دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم دروازه ای به اسرار ناخودآگاه

هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم دروازه ای به اسرار ناخودآگاه

هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم می توان گفت که واژه هیپنوتیزم از کلمه هیپنوز که در زبان یونانی به معنای خواب می باشد گرفته شده است و واژه صحیح برگردان کلمه فارسی هیپنوتیزم، خواب واره است که زیاد استفاده نمی شود. سالیان دور انسان از تکنیک‌ های هیپنوتیزم استفاده می نمودند.  آنها در مراسم مذهبی از روش های خلسه‌ ای خودهیپنوتیزم و گاهاً تکنیک‌ های پیشرفته دگرهیپنوتیزم استفاده می کردند.

در حال تلقین پذیری و ترانس قرار می گیرند. اجداد ما با استفاده از تکنیک‌ های خلسه هیپنوتیزمی در مراسم مذهبی یا جشن‌ های دروه‌ ای شرکت می کردند و کارهای خارق‌ العاده‌ای را انجام میدادند. مثلاً ممکن بود با استفاده از تکنیک‌ های خود هیپنوتیزم سوزنی را در بدنشان فرو کنند بدون اینکه دردی داشته باشد. قبلاً تصور می شد این وضعیت بدلیل مراسم‌ های خاص یا فرهنگ‌ های خاص می باشد.

زمانی که تکنیک‌های هیپنوتیزم کالبد شکافی شد و ما کارکرد هیپنوتیزم را در بدن دیدیم متوجه شدیم که این افراد اکثراً وارد حالت خلسه یا هیپنوتیزم و به نوعی یک تکنیک هیپنوتیزمی پیشرفته را بر روی خود اعمال می کردند.

هیپنوتیزم چیست؟

حالتی است مشابه خواب که توسط کسی القا شده باشد و تلقین هایش بسادگی و بدون مقاومت توسط فرد پذیرفته می گردد. اگر چه کارشناسان معتقدند هیپنوتیزم بیشتر نوعی خیالبافی است تا یک خواب. هنگام هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم شما همواره هوشیار هستید و تنها به محرکات بیرونی واکنش نشان می دهید. این اساسا مشابه زمانی است که در حال مطالعه یک کتاب مهم و جذاب هستید. شما حقیقتا” نمیتوانید به چیز دیگری جز موضوع آن کتاب فکر کنید. تمام توجه شما متمرکز خواهد ماند تا زمانی که وضعیت حس آگاهیتان تغییر کند.

هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم چگونه عمل می کند؟

برای رساندن به این خلسه هیپنوتیزمی، فرد هیپنوتیزور شما را وادار به تمرکز بروی صدای خود و یا یک شیئ میکند. چیزی که در مرحله بعد رخ میدهید اینست که ذهن آگاه و هوشیار شما فعالیتش در روند تفکر کاهش می یابد زیرا عمیقا آرامش ذهن پیدا کرده اید.

این موضوع سبب می شود ذهن ناخوداگاه شما در دسترس او قرار گیرد. هنگامی که هیپنوتیزم می شوید، بیشتر مستعد پذیرش تلقینات در خصوص اینکه چگونه احساس کرده، رفتار نموده و بیاندیشید، خواهید شد. زمانی که فرد هیپنوتیزور با شما سخن می گوید، ذهن ناخوداگاه شما با مقاومت کمتری تلقینات را می پذیرد. این دقیقا مانند حالتی است که فرد هیپنوتیزور مستقیما با شخص تصمیم گیرنده در اداره و نه یک کارمند جزء صحبت می کند.

اقسام هیپنوتیزم

از نقطه نظر علمی هیپنوتیزم به سه گونه عمده تقسیم میگردد: تلقینی، پسرفتی و تحلیلی. هر کدام از این اقسام توسط متخصصین علم هیپنوتیزم مورد استفاده قرار می گیرند. تلقین درمانی زمانی است که به فرد تلقینات ساده ای القا می شود تا طرز فکر، احساس و کردار وی را تغییر دهند تا اینگونه مشکل او را رفع کنند.

هیپنوتیزم کنندهای نمایشهای سرگرمی نیز در این گروه قرار می گیرند. هر چند که در آن کار جنبه درمانی مطرح نمی باشد. در پسرفت درمانی فرد هدایت می شود تا خاطرات گذشته خود را بیاد بیاورد، تا وی بهتر بتواند به علت مشکلاتی که اکنون از آنها رنج می برد، پی ببرد. سرانجام در تحلیل درمانی متخصص می کوشد ذهن ناخودآگاه فرد را تحلیل کند تا متوجه مشکل آن گردد.

هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم دروازه ای به اسرار ناخودآگاه

هیپنوتیزم به سه گونه تلقینی، پسرفتی و تحلیلی. تقسیم می گردد

تکنیک های جدید هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم

تکنیک‌های جدید ارائه شده هیپنوتیزم با استفاده از روش های پیشرفته خود هیپنوتیزم و انجام سریع آن به ما کمک می کند تا در زمینه‌های مختلف از هیپنوتیزم یا خود هیپنوتیزم استفاده کنیم. تحقیقات زیادی در زمینه تاثیرات سلامتی و هیپنوتیزم انجام گرفته است. آنها نشانگر این مسئله است که روش های هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم میتواند در تمام زمینه‌ها به ما کمک کند.

مثلاً ما میتوانیم از روشهای هیپنوتیزم در پزشکی در مامایی و زایمان بدون درد را انجام دهیم یا اینکه از این روشها در دندانپزشکی استفاده کنیم. برای کسانی که نسبت به دارو حساسیت دارند یا وحشت زیادی از دندانپزشکی یا تزریق دارو دارند. البته تحقیقات فقط به اینجا ختم نمی شود.

هیپنوتیزم کاربرد خیلی زیادی را می تواند داشته باشد زمانی که از تکنیک‌های دیگری همزمان استفاده می شود متوجه می شویم که قدرت تلقین پذیری انسان میتواند او را در همه زمینه ارتقا دهد. مثلاً می توانیم از تکنیک تجسم خلاق و تکنیک پیشرفته خود هیپنوتیزم استفاده کنیم و با روشهای تصورات هدایت شونده یا تکنیک تجسم خلاق بر روی بیماریهای جسمی یا ذهنی تاثیر گذاریم. کسی که در این زمینه تلاش زیادی کرد میلتون‌ اریکسون بود.

میلتون‌ اریکسون با استفاده از روشهای خود هیپنوتیزم پیشرفته می توانست در افراد القای متفاوتی را ایجاد کند.  تلقین‌ ها و تکنیک های حساسیت‌ زدایی و مقاومت‌ زدایی که میلتون‌ اریکسون در روش های هیپنوتیزم ارائه می دهد واقعاً قابل تحسین می باشد.

هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم

قسمتی از هیپنوتیزم به نمایش بر‌می گردد و مقوله هیپنوتیزم نمایشی مطرح میشود. در هیپنوتیزم نمایشی که گاهاً خود هیپنوتیزم نمایش میباشد، هیپنوتیزور (کسی که هیپنوتیزم میکند) کارهای خارق‌ العاده برروی سوژه انجام میدهد.  بیشترین چیزی که در هیپنوتیزم نمایشی استفاده میشود، بیحسی و عبور سوزن از بدن میباشد. در حالت هیپنوتیزم با استفاده از تلقین بیحسی ایجاد میگردد که این حالت هیپنوتیزم به ما کمک‌ میکند تا بتوانیم سوزن از بدن عبور دهیم.

البته در تکنیک خود هیپنوتیزم پیشرفته ما قادریم به گذشته برگردیم. برگشت به سالهای قبل موضوع کاملاً جذابی میباشد که گاهی افراد را به سالیان قبل از تولد هم بر‌می گرداند. در هیپنوتیزم بدلیل قدرت تلقین‌ پذیر و قدرت تمرکز میتوانیم هر چیزی را در ذهن القا کنیم میتواند به فردی در حالت هیپنوتیزم القا کنیم که سرد است و او شروع به لرزیدن کند.

یا اینکه میتوانیم در حالت هیپنوتیزم به فردی تلقین گرما کنیم و او از گرما و حرارت شروع به لرزیدن کند. کارهایی که میتوانیم در حالت هیپنوتیزم انجام دهیم معمولاً در حالت عادی غیر قابل انجام میباشد. به همین دلیل هیپنوتیزم همیشه مورد توجه قرار گرفته است.

همه چیز درباره هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم

در نمایشهای هیپنوتیزم لحظات مجذوب کننده ای وجود دارد. هنگامیکه شرکت کنندگان نمایش را به برآشفتگی و دستپاچگی در مقابل حضار وامیدارد. اما هیپنوتیزم چیزی فراتر از یک سرگرمی میباشد. هنگامی که توسط یک متخصص با صلاحیت بکار گرفته شود میتواند بسیاری از مسایل مشکل ساز شما را رفع کند.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

آیا شما می توانید هیپنوتیزم شوید؟

برای انجام هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم از نقطه نظر تئوری، هیپنوتیزم بروی همه افراد انجام شدنی است. با این وجود استثناهایی وجود دارند. متخصصین کشف کرده اند که هیپنوتیزم کودکان خردسال، افراد مست و اشخاص دارای بهره هوشی بسیار پایین، عملا” غیر ممکن است. مضاف بر اینکه ناتوانی در تمرکز کامل میتواند هیپنوتیزم شدن را برای فرد غیر میسر سازد.

برای انجام هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم شدن سه پیش نیاز اساسی وجود دارد:

▪ باید خواهان و راغب به هیپنوتیزم شدن باشید

▪ باید به اینکه هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم بروی شما قابل انجام است باور داشته باشید

▪ برای هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم باید قادر باشید آرام شده و تمدد اعصاب پیدا کنید

هیپنوتیزم هنگامی به بهترین صورت عمل می کند که شما شدیدا” برانگیخته شده باشید و هیپنوتیزم کننده از مشکل خاص شما که برای کمک به او مراجعه کرده اید آگاه باشد. این تصور که افراد شکاک به هیپنوتیزم و یا دارای اراده قوی قادر به هیپنوتیزم شدن نمی باشند واهی و غیر واقعی است. در حقیقت متخصصین بر این باورند که چنین افرادی کاندیدهای بسیار مناسبی برای هیپنوتیزم شدن هستند. هرچند که فرد میبایست خود مایل به همکاری باشد.

تلقینات پس از هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم

تلقیناتی که شما را هدایت می کند تا اینکه باورشان نمایید، می تواند توسط صدای فرد، کلمات، حرکات، اصوات خاص و حتی یک رایحه خاص آغاز گردد. با وجود این میتواند شستشوی مغزی طولانی مدتی برای شما ایجاد کند. برای مثال هرگاه کلمه “کاستینوپل” را می شنوید اقدام به سرقت منازل میکنید.

همانند شخصیت وودی آلن در فیلم نفرین عقرب. با این وجود، تلقین درمانی بطور کلی پیرامون تغییر رفتار شما در آینده میباشد. در حین این نوع هیپنوتیزم به شما تلقیناتی داده میشود که درآینده میبایست اجرا گردند. برای مثال چنانکه شما تلاش میکنید کشیدن سیگار را ترک کنید، به شما القا میگردد هرگاه هوس سیگار کشیدن کردید، در شما احساس اشتیاق به دویدن و یا چیزی مشابه آن پیدا خواهد شود.

اینها تلقینات پس از هیپنوتیزم نامیده میشوند. شما دیگر تحت هیپنوتیزم نخواهید بود اما تلقینات به کار خود ادامه خواهند داد. این با کنترل فکر تفاوت دارد که در آن تاثیر یک جلسه هیپنوتیزم درمانی تنها برای مدت تقریبی چندین ساعت تا دو هفته ادامه خواهد یافت. این گونه تلقینات بمنظور اینکه بتوانند تاثیر مفید طولانی مدت داشته باشند، نیاز دارند تا در یک دوره چند جلسه ای تقویت گردند.

همچنین هیپنوتیزم درمانهای مجرب برای شما مطالب خواندنی و CD های صوتی تدارک می بینند تا هر روز خودتان شخصا” به تقویت تلقینات بپردازید.

 

آیا هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم خطری دارد؟

بزرگترین ترس و واهمه در رابطه با هیپنوتیزم این است که شما را وادار به انجام اعمال پست و غیر اخلاقی نماید. اطمینان داشته باشید شما را نمیتوان وادار به انجام کاری گردانید که در حالت عادی انجامش نمی دهید. بیاد داشته باشید این ذهن ناخودآگاه شما می باشد که در حین هیپنوتیزم مورد درخواست و مخاطب قرار میگیرد و از آن جایی که اخلاقیات شما درآن جای گرفته، شما کاملا از انجام عملی بر خلاف اراده خود مصون میباشید.

تنها زمانی هیپنوتیزم خطرناک میباشد که فرد تحت تاثیر الکل و مست باشد.

هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم برای چیست؟

قبلا اشاره کردیم که هیپنوتیزم می تواند در درمانهای روانشناسی مورد استفاده قرارگیرد. اما موارد استفاده کاربردی دیگری نیز دارد که شامل:

▪ تغییر عادات غلط چون پرخوری و استعمال دخانیات

▪ برطرف کردن ترسهای مفرط

▪ کاهش استرس اضطراب و ترس

▪ درمان آسم

▪ التیام بیماریهای پوستی

▪ درمان سردردهای میگرن

▪ کاهش عوارض شیمی درمانی

▪ کنترل خونریزی در جراحی ها و اعمال دندانپزشکی

▪ کنترل فشار خون

▪ بهبود سیستم ایمنی بدن

به عنوان یک اصل، هیپنوتیزم همراه با دیگر درمان ها مورد استفاده قرار میگیرد و نه لزوما بطور انفرادی. شروع کنید

هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم دروازه ای به اسرار ناخودآگاه

هیپنوتیزم به کمک سایر متدهای درمانی می تواند گزینه ای عالی برای درمان بسیاری از بیماریها و عادات بد فرد باشد.

یافتن متخصص

هیپنوتیزم زمانی کاربردی وسیع دارد که فقط توسط سازمانهای معتبر انجام پذیرد. در واقع انجام عمل هیپنوتیزم در اکثر کشورها کنترل قانونی نمی گردند. اساسا دو دسته وجود دارند که به حرفه هیپنوتیزم به مفهوم درمانی آن مشغول هستند.

✔️ نخست متخصصین علوم پزشکی مجاز، پزشکان، روانشناسان، کارشناسان علوم اجتماعی و روانپزشکان. روی هم رفته این افراد علاوه بر تحصیلات دانشگاهیشان آموزش تخصصی دیده اند تا قادر به انجام عمل هیپنوتیزم گردند.

✔️ دوم هیپنوتیزم کنندگان گواهی نامه دار غیر متخصص. این افراد متخصص پزشکی نمی باشند اما دوره آموزشی ۲۰۰ ساعته هیپنوتیزم را به پایان رسانیده اند.

هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم

در مورد هیپنوتیزم هر چقدر صحبت کنیم باز هم کم گفته شده است زیرا از روش های هیپنوتیزم در طول تاریخ به کرات استفاده شده است. بعضی از دولت مردان در طول تاریخ با استفاده‌ های هیپنوتیزم مردم را در راستای اهداف خود قرار میدادند.  گاهاً به صورت غیر رسمی گزارش داده میشود که از هیپنوتیزم در موارد قضایی و پلیسی نیز استفاده می شود.  که نوع و تکنیک ‌های ارائه شده هیپنوتیزم در اینگونه موارد کاملاً با شرایط و موارد عمومی متفاوت میباشد. در بسیاری از مراسم‌ های مذهبی یا تبلیغی در هر موردی افراد از هیپنوتیزم ‌های گروهی استفاده می کنند.

استاد آرام تکنیک‌های هیپنوتیزمی را از سال قبل شروع به انجام دادن کردند ایشان ابتدا بصورت گروهی برروی آموزش خود هیپنوتیزمی برنامه خود را شروع کردند.  و بدلیل کثرت مواردی که انجام دادند تسلط زیادی بر روی آموزش خودهیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم پیدا نمودند.

پرسشهای متداول در خصوص هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم

۱- آیا هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم عوارض زیانبار بلند مدت دارد؟

خیر. هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم برعکس برای بهبودی تندرستی شما در بلند مدت می باشد. در هر صورت سابقه پزشکی خود را با هیپنوتیزم کننده در میان بگذارید تا مطمئن شوید یک کاندید ایده آل می باشید. همچنین اگر شما زمینه تفکرات توهم آمیز دارید و یا از الکل و مواد مخدر استفاده می کنید، امکان خطر وجود خواهد داشت. هنگامی که شما از حالت خلسه خارج می گردیید ممکن است اندکی احساس گیجی و و سردرگمی کنید اما هیچگاه این حالت زیاد بطول نخواهد انجامید. احساس اضطراب پس از آن معمولا نشانه اثر بخشی درمانی می باشد. با این حال با هیپنوتیزم کننده خود در خصوص آن صحبت کنید.

۲ -آیا میتوان تا مدت نامحدود تحت تاثیر هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم باقی ماند؟

هر شخصی که فیلمهایی نظیر Office Space را دیده باشد در این فکر است که هرگاه هیپنوتیزم کننده در حین هیپنوتیزم فرد ناگهان بمیرد چه اتفاقی رخ خواهد داد. نگران نباشید، شما قادر خواهید بود به تنهایی از حالت خلسه خود خارج گردید. یا برای چند دقیقه به خواب فرو خواهید رفت و بطور طبیعی بیدار خواهید شد و یا متوجه آن می شوید که کسی با شما سخن نمیگوید و با یک احساس طراوت چشمان خود را باز می کنید.

۳- آیا میتوان در هر زمان از حالت خلسه خارج شد؟

همانطور که قبلا بحث شد هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم می باید از طرف شما و با میل داوطلبانه حس ناخودآگاه صورت گیرد. بنابراین ضمیر ناخودآگاه شما همواره تحت کنترلت می باشد و هرگاه موضوعی را ناراحتتان کند، قطعا امکان خواهد داد از آن حالت خارج شوید.

۴ -آیا میتوان حالت خلسه را بعدا به خاطر آورید؟

هر اندازه جلسه هیپنوتیزم عمیقتر باشد به خاطر آوردن لحظات هنگام هیپنوتیزم کمتر خواهد بود. و این ضمیر ناخودآگاه خود شماست که می گوید به چه اندازه هیپنوتیزم عمیق باشد. اکثر افراد قادر هستند حداقل لحظاتی را به خاطر بیاورند. احساس خواب آلودگی میکنید… اعتبار هیپنوتیزم بعنوان یک ابزار درمانی قابل اطمینان همواره مورد بحث دانشمندان بوده است.

اما هزاران مشتری خوشنود نمیتواند بی سبب و غیر واقعی باشد. میتواند؟ اگر اعتقاد دارید که هیپنوتیزم برای شما مناسب میباشد بهترین توصیه در این نظر این است که با توقعات و انتظارات معقول و اندک به آن مبادرت ورزید.

خلسه هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم

هر اندازه جلسه هیپنوتیزم عمیقتر باشد به خاطر آوردن لحظات هنگام هیپنوتیزم کمتر خواهد بود.

دوره و کتاب های هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم

کتاب هیپنوتیزم کاربردی از آثار ایشان میباشد که همراه با 35 CD آموزشی خودهیپنوتیزم ارائه میگردد. دوره خودهیپنوتیزم پیشرفته اثر استاد آرام  از تکنیک های اریکسون و هیپنوتیزم با چشم باز و بسته استفاده شده است. دوره خودهیپنوتیزم پیشرفته  یک گنجینه است و شما می توانید تقریبا برای هر منظوری از روش و تکنیک های ارائه شده به صورت خود آموز استفاده کنید. استاد آرام در کتاب هیپنوتیزم کاربردی سعی کرده است تکنیک‌های هیپنوتیزم قابل انجام دادن را به صورت کاملاً تکنیکی ارائه دهد.

از دیگر کتاب های ایشان در مورد هیپنوتیزم :

کتاب هیپنوتیزم پیشرفته، کتاب هیپنوتیزم آسان، کتاب هیپنوتیزم سریع، کتاب هیپنوتیزم اریکسونی .

کتاب یادگیری خلاق و آلفای ذهنی از دیگر برنامه‌های آموزشی خودهیپنوتیزم استاد آرام می باشد که با تاثیر‌های علمی و مجوزهای وزارت ارشاد همراه است.

ایشان برای اولین بار موفق شدند تکنیک آلفای ذهنی را بصورت گروهی و از طریق صوتی بر روی افراد انجام دهند.  بیشترین گروه مخاطب تکنیک‌های یادگیری خلاق و آلفای ذهنی که تکنیک خودهیپنوتیزم در آن اجرا می گردد. عزیزان کنکوری یا کسانی که برای مطالعه تلاش میکنند، هستند.

آثار استاد 

کتاب هیپنوتیزم پیشرفته از دیگر آثار استاد می باشد که این اثر بصورت اجمالی به بحث هیپنوتیزم پرداخته است و روشها و تلقینات لازم برای بیماریهای مختلف در آن آورده است.  کتاب هیپنوتیزم پیشرفته کاملاً کاربردی می باشد. کتاب خودهیپنوتیزم استاد آرام روشهای مختلف خودهیپنوتیزم همراه با CD های کاملاً کاربردی و خودآموزی میباشد.  که شما می توانید بدون شرکت در دوره هیپنوتیزم از آن استفاده کنید.

مژده به همه علاقمندان هیپنوتیزم

دوره خودهیپنوتیزمی فوری اثر استاد آرام چاپ گردیده است شما می توانید کتاب خودهیپنوتیزمی فوری اثر استاد آرام را از فروشگاه تجسم خلاق خرید کنید و یا اینکه دوره خود هیپنوتیزمی فوری که به صورت کاربردی در  50 تکنیک آماده شده است را از فروشگاه تجسم خلاق خرید کنید در تالار تجسم خلاق می توانید مطالب بیشتری را در این زمینه بخوانید.

اگر علاقمند به مکانیسم تجربه حسی پرواز روح هستید این قسمت را مطالعه کنید. اگر علاقمند به مکانیسم طب انرژی و انرژی درمانی هستید این قسمت را مطالعه کنید. نشر تجسم خلاق کتاب های زیر را در مورد هیپنوتیزم به چاپ رسانده است. هیپنوتیزم کاربردی، هیپنوتیزم  و خودهیپنوتیزم ,هیپنوتیزم پیشرفته ، اسرار خودهیپنوتیزم هیپنوتیزم اسان ، هیپنوتیزم فوری کتاب هیپنوتیزم اریکسونی

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

 

دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم

دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

تلقین در خواب: میانبری برای رسیدن به آرزوها

تلقین در خواب قدرت واژه ها را دست کم نگیرید یک کلمه یا جمله ...

تمرین تلقین: برای رسیدن به قدرت برتر ذهن

تمرین تلقین در یک اتاق نیمه روشن با قرائت کتاب که به تأنی و ...

نظریه تلقین در ارتباط تلقین و یادگیری چیست؟

نظریه تلقین - تلقین را می توان یک فرآیند روانشناختی دانست که در آنشخص ...

6 راه کار موثر برای تلقین مثبت چیست؟

تلقین مثبت چیست - تمام اعمال و رفتار ما نتیجه افکارما نمی باشد، به ...

تلقین به نفس روشی شگفت انگیز برای تقویت اراده

تلقین به نفس شاید یکی از عوامل نیرو زا و انرژی دهنده بشر تلقین ...

قوانین تلقین راهی به فراسوی باور: قوانین 30 گانه تلقین

قوانین تلقین برای آشنایی با این قدرت شگفت انگیز و استفاده از این موهبت ...

دیدگاهها

4 دیدگاه

  1. محمود گفت:

    سلام دکتر..میخواستم چاکرا رو فعال کنم بکجا میتونم مراجعه کنم

    • استاد آرام گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      چاکراها رو بهتر هست زیر نظر استاد انجام دهید تا با مشکلی مواجه نشوید .در موسسه ما کلاس های حضوریش برگزار میشود و این دوره پکیج آموزشی غیر حضوری هم دارد که میتونید استفاده بفرمایید پکیج ها فرق چندانی با کلاس های حضوری ندارند.برای اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید 02188302523

  2. سینا گفت:

    سلام استاد خسته نباشید. ممکنه که بشه کسی رو بدون اینکه بخواد هیپنوتیزم کنیم و در برابر تلقینات مقاومت نکند و بعد از هیپنوتیزم آن تلقینات را انجام دهد؟ یا اینکه بتوان به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کرد؟

    • استاد آرام گفت:

      سلام.وقت بخیر
      نیازی نسیت افراد را بر خلاف اراده شان هیپنوتیزم کرد. افراد مشکلاتی دارند که می توانند به یک روانشناس مراجعه کنند و بااستفاده از هیپنوتیزم آن رابر طرف کنند. نیازی به اجبار در هیپنوتیزم نیست.