دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

هر آنچه درباره جذب ثروت باید دانست

جذب ثروت

مقدمه ای درباره جذب ثروت

از قانون جذب ثروت، برای جذب پول و ثروت می توانیم استفاده کنیم. بسیاری از مراجعه کنندگان من دوست دارند که، در کنار سلامتی و شادی، ثروت خوبی را داشته باشند و از رفاه بالایی برخوردار باشند. به همین دلیل در دوره هایم به آنها، روش های جذب ثروت را آموزش میدهم. شما هم میتوانید در این مقاله، با روش جذب ثروت آشنا شوید و بتوانید ثروت و پول را جذب کنید. این مقاله ممکن است تنها چند دقیقه از وقت شما را بگیرد ولی مطمئنا می تواند دیدگاه شما را در مورد پول و ثروت تغییر دهد و شما را به ثروت و پول بیشتر نزدیک کند. به همین دلیل خواندن این مقاله را به شما تاکید می کنم.در ضمن میتوانید در کنار این قانون، درباره خود هیپنوتیزم هم اطلاعاتی بدست بیارید و با تطبیق این دو به نتیجه ای باورنکردنی برسید.

ابتدا با قانون جذب آشنا شوید. قانون جذب میگوید که: همانند ها همدیگر را جذب می کنند و غیره مانند ها همدیگر را دفع می کنند. شما در ذهنتان، آیا پول و ثروت را جذب می کنید یا پول و ثروت را دفع می کنید؟ اگر باورهای منفی در مورد پول و ثروت داشته باشید، این باورهای منفی باعث میشود که شما نتوانید در زمینه درآمد و جذب پول و ثروت، توفیقی به دست آورید. باور کمیابی و کمبود و اینکه پول و ثروت نمی تواند برای همه افراد وجود داشته باشد، یکی از باورهای منفی هست که در ذهن بسیاری از افراد فقیر و متوسط جامعه وجود دارد. این افراد چنانچه بخواهند پول بیشتری در بیاورند، دچار احساس گناه می شوند و این احساس گناه آنها، باعث می شود که در زمینه پول درآوردن در جا بزنند.

برخی از افراد هستند که دوست دارند پول در بیاورند، ولی رفتار و کارهایی که انجام میدهند، این گونه نشان نمیدهد. به این صورت که آنها تمرکزشان بیشتر بر فقر و نداری و مشکلات و گرفتاری هست، تا اینکه تمرکز آنها بر روی ثروت و دارایی و پول باشد. آنها از فیلم هایی به هیجان می آیند که، درد، غم، ناراحتی و غصه، نداری و فقر در آن وجود دارد. اگر میخواهید شما خیلی سریع و میانبر پولدار شوید، باید احساستان را در مورد پول تغییر دهید و فیلمهایی در زمینه پول ببینید. شما باید از افراد پولدار خوشتان بیاید.  اگر احساس منفی در مورد افراد پولدار دارید، این احساس منفی اجازه نمی دهد که شما جزء این افراد شوید. پس اگر  می خواهند که پولدار شوید ولی احساس خوبی نسبت به افراد پولدار ندارید و این تضاد شما را در وضعیت متوسط یا بی پولی قرار می دهد.

جذب ثروت 2

روش جذب ثروت

یکی از روشهایی که شما می توانید از آن استفاده کنید، این است که عاشق کار کردن شوید. بله درست شنیدید. شما باید عاشق کارتان باشید. هرچقدر از کارتان بیشتر خوشتان بیاید احتمال این که بتوانید در آن موفق تر شوید و بتوانید پول بیشتری در آورید، بیشتر است. البته عاشق کار بودن به تنهایی نمی تواند شما را پولدار کند. بلکه باید در کنار این که عاشق کارتان هستید، تفکر پولدارشدن یا شمه اقتصادی هم داشته باشید.

پولدار شدن و  جذب پول یکی از حقایق و یکی از نیازهای اولیه بشر میباشد. ما برای اینکه بتوانیم در اجتماع زندگی کنیم، لازم است که به اندازه کافی پول داشته باشیم وگرنه نمی توانیم از رفاه نسبی برخوردار شویم. از قانون جذب، برای جذب ثروت استفاده کنید. در قانون جذب به ما متذکر می شود که روی پول و ثروت و دارایی و فراوانی تمرکز کنید. آیا شما روی پول، ثروت تمرکز کرده اید یا روی فقر و نداری؟ شاید برایتان عجیب باشد و این سوال را بپرسید که چگونه ممکن است فردی روی فقر و نداری تمرکز کند؟ زمانی که در مورد فقر و نداری صحبت می کنی، بر روی آن تمرکز داری. زمانی که در مورد پول و ثروت و دارایی و فراوانی صحبت می کنی، یعنی تمرکزتان بر روی پول و ثروت و دارایی و فراوانی هست. اینگونه هست که قانون جذب ما را به سمت فراوانی و پول هدایت می کند. پول و دارایی همیشه در جهان وجود داشته است. همیشه کسانی که از این قدرت و توانایی فکری استفاده کرده اند، پول زیادی دریافت کرده اند.

 کسانی که در خانواده های فقیر به دنیا آمده اند، ممکن است با این نوع تفکر مشکل داشته باشند و فکر کنند که پول و دارایی و ثروت به اندازه کافی وجود ندارد و آنها باید با درآمد کم یا فقر دست و پنجه نرم کنند. پس برای اینکه پولدار شوی ابتدا باید ذهنتان را جراحی کنید و دمل های چرکی فقر و نداری را از ذهنتان بیرون بکشید. همیشه در کلاس هایم به افراد میگویند که دمل های چرکی فقر را از ذهنتان، از فکرتان بیرون بکشید و اجازه بدید به جای این دمل ها، شکوفه های عشق ثروت در ذهنتان رشد کنند.

راز جذب ثروت

برای پول درآوردن و برای جذب ثروت راز هایی وجود دارد. این راز در تفکر و تجسم و تصور و تمرکز شما بر روی پول و ثروت است. اگر همیشه فیلم هایی در زمینه احساسات می بینید، انتظار نداشته باشید که پولدار شوید. این انتظار را داشته باشید که زندگی پر احساس و پرتنشی را تجربه کنید. ما باید میان رو باشیم. هم به احساساتمان توجه کنیم و هم به ثروت. از قوانین جذب ثروت در کارتان استفاده کنید. مرتبا، میزان دارایی هایتان را داشته باشید و ببینید که چگونه دارایی هایتان دارند بیشتر می شوند. اینکه پول هایتان را بشمارید نترسید. از شمردن پول های تان لذت ببرید. با پول راحت باشید. در خرج کردن پول احساس خوبی داشته باشید. بدانید که با خرج کردن پول رفاه و انرژی بیشتری دریافت می کنید. از طرف دیگر پول و انرژی بیشتری کسب خواهید کرد.

جذب ثروت 3

 پول و ثروت به اندازه کافی در جهان وجود دارد. تفکر کمیابی، تفکر کمبود، تفکر کمبود پول و ثروت همیشه در جهان وجود داشته و بخش عمده مردم آن را پذیرفته اند. درصد کمی از افراد این نوع تفکر کمیابی نمی پذیرند و با تفکر  فراوانی خود، جزء افراد پولدار جهان بودند. برای این که بتوانید پول فراوان و خوبی را جذب کنید، باید بابت پول هایی که جذب میکنید، شکرگزاری کنید. شکرگزاری یکی از اسرار ثروتمند شدن می باشد.

مدیتیشن جذب ثروت

مدیتیشن جذب ثروت برای افزایش درآمد و پول استفاده می شود. در مدیتیشن های جذب ثروت ما تصور فراوانی پول و ثروت را داریم. جهان هستی، آن چیزی که ما در ذهن مان تصور میکنیم و تفکر میکنیم را، در اختیارمان قرار میدهد. یکی از مدیتیشن هایی که به جذب ثروت و فراوانی کمک زیادی میکند و سالهاست که من از آن برای افزایش ثروت و فراوانی استفاده می کنم و به همه مراجعه کنندگان هم گفته ام، مدیتیشن دو قلب می باشد.

مدیتیشن دو قلب از جمله مدیتیشن های پر قدرتی میباشد که می تواند احساس های بسیار خوشایند و عالی را در شما ایجاد کند و حس خوش می تواند میزان ثروت و دارایی و جذب پول و ثروت را در شما افزایش دهد. با انجام دادن یک مدیتیشن، علاوه بر اینکه احساس خوبی به دست می آورید، می توانید در زمینه کارتان هم استفاده کنید و پول و دارایی و ثروت را جذب کنید. این مدیتیشن را از دست ندهید.

من از سال ۱۳۸۰ تاکنون به همه مراجعه کنندگان در کلاس هایم، به انها میگویم که این مدیتیشن را با قدرت انجام دهند. مدیتیشن دو قلب، مدیتیشن عشق است. مدیتیشن دوست داشتن است. مدیتیشن برکت است. مدیتیشن  فراوانی است. در مدیتیشن دو قلب شما با جهان و هستی هماهنگ می شوید. و برای هستی عشق صلح و آرامش را طلب می کنید.

مدیتیشن ثروت

قانون جذب برای جذب ثروت چگونه کار میکند؟

سوال بسیار مهمی که مطرح میشود این است که قانون جذب برای جذب ثروت چگونه کار میکند؟ قانون جذب در همه زمینه ها کار می کند. شما می توانید از این قانون برای جذب سلامتی، ثروت و روابط استفاده کنید. از خصوصیت های قانون جذب این است، که شما بر روی آنچه تمرکز دارید همان را جذب خواهد کرد. اگر تمرکز شما بر روی ثروت باشد، ثروت را جذب خواهیم کرد. اگر تمرکز شما بر روی یک نوع ارتباط باشد، آن ارتباط را جذب خواهید کرد. اگر تمرکز شما بر روی بیماری هم باشد، آن بیماری را جذب خواهد کرد.

قانون جذب نمی داند که، چه چیزی برای شما مهم است و چه چیزی برای شما مهم نیست.  فکرتان را بر روی چه چیزی بیشتر تمرکز کرده اید. اگر تمرکزتان بر روی درد و ناراحتی فقر و نداری باشد همان ها را برای تان فراهم می کند. پس آگاه باشید و بدانید که افکارتان و احساساتتان بسیار مهم هستند و اگر آنها را کنترل کنید ممکن است که شما را در مسیر فقر و نداری قرار دهند. یادتان باشد که بیش از ۹۰ درصد از افراد فکر می کنند که، دارند پول و ثروت را جذب می کنند؛ بلکه آنها پول و ثروت را دفع می کنند. پس قانون جذب همان گونه که برای جذب یک رابطه میتواند به شما کمک کند، برای جذب ثروت و دارایی و فراوانی هم می تواند کمک کند. برای این منظور، شما باید اهداف کاملاً مشخص در ذهن تان داشته باشید و هدف های مالی کاملاً مشخص داشته باشید، تا بتوانید آنها را جذب کنید.

تکنیک فنگ شویی برای جذب ثروت

شما می توانید از تکنیک های فنگ شویی برای جذب ثروت استفاده کنید. به طور کلی شما از تکنیک هایی که در مباحث انرژی می باشد، به راحتی می توانید برای جذب ثروت و فراوانی و پول استفاده کنید و بهره ببرید. قانون جذب در مورد انرژی هم صادق هست و به شما کمک می کند که پول، که خودش یک نوع انرژی می باشد را بهتر جذب کنید و بهتر از آن بهره ببرید.

در فنگ شویی که مربوط به چیدمان داخل ساختمان می باشد بر این باور هستند که انرژی های داخل ساختمان میتواند بر روی پول و ثروت سلامتی ما تاثیر بگذارد. اگر انرژی که در خانه تان جریان دارد انرژی منفی باشد، باعث می شود که شما به پول و ثروت و دارایی مناسب دست پیدا نکنید. قرار گرفتن حمام و دستشویی در شمال شرقی خانه می تواند، تاثیر زیادی در عدم جذب پول و ثروت داشته باشد. اگر شما خانه ای دارید که انرژی منفی از سمت شمال شرقی خانه وارد میشود، باید با استفاده از هرم های تو پر انرژی، این انرژی منفی را از بین ببرید و به جای آن انرژی های مثبت قرار دهید. انرژی و ذهن تان را درست کنید، تا انرژی پول و ثروت به سمت شما گسیل شود.

جذب ثروت4

جذب ثروت میلیاردی

ما میتوانیم ثروت میلیاردی زیادی را جذب کنیم. اگر شما تنها چند سال کار کرده باشیم، باید این ثروت میلیاردی را داشته باشید. اگر ندارید به این دلیل است که از قوانین ثروت و پول به خوبی استفاده نکرده اید. اگر کسی از این قوانین پول و ثروت، که بسیار محکم و استوار هستند، استفاده کنند، مطمئناً جذب ثروت میلیاردی خواهد داشت. در تجربیاتی که من داشتم و در آموزش هایی که داده ام متوجه شدم که ما با ذهن خودمان پول و ثروت را به سمت خودمان می کشیم، یا پول و ثروت را از خودمان می رانیم.

خواهشی که از شما دوست عزیز دارم این است که اگر واقعاً قصد داری که جذب ثروت میلیاردی داشته باشید، در کنار قانون جذب از قانون تجارت و کار کردن هم استفاده کنید. اگر شما بخواهید فقط از قانون جذب استفاده کنید، گول مغز خزنده تان را خوردید که بسیار تنبل و اهمال کار است. از مغز منطقی تان هم استفاده کنید. همکاری این دو مغز شما را به ثروت فراوان می رسند.

ارتعاش جذب ثروت

ارتعاش جذب ثروت به شما کمک میکند که با فرکانس جهان برای جذب میلیاردی و جذب ثروت هماهنگ شوید و بتوانید جذب میلیاردی داشته باشید. قانون جذب با قانون ارتعاش کار می کند. هرچقدر ارتعاش شما بالاتر باشد جذب شما بالاتر خواهد بود. هرچقدر ارتعاش شما به ارتعاش جذب بیشتر نزدیک باشد، احتمال اینکه بتوانید جذب خوبی داشته باشید بیشتر خواهد بود. از آن جایی که مدت ها بر روی مباحث انرژی و انرژی درمانی کار کردم متوجه شدم که اطراف بدن ما هاله انرژی وجود دارد. این هاله انرژیکی نبض و ارتعاش خاصی دارد. این هاله انرژیکی با افکار و احساسات ما شدیداً در ارتباط است و به شدت تحت تاثیر احساسات ما قرار میگیرند.

پس اگر شما احساسات خوب داشته باشید، ارتعاش هاله انرژی شما و هاله ارتعاشی شما بالا خواهد رفت و هرچقدر هاله  ارتعاشی شما بالاتر رود، افراد چیزها، مواد یا هر چیزی که  به این هاله ارتعاشی نزدیک باشد را جذب خواهید کرد. پس اگر به شما میگویم که ارتعاش تان را بالا ببرید منظورمان این است که احساسات خوبی در خودتان ایجاد کنید. احساسات خوب که در خودتان ایجاد میکنید ضرباهنگ هاله انرژی شما بالاتر می رود و انرژی های مثبت که ضرباهنگ بالایی را دارند به سمت خود جذب می کند. برای این منظور نیز می توانید از مدیتیشن دو قلب استفاده کنید.

جذب ثروت با دارچین

از آنجایی که انسان ها از بعد جسمی و ذهنی و روانی برخوردار هستند،  هر کدام از این ابعاد میتوانند بر روی یکدیگر تاثیر بگذارند. شما میتوانید با کارکردن بر روی جسمتان، بر روی احساسات، هاله ها و انرژی و بعد روانی تان تاثیر بگذارید. در طب سنتی آمده است که، شما با استفاده از مصرف دارچین یا مواد غذایی که طبیعت گرم دارند، میتوانید سطح انرژیتان را بالا ببرید. پس شما با استفاده از تغذیه صحیح و مواد غذایی تغذیه پرقدرت که میتواند منجر به سلامتی شما  هم شود، می توانید از آن برای افزایش ثروت پول و دارایی و اعتماد به نفس و عزت نفس استفاده کنید.

همانطور که گفتم ذهن ما و جسم ما از همدیگر جدا نیستند و هر تغییری که شما در هر کدام از آنها ایجاد کنید، در دیگری هم ایجاد میشود. به همین دلیل است که شما حتی با مصرف زیاد دارچین می توانید، احساسات و افکار و اندیشه هایی که مربوط به پول هستند، را به سمت خودتان جذب کنید و افکار پول و ثروت را در ذهن خودتان افزایش دهید. مثل بقیه تکنیک ها این تصور ایجاد نشود که شما فقط با خوردن دارچین پولدار میشوید؛ بلکه مصرف دارچین می تواند بر روی جسم و انرژی و هاله شما و افکار و احساسات و انرژی شما تاثیر بسیار خوب و عالی داشته باشد و شما را برای جذب ثروت میلیاردی آماده کند.

جذب ثروت7

اگر درباره موضوع دگر هیپنوتیزم آکادمی تجسم خلاق اطلاعاتی نداری

پس کلیک کن.

چله جذب ثروت

در چله جذب ثروت، شما فکر و ذهن و انرژی و افکارتان را متوجه پول و دارایی و ثروت می کنید. برای اینکه احساسات و افکار ما بر روی جسم ما تاثیر گذارند، لازم است که حداقل ۲۱ روز، آن فکر و انرژی در ذهن ما وجود داشته باشد. می توانیم این نتیجه را بگیریم که اگر شما الان تصمیم بگیرید تا دو روز دیگر میلیاردها پول داشته باشید، امکان پذیر نیست. بلکه باید ذهن و جسم و انرژی و افکار و احساسات شما حداقل ۴۰ روز بر روی یک موضوعی متمرکز باشد تا تمام جوانب ذهنی و جسمی و روانی شما را بسیج کند، تا شما را بتوانند به آن چیزی که میخواهید، برسانند و در جهت آن قرار گیرید. مدیتیشن یا چله جذب بدین معنی است که شما خودتان را باید برای یک مدت طولانی متمرکز پول و ثروت کنید و توجه می کنید که دارایی و فراوانی از هر طرف به سمت شما سرازیر می شود.

فرکانس جذب ثروت

فرکانس جذب ثروت، همان ارتعاش جذب ثروت می باشدکه شما می توانید با افزایش سطح ارتعاش و انرژیتان، که باعث میشود هاله انرژی شما ضرباهنگ بالاتری پیدا کنند انرژی ثروت فراوانی و عشق را جذب خودتان کنید. چند روز پیش داشتم دوباره فیلم راز را میدیدم و متوجه نکته بسیار مهمی در آن شدم که، در انتهای فیلم در مورد حس خودش صحبت کرده است. یعنی در صورتی، عشق، دوست داشتن ، ثروت میلیاردی، پول یا روابط دلخواه به سمت شما خواهد آمد که شما از ارتعاش و فرکانس بالایی برخوردار باشید و  باید حس خوشی در تمام مدت داشته باشید.

جذب ثروت6

جذب ثروت و فراوانی

جذب ثروت و فراوانی میتواند نه تنها در مورد پول و حسابهای بانکی باشد، بلکه میتواند در دریافت کادو یا هدیه هایی که به طرق مختلف از دوستان  و جاهای مشخص و غیر مشخص به سمت شما می آید را نیز شامل می شود. پس شما می توانید از طریق این تکنیک ها، ثروت و فراوانی را جذب خودتان کنید و کاری کنید که دریافتی های شما به طور مختلف افزایش پیدا کند. ممکن است از طریق یک کادو به سمت شما بیاید، ممکن است که از طریق یک تخفیف یا یک مشاوره رایگان، شما آن را دریافت کنید. از  این دریافتی های تا سپاسگزار باشید، آنها را یادداشت کنید و بدانید که شکرگزاری و سپاسگزاری برای تک تک دریافتی ها و فراوانی  های تان می تواند آن را افزایش دهد. طبیعت آن گونه عمل میکند که بر روی هر چیزی که تمرکز کنید، آن را در شما افزایش می دهد و اگر سپاسگزاری شما و بر روی فراوانی هایتان باشد، فراوانی هایتان بیشتر خواهد شد و اگر از مشکلات و گرفتاری های تان ناراحت هستید و نق می زنید، مشکلات و گرفتاریهای تان بیشتر خواهد شد.

 

راز جذب ثروت فوری

راز جذب ثروت فوری در تغییر احساسات فوری می باشد، که شما لازم است در خودتان ایجاد کنید و ثروت عشق پول و فراوانی را در اطراف خودتان ببینید. یکی از تجربیات فوق العاده ای که من در کلاس هایم انجام می دهم صدای سکه های طلا است. اگر می خواهید ثروت و فراوانی را خیلی سریع جذب کنید چند سکه طلا بردارید. آنها را از کاور شان خارج کنید و مرتبا آنها را در دست هایتان تکان دهید. تا صدای سکه های طلا را بشنوید. می توانید آنها را در جیبتان قرار دهید و هر زمانی که احساس خوبی نداشتید و کم انرژی بودید بر روی این سکه های طلا ضربه بزنید تا صدای سکه های طلا را بشنوید و احساسات خوب و انرژی زیادی در شما ایجاد شود. این یکی از تکنیک های فوق العاده برای افزایش ثروت فوری میباشد.

موفقيت از آن كساني است كه ذهنيت موفق دارند

ما نمي‌خواهيم آنچه را نمي‌فهميم باور كنيم ما محدوديتهايمان را معيار سنجش مان قرا رمي‌دهيم. «بلكه بايد بدانيم چه مي خواهيم»
«ما بايد بدانيم مسلط بر سرنوشت خود هستيم، ما كاپيتان روح خودهستيم، زيرا اين قدرت را داريم كه افكار خود را كنترل كنيم. مغز ما با افكاري كه در ذهن خود داريم عجين مي‌شود.و در شرايطي قرار مي‌گيرد كه نيروي انسانها و وضعيت زندگي را كه با شرايط افكار ما سازگاري دارند هماهنگ مي‌كند».
«قبل از اندوختن ثروت كلان بايد اذهان خود را از اشتياق به ثروت انباشته كنم. اگر طالب پول هستيم بايد ذهنيت پول داشته باشيم تا اشتياق به ثروت ما را به طرحي مشخص براي دستيابي به آن مجبور كند».

 

آنچه را مغز انسان تصور و باور كند به آن مي‌رسد

رمز موفقيت: كسي كه پله هاي پش سرش را ويران مي‌كند، براي خود راه بازگشتي باقي نمي‌گذارد، يا بايد پيروز شود و يا از بين برود.
هركس كه طالب پيروزي است بايد كشتيها و پلهاي پشت سرش را در آتش بسوزاند و راههاي عقب نشيني را برخود ببندد.
اينگونه است كه مي‌توان ذهن را در شرايط اشتياق سوزان براي پيروزي قرارداد و اين شرط لازم موفقيت است.

 

شش راه براي تبديل اشتياق به طلا:

  • 1- مبلغ مورد نياز خود را دقيقاً مشخص سازد.
  • 2- مشخص كنيد براي رسيدن به هرچيز، بايد چه چيز را از دست بدهيد.
  • 3- تاريخ مشخصي براي دستيابي به هدف خود درنظر بگيريد.
  • 4- برنامه‌اي قطعي براي اجراي برنامه خود بريزيد.
  • 5- دربارة از خودگذشتگي خود تصميم بگيريد.
  • 6- يادداشت خود را به صداي بلند، روزي دوبار بخوانيد و باور كنيد كه صاحب اين پول و دارايي شده‌ايد.

در كار برنامة ريزي براي ثروتمند شدن به كسي اجازه ندهيد كه روياي شما را از بين ببرد. بايد با موفق هاي روزگار و دوران گذشته خود آشنا شويد. بايد با زندگي كساني آشنا شويد كه رؤياي آنچه را كه ارزشمند است به دنياي ما ارزياني داشته است؛ به من و شما امكان داده است تا استعدادهاي خود را بروزدهیم

 

هرقدر در زندگي بخواهيم و توقع داشته باشيم همان اندازه بدست مي‌آوريم.

براي هركدام از ما راهي وجود دارد، اگر خوب گوش بدهيم كلمات مناسب خود را مي‌شنويم. محدوديت ذهن ما همان محدوديتي است كه ما براي آن» درنظر مي‌گيريم، فقر و تنعم هر دو نشأت گرفته از ذهن ما هستند».
 ايمان مهمترين عنصر ذهن است. وقتي ايمان با انديشه درهم مي‌آميزد، ذهن نيمه هوشيار بي درنگ ارتعاش آن را درك مي‌كند و آن را به فراست لايتناهي تبديل مي نمايد.
 چگونه ايمان را در خود ايجاد كنيم: مي توانيد به كمك تلقين به خود، اشتياق را به معادل فيزيكي يا پولي آن تبديل كنيد. ايمان حالتي از ذهن است كه مي‌توان آن را به كمك تدبير يا آموزشهاي تكراري براي ذهن نيمه هوشيار و به كمك اصل تلقين به خود ايجاد نمود.
بدشانسي وجود ندارد: ذهن نيمه هوشيار انديشه‌هاي منفي يا مخرب را درست به همان شكل انديشه‌هاي سازنده به عمل تبديل مي‌كند. اين همان پديده غريبي است كه ميليونها نفر آن را تجربه‌كرده‌اند و بسياري آن را بدبياري يا بدشانسي مي‌دانند.
ايمان شما همان عنصري است كه عمل ذهن نيمه هوشيار را مشخص مي‌سازد. مي توانيد با تلقين به خود ذهن ناهوشيارتان را فريب دهيد.
براي رسيدن به اين مهم و براي آنكه به آن جامة عمل بپوشانيد، خود را چنان ببينيد كه انگار به خواستة خود نرسيده‌ايد. توجه داشته باشيد كه عمل شرط لازم موفقيت است. لازم است كه احساسات مثبت ذهن را تشويق و احساسات منفي را كنار بگذاريد و براساس آن عمل كنيد.

 

تلقينت به خود راه نفوذ بر ضمیر ناخودآگاه

تلقين به خود، مفهومي است كه ارتباطي ميان ذهن هوشيار و نيمه هوشيار برقرار مي‌سازد. در واقع ارتباطي ميان ذهن هوشيار و ذهن نيمه هوشيار است. تلقين به خود، خود به خود به ذهن نيمه هوشيار مي‌رسد و آن را تحت تأثير افكار قرار مي‌دهد.
انسان طوري ساخته شده كه مي‌تواند به كمك حواس پنجگانه خود دريافتي ذهن نيمه هوشيار را كنترل كند. اما به خاطر داشته باشيد كه ذهن نيمه هوشيار را به زمين حاصلخيز تشبيه كرديم كه اگر در آن بذرهاي نامطلوب بكاريم و از آن مراقبت نكنيم، علفهاي هرز در آن به وفور رشد مي کنند. تلقين به خود عاملي كنترل كننده است كه انسان به كمك آن مي تـواند داوطلبانه ذهن خود را با افكاري خلاق تغذيه كند.
همانطور كه مي تواند افكاري با طبيعت مخرب را در زمين حاصلخيز خود كشت نمايد

طی 25 سال تجربه ، دکترارام دوره ای تعبیه کرده اند که در این دوره با استفاده از تکنیک های هیپنوتیزمی با صوت خاص به ضمیر ناخوداگاه نفوذ میشود و باور های تازه ای به شما تلقین میشود و باور ها و افکار های منفی و غلط پاک میشوند .

دوره درمانی خلق آینده با آماده سازی ذهن شما و از بین بردن نشخوار های ذهنی ، شما را برای دریافت ثروت و فراوانی در زندگیتون آماده میکند و همچنین تکنیک های این دوره برای بالا بردن اعتماد بنفس و عزت نفس فوق العاده کاربردی میباشد .

 

برایم کامنت کنید و بنویسید که: شما چگونه ثروت را جذت کرده اید؟ با کدام بخش مقاله موافق بوده اید و با کدام بخش مخالف هستید؟  کدام یک از تکنیکهای بالا  را استفاده کرده اید و کدام یک از آنها برای شما نتیجه داده است؟

مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه