دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

چگونه پولدار و ثروتمند شویم ؟

مقدمه ای درباره پولدار شدن

پول وسیله ای است، که ما از طریق آن میتوانیم رفاه را برای خود و خانواده مان مهیا کنیم و به اهدافمان و خواسته هایمان برسیم. به همین دلیل باید پولدار شویم. چون اگر پول دار نشویم؛ نمی توانیم خواسته هایمان را دنبال کنیم و طبیعتاً چیزی جز یک آرزو و به دنبال آن یک حسرت، برایمان به ارمغان نخواهد داشت. پولدار شدن میتواند از طرق مختلف انجام گیرد. ساده ترین روش پولدار شدن، حقوق گرفتن است. اینکه شما وقتتان، دانشتان و انرژی تان، را در اختیار کسی قرار میدهید و رئیستان در برابر این دانش، وقت و انرژی، به شما حقوق میدهد.

کلیک کن از دستش نده!!!

قبل از اینکه به بحث پول بپردازیم، ابتدا دوست دارم در مورد این صحبت کنم، که چرا باید پولدار شویم؟ و چرا باید خیلی پولدار شویم؟ اگر شما بتوانید به این سوال، پاسخ مناسب بدهید، مطمئناً نیمی از راه را رفته اید و ایده ها و روش های مناسب برای شما ظاهر می شوند و از کار کردن تان و پول دراوردن تان لذت خواهید برد.

یکی از خصوصیت ها و توانمندی هایی که خداوند در اختیار ما و در درون ما قرار داده است، پولدار شدن است. تمام بزرگان ما پولدار بودند. ثروتمند بودند. از آنجایی که برای فراهم کردن نیازهای اساسی مان بر اساس نظریه مازلو نیاز به پول و ثروت داریم، به همین دلیل باید پولدار شویم. و هر چقدر پولدار شویم بهتر خواهد بود. بعضی از افراد با کار کردن پولدار می شوند. اما بیشتر افرادی که پولدار هستند، از منبع های منفعل بهترین درآمد زایی را دارند. منبع های منفعل، می تواند اوراق بهادار باشد، سوددهی از کسب و کار باشد، اجاره املاک، بورس یا فروش املاک باشد.

این مقاله تنها چند دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت، ولی مطمئنا می تواند به شما ایده های مناسب و نگرش مناسب برای پولدار شدن بدهد. به همین دلیل از شما خواهش می کنم که حتما تا انتهای مقاله بخوانید و مطمئن باشید که این مقاله ارزش بسیار بالایی برای شما و آینده تان خواهد داشت.

پولدار شدن 1

راه های پولدار شدن بدون سرمایه

پولدار شدن نیاز به سرمایه دارد. بعضی موقع ها این سرمایه گذاری، ممکن است که از طریق پول باشد و بعضی مواقع، شما از طریق دانش و اطلاعات تان و پشتکار تان این سرمایه گذاری را خواهید کرد. اینکه واقعا بدون سرمایه گذاری بتوانیم پولدار شویم امکان پذیر نیست، ولی مطمئناً زمانی که می گویم بدون سرمایه گذاری بیشتر منظور بدون داشتن پول زیاد است. پس برای اینکه بتوانید بدون داشتن پول زیاد درآمد کسب کنید، روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها می تواند، مهارت هایی باشد که شما از طریق اینترنت می آموزید و یاد می گیرید. این مهارت ها می تواند، آشپزی، خیاطی، آرایشگری، بورس، مشاوره کسب و کار یا هر خصوصیت دیگری باشد که شما می توانید از اینترنت به راحتی بیاموزید و از طریق آن کسب درآمد کنید.

بسیاری از افراد با مبلغ بسیار اندک، از طریق تهیه غذاهای خانگی می توانند، پولدار شوند و پولدار شده اند. در ابتدای کار، نیاز به استخدام نیرو هم ندارند و خودشان می توانند همه کارها را انجام دهند. دلیل این که مثل را آوردم که شما می توانید با حداقل ها، هم پولدار شوید. فقط یادتان باشد که از کار کردن نترسید و خجالت نکشید.

شاید شما به یک زبان دیگر تسلط داشته باشید، پس نگران نباشید، از طریق ترجمه کتاب و مجله یا مقاله، می توانید برای خودتان پول درآورید و سرمایه را فراهم کنید.

برخی از افراد از طریق پرستار بچه کسب درآمد میکنند. برخی دیگر از طریق مدیریت شبکه های اجتماعی می توانند درآمدهای بالایی داشته باشند. مثال هایی که در بالا زدم نیاز به سرمایه اولیه ندارد و شما باید تنها همت داشته باشید و از کار کردن نترسید و خجالت نکشید و تن به کار کردن بدهید.

شما حتی با یوتیوب میتوانید، میلیاردر شوید. البته این برنامه در ایران ممکن است به شما جواب ندهد. ولی در کشورهای دیگر یا اگر بتوانید حسابی در خارج از ایران داشته باشید، می توانید از طریق یوتیوب و به اشتراک گذاشتن ویدیو هایی که آماده میکنید، درآمد کسب کنید.

شاید بخواهید همکاری در فروش را امتحان کنید. میتوانید به دیگران کمک کنید که محصولشان را بفروشند و بخشی از درآمد آن را در اختیار شما قرار دهند. بعضی از افراد هستند که با نوشتن، پول در میآورند. تولید محتوا، امروزه از پردرآمدترین و بدون سرمایه اولیه می باشد. کافی است که بلد باشید بنویسید؛ با کامپیوتر یا حتی موبایلتان آنرا تایپ کنید و بفروشید.

پولدار شدن 2

ایده برای پولدار شدن

ایده های زیادی برای پولدار شدن وجود دارد. هر کسی با توجه به خصوصیت هایی که دارد و دانش و اطلاعاتی که دارد، میتواند از این ایده ها استفاده کند. چند ایده جالب را اینجا با شما در میان خواهم گذاشت، که بتوانید از طریق آن کسب درآمد کنید. مشکلی برای شما در زندگی تان پیش آمده است و راه حلی برای آن پیدا کرده اید، می توانید راه حل تان را بفروشید و از طریق ان درآمد زیادی را کسب کنید. اگر دستورالعمل ساختن یا درست کردن یک وسیله یا حتی پخت یک غذای خاص را دارید، می توانید از طریق فروش آن دستورالعمل، درآمد زیادی کسب کنید. کارهای خلاقانه انجام بدید. می توانید یک وسیله را برای یک مورد غیر معمولی استفاده کنید و از این طریق درآمد زیادی میتواند نصیبتان شود.

شما می توانید با خلاقیت تان، چیز هایی که از رده خارج شده اند را دوباره استفاده کنید و به این طریق درآمد بسیار بالایی خواهد داشت. زمانی استفاده مجدد ازکارتیج های استفاده شده درآمد بالایی نصیب بسیاری از افراد شد.

شما حتی با خواندن کتاب هم می توانید کسب درآمد کنید. با یک میکروفون و یک کامپیوتر می توانید کتاب ها را به صورت صوتی درآورید و به این طریق درآمد خوبی را کسب کنید. بسیاری از افراد هستند که کتاب را نمی توانند بخوانند. این افراد تنها افراد نابینا نیستند. کسانی که رانندگی میکنند نیز از این دسته هستند. بسیاری از افراد در مطالعه دچار مشکل میشوند؛ یا دچار سردرد می شوند و از طرف دیگر آنها علاقه زیادی به خواندن کتاب دارند، میتوانید با رساندن آنها به این علاقه شان درآمد خوبی کسب کنید.

راه و رسم ثروتمند شدن

راه و رسم و روش های پولدار شدن زیاد است. به اندازه افراد روش های مختلف برای پولدار شدن داریم. اما به نظرتان کدام یک، بهتر به شما کمک کند؟ در درجه اول یادتان باشد که هدف از این مقاله پولدار شدن به روش صحیح و حلال است وگر نه ما می توانیم با روشهای دزدی، کلاهبرداری، اختلاس، درآمد های زیادی را در کوتاه مدت داشته باشیم. اما نمیتوانیم به درآمدمان مطمئن باشیم و ممکن است که چندین برابر آن درآمدمان را، باید جریمه به قانون بپردازیم..

کسانیکه جویای کار هستند، آنها هنوز استعداد خود را پیدا نکردند. و دوست دارند که با کار کردن در شغلی، استعداد و علاقه خود را پیدا کنند. این افراد ممکن است که مرتبا تغییر شغل دهند و در انتها، در شغلی در مدت زمان طولانی تر بمانند. بعضی از افراد هستند که شغل کارمندی را انتخاب میکنند آنها در اداره یا شرکتی یا سازمانی خاص به کار مشغول می شوند و در برابر کاری که انجام می دهند کسب درآمد می کنند. این افراد از استعدادشان به اندازه کافی استفاده نمی کنند و ممکن است که دچار روزمرگی شوند. این افراد دوست دارند که پولدار شوند، ولی قدرت ریسک کمی دارند، به دنبال امنیت شغلی هستند و بسیاری از آنها این امنیت شغلی را ندارند. اینگونه افراد، با مشاوران و متخصصان معمولاً مشورت نمی کنند.

توصیه که می توانیم برای کارمندان انجام دهیم این است که؛ ریسک کنید؛ منتظر این نباشید که ایده تان کامل شود و ارائه دهید. از تبلیغات می توانید استفاده کنید، آموزش ببینید. شغل دلخواه خود را شروع کنید، کار مورد علاقه خودتان را پیدا کنید و استعداد خود را در کاری که می خواهید شکوفا شود پیدا کنید و ببینید که چگونه می توانید با استفاده از قدرت، توان و استعداد تان کسب درآمد کنید و پول در آورد.

پولدار شدن2

 

چه چیزی باعث ثروتمند شدن می شود؟

این سوال بسیار مهمی است. منظور ما از پولدار شدن، پول زیاد هست و گرنه شما می توانید با کارکردن برای یک مجموعه حداقل درآمدی را کسب کنید. من در دوره هایم و کلاس هایم همیشه به افراد توصیه میکنم که استعداد خود را پیدا کنید، موانع ذهنی گذشته را برطرف کنید، از خلاقیت تان استفاده کنید، ببینید شما در انجام چه کاری منحصر به فرد هستید. این گونه می توانید درآمد خوبی کسب کنید. پشتکار میتوانند همیشه جواب دهد. اما باید یادتان باشد که با استفاده از خلاقیت تان، با استفاده از تلاشتان، با استفاده از مشورت کردن با افراد متخصص میتوانید پشتکارتان را به پول نزدیک کنید وگرنه پشتکار تنها، فقط فرسودگی برای مان ایجاد خواهد کرد.

شما می توانید با ساختن لوازم دست ساز، خرید کالاهای دست دوم، فروش چیزهایی که غیر قابل فروش هستند با تغییراتی که در آنها ایجاد میکنید، فروش اطلاعات، کسب درآمد کنید. فروش اطلاعات، درآمد بسیار زیادی دارد. مخصوصاً که ما در عصر اطلاعات هستیم. حتی طراحی و نقاشی، آموزش و کارهای خدماتی می تواند، اگر درست و با خلاقیت همراه باشند، برای شما در آمده خوبی به همراه داشته باشد.

بهترین شغل برای ثروتمند شدن چیست؟

بهترین شغل برای پولدار شدن، در هر کشوری میتواند متفاوت باشد. مثلاً در ایران یکی از درآمدهای خیلی خوب می تواند؛ توریسم درمانی باشد. به دلیل اینکه مخارج درمانی، مخصوصاً مخارج درمانی دندانپزشکی و جراحی زیبایی، در ایران نسبت به بقیه کشورها بسیار پایین است و شما می توانید از این طریق کسب درآمد کنید. البته لازم است که اطلاعات بسیار خوبی در این زمینه داشته باشیم و گرنه ممکن است که به نتیجه دلخواه نرسید. همیشه صنعت گردشگری در هر کشوری از درآمد خوبی برخوردار است. باید در نظر بگیریم که در بعضی از مواقع مثل دوران کرونا یا شرایط خاص ممکن است که این صنعت دچار مشکل شود. در زمان کرونا بسیاری از کسانی که در صنعت گردشگری بودند دچار آسیب و ورشکستگی شدند.

تور لیدرها از گروهی هستند که بدون سرمایه اولیه میتوانند کسب درامد کنند. تور لیدر ها به صنعت توریستی و گردشگری وابسته هستند و شغل آنها هم ممکن است در شرایط مختلف تحت تاثیر قرار بگیرد.

راه های  متمول شدن از طریق اینترنت

اینترنت در این روز ها روش های کسب و کار و پولدار شدن را متحول کرده است. شما با استفاده از دنیای مجازی و اینترنت می توانید با سرمایه کم درآمدهای بالایی داشته باشید. از خصوصیات های دیگر اینترنت این است که مربوط به یک مکان نمی باشد و شما می توانید در یک محدوده جغرافیایی بزرگ و حتی جهانی کار کنید و درآمد کسب کنید. فقط کافی است که به اینترنت وصل باشید و بتوانید روش های پولدار شدن و کسب درآمد از اینترنت را یاد بگیریم. بعضی از مواقع ممکن است که شما از طریق اینترنت ویدیویی را بسازید و این ویدیو را به اشتراک بگذارید. همانطور که گفتم یوتیوب یکی از این موارد می باشد. برای نتیجه بهتر باید ویدیو شما، جذاب و ویروسی باشد. یعنی افراد ویدئو را  با همدیگر به اشتراک بگذارند. از طریق اینترنت، نویسنده ها که زمانی در آمده پایینی داشتند، می توانند درآمد بالایی کسب کنند. تولید محتوا و نوشتن میتوانند درآمدزا باشد. شما می توانید تنها با تایپ کردن و نوشتن، کسب درآمد کنید.

داشتن صفحات مجازی بسیار ساده است. بسیاری از سایت ها، این امکانات را در اختیار شما قرار می دهند که شما بتوانید صفحه شخصی داشته باشید بلاگفا ، میهن بلاگ و دیگر سایتها این امکانات را در اختیار شما قرار می دهند.این بلاگ ها حتی این خصوصیت را دارندکه شما می توانید محصولات تان را در آن جا، به اشتراک بگذارید و برای محصولتان مشتری پیدا کنید. شاید بخواهید کارتان را بیشتر از طریق اینترنت گسترش دهید، پس می توانید برای خودتان اپلیکیشن تهیه کنید. اپلیکیشن اختصاصی تر است و بر روی موبایل ها نصب می شود و از این طریق شما راحت تر می توانید، ایده ها، محصولات و دانش خودتان را در اختیار دیگران بگذارید و از این طریق کسب درآمد کنید.

پولدار شدن 7

پولدار شدن در زمان کرونا

پولدار شدن در زمان کرونا خود یک مهارت است که بسیاری از افراد از آن بهره میبردند. به دلیل ویروس کرونا، شرایط زندگی و شرایط ارتباطی بسیار سخت تر شده است. ما نمیتوانیم به صورت حضوری در کنار یکدیگر باشیم، اما اینترنت و دنیای مجازی، چیزهای جدیدی را برای ما به ارمغان آورده است.

یکی از کارهایی که شما می توانید در زمان کرونا برای کسب درآمد استفاده کنید، فروش و یا تولید محصولاتی می باشد که مستقیما مربوط به کرونا می باشد. مثلاً شما میتوانید ماسک تولید کنید. فروش ماسک قبل از کرونا صنعت جذاب یا جالبی نبود، ولی الان فروش آن جذاب شده است و از این طریق شما می توانید هم درآمد کسب کنید و هم به دیگران خدمت کنید. بعضی از افراد هستند که ماسک های خاص تولید می کنند. تولیدکنندگان بزرگ ، با سرمایه گذاری بهتر، محصولاتی در ارتباط با کرونا تولید کنند و ما هر روز شاهد این محصولات هستیم. البته باید یادمان باشد که در این زمینه باید تخصص لازم را داشته باشیم.

در شرایط کرونا بعضی از مشاغل دچار مشکل شدند. شما اگر بتوانید مشکل این مشاغل را برطرف کنید، مطمئنا درآمد خوبی کسب خواهد کرد. یکی از نمونه هایی که من خودم در ارتباط با آن بودم، بحث آموزش است. من از سال ۷۶ مرتبا تقریبا هر روز کلاس داشتم و آموزش می دادم. آموزش هایی که من میدانم در زمینه خودشناسی ، ارتقاء شغلی ، ارتقای فردی ، روش های پولدار شدن، کسب آرامش، اعتماد به نفس، انرژی درمانی و موارد مختلف می باشد. همه اینها به صورت حضوری برگزار میشد. کرونا باعث شد نتوانیم به صورت حضوری برنامه ای را برگزار کنیم. ولی ما  با استفاده از سایت هایی مثل اسکای روم یا آدوب، آموزش را به صورت مجازی توانستیم انجام دهیم. این سایت ها قبل از کرونا درامد زیادی نداشتند. ولی بعد از کرونا به شدت مورد استقبال قرار گرفتند. پس شما می توانید محصولی را تولید کنید که کار بقیه را در زمان کرونا راحتتر کند. این محصول شما میتواند برای شما در آمد به همراه داشته باشد.

پولدار شدن 4

پولدار شدن در ایران مثل هر کشوری دیگر دارای شرایط خاصی می باشد. بعضی ها معتقدند که متمول شدن در ایران سخت است و به دلیل اینکه هیچ قانون و قاعده در جامعه وجود ندارد ما نمی توانیم پول دراوریم. برخی نظر مخالف این را دارند و میگویند که پولدار شدن در ایران بسیار راحت است چون در ایران قاعده و قانون خاصی وجود ندارد. شما به راحتی می توانید پولدار شوید، پس اگر دقت کنید شما می توانید در هر کشوری در هر شهری و یا حتی در هر روستایی  متمول شوید.

 بعضی از افراد در ایران با فروش محصولات پولدار میشوند و کسب درآمد میکنند. برخی از افراد، از طریق دنیای مجازی، فروش دیجیتال، تولید محتوا، تولید فایل، تولید فیلم، ارائه تکنیک یا حتی خدمات از طریق وب سایت ها به کسب درآمد روی آورده اند. پس شما محدودیتی در ایران برای پولدار شدن ندارید. تنها محدودیتی که ممکن است شما در ایران احساس کنید، ارتباط با کشورهای خارجی یا واریز وجه از دیگر کشورها به حساب شخصی شما می باشد. به دلیل محدودیت هایی که ما در سطح بین الملل داریم، در این زمینه مشکل وجود دارد. چنانچه محصولات شما برای دیگر کشورها می باشد، مطمئنا راهی برای واریز وجه از طریق آنها هم پیدا خواهید کرید. فقط کافی است که به این نکته توجه کنید که شما می توانید فروش کنید.

راههای خلاف پولدار شدن

هر روزه در سایت ها، در شبکه های اجتماعی، در تلویزیون، روشهای زیادی را به شما توصیه می کنند که در زمان کوتاه و یک شبه به پول زیادی دست پیدا کنید، اینها می گویند که چگونه شما می توانید به این روش پولدار شوید. البته همیشه جای سوال است که چرا خودشان این کار را نمی کنند؟ برخی ها با ثبت چند شرکت قلابی در زمینه های تجاری، فرهنگی و ورزشی و وام گرفتن از بانک ها و کلاه گذاشتن، پول زیادی در می آورند. برخی از سایت ها، از طریق فیشینگ پول در می آورند. یا اینکه برخی دیگر از طریق ایجاد صفحه های مجازی شبیه بانک سعی در دزدیدن رمز دوم کارت شما می کنند، که خوشبختانه این مورد در حال حاضر کمتر شده است. به هرحال پول درآوردن می تواند روش های خلاف یا روشهای صحیح را داشته باشد. قصد من بر این است که شما پول درآورید، پول زیاد در آورید، و پول حلال در آورید. اینگونه آرامش بیشتری هم دارید و از پول تان بیشتر و بهتر می توانید استفاده کنید و بهره ببرید. روش های خلاف پول دراوردن در هر کشور یا در هر شهری می تواند متفاوت باشد. بهتر است که گول این تبلیغات را نخورید. سعی کنید از روش هایی برای پول درآوردن استفاده کنید، که دیگران هم بهره برده اند. ممکن است کسی بخواهد به شما طلسم یا دعای پول درآوردن بفروشند، این هم نمونه ای از روش های غیر معمول و خلاف میباشد که معمولا به نتیجه ای نمی رسد.

راههای پولدار شدن با سرمایه کم

روش های زیادی را برای شما در بالا گفتند که شما می توانید با سرمایه کم، کسب درآمد کنید. سرمایه گذاری باید صحیح باشد از یک طرف شما باید سرمایه گذاری کنید از طرف دیگر باید به درست سرمایه گذاری کنید. یعنی شما اگر سرمایه اندکی داشته باشید و درست سرمایه گذاری کنید، می توانید درآمد خوبی را کسب کنید. منظور ما از سرمایه گذاری تنها پول نیست، سرمایه شما می تواند دانش شما باشد وقت شما باشد، اطلاعاتی که در طول زندگی کسب کرده اید باشد،  حتی اتفاقات بدی که در زندگیتان افتاده است، میتواند روشی برای پول درآوردن شما باشد.پس شما فقط کافی است که به پول درآوردن فکر کنید و به اطرافتان نگاه کنید که چگونه میتوانید از وسایل و روشها و راههایی که در اطرافتان و در نزدیکی شما قرار دارد پول در آورد.

اصل پولدار شدن

برای پولدار شدن مثل هر خواسته ای دیگر باید اصولی را رعایت کنیم. اصول پولدار شدن را می توان این گونه تقسیم بندی کرد؛ برای پولدار شدن باید هدف داشته باشید. هدف تان را بنویسید. هدفتان باید دست یافتنی باشد. اگر هدفی که انتخاب میکنید، خیلی بزرگ باشد، ممکن است که شما به آن نرسید و دلسرد شوید. اگر هدف خیلی بزرگی دارید آن را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید . اینگونه بهتر می توانید در زندگی تصمیم های درستی را بگیرید تا به هدفتان برسید. هدفتان باید روشن و مشخص و واضح باشد. ابهام در هدف باعث می شود که ناخودآگاه ما نتواند از برنامه ریزی ما پیروی کند و نمی توانیم به هدفمان برسیم. هدف تان باید به گونه ای باشد که بتوانید برای یک کودک هم تعریف کنید. و برای کودک قابل فهم باشد. هدف شما باید قابل اندازه گیری باشد. یعنی در چه زمانی، با چه مبلغی و به چه طریقی می خواهید به آن هدف برسید. زمان هم برای رسیدن به هدفتان حتماً در نظر بگیرید. همانطور که در بالا گفتم، مدون کردن، نوشتن هدف، بسیار اهمیت دارد. در درجه اول هدف باید قابل نوشتن باشد تا زمانی که به آن رسیدید متوجه باشید که این از اهداف شما بوده است. در مورد واقعی بودن هدف، جای بسیار سوال هست. بعضی افراد هدف های غیر واقعی انتخاب می کنند بعضی از مواقع میبینیم که به هدف های به ظاهر غیر واقعی شان نیز رسیدند. البته هر اندازه که هدفتان بزرگ باشد یا هدفتان به ظاهر دور یا غیر واقعی باشد باید تلاش تان بیشتر باشد. اگر شما میخواهید صد میلیون در ماه درآمد داشته باشید، باید به اندازه ۱۰۰ میلیون تلاش کنید. برنامه ریزی کنید. هدف گذاری کنید. با همان تلاش قبلی و با همان برنامه ریزی قبلی، همان درآمد قبلی نصیبتان خواهد شد.

یک شبه پولدار شدن

راههای یک شبه پولدار شدن

برخی از افراد هستند که می خواهند یک شبه پولدار شوند. در طول دوران آموزشی که من داشتم خیلی از افراد به نزد من می آمدند و می خواستند که خیلی سریع و یک شبه پولدار شوند. یا باید ارثی به شما برسد. یا اینکه شما با یک فرد پولدار ازدواج کنید. یا کاری شبیه اینها انجام دهید. البته این موارد برای همه امکان پذیر نمی باشد. اما شما می توانید برای پولدار شدن تان، برنامه ریزی کنید. حقیقت این است که پولدار شدن لذتبخش نمی باشد، بلکه مسیر پولدار شدن هست، که لذت بخش است. تلاشی که شما برای پولدار شدن می کنید، لذت بخش است. و این در خاطر شما خواهد ماند و از آن لذت خواهید برد. پس به دنبال این نباشید که یک شبه پولدار شوید. این گونه لذت را از خودتان محروم می کنید و البته کسی که یک شبه به پول زیادی برسد مطمئناً یک شب هم آن را از دست خواهد داد پس قدم های مطمئن بردارید.

دعای یک شبه پولدار شدن

برخی از افراد هستند که با دعا می خواهند پولدار شوند. از آنجایی که سالهاست بر روی تکنیک دعا کردن من کار کردم و نتایج بسیار فوق العاده از آن دریافت کرده ام،  می توانم بگویم که این افراد تعریف دعا را اشتباه گرفته اند و دعا را  اشتباه انجام می دهند.  ما میتوانیم درخواست کنیم و از خدا بخواهیم که ما را پولدار کند. اما اگر تلاش نکنیم، نتیجه نخواهیم داشت. این تلاش ما ، عملکرد ما هست که ما را پولدار می کند نه دعای ما. هر چند ممکن است افرادی باشند که با دعا کردن پولدار شده باشند ولی آیا بدون اقدام کردن؟

خداوند به ما میگوید که تو حرکت کن من به تو برکت می دهم. پس برکت و پول بدون حرکت معنایی ندارد. به هر حال، انسان های موفق ، از روشهای مطمئن برای زندگیشان استفاده می کنند. شما هم برای موفقیت تان، برای این که بتوانید در زندگیتان موفق شوید و پول درآورید، باید از روش های مطمئن استفاده کنید.  ببینید که بقیه افراد برای پولدار شدن از چه تکنیک های استفاده کردند. شما هم از همان تکنیک برای پولدار شدن استفاده کنیم.

آیا میتوانیم ما یک کارخانه فقط با دعا کردن تاسیس کنیم، بدون اینکه هیچ تلاشی کنیم؟

پس ابتدا باید تلاش کنیم، در کنار تلاش مان، میتوانیم دعا کنیم و به خدا توکل کنیم و به خدا ایمان داشته باشیم که خداوند نتایج تلاش درست ما را خواهد داد. تلاش درست هست که نتیجه بخش است. فقط تلاش کردن جواب نمی دهد. باید تلاشتان در جهت هدفتان باشد و درست باشد.

چگونه در یک هفته ثروتمند شویم

آیا میتوانیم در یک هفته پولدار شویم؟ جواب این سوال هم بله هست هم خیر. بستگی به موقعیت شما، شرایط شما دارد. بستگی به این دارد که چقدر پول می خواهید. شما می توانید در یک هفته در جایی استخدام شوید و بلافاصله پول دریافت کنید. اما آیا همین اندازه راضی هستید یا اینکه مبلغ بیشتری می خواهید؟ پس بستگی به مبلغ شما دارد. بستگی به توانایی شما دارد و به راندمان کار شما بستگی دارد. مطمئناً شما در کوتاه مدت و در طی یک هفته می توانید پولدار شوید، البته پول کم.

ولی اگر می خواهید پولدار شوید و از پولدار شدن تان لذت ببرید برنامه هایتان را طولانی مدت در نظر بگیرید. برنامه یکساله، دوساله، ۵ ساله و حتی ۱۰ ساله داشته باشید. و در جهت اهداف تان پیش بروید و مطمئن باشید که نتایج بسیار عالی و فوق العاده ای داشت. داشتن هدف می تواند شما را نسبت به بقیه افراد به هدفتان نزدیکتر کند و شما را به موفقیت برساند.

و در پایان

یکبار دیگر این موضوع را اشاره میکنم که ثروتمند شدن هیچ ارتباطی به انتخاب شغل یا حرفه ای خاص ندارد. بسیاری از افراد در هر شغل و حرفها ی ثروتمند می شوند در حالیکه بسیاری دیگر نیز در همان شغل و حرفه ممکن است وجود داشته باشند که در فقر و فلاکت زندگی میکنند.

درست است که شما در شغلی که بسیار آن را دوست دارید یا از پدران شما به شما به ارث رسیده است نهایت تلاش خود را انجام میدهید و در آن شغل موفق میشوید اما اگر دارای استعداد مشخصی باشید که به خوبی رشد و توسعه یافته باشد شما در یک حرفه نهایت سعی خود را انجام میدهید تا تواناییها و مهارتهای خود را در آن شغل به منصه ظهور برسانید.

رسیدن به درآمد خوب را با دوره دگر هیپنوتیزم تجربه کن.

فعال سازی سه چاكراي جنسي در کندالینی

ثروت و پول

همچنین شما در حرفهای که مناسب منطق های است که در آن زندگی میکنید عملکرد بهتری خواهید داشت:

بر فرض مثال، یک مغازه بستنی فروشی در آب و هوای گرم فروشی به مراتب بهتر نسبت به سرزمینهای سرد سیر خواهد داشت و یک استخر پرورش ماهی آزاد در شمال غربی آمریکا بسیار موفقتر از ایالت فلوریدا که هیچ ماهی آزادی در آنجا وجود ندارد خواهد بود.
اما جدا از این محدودیتهای کلی، ثروتمند شدن به حضور شما در شغل یا حرفه خاص و مشخصی وابسته نیست بلکه باز هم تاکید میکنم که به شیوهمشخص و قطعی انجام کارها توسط شخص شما بستگی دارد.

اگر شما الان مشغول انجام کار یا حرفه ای هستید و هر کس دیگری در اطراف شما که همین شغل را دارد و ثروتمند شده است در حالیکه شما همچنان فقیر باقی ماندهاید، این صرفا به این دلیل است که شما کارهای خود را به همان شیوهای انجام نمیدهید که آنها انجام میدهند.

هیچ کس به واسطه نداشتن سرمایه از رسیدن به ثروت منع نمیشود. درست است که زمانیکه شما سرمایه دارید افزایش ثروت راحتتر و سریعتر برای شما حاصل میشود اما کسی که دارای سرمایه است قبلا ثروتمند شده است و نیازی ندارد تا بداند چگونه ثروتمند شود. صرف نظر از اینکه چقدر ممکن است شما فقیر باشید، اگر به تدریج کارهای خود را به شیوهای مشخص و قطعی انجام دهید کم کم ثروتمند و دارای سرمایه خواهید شد. بدست آوردن سرمایه بخشی از فرایند ثروتمند شدن است و آن بخشی از نتیجه ای است که همیشه بعد از انجام دادن کارها به شیوهای مشخص و قطعی حاصل میشود.

موفقیت و ثروت حق همه افراد است. برخی قدر خود را کم می بینند. گاهی با داده های مذهبی و دینی ما را گول زده اند.

آماده اید که حق تان را بگیرید. شما فقط یک بار زندگی می کنید. آیا در نیمکت ذخیره های نشسته اید یا اینکه در میدان بازی هستی . ممکن است خیلی زود دیرشود.

می خواهم برایم کامنت کنید؛ که نظرتان درمورد مقاله بالا چیست؟ آیا شما پولدار هستید؟ آیا شما از صفر شروع کرده اید؟ یا اینکه برای شروع کارتان از کسی وام گرفته اید؟ ایا کسی شما را حمایت کرده است به نظر شما بهترین راه پولدار شدن در ایران چیست؟

دوره خلق آینده ؛ دوره ای فوق العاده برای خلق آگاهانه ثروت؛ سلامتی ، روابط و دوره ای که در تمام طول زندگی تان می توانید از آن استفاده کنید.

منبع ” کتاب چگونه ثروتمند شویم ؟ با ترجمه استاد آرام “

 

با آرزوی پیروزی و موفقیت برای شما

مطالب مرتبط

تله پاتی استاد آرام: پنجره‌ای به رازهای انتقال افکار با دکتر آرام

تله پاتی استاد آرام یا تله پاتی به روش استاد آرام - تله‌ پاتی ...

پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی (گفتگو با دکتر آرام)

پرسش و پاسخ مغناطیس درمانی درمان مغناطیسی یک حوزه‌ی پزشکی فرعی است که از ...

طب سوزنی و تأثیرات شگفت انگیز آن بر بدن انسان

طب سوزنی (Acupuncture) در درمان بسیاری از بیماری ها مؤثر است این نکته را ...

تاثیر مثبت مراقبه و مدیتیشن بر سلامتی (در مقیاس ژن)

تاثیر مثبت مراقبه و مدیتیشن بر سلامتی مراقبه اثرات سودمندی بر سلامتی دارد. دانشمندان ...

مدیتیشن، احساس خستگی و افسردگی را برطرف می‌کند

مدیتیشن، احساس خستگی و افسردگی را برطرف می‌کند خستگی یک احساس طبیعی است که ...

راز ماندن در قلمرو شادی‌ با جریان انرژِی !

ماندن در قلمرو شادی‌ با جریان انرژی! خود را غرق در کاری که از ...

دیدگاهها

38 دیدگاه

  1. پینار گفت:

    من دختر 18 ساله هستم که از بچگی با هدفای بزرگ رشد کردم تو سال های اخیر زندگیم فهمیدم واسه هدفم به پول هم نیاز دارم که چند سال اخیر به خاطر پول کمی ارامش خانوادمم هم به هم ریخته. به همین دلیلم نمیتونم باز رو درسم زیاد تمرکز کنم .
    من دو ساله تنیسم کار میکنم و میگن میتونه اینده خوب داشته باشه.اخه تنیسمم خوبه .
    الان از شما میخوام کمکم کنین و بهم بگین چه رشته ای بخونم (رشتم ریاضیه و تبریزم)تا اینده خوبی داشته باشم.به خاطر شغل بابام میتونم تو شرکت اونا یا یه جایی که مربوط به بابام باشه کار پیدا کنم اما یه جوری شده که نمیتئنم با بابامم حرف بزنم راستش تو شک و تردیدم اگه میشه راهنماییم کنید .
    یه سوال دیگه ای هم دارم اینکه برای شغل پیداکردن مطرح است که تو دانشگاه سراسری کدوم (شهر ) تحصیل کرده باشیم؟

    • admin گفت:

      با ارزوی بهترینها برای شما. برای موفقیت گاهی لازم هست که پول داشته باشید.
      روش های زیادی برای پول در اوردن هست. شما با کار کردن میتونید پول را جذب کنید. ابتدا باید نگرشون را در مورد پول عوض کنید.

  2. آرسان گفت:

    سلام دوستان من تازه تو مسیر موفقیت قرار گرفتم خیلی سختی کشیدم اما همیشه مثبت فکر کردم همیشه به هدفتون به چیزی که دوستش دارید با دیدگاه مثبت فکر کنید قدرت ذهن انسان از قدرت ارادش قویتره فکر مثبت اراده انسان رو تقویت میکنه خودتون رو تو جایگاهی که دوست دارید باشید تصور کنید حتی اجازه ندید فکر منفی به ذهنتون خطور کنه.بمب انرژی باشید مثبته مثبت.موفق باشید.

  3. هادی69 گفت:

    سلام پولدار شدن یه فرمول عجیبه یا باید راهشو بلد باشی یا جاشو ولی راحترینش اینکه سرمایه به ارث رسیده داشته باشی. ولی نباید نا امید باشی درسته که اونای که پول از قبل دارن از ما جلو هستن ولی هیچ دلیلی نداره که ما هم نتونیم. اگه به ریشه ان فردی که پول به ارث رسیده نگا کنیم مطمن باشین انا هم با تفکرشان از یه جای شروع کردنو رسیدن امیدوارم ما هم جز اونای باشیم که بتونیم راهکارمون بلد باشیم مخصوصا نترس باشیمو بریم جلو.خدایا کمکمون کن

  4. پروانه گفت:

    سلام همیشه کارکردم ولی بایدپولدارشم کمی خسته ام ولی بازتلاش خواهم کرد

  5. سحر گفت:

    من پولدار میشم اینو مطمئنم

  6. مریم گفت:

    سلام اقای دکتر.من ترم 6 شیمی هستم.با این رشته میتونم پولدارشم؟
    نمیخام منتظر بمونم تا ارشد و دکترا هم بخونم بعد یه کاری پیدا کنم کم کم پولدارشم.اینجوری که دیگه پبر میشم.من خیاطی هم بلدم.عاشق خیاطیم.ولی تا حالا پولی ازش بدست نیاوردم.چیکارکنم پولدارشم؟

  7. cayuga گفت:

    شانس ! واقعیتی که هیچکس متوجه اش نیست . تا شانس نداشته باشی ، مغز پروفسور هاپکینز رو هم داشته باشی ، هیچی . این یک اصل غیر قابل انکار خلقت هست ، فارغ از هر دین و اعتقادی . و جالب اینه که همیشه خوش شانسها و یا افراد راضی از وضع موجودشان همواره شانس رو انکار میکنن . من بشخصه به وجود شانس با پشتوانه 38 سال عمرم ایمان آوردم . پس اگه یه جو شانس دارین ویا حداقل بدشانس نیستین ، دست به کسب و کار البته با اندکی مایه خلاقیت ، بزنید و اصلا نترسین ولی اگه آدم بدشانسی هستین مثل یه برده تمام عیار بنده شرایط باشید و هیچ کاری رو فراتر از داشتن یه آب باریکه انجام ندین .

  8. کیوان گفت:

    من تااینجا که داشتم مطالبو میخوندم به این نتیجه رسیدم که ما تا ده سال اینده بااین افکار هیچ فقری نداریم ولی نا گفته نماند که همه پولدار بشن کی کار ساختمانارو انجام میده کی سطل اشغالارو خالی میکنه کی کارگری میکنه…….. عزیزای من خواهشا برید بجای اینجور چیزا به فکر خودتون باشید همتونو دوستتتتون دارم

  9. سميه گفت:

    سلام دوستان من معتقدم تا خداوند يه چيزى رو نخواد نميشه, اگه خدا بخواد اسون و راحت ميشه پولدار شد بعضيا اونقد راحت پولدار ميشن که تو 10برابر اون هم کار کنى نميشه

  10. رضا گفت:

    باسلام اقایه دکتر من رشتم حسابداریه ایا میتوتان با این رشته به پول رسید با تشکر

  11. زهرا گفت:

    سلام . تغییر از خود آغاز می شود .
    برای انسان، مامورانی است که پی در پی، از پیش رو، و از پشت سرش او را از فرمان خدا ( حوادث غیر حتمی) حفظ می‏کنند; (اما) خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملتی) را تغییر نمی‏دهد مگر آنکه” آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند! “و هنگامی که خدا اراده سوئی به قومی (بخاطر اعمالشان) کند، هیچ چیز مانع آن نخواهد شد; و جز خدا، سرپرستی نخواهند داشت! (11)
    او کسی است که برق را به شما نشان می‏دهد، که هم مایه ترس است و هم مایه امید; و ابرهای سنگین‏بار ایجاد می‏کند! (12)
    برای آنها که دعوت پروردگارشان را اجابت کردند، (سرانجام و) نتیجه نیکوتر است; و کسانی که دعوت او را اجابت نکردند، (آنچنان در وحشت عذاب الهی فرو می‏روند، که) اگر تمام آنچه روی زمین است، و همانندش، از آن آنها باشد، همه را برای رهایی از عذاب می‏دهند! (ولی از آنها پذیرفته نخواهد شد!)برای آنها حساب بدی است; و جایگاهشان جهنم، و چه بد جایگاهی است! (18)
    نَّ اللَّهَ هُوَ الرَّزَّاقُ ذُو الْقُوَّةِ الْمَتينُ
    خداوند روزى‏دهنده و صاحب قوّت و قدرت است!
    انشاالله همه ی ما از راه درست و منصفانه پولدار شیم که خدا به پول کم چنان برکتی می دهد که شیرین تر از تمام دارایی های برخی از ثروتمندان است. {تا آخرین نفس خودت را نباز ، تو پیروز خواهی شد}

  12. زهرا گفت:

    سلام . همیشه راهی هست . جوینده ی واقعی یابنده است . خدا تلاشگران را دست خالی برنمی گردونه . شاید باید به یکی که دستمون میرسه کمک کنیم تا راهی باز شه.

  13. شبیر گفت:

    چقدر ذهن های ناآرامی داریم!
    من همه رو قبول دارم به اضافه ی اینکه ما تخصص نداریم…..گذشته تلخی داشتیم….و مدام از خودمون فرار می کنیم.
    شاید پولدار نشیم….ولی می تونیم شاد زندگی کنیم.

  14. hossein گفت:

    سلام دکتر جون
    من به امید زندگیه بهتر از ایران زدم بیرون واین پیامو از غربت دارم میفرستم،دکتر لطفا منم راهنمایی کن که چطور میتونم از نیروی درونیه خودم استفاده کنم وخوشبختی رو به بسازم
    با تشکر

  15. امیر گفت:

    ازینکه یه کوه انرژی ام ولی نمیتونم ازش استفاده کنم اعصابم بهم میریزه….نمیخوام سیاسیش کنم ولی همچین میلیارد تلیارد اختلاس میکنن که خیلی از ماهارو میتونه موفق کنه هیچکسم لام تا کام نمیحرفه….فقط میتونم بگم متاسفم برا مملکتمون …… همچین حرف از فرار مغز ها میزنن که انگار برامون سنگ تموم گذاشتن.

  16. parisa گفت:

    الان دارم درس میخونم میخام پولدار بشم خیلی, نمیدونم با این شرایط که هم میخام سطح علمیمو زیاد کنم و کلاسای مختلف برم که پول اونارو هم ندارم چی کار کنم؟

  17. سحر گفت:

    چگونه پولدار شم هر چی کوشش میکنم نمیتونم

  18. کوروش اکبرپور گفت:

    سام آقای دکتر
    من پول دار نیستم ولی به این اعتقاد دارم که حتما به جای میرسم که لیاقتشو دارم  یعنی پولدار شدنه.دوستان مسئله این نیست که الان پول نداریم مسئله این که نکنه فردا پول نداشته باشیم پس تمام تلاشتونو بکنید به جایی برسید که لایقشون هستید پس هیچوقت نگید نداریم نمیتونیم ویا نمیشه در این دنیا همه چیز امکان پذیره فقط کافیه که همت کنی من اینکارو کردم وتونستم همه چیز رو عوض کنم شما هم میتونید.با تشکر کورش اکبر پور

  19. دختر تنها گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دختر 28 ساله مجرد در خانواده بسیار فقیر بزرگ شدم پدر و مادرم را از دست دادم از کودکی تصمیم داشتم روی پای خودم وایسم و ثروتمند بشم . در رشته  فنی مهندسی از دانشگاه دولتی فارغ التحصیل شدم  اما چون هیچ شغلی متناسب با تحصیلاتم پیدا نکردم نمایندگی بیمه زدم و چند ماهی است که در یک مغازه اجاره ای به کار بیمه مشغولم . الان به این نتیجه رسیدم که  واسه این شغل باید آدم پررویی باشی تا بتونی به یه جایی برسی که من نیستم . و نتیجه دوم و اصلی که  بعد این همه سال تونستم از این زندکی لعنتی بگیرم اینکه وقتی خدا نخواد  که  آدم به یه جایی برسه  خود شخص هرچقدر که تلاش کنه بی فایده است و من واقعا نمی دونم چرا خدا منو دوستم نداره . تا اینجای زندگیم واقعا خدا منو دوست نداشته از این به بعدشم  مطمدنم ………  خاک بر سر زندگی جونیم رفت کمکم کنید………..

  20. رضا گفت:

    مدتها به يك شغل كارمندي بسنده كردم ولي يك روز ديدم بعد از 10 سال كارمندي حتي يك خونه هم ندارم .نشستم و چشمامو بستم به هيچ چيز فكر نكردم بجز يك هدف بزرگ .اگرها رو كنار گذاشتم و قسم خوردم اولين فكري كه در خصوص ايجاد كار آزاد به فكرم بياد رو فوري اجرا كنم و اين كارو كردم .الان تنها چيزي كه برام مهم نيست پوله .واقعا تامين هستم 4 سال زمان  و وقت خودمو گذاشتم .شايد باورش سخت باشه ولي با دلالي هر كالا و موادي كه فكرشو بكنيد شروع كردم .در طول اين مدت زبان انگليسي رو كامل ياد گرفتم.بدون داشتن استاد.الان به كشورهاي ديگه ميرو و خيلي خوشم

  21. طاهر گفت:

    سلام.کار وتلاش میکنم به علت مشکل جسمانی که برام پیش اومده وشکستی که خوردم نمی تونم برنامه جدیدی برای ایندم داشته باشم .و تصمیم گرفتم برم دانشگاه همه میگن فقط پول مشکلات را حل  میکنه .خدایش کمکم کنید افسرده شدم . چیکار کنم اقای دکتر تا دوباره بین اجتماع بر گردم.

  22. pooya گفت:

    با سلام  و خسته نباشید به شما..میشه کمکم کنید که انگیزه ی خودمو تقویت کنم و تنبلی روکنار بزارم؟؟

  23. ایمان قذمگاه گفت:

    من دکتربایدپولدارشوم باید.پشتکارم دارم ایامیتونم

  24. امیر گفت:

    بنده 22 سال دارم
    نمیگم هیچی ندارم خدارو شکر درحد خودم دارم
    ولی یه روزی به اوج قدرت و ثروت میرسم
    بسم الله

  25. سعید گفت:

    اینا همش حرفه. واسه پولدار شدن تو ایران یا باید دزدی کرد یا اصلا از ایران فرار کرد.یا باید پارتی داشته باشی.

  26. سمیرا گفت:

    سلام
    مطالبتون جالب بود من یه زمانی خیلی موفق بودم هر کاری می خواستم انجام میدادم البته این موفقیت تنها از نظر من نبود خیلی نترس بودم اینا مربوط به سالهای 80 تا 85 بود   کاردانی گرافیک  و کارشناسی طراحی صحنه خوندم  نمیدونم الان دست به هر کاری می خواهم بزنم میترسم .علاقه زیادی به درآمد بالا دارم چون خرج کردنو دوست دارم ولی الان هیچ درآمد شخصی ندارم

  27. نيما گفت:

    سلام دكتر جون
    من رشته ام حسابداري هست و تازه ميخوام وارد دانشگاه بشم
    من ميگم من با حقوق2ميليون تومن در ماه نميتونم يه ماشين مدل بالا بخرم با اين اوضاع اقتصادي بايد چيكاركنم؟

  28. محمد مهدی گفت:

    دکترجون ما که شغلی نداریم و بابای فقیری داریم باید چی کار کنیم

  29. لیلی گفت:

    سلام 
    اگه واقعا بخوام پولداربشم کمکم می کنی؟
     

  30. فرنگيس گفت:

    با سلام
    من كتاب قدرت راندا برن را تا حالا 4 با ر خواندم .خيلي خوب بود ولي من دنبال راه هاي عملي براي استفاده از قدرت جذب مي گردم فيلم راز 1وفيلم متا راز را هم دهها بار ديدهاك كتاب قانون توانگري كاترين پاندر را هم چندين بار مطالعه كردم و تابلوي تجسم را هم درست كرده ام ولي هنوز فكر مي كنم من نتوانستم به راه هاي عملي قانون راز دست پيدا كنم .همه منابعي كه من خواندم واز آنها استفاده كرده ام خوب هستند ولي راه عملي را به من نشان نمي دهند لطفاَ مر ا راهنمايي كنيد
                                                                          با تشكر و احترام فراوان
                                                                          واميد ديدار شما

  31. مهدی گفت:

    سلام دکتر جان مشکل من اینست که اصلا نمیتوانم هیچ هدف و برنامه ای برای خودم برنامه ریزی کنم واقعا در شرایط بدی قرارگرفته ام

  32. پویا گفت:

    سلام ب اقای دکتر من حرف های شما رو قبول   دارم.اما الان ساعت 3:5 دقیقه صبحه روزا تکراری تکراری همش ک پول نمیشه.
    پول یه وسیله اس من 18 سالمه یه مغازه ابزارصنعتی  فروشی باز کردم جالبش اینجاست.ک از صبح تا شب هیچ خبر نیست باید جمع کنم برم. میگن (موهایش سفید شده بود کودکی ک دفتر خاطراتم را خواند).دکتر!مرسی ک باز کمی امید واری میدی ب قول ترکا ک خودم ترکم ساغول .شب شیک…………    !!!.

  33. پویا گفت:

    البته مغازه رو ب کمک پدرم زدیم ناگفته نماند.

  34. َامیر گفت:

    با سلام خدمت تمام کسانی که کمک به تلقین آرامش میکنند در حالی که واقعیت اون چیزیه که ما میبینیم.
    جون من آقای دکتر شما خودت قضاوت کن، یه نفر پول نیاز داره، تخصص در موردی داره،ماشینم داره و با خانوادش زندگی میکنه
     خودمو دارم میگم.زبان بلدم ولی کار نیست.خانوادم با اینکه وضعشون متوسطه ولی کلی قسط دارن میدن منم 2 میلیون پول نیاز دارم تا یسری کارامو باهاش پیش ببرم اما وقتی پول نیست بعدشم احدالناسی کمکت نمیکنه اونوقت چطور برم پولدار بشم؟
    من الان ندارم که پول موبایلمو بدم واسه بنزین ماشینم ندارم و… باید بجای پولدار شدن برم موبایلو ماشینو حتی انگشترمو بفروشم بلکه چیزی دستمو بگیره. فامیل داریم خونه خرید30 میلیون فروخته 5میلیارد تومن. اونوقت من باید محتاج 2 میلیون باشم.تازه شرایط فراهم بود برم خارج درس بخونم ولی پول نیست منم نمیتونم برم.
    خلاصه خواستم اینو بگم که راه پولدار شدن اینه که خدا راهی برای آدم باید باز کنه تا بشه وگرنه علامه دهرم نباشی تا خدا نخواد خارکن بیابونم نمیشی چه برسه آدم پولدار بشی.
    برم ببینم کسی دوربینو انگشتر یادگاریمو میخره تا یجورایی 2 تومن بدست بیارم یانه
    راستی چندماهه عقد کردم سال آینده عروسی داریم دعا کنید مشکلم برطرف بشه
    بفرمایید شماهم دعوتید فقط هزینه خودتونم بیارید آخه میدونید که…

    • دكتر آرام گفت:

      درود بر شما

       خواستن توانستن است. البته حرف زدن ساده است و عمل کردن سخت است ولی به هر حال همه انسانها از ابتدا پول دارد نبودند و بسیاری از افراد پول یک زمانی وضعشان از شما هم بدتر بوده خداوند به انسان عقل داده است که از ان در چنین مواقعی استفاده کند و به جای اینکه فیلم ببینه کمی برای بر طرف کردن مشکلات زندگی از ان استفاده کند. شما یا هر فر دیگ می توانید به هر جایی که می خو.اهید برسید به نظر من بهتر است کتاب قدرت را بخوانید تا بدانید چه قدرت و نیروی در درون شما قرار دارد.

      اگر تصمیم قطعی بگیرید که پول دار شوید  من از هم اکنون می توانم روز ی را تجسم کنم که شما به خواسته ا=تان رسیده اید پشتکار داشته باشید امید داشته باشید خداوند را هایی را حتما در اختیارمان قرار خواهد داد

       موفق باشید