دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

چگونه چاكراها و روابط بین آنها را به زبان ساده توضیح دهیم؟

چگونه چاكراها و روابط بین آنها را به زبان ساده توضیح دهیم؟

چاكراها و روابط آن شاید مفهوم پیچیده ای به حساب آید زیرا که هر انرژی که در دنیا وجود دارد می تواند بر چاکراهای ما اثر می گذارند اما این مفهوم چاكراها و روابط دقیقا به چه چیزی اشاره می کند و به چه معناست؟ چگونه بر زندگ ما اثر گذاشته و در کجا به درد ما می خورد؟

چون چاكراهای ما پیوسته، انرژی دریافت و ارسال می‌كنند، لذا ما گاه به صورت مثبت و گاه به صورت منفی بر دیگران اثر می‌گذاریم و از آنها اثر می‌پذیریم. جای تعجب نیست كه بعضی افراد از دیگران دوری می كنند. این امر به بازخورد انرژی های این افراد باز می گردد چرا که اگر انرژی‌های شما قوی باشند در آن صورت به هر كسی كه در حضور شما قرار گیرد، فوراً اثر می‌گذارید. و بلعکس حذور یک فرد با نیروی قدرت مند می تواند بر شما اثر گذارد. و این است چاکراها و روابط بین آنها به یک زبان ساده.

خصوصیات این اثر به شرایط سیستم انرژی شخص دیگر بستگی دارد. كسی كه دارای انرژی‌های ضعیف است یا احساس خوبی ندارد ممكن است در حضور شما احساس حقارت كند، تحت تأثیر قرار گیرد یا از حضور شما احساس خودباختگی كند.

آن شخص همچنین ممكن است از شما نیرو و انرژی بگیرد. چنانچه، شخص دیگر هم دارای انرژی‌های قوی باشد، احتمالاً تعادل انرژی بهتری برقرار شده و رابطه متعادل‌تر می‌گردد و شما هر دو احساس تعادل و برابری می‌كنید.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

✴️ چاكراها و روابط آنها

چاکراها و روابط آنها باعث به وجود آمدن یک حس متقابل می شود یعنی افرادی که احساسات متقابل نیرومند دارند روابط انرژیكی برقرار می‌كنند این پیوند ممکن است در ناحیه قلب یا در ناحیه ابرو یا در ناحیه ناف و یا در ناحیه چاکرا جنسی باشد این چاکراها و روابط آنها می‌تواند بسیار سودمند و آرامش دهنده باشد اما گاهی هم می توانند آزار دهنده و آسیب زا باشند.

ما انرژی را عمدتاً از بازترین چاكراهای خود تجربه می‌كنیم. چنانچه، چاكرای جنسی شما بازترین چاكرا باشد در آن صورت، صرف نظر از هر چیزی كه از دیگران دریافت كنید، شما آن را در سطح جنسی تجربه خواهید كرد.

نه تنها این بلكه انرژی شخص دیگر هم عمدتاً از سطح جنسی خارج خواهد شد. اگر چاكرای قلب شما بازترین باشد، شما معمولاً زندگی را به صورت عشق تجربه خواهید كرد.

انرژی دریافتی توسط چاكراهای خیلی باز طحال یا ناف سبب واكنش‌های عاطفی خواهد شد. بعضی افراد اكثر انرژی را از طریق چشم سوم یا پنجم دریافت می‌كنند، آنها با جهان عمدتاً در یك سطح ذهنی ارتباط دارند.

البته داد و ستد انرژی به صورت متقابل بوده و عكس این موضوع هم صادق است، همان گونه که بیشترین تأثیر را می توان با بازترین چاکرا بر بقیه افراد گذاشت بیشترین تاثیری که می پذیریم نیز از این قاعده پیروی می نماید و شما انرژی‌های نیرومند را از دیگران از طریق قوی‌ترین چاكرا دریافت می‌كنید.

 

چاكراها و روابط آنها

چاکراها و روابط آنها باعث به وجود آمدن یک حس متقابل می شود

✴️ چاكراها و روابط آنها : انسداد ناگهانی

واكنش‌های غیر منتظرة دیگران ناشی از این فرآیند ”انسداد ناگهانی“ چاكرا می‌باشد، زمانی که انرژی به خوبی در چاکرا جریان پیدا نکند انسداد چاکرا رخ می دهد و این امر معمولا در اثر احساسات منفی که به آنها دچار می شویم مانند احساس غم، نارحتی، خودخوری، استرس و …  در این مورد بعداً بیشتر بحث خواهیم كرد.

 

✴️ ارتباط با انرژی های نامناسب چاكراها و روابط آنها

وقتی كه شما از یك واكنش قوی، نسبت به شخص دیگر آگاه می‌شوید ولی آن واكنش را نمی‌فهمید، سعی كنید ناحیه یا چاكرای بدن خود، كه این انرژی در آن شدیدتر احساس می‌شود را پیدا كنید. اگر فكر می‌كنید واكنش انرژی شما نامناسب است آگاهانه انرژی را به یك ناحیه چاكرای متفاوت (مانند قلب یا ابرو) انتقال دهید.

وقتی كه دریافتید كه انرژی‌های شما خیلی شدید و قوی هستند بدن خود را كشش دهید و نفس عمیق بكشید. با این كار الگوی استرس خرد می‌شود و روانی جریان انرژی افزایش می‌یابد. راه دیگر برای دست‌یابی به تعادل، بیرون فرستادن انرژی از پاها و بالای سر می‌باشد.

رقصیدن، انرژی را در سراسر بدن تعادل می‌بخشد و بنابراین وقتی كه ناحیة پاها دچار گرفتگی یا بسته باشد، روش خوبی برای آزادسازی انرژی است، رقصیدن همچنین می‌تواند به عنوان مقدمه‌ای برای مدیتیشن یا كار فشرده ذهنی استفاده شود. ( چاکراها و روابط )

می توان نیز از مدیتیشن به همراه مانترا (که اصواتی آهنگین با فرکانسهای خاص خود می باشند که هر کدام از آنها بر روی یکی از چاکراهای بدن تأثیر می گذارد و باعث پاکسازی آن می گردد) و مونترا (را به ژست های خاص انگشتان دست که باعث ایجاد انرژی در بدن می گردد و هر کدام از این ژست ها نیز مانند مانترا نیز بر روی یکی از چاکراهای بدن تأثیر می گذارد)، برای پاکسازی هر چاکرا استفاده کرد.

 

❄️باید توجه داشت که هر کدام از این مانتراها و مونتراهای مخصوص همان چاکرای مسدود شده را به همراه هم برای اثر بخشی بیشتر از آنها استفاده نمود❄️

 

🔻چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟🔺

 

شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد ، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند.شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری می باشد (آنلاین) برگزار می شود.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

لمس درمانی چيست؟

لمس درمانی در سال های اخیر استفاده از روش های طب مکمل و جایگزین ...

اصول انرژی درمانی چیست؟

انرژی درمانی چیست؟ قانون نیروی حیات و قانون خود بهبودی از اصول انرژی درمانی ...

تاثیر سنگ روی چاکرا های بدن: راهنمای جامع استفاده از سنگ ها

تاثیر سنگ روی چاکرا های بدن - یک انرژی در طبیعت وجود دارد به ...

روانشناسی انرژی و شفای پرانائی یا انرژی درمانی

روانشناسی انرژی و شفای پرانایی یا انرژی درمانی شفای پرانایی یا انرژی درمانی راهکاری ...

چگونگی عدم تعادل در انرژی درمانی و تأثیرات آن بر بدن

عدم تعادل در انرژی درمانی - انرژی های ما در چاکراهای ما جریان دارند ...

تکنیک 10 مرحله ای در درمان ناراحتی های قلبی با انرژی درمانی

درمان ناراحتی های قلبی با انرژی درمانی ناراحتی های قلبی ممکن‌ است‌ به‌ صورت‌ ...

دیدگاهها

2 دیدگاه

  1. 989309250906 گفت:

    سلام مطالب مربوط به چاکرا در اینترنت فراوانه اما مطالب شما انگار واقعیتره.نمیدونم چطوری بگم حرفها رو خوب حس میکنم انگار همین درسته و نمیشه جور دیگه ای باشه.
    قشنگه.ولی یه انتقاد خیلی جدی و عمیق از دکتر دارم که اگه تونستم با خود ایشون مکاتبه داشته باشم خصوصی عزض میکنم