دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

راز چاکراهای هفت بدن چیست؟

راز چاكراهای هفت بدن چیست؟

چاكراهای هفت بدن – مقدمه ای چاکراهای برای هفت بدن و شناختن کالبدهای آدمی خوب است که بدانیم ما دارای هفت بدن اساسی یا نرخ ارتعاشی هستیم که واحدهای آگاهی ما در آنها سکونت دارند. می توان گفت که ما هفت بدن داریم و هر بدن ما دارای هفت چاکرا می باشد و یا اینکه هر چاکراه ما با یکی از بدن های ما در ارتباط می باشد.

چاکراهای هفت بدن  و هفت سطح خاص مرتبط با آنها:

🔴  سطح جسمانی چاکراهای هفت بدن

🔴 سطح عاطفی یا ستاره‌ایچاکراهای هفت بدن

🔴 سطح ذهنی چاکراهای هفت بدن

🔴 سطح شهودی یا شفقتی چاکراهای هفت بدن

🔴 سطح ارادی یا روحی چاکراهای هفت بدن

🔴 سطح روحی و الهی چاکراهای هفت بدن

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

چاکراهای هفت بدن و سطوح شخصیت ما

سه بدن اول به سطوح شخصیت ما و چهارتای آخر به سطوح روحانی ما مرتبط هستند. در چاکراهای هفت بدن  هر یک از این بدن‌ های هفت‌ گانه دارای سطوح اصلی و فرعی مختلف می‌باشند که نرخ‌ های ارتعاشی آنها متناظر با هفت بدن اصلی هستند؛ به عنوان مثال، بدن جسمانی دارای سطوح فرعی جسمانی، عاطفی یا ستاره‌ای، ذهنی، شهودی یا شفقتی، ارادی یا روحی، روحی، و الهی است.

هر سطح فرعی دارای گرداب‌ های انرژی خاص خود است. قوی‌ ترین چاکراها در هر بدن، چاکراهای دوتایی هستند. به عنوان مثال، چاکراهای جسمانی بدن جسمانی، چاکراهای عاطفی بدن عاطفی، سطح ذهنی بدن ذهنی، می باشد

تمام سطوح دارای روابط متقابل با یکدیگر هستند؛ هر چیزی که بر یکی از سطوح فرعی مؤثر باشد بر بقیه آنها هم تأثیر می‌گذارد. یک مشکل که در سطح خاصی در یک بدن نمودار می‌گردد در سطح متناظر آن در شش بدن دیگر هم نمودار می‌شود.

به عنوان مثال، مشکلی که در سطح عاطفی در بدن جسمانی ظاهر شود سبب می‌شود که همین مشکل در سطح عاطفی در بدن‌های عاطفی، ذهنی، شهودی یا شفقتی، ارادی یا روحی، روحی و الهی نیز به وجود آید. همچنین می‌توان گفت که آزاد سازی یا تطهیر در یک سطح، آزاد سازی یا تطهیر در سطح متناظر آن در دیگر بدن‌ها را آسان خواهد کرد. هدف نهایی آن است که همه بدن‌ها تطهیر و هماهنگ شوند که در آن نقطه به بالاترین قدرت و احساس سلامت می‌ رسیم.

چاکراهای هفت بدن و سطوح شخصیت ما

هدف نهایی آن است که همه بدن‌ها تطهیر و هماهنگ شوند که در آن نقطه به بالاترین قدرت و احساس سلامت می‌رسیم.

مثال: مشکل در سطح سوم (ذهنی) بدن شهودی یا شفقتی می‌تواند سبب ضعف نگرش به پدیده‌ هایی باشد که شما درک می‌کنید و می‌شناسید. در چاکراهای هفت بدن  این مشکل به صورت یک چارچوب ذهنی ظاهر می‌گردد که در آن شناخت شما برایتان بی‌ ارزش است یا این احساس به شما دست می‌دهد که حقیقت مطلق را شناخته‌اید (و در نتیجه شما بی‌ انعطاف و مغرور می‌شوید).

این کژ‌کاری در سطح ذهنی بدن شهودی یا شفقتی احتمالاً سبب کژکاری در نگرش شما به بدن جسمانی، احساسات، توانایی ذهنی و قدرت اندیشه (ارادی یا روحی) در شما خواهد شد. وقتی که شما در پذیرش بدن جسمانی خود مشکل دارید ممکن است همین مشکل در سطح جسمانی هر شش بدن دیگر به وجود آید: معده و شکم (بدن عاطفی)، حلق (بدن ذهنی)، کبد (بدن شهودی یا شفقتی)، کف دست‌ ها و پاهای شما (بدن ارادی یا روحی) یا داخل پاها و طرفین مچ‌ ها (بدن سطح روحی) و انتهای انگشتان پا و انگشتان دست (بدن الهی).

چاکراهای هفت بدن تفاوت‌های بین عصر آبی و پیسین

در حدود 2600 سال عصر پیسین، مردم تمام زندگی خود را عمدتاً به کار بر روی یک بدن یا حداکثر دو یا سه بدن سپری کرده‌اند، ولی اکنون باید تمام بدن‌ها را تطهیر کنیم و رشد دهیم تا به وحدت لازم برای بهره‌گیری از قدرت انرژی‌های عصر آبی دست یابیم. به همین دلیل است که این همه دشواری‌های لاینحل برای ما پیش می‌آید، ما در حال تجربه یک خانه‌ تکانی عمومی در تمام زمینه‌ها و جوانب هستیم.

افرادی که با انرژی‌های پرقدرت تطهیر عصر آبی مشکل دارند ممکن است به فشار انرژی و ناتوانی خود در استفاده از آن به صورتی سازنده مثل خشمگین شدن، اقدام به خشونت یا افسرده شدن، واکنش نشان دهند. آنهایی که قبلاً تطهیر و یکتایی مطلوب را در این بدن‌های خود به دست آورده‌اند یا کسانی که حداقل مشغول کار فعالانه تطهیر هستند می‌توانند از انرژی‌های عصر آبی به روشی سازنده، لذت‌بخش، خلاق و روحانی استفاده کنند.

یک جنبه از عصر آبی، افزایش آگاهی از بدن جسمانی و کارکردهای آن است. اکثر ما، یاد گرفته‌ایم که عمدتاً بر قدرت مغزی خود، برای کسب اطلاعات تکیه کنیم، اما با برگشتن به خودآگاهی دریافت شده از طریق بدن به وسیله چاکراها می‌توانیم با انرژی‌های ذهنی و روحانی عالی‌تر هماهنگ شده و از محدودیت‌ ها و برنامه‌ ریزی مغز آزادتر باشیم. در چاکراهای هفت بدن توسعه و بکار گیری مغز در عصر پیسین مهم بود اما اکنون ما به گسترش و تعمیم اکتاوهای بالاتر انرژی‌های ذهنی و روحانی هم احتیاج داریم.

چگونه می توانم در دوره های تجسم خلاق دکتر ارام شرکت شرکت کنم ؟

در دوره اعجاز چاکراهای بدن شرکت کنید  که یک دوره ها  به صورت غیر حضوری می باشد شرکت نمایید.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

لمس درمانی چيست؟

لمس درمانی در سال های اخیر استفاده از روش های طب مکمل و جایگزین ...

اصول انرژی درمانی چیست؟

انرژی درمانی چیست؟ قانون نیروی حیات و قانون خود بهبودی از اصول انرژی درمانی ...

تاثیر سنگ روی چاکرا های بدن: راهنمای جامع استفاده از سنگ ها

تاثیر سنگ روی چاکرا های بدن - یک انرژی در طبیعت وجود دارد به ...

روانشناسی انرژی و شفای پرانائی یا انرژی درمانی

روانشناسی انرژی و شفای پرانایی یا انرژی درمانی شفای پرانایی یا انرژی درمانی راهکاری ...

چگونگی عدم تعادل در انرژی درمانی و تأثیرات آن بر بدن

عدم تعادل در انرژی درمانی - انرژی های ما در چاکراهای ما جریان دارند ...

تکنیک 10 مرحله ای در درمان ناراحتی های قلبی با انرژی درمانی

درمان ناراحتی های قلبی با انرژی درمانی ناراحتی های قلبی ممکن‌ است‌ به‌ صورت‌ ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه