دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

چشم زخم یا نظر زدن چیست؟

چشم زخم یا نظر زدن چیست؟

نظر زدن چیست؟ نظر زدن اصطلاحی است که برای توصیف جریان ارتعاشات راجا – تاما Raja – Tama که از فرد دیگری فرستاده می شوند. و شخص دیگر را می تواند خواسته یا ناخواسته نظر بزند گفته می شود. در دنیای رقابتی و مادی امروز، اغلب مردم نقایص شخصیتی و بدخواهی مانند حسادت، تنفر، گرسنگی برای تبلیغات و غیره دارند. ارتعاشات راجا – تاما تولید شده از این بدخواهی یک اثر معنوی ناراحت کننده بر ما می گذارد. این چیزی است که بعنوان نظر زدن نامیده می شود. اینکه زخم چشم و نظر زدن از نیروهای چشم سوم است یا نه باید گفت ممکن است چشم زخم در اصل نیروی مغزی باشد که به حالت تله پاتی به فرد دیگر رسیده و او را دچار مشکل می سازد.

آیا می دانید نظر زدن چیست؟

تجربه فشار و یا تسلط بوسیله انرژی های منفی (اشباح، ارواح خبیث، شیاطین و غیره.) هم یک نوع نظر زدن است. در حالیکه نظر زدن برای بسیاری از مردم خرافات خالص و پدیده ای است که هیچ ادعای منطقی در آن مشاهده نشده است، آنها قادر به درک و شناسایی چگونه جنبه های مختلف از بعد معنوی که میتواند اثر مستقیم بر ما داشته باشد نشدند.

به چه کسی یا به چه چیزی میشود نظر زد؟

نظر را میتوان به هر کسی یا هر چیزی زد.  این شامل یک فرد، یک حیوان، گیاهان، همچنین اشیا؛ بی جان می شود.

چگونه یک نفر نظر زده میشود ؟

امواج تمایل گرانه تولید شده در یک فرد در مورد فرد دیگری به آن فرد منتقل میشود و این موارد نظر زدن است.

چشم زخم یا نظر زدن چیست؟

امواج تمایل گرانه تولید شده در یک فرد در مورد فرد دیگری به آن فرد منتقل میشود و این موارد نظر زدن است.

واقعا نظر زدن چیست؟

از طراحی بر اساس دانش ناآشکار، ما میتوانیم ببینیم که جریان انرژی که منتقل میشود برروی فرد دیگری جز؛ راجا – تاما است. و به بدن فیزیکی (sthuladeha)، بدن حیاتی (prana-deha )، بدن خردی (manodeha)، و بدن فراسببی (karandeha) حمله میکند. این یک پوشش ناراحت کننده ناآشکار در اطراف فرد است و در نتیجه فرد اضطراب را تجربه میکند.

نظر زدن چیست و پخش از طریق افکار آرزومندانه:

گاهی اوقات هنگامیکه مردم یک کودک خندان و سالم را می بینند، در آنها ندانسته افکار آرزومندانه نسبت به کودک به وجود میاید. همانطور که این افکار دارای جز؛ راجا– تاما است، با تاثیر منفی که بربدن ناآشکار حساس کودک میگذارد آنها را مبتلا میکند. مثال دیگر وقتی است که یک زن لباس های تحریک آمیز می پوشد. افراد از جنس مخالف ممکن است افکار آرزومندانه در مورد او داشته باشد. هنگامیکه این افکار در ذهن ایجاد میشود، فرد با داشتن این افکار راجا – تاما را افزایش میدهد و ایجاد نگرانی در زن همچنین به دیگران در محیط میشود.

نظر زدن چیست و پخش از طریق حسادت:

در برخی شرایط، انرژی فرد با افکار بد منفی میشود در مورد یک فرد، حیوان و یا شی به موفقیت آنها حسادت میکند. این ارتعاشات منفی تاثیری بر روی فرد، حیوان و یا شی میگذارد. یک بانوی تجربه میکند که پس از شرکت در مسابقه رقص و دستیابی به مقام اول، روز بعد مریض و بستری شد. پس از اینکه مادر او مراسم حذف نظر زدن را انجام داد او فورا بهبود یافت.  او مقام اول را در رقابت بدست آورده بود، و سایر رقبا در برابر او افکار حسودانه داشتند و این تاثیر مستقیم براو گذاشته بود.

نظر زدن چیست و پخش از طریق جادوی سیاه:

جادوی سیاه یک اصطلاحی است که برای توصیف مراسمی میباشد که در آن از مانتراها – mantras و یا ابزار خاص مورد استفاده قرار میگیرد که یک هدف خاص آسیب رساندن به فرد دیگر است. برخی از مردم در جامعه و همانطور افرادی که با انرژی سطح منفی بالا مراسم جادوی سیاه را انجام میدهند. اغلب مردم در جامعه که جادوی سیاه را انجام میدهند تحت تاثیر انرژی های منفی قرار دارند. در موردی که نظر زدگی از طرق دیگر باشد قدرت انتقال نظر زدگی 30% است. اما اگر از طریق جادوی سیاه نظر زدگی باشد قدرت آن 30% و یا شدیدتر است

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

نظر زدن چیست و پخش از طریق انرژی های منفی:

انرژی سیاه : سلاح اولیه مورد استفاده انرژی های منفی انرژی سیاه است که یک انرژی معنوی است که قادر به دستکاری هر گونه فرآیندی در سطح زمین می باشد.  وسعت این دستکاری بستگی به قدرت حمله انرژی منفی دارد.

افرادی که با انرژی های منفی – که توسط انرژی ناراحت کننده ای از انرژی های منفی آزاد شده تحت تاثیر قرار گرفته است هم نوعی از نظر زدن است. (منبع کتاب دفاع روانی – استاد آرام)

 

قدرت چشم زخم

قدرت چشم‌ زخم به حدی است که پیامبر اسلام (ص) می‌فرماید:

اگر چیزی بر قَدَر الهی سبقت بگیرد، چشم است.

و نیز امام صادق (ع) می فرماید:

اگر قبرها برای شما گشوده شوند همانا خواهید دید که اکثر مردگان شما با چشم‌ زخم مرده‌اند زیرا چشم‌ زخم حقیقت دارد.

روشی موثر برای جلوگیری از خوردن چشم، از پنهانی اطلاعات استفاده کنید. این به معنای این است که نه به همه چیز آگاهی عمومی دهید. به عنوان مثال، اگر شما خبر خوبی دریافت کردید، مانند دعوت به مصاحبه شغلی یا پیشنهاد ازدواج از طرف یک خواستگار، به کسانی که به شما نزدیک هستند و محتاطانه تلفن کرده‌اند بگویید. اگر این اطلاعات را به هر کسی فاش نکنید چرا که احتمال نظر زدن و منتفی شدن مسئله وجود دارد.

نظر زدن چیست: چشم زدن یا چشم زخم در قران 

چشم زخم در قران از نظر دینی و تمدن اسلامی، چشم زخم امری نیست که به عنوان باوری خرافی یا تلقین شود. بلکه از نظر اسلام، این مسئله نه تنها انکار نمی‌ شود، بلکه در مبانی دینی نیز آموزش داده شده است. روایات اسلامی مختلفی وجود دارد که وجود این امور را علاوه بر حسد و حسادت کردن را تأیید می‌کنند و دعاهایی برای مصون ماندن از تأثیرات مخرب آن آموزش داده‌اند. به همین دلیل، تعبیرات متعددی در متون دینی اسلامی وجود دارد که اصولاً امور مربوط به حسد و حسادت کردن چشم نظر می باشد. به عبارت دیگر، چشم زخم از منظر دینی نیز امری مورد توجه و رسمی است.

چه کسانی چشم زخم دارند

چه افرادی انرژی منفی دارند هر فردی که احساسات خود را سرکوب کند می تواند چشم زخم بزند چرا که چشم زخم یک قدرت طبیعی مغز آدمی می باشد. بطور کلی، از منظر عقلی چشم زدن امری محال نیست، حتی بسیاری از دانشمندان امروز معتقدند که در برخی از چشم‌ها نیروی مغناطیسی خاصی وجود دارد که کارایی زیادی دارد و با تمرین و ممارست می‌توان آن را تقویت کرد.

به عبارت دیگر، “خواب مغناطیسی” از طریق این نیروی مغناطیسی در چشم‌ها به وقوع می‌ پیوندد. بسیاری از افراد شاهد شده‌اند که دارای این نیروی مرموز در چشم‌ها بوده و می‌توانند افراد، حیوانات یا اشیا را از طریق چشم‌ زدن کنترل کنند. بنابراین، به جای انکار این امور، باید امکان وجود آن را از منظر عقلی و علمی بپذیریم.

انرژی منفی چشم یا نظر زدن چیست

چشم زخم یا نظر زدن چیست بله، چشم زخم در میان فرهنگ‌ها به معناهای مختلف و باورهای مختلفی تفسیر شده است و معمولاً این باورها دارای خلفیات فرهنگی و اجتماعی هستند. در برخی فرهنگ‌ها، چشم زخم به عنوان نمادی از نفرین یا ضرر روحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، اعتقاد به تأثیرات نفرین و قدرت نفرین کردن برای به حرکت درآوردن چیزها و افراد در برخی اجتماعات وجود دارد.

متأسفانه در بسیاری از موارد، این نگرانی‌ها و باورها تأثیر مخربی بر فرهنگ و روابط اجتماعی دارند و می‌توانند به افراد باعث ایجاد تنش و اختلافات ناشی از اعتقاد به نفرین شوند. در علم و عقلانیت معمولاً این نوع باورها رد شده و به عنوان باورهای با مبناهای فرهنگی و مذهبی شناخته می‌شوند.

درباره‌ی نفرین و تأثیر آن بر افراد و موارد مشابه تحقیقات مختلفی انجام شده است و علمای روانشناسی و جامعه‌ شناسی بر مبنای داده‌های علمی به مطالعه این مسائل پرداخته‌اند. تمامی این نگرانی‌ها و باورها باید با دقت و هوش انتقادی بررسی شوند تا از ایجاد تبتی‌ها و تضادهای ناشی از آن‌ها جلوگیری شود.

دعای رفع چشم زخم قوی چیست

دعای چشم زخم و دفع چشم زخم بهجت (ره) برای دفع چشم زخم توصیه می نماید تا معوذتین (فلق و ناس) را زیاد بخواند. که به سوره چشم زخم نیز معروف می باشند و همچنین سوره های چهار قل قران را پیش از خواب زیاد بخوانید. و حرز جواد را به همراه داشته باشید.

رفع چشم زخم و چشم زدن با نمک 

یون‌های منفی اختلالات  رفتارهای منفی مانند اضطراب، استرس، خستگی، و بی‌خوابی را به انسان‌ها منتقل می‌کنند، در حالی که یون‌های مثبت موجب انتقال احساسات سرزندگی و شادابی به افراد می‌شوند. بر اساس باورهای متداول، سنگ نمک یون‌های منفی را از محیط اطراف خود جذب می‌کند و یون‌های مثبت را از خود ترک می‌کند. به عبارت دیگر، سنگ نمک با افزایش جذب یون‌های منفی باعث افزایش انرژی مثبت در محیط می‌شود.

این فرآیند می‌تواند به کاهش انرژی‌های منفی، از بین بردن چشم‌ زخم و بهبود حالت افراد اطراف کمک کند. به طور کلی، سنگ نمک می‌تواند مقاومت افراد در مقابل امواج منفی را افزایش دهد. و با به کار بردن سنگ نمک در منزل می توانید از خواص آن استفاده نمائید حتی می توانید به صورت شمعدان و یا تزئینات در دکوراسیون منزلتان از سنگ نمک بهره گیرید.

چشم زخم یا نظر زدن چیست؟

سنگ نمک می‌تواند مقاومت افراد در مقابل امواج منفی را افزایش دهد.

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

❇️ استفاده از گیاه ارکیده برای نظر زدن چیست: زیبایی بی نظیری که انرژی های مثبت را در اطراف خود پراکنده می سازد.

❇️ استفاده از گیاه صد تومانی خوش بینی و مثبت نگری را در خانه جلب می کند.

❇️ استفاده از گیاه مریم گلی برای مقابه با نظر زدن چیست:  گیاه مناسب برای سوزاندن و پاکسازی انرژی اطراف و داخل خانه  می باشد.

❇️ استفاده از پالو سانتو نظر زدن چیست: به مانند مریم گلی سوزانده شده و باعث دفع انرژی های منفی می گردد.

❇️ استفاده از چمن شیرین نظر زدن چیست: برای پیشرفت و مثبت اندیشی و جذب شانس عالی است.

❇️ استفاده از سرو به پاکسازی روح شما کمک می کند.

❇️ استفاده از گیاه بامبو برای نظر زدن چیست: باعث افزایش انرژی مثبت در خانه می گردد.

❇️ استفاده از گیاه ریحان (تولسی) برای نظر زدن چیست:  دفع کننده انرژی منفی در خانه می باشد.

❇️ استفاده از گیاه یاسمن برای نظر زدن چیست: علاوه بر فواید طبی در زمینه آرامش و کاهش استرس و اضطراب باعث دفع انرژی های منفی نیز می گردد.

❇️ استفاده از گیاه رزماری برای نظر زدن چیست: علاوه بر دفع انرژی منفی از منزل باعث بهبود خلقیات و کاهش خستگی افراد خانواده می گردد.

 

دکتر آرام طی دوره هایی که در تجسم خلاق برگزار می کنند این دوره را در طی 5 جلسه برگزار می نمایند.

در طی این دوره شما با اصول علمی و عملی تله پاتی و حس ششم آشنا می شوید.

انجام تمرین های مربوط به این استعداد درونی را در شما تقویت می کند.

در این دوره به شما دورشنوایی، دوربینی، دور حسی،  آموزش داده می شود.

در این دوره همچنین تله پاتی از طریق تکنیک های فرستندگی و ارسال پیام به شما آموزش داده می شود.

گاهی اوقات افراد از این طریق می توانند پیشگویی انجام دهند.

این دوره شامل تکنیک ها و تمرین های صوتی و تصویری می باشد.

کسانی که نمی توانند در دوره انلاین این مرکز (تجسم خلاق) شرکت داشته باشند می توانند از پکیج غیرحضوری دوره استفاده نمایند.

پکیج شامل فیلم های آموزشی و تکنیک های صوتی و جزوات آموزشی دکتر آرام می باشد.

برای آگاهی از نزدیک ترین زمان برگزاری دوره تله پاتی و تقویت حس ششم با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

چشم سوم چیست؟ (0 تا 100 چشم سوم)

چشم سوم چیست؟ چشم سوم پدیده ای است که ممکن است برای شما چیزی ...

روشن بینی یا کشف توانایی‌های پنهان

روشن بینی، دیدن اشیاء و موجودات ماورائی کلمه روشن‌بینی به معنی واضح دیدن و ...

آموزش تمرینات مخصوص هاله بینی

تمرینات مخصوص هاله بینی - هاله بینی یک پدیده جذاب و شگفت‌ انگیز در ...

تمرینات و رازهای هاله بینی با چشم سوم

هاله بینی با چشم سوم مفهوم "هاله بینی" به وسیله چشم سوم یا همان ...

دیدن موجودات ماورایی: بینش به ماورا و جادوی دنیای مخفی

دیدن موجودات ماورایی - روشن‌ بینی و دیدن موجودات ماورایی اغلب به عنوان یک ...

راه های فعال کردن چشم سوم: راهی به سوی عجایب دنیا

راه های فعال کردن چشم سوم - هر عملی اصولی دارد و باز کردن ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه