آرامش

چگونه اعصاب خود را آرام کنیم(بخش سوم)

چگونه اعصاب خود را آرام کنیم(بخش سوم)

روش 3

بهبود خلق و خوی خود

1- شروع به خندیدن کنید. چند دقیقه برای خندیدن ‌تنها یا با دیگران وقت بگذارید.

چه بواسطه‌ی یک ویدئوی 2 دقیقه‌ای از گربه‌ای باشد که شلوار پوشیده

یا یک فیلم کمدی بلند، خندیدن دارای مزیت‌های بسیاری برای سلامتی انسان است.

روش 3

بهبود خلق و خوی خود

چگونه اعصاب خود را آرام کنیم(بخش سوم)

1- شروع به خندیدن کنید. چند دقیقه برای خندیدن ‌تنها یا با دیگران وقت بگذارید.

چه بواسطه‌ی یک ویدئوی 2 دقیقه‌ای از گربه‌ای باشد که شلوار پوشیده یا یک فیلم کمدی بلند،

خندیدن دارای مزیت‌های بسیاری برای سلامتی انسان است.

خندیدن اندام‌های بسیاری را تحریک می‌کند.

وقتی می‌خندیم، اکسیژن بیش از حد معمول جذب می‌کنیم و این قلب، ریه‌ها و عضلات را تحریک می‌کند.

خندیدن افکار مثبت را افزایش می‌دهد و به رفع استرس منتهی می‌شود.

خود خنده خلق و خوی انسان را بالا می‌برد و وقتی با دیگران می‌خندید، به افزایش ارتباطات بین‌شخصی منتهی می‌شود.

 

چگونه اعصاب خود را آرام کنیم(بخش سوم)

2- وقتی احساس خشم و عصبانیت می‌کنید، بخندید.

وقتی دارای احساسات منفی عصبانیت یا خشم هستید، جدا کردن خود از آن سخت است. در این مواقع، تلاش کنید بخندید.

در ابتدا ممکن است خنده مصنوعی به نظر برسد اما به چیزی فکر کنید که واقعاً باعث خنده‌ی شما می‌شود و پیوسته بر روی آن تمرکز کنید.

خنده می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن شما را به‌سمت افکار مثبت‌تر سوق دهد و به بیرون آمدن شما از آن موقعیت کمک کند.

چگونه اعصاب خود را آرام کنیم(بخش سوم)

3- زبان بدن خود را به حالت اقتدار قرار دهید.

داشتن زبان بدن مقتدرانه و حاکی از اعتماد به نفس می‌تواند به آرام‌تر شدن شما در هر موقعیتی کمک کند.

برای مثال، به هنگام صحبت در یک جلسه، بر روی صندلی صاف بنشینید یا اگر ایستاده‌اید، صاف بایستید.

اگر در حال بستن یک قرارداد هستید، با نحوه‌ی ایستادن، به جلو خم شدن و قرار دادن

دستان خود بر روی میز در حالیکه به مشتری یا دیگران نگاه می‌کنید، نشان دهید در آن معامله حضوری فعال دارید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن