دسته‌بندی نشده

رفع حمله هاي ناشي از نگراني به کمک هیپنوتیزم

رفع حمله هاي ناشي از نگراني به کمک هیپنوتیزم

برخي وقايع روزمره باعث مي‌شود، مردم به طور ناخودآگاه، برخي ضربه‌هاي روحي را دوباره براي خود ايجاد كنند. مي‌توان وقتي در حالت متوسط يا عميق خلسه قرار داريد،  با برنامه‌ريزي مجدد ذهن، اين مسئله را برطرف كرد؛ به اين ترتيب، تصوير روشني از خود به دست مي‌آوريد و حقايق را از نگراني غيرمنطقي تفكيك مي‌كنيد.

تصوير سازي ذهني برای رفع حمله هاي ناشي از نگراني به کمک هیپنوتیزم

براي حل حمله هاي ناشي از نگراني بايد به دوران كودكي خود بازگرديد. اگر از روش سينمايي استفاده كنيد، بيمار مبتلا به حمله هاي ناشي از نگراني را از احساس ها و عواطفي كه في‌البداهه در او به وجود مي‌آيند، آزاد خواهيد كرد. از بيمار مبتلا به حمله هاي ناشي از نگراني بخواهيد، وقتي به واقعه ي مهمي كه باعث نگراني كنوني او شده است رسيد، انگشت خود را بلند كند.

 يك قلم و زيردستي به او بدهيد تا پاسخ سوالات هيپنوتيزم كننده را روي آن بنويسد. مي‌توانيد براي برانگيختن او به پاسخ دادن، از تداعي واژگان نيز استفاده كنيد.

 

تلقين برای رفع حمله هاي ناشي از نگراني به کمک هیپنوتیزم

 مرتب به خود بگوييد: من دليل نگراني خود را درك مي‌كنم و آماده ايجاد تغييراتي در جهت مثبت در خودم هستم. گذشته‌ها گذشته و من در حال حاضر، بدون هيچ ترس و نگراني زندگي مي‌كنم.

منبع " کتاب راهنمای کامل هیپنوتیزم پیشرفته با ترجمه دکتر آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Button
بستن
Open chat
سلام دوست عزیزم
من می توانم راهنماییتان کنم
Powered by