دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

چگونه از اثر مثقابل چاکرا و شفابخشی آنها استفاده کرد؟

چگونه از اثر مثقابل چاکرا و شفابخشی آنها استفاده کرد؟

چاکراها و شفابخشی- هر انسانی در بدن جریانی از انرژی دارد که به جریان انرژی دنیا متصل است این انرژی از طریق مراکز انرژی بدن به نام چاکرا وارد و خارج می گردند. این انرژی ها با ورود به بدن باعث تامین انرژی حیاتی برای ادامه حیات موجودات زنده و انسانها می گردند.

این مراکز انرژی در بدن انسان بسیار بوده ولی هفت عدد از آنها که به مراکز اصلی و چاکراهای اصلی معروف هستند تاثیر بیشتر و قویتری در داد و ستد انرژی ایفا می نمایند. و تعادل در چاکراها همواره سبب تعادل بدن و زندگی آدمی می گردد.

حال انکه این مراکز درصورت بسته و یا کثیف بودن انرژی که دریافت می کنند کم شده و یا توانایی خارج کردن انرژی آلوده را از دست می دهند که باعث ایجاد بیماری در بدن می گردد. چاکراها عامل بوجود آورنده هاله انرژی در اطراف بدن می باشد که تقویت یا مشکل به وجود آمده در چاکراها در هاله انرژی آدمی نمود پیدا می کند.

 اثر متقابل چاکرا و شفابخشی

انرژی‌هایی که از چاکراها خارج یا به آنها وارد می‌شوند بر ماهیچه‌ها، سیستم عصبی و غده‌ها تأثیر می‌گذاشته. به طور خلاصه، این انرژی‌ها بر تمام سیستم تأثیر می‌گذارند و بنابراین یک چاکرای بسته، می‌تواند مشکلاتی در تمام نواحی پیرامون ایجاد کند.

اگر چاکراها باز و به خوبی روان باشند شخص احساس ارتعاش و تابش می‌کند و آماده است تا به زندگی کاملاً عشق بورزد. اما وقتی چاکراها به طور نسبی یا کاملاً بسته باشند شخص دسترسی کامل به انرژی خود ندارد، که این امر به سردرگمی، افسردگی و احساس پادرهوایی یا آشفتگی عمومی منتهی می‌شود. انرژی‌ها می‌توانند بر اثر گرفتگی ماهیچه‌ها، وضعیت نامناسب بدن یا انباشته شدن انرژی در چاکراها، مسدود شوند.

اینجاست که از می توان از وضعیت چاکراها در انتقال و دریافت انرژی به وضع سلامتی و یا بیماری افراد اطلاع پیدا کرد . اصولا با توجه به اینکه چاکراهای بدن هر کدام وظیفه یه سری از اندامهای ما را در اختیار دارند اختلال در عملکرد چاکرا نشان دهنده اختلال در عملکرد آن اندامها می باشد.

اینجاست که بامتعادل سازی و بهبود وضعیت چاکرا پاکسازی و یا باز کردن چاکراهای بسته مشکلات سلامتی که مرتبط با آن بوده و فرد را درگیر نموده است خود به خود از بین رفته و یا کاهش می یابند.

 

چگونه از اثر مثقابل چاکرا و شفابخشی آنها استفاده کرد؟

اثر مثقابل چاکرا و نیروی زندگی انسان

تاثیر رنگ چاکرا و شفابخشی

رنگ‌های ارتعاشی در یک چاکرا، نشان دهندة‌ هماهنگی و رشد هستند. نواحی مات یا خاکستری و تیره روی قسمتی از چاکراها نشان دهندة وجود مشکلات از جمله رشد نیافتگی، منفی‌گرایی، ترس از ارتباط با جهان یا گرفتگی جسمانی، عاطفی و ذهنی می باشند.

شما ممکن است متوجه شوید که بعضی از چاکراها نسبت به چاکراهای دیگری که پیرامون آنها هستند، خیلی فعال‌ترند،  افراد ممکن است به یک چاکرای خاص توجه بیش از حد داشته باشند و آن را با جذب انرژی از چاکراهای پیرامون پرکنند. این کار منجر به ناخوشی می‌شود.

از سوی دیگر، مسدود کردن یک چاکرا در تمام آن ناحیه ایجاد گرفتگی می‌کند. و کار عاقلانه ای نمی باشد به عنوان مثال، بستن چاکرای جنسی از بیم انرژی جنسی ممکن است تمام ناحیة پایین شکم را مسدود کرده و همهْ فعالیت‌های طبیعی آن را کند نماید. و به جای نتیجه دلخواه فقط باعث اختلال در چرخه انرژی چاکرا گردد.

افراد دارای خودانگاری پایین معمولاً انرژی را که به خصوص انرژی منفی است به داخل جذب می‌کنند. چون خودانگاری پایین در آنها منفی می باشد. شما ممکن است حتی ناخوشی‌های دیگران را هم به خود سرایت دهید.

بنابراین رنگ چاکراها در تشخیص میزان سلامتی و یا مشکلات مربوط به انها بسیار کاربردی می باشد بدین منظور می توان با دستگاه های خاصی از هاله آدمی که توسط چاکراها به وجود آمده و رنگ آن نشاندهنده شرایط روحی و تفکران همچنین وضعیت انرژیکی چاکراها موثر است استفاده نمود و طبق آن تشخیص مورد نیاز را در مورد چاکراهای فرد انجام داد.

انرژی های مصرف نشده چاکرا و شفابخشی

زمانی که ما پرخوری می نماییم و یا بر اثر ضعف معده بدن قادر به هضم غذا  نمی باشد در نتیجه آن سوءهاضمه و یا بیماریهای مربوط به معده بروز کرده و باعث ناخوشی و بیماری ما می گردد. این امر در مورد انرژی نیز صادق می باشد کلا هر چیزی  به صورت بیش از حد استفاده بدن برای بدن مضر بوده و می تواند به آن آسیب رسانده و ناخوشی را به همراه داشته باشند.

انرژی های  هضم نشده افراطی (که در نتیجه قابل استفاده نیست)، ممکن است یک حس نیرومند بی‌حالی، افسردگی یا احساس تحلیل‌رفتگی و ناتوانی در برخورد با فعالیت‌های طبیعی زندگی به وجود آورد. بی‌قراری، حساسیت و بیماری یا عدم اثربخشی، الگوی اصلی این حالت را تشکیل می‌دهند. پروژه‌های خلاق، تمرین بدنی و مدیتیشن به جذب و مصرف انرژی مسدود شده، کمک می‌کنند.

 

 

🔻چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟🔺

 

شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد ، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند.شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری می باشد (آنلاین) برگزار می شود.

 

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

معرفی انرژی درمانی دکتر آرام

انرژی درمانی دکتر آرام - انرژی درمانی یا شفا از قوانین و انرژیهای طبیعی ...

باز کردن چاکراها + بازکردن چاکراهای مسدود + دوره آموزش فعالسازی و پاکسازی چاکراها

باز کردن چاکراها نیاز به یک تغییر اساسی در هوشیاری دارد که معمولاً فقط ...

انرژی چاکراها + تست چاکراها تفسیر رایگان + آموزش جامع فعالسازی و پاکسازی چاکراها

انرژی چاکراها: چگونه با دستان خود انرژی چاکرا را احساس کنیم؟ احساس انرژی در ...

چاکراهای معنوی + آشنایی با چاکراها + دوره آموزش فعالسازی و پاکسازی چاکراها

چاکراهای معنوی: طبق عقاید هندو یا بودایی و همچنین کابالا، چاکراها. (به عبری، سفیروت) استخرهای ...

چاکرا چیست؟

چاکرا چیست - چاکرا چیست؟ چاكرا ها گرداب‌هایی هستند كه انرژی از طريق آن ...

انفجار چاكرا

انفجار چاكرا انفجار چاكرا چاكراها ممكن است در اوقات استرس به پهناي يك فوت باز شوند. ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه