادامه بدهم این گزگز در پشت دستهام، بازو، کف پا، ساق پا، حتی کل بدنم و بخصوص صورتم شروع میکنه ب گزگز، وقتی دست بقیه رو میگیرم اونا هم این ضربان رو حس میکنن. مشکل شده برام، من سی و چهار سالمه و از نوجوانی تمرین انرژی درمانی رو از بابام که اینکارو بلده یاد گرفتم، اما من گاهی افسرده ام و ناخوداگاه امواج منفی رو میفرستم و بدترین چیز اینه اگر حس کنم مثلا زانوم درد میکنه یکهو واقعا زانودرد طولانی ای جذبم میشه، بابا میگه افکارم رو متعادل کنم، ولی افکار من فراز و نشیب دارنـو همونطور ک پول رو جذب میکنم وقتی ناراحت میشم ناخوداگاه فقر رو جذب میکنم، تست مربوطه رو زدم فهمیدم چاکراهام زیادی پرکار هستن، لطفا کمکم کنید استاد چیکار کنم؟

    • دکتر آرام گفت:

      در کامنت بالاتر پاسخ شما رو دادیم لطفا با آکادمی برای راهنمایی بیشتر در ارتباط باشید
      09011594943

  3. Nima گفت:

    من فکر میکنم نیاز دارم به باز کردن بعضی چاکراها..
    سایت راهنمایی یا تست برای فعال بودن داره ؟؟؟

    • aramgroup گفت:

      در بخش تست چاکراها می تونید تست چاکرا را بزنید و اطلاعات خوبی در مورد چاکراهایتان بگیرید
      مقاله ها زیادی در مورد فعال سازی چاکراها هست ولی تکنیک فعال سازی چاکراها را در بخش محصولات می تونید تهیه کنید و
      دوره انرژی درمانی ار به صورت حرفه ای میتونید برای باز کردن و بستن چاکراها بر روی خودتان یا دیگران بگذرانید

  4. Nima گفت:

    سلام خسته نباشید…
    ببخشید میخواستم بپرسم مدت تأثیر به خودمون بستگی داره یا نه برای همه تا یه زمان معینی فعال میشه ؟؟؟؟
    و اینکه به سن ربطی داره یا نه؟؟
    چون من ۱۶ سالمه و خیلی در این مورد مطالعه میکنم حداقل یه چند سالی هست… ممنون

    • aramgroup گفت:

      درود
      باز کردن چاکراهای برای برخی از افراد که آمادگی های قبلی دارند در طی چند روز اتفاق می افتد

  5. مجهول گفت:

    من 16 سالمه و از یک سال پیش تقریبا چاکرا های دستمو باز کردم بعد ولش کردم ولی این حالت گز گز و مغناطیسی دوباره بعد یه کم تمرین بهم دست داد همون موقع هم خیلی تمرین نکردم ولی بگم من گاهی کمر مادر بزرگ و دوستامو ماساژ میدم و خوب فکر میکنم چون چاکرام بازه و حالت درمانگری داره کمر درد مادر بزرگم خیلی کمتر میشه . میخوام بدونم دلیلش همینه یا نه

    • aramgroup گفت:

      سلام و درود بر شما
      وقتی چاکرا کف دست فعال میشود افراد قدرت شفا دهی دارند
      کف دست داغ میشه
      و یک توپ انرژی میان دستانتان احساس میکنید
      در انرژی درمانی کاملا آموزش داده میشود به شما

  6. علیرضا گفت:

    سلام استاد میخاستم بدونم با انرژی کف دست میشه کبریت را روشن کرد

    • aramgroup گفت:

      سلام و درود بر شما
      در این زمینه اطلاعات و تجربه ایی تو این 30 سال نداشتیم و نمیدانیم دوست عزیز

  7. Amirreza گفت:

    سلام
    من یه تا کلاس پنج و شیشم یسری چیزا برام اتفاق میافتاد
    الان که یکمی بزرگتر شدم و دسترسیم به اطلاعات بیشتره میخوام بدونم اونا چی بودن
    لطفا اگه کسی میدونه کمک کنه
    خیلی وقتا توی خواب یه چشم های بزرگی رو میدیدم که پر داشتن
    و موقع خواب انگار توی تاب بودم و هی داشتم میچرخیدم
    بعضی مواقع هم یه صدا های میومد که بقیه نمیشنیدن ولی من میشنیدم و واقعا میترسیدم
    یه بارم شد که از پشت پرده یه چیزی رو دیدم که بقیه ندیدن
    یه چیزی مثل روح بود که رد شد و دیگه نبودش
    و در مورد دستم هم وقتی کارایی که نوشته بود رو انحام دادم کف دستم خیلی داغ شده بود

    • aramgroup گفت:

      سلام و درود بر شما دوست عزیز
      شما میتوانید به واتساپ اکادمی پیام بدهید
      تا به صورت شخصی توسط مشاوران آکادمی تجسم خلاق راهنمایی شوید
      09011594943

  8. Hossein گفت:

    سلام استاد میشه بگید اگه ما چاکرا های دستمون رو فعال کنیم کمک میکنه که کینزی ها رو تقویت کنه چون من برای تله کینزی تمرین می‌کنم با تشکر?

    • aramgroup گفت:

      سلام ودرود بر شما
      بازکردن چاکرای کف دست در واقع باعث می شود که انتقال انرژی در کف دست صورت بگیرد. در واقع چاکرای کف دست چپ ما دریافت انرژی و چاکرای کف دست راست انتقال انرژی را انجام می دهد. این نیروی مغناطیسی ممکن هست به صورت کشش و یا فشار و یا حتی مور مور شدن و گز گز کردن در نوک انگشتان و کف دست ظاهر شود میتواند به تمارین شما هم کمک کند

      • هستی گفت:

        یه سوال داشتم استاد من وقتی تمرکز میکنم یه زره دستم گز گز میکنه اولین بارمم هست امتحان میکنم بعد از چند دقیقه دیگه گز گز نمیکنه ولی بعدش سرم درد میگیره دلیلش چیه میتونم موفق شم

        • aramgroup گفت:

          درود بر شما
          دوست عزیز بنده پشتیبان مجموعه هستم در خدمت شما
          گزگز بدن به این علت اتفاق می افتد که شما به تازگی مدیتیشن انجام میدهید و گردش انرژی در بدن شما اتفاق می افتد ارتعاشات بدنتان بالا میرود و کالبد اتری شما فعال تر میشود افرادتازه کار چون انسداد های انرژیکی زیادی در بدنشان هست کوچک ترین جریان انرژی باعث ایجاد گزگز و ..میشود

  9. amir گفت:

    سلام خسته نباشید
    من چند روزیه این توپ انرژِو حس میکنم ولی توی دست چپم خیلی ضعیفه میخواستم قوی ترش کنم به نظرتون دقیقا چیکار کنم

    • aramgroup گفت:

      سلام برای تقویت حسانرژی در بین دستانتان می توانید از تکنیک هایی که برای تقویت دست و اسکن هست استفاده کنید. مثلا می توانید از تکنیک نگاه کردن به کف دست ها استفاده کنمید تا چاکراهای کف دست تحریک شود یا اینکه از ماساژ و مالیدن دست ها بای تحریک بیشتر استفاده کنید. این تکنیک ها در دوره انرژی درمانی به تفضیل آموزش داده می شود.

  10. Melika گفت:

    خیلی ممنون من هم این حسو که گزگز میشه دستام و گرم میشه و نبض رو حس میکنم دارم 😊😊😊😊

    • aramgroup گفت:

      خیلی خوبه . حالا می تونید با تقویت کردن این حس خودت را برای انتقال انرژی و انرژی درمان یآماده کنی. می دونستی با این انرژی که نوک انگشت تات ایجاد شده م یتونی افراد دیگر ا درمان کنی.

  11. hana گفت:

    سلام خسته نباشید علت درد یا کوفتگی بعد از انجام دادن این تمرینا برا باز کردن چاکرا ها چیه ؟
    البته برا من فقط دست چپم یه جوری شده فقط من چن بار سعی کردم دونه دونه نبض رو رو انگشتام حس کنم ولی کله دستم نبضو حس میکردمو همینطور اون نیروی مغناطیسی حس کردم اما بعدش از مچ به پایین یه جوری شد مثله دست راستم نیست و اینم شاید لازم باشه من راست دست هستم.
    طبیعه ؟

    • aramgroup گفت:

      سلام دوست عزیز.
      شما از روشی برای پاکسازی چاکراها استفاده می کنید؟ آیا پکیج ما رو تهیه کردید و یا روشی دیگه رو استفاده می کنید؟

    • سدنا گفت:

      من اولین باری که تمرین کردم دستام خیلی خسته شدن دقیقا مثل تو ولی نگران نباش مشکلی نیست خیلی به خودت فشار نیار که دفعات اول نبض رو در همه انگشتات حس کنی ، آروم آروم و با صبر پیش برو و به دستات اجازه بده تا با تغییرات جدید وفق پیدا کنن

  12. Amir گفت:

    راستی ببخشید من وقتی گرما و گزگز رو حس کردم چند ساعت بعد میخواستم دوباره امتحان کنم ولی چیزی حس نکردم میشه بگید چرا ؟

    • aramgroup گفت:

      امیر عزیز پاسخ شما داده شد.

    • Sanaz گفت:

      سلام
      ببخشید من قبل از اینکه بفهمم به ین ربط داره این کار را شروع کردم و الان 14 سال سن دارم ولی تونستم چاکرا دستم را باز کنم.میشه فقط تا15 سالگی برای باز نگه داشتن چاکرا دستم تمرین کنم؟و اینکه من مفهوم انتقال انرژی را به طور کامل نفهمیدم میشه یک توظیحی در این مورد بدهید؟

      • aramgroup گفت:

        انتقال انرژی یعنی که انرژی از طبیعت به شما انتقال پیدا کنه و یا اینکه از شما به شخص دیگری به منظور درمان منتقل میشه که این کار باید با احتیاط بسیار زیاد باشه چون بسیار آسیب زننده میتونه باشه.

  13. Amir گفت:

    ببخشید یادم رفت بگم من زیاد دوست ندارم چاکرای اصلی رو فعال کنم فقط دوست دارم چاکرای های فرعی رو فعال کنم

    • aramgroup گفت:

      الان کمی زوده. صبر کنید تا چاکراها کامل بشن و بعد از 15 سالگی اقدام کنید.

  14. Amir گفت:

    سلام خسته نباشید من 14 سالمه و خیلی دوست دارم تا چاکرای دست رو فعال کنم من گرما و گزگز رو در دستم حس کردم ولی نمیدونم بعد باید چیکارکنم میشه به من توضیح بدین ؟؟

    • aramgroup گفت:

      امیر عزیز سلام. روزتون بخیر. دوست عزیز بهتون پیشنهاد می کنم فعلا برای باز یا بسته کردن چاکراهاتون کلا کاری انجام ندید تا به سن 15 سالگی برسید. چون چاکراهای شما هنوز کامل نشدن و ممکن هست این کار به شما آسیب بزنه.

  15. Anita گفت:

    سلام وقت بخیر ، من ۱۳ سالمه و از وقتی یادمه چاکراهای دستام فعال بوده البته اوایل نمیدونستم که نیروی مغناطیسی بخاطر چاکراهاست ولی الان خیلی راحت و حتی بدون مدیتیشن میتونم نیروی مغناطیسی رو حس کنم ولی وقتی این کارو میکنم احساس ضعف و سرگیجه میگیرم ، باید چکار کنم اینطوری نشم؟؟

    • aramgroup گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر.
      دوست خوبم بهتر هست تا سنتون به 14 یا 15 سال نرسیده چاکراها رو دستکاری نکنید. چون ممکن هست که آسیبهای جدی ببینید.
      بعد از سن 14 سالگی میتونید یاد بگیرید به طوری که آسیبی به خودتون نزنید کار بر روی چاکراها را انجام بدید.

  16. محمد گفت:

    سلام
    کارتون عالیه
    من وقتی مدیتیشن میکنم و میخوام به ضربان قلب داخل دستم توجه کنم ضربان دست چپم رو دقیق حس میکنم ولی برای دست راستم فقط گردش خون رو حس میکنم,,تونستم جاذبه و دافعه رو بین دو دستم حس کنم… برای حس کردن ضربان دست راستم چکار کنم؟؟

    • aramgroup گفت:

      سلام ممنون از شما. اولا بفرمایید برای چی دوست داریذ این ضربان رو حس کنید و اینکه می تونید کف دستتون رو ماساژ بدید این باعث می شه که دست حساس تر شده و ضربانش رو حس کنید و نکته دیگه اینکه همین که داغی و جریان خون رو حس میکنید کافی هست لازم نیست حتما ضربان رو حس کنید.

  17. Elnaz گفت:

    سلام من میخواستم بدونم که به چه مدت باید تمرینات رو انجام بدیم تا اون حالت مقناطیسی رو احساس کنیم چون من اون تمرینات شما رو انجام دادم و فقط احساس گزگز احساس میکنم

    • aramgroup گفت:

      سلام و درود بر شما حالت مغناطیسی دست شما (کنیزی) در این زمینه فعالیت نداریم
      در خصوص چاکراهای کف دست هم اگر زیر 20 سال هستید به هیچ وجه انجام ندهید

    • Melika گفت:

      سلام من وقتی نبض رو بین دستام حس میکنم دستام گز گز میشه خیلی هم داغ میشه این معنیش اینه که چاکرای دستم باز شده و من میتونم با جن ها در ارتباط باشم طوری که اطرافیانم اصلا نمیتونن این کار رو انجام بدن و خیلی هم کف دستام داغه و وقتی جایی از دستم درد میگیره وقتی دستمو میزارم روش بعد چند دقیقه اون درد از دستم میره و بعضی از اتفاقاترو قبل از اینکه اتفاق بیفته میتونم پیش بینی کنم لطفا میشه بگید با این ها باید چیکار کنم ؟

      • aramgroup گفت:

        دوست عزیز . گز گز نوک انگشتان ربطی به جن ها ندارد. این یک ویژگی هست که همه افراد می توانند با تمرین به دست اورند و برای انتقال انرژی و درمانگری استفاده می شود. در جاهایی که این علم گسترش پیدا کرده است هیچ اعتقادی به جن ندارند. موفق باشید

  18. Sasan گفت:

    سلام خسته نباشید
    اگر بین باز کردن چاکراها فاصله بیفته چه اتفاقی می افته؟

  19. Sh_n گفت:

    سلام خسته نباشید ، ببخشید چرا هم اینجا و هم داخل کتاب انرژی درمانی پیرفته نوشته باید زیربغل هارو کمی باز کنیم ؟
    من در حالتی که زیربغلها چسبیده بودن امتحان کردم و اون نیرو رو زیاد حس نکردم

    • aramgroup گفت:

      سلام دوست عزیز؛ قطعا برای تمام عملکردها و آموزش هایی که گفته شده دلایلی وجود داره و روش درست انجامش همون هست

  20. Mohamed گفت:

    سلام من تمرینو انجام دادم و انرژی رو خیلی خوب احساس کردم و بعد از تمرین هم تا چندین دقیقه نبض دستامو احساس میکردم میشه بگید چند بار دیگه تمرینو انجام بدم و از کجا مطمئن بشم چاکرا های کف دست فعال شده؟

    • aramgroup گفت:

      با سلام روزتون بخیر دوست عزیز میتونید از پکیج پاکسازی چاکراها استفاده کنید که بتونید در موارد خیلی بیشتر ازش استفاده کنید و شگفت زده شوید. که میتونید درمان بیماری ها رو هم روی خودتون و هم روی عزیزانتان انجام دهید و آنها رو شفا دهید.

  21. alireza گفت:

    با سلام خدمت استاد ارام من تقریبا دوساله دارم تمرین میکنم وبه جایی رسیدم که اگه حالم خوب نباشه از اجسام نیرو بگیرم به نظر شما این کار درسته و من الان چهارتا از هفتا چاکرام فعاله در تلاشم که سه چاکرای دیگم رو فعال کنم ولی توی چاکرای تاج گیر کردم به نظر شما چیکار کنم؟

    • aramgroup گفت:

      با سلام روزتون بخیر و شادی دوست عزیز تمامی این موارد رو سعی کنید زیر نظر استاد انجام دهید و سر خود نباشد چون ممکن از آسیب های جبران نا پذیری به شما بزند اگر بدون آگاهی این موارد رو انجام دهید. پیشنهاد ما به شما دوره فوق العاده پاکسازی چاکراها هست که میتونید با استفاده از این دوره علاوه بر فعال سازی،اسکن و پاکسازی چاکراها در موارد دیگری همچون فعال سازی چاکرای کف دست و فعال سازی چشم سوم هم قدم بردارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید 02188302523

      • alireza گفت:

        ولی من با شناخت طبع هر جسم این کار رو انجام میدم وبا توجه به عنصر پایش به نظر شما باز هم ممکن هست که عوارضی داشته باشه و اینکه یک سوال داشتم ایا میتونم با مراقبه چاکرایی را باز یا تقویت کنم؟؟

        • aramgroup گفت:

          با سلام روزتون بخیر و شادی دوست عزیز بهتر است زیر نظر استاد تکنیکی را انجام دهید که به شما آسیب نزند و برای فعال سازی چاکراها بله با مراقبه هم میتوان این کار رو انجام داد که میتونید از پکیج پاکسازی چاکراها استفاده بفرمایید.

  22. نازنین گفت:

    سلام
    نازنین هستم من موفق شدم چاکرا رو راه بندازم😀😁😄😆

    • aramgroup گفت:

      با سلام وقت بخیر بسیار عالی بعد از فعال سازی می تونید از پکیج پاکسازی چاکراها و در مرحله بعدش از دوره انرژی درمانی استفاده کنید جهت دریافت مشاوره رایگان با موسسه تجسم خلاق تماس بگیرید
      02188302523

  23. نازنین گفت:

    سلام من نازنین هستم دستام مور مور میکنه نمیدونم واسه ی چیه یعنی شما بهم گفتیدا ولی آخه من با دختر خالم موفق به مور مور دست شدیم منم خوشحالم
    راستی یه سوال داشتم واقعا چاکرا فعال میشه؟

    • aramgroup گفت:

      با سلام دوست عزیز اگر تکنیک هایی که گفتیم رو مرحله به مرحله و درست انجام بدید بله فعال می شود. جهت استفاده از تکنیکک های بیشتر میتونید از پکیج پاکسازی چاکراها استفاده کنید.

    • هستی گفت:

      سلام دختر خاله نازنین من هم در این سؤال موندم

      • aramgroup گفت:

        با سلام روزتون بخیر و شادی دوست عزیز باید با استفاده از تکنیک هایی که در دوره پاکسازی چاکراها آمده است تمرین کنید. که این دوره داخل سایت قرار داده شده است و در موارد دیگری همچون غعال سازی، پاکسازی و اسکن چاکراها و فعال سازی چشم سوم هم میتونید کار کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید . 02188302523

        • ستاره گفت:

          سلام ایا افراد کم سن و سال مثل افراد،۱۳،،۱۴ ساله میتونن چاکرا شون رو باز کنن اخه من خیلی دوست دارم ۱۴ ساله هستم نمیدونم بخاطر سنم میتونم یانه😔

          • aramgroup گفت:

            با سلام روزتون بخیر و شادی دوست عزیز افراد بالای 18 سال میتونند این کار رو انجام بدهند.

          • Mobin گفت:

            نه هر وقت خواستی میتونی چاکرا های دستت رو فعال کنی زیاد سن ادم پایین باشه نمیشه مثل افراد ۴یا ۵ ساله اما شما میدونی چه کاری داری انجام میدی پس در نتیجه میتونیبه خودت باور داشته باش

          • aramgroup گفت:

            با سلام دوست عزیز برای فعال سازی چاکرا بایستی از 18 سال به بالا باشند.

          • مهتاب گفت:

            سلام ببخشید شما گفتین که حتما باید بالای ۱۸ سال باشیم تا چاکراهامونو بتونیم فعلا کنیم
            میشه یه توضیحی بدین که اصلا چاکراها ربطشون با سن چیه؟ و چرا تا زیر ۱۸ سال نمیتونیم اینکارو بکنیم؟
            من خودم ۱۴ سالمه ولی کاملا همه ی نشانه های فعال شدن چاکرای کف دستمو حس کردم هم گرم شده بودن هم نبضو حس میکردم هم انگار وسطشون حالت مغناطیسی بود که خیلی از بقیه ی حسا قوی تر بود
            ولی خب هنوز متوجه نمیشم چرا باز شدن مسیرهای انرژی و فعال شدن چاکراها باید به سن ربطی داشته باشه

          • aramgroup گفت:

            با سلام وقتتون بخیر دوست عزیز
            چاکراهای شما باید به مرحله ای برسن تا بعد از اون روشون کار کنید.مثل میوه ای که باید برسد.اگر زودتر از زمانی که باید، روی آنها کار شود ممکن است فرد به مشکل بخورد.

    • Fatti گفت:

      سلام خسته نباشید
      من به جای اینکه نبض رو حس کنم دستم داغ شد دلیلش چیه؟؟؟؟

      • aramgroup گفت:

        با سلام وقتتون بخیر دوست عزیز مشکلی نداره این هم از علائم فعال شدن چاکرای کف دست اما برای اینکه با اطلاعات بیشتر و تخصصی تر روی این مبحث کار کنید میتونید پکیج پاکسازی چاکراها رو استفاده کنید.

  24. دومان گفت:

    سلام ببخشید یه سوالی داشتم من توی همه کتاب هایی که خودم نوشته موقع باز شدن چاکرای دست انرژی باعث نگه داشتن دست ما توی حالت خاصی میشه ولی انرژی که من حس میکنم دستامو از هم دور میکنه جوری که دستم درد می کنه بنظرتون چکار باید بکنم؟

    • aramgroup گفت:

      با سلام وقتتون بخیر دوست عزیز فعال شدن چاکراها دقیقا ما بین دست ها یک حالت مغناطیسی و کشش ایجاد میکند که اگر اون انرژی رو لمس کنید احتمالا دست ها از هم فاصله میگیرند اما اگر بهتر و با آگاه بیشتر میخواهید از این نیرو استفاده کنید می تونید از پکیج پاکسازی چاکراهایمان استفاده کنید.

  25. حنا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من امروز این تمرین و به صورت نشسته انجام دادم
    در طول تمرین با این ک گرمم بود ولی دستام خیلی سرد شده بود..بعد این که هر دو دستم نبض زد و دستام نزدیک هم کردم ی چیزی بود وسطش ک انگار ی حالت کششی داره بین دستام ک دستامو ک خیلییی کم تکون میدادم نمیزاشت از ی حدی تکون بخوره
    بعد تمرین هم وقتی سرمو حالت سجده رو زمین گذاشتم کل سرم به همراه دستام نبض میزد..مخصوصا سرم ک خیلی نبضش شدید تر بود و ی حالت سردرد آورد برام..دستام هم همچنان سرده
    اینا ینی باز شده؟؟اگه باز شده چجوری میتونم باهاش چاکرا های بعدیمو باز کنم؟؟

    • aramgroup گفت:

      با سلام وقت شما هم بخیر دوست عزیز تمامی موارد که فرمودید از نشانه های فعال شدن چاکرای کف دست می باشد که شما برای اینکه بخواهید روی چاکراهاتون کار کنید باید از پکیج پاکسازی چاکراها استفاده کنید.

    • سید علی گفت:

      سلام آیا واقعا با باز شدن چاکرای دست قدرت ۴ عنصر میگیری؟

  26. Mahdi گفت:

    سلام استاد تمرین های اقای انجل درست هستش؟

  27. R..n گفت:

    سلام ببخشید من که می خوام انجام بدم نمی تونم نبض حس کنم چی کار کنم لطفا پاسخ دهید. ممنون

  28. Matin گفت:

    من هر کاری میکنم نمیتونم ایا این کار ربطی به سن و سال داره؟

    • aramgroup گفت:

      درود بر شما
      فعال کردن چاکرای دست ربطی به سن و سال نداره. ولی لازم هست کمی تمرین و ممارست داشته باشید.
      موفق باشید

  29. arash گفت:

    چطور می تونیم انرژی چاکرا را متمرکز کرده و اجسام رو حرکت بدهیم؟؟؟؟؟؟

    • aramgroup گفت:

      با سلام روزتون بخیر و شادی دوست عزیز ما از این روش برای حرکت اجسام استفاده نمی کنیم و در زمینه درمان با استفاده از چاکرا و انرژی کف دست انجام میدهیم.

  30. امیر حسین گفت:

    سلام استاد ارام.من حین انجام تمرینات دستام گزگز میکنن و گرم میشن و دستام سر میشن و در اخر نیروی بین دستامو حس میکنم…ایا چاکرا دست من فعال شده چون فقط موقع انجام تمرین مانع بین دستام و انرژی دستامو حس میکنم و در حالت عادی حس نمیکنم.وقتی تمرین میکنم این حس رو کامل دارم ولی در حالت عادی خیر.از همون اولین بار انجام تمرین حسش میکردم انرژی و مانع دستمو ولی تو حالت عادی حسش نمیکنم مگر تمرین کنم…ایا چاکرا دست من فعال هست؟

    • aramgroup گفت:

      با سلام وقت بخیر دوست عزیز انجام تکنیک غعال سازی چاکرای دست دارای این علائم می باشد.
      گز گز کردن دست یکی از علائم فعال شدن چاکرای کف دست می باشد که شما میتونید با شرکت در دوره انرژی درمانی و استفاده از این نیروی عظیم شگفت زده شوید. جهت مشاوره رایگان با موسسه تجسم خلاق می تونید با این شماره تماس بگیرید02188302523

  31. ابوالفضل گفت:

    سلام
    من یه سوال درمورد فعال سازی چاکرای کف دست داشتم
    من یه مدت دارم این کار رو انجام میدم و الان که روی دستم تمرکز میکنم فکر میکنم دوتا دستم مثل یه قلب درحال تپیدن به نظر شما این نشون دهندی فعال شدن چاکرا هستش یا فقط یه احساس؟

  32. فاطمه گفت:

    سلام و خسته نباشید بخاطر مطلب بسیار عالیتون من ب طور کاملا اتفاقی ب این مطلب برخوردم و تو همون شب ب مدت ۱۹ دقیقه این تمرینات رو انجام دادم ولی هر دو انگشتای دستمم ب طور همزمان یا کمُ زیاد نبض زدن ینی میتونم بگم جفت دستام با هم ب نبض رسیدن و واقعا ی چیز قوی و مغناطیسی حس کردم ک دستمو نمیتونستم از هم دور کنم و وقتی میخاستم فاصله بین دستامو کم کنم ی چیز نرم درعین حال سفت مانع میشد و کف دستام و انگشتام گز گز میکردهمراه با یک گرما! من فردای اون روز ب طور کاملا اتفاقی و از روی کنجکاوی باچشم باز تمرکز کردم و اون نبض ب صورت همزمان بین انگشتام پخش شد و بعد اون حس مغناطیسی و اون چیز بین دستام حس کردم ولی ضعیف تر وقتی بود ک با چشم بسته انجام میدادم میخام بدونم واقعا امکان داره با چشم باز؟ یا من توهم زدم! و الان هم ب جرعت میتونم بگم ک ی گزگز ضعیف در حالت عادی توی کف دستم حس میکنم انگار ی چیزی در حرکت باشه! میخواستم بدونم واقعا این حسارو دارم تجربه میکنم یا توهم زدم؟

    • aramgroup گفت:

      با سلام روزتون بخیر و شادی دوست عزیز بله دقیقا این حالت گرما و گز گز کردن نشانه فعال سازی چاکرای کف دستتون می باشد. شما از این نیروی فوق العاده می تونید حتی در زمینه شفای عزیزانتون چه از راه نزدیک و چه از راه دوره استفاده کنید. برای آموزش تکنیک های خیلی بیشتر که شما رو واقعا حیرت زده می کند می تونید در دوره انرژی درمانی ما شرکت کنید. جهت مشاوره رایگان با موسسه تماس بگیرید 02188302523

      • arash گفت:

        با عرض سلام
        ستاد آرام امکان داره که اون تکنیک های بیشتری که میگین رو پخش کنین تام ما استفاده کنیم

        • aramgroup گفت:

          با سلام روزتون بخیر و شادی دوست عزیز برای مبحث فعال ساری چاکرای کف دست به دلیل حساس بودن تکنیک ها بایستی در دوره انرژی درمانی شرکت بفرمایید. باتوجه به اینکه 70 درصد کلاس ظرفیتش پر شده می تونید اسمتون رو رزرو کنید و شانس شرکت در این دوره رو تا دیر نشده از دست ندید. جهت ثبت نام تماس بگیرید 02188302523

  33. REZA گفت:

    ممنون میشم خواهشا سریع تر جواب دهید با تشکر

  34. REZA گفت:

    سلام و خسته نباشید،استاد ی سوال داشتم من بجای حس گزگز و گرما و… حس درد در استخوان کف دستم دارم.آیا همون انرژیه؟؟اگه نیست چیه؟

    • aramgroup گفت:

      با سلام وقتتون بخیر دوست عزیز بسیار خوشحالیم که نسبت به مباحث فعال سازی چاکراها علاقه مند هستید اما باتوجه به کامنی که گذاشتید احتمالا شما چاکراهاتون بسته و غیر فعال است. که با استفاده از دوره انرژی درمانی که در موسسه تجسم خلاق برگزار می گردد می تونید از این نیروی فوق العاده به درستی استفاده کنید.

    • هستی گفت:

      سلام من هستی ام چند بای باید تمرین کنم

      • aramgroup گفت:

        با سلام روزتون بخیر و شادی دوست عزیز باید با استفاده از تکنیک هایی که در دوره پاکسازی چاکراها آمده است تمرین کنید. که این دوره داخل سایت قرار داده شده است و در موارد دیگری همچون غعال سازی، پاکسازی و اسکن چاکراها و فعال سازی چشم سوم هم میتونید کار کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید . 02188302523

    • نیکی گفت:

      من دستام داغ شدن ولی نبض نگرفتن چرا؟؟؟؟؟

  35. Mahdi گفت:

    با سلام و خسته نباشید به استاد آرام من میتونم بدون تمرکز نبظم رو در هر دو دستم میتونم حس کنم ولی اون نیروی مغناطیسی رو نمیتونم حس کنم لطفا رهنمایی کنین با تشکر

    • aramgroup گفت:

      سلام دوست عزیز برای فعال کردن چاکرای کف دست نیاز هست که در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید شما میتونید به تلگرام موسسه پیام بدین تا دراین زمینه کاملا راهنمایی شوید09011594943

  36. Amir گفت:

    من همه مراحل رو مدتی ادامه دادم و از اون به بعد دستام یهو سرد میشه وقتی هم انجام میدم دستام خیلی خیلی سرد میشنو یخ میزنن بعدش پاهام شروع به سرد شدن میکنن میخواستم بدونم علتش چیه؟

    • aramgroup گفت:

      بعد از انجام این تکنیک معمولا دست ها گرم میشه. شما می تونید تکنیک های پبیشرفته تر رو انجام بدید که در پکیج اعجاز چاکرا موجوده.

      • rooz گفت:

        سلام استاد ،
        ببخشید من منظورتون رو از انرژی درمانی متوجه نمیشم
        یعنی که شما با ناراحتی و حرف های ناراحت کننده کنار بیایید
        یا اگه جایی اسیب دید ( مثل خراش و بریدگی ) درمان کنی .

        • aramgroup گفت:

          سلام درود بر شما دوست عزیز
          انرژی درمانی روش درمانی بدون لمس بیمار است با استفاده از انرژی حیات است که می تواند سرعت بهبود بیماری را تا 7 برابر سرعت ببخشد.در انرژی درمانی دکتر ارام با پاکسازی و برداشتن انرژی بیمار از چاکرا یا عضو مبتلا به بیماری روند درمان را تسریع می کنیم. با این عمل شعاع تندرستی تقویت می شود و برای اینکه پرانا به آسانی توسط عضو آسیب دیده جذب شود پاکسازی الزامی است.بعد از پاکسازی با انتقال نیروی حبات به آن چاکرا و با عضو آسیب دیده بر روی بیمار کار درمان انجام می شود.از انرژی درمانی برای درمان سردرد, درمان معده درد, درمان دندان درد, درمان درد های عضلانی تا درمان بیماریهای پیشرفته مثل بیماری های قلبی ,خونریزی ,فشار خون ,سینوزیت ….استفاده میشود

    • Bt گفت:

      سلام من دوروزه شروع کردم و واقعا حس میکنم یه چیزی بین دستامه و اینکه یه نیرویی بین دستمه نمیذاره به هم نزدیک بشن مثل مانع یه دفعه خیلی قوی میشه و حس میشه و یه دفعه کمتر میشه حس خوبیه چطور قویتر بشم بعد از ده روز کافیه؟؟ چون امروز بعد از تمرینم اومدم نیرومو رو. چیزی متمرکز کنم بعد نمیدونم واقعا یا به چشمم اومد یا واقعی بود حس کردم یکم رفت بالا بعد یکم رفت راست دوباره لرزید مطلب عالی بود فقط چطور قوی تر بشم و انتقال انرژیم بهتر بشه؟ برام ارزوی موفقیت کنید.همگی موفق باشید.

  37. H... گفت:

    سلام واسه فعال کردن چاکرا اولین مرحله باید چیکار کنیم؟

    • admin گفت:

      با سلام وقتتون بخیر دوست عزیز میتونید در دوره انرژی درمانی شرکت بفرمایید و آموزش ببینید

      • کیهان گفت:

        سلام می خواستم بدونم که حتماً باید یک ساعت تو خوردی چشاشون بسته باشه

        • aramgroup گفت:

          با سلام روزتون بخیرو شادی دوست عزیز خیر اجباری نیست میتونید با چشم باز هم این کار رو انجام بدید .

    • admin گفت:

      سلام بایستی در دوره مربوطه به اعجاز چاکراها شرکت بفرمایید تا بتونید زیر نظر استاد پاکسازی و فعاتل سازی را انجام دهید .

  38. محمد گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    من با کمی فکر کردن میتونم احساس مور مور شدن اعضای بدنم مثل پاهایم و دستهایم بکنم
    به نظر شم این خوبه؟

    • admin گفت:

      سلام. این انتقال یا تجمع انرژی پرانا در ناحیه ای هست که متمرکز شده اید. میتونید با تمرکز روی نوک انگشتان یا کف دست آن را به دیگران برای درمان یا منظور های دیگر انتقال بدهید.

  39. asal گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    من قبلش بگم که خود به خودی یه سری چیزارو درمورد خودم فهمیدم و بعد تحقیق کردمو با چاکراه ها و کندالینی آشنا شدم و بدون اینکه مدیتیشن یا تمرکزی انجام بدم تجربشون کردم. امروز برای اولین تمرین کردم وحتی نیاز به تمرکز یا زمان زیادی هم نبود و خیلی راحت تونستم این انرژی رو احساس کنم خیلی نرم بود اما با فشار و محکم خیلی راحت تونستم فشارش بدم یا دستمو بچرخونم دورشو چندیدن بار دور ونزدیک هم امتحان کردم حتی در فاصله زیاد هم با همون فشار وجود داشت و وقتی میخوام دستامو نزدیک کنم اینقد فشار داره که میخواد بزرگتر و حجم دارتر بشه و به سمت بالا و پایین هم حرکت داره انگار اومد پایین و به مچ های دستم فشار وارد کرد و یبارم رفت بالا فقط با انگشت هام نگهداشتم. من الان چیکار میتونم انجام بدم اگه خیلی تمرین کنم و قوی تر بشم؟ چطوری میتونم ازش استفاده کنم؟ کتاب انرژی درمانی میتونه مفید باشه؟ میشه لطفا راهنماییم کنید تشکر

    • admin گفت:

      درود بر شما. این انرژی بدنتون هست که با تمرکز بیشتر شده است. می تونید برای درمان استفاده کنید. از کتاب انرژی درمانی هم م یتونید استفاده کنید یا در دوره های استاد شرکت کنید.

  40. ABOLFAZL گفت:

    من چاکرای دستم رو خیلی وقت پیش باز کردم
    و میتونستم اون نیروی مغناطیسی رو هم حس کنم اما چند وقتیه که دیگه اون حس رو بین دستام ندارم باید چیکار کنم

    • admin گفت:

      زیر نظز استاد این کار رو انجام دادید ؟

      • admin گفت:

        در دوره انرژی درمانی که استاد آرام آموزش می دهند به شما کمک میکنند که بعد از فعال کردن چاکراهای کف دست , از آن برای انرژی درمانی استفاده کنید.

    • Bt گفت:

      سلام من دوروزه شروع کردم و واقعا حس میکنم یه چیزی بین دستامه و اینکه یه نیرویی بین دستمه نمیذاره به هم نزدیک بشن مثل مانع یه دفعه خیلی قوی میشه و حس میشه و یه دفعه کمتر میشه حس خوبیه چطور قویتر بشم بعد از ده روز کافیه؟؟ چون امروز بعد از تمرینم اومدم نیرومو رو. چیزی متمرکز کنم بعد نمیدونم واقعا یا به چشمم اومد یا واقعی بود حس کردم یکم رفت بالا بعد یکم رفت راست دوباره لرزید مطلب عالی بود فقط چطور قوی تر بشم و انتقال انرژیم بهتر بشه؟ برام ارزوی موفقیت کنید.همگی موفق باشید.

  41. Hadis گفت:

    سلام من اون جسم غیر عادی حس کردم ولی به جای این که دستام گرم و گزگز بشه با دادن نیرو سرد و گزگز میشه مشکلی داره یعنی چی اصلا

    • admin گفت:

      سلام. تجربهافراد در دادن انرژی به بیرون با هم متفاوت هست. حس گرما، یا حس سرما ، یا گزگز کردن.

  42. Abbas گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من انرژی مغناطیسی رو دارم حتی بدون تمرکز کردن هم اگه دستامو نزدیک هم بیارم و عقب و جلو بکنم نیرو بین دستم ایجاد میشه
    بیشتر جاها میتونم انجامش بدم مثل درحال حرکت تو مدرسه تو حیاط و…
    این چاکرای دست بیماری های روحی را درمان میکنه یا برای جسم هم هست؟ اگه مثلا ی خراش روی پوستم ایجاد شد میتونم خیلی سریع خوبش کنم؟؟
    لطفا چگونگی استفادن از انرژی درمانی دست رو هم بزارید خیلی ممنون ازتون😊

    • admin گفت:

      با استفاده از این نیرو می تونید هم بیماری جسمی و هم روحی را درمان کنید
      برای استفاده بهتر در دوره انرژی درمانی شرکت کنید

  43. albert گفت:

    سلام.من بدون انجام مراحل نیروی مغناطیس رو به همون صورت که تو آموزش بود احساس کردم آیا چاکرای دستم باز شده؟

    • admin گفت:

      اگر انرژی را احساس کرده باشید چاکرای دستتون بیشتر باز هست . می تونید با تمرین بیشتر انر ا بیشتر از الان تقویت کنید و چه بسا بتونید روزی درمانگر هم بشوید

  44. پرویز گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت شما .استاد من تو پرواز روح تا چند مرحله اجرا کردم به جایی رسیو که احساس کردم از سه تا مرحله یا هاله رد شدم در مرحله چهارم انگار سرم از آب بیارم بیرون تو اون حالت موندم میخواستم راهنمایی کنید تشکر

    • admin گفت:

      در پرواز روح بستگی به نوع انرژی و سطح انرژی افراد می تواند به لایه های درونی تر نفوذ کرد.
      با انجام مدیتیشن و تمرین هایی که داده می شود م یتوانید در سطوح بالاتر نفوذ کنید .

  45. SAYE گفت:

    سلام
    ببخشید من قبلا هم با یه استاد صحبت کردم همهی چاکراهام نصفه باز بودن…
    الان یکم ریلکسیشن کردم یکم روی دستام تمرکز کردم،یه حس عجیبی توشه که الانم هنوز هست…
    نا گفته نماند من قبلا با موجدات ماورایی ارتباط ذهنی داشتم ولی قطعش کردم چون اذیت میشدم.. ولی زیاد توی کاره چاکرایی غیر از اجنا نبودم و بعضی مواقع هم حس میکنم پشتم یخ میکنه در صورتیکه دست میزارم خیلی داغه…بنظرتون دلیل چیه؟

    • admin گفت:

      سلام. این انرژی که در دست ایجاد شده ، انرژی دستتان هست که از چاکرای دست بیرون می زند. ما از این انرژی با تکنیک هایی که می دهیم می توانیم درمان بیماری های را انجام دهیم. کارگاه انرژی درمانی برگزار می شود . در ضمن می توانید کتاب انرژی درمانی را برای این منظور بخوانید .

  46. Fafa گفت:

    سلام.من بدون داشتن هیچ علمی و هیچ عملی همش حس میکنم از کف دستم انرژی خارج میشه یا خودم درونم انرژیه این نشونه چیه بعضی وقتا حس میکنم دیگه خیلی درونم پر شده چطور همچین چیزی بعضی وقتا تمارین قانون جاذبرو انجام میدم

    • admin گفت:

      سلام. اسم این انرژی پرانا هست و می تونید از این انرژی رای درمان استفاده کنید. این انرژی را در دوره انرژی درمانی به صورت کامل توضیح داده می شود وروش های درمان با ان را براتون می گویند.
      موفق باشید

    • admin گفت:

      سلام. انرژیدر بدنافراد وجود دارد و حنتما نیازی به تمرین ندارد.
      با تمرین می توانید قدم های بعدی را برداریم.
      انرژی درمانی خیلی خوبه به شرطی که درست انجام شود.

    • حسین گفت:

      سلام
      من تو حالت خوابیده امتحان کردم تو همون اول کار
      دستام شروع به گزگز کردن کرد و ی نیرویی از بدنم دستامو به هم نزدیک میکرد.حالا من ادامه بدم یا برم سراغ باز کردن چاکرا های دیگه.

  47. النا1671059 گفت:

    سلام استاد
    به من گفته شده که نیروهای زیادی رو دارم الان بعد چن سال من میخوام که از نیروهام استفاده کنم.گفتم شاید اولین قدم فعال کردن چاکراهای بدنم باشه .من فقط پنج درصد تونستم فعال کنم.ولی یه اتفاقایی میوفته میگن نباید بری دنبال این کارا یه جورایی با خشم موجودات ماورایی مواجه میشم البته اینارو گفتن و اینکه تو خواب منو حتی زدن بعد یه سری تمرین ها میخواستم راهنماییم کنید من چیکار باید بکنم؟واقعا باید بیخیال این توانایی هام بشم ؟؟؟؟

    • admin گفت:

      فعال کردنانرژی های درونی خیلی خوبه به شرطی که زیر نظر یک استاد مجرب این کار را انجام بدید.
      ان وقت می تونند درست بهتون اموزش بدهند.

    • admin گفت:

      سلام. کسی که این اطلاعات را بهتون داده فقط خواسته شما بترسونه چون یابلد نبود یا اینکه خودش مسیر اشتباهی را رفته. انرژی درمانی و فعال کردن انرژی های درونی خیلی خوبه به شرطی که درست انجام شود.

  48. taha گفت:

    سلام و خسته نباشید ایا با باز شدن این چاکرا چشم سوم نیز باز میشود. چون من هیچ علاقه ای به دیدن موجودات بد و اذیت شدن توسط اون ها رو ندارم. . من واقعا به انرژی مثبت و منفی اعتقاد دارم چون یک بار با این انرژی مثبتی که به خودم تلقین کردم تونستم برای یک روز صورتم رو زیبا تر کنم وحالا میخوام قدم های بالاتری بر دارم در مورد این انرژی های مثبت.
    ممنون از این که پاسخ میدید.

  49. Radin گفت:

    سلام من تمام این کار ها را کردم خیلی جالب بود به سه نفر دیگه هم یاد دادم میخواستم بگم از این قدرت چه استفاده نمایید میشه کرد ممنون میشم جواب بدید

    • admin گفت:

      ما ازیثن قدرت برای دورهخ های انرژی درمانی و شفابخشی استفاده م یکنیم. احساس مور مور شدن یا تحریک نشانه عبور انرژی هست. این انرژی قدرت درمان بسیار دارد.

  50. Setare گفت:

    میشه با باز کردن چاکراهای کف دست کرایو کنیزی انجام داد؟ یا بهتر بشه انجامش داد؟

  51. VaHiD گفت:

    سلام استاد من کامل وقتی دستم رو پاهام هست انرژی رو حس میکنم ولی دستم رو بلند میکنم بازم یکم حس میکنم ولی نه اونجور که بتونم لمسش کنم یا اینکه بفهمم هاله یا توپ رو لطفا کمکم کنید من دارم الکترو کینزی کار میکنم و تله کینزی نیاز دارم بهش

    • admin گفت:

      تمرکز روی دست باعث می شه انرژی در ناحیه بدن متمرکز شود. و این حس براتون ایجاد می شه.

  52. نادر اسفندفرد گفت:

    سلام استاد عزیز.من تقریبا ۲۰ سال پیش شاگرد شما تو کلاس هیپنوتیزم و پرواز روح بودم(صداتون رو نوار کاست بود)الان ۲ ساله انرژی کف دستم روز به روز داره شدیدتر و قویتر میشه جوری که نیاز به تمرین اولیه رو ندارم ولی نمیدونم چجوری باید استفاده کنم.اگه نیاز هست بیام خدمتتون.ممنون

    • admin گفت:

      درود. خیلی خوشحالم بعد از این مدت دوباره می تونیم با هم در ارتباط باشیم. برای اینکه از این نیرو و انرژی بهترین استفاده را داشته باشید بهتر هست دوره انرژی درمانی را بگذرونید. در این دوره روش های کار با انرژی ودرمان را می گذرونید. این دوره را حتما بگذرونید
      موفق باشید

    • حزب الله گفت:

      با سلام من ۱۵ ساله هستم و نیروی مقناطیسی رو حس کردم الان من باید چه کار کنم تا بتونم تله کینزی رو یاد بگیرم 6

  53. sare گفت:

    استاد من اولين باره كه اين كارو انجام ميدم.نوك انگشتام گز گز كرد و دستام يخ كرد.قشنگ احساسي تجربه كردم كه تا حالا نكرده بودم.نوك انگشت هام درد هم احساس ميكردم.الانم كمي سردرد دارم.ولي واقعا هيجان زده ام.شديدا علاقه مند شدم

    • admin گفت:

      خیلی عالی هست. هر کسی در اولین بار که این انرژی را تجربه می کنه یه حس متفاوتی رو داره.
      می تونید برای تقویت از تمرین انرژی استفاده کنید.

  54. MAHDI گفت:

    سلام خسته نباشید من دو دست به هم چسبیده بعد من دقیقه گرما رو حس کردم من درست انجام دادم یا باید از هم جدا باشند ؟
    و احساس مقناطیسی یه جورایی به مغز میگه برو عقب و جلو درسته؟

  55. MAHDI گفت:

    سلام خسته نباشید من دو دست به هم چسبیده بعد من دقیقه گرما رو حس کردم من درست انجام دادم یا باید از هم جدا باشند؟

  56. ستایش گفت:

    سلام من تا مور مور و خارش شدید پیش رفتم و میخواستم بدونم من همه اینا رو پیش بردم ولی نمیدونم باز کردم یا نه و ایا چارای کف دست رنگ داره اخه من هیچ رنگی نمیبینم 😆 لطفا بگید چجوری دوران بدم اخر لطفا سریع جواب دهید

    • admin گفت:

      باید تکنیک های کف دست را مرتب انجام بدید یااینکه برای فعال تر کردن ان از تکنیک های حساس کردن انگشتان که برای اسکنانرژی وجودداره استفاده کنید . این تکنیک ها در دوره انرژی درمانی اموزش داده می شود

  57. Asal گفت:

    سلام ببخشیدمن۲روزهست که دارم این تمرینوانجام میدم امانمیتونم نبض رودرانگشتانم حس کنم حالابایدچیکارکنم؟لطفاکمکم کنید

  58. عصر گفت:

    از زمانی که روی چاکراها کار می کنم زیاد سر درد می گیرم، این می تونه به خاطر تمرین چاکرا ها باشد.
    اگه توضیح کاملی بدید ممنونم.

    • استاد آرام گفت:

      سلام و درود خدمت شما.فعال سازی چاکراها بهتر هست زیر نظر یک استاد مجرب انجام شود تا مشکل ساز نشود.میتونید در دوره های حضوری ما شرکت یا از پکیج غیرحضوری دوره استفاده نمایید

  59. fati گفت:

    سلام من وقتی دستام رو روبروی هم قرار دادم و میخواستم شروع کنم یدفعه حس کردم یه چیزی تو دستام روی پوستم رو فشار میده و بین دستام یه چیزی رو حس کردم که راحت تکون میخوره و فشار خفیفی سر انگشت کوچیکه دست چپم بود ولی اونا رو کاملا واضح حسشون نکردم..خب الان این ینی چی؟؟اینا زائده ذهنم بودن یا مشکلی وجود داره؟؟

    • استاد آرام گفت:

      سلام روز خوش.این انرژی دست شماست که آنرا حس کرده اید.اما توصیه ما همیشه این هست که فعال سازی چاکراها بهتر هست زیر نظر یک استاد مجرب انجام شود تا مشکل ساز نشود.میتونید در دوره های حضوری ما شرکت یا از پکیج غیرحضوری دوره استفاده نمایید
      http://aramgroup.ir/product/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%a7%d8%b9%d8%ac%d8%a7%d8%b2-%da%86%d8%a7%da%a9%d8%b1%d8%a7%d9%87%d8%a7/

      • Mina گفت:

        سلام من خیلی سال هست که اتفاقی متوجه انرژی بین دستهام شدم و گاهی باهاش بازی میکنم و انرژی بین دستهام خیلی زیاده وقتی دستهامو نگه میدارم کم کم صداس تق تق ازمچ و بازوهام میشنوم و گرمای بین دستام زیادمیشه
        الان یهو به نظرم رسید شاید مطلبی درین مورد تونت پیداکنم که خیلی برام‌جالب بود دیدم مطلب شمارو

        • admin گفت:

          این نیروی پرانا هست که شما در بین دستانتان و حتی جاهای دیگر میتونید احساسش کنید. باتکنیک های انرژی درمالنی می تونید این نیرو را تقویت کنید . بهتر هست در دوره انرژی درمکانی دکتر آرام شرکت کنید .

      • حسین گفت:

        سلام
        چطور میتونم چاکرای دست مو قوی کنم.

        • aramgroup گفت:

          سلام دوست عزیز دوره انرژی درمانی تو این زمینه میتواند بهتون کمک کند برای اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید 02188302523

  60. محمد گفت:

    سلاام من هرجای بدنم درد میگیره با دستام خوب میکنم فقط نمیدونم چررا ضعیفی چشمام نمیتونم بهتر کنم؟ نیاز ب انرژیبیشتری داره؟

  61. Ali گفت:

    سلام خسته نباشید استاد عزیز من 14 ساامه و با توجه به توضیحاتی که دادین من دارم چاکرای دست رو باز میکنم توی توضیحات نوشته بود که اول انگشت کوچک احساس نبض میکنه من وقتی روی دست راستم تمرکز میکنم(انگار که دارم تمام انرژیم رو به سمت دستم میبرم)ولی هردو دستم انگشت حلقه دارای نبض است ایا این نشانه چیز خوبی است یا بی فایده. ایا سن کمم باعث مشکل در باز کردن چاکرا میشود؟. ممنون از شما ببخشید که متنم طولانی بود.🌹🌹

    • استاد آرام گفت:

      سلام روز بخیر تمرینات رو درست انجام میدهید ولی به خاطر داشته باشید که باید تحت نظر استاد این کارو انجام بدید چون ممکن هست برایتان مشکل پیش بیاد

  62. حسین گفت:

    سلام من از وقتی چاکرای دستم رو فعال کردم همش در کف دستم احساس سرما میکنم انگار چاکرای دستم یک انرژی سردی یا هوای سردی رو به سمت خودش جذب میکنه و در کف دستم همیشه احساس انرژی یا هوای سرد میکنم. و همچنین همیشه احساس قلقلک و مور مور شدن احساس میکنم. دلیلش چیه؟
    ممنون میشم پاسخم رو بدید. سایتتون عالیه.

  63. حسین گفت:

    سلام آیا از تمامی مطالبی که در سایت وجود دارد مثل انرژی درمانی یا موسیقی درمانی یا سنگ درمانی و ….
    آیا میشه با این انرژی درمانی های مختلف لکنت زبان را درمان و خوب کرد؟

    • استاد آرام گفت:

      سلام وقت بخیر. اگر لکنت زبان علتش روانی بوده باشد بله میشود حتی با هیپنوتیزم هم درمان کرد

    • ب.ل گفت:

      سلام.من میخواستم بدونم که من 14، سالمه وای تولش چاکراهام عالی لود ولی ی شب خیلی به خودم فشار اوردم و دستم رو حس نمیکردنم .از اون به لعد نمیتونم درست ننیروی غیر مادی رو حس کنم.و اینکه من نمیتونم کاری کنم که الان باز کنم ؟ و ابنکه این چاکرا رت کیشه اجسام را تا فاصله ی یک متری حرکت داد؟

  64. محمداسماعیلی گفت:

    سلام استاد چند روزی میشه که تمرینو انجام میدم اما یه روز که خواستم انجام بدم پس از چند دقیقه تمرکز احساس خارش خیلی شدیدی توی دستم حس کردم به طوری که دیگه نتونستم ادامه بدم بعداز اون چند روز هروقت میخوام تمرین کنم حس خارش پس از چند دقیقه تمرکز به قدری شدید میشه که از ادامه تمرین منصرف میشم.آیا این حس مربوط به بازشدن چاکراهای دست؟

  65. Hamid گفت:

    سلام استاد بزرگوار
    من طی فعالیت هایی در زمینه های مختلف علوم غریبه.متوجه ی مور مور شدن و حرارت بیش ازحد دستم شدم و الان با استفاده از کف دست از راه دور میتوانم افراد رو به جهت های مختلف در حالت ایستاده هدایت کنم یعنی نصف جسم از کمر به بالا متحرک میشه. دلیلشو برام توضیح دهید ممنون میشم. البته اگه کف دستم را در ۳۰ سانتی صورت کسی بذارم . شخص از حرارت زیاد احساس سوختن صورت میکند. توضیحاتی بدین ممنون میشم

    • استاد آرام گفت:

      سلام وقت بخیر برای بازکردن چاکراها مطالب خیلی پیچیده هست نمیشه از اینجا بهتون توضیح داد بهتر در دوره هامون در تاریخ ۱۸ مهر چهارشنه برگزار میشود شرکت کنیدبرای اطلاع بیشتر با این شماره تماس بگیرید
      ۰۲۱-۸۸۳۰۲۵۲۳

  66. کیمیا گفت:

    سلام ، من این تمرین رو انجام دادم ولی به سختی میتونستم نبض رو تو انگشتام حس کنم ، با این حال نیروی مغناطیس رو کاملا حس میکردم، آیا اینجوری چلکرای دستم باز میشه یا خیر؟

  67. ARJ گفت:

    سلام استاد یه سوال دیگه دارم من تمرینات چاکراه دست رو انجام دادم و بجای حس کردن بادکنک یک توپ آتشین حس میکنم آیا تمرینات من درسته

  68. ARJ گفت:

    سلام استاد
    من چند تا از مقاله هاتون رو خوندم و نرم افزار تجسم خلاق رو هم نصب کردم و چند تا سؤال داشتم ۱میتونید که یه کتاب درموردکینزی ها مخصوصا آیروکینزی(کنترل باد) رو معرفی کنید
    ۲یکی از دوست های من در مورد چیز های عجیب حرف میزنه مثل حلقه انرژی درمانی و حلقه های مختلف که یعنی این نیست که یک حلقه دستت کنی اسم نوع قدرت ها حلقه هست میخواستم بپرسم که حر۵ش درسته یا نه

    • استاد آرام گفت:

      سلام وقت بخیر متاسفانه ما کتابی در این مورد نمیتونیم بهتون معرفی کنیم و استاد آبروکنیزی کارنمیکنیم

  69. Gisha گفت:

    سلام استاد اگه من با دوره هاله بینی بتونم با چشم هاله ها رو ببینم اولا:آیا میتونم هاله خودم رو هم ببینم ؟
    ثانیا آیا از اسکن کردن میتونم بی نیاز شم؟

    • استاد آرام گفت:

      سلام بله میتونید هاله خودتون رو هم ببینید.اگر برای درمان منظورتون هست اسکن بهتر از هاله بینی هست.

  70. Mehrnaz گفت:

    سلام چجوری برای باز کردن چاکرلی سوم ازش استفاده کنم

  71. Mehrnaz گفت:

    سلام من اولین بار ک اینکارو کردم تو مدت کمی تونستم انجامش دادم بعد از همون لحظه به دستام که فکر میکنم احساس مور مور تو کف دستم حس میکنم این طبیعیه؟؟

    • استاد آرام گفت:

      سلام روز بخیر بله طبیعی هست

    • نازنین گفت:

      حالا واقعا اینجری شد؟
      آخه من فعالش کردم نه نکردم ولی شبا انگار دستام درد میگیره و مور مور میکنه راسته حالا؟
      چاکرا واقعا فعال میشه؟

      • aramgroup گفت:

        با سلام دوست عزیز اگر تکنیک هایی که گفتیم رو مرحله به مرحله و درست انجام بدید بله فعال می شود. جهت استفاده از تکنیکک های بیشتر میتونید از پکیج پاکسازی چاکراها استفاده کنید.

  72. علی گفت:

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید من اولین باره ک امتحان میکنم الان کف دو دست و پام یه حالت نبض دار پیدا کرده الان تغیر مهمی کردم؟

  73. باران گفت:

    سلام خدمت شما استاد محترم…
    من از بچگی عاشق اینجور مسائل بودم و استعداد هایی هم دارم..مثلا حس ششم قوی‌ای دارم و یا اینکه با اولین برخورد میتونم انرژی افراد رو جذب کنم تا پی به شخصیت اصلیشون ببرم..میتونم انرژی خوب انتقال بدم و حال بد کسی رو تبدیل به خوب کنم…
    خلاصه اینکه علاقه زیادی دارم
    و با اولین تمرین هم تونستم چاکرای دستم رو باز کنم و انرژی رو حس کنم…اما نتونستم هاله‌ی افراد رو ببینم .بنظرتون باید چکار کنم؟؟
    یا چه کار هایی میتونم انجام بدم؟؟اگه راهنمایی بکید ممنون میشم❤❤❤

    • استاد آرام گفت:

      درود خدمت شما دوست گرامی
      باز کردن چاکراها رو حتما زیر نظر یک استاد انجام دهید یا از پکیج های آموزشی دوره اعجاز چاکراها استفاده نمایید.برای دیدن هاله ها باید دوره هاله بینی شرکت نمایید که این دوره هم پکیج غیرحضوری دارد.با انجام مرتب تمرین ها و تکنیک ها میتوانید موفق به دیدن هاله ها شوید

  74. مهدی گفت:

    با سلام خدمت استاد آرام
    ببخشید سوالی برایم پیش آمد و گفتم که بپرسم:
    بنده هنوز اینکار را انجام ندادن ام در وب سایت هایی خواندم که اینکار موجب باز شدن چشم سوم و باعث دیدن موجودات ماورء طیبعه آسیب به خانواده و خطرات دیگر میشود الآن من در دوراهی گیر افتاده ام و نمی دانم چه کنم از یک طرف علاقه شدیدی دارم و از دیگر نمی توانم که مکث کنم و این خطر را به جان بخرم و جن زده و از این حرفا بشم
    لطفا راهنماییم کنید و جوابم را بدهید

  75. حمزه گفت:

    سلام
    من این تمرین انجام دادم ولی بعد از اون اون نیرو رو خیلی زود حس کردم ولی بعد از اون روز سرم حالت سنگینی سردرد مضمن بهم دست میده یک هفته هم میگذره ولی خوب نشدم از استاد ارام راه نمایی میخواهم تورو خدا راه نمایی کنید دارم دیوانه میشم 😯😟😓

    • استاد آرام گفت:

      سلام روز بخیر برای فعال کردن چاکراها باید تحت نظر استاد باشید تا این مشکلات براتون پیش نیا
      استادآرام درمان انجام نمیدهند

  76. امین گفت:

    سلام میخواستم بدونم ممکنه که چاکرای یه دست فقط باز بشه؟؟

    • استاد آرام گفت:

      سلام و درود.چاکراها همیشه فعال هستند فقط ضعیف و قوی دارند.ممکن هست یکی قوی باشه به چشم دیده شود و آن یکی ضعیف تر باشد و احساس نشود

  77. سمیه گفت:

    باسلام
    منم خیلی دوست دارم درمورد انرژی درمانی چیزی بدونم
    من کلا هیچی بلد نیستم برای مرحله به مرحله چکارکنم تازه میخوام یاد بگیرم
    اگ کتابی یا…هست معرفی کنید ممنون میشم
    دوست دارم کلاس آنوزش ببینم چکارکنم
    لطفا پاسخش رابه خطم پیام دهید ممنون 09197984701
    ایمیلم خرابه

  78. سعید گفت:

    ۸سلام استاد شما که تو تهرانی تو مشهد همکاری چیزی سراغ نداری من برم جاش

  79. سبحان گفت:

    سلام .ببخشید شما خودتون چاکرا دارین??????

  80. سعید گفت:

    هاله رنگ خاصی داره ؟؟چون من ازدستای خودم فقط بخار میبینمکه میاد بیرون یا مثل شعله اتش ولی رنگ نداره

    • استاد آرام گفت:

      سلام روز بخیر بله رنگ های متفاوتی داره باید تمرین کنید که هاله های رنگی و ببینید

  81. عصر گفت:

    ممنون از راهنماییتون
    وقتی می خوام انرژی رو از بدنم خارج کنم حتما لازم هست که دستم رو روی یک شی یا هرچیز دیگری بذارم یه نه؟

    • استاد آرام گفت:

      خواهش میکنم وقتی میخواهید با دست ها انرژی بدهید یا پاکسازی کنید نیازی به چسباندن دست ها به سوژه نیست، کافی ست کمی با فاصله مثلا حدود 10 سانتی متری بسته به حس خودتان این کار را انجام دهید.

  82. عصر گفت:

    مثلا وقتی می خواهم نیرو رو به دست یکی دیگه انتقال بدم دستم ناگهان دردر می گیره و نمی تونم ادامه بدم مشکلی برای دستام نداره که؟

    • استاد آرام گفت:

      سلام و درود در مرحله قبل از انرژی دادن یعنی پاکسازی دستهایتان را به درستی نتکانده اید

  83. عصر گفت:

    من این نیرو رو حس کردم ولی نمی دونم چطور به طرف مکانی دیگه انتقالظ بدم .لطفا کمک کنید

  84. ناشناس گفت:

    آخا‌چطور‌آدم می‌تونه چهارزانو بشینه و‌کف پاس رو زمین باشه من نبضمو‌نمی اونم احساس‌کنم انگشتم یکم‌تکون می‌خوره می‌تونم صدای مفصل ها و اسدخان هاشو‌بشنوم

  85. موسوی گفت:

    با سلام
    شما فرمودید که با تمرین میتوانم تنها با ذهن آن را به جریان بیندازم.
    سؤالی داشتم، لطفاً بفرمایید که چه نوع تمرینی انجام دهم؟

    آيا این مور مور شدن بدن همان انرژی کندالینی نیست که دارد تحریک میشود؟؟

    پاسخ

    • استاد آرام گفت:

      سلام روز بخیر برای فعال سازی چاکراها باید از تمرینات دوره های اعجاز چاکراها استفاده کنید که در سایت موجود هست

  86. محمد حسین رستمی گفت:

    سلام. چگونه میتوانم اجسام را تکان داد؟؟؟

  87. موسوی گفت:

    سلام استاد
    شما فرمودید که با تمرین میتوانم تنها با ذهن آن را به جریان بیندازم.
    سؤالی داشتم، لطفاً بفرمایید که چه نوع تمرینی انجام دهم؟

    آيا این مور مور شدن بدن همان انرژی کندالینی نیست که دارد تحریک میشود؟؟

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      تمرین در متن مقاله کامل توضیح داده شده است.
      مور مور شدن می تواند از نشانه های وجود انرژی و حس کردن آن باشد که یکی از نشانه های فعال شدن چاکرای کف دست نیز می باشد.
      بسته به تمرین و وضعیت آن می تواند مربوط به کندالینی هم باشد.

  88. امیر گفت:

    سلام استاد ارام
    من خیلی دوست دارم این کار را انجام دهم ولی من از این که شما گفتید دست ها را به صورت باز و مقابل هم قرار بدم نفهمیدم یهکم بیشتر توضیح دهید

  89. emir97 گفت:

    سلام استاد آرام.
    استاد من برای دومین باری که انجام دادم نبض رو روی جفت دستام حس میکردم و روی مچ دست هام نبض احساس میکردم. این نشونه خوبیه؟؟

    • استاد آرام گفت:

      درود.
      این نشونه عبور انرژی در بدن می باشد. و حرکت پرانا را در بدن نشان می دهد.
      نشونه خوبی هست.

  90. امیر0015 گفت:

    سلام . ی سوالی داشتم من برای اولین بار که انجام دادم یکی یکی تمرکز نکردم روی انگشتانم. نبض رو توی جفت دستام حس میکردم

  91. محمد صادق گفت:

    استاد ممنون میشم یه آیدی تلگرام بدید اینجا دیر جواب میدید اونجا سوال بپرسم

  92. محمد صادق گفت:

    درود بر استاد عزیز
    یه سوالی داشتم خدمتتون من وقتی ای مراحل رو واسه فعال تر کردن چاکرای دست انجام میدم دستام گز گز میشن و بشدت سرد میشن و نمیتونم نیروی مغناطیسی رو احساس کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
    باتشکر

    • استاد آرام گفت:

      درود.
      این نشونه عبور انرژی در بدن می باشد. شما میتونید با همین انرژی خیلی از بیماری ها را از بین ببرید. بهتر هست کتاب های انرژی درمانی که در فروشگاه هست را مطالعه کنید.

  93. AliReza گفت:

    سلام استاد آرام من نمی توانم نشسته یا خوابیده این کار را انجام رهم زیرا خیلی طول می کشد ولی وایساده به راحتی این کار را انجام می دهم و به غیر از انرژی درمانی در چه کار های می توان از آن استفاده کرد.و همین طور یک سوال دیگر چرا وقتی بهوجسمی دست میزنم این نیرو را دیگر حس نمی کنم ویا حرکت می کنم راهی دارد بر طرف شود.

    • استاد آرام گفت:

      این پرانا و انرژی هست و دست زدن به برخی اجسام این انرژی به انها می جسبد و قدرت ان کم می شود.
      بهترین روش تمرین هست. بیشتر تمرین کنید.

  94. hinatu گفت:

    سلام من وقتی میخوام انجام بدم نبض رو تو کل دستم حس میکنم این یعنی تمرکز ندارم؟

  95. موسوی گفت:

    سلام استاد
    اگر مور مور شدن بدن نشان از حرکت انرژی در بدن است
    پس من هر وقت که اراده بکنم میتوانم، بدنم را مور مور بکنم.
    ولی در نحوه هدایت انرژی به سایر اعضا و جوارح بدن و همچنین کنترل آن تسلطی ندارم.
    لطفاً راهنمایی کنید.!!!!

    • استاد آرام گفت:

      انرژی از ذهن شما طبعیت م یکنه با ذهنوتون می تونید ان را کنترل کنید. با تمرین می تونید تنها با ذهن ان را به جریان بیندازید.

  96. هانیه گفت:

    چطور میشه چاکرای دست رو بست یا ضعیف کرد؟ من چند ماه پیش فقط دو سه بار این تمرین رو (از روی کنجکاوی) انجام دادم و این انرژی رو حس کردم.
    در یک ماه اخیر سه چهار بار در خواب روحم از بدنم جدا شد. خیلی می‌ترسم و دوست ندارم. همون انرژی ای که اون موقع بین دستام حس می کردم، موقع جدا شدن روحم از جسمم در خواب در بدنم حس می کنم. اصلا هم تمرین برون فکنی انجام ندادم و خیلی کنترلی روی این اتفاق ندارم، بعدش می‌ترسم بخوابم.
    چطوری چاکرای دستم رو غیر فعال کنم، احساس می کنم اینطوری خوب میشم. چی کار کنم؟
    دو دفعه ی اول روحم می خواست جدا شه، اما نمی تونست، ولی هر دفعه قوی تر میشه، دفعه آخرجدا شد حرکت هم کرد توی خونه ، می ترسم اگه بازم اتفاق بیفته هی قوی تر شه و دور تر بره. یه نیرویی حرکتش میده، من خیلی در حرکت روحم کنترلی ندارم. ولی هر بار از ترس هی با خودم گفتم می خوام برگردم و همون لحظه برگشتم.

    • استاد آرام گفت:

      برای اینکه بتونید چاکرای دست را ببندید یا باز کنید بهتر هست از دوره های انرژی درمانی استفاده کنید . کتاب های انرژی درمانی در سایت می تونه کمک کنه.

  97. محسن گفت:

    سلام من من امشب چیز عجیبی تو خودم حس کردم… بعد از چند بار امتحان کردن چاکرا دست احساس کردم یه انرژی فوق العاده وارد سرم شد بعدش یکدفعه سرم سبک شد و رفت به یه سمت دیگه ولی هوشیار بودم و میدونستم بیدارم… ولی قلبم داشت میترکید از استرس… هنوزم بدنم داره میلرزه از ترس…

    • استاد آرام گفت:

      این تجربه یه انرژی هست. چون تا به حال این تجربه رو نداشتید دچار ترس شدید . خطری ندارد. ازش لذت ببرید.

  98. ایمان گفت:

    ببخشید من نمیدونم چجوری باید نبض انگشتانمو حس کنم میش راهنمایی کنید ممنون میشم

    • استاد آرام گفت:

      همین تمرین بالا را چندین بار انجام بدید اتفاق میفته. در ضمن اگه خیلی علاقه دارید بهتر هست در دوره انرژی درمانی شرکت کنید .

  99. احسان گفت:

    سلام خدمت اساتید لطفا برای بکار گیری وکنترل این نیروها در ورزش های رزمی بنده رو راهنمایی کنید ممنون

    • استاد آرام گفت:

      درود.
      بهتر هست از ورزش های رزمی مثل تای چی یا چی کونگ استفاده کنید.
      تکنیک های تمرین ذهنی را باید به تکنیک هایی که انجام می دهید اضافه شود.

  100. روژان گفت:

    سلام وقتتون بخیر. من این تمرین رو انجام ندادم ولی وقتی دستهام رو با فاصله مقابل هم میگیرم مثلا 2 تا 3 سانت فاصله بینشون مغناطیس احساس میکنم و حرارت بین دستهام رو کاملا حس میکنم

  101. Rojan گفت:

    سلام . من این تمرین رو انجام ندادم ولی وقتی دو دستم رو مقابل هم میگیرم(با فاصله) مغناطیس بینشون رو بعد از مدتی حس میکنم و حرارت رو احساس میکنم. و کف هردو دستم داغ میشه

  102. امیر گفت:

    سلام استاد آرام
    من فقط تونستم نبض ضعیفی رو نوک انگش کوچیک دست راستم حس کنم هر چی زور میزنم نمیتونم بیشتر از این پیش برم لطفا راهنماییم کنید مرسی

  103. XXX گفت:

    سلام
    من دیشب تونستم نیروی مغناطیسی رو حس کنم
    اما می ترسم که نکنه اشتباه کرده باشم و هیچ نیرویی ایجاد نشده باشه
    آیا من وسواس دارم یا ممکنه نیرو ایجاد نشده باشه؟

  104. ,amir, گفت:

    با سلام استاد عزیز ایا با باز شدن چاکرای دست میتونیم اجسام رو در هوا نگه داریم و به جای دلخواه ببریم و باز کردن چاکرای دست مضرات ندارد؟برای مثال دیدن موجودات ماورایی

    • استاد آرام گفت:

      فعال کردن چاکرای دست خوب هست ولی نمی تونید با ان اجسام را در هوا نگهدارید. تکنیک های کاملا متفاوت هست.

  105. Ali گفت:

    سلام استاد من با یک روش که میشد چاکراها ی دست رو باز کنم پیش رفتم و از اون به بعد
    بعضی از انگشتان نبض میزنند و مور مور میشن دیشب که مدیتیشن میکردم وقتی انرژی رو تو دستان جاری کردم دست راستم به شدت نبض زد و کلا خشک شده بود که متوقف کردم حالا میخوام بدونم که آیا چاکراها ی دستای من باز شده و اگه شده از ۱۰۰درصد چند درصد باز شده؟
    استاد جواب بده

    • استاد آرام گفت:

      درود
      ابزار دقیقی برای اندازه گیری باز شدنش نداریم .ولی هر چقدر احساس انرژی بیشتر کنید بیشتر باز شده. مهمتر از یاز شدن استفاده از این انرژی هست.

  106. امیر محمد گفت:

    استاد چطور اجسام رو به حرکت در بیاریم

  107. امیر محمد گفت:

    سلام

  108. Mehdiix گفت:

    وااااااااااای عالی بود خیلی حال داد تونستم دسمالیو تکان بدم

  109. Yassin گفت:

    با سلام
    من تا حالا اینکارا رو نکردم ولی وقتی رو بدنم تمرکز میکنم ضربان رو در قلب و پا حس میکنم ایا خوبه؟

    • استاد آرام گفت:

      درود . بله از نشونه های انرژی در بدن می باشد.
      احساس ضربان یا احساس مور مور شدن نشونه حرکت انرژی در بدن می باشد.

  110. امیر گفت:

    سلام استاد
    انرژی ساتع شده از بدن در نتیجه فعالیت چاکراها ،باعث سردرد و سرگیجه در خود و اطرافیان می شود چگونه می توانیم مانع این تاثیرات بشویم و آیا این انرژیها ضرر جانی هم دارد (ضمنا در هنگام استرس و ناراحتی ، شدت این انرژیها زیاد شده و احساس سرگیجه در اطرافیان بیشتر میشود )

    • استاد آرام گفت:

      درود . انرژی های بدن اگر الوده باشند میتونند اثر منفی در دیگرانایجاد کنند . البته برای خود هم می تونه مشکل ایجاد کنه.
      بهتر هست تمرین ارامش و یا مدیتسین انجام بدید تا انرژی بدنتون تمیز بشه

  111. Vahid گفت:

    سلام وعرض درود فراوان خدمت شما استاد ارام عزیز،سوالی داشتم از شما،میخواستم بدونم ایا بااستفاده از روش های متافیزیک وچاکراها میشه در جسم خودمون هم تغییری ایجاد کنیم؟مثلا قد رو بلند تر کرد؟

    • استاد آرام گفت:

      سلام. برای اینکه بتونیم از این روش ها تغییر یا درمان انجام بدهیم بهتر است دوره انرژی درمانی را بگذرانید . شما می توانید کتاب انرژی درمانی را در همین سایت خریداری کنید.

  112. آرزو گفت:

    سلام استاد یه سوال دارم ممنون میشم جواب بدین این برنامه القای ذهن که گفتین من کدوم برنامه رو دانلود کنم؟ برای وارد شدن به ذهن دیگران،تو قسمت سرچ زدم اما فایلی یافت نشد،میشه واضح راهنماییم کنین

  113. شهناز گفت:

    سلام چرا سوال منو جواب ندادین نظرمو تایید نکردین؟

  114. شهناز گفت:

    سلام استاد.زیاد از یوگا و مدیتیشن اطلاعی ندارم . یکی از دوستان من میگه موجودی پاک و خدایی درونش هست که در دنیا فقط ۱۵ تا از اون موجود وجود داره . نیروی خدایی و حقه و شفا بخش و فوق العاده قوی و نیرومنده که میتونه کوه رو جابجا کنه. این چه موجودیه و چطور میتونه تقویتش کنه و ارتباطش رو نزدیک کنه؟

  115. R گفت:

    عذر میخوام استاد……بنده با این روش یه کم برام سخته چاکرا هارو فعال کنم….روش بهتری نیست؟

  116. Reza گفت:

    بله……ولی بنده هیچگونه حس خاصی ندارم…..فقط و فقط یه احساس مور مور کوچک روی انگشت شستم حس میکنم همین…

    • استاد آرام گفت:

      تجربه افراد متفاوت هست و حتی تحریک چاکراها هم متفاوت هستو از چند دقیقه تا چند روز ممکن هست تحریک انگشتان طول بکشد.

  117. REZA گفت:

    با سلام……من تمامی مراحلی که گفتین بصورت درست رفتم ولی اونجایی که میگین تو انگشتا احساس نبض میکنین…..من همچین چیزی حس نمیکنم…..لطفا راهنمایی کنید

    • استاد آرام گفت:

      درود . تجربیات افراد در این زمینه متفاوت است.
      می تونه احساس نبض برسه .
      م یتونه احاس گرما یا حس های دیگه ایجاد بشه.

      • شکلات گفت:

        سلام ببخشید من اینکارو‌انجام دادم و‌ چیزی‌احساس کردم‌ ولی نمیدونم نیرو‌مغاناطیسی بود یا دستم‌ خاب رفته و بی حس شده بود

  118. محمد گفت:

    سلام من بعد حس کردن این انرژی و مور مور و….. مدرسه که رفتم پا دوستم درد میکرد دسته راستمو گذاشتم بخاطر این دسته راستمو گذاشتم که گفته بودند در اینترنت که دست راست انرژی میده و دست راست انرژی میگیره منم دسته راستمو جا ناحیه ای که پاش درد میکرد گذاشتم و چشمامو بستم واحساس کردم که انرژی داره از بدنم به ناحیه ای که پاش درد میکرد میره و بعد چند دقیقه دستمو برداشتمو چشامم باز کردم دوستم گفت پام خوب شد بنظرتون انرژی درمانی کردم من؟ بعد از یه دوستم انرژی گرفتم دست چپمو گذاشتم رو پیشونیش وچشمامو بستم و احساس کردم که انرژی از بدنش داره میاد تو بدنم بعد چند دقیقه چشمامو بازکردم ودستمم براشتم دوستم خسته شد و بی انرژی و پاهاش هم خیلی خسته شد که راحت نمیتونست راه بره.

    بنظرتو انرژی درمانی کردم؟

    • استاد آرام گفت:

      درود. انرژی همین که به کسی فکر کنید یا در ارتباط با او باشید انتقال داده می شود. به همین دلیل ممکن هست انرژی انتقال داده شده باشد ودرمان انجام شود. به صورت خود بخود.

  119. Avin گفت:

    این چاکرا های دست خيييلي باحاله
    احساس میکنی دوتا آهنربای همنام بین دستاته

  120. مهدی گفت:

    سلام استاد”
    من چندسال پیش توسط یکی از دوستان با این انرژی آشنا شدم و الان مدتیست برای درد کتف و پای مادرم ازش استفاده میکنم” فقط اینکه هرچقد تمرکز میکنم بازم انرژیم کمه ولی کاملا محسوس” و اینکه فقط در انگشت کوچک و انگشت کناریش این انرژی رو بشدت احساس میکنم و این دوتا انگشت داغ داغ میشن” خیلی دلم میخواد کاملا بهش مسلط بشم” لطفا منو راهنمایی کنید استاد بزرگوار

    • استاد آرام گفت:

      درود
      بهتر هست برای درمان دوره اموزش ی را ببینید تا بتونید بهتر و بدون مشکل درمان کنید

  121. amir گفت:

    سلام استاد خستع نباشید استاد من نمی تونم در انگشتانم ضربان را حس کنم چیکار کنم ایا راه برای من وجود داره راهی هست برای حل این مشکل؟؟؟؟؟؟،،

    • استاد آرام گفت:

      درود. مشکلی نیست . حساسیت افراد فرق می کنه . فکر کنم با کمی تمرین بیشتر این اتفاق بیفته.

  122. محمد گفت:

    سلام من انجام دادم دستم مور مور شد گز گز کردم هر نشونه ای که گفتید شد خب حالا چجوری ازش استفاده کنم؟ میخوام چیز هایی که گفتید میشه با بازشدن انجام داد رو انجام بدم اما بلد نیستم لطفا بگید.

  123. Vahid گفت:

    سلام ودرود فراوان برشما استاد ارام عزیزم،استاد یعنی به غیر از حضور در جلساتتون هیچ راه دیگه ای برای اینکه اموزش خودرمانی رو بده ندارید؟چون من شدیدا دنبال اینم که اول خودم، خودم رو درمان کنم،لطفا اگر کتابی دراین زمینه هست معرفی کنید واگر هم نیست،شکرت در دوره های شما به چه طریقی ممکن است؟

    • استاد آرام گفت:

      درود
      فعلا کلاس های انرژی درمانی برگذار نمی شود. کتابی رو نمی شناسم که در این مورد صحبت کردنه باشه .

  124. Avin گفت:

    سلام من همه ی چاکرا هام فعاله و خیلی چیزارو حس میکنم اما میترسم ازشون استفاده کنم چون شنیدم که یه سری خطرات داره ….الانم دارم سعی میکنم چاکراهاي دستم فعال شه ولی نمیدونم چطوری میشه ازش استفاده کرد.لطفا راهنمایی کنين

    • استاد آرام گفت:

      درود
      فعال بودن چاکراها نشونه سلامتی هست و هر کس چاکراهاش مشکل داره بیمار هست. فعال بودن چاکرا ها هیچ خطری نداره. اگه کسی این گفته به این دلیل هست که چاکراهای خودش بسته هست .
      هر چقدر چاکراهای شما باز باشه سطح سلامتی تون بالاتر می ره . چه چیزی بتر از این سراغ دارید که سالم تر باشید

  125. nader گفت:

    سلام
    من چن سالی هست که این انرژی رو در دستهام و حتی پیشانی ما بین ابروهام و حتی کل تنم دارم که میتونم اون رو کم یا زیادش کنم و خیلی مسایل دیگه از کی باید کمک بگیرم و چطوری میتونم دقیق بفهمم اینا چی هستن؟؟ قبل از هر کاری شب قبلش خوابشو میبینم یا دوستانم اون خواب رو میبینن و بهم هشدار میدن و کلی مسایل دیگه خواهشن یه استاد یا رهنما بهم معرفی کنید ممنون میشم

    • استاد آرام گفت:

      درود
      این انرژی هایی که احساس می کنید مربوط به چاکراها هست.
      اتفاقاتی که قبلا حس می کنید مربوط به دنیای موازی و تله پاتی هست.
      برای اینکه بتونید از انها استفاده کنید بهتر هست اتفاقات رو بنویسیدو با خواب ها مقایسه کنید تا بفهمید چه خوابی با چه اتفاق در ارتباط هست.
      بهتر هست تمرین ادمک مغزی رو انجام بدید تا سطح انرژی تون و خوداگاهیتون بالا بره

  126. pari گفت:

    Va y chiz dg k mikhastm bgm ine k daghighn dar hamoon noghtei k too ax moshakhs krdin yani poshte dastm ehsase soozeshe khafif mikonm,dalilesh tabieye??

  127. pari گفت:

    Slm ostad,chakraye daste mn baz shode,hala che kari mitoonm bahash anjam bedm?lotfan komak konid

    • استاد آرام گفت:

      درود
      بهترین کار برای این مورد استفاده از این انرژی برای درمان دیگران می باشه. برای اینکه بتونید خوب ازش استفاده کنید تکنیک های انرژی درمانی را در کتاب انرژی درمانی مقدماتی و پیشرف ه از استاد چو کوک سویی و انتشارات تجسم خلاق بخوانید .

  128. ...... گفت:

    درود استاد ارام.
    میخوام بدونم چیزی در مورده دنیای ماورا یا دنیای تاریکی و دنیا های دیگه و موجوداتش میدونید،یا فقط در مورده انرژی درمانی و از این قبایل اطلاع دارین؟

    • استاد آرام گفت:

      درود
      کسانی که در مورد انرژی کار می کنند در مورد بقیهانرژی ها هم تا حدودی اطلاع دارند. ولی دنیای تاریکی نیست. انها بخش عمده و بیش از 90 درصد جهان را شامل می شوند.

  129. معصومه گفت:

    سلام استادگرامی من یه سوال داشتم واونم اینه که میشه چشمامونو ببندیم ومثلا شخصی که بهمون بدهکارهست رو تجسم کنیم بعد دستمونو روی قلبش بزاریم وخواسته ی خودمونو ازطریق دستمون به قلبش انتقال بدیم؟

    • استاد آرام گفت:

      درود
      بله می تونید اینکار را انجام بدید . البته ما در برنامه خودهیپنوتیزم فایلی را برای این منظور هم درست کرده ایم . اسم برنامه القای ذهنی هست . که شما می تونید به ذهن کس دیگه ای وارد بشید و تلقین هایی که م یخواهید را در ذهن او اعمال کنید . البته با فاصله .
      این برنامه در اپلیکیشن تجسم خلاق قرار داره.
      میتونید در لینک زیر ان را دانلود کنید.
      http://aramgroup.ir/upload/tajasomV3.apk
      موفق باشید

  130. IDell گفت:

    سلام و عرض ادب به همه دوستان
    سوالم این است از زمانی که فعالیت مدیتیشن و خودهیپنوتیزم را شروع کرده ام که یکماهی میشود ، از آن زمان به شدت در سرم صدای سوت میاد.
    و هرجه میزان تمرکزم بیشتر باشد ، صدای سوت بلندتر و آزاردهتده تر میشود.
    علت چیست و آیا زیانی برایم دارد؟
    ممنون اگه جواب بدین.

    • استاد آرام گفت:

      درود
      احتمالا خیلی تمرکز می کنید . بهتر است مدتی قطع کنید و بعد از اینکه صدای و حساسیت کم شد . باارامش بیشتر ادامه بدید.
      موفق باشید

  131. ستاره گفت:

    باسلام
    با انجام تمرینات،توی پنج دقیقه به بی حس شدن دستام و احساس نیرو بین دستام رسیدم
    بعداز چند روز تمرین از فاصله ی بیشتری نیرو بین دستام حس کردم
    زیر شکمم درد داشتم دیروز بعداز تمرین دستم رو روی قسمت درد گرفتم و تمرکز کردم،بعداز چند ثانیه احساس نبض زدن توی موضع درد احساس کردم
    لطفا راهنماییم کنید

    • استاد آرام گفت:

      درود
      این اتفاق را در دوره های انرژی درمانی اسکن می گیم. می تونید با تقویت حس مور مور شدن و ضربات بهتر بتونید ناحیه بیماری را پیدا کنید.

  132. M حامد M گفت:

    با سلام و درورد خدمت اساتید
    چنتا سوال داشتم (=
    چرا بعد از هر تمرین چشم هام تار میشن 😐
    چاکراهای هر دست جداس؟چون موقع تمرکز روی دست ها احساس نبض و مور مور شدن دست راست رو به سختی حس میکنم “برا حلش چکار کنم ؟” …بهرحال همون دفعه اول تونستم .

    سوال بعدی اینکه برای انرژی درمانی کدوم چاکراهات باید فعال باشن ؟

    • استاد آرام گفت:

      برای انرژی درمانی باید تکنیک های انرژی درمانی را بلد باشید . هر چقدر چاکراها بیشتر باز باشند نتایج بهتر خواهد بود.
      به کتاب انرژی درمانی مقدماتی از همین انتشارات مراجعه کنید.

  133. امير گفت:

    سلا م من فقط دست چپم مور مور ميشه دليلش چيه و راحت بهتر تمركز كردن چيه ممنون ميشم راهنمايي كنيد

  134. Vahid گفت:

    هنوز جوابی ندادین:(

  135. سیدعلی موسوی گفت:

    سلام من مغناطیسی که بین دستام بود حس کردم برای تقویتش باید چیکار کنم لطفا جواب بدید✋😢😭

    • استاد آرام گفت:

      درود
      تمرکز و مدیتیشن کنیدانرژی بین دستها بیشتر می شه
      فقط به فضای بین دست ها فکر کنید.

  136. Vahid گفت:

    با عرض سلام و درود فراوان خدمت شما استاد ارام عزیز،سوالی از شما داشتم،بنده کتاب انرژی درمانی مقدماتی شمارو مطالعه کردم،کتاب بسیار عالی وخوبیه،اما مشکل من اینجاست که من میخوام خودم رو درمان کنم ونه دیگران رو،اول میخوام خودم درمان بشم،چطور این روش هارو روی خودم پیاده سازی کنم،اخه تقریباغیر ممکنه که بشه اینارو روی خودم پیاده سازی کنم،چطور باید خودم رو درمان کنم؟نکنه کتاب دیگه ای درباره خود درمانی دارید؟اگه دارید لطفا بگید.

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      ما قبلا دروه حضوری برای انرژی درمانی داشتیم که هم تکنیک های درمان دیگران و هم درمان از راه دور و هم درمان خود را اموزش می دادیم. در کتاب فقط درمان دیگران هست. چند وقتی هست دوره را برگذار نمی کنیم.
      بهترین روش شرکت در دروه انرژی درمانی هست.

  137. مجتبی گفت:

    ممنون حالاچطوری میتونیم باهاش توی انرژی درمانی استفاده کنیم؟

  138. donyamahmody گفت:

    وای خیلی جالبه

  139. محمد گفت:

    سلام
    چطوری از طریق چاکرای کف دست ضعیفی چشم رو درمان کنم ؟

    • استاد آرام گفت:

      درود
      باید روش های درمانی رو یاد بگیرید
      چشم خیلی حساس است و با دادن انرژی به ان ممکن است مشکل بیشتر شود به همین دلیل از کتاب انرژیدرمانی می تونید در سایت استفاده کنید

  140. محمد گفت:

    درود
    بدن من از طریق ذهن خیلی مور مور میشه و دست هم یه انرژی رو حس میکنه و خیلی زیاده این مور مور شدن
    میتونم ازش واسه ی درمان ضعیفی چشم استفاده کنم ؟
    هر وقت بخوام میتونم کنترل کنم ولی درمان رو بلد نیستم

    • استاد آرام گفت:

      درود
      مور مور شدن نشانهانرژی هست و لی چشم و قلب خیلی حساس هستند و در دادن انرژی به انها باید دقت کرد.

  141. Ali KHM گفت:

    با سلام آموزش هیدروکینزی هم دارین شما؟ من تمام هدفم کنترل آب هستش راهنمایی کنین

  142. آرمان گفت:

    داداش من نیرو رو تو اولین تمرین بین دستام حس کردم اما باعث نمیشه نتونم دستامو حرکت ندم مشکلی داره؟!

  143. tina گفت:

    سلام استااااد…استاد من میخوام بیوکینزی کنم یه دفعه وسطش پلک میزنم…چیکار کنم ؟؟؟
    بعد انرژی درمانی میتونه رو افرادی که نمیتونن راه برن تاثیر بزاره؟؟

    • استاد آرام گفت:

      درود
      انرژی درمانی بستگی به علت مشکل ممکن هست روی ناتوانی راه رفتن تاثیر بزاره .
      معمولا موثر است . بستگی به علت درصد موفقیت متفاوت است.

  144. سعید گفت:

    سلام استاد سواال اول من موقع تمرکز سردرد میگیرم خیلی عجیب چی می‌تونه باشه من چاکراهام بازه به غیر از چاکرای جنسی و گلو من دستامو به شکلای مختلف که گفته شده میگیرم ولی سردرد شروع میشه
    سوال دوم من فقط میتونم کاغذو روی سوزن تکون بدم حتی چاکرای دستم بازه و هاله ها رو میبینم ولی نمیتونم انرژی درمانی کنم
    در رابطه با سوال اول سردردم تا ساعت ها ادامه داره
    کمکم کنید

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      دوست عزیز سردرد هنگامتمرکز معمولا به دلیل بزرگ و یا تمیز نبودن چاکرای آجنا هست . چاکرای اجنا را تمیز کنید و هنگام تمرکز فشار زیاد وارد نکنید

  145. امیر حسین گفت:

    من این انژی را احساس کردم وبرای سردرد همسرم استفاده کردم و کاملا جواب داده برای باز کردند چاکراهای دیگر باید چه تمرینهایی انجام بدهم

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      اگه می خوای از این تکنیک برای درمان استفاده کنید بهتر است از تکنیک های انرژی درمانی نیز استفاده کنید
      می تونید کتاب انرژی درمانی مقدماتی و انرژی درمانی پیشرفته رو بخونید
      از انتشارات تجسم خلاق در همین سایت می تونید تهیه کنید
      موفق باشید

  146. سراج گفت:

    ببخشید یک سؤال دیگه هم داشتم
    میتونیم وقتی داریم تمرین رو انجام میدیم در همون لحظه مطلب هم بخونیم چون من یادم نمی مونه

    با تشکر از سایت خودتون

  147. سراج گفت:

    با سلام
    اشکال نداره با چشم باز انجام بشه؟

  148. آتوسا گفت:

    ببخشید من هرکاری میکنم نمیتونم چاکراه دستم رو باز کنم، چیکار کنم؟

    • استاد آرام گفت:

      درود ب شما
      تمرین های بالا را با حوصلخ انجام بدید حتما چاکراهای دست تحریک و فعال می شه. البته چاکراها فعال هستند باید فعال تر بشه
      موفق باشید

  149. سعید گفت:

    ببخشید استاد برای انجام تلکینزی باید از روش خاصی استفاده کرد یا با استفاده از تمرین و تمرکز به دست میاد؟ ایا انجامش ممکنه؟ با تشکر

    • استاد آرام گفت:

      درود
      در بالا هم در مورد این تکنیک کفته بودم این بیشتر درمورد باز کردن انرژی چاکرای کف دست و انرژی درمانی هست
      تله کینزی متفاوت است
      اگر تکنیک خوبی پیدا کردم حتما براتون میزارم
      موفق باشید

  150. سعید گفت:

    سلام استاد من وقتی به این مسائل فکر میکنم خود به خود در کف دست خود احساس گرمی و مورمور شدن میکنم این چه نشانه ایه؟

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      قانونی که انرژی یا پرانا از تبعیت می کنه این هست که هر جای که فکر می رود انرژی هم می رود. به همین دلیل شما به هر جایی که فکر کنید تا تمرکز کنیدانرژی همانجا تمرکز می کنه .
      می تونه کف دست ها باشه یا حتی یک فرد دیگه
      چون به کغف دست فکر میی کنید انرژی در کف دستتون انباشه می شه و به صورت مور مور شدن خودش رو نشون می ده
      موفق باشید

  151. سینا گفت:

    برون فکانی رو چگونه انجام بدم؟؟😭😭😭

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      در سایت میتونید جستجو کنید و تمرینات مربوط به پرواز روح یا برونفکنی رو مطالعه کنید.
      مقاله های زیادی در این زمینه دارم

  152. سینا گفت:

    من دوست دارم جار های ماورا طبیعی انجام بدم مثل تله کنیزی و ایرو کنیزی اما تنها کاری که میتونم کرایو کنیزیه و خود هیپنوتیزمیه همه چاکرا ها هم برام بازن به جز چاکرای جنسی چکار کنم که بتونم تله کنیزی و بقیه رو انجام بدم (راستی هیدرو کنیزی و پیرو کنیزی رو کمی بلدم)

  153. محمد مهدی گفت:

    سلام برای ایرو کینزی میشه ازش استفاده کرد

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      ایروکینزی یا کنترل باد نیاز به تمرین های بجز این هم دارد.
      تکنیک باز کردن چاکرای دست که د راین مبحث امده است بیشتر برای انرژی درمانی یا چی نرم تاثیر دارد.
      موفقب باشید

  154. محمد گفت:

    سلام چقد طول میکشه تا چاکرا دست فعال بشه؟

    • استاد آرام گفت:

      درود ب شما
      بستگی به کاری که می خواهید انجام دهید متفاوت است.
      البته چاکراهای دست باز است و می تواند فعال تر شود
      مثلا برای انرژی درمانی هر چقدر باز تر باشد درمان موثر تر و سریع تر خواهد بود.

  155. امیرحسین گفت:

    با سلا. من این تمرینو انجام دادم ولی نمیدونم چه تاثیری توی باز کردن چاکراهای دست داری اگه میشه مطلبی مرتبط با چاکرای دسست بزارید

  156. امیر گفت:

    سلام من این تمرینو وقتی دراز بودم قبل خواب انجام دادم و ظاهرا بلاخره انجام شد ..ولی نمدونم چرا انگار کنترل دستام از ذهنم خارج شد ینی وقتی حس کردم گوی رو درست کردم دستام یک ارتعاش خاصی داشت و روی یک مسیر خاصی عقب جلو میشد…میخواستم ببینم ایا درست پیش رفتم؟و اینکه من تو اون حالت که بودم نزدیک یک ربع بودم و بازهم میتونستم دستامو تو همون حالت رها بذارم که بدون کنترل خودم تکون بخورن…اگه همین طوری خودمو تو اون حالت بذارم مشکلی پیش میاد؟فوایدش چی هست؟ممنون از سایت خوبتون

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      زمانی که این تمرین رو انجام می دیم گاهی وارد حالت خلسه می شیم و این علائم خلسه هست
      تمرین را درست انجام دادید و می تونید با تمرین باز کردن چاکرای دست خودتون را برای انرژی درمانی اماده کنید
      موفق باشید

  157. حسین گفت:

    سلام استاد بزرگوار
    من تکنیک آموزش داده شده در این سایت را استفاده کردم و کمتر از ۲۰ دقیقه تونستم درکش کنم منظورم همون انرژی بین دو دسته
    یک روز بعد از تمرین سر انگشتان دو دستم حالت مور مور کردن داره
    اول میخواستم بدونم این شواهد نشان دهنده انجام صحیح تکنیک بوده؟
    دوم اینکه برای تقویت و استفاده از این انرژی باید چکار کرد؟

  158. حسین گفت:

    سلام
    چجور میشه تو دوره ها شرکت کرد و از چه طریقی اطلاع رسانی میشه

  159. mahsa گفت:

    سلام من هرکار می کنم دستم مور مور نمیشه؟!🙁

    • محمداسماعیلی گفت:

      سلام استاد چندروزی میشه که تمرینو انجام میدم اما یه روز که خواستم دوباره انجام بدم پس از چند دقیقه تمرکز احساس خارش خیلی شدیدی توی دستم حس کردم به طوری که دیگه نتونستم ادامه بدم دلیلش چیه آیا چاکراهای دستم دارن باز میشن؟

  160. شوخسام گفت:

    سلام خسته نباشید
    ایا نکرو کینزی هم داریم؟؟

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      دوره های مرکز تجسم خلاق
      دورههای سلامتی
      انرژی درمانی
      هیپنوتیزم
      و بیشتر دورههای کاربردی برای اعتلای شخصیت هست.

  161. Amir گفت:

    من سه چهار بار اين تمرين رو امتحان كردم ولي احساس مور مور شدن و اينا نكردم😢

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      تجربه ای که افراد دارند خیلی فرق می کنه.
      خیلی ها از حساسیت بیشتر برخوردار هستند. البه همیشه با تمرین بیشتر به نتایج دلخواه می رسیم

  162. Amir گفت:

    سلام خسته نباشيد
    منظور از اينكه نبض رو در انگشت متوجه بشيم چيه؟

    • استاد آرام گفت:

      درود
      احساس ضربان یا نبض یا احساس مور مور شدن یا گزگز شدن ، حس هایی هست که بوجود میاد

  163. حامد گفت:

    با سلام
    هنگام تمرین بالا احساس گرما در کف دستام میکنم نشانه چی هستش؟
    این تمرین باید تو فضای روشن باشه یا تاریک؟

    • استاد آرام گفت:

      درود
      احساس مور مور شدن یا قلقلک م یتونه نشونه های باز شدن بیشتر چاکرای کف دست باشه .
      نیاز ینیست تمرین رو در تاریکی انجام بدهید

  164. R-mina گفت:

    سلام.توضیحات عالی بود من تونستم انجامش بدم.
    چناا سوال واسم پیش اومده اگه ممکنه جواب بدین
    اینکه چه مدت باید این کارو انجام بدم ک چاکرای دستم فعال بشه؟
    و اینکه وقتی فعال شه چه کاری( بدون اینکه تمرین جدیدی انجام بدم) میتونم باهاش انجام بدم؟
    با سپاس از شما

  165. مها گفت:

    سلام خستهدنباشید من یهدسوال داشتم ایا واقعا این کارا مارو به جنون نمیکشه ؟

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      دوست عزیز چرا باید به جنون کشیده شود؟
      بیشتر این تمرین ها برای آرامش است.
      البته هیچ کاری فرد را به جنون نمی کشاند چون بیماری جنون بیشتر ارثی است !!!

  166. شکیبا گفت:

    سلام اول از همه میخواستم بدونم برای انجام تله کینزی باید چاکرای دست فعال شه؟چاکرای ریشه هم باید برای باز شدن چاکراهای متفاوت فعال شه؟این کارا ما رو به جنون نمیکشونه؟درآخر میخواستم بدونم اگه کسی رو میشناسید که میتونه با من صحبت کنه و راهنماییم کنه تو تلگرام پی ام بده…..خبر بدید ممنون میشم

    • استاد آرام گفت:

      درود بر ای تلکینزی باید چاکراهای دست خیلی فعال باشه
      البته بقیه چاکراها هم باید رویانها کار شود

    • عرفان گفت:

      نه نیازی به چاکرای دست نداره قدرت ذهنه و این کار ها هم ادم رو به جنون نمیکشونهع

      • محمد عرفان زاهدی گفت:

        سلام من هرموقع به دستم نگاهم میکنم نبضو حس میکنم یعنی چاکرای دستم بازع

        • admin گفت:

          هر زمانی به یک ناحیه یا یک چاکرا توجه می کنیم انرژی در ناحیه متمرکز می شود و حالت مور مور شدن ایجاد می شود

    • hamid گفت:

      تله کینزی زیاد به چاکرای دست مربوط نیست مربوطه اما کم

  167. پارسا گفت:

    ببخشید من الان این کار به مهارت رسیدم و حتی اگه تمرکز کنم میتونم هاله چوب تخت اتاقمم احساس کنم ولی نمیدونم چه استفاده ای حالا ازش باید بکنم؟

  168. متین گفت:

    راستی چه جوری میتونم خودمو درمان کنم یا به کسی کمک کنم میشه راهنمایی کنید

    • استاد آرام گفت:

      درود بر شما
      با شرکت در دوره انرژی درمانی می تونید هم خودتون و هم دیگران را درمان کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مرکز 88302523 تماس بگیرید یا در کانال aramgroup@ اخرین اطلاعات شرکت در دوره ها را دریافت کنید

  169. متین گفت:

    بابا من باز میکنم حس مغناطیسی میکنم بعد شگفت زده میشم از اون حالت در میام چی کار کنم؟

    • استاد آرام گفت:

      درود و سلام
      هر زمانی که احساس ی شوید ممکن است حسی که ایجاد شود از بین برود
      بهتر است بتوانید بر روی احساسات خود کنترل بیشتر داشته باشید

      • محسن گفت:

        هیچ چیزی توی زندگی برای من مهم تر از درمان دیگران نیست
        چاکراهای کف دستم تقریبا بازن، البته که به تمرین بیشتر نیاز دارم
        لطفا راهنماییم کنین که قدم بعد برای درمانگر شدن چیه
        دیگه نمیتونم دردو بیماریه دیگراو تحمل کنم

        • aramgroup گفت:

          با سلام روزتون بخیرو شادی دوست عزیز برای درمانگری بایستی در دوره انرژی درمانی شرکت کنید تا بتونید از این انرژی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید . جهت اطلاعات بیشتر راجع به دوره با موسسه تماس بگیرید .
          02188302523

        • aramgroup گفت:

          سلام دوست عزیز شما میتونید در دوره انرژی درمانی شرکت کنید. برای اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید 02188302523

  170. استاد آرام گفت:

    تبریک می گم .
    خیلی خوبه که تونستید با ذهنتون قاشق رو خم کنید.
    برای جابجا کردن اجسم یا تله کینزی هم باید تمرین های مربوط رو انجام بدید.

  171. ارمین گفت:

    ببخشید من مطلب رو خوندم من تله کنیزیم فعاله میتونم قاشق رو با ذهنم خم کنم اما نمیتونم اجسام رو حرکن بدم باید چی کار کنم

  172. استاد آرام گفت:

    درود بر شما
    برای حرکت اجسام باید تکنیک های تله کینزی را انجام دهید .
    شما با استفاده از تکنیک های تله کینزی و فعال کردن چاکرا ها م یتوانید اجسام را حرکت دهید . البته با تمرین زیاد تقویت چاکراها تا حدودی ممکن است موفق شوید یک کاغذ کوچک را روی اب حرکت دهید .
    موفق باشید

    • arasj گفت:

      سلام استاد خوبین من در حین انجام این کار احساس گرمای شدیدی رو در کف دست خود حس کردم دلیلش چیه
      و اینکه انکار در قفسه ی سیینم لرزشی بودش و اینکه کل بدنم مثل زلزله میلرزید ولی من تکانی نمیخوردم

    • Amir گفت:

      سلام استاد من با اولین جلسه تونستم حسش کنم ولی با فاصله ۵ سانتی و فقط این اتفاق وقتی دوتا دستم به هم نزدیک میکنم میشه وقتی یکی دستمو میزارم زو پاهام یا جاهای دیگه از بدنم چیزی حس نمیکنم

      • aramgroup گفت:

        با سلام روزتون بخیرو شادی دوست عزیز این حس کاملا فردی هستش و در هر فرد متنفاوته مشکلی نداره شما تکنیک ها رو ادامه بدید .

        • پریسا گفت:

          سلام رورتون بخیر
          من میخوام از طریق چاکرای دستم انرژی درونیمو زیاد کنم،ینی بتونم از منبع های انرژی با استفاده از چاکرای دستم انرژی بگیرم،ممکنه؟

          • aramgroup گفت:

            با سلام روزتون بخیر و شادی دوست عزیز با توجه به اینکه درون دست های ما چاکراها و کانال های انرژی وجود دارد که به ما نیروی شفا را هدیه می دهند بله شما با دوره انرژی درمانی و فعال سازی و پاکسازی چاکراهایتان می تونید از این نیروی شفا دهنده استفاده کنید . دوره انرژی درمانی در موسسه تجسم خلاق به صورت مارگاهی برگزار می گردد که شما می تونید با شرکت در این دوره از مبحث پرانیک هیلینگ بهره کافی را ببرید . جهت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید 02188302523

  173. محمد گفت:

    سلام چطور میشه با استفاده از چاکرای دست اشیاء را به حرکت در بیاوریم???

    • محمدصدرا مدنیان گفت:

      سلام به ادمین عزیز
      من میخواستم بدونم به چه شکل صحیح میتونم چاکرای کف دست رو باز کنید؟
      من توی سایت های مختلف گشتم بعضی تمرین ها متفاوت هست
      و من میخواهم تمرین ساده و قوی رو بکنم
      اگر بتونید راهنماییم کنید خیلی خوشحال میشم
      باتشکر🌹🌹🌹🙏🙏🙏

      • aramgroup گفت:

        به دوره انرژی درمانی مراجعه کنید یا به ادمین در تلگرام یا واتساپ به شماره 09011594943 پیام دهید.

  174. ازاد گفت:

    چی چی من اون نیروی مغناطیسی رو دارم تمام این مدت فکر میکردم با اون میتونم شی رو حرکت دهم پس به چه دردی میخوره اح

    • مدیریت گفت:

      درود بر شما
      تبریک می گم که تونستید این نیروی را تجربه و حس کنید . این مرحله شگفت انگیز و عالی هست.
      دوست عزیز از این نیروی برای کارهای مهمتر مثل درمان می تونید استفاده کنید. با روش نیروهای درونی چی می تونید قدرت درمانگری تون را بالا ببرید و به نزدیکانتان کمک کنید . برای پروش ان می تونید از تکنیک های انرژی درمانی استفاده کنید
      موفق باشید

    • #صارینآ:) گفت:

      عزیزم میشه ولی برای حرکت دادن وسایل باید حتمن چاکرای دستت فعال باشه

  175. شایان گفت:

    سلام من تمام حرکات رو رفتم واقعا. عالی بود یک مغناطیس رو بین دستام حس کردم
    میخواستم بدونم چقدر باید به تمرین ادامه بدم و اینکه آیا میتونم شی رو تکون بدم؟

    • مدیریت گفت:

      این تمرین برای تکان دادن اجسام نیست . موفق باشید

    • محمد حسین رستمی گفت:

      سلام چگونه میتوانم اشیا را تکان بدم؟؟

    • Mahdi گفت:

      سلام من هم احساسش کردم ولی آیا شما سردرد نمی شید ؟من چند روز پیش این کارو انجام دادم از اون روز کل انجام دادم سردرد شدم وا از استاد ارام خواهش دارم که طبق تمامی زحمات که آقای دکتر انجام میدهند ما دوستدارانشان هم راه نمایی کنند و از تمامی دوستان کمک میخواهم