دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

5 اصل انرژی اهرام برای برآورده شدن آرزوها

5 اصل انرژی اهرام برای برآورده شدن آرزوها

انرژی اهرام اکنون زمان آن فرا رسیده تا مطالبی در ارتباط با میدان‌های انرژی اهرام مطرح شود. عبارت انرژی چیز جدیدی نیست. معمولاً زمانی که صحبت از انرژی اهرام می شود، منظورمان سلامتی بالا است. وقتی می گوییم او از خودش انرژی ساطع می کند،

منظورمان شخصی است که پر از سرزندگی و شور و حرارت است. همچنین افرادی را می یابیم که می گویند پیاده روی صبحگاهی باعث می شود خیلی پر انرژی شوند یا برخی می گویند تمرین یوگا چنین خاصیتی دارد. همه اینها از نظر ما نشانگر سلامتی خوب است. باید مفهوم انرژی جهانی را به طور عمیق‌تر درک کنیم.

مفهوم انرژی جهانی و معنای دقیق این کلمه چیست؟

ببینیم علوم مدرن در ارتباط با خلقت و پیدایش این جهان چه می گویند؟ انرژی اهرام  – در زمان‌های بسیار قدیم، زمین، ستاره، خورشید و انسانی نبود. در این نیستی،جسمی کوچک که همه چیز در آن بود منفجر شد که به این پدیده انفجار بزرگ گفته می شود.همین انفجار نقطه پیدایش خلقت و به شکل اولیه آن یعنی شکل گازی شد. این جرم حاصل شده از انفجار به طور مارپیچی دور خودش می گشت و روز به روز گسترش پیدا می کرد.این فرآیند همچنان ادامه دارد.

انرژی اهرام از این جسم گازی شکل، ستارگان، سیارات، خرد سیاره‌ها، ستارگان دنباله دار و غیره بوجود آمدند. سپس کهکشان‌ها شکل گرفتند. هر کهکشان میلیون‌ها ستاره را در خود جای داده است. در عالم میلیون‌ها کهکشان وجود دارد. هر ستاره به طور مداوم و از طریق تشعشع از خود انرژی ساتع می کند.

این پرتوها، که شامل پرتوهای کیهانی، تشعشعات رادیو اکتیویته مثل آلفا، بتا و گاما هستند، گرما و نور تولید می کنند. بنابراین سیستم‌های ستاره‌ای مختلفی که به طور مداوم از خود انرژی ساتع می کنند، ما را احاطه کرده‌اند. خورشید ما مهم‌ترین و تأثیر گذارترین ستاره است که در زندگی ما نقش مهمی ایفا کرده و حیات زمین وابسته به آن است.

خورشید به ما گرما و نور می دهد و البته سایر پرتوها و تشعشعاتی که از آنها صحبت کردیم نیز، (انرژی اهرام) از طریق خورشید به ما می رسند. انواع مختلف تشعشعاتی که از طریق کیهان دریافت می کنیم، تشعشع کیهانی نامیده می شود. اکنون فضای بسیار بزرگی را در ذهن مجسم کنید که همه ستارگان، سیارات وسایر اجرام موجود در آن از خود پرتو افکنی می کنند

انرژی اهرام و هسته مرکزی آن

انرژی اهرام و هسته مرکزی آن، به طور مداوم، سیستم‌ سیاره‌ای ایجاد می کند. آنگاه مشاهده می کنید در احاطه این پرتوها و تشعشعات قرار داریم و در محاصره آنها زندگی می کنیم. بعضی از این پرتوها را، مثل گرما، احساس می کنیم. بعضی از آنها همانند نور هستند، ولی برخی دیگر را نمی بینیم.

در واقع این گفته بدان معنا است که در میان تشعشعات مختلف قرار داریم. پرتو افکنی یا تشعشع، به معنای آزاد شدن انرژی یا انتقال آن بدون نیاز به محیط واسطه‌ای است.  گرما، نور، اشعه فرابنفش و مادون قرمز، اشعه رادیو اکتیو، اشعه ایکس و غیره جزء این دسته هستند.  بنابراین زمانی که می گوییم، در میان پرتوها احاطه شده ایم، منظور قرار داشتن درون میدان انرژی – انرژی اهرام- است.

انرژی اهرام و هسته مرکزی آن

ما در درون میدان انرژی هرم قرار گرفته ایم

برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید، این میدان را، میدان انرژی می نامیم که در سراسر جهان وجود دارد. در سطوح ظریف‌تر، همین انرژی را در جانداران مختلف از گیاهان گرفته تا حیوانات مشاهده می کنیم. این انرژی نیروی حیات یا پرانا نامیده می شود.می توانید با کمک الکتریسیته و یا وسیله‌ای برقی، نیروهای ظریف درون هر جاندار و خود جاندار را مقایسه کنید.

زمانی که برق به درون وسیله‌ای برقی مثل لامپ تزریق می شود، آن وسیله می درخشد.حتی اگر لامپ کاملاً سالم باشد، بدون وجود الکتریسیته، درخششی نخواهد داشت.دقیقاً همانطور که جریان الکتریکی به لامپ حیات می بخشد،نیروی حیاتی نیز که نوعی انرژی است در سیستم‌های زنده عمل می کند.

زمانی که این نیرو بدن جاندار را ترک می کند، جاندار می میرد. این نیرو را با عناوین مختلف مثل پرانا، انرژی زیستی و غیره نامگذاری می کنند.از آنجا که تمامی نیروها پس از تولد جهان آزاد شدند، به سادگی می فهمیم،همه انواع انرژی و ماده باید از یک انفجار سرچشمه می گیرند، که در واقع همان انفجار بزرگ است. معنی این گفته چیست؟

انرژی اهرام و همه انواع انرژی و ماده

انرژی اهرام این بدان معنا است که تمامی مواد هر چند ممکن است، غیر زنده و غیر متحرک به نظر برسند، در واقع شکلی دیگر از انرژی هستند. بنابراین، در کل جهان، همه چیز از جنس انرژی است. تبدیل ماده به انرژی و بالعکس انرژی به ماده، فرآیندی است که پیوسته در جهان آفرینش به وقوع می پیوندد. این موضوع ضمن آزمایشات فیزیکی اخیر به اثبات رسیده است. اینشتین معادله‌ای به صورت  E=mc2 مطرح کرد.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

در اینجا E انرژی آزاد شده در اثر تبدیل جرم ”m“ به انرژی است. این معادله ارتباط میان ماده و انرژی را نشان می دهد. از آنجا که ”C“ سرعت نور و برابر با 300000 کیلومتر در ثانیه است، میزان انرژی آزاد شده در اثر تبدیل ماده به انرژی بسیار بسیار بالا است.  بنابراین هر تکه ماده‌ای که می بینیم در واقع نوعی انرژی متراکم است.پس همه چیز در جهان انرژی است. این انرژی یا به شکل فشرده است، مثل ماده، یا به شکل آزاد شده مثل گرما، نور و غیره.

انرژی زیستی یا پرانا و یا پیوپلاسما

مفاهیم رایجی مثل انرژی زیستی یا پرانا و یا پیوپلاسما که از آنها صحبت می کنیم، در واقع نشانگر همین انرژی جهانی است که همه اشکال ماده و انرژی را ایجاد و حفظ می کند. از این چشم انداز، هر موجود زنده بخشی از یک مجموعه بزرگ‌تر است و تمامی انسان‌ها به یک منبع واحد انرژی متصل هستند.

بنابراین حیات میزان فراوانی انرژی در خود دارد. سلامتی معیار تعیین مقدار انرژی لازم در حیوان یا انسان است. انرژی حیات، همانند سایر انواع انرژی، عالم هستی را تحت سیطره خود در آورده است.در نقطه مقابل، بیماری، به معنای ناتوانی جاندار در جذب این نوع انرژی و سود بردن از آن است.

بنابراین سلامتی اساساً به معنای قابلیت جذب بالای انرژی پرانایی به بدن است. ولی بسیاری افراد به دلیل ناتوانی بدنشان، قادر به جذب انرژی نیستند. خلاصه اینکه در این حالت می گوییم فرد، بیمار است.

در سیستم‌های کل نگرانه پزشکی مثل طبیعت درمانی یا همیوپاتی، طبیعت بیماری مهم نیست، چون صرفاً نام است. بسته به عوارض خاص بیماری می توان نام‌های مختلفی روی آن گذاشت.سیستم‌های کل نگر مثل شفابخشی پرانایی، ریکی، شفابخشی یوگا و غیره که به تازگی ظهور پیدا کرده‌اند و روز به روز محبوبیت بیشتری بدست می آورند، خود بیماری را شناسایی نمی کنند، بلکه صرفاً بیان می کنند همه بیماری ها در اثر کمبود نوعی انرژی جهانی به نام انرژی پرانایی در بدن هستند.

با این توضیحات حتماً بهتر متوجه خواهید شد که همه ما چه از درون و چه از بیرون در احاطه نوعی انرژی هستیم. سلامتی اساساً هماهنگی و قابلیت بالای جاندار برای جذب بالای انرژی پرانایی یا به عبارت دیگر هماهنگ ساختن بدن با نیروی جهانی است.

بدن چگونه ظرفیت جذب نیروهای پرانایی را بدست آورده و آن را افزایش می دهد؟

اگر بتوانیم پاسخی صحیح برای این پرسش پیدا کنیم، مسئله‌ای بسیار مهم را حل کرده‌ایم.مدتی مدید قدرت فیزیکی را شاخص سلامتی محسوب و به تبع آن، تمرینات بدن سازی شدید توصیه می کردند، ولی سلامتی به معنای قدرت بالای جسمانی نیست.

همین که شخص نیروهای حیاتی فراوانی داشته باشد کافی است تا بگوییم شخص سالم است. به عبارت دیگر بدن باید بتواند نیروهای پرانایی را جذب کند و مهم‌تر اینکه مقادیر فراوانی از این نیروها باید در دسترس او باشد.

اینجا است که اهرام اعهمیت می یابند. آزمایشات صورت گرفته روی اهرام نشان می دهندکه یک هرم دارای دو ویژگی منحصر به فرد اس. ویژگی اول آن است که هرم به خاطر شکل هندسی خود، میدان پرانایی بسیار قدرتمندی در درون خود آزاد می کند. دوم اینکه اگر جاندار را داخل هرم قرار دهیم به گونه‌ای تنظیم می شود که می تواند این نوع انرژی را جذب کند. این ویژگی هرم مد نظر ما است.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

9 روش اسرار آمیز فعال سازی چاکرای کف دست

فعال سازی چاکرای کف دست فعال سازی چاکرای کف دست یکی از سریعترین روش های ...

با کریستال درمانی بیماری ها را درمان کنید!

کریستال درمانی و روش های پاکسازی کریستال ها چند راه‌ برای‌ پاکسازی‌ کردن‌ یک‌ ...

0 تا 100 فعال سازی چاکراهای بدن

فعال سازی چاکراهای بدن - از طریق چاکراهای انرژی جذب انرژی صورت گشته و ...

0 تا 100 مزاج شناسی در طب سنتی

مزاج شناسی یکی از علومی است که از دیر زمان مورد توجه عام و ...

راز درمان قطعی کبد چرب چیست؟ (درمان خانگی)

کبد چرب کبد چرب و چگونگی و درمان کبد چرب ترین اعضای حیاتی بدن ...

خطر! قانون کارما را جدی بگیرید.

قانون کارما برگرفته از واژه سانسکریت کارما می‌باشد که به معنای «متعادل کردن» است. ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه