دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

اثرات معجزه آسای وضو در انرژی درمانی

اثرات معجزه آسای وضو در انرژی درمانی

وضو در انرژی درمانی و تجدید آن یکی از کارهای بسیار پسندیده در اسلام وضو گرفتن و داشتن وضو است با توجه به توصیه های پیامبر اسلام، امامان و سایر فقها و عالمان دینی در مورد داشتن و اهمیت آن سخن گفته اند؛ به صورتی که پیامبر اسلام حضرت محمّد (ص) می فرمایند: ” اگر می توانی که در تمام شبانه روز با وضو باشی این کار را بکن که اگر در حال طهارت بمیری، شهید از دنیا رفته ای” بر اهمیت داشتن وضو تاکید  می نماید احادیث فراوانی در این مورد ذکر شده است هر مسلمان روزی پنج بار برای خواندن نماز باید طهارت داشته باشد که خود این امر بر اهمیت وضو از دیدگاه اسلام می افزاید.

آموزه های اسلام بسیار جالب و مفید هستند به صورتی که برخی از آموزه های آن به صورت حرام، مباح، حلال، نجس و … ذکر شده است همه این آموزه ها بر مبنای فکری مردم زمان خود ذکر شده که قادر به درک و فهم آن باشند. مثلا خون که نجس می باشد در اصل خون می تواند حامل بسیاری از آلودگی ها و بیماری های خطرناک باشد ولی در گذشته این موضوع برای مردم قابل درک نبوده و شاید حتی مورد تمسخر قرار می گرفت چون هنوز علم به حد کافی برای اثبات این حقایق پیشرفت نکرده بود.

می توان گفت با توجه به نقش وضو در انرژی درمانی نیز که در اسلام به شدت به آن توصیه شده است نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد با توجه به اینکه وضو و تجدید وضو بسیار امری پسندیده می باشد بهتر است ابتدا به ماهیت وضو بپردازیم.

وضو به صورت کلی از دیدگاه یک فرد غیر مسلمان شستن دست ها و صورت و پا و سر می باشد که از نظر آنها به علت زدن آب به صورت باعث رفع خواب آلودگی و شادابی فرد می گردد ولی خوب واقعاً فلسفه وضو چیست فواید وضو و تجدید آن برای بدن چه می باشد

نظر مفسرین در مورد وضو در انرژی درمانی:

بسیاری از افراد صاحب نظر معتقدند که با وضو گرفتن برای نماز باعث زدودن آلودگی، ایجاد آرامش اعصاب و کل عضلات بدن شده و نیز خستگی های کار، سستی صبحگاهی را از بین می برد و باعث ایجاد نشاط و شادابی در چهره فرد می گردد. چهره فرد را نورانی نموده و آلودگیهای روحی را از قلب و روح او می زداید. به جز این امر وضو باعث پاکیزگی صورت و بدن آدمی نی باشد و چون لازمه آن پاک بودن بدن نیز می باشد باعث شده فردی که وضو می گیرد همواره بدن پاکیزه داشته باشد که نمود آن در زندگی شخصی و اجتماعی فرد خود به خود هویدا می گردد.

آدم مغزی و وضو: ارتباط  آدمک حسی مغز با وضو در انرژی درمانی

در تازه ترین تحقیقات صورت گرفته در نوروفیزیولوژی، با تحریکات حسی می توان باعث بالاتر رفتن میزان هوشیاری انسان گردد. و باعث از بین رفتن حالت سستی و رخوت در آدمی گردد. مثلاً کسی را را در نظر بگیرید که در خواب می باشد این شخص را با صدا زدن و تکان دادن می توان از خواب بیدار نمود و همین را می توان به تاثیرات بر روی آدمک مغزی و وضو تعمیم داد بصورتی که هر چه میزان تحریکات قوی تر باشد میزان هوشیاری و قدرت توجه نیز بیشتر می گردد. و در بررسی نقشه آدمک مغزی متوجه می شویم که و با شستن صورت در حین وضو می توان بیشترین میزان و سطح تحریکات را به آدمک مغزی وارد نمود. در این میان لبها بزرگترین ناحیه را اشغال می کنند. بعد از آن صورت و انگشت شست قرار دارد. در مقابل این که سراسر تنه و قسمت های تحتانی به وسیله مساحت نسبتاً کمی مشخص شده است.

اثرات معجزه آسای وضو در انرژی درمانی

آدمک مغزی و در اثر وضو تحریک و فعال می گردد

عجز و ناتوانی علم جدید در فهم وضو در انرژی درمانی

با توجه و بررسی نقشه آدم مغزی  نواحی حسی برای دست و قسمت های دهان و اطراف آن بسیار گسترده است؛ درحالیکه نواحی قشری برای دریافت حس های تنه و پشت کم می باشد. و این نشان می دهد با تحریک دهان و صورت این ادمک بیشتر ین میزان تحریکات را دریافت می کند و وضو نیز بر مبنای همین امر می باشد که در آن قسمت های که بی

شترین تحریکات را به آدمک مغزی واد می نماید و با برسی میزان سطح وضو که گرفته می شود نسبت به کل بدن متوجه می گردیم که با تنها شستن 20 درصد از سطح بدن ما بهترین نتیجه را برای تحریک آدم مغزی به دست می آوریم. و عملا با آسانترین راه ممکن بدون سختی خاصی اسلام این امر را برای ما میسر نموده است و نیازی به شستن کل بدن برای بدست آمدن فواید وضو نیست چه بسا حتی نتایج وضو را نخواهد داشت.

مستحبات و اصول علمی تایید اثر وضو در انرژی درمانی

اسلام با آسانترین روش می خواهد که بهترین و بیشترین اثر حاصل گردد. به همین خاطر با استفاده از آب که روشی بی خطر سالم و بهداشتی هست این امر را برای ما به جا می آورد. که هم باعث نشاط روحی و هم جسمی شده و تمرکز ما را بالا می برد.

بعضی از  مستحبات وضو با قواعد و اصول علمی کاملا مطابقت دارد که شامل:

1. وضو گرفتن قبل از خواب:

با توجه به سردی و اثر شستن صورت به نظر به علت تحریکات ایجاد شده باعث مختل شدن خواب شبانه گردد اما نتایج علمی عکس این عمل را اثبات نموده و گفته می شود برای خواب بهتر بهتر است پیش از خواب یک دوش ملایم داشته باشید و این عمل را هر شب تکرار کنید که باعث بهبود وضعیت خواب فرد می گردد این امر می تواند با وضو جایگزین و یا همراه با وضو در انرژی درمانی انجام گیرد.

2. وضو گرفتن قبل از مطالعه:

نواحی مرتبط با وضو بیشترین وسعت را در قشر حرکتی مغز دارد و با افزایش تحریک این قشر، خواب آلودگی و کسالت از انسان دور میشود. که می تواند در زمان مطالعه باعث هوشیاری و حضور ذهن فرد گردد.

3. وضو گرفتن با آب سرد:

بصورت تجربی هر شخصی که برای رفع خستگی خود صورتش را شسته باشد و یا شستن صورت پس از یک روز خسته کننده باعث تحریک حسی و رفع خستگی می گردد این امر از لحاظ علمی نیز ثابت گردیده است.که آب سرد بسیار بیشتر از آب گرم قدرت تحریک حسی دارد.

4. خشک نکردن اعضا بعد از وضو:

تماس طولانی تر آب با سطح بدن، باعث افزایش مدت تحریک حسی شده و تحریک حسی تقویت می گردد.

اثرات معجزه آسای وضو در انرژی درمانی

تماس طولانی آب با بدن، باعث افزایش تحریک حسی و تقویت آن می گردد.

اسرار علمی وضو:

اسرار وضو از منظر علمی را می توان با بحث آدمک حسی که در سال 1954 میلادی یعنی حدود 58 سال قبل شناخته شد توضیح داد؛ اما قرن ها قبل از این کشف بزرگ، پیامبر اسلام (ص) از آن مطلع بوده اند. پیامبر اسلام (ص) فرمودند: هرکس به هنگام وضو ساختن ذکر خدا را بگوید، تمام بدنش پاک گردیده است. پیامبر (ص) در این بیان شیوا و جالب اشاره به نکته دارند که با وضو گرفتن (مرطوب کردن %20 سطح بدن) گویی تمام بدن شستشو داده می شود.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

وضو و تجدید آن در انرژی درمانی

وضو و تجدید آن در انرژی درمانی منظور از وضو، تجدید کردن‌ آن‌ است‌. نه‌ صرف‌ِ داشتن‌ وضو. در وضو تمامی کانال ها باز می شود. باز شدن‌ تمامی کانال ها باعث‌ چیده‌ شدن‌ با آرایش‌ خاصی می شود. این‌ آرایش‌ می تواند بهترین‌ شرایط‌ انرژیکی بدن‌ باشد. تجدید وضو باعث‌ ماندگاری این‌ شرایط‌ می شود. همچنین‌ هاله‌ انرژی به‌ شدت‌ بزرگ‌ و درخشان‌ می شود.

طوری که‌ مردمان‌ عادی نیز این‌ درخشندگی و نور را احساس می کنند. در دنیای انرژی، تمامی اتفاقات‌ بیرونی در ارتباط‌ با شرایط‌ بیرونی و خوش‌ شانسی نیست‌.  شرایط‌ درونی فرد نیز بر وقوع‌ این‌ اتفاق دخیل‌ است‌. بارها افرادی را دیده‌اید که‌ بسیار خوش‌ شانس‌ بوده‌ «دست‌ به‌ هر چیزی بزنند؛ طلا می شود».

همچنین‌ کسانی هستند که‌ مدام‌ بد بیاری آورده‌ «اگر به‌ دریا هم‌ برسند؛ دریا خشک میشود». آنچه‌ که‌ شیوه‌ زندگی، رفتار اطرافیان‌ و نوع‌ دوستان‌ ما را رقم‌ میزند؛ وضعیت‌ روحی – روانی خود ماست‌. وضعیت‌ درونی ما بر شرایط‌ بیرونی تأثیر میگذارد. این‌ وضعیت‌ آنقدر می تواند متلاطم‌ باشد که‌ فرد فرسنگ ها با آنچه‌ که‌ در ارتباط‌ بوده‌ فاصله‌ بگیرد. از کسی که‌ هم‌ اکنون‌ در یک نانوایی کار می کند؛ اگر ده‌ سال‌ پیش‌ راجع‌ به‌ شغل‌ آینده‌اش‌ میپرسیدند؛ شاید «نانوایی» به‌ فکرش‌ هم‌ خطور نمی کرد.

اما واقعیت‌ آن‌ است‌ که‌ هم‌ اکنون‌ به‌ نانوایی می پردازد. استرس‌ها، مشکلات‌ و بهم‌ ریختگی هایی که‌ در زندگی وجود دارد؛ همگی بازتابی از شرایط‌ درونی ماست‌. وضو، نماز، مراقبه‌، درمانگری، هنر و… کمک می کنند تا درون‌ ما التیام‌ یابد و آرام‌ شود. آن‌ گاه‌ این‌ آرامش‌ به‌ بازتابی نیکو در بیرون‌ منجر شده‌ و هستی آرام‌ می یابد

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله وضو در انرژی درمانی نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

✔️ می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید

✔️ شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!!

✔️ برای درمان دردهای خود هر چقدر که دارو مصرف میکنید به نتیجه ای نمی رسید؟

✔️ می خواهید روشهای جایگزین درمان را بیاموزید؟

درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید.

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد ، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند. شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می شود.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

امواج مغزی در تکنیک آدمک مغزی

امواج مغزی در تکنیک آدمک مغزی - اگر کسی به مدت 20 دقیقه تکنیک ...

اشتراک تجربیات_ جلسه18

اشتراک تجربیات_ جلسه18 اشتراک تجربیات_ جلسه18   بیان کردن و سهیم شدن باعث می شود که نتایج ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه