روانشناسی

چگونه سلامت روانی خود را حفظ کنیم(بخش دوم)

چگونه سلامت روانی خود را حفظ کنیم(بخش دوم)

روش 2

محافظت روانی

چگونه سلامت روانی خود را حفظ کنیم(بخش دوم)

1- اعتماد به نفس داشته باشید.

نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید.

نقاط قوت خود را تقویت کنید، تعریف‌ها از خود را پذیرا باشید و به افکار منفی میدان بروز ندهید.

چگونه سلامت روانی خود را حفظ کنیم(بخش دوم)

 

چگونه سلامت روانی خود را حفظ کنیم
2- یک سیستم حمایتی برای خود ایجاد کنید.

روابط شما با خانواده و دوستان‌تان باید حفظ شود. بسیاری از روابط شما از طریق در میان گذاشتن

نقاط ضعف و قوت تقویت می‌شوند. احساسات خود را با افرادی در میان بگذارید که به آن‌ها اعتماد دارید

و آن‌ها را تشویق کنید تا به شما اعتماد به نفس بدهند.

چگونه سلامت روانی خود را حفظ کنیم(بخش دوم)

3- از طریق ریلکسیشن استرس خود را کنترل کنید.

اگرچه ورزش، سیستم‌های حمایتی و خواب می‌تواند

به شما کمک کند تا استرس خود را مدیریت کنید، شما باید روشی برای محدود کردن اثر استرس بر بدن و ذهن خود پیدا کنید.

ماساژ، مدی‌تیشن، یوگا، حمام، نوشتن و قدم زدن می‌تواند به شما کمک کند تا استرس خود را قبل از آنکه شدید شود، مدیریت کنید.

 

 

3- از طریق ریلکسیشن استرس خود را کنترل کنید.

اگرچه ورزش، سیستم‌های حمایتی و خواب می‌تواند

به شما کمک کند تا استرس خود را مدیریت کنید، شما باید روشی برای محدود کردن اثر استرس بر بدن و ذهن خود پیدا کنید.

ماساژ، مدی‌تیشن، یوگا، حمام، نوشتن و قدم زدن می‌تواند به شما کمک کند تا استرس خود را قبل از آنکه شدید شود، مدیریت کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Button
بستن
Open chat
سلام دوست عزیزم
من می توانم راهنماییتان کنم
Powered by