دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

کشف اسرار تناسخ و هیپنوتیزم: بازیابی زندگی گذشته

اسرار تناسخ و هیپنوتیزم: بازیابی زندگی گذشته

تناسخ و هیپنوتیزم در هیپنوتیزم می توانیم تجربه ای از زندگی های قبلی داشته باشیم. این تفکر که در خیلی از اقوام بدوی و آیین هند به وفور یافته می شود و کسانی که هیپنوتیزم می شوند ادعا می کنند که قبلا هم زندگی کرده اند. و این افراد اعتقاد دارند اسرار تناسخ با هیپنوتیزم را می توان کشف نمود. در تحقیقی که در این زمینه شد هیپنوتیزم شده گان ادعا کردند که بیش از 8 زندگی در زمان های مختلف داشته اند. حتی بعضی از هیپنوتیزم شده گان ادعا کردند که با جنسیتی دیگر به دنیا آمده بودند. پیروان مذهب های مشرق زمین، تناسخ و هیپنوتیزم را بدون هیچ پرسشی می‌پذیرند. مصریان باستان، جسد مردگان خود را مومیایی می‌کردند تا برای تناسخ، سالم باقی بماند.

هر چند که اسلام این امر را نپذیرفته و در قرآن کریم بیان میدارد که پس از مرگ روح به عالم برزخ منتقل شده و تا زمان رستاخیز و قیامت در آنجا باقی خواهد ماند اما حقیقت تناسخ چیست چطور می توان به بررسی زندگی های گذشته پرداخت یا از اسرار آن پرده برداشت با ما همراه باشید تا به بررسی اسرار تناسخ و هیپنوتیزم برای کشف آن بپردازیم.

برخی تناسخ را که بر اساس هیپنوتیزم مشاهده می شود و شواهدی را که فرد در زمان هیپنوتیزم نشان می دهد به اشتباهات حافظه ای او پیوند می زنند و می گویند که افراد با استفاده از خاطرات کودکی و خاطرات نهفته خود این خاطرات را می سازند. نه اینکه هیپنوتیزم زندگی قبلی را به ما نشان بدهد.

اسرار روح با تناسخ و هیپنوتیزم

فیثاغورس، فیلسوف یونان باستان به شهروندان می‌گفت:

روح که موقتا” در کالبد بدن حبس شده است، بعد از مرگ به حیات خود ادامه می‌دهد.

اسرار تناسخ با هیپنوتیزم آیا روح بعد از تجلی یافتن در چندین کالبد مختلف، از چرخه ی تناسخ رها می‌شود و به مکانی رفیع و ابدی عروج می‌کند. مذهب های مشرق زمین معتقدند که خاطرات زندگی گذشته در لایه های بدوی مغز، انباشته می‌شوند و بر رفتار و زندگی کنونی انسان تاثیر می‌ گذارند.

این امر مزایای دیگری، همچون بالا بردن سطح آگاهی، پی بردن به مفهوم حیات سازگار شدن با جنبه‌ های اجتناب ناپذیر زندگی، مانند پیر شدن و مرگ را نیز دارد. می‌توانید هنگامی که در حالت خلسه (تناسخ و هیپنوتیزم) هستید، استعداد درمان را در خود و دیگران پرورش دهید. شما می توانید با استفاده از تکنیک های هیپنوتیزم یا روش های خود هیپنوتیزم خودتان را در حالت هیپنوتیزم قرار دهید و تجربه ای از زندگی های قبلی داشته باشید. 

اسرار روح با تناسخ و هیپنوتیزم

روح که موقتا در کالبد بدن حبس شده است، بعد از مرگ به حیات خود ادامه می‌دهد.

علاوه بر این، هر لحظه، شاد زندگی می‌کنید و به پاسخ پرسش های ذیل پی می‌برید:

من کی هستم؟ چرا در این دنیا هستم؟ به کدام مقصد پیش میروم؟ چگونه می‌ توانم آنجا برسم؟ 

اگر پاسخ این پرسش ها را نمی‌ دانید، وارد حالت خلسه ی معنوی شوید و به کمک تناسخ و هیپنوتیزم پاسخ ها برایتان مشخص شوند

ارواح یا تناسخ و هیپنوتیزم

فعل و انفعال های شیمیایی، بین افرادی که یکدیگر را جذب یا دفاع می‌کنند، وجود دارد. هم آمیزی ارواح معمولا” در اولین جلسه روی نمی‌دهد. کنش و واکنش های ذهنی و عاطفی، بعد از مدتی پدید می‌آید. طی یک فرآیند ریتمی احساسی- عاطفی، معماهای مرموز زندگی با یکدیگر مبادله می‌شوند. وقتی به این سطح از مدی‏تیشن دست می‌یابیم، ریتم هایی را از خود ساطع می کنیم تا شخصی را که به همان سطح از آگاهی رسیده است

جذب به خودمان کنیم. تحقق این امر با گشودن مسیرهای ذهنی که به یکدیگر ارتباط دارند، امکان پذیر است. از طریق این نوع عملکرد حواسمان، می‌توانیم از تفکیک افکار خودمان جلوگیری کنیم. از آنجائی که احساس های ما بسیار دچار تحول شده‌اند، باید به خود بیاموزیم که زندگی صرفاً جنبه‌ های مادی ندارد…

برای رسیدن به تعالی، معنویت و عروج، باید پنج حس بدن را از قید و بند ذهن خودآگاه، رها کنید تا بتوانند شما را به حس ششم راهنمایی کنند. فقط زمانی که این شش حس به یکدیگر مرتبط شوند، می‌توانید الفت و محبت معنوی برقرار کنید.

این همان انسجامی است که جسم و روح شما را به یکدیگر پیوند می‌دهد. وقتی محبت متقابل وجود نداشته باشد، هیچ امری تحقق نمی‌یابد. این همان ویژگی است که انسان ها را در بین سایر موجودات، منحصر به فرد می‌سازد.

اسرار تناسخ و هیپنوتیزم

زمانی که در حالت هیپنوتیزم قرار می‌گیریم و به ما تلقین می‌شود که زندگی‌های قبلی داشته‌ایم تجربیاتی به ما دست خواهد داد که انگار ما قبلاً زندگی کرده‌ایم.

 بسیاری از افراد این حالت را تناسخ می‌ دانند. بر اساس تناسخ ما چندین بار زندگی خواهیم کرد در فرهنگ چین و هند پاسخ وجود دارد و آنها معتقد هستند که بعد از مرگ دوباره به زمین بر می‌ گردیم و در ظاهر دیگر و قالب فرد دیگری زندگی خواهیم کرد.

در تجربیاتی که من از هیپنوتیزم داشته‌ام زمانی که افراد را به زندگی قبلی می‌ برم آنها متوجه می‌شوند که فرد دیگری هستند و در برخی از مواقع جنسیت آنها نیز تغییر می‌کند یعنی اینکه اگر مرد هستند آنجا ابراز می‌کنند که یک زن هستند و ممکن هست بچه‌ای هم داشته باشند

 در بسیاری از مواقع این برگشت‌ ها بی‌ ارتباط با زندگی کنونی آنها و اتفاقاتی که الان در زندگی آنها افتاده است نمی‌باشد. یعنی با استفاده از برگشت به گذشته هیپنوتیزم می توانیم برخی از مشکلات زندگی کنونی خود را شناسایی کنیم و رسالت خود را در زندگی پیدا کنیم.

هیپنوتیزم زندگی قبلی اثبات تناسخ با هیپنوتیزم

برای اثبات تناسخ با هیپنوتیزم نمونه های از یادآوری زندگی های قبلی یا تناسخ و هیپنوتیزم زندگی قبلی را می تواند برای فرد یادآوری نماید. در این مقاله قصد نداریم که تناسخ را اثبات کنیم چون تناسخ یک مسئله اعتقادی هست و ارتباط زیادی به این مقاله ندارد برعکس اثبات تناسخ می‌ خواهیم با استفاده از تناسخ و هیپنوتیزم بجای اینکه به اثبات تناسخ با هیپنوتیزم بپردازیم به شما بگوییم که آیا می‌ توانیم تجربه زندگی‌ های قبلی را داشته باشیم؟ یا اینکه هیپنوتیزم زندگی قبلی را یادآوری می کند؟

باید به شما بگویم که بله، با استفاده از هیپنوتیزم می‌ توانیم به زندگی‌ های قبلی برگردیم و هیپنوتیزم زندگی قبلی را برای ما یادآوری می کند. و تجربه‌ های گوناگونی را در این زمینه داشته باشیم. مثلاً در تجربه‌ای از اثبات تناسخ و هیپنوتیزم که من بر روی یک فرد ۲۳ ساله انجام دادم او ابراز کرد که یک پیرمرد ۷۰ ساله است و مشغول کشاورزی در یک شهر یا روستای خیلی دور افتاده می‌ باشد که به نظر می‌رسید مربوط به ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ سال قبل باشد. یا اینکه در مورد تناسخ و هیپنوتیزم کردن یک خانم که او بیان کرد که دختر یک خان هست و همه افراد به او توجه خاص دارند.

تجربه‌ای که در این چندین سال در مورد هیپنوتیزم داشتم در مورد اثبات تناسخ با هیپنوتیزم متوجه شدم که هیپنوتیزم می‌تواند حداقل ۸ مورد از زندگی‌ های قبلی آنها را بیان کند. در کتاب سفر روح یا کتاب تنها عشق حقیقت دارد با این موضوع روبرو می‌شویم که این‌ ها نشان دهنده اثبات تناسخ با هیپنوتیزم به زندگی‌ های قبلی می‌ باشند.

آیا به نظر شما ممکن هست که تناسخ و هیپنوتیزم این‌ ها نشان دهنده زندگی‌ های قبلی باشند؟

 برخی از افراد مذهبی بلافاصله واکنش نشان می‌دهند و می‌گویند که در اسلام چنین چیزی وجود ندارد پس تناسخ رد می‌شود.  اگر تناسخ رد می‌شود پس تجربه‌ای که هیپنوتیزم شوندگان دارند چیست؟ هیپنوتیزم زندگی قبلی یا خاطرات مدفون قدیمی را به ما یادآوری می کند

البته در کتابی من خواندم که بیش از ۱۰۰ آیه در قرآن آمده است که می‌توانیم از آن استنباط کنیم که تناسخ وجود دارد اولین باری که من خواستم در مورد تناسخ بنویسم کتابی را در این زمینه ترجمه کردم به نام کتاب کارما . این کتاب را شما می‌توانید از انتشارات تجسم خلاق تهیه کنید در این کتاب آمده است که شما با استفاده از تکنیک‌هایی که به شما آموزش داده می‌شود.

می‌توانید تجربیات قبلی مثل زندگی‌های قبلی روح های دوقلو و دوقلوهای روحی را پیدا کنید . افرادی که قبلاً با آنها زندگی می‌کردید را در زندگی کنونی خودتان نیز پیدا کنید. سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا تناسخ وجود دارد؟ نظر شما چیست؟ نظرتان را در زیر همین پست برای من بنویسید اگر از دوستان کسی کتاب تناسخ را خوانده است نظرش را در مورد کتاب بنویسد.

اسرار تناسخ و هیپنوتیزم

در فرهنگ چین و هند پاسخ وجود دارد و آنها معتقد هستند که بعد از مرگ دوباره به زمین بر می‌ گردیم و در ظاهر دیگر و قالب فرد دیگری زندگی خواهیم کرد.

کارما و رشد در تناسخ و هیپنوتیزم

هدف‌ اصلی ما در زندگی تکامل‌ است؛ با این ‌وجود گاهی اوقات در مسیرمان‌ عدم‌ توازن‌ هایی ایجاد میکنیم‌ که‌ برای سایرین‌ یا خودمان ‌رضایت‌ بخش‌ نیست. بنابراین گاهی اوقات‌ چیزی را می آفرینیم‌ که‌ کارما «karma» نامیده‌ می شود. در واژه‌ شناسی شرق‌، کارما به‌ معنای «ایجاد تعادل‌ و توازن‌» است‌.

در انجیل قلاتیان (بخش ششم، آیه هفتم) اینطور آمده‌: «بشر آنچه‌ را میکارد برداشت‌ می نماید». برخی از افراد عقیده دارند که‌ ما جهت‌ تکمیل‌ یا توازن‌ کارما بارها و بارها زندگی میکنیم‌. حال چنانچه‌ یگانه‌ هدف‌ تناسخ‌ ایجاد توازن‌ کارمایی باشد، آغاز برای چیست‌؟ یا کارما از کجا آمده؟

اسرار تناسخ با هیپنوتیزم برای ما جذاب است و ما در زندگی خود بارها و بارها دیده ایم که چگونه افراد بسوی شگفتی هایی جذب می شوند که در جهت رشد و تکامل آنهاست‌. هنگامی که‌ مردم‌ واقعاً جهت‌ رسیدن به‌ این‌ هدف کوشش می نماید، حس‌ تحصیل‌ هدف‌ و شادی در زندگی وجود دارد و کارما به‌ این‌ سادگی گسترش نمی یابد. هرگاه‌ که‌ در «چرخه‌ های» کارما گرفتار می شویم، بیشتر در معرض‌ منفی بافی و احساس‌ پوچی قرار می گیریم.

هر زمان‌ که‌ چیزهای تازه‌ یاد می گیریم‌ به‌ ما جهت‌ درک زندگی و توازن‌ کمک شده و کارمای کمتری ایجاد می گردد. بدین‌ ترتیب‌ داشتن‌ زندگی های بسیار متفاوت‌ جهت‌ تکامل ‌بیشتر موضوعی حائز اهمیت‌ می شود. ما به‌ صورت‌ اشخاص‌ فقیر، ثروتمند، موفق‌ از (لحاظ‌ استانداردهای ‌دنیوی)‌ و یا بسیار ناموفق‌، زندگی هایی در تنهایی و یا سرشار از عشق‌ و کامیابی داشته‌ایم‌. ما تمامی گونه های بودن‌، همه حالت‌ های زیستن را در ‌تمام‌ نژادها تجربه‌ می کنیم‌.

اسرار تناسخ با هیپنوتیزم می بینیم که در تناسخ و هیپنوتیزم در بعضی مواقع در یک زندگی یا زندگی های متعدد به‌ منظور به دست آوردن ‌شناخت‌ و نایل‌ شدن‌ به‌ کارما (تعادل‌) تغییر جنسیت‌ می دهیم؛ زیرا از طریق ‌تغییر جنسیت‌ این‌ کار بهتر انجام‌ خواهد گرفت‌. تغییر جنسیت به این دلیل ‌ صورت ‌می گیرد تا فرصت‌ های جدید، در جنسیتی که‌ آن‌ فرصت ها تنها در آن‌ می‌توانند نمایان‌ شوند، قابل‌ تجربه‌ باشد.

تناسخ و هیپنوتیزم: زندگی های قبلی

به كارگیری شگرد زایش مجدد برای برطرف كردن مسائل و مشكلات وقتی تصویر سازی ذهنی فوق را انجام دادید، بیشتر در عمق وجود خود سیر و سلوك كنید تا دردها و ضربه‌های روحی گذشته در شما التیام یابند. بالای تپه هستید و به داخل دره ی سرسبز و به شاخه‌های درختان می‌نگرید.

دریاچه‌ای را می‌بینید كه در بین درختان آرام، قرار گرفته است. در حالی كه وارد تپه می‌شوید، نسیمی را حس می‌كنید كه پوست شما را نوازش می‌دهد. حس بی‌وزنی بر شما غلبه می‌كند. دیگر نیروی جاذبه زمین و نیروی جاذبه احساسها و عواطف را حس نمی‌كنید. حالا دیگر حس می‌كنید، آزاد شده‌اید و رو به پایین شناور می‌شوید…

من شمارش معكوس را از ده تا صفر شروع می‌كنم و وقتی كه به صفر برسم، شما وارد این دره ی متبرك شده‌اید. حالا نسیم ملایمی شما را به طرف دریاچه فرامی‌خواند. دریاچه، محلی برای تجدید قوا است. در این مكان، درد و فشار روحی را كنار خواهید گذاشت و طی این روند، مشكل های موجود بر سر راه دستیابی به موفقیت نیز حذف خواهند شد. وقتی تجدید قوا می‌كنید، بدون دغدغه‌های گذشته، كار خود را شروع می‌كنید.

كنار دریاچه بایستید و مدی‏تیشن كنید. خود را در وضع كاملا” بهینه ای تصور كنید. شكل جدیدی برای جسم خود تصور كنید. خود را همچون یك برنده فرض كنید، شانه‌های خود را عقب بدهید و سر خود را بالا نگه دارید. متوجه آب كم عمق و تمیز آنجا می‌شوید و وقتی وارد آب آرام بخش و گرم آنجا می‌شوید، فكر می‌كنید كه همچون یك اسفنج بزرگ شده‌اید.

اسفنجی كه همه صفت های نیك را به خود جذب می‌كند و تنش ها، سم ها و ضربه‌های روحی را از خود دفع می‌كند. بگذارید كه عضلات و اعصاب بدن شما نیز دچار این حالت شوند و به اطراف حركت كنند. در این مرحله، شما نیازهای جسمانی خود را حس نمی‌كنید.

سه نیروی حیات بخش، وجود شما را پرورش می‌دهند. در این لحظه، شما همچون كودكی از دنیای عرفانی در آغوش زمین هستید. حالا حس می‌كنید كه سه نیروی حیات بخش در وجود شما جذب می‌شوند.

-نور لاهوتی كه حال و هوای خاصی به شما می‌دهد و بعد به داخل آب می‌تابد.

-آبی كه به داخل هر یاخته، حفره و اندام های بدن می‌تابد.

-اكسیژنی كه استنشاق می‌كنید و تقویت كننده ی حیات شما است.

نور، آب و اكسیژن، نیروهای طبیعی روی زمین هستند كه بدون آنها حیات در روی زمین وجود نخواهد داشت. در این لحظه، حس می‌كنید كه خالص و نو شده‌اید.

عوامل پیر كننده در وجود شما مزمحل می‌شوند. یاخته‌های جدیدی در شما تكثیر می‌یابند.  تعادل خود را به دست می‌آورید و حال و هوایی پر وجد و نشاط می‌یابید. خود را در حالتی شاد می‌بینید و در حالی كه مسخ می‌شوید، حس می‌كنید كه زمان متوقف شده است و بعد به خود می‌گویید:

 -دوباره به دنیا آمده‌ام و راه حل هایی برای مسائل زندگی یافته‌ام.

-برای تقویت عشق و محبت در وجود خودم به این مكان باز خواهم گشت.

-هر روز از هر جهت سالم تر و بانشاط‌تر می‌شوم.

تناسخ در هند

تناسخ چیست؟ تناسخ یکی از مفاهیمی است که در فرهنگ و دین هندی، به ویژه در دین هندوئیسم و بودیسم، جایگاه ویژه‌ای دارد. این مفهوم به نام “سامسارا” در هندوئیسم و “سنسارا” در بودیسم شناخته می‌شود. تناسخ در این سیاق به معنای چرخه تولد و مرگ و باز تولید ذاتی زندگی اشاره دارد.

اینکه تناسخ چیست به طبق اعتقادات هندوئیسم و بودیسم، جوانب مختلف وجودی انسان، از جمله جسمانی و روحی، به طول چرخه تناسخ می‌پیوندند. این چرخه به معنای تولد، مرگ، و بازتولید متوالی در انسان‌ها و دیگر موجودات زنده است. افراد در هر تناسخ جدید و در برخورد با نتایج کارهای گذشته خود، تجربیاتی برای رشد روحی و اخلاقی کسب می‌کنند.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

هدف نهایی از این چرخه تناسخ چیست، کسب معرفت و پیشرفت روحی به گونه‌ای که بتوانند از دایره تناسخ خارج شده و به مرحله معرفتی بالاتری یعنی موکشا (Moksha) در هندوئیسم یا نیروهای بودا (Nirvana) در بودیسم دست یابند. در این مرحله، روح به جاویدانگی و عصمت رسیده و دیگر به تناسخ وابسته نیست.

تناسخ چیست؟ تناسخ در فرهنگ هند به عنوان یکی از مباحث مهم و اساسی مذهبی و فلسفی مورد توجه و مطالعه قرار می‌گیرد و تأثیر زیادی بر روی طرز فکر و عقاید مردم هند دارد. این مفهوم به دوره‌های مختلف تاریخی و ادیانی در هند تأثیر گذاشته و به عنوان یکی از مفاهیم مهم در فهم و تفسیر زندگی و مرگ در این فرهنگ‌ها شناخته می‌شود.

تناسخ و هیپنوتیزم حیوانات

در فرهنگ هند، تناسخ حیوانات یک مفهوم مهم و تاثیرگذار است. این مفهوم به نام “کارما” و “دارما” در ادیان هندوئیسم و بودیسم شناخته می‌شود. کارما به معنای عملکرد و اعمال انسان‌ ها و موجودات زنده در دوره‌ های مختلف تناسخ یا تولد مجدد اشاره دارد. بر اساس اعتقادات این دو دین، انسان‌ ها و حیوانات به علت کارماهای خود در دوره‌ های مختلف تولد مجدد می‌ یابند.

تناسخ و هیپنوتیزم حیوانات

در فرهنگ هند، تناسخ حیوانات یک مفهوم مهم و تاثیرگذار است. این مفهوم به نام کارم شناخته می‌شود

تناسخ حیوانات در فرهنگ هند به این معناست که روح یا ذات یک فرد پس از مرگ از بدن او جدا نمی‌شود، بلکه به بدن حیوانی دیگر منتقل می‌شود. انسان‌ ها و حیوانات در دوره‌ های مختلف تناسخ، تجربیات جدیدی را کسب می‌کنند و از اعمال خود در تناسخ‌های قبلی تاثیر می‌ پذیرند. البته من در تجربیاتم به چنین موردی که فردی حیوان باشد تا کنون روبرو نشدم.

 

🔻چگونه می توانم در این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم

دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط
دیدگاهها

2 دیدگاه

  1. م گفت:

    منم خواب های عجیبی میبینم.افسر ارتش هستم لباس قدیمی قهوه ای رنگ با اتیکت های طلایی تنمه و با مردمی که در کوه ها و چادر ها زندگی میکنند ارتباط نزدیکی دارم محل زندگی من همه وی قدیمی کنار خونه ی من بستنی فروش هست که با کالسکه کوچیک یخ شیرین میفروشه …واقعا جزئیات خوابم باور نکردنی هستند.سن خودم ۳۵هست ولی ادمی که تو خواب هستم بالای ۵۰سالش هست