آرامش

چگونه به آرامش درونی برسیم(بخش سوم)

چگونه به آرامش درونی برسیم(بخش سوم)

روش 3

بگذارید آرامش درونی‌تان بر روابط شما تاثیرگذار باشد

1- مشکلات‌تان را در خلوت خود نگه دارید. استرس زیاد از صحبت درباره‌ی مشکلات خود با دیگران می‌آید.

اگرچه صحبت با دیگران همیشه خوب است، به شرط آنکه احساس آرامش به شما بدهد، اما هرگز اگر خود نمی‌خواهید،

با دیگران درباره‌ی مشکلات خود صحبت نکنید. اجازه ندهید هیچ‌کس در نیازهای درونی شما دخالت کند.

از غیبت و بدگویی پرهیز کنید. دوستانی که می‌خواهند درباره‌ی دیگران بد صحبت کنند

و باعث می‌شوند شما احساس ناخوشایندی داشته باشید، برای سلامت روان شما مضر هستند.

2- مهربان باشید. مهربان باشید. مهربانی قلب شما را گرم می‌کند.

3- به زیبایی‌های موجود در جهان توجه کنید. زیبایی را در همه‌کس و همه‌چیز مشاهده کنید.

توجه کردن به نکات مثبت دیگران به‌جای نکات منفی آن‌ها به شما کمک خواهد کرد در جهان احساس آرامش داشته باشید.

4- انسان‌ها را دوست داشته باشید. هر کسی را که ملاقات می‌کنید، دوست داشته باشید.

توجه به دیگران می‌تواند برای‌تان آرامش به همراه داشته باشد.

شما می‌توانید به حیوانات نیز توجه کنید که احساس ارزش و عشق در شما بوجود می‌آورد.

5- از حضور در کنار افراد منفی اجتناب کنید. زمان سپری‌شده با افرادی که به شما احساس منفی می‌دهند، محدود کنید.

این گفته‌ی مشهور را به یاد داشته باشید: “فردی که شما را عصبانی می‌کند، در نهایت بر شما کنترل پیدا می‌کند.”

چگونه به آرامش درونی برسیم(بخش سوم)-چگونه به آرامش درونی برسیم(بخش سوم)

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن