دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

رابطه شگفت انگیز میان پاکسازی چاکرا و گیاهخواری در بدن

رابطه شگفت انگیز میان پاکسازی چاکرا و گیاهخواری در بدن

پاکسازی چاکرا و گیاهخواری – برای پاکسازی چاکراهای افرادی که افرادی که افسردگی دارند و انرژی های کثیف به بدنشان چسبیده است. چه باید کرد؟ تصور کنید که یک گل و لای به دستتان چسبیده است آن را می تکانید، پس انرژی های منفی را از بدن خود بتکانید. با پریدن این انرژی ها را می تکانید. وقتی به بالا می پرید آن انرژی های کثیف و احساسات کثیفی که دور بدنتان است تکانده می شود و دور ریخته می شود. و با بدست آوردن انرژی های پاکیزه می توانید برای شفای خود و دیگران با انرژی درمانی از آن استفاده نمائید.

 

 

 

 شاید برایتان عجیب باشد و این سوال برایتان پیش بیاید که آیا احساسات دور بدن قرار دارد؟

مگر نه اینکه مکان آن در سر است؟ افکار در ذهن ما است اما به شدت تحت تاثیر احساسات ما قرار می گیرد. احساسات دور بدن قرار دارند. در واقع احساسات آن پرانا و انرژی است که تحت تاثیر افکار ما قرار می گیرد. اگر شما افکار خیلی خوب و عالی داشته باشید به دنبال آن احساسات خوبی برایتان ایجاد می شود.

آن احساسات دور بدن شما است. اگر افکار بد و منفی داشته باشید این افکار بد و منفی روی آن پرانا تاثیر می گذارد و احساسات منفی را دور بدن شما ایجاد می کند. آن چیزی که در افراد قابل انتقال است احساسات است. فکر قابل انتقال نیست اما احساسات قابل انتقال است.

گاهی ممکن است وارد محیطی شوید که یک فرد احساسات خوبی داشته باشد و خوشایند شما باشد. گاهی فردی لبخند می زند اما احساس خوبی را نسبت به او ندارید. شاید دلیل آن این است که از موضوعی نگران است. شاید خشمی دارد و احساسات منفی دور بدن او وجود دارد .

پاکسازی چاکرا و گیاهخواری چه رابطه ای دارند؟

آن احساس منفی زمانی که به شما نزدیک می شود روی بدن شما  تاثیر می گذارد و احساسات بدن شما را هم تحت تاثیر قرار می دهد و برای شما مشکل ساز می شود. یکی از روش هایی که روی پاکسازی چاکراها تاثیر خیلی زیادی دارد و به آن پرداخته می شود زمانی است که شما گیاهخواری را انتخاب می کنید و گوشت را از رژیم غذاییتان حذف می کنید.

معتقدند زمانی که شما از گیاهان و سبزیجات استفاده کرده و گوشت را کنار می گذارید انرژی تمیزی وارد بدنتان می شود. گفته شده انرژی یا پرانا باید وارد بدن ما شود و بدن ما این قابلیت را داشته باشد که بتواند به حرکت در بیاید. منشا اصلی خورشید است و پرانا را در محیط پخش می کند.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

آن پرانا از طریق مواد غذایی در محیط پخش می شود و ما از طریق تغذیه می توانیم آن را وارد بدنمان کنیم. اگر ما مواد غذایی استفاده کنیم که انرژی های بسیار سنگین و کثیفی داشته باشد باعث می شود بدن ما دچار آسیب شود.

مثلا اگر روزانه گوشت خیلی زیادی استفاده کنید بعد از مدتی دچار آسیب می شوید. مثلا کبد یا کلیه شما دچار مشکل می شود. از نظر انرژی معمولا مواد غذایی مانند گوشت و چیزهای شبیه به آن انرژی قرمز چرکین خیلی زیادی دارند. زمانی که این مواد وارد بدن می شوند بدن باید با سختی آن را از خود دور کند تا بتواند سالم و تمیز باشد. اما در کنار آن سبزیجات، میوه ها پرانای خیلی خوبی دارند. البته به شرطی که ارگانیک باشند و از زمان چیده شدن آن و مصرف آن خیلی نگذشته باشد.

اگر این شرط ها را ما رعایت کنیم پرانای خیلی خوبی از گیاهان، سبزیجات و میوه ها وارد بدن ما می شود و ما می توانیم از آن استفاده کنیم. پرانایی که بیشتر از همه گیاهان دارند پرانای سبز و آبی است. پرانای سبز باعث می شود کالبد فیزیکی شما فوق العاده سالم بماند. یعنی اگر شما بیماری سختی را داشته باشید بهتر است گیاهخوار شوید.

خواص پرانایی مختلف گیاهان

پرانای سبز یک حالت پاک کنندگی دارد. که انرژی های منفی را در بدن از بین می برد.

 

پاکسازی چاکرا و گیاهخواری: خواص پرانای سبز و آبی گیاهان

پرانای سبز یک حالت پاک کنندگی دارد. از خصوصیات آن این است که انرژی های منفی را در بدن از بین می برد. پس اگر شما بتوانید گیاهخوار شوید باعث می شود مشکلات فیریکی در بدنتان از بین برود.

یکی از پراناهایی که در گیاهان وجود دارد پرانای آبی است. پرانای آبی شما را ریلکس و آرام و راحت و آزاد می کند و تا یک اندازه ای این خصوصیت خوب است. اگر از اندازه خاص بیشتر شود ممکن است فرد بی حال و بی انرژی شود.

پاکسازی چاکرا و گیاهخواری: خواص پرانای زرد و نارنجی

برای اینکه ما بتوانیم انرژی پر قدرت مثل پرانای زرد نارنجی و قرمز را وارد بدن خود بکنیم بهتر است از ادویه ها استفاده کنیم. می توانیم ادویه هایی مانند فلفل، ادویه کاری استفاده کنیم. همچنین مواردی استفاده کنیم که پرانای قرمز دارد مانند فلفل ها، زردچوبه، دارچین، زنجبیل جنسینگ و زعفران. این ها مواردی هستند که می تواند پرانای خیلی زیاد و خیلی خوبی را به شما بدهد.

پس اگر شما گیاهخوار هستید حتما از ادویه جات به وفور استفاده کنید تا دچار ضعف، بی حالی و بی انرژیکی نشوید. البته باید دقت کنید که در گیاهخواری اگر مینرال های بدن تامین نشوند در طولانی مدت ممکن است آسیب ببینیم. پس حتما تغذیه مناسیب را داشته باشید که برایتان در  طولانی مدت مشکلی را برایتان ایجاد نکند.

 

پاکسازی چاکرا و گیاهخواری: اثر احساسات بر روی انرژی

بیشترین چیزی که روی انرژی های ما تاثیر می گذارد احساسات منفی، استرس،  نگرانی و تنش است. استرس به راحتی به ما منتقل می شود. ما در شرایط و محیطی هستیم که به راحتی دچار استرس می شویم. وسایل و ابزارهایی که در محیط ما است می تواند ما را سریعا دچار استرس کند.

اگر عادتی داشته باشیم که خیلی سریع نگران شویم این عادت و استرس با همدیگر جمع می شوند. این عادات باعث می شوند یک آشوب و مشکلی برایمان ایجاد شود. این دل­نگرانی استرس های ما را شدیدا بالا می برد و برایمان مسئله درست می کند.

نگرانی ها، باورهای منفی، خشم هایی که ما درون خودمان ریخته ایم و آن ها بروز نداده ایم از عواملی است که چاکراهای ما را کثیف می کند. و ما باید آن عوامل را پاک کنیم و از طریق مراقبه و تکنیک های دیگر آن استرس را از بین ببریم.

استرس یک عادت است، عادت غلطی است که مرتبا افراد درگیر آن می شوند. باعث می شود که بدون هیچ دلیل خاصی و بدون اینکه ما هیچ سودی ببریم در بدن ما افزایش پیدا کند. مثلا تصور کنید اتفاقی برای یکی از نزدیکانتان افتاده باشد.

شما بدون اینکه سودی از این موضوع ببرید شروع به فکر کردن در مورد او می کنید. نگران او می شوید و بعد عادت می کنید مرتبا به آن فکر کنید. هر زمانی که شما مرتبا احساسات منفی را در خود وارد کنید استرس شما، نگرانی و تنش شما باعث می شود که روی پرانا تاثیر بگذارد .

آن پرانای فوق العاده تمیزی که خیلی تلاش کردید تا با گیاهخواری و مصرف موادر ارگانیک بدست بیاورید و به واسطه مصرف آن آسیب نبینید را آلوده می کنید. پس درست است که باید تغذیه خوبی داشته باشید اما تغذیه در بعضی مواقع برای فیزیک و بدن شماست و در بعضی مواقع برای روان و روح شماست.

پاکسازی چاکرا و گیاهخواری: اثر احساسات بر روی انرژی در بدن

اثر احساسات منفی بر روی انرژی در بدن بسیار سمی بوده و لازم است در کنار تغذیه از استرس دوری نماییم

مراقب غذاهایی باشید که به روان خود می دهید و باید بیشتر مراقب آن باشید چون آنها خیلی سریع در بدن تاثیر میگذارند. زمانی که ماده غذایی آلوده ای را استفاده می کنید و زمانی که وارد معده شما می شود اسید معده آن را از بین می برد. اما زمانی که استرس و فکر مخربی وارد بدن شما می شود معده ای وجود ندارد که این عوامل را نابو د کند و این موارد به راحتی جذب ناخوداگاه شما می شود.

به عنوان مثال ممکن است سالیان قبل یک مسمومیت غذایی داشته اید که حتی به واسطه ابتلا به آن به بیمارستان هم رفته باشید. آن مسمومیت برایتان خیلی مشکل ساز شده باشد ولی بعد از 5 الی 11 روز مرخص شده باشید و الان هیچ اثری از مسمومیت در بدنتان نباشد.

اما اگر آن مسمویت یک مسمومیت ذهنی و یک اتفاق منفی و یک مسئله مشکل دار باشد بعد از سالیان سال هم شما را درگیر می کند. به آن فکر می کنید چون بدن شما این قابلیت را ندارد که قبل از ورود آلودگی آن را حذف کند.

قبل از اینکه یک آلودگی وارد بدنتان شود آن را حذف کنید و خیلی مراقب باشید. قبل از اینکه استرس ها و افکار منفی وارد بدنتان شود باید عادتی را در خودتان ایجاد کنید که این عادت بتواند آن آلودگی ها را از بین ببرد و اجازه ندهد وارد بدن شما شود.

در دوره خلق آینده و دوره تجسم خلاق عادت هایی در افراد ایجاد می کنیم که این عادت ها می تواند در آینده به آن ها کمک کند و افکار مثبتی آن ها ایجاد کند. اینکه شما استرس و نگرانی دارید یک عادت است و این عادت قابل تغییر است.

با روش هایی که به شما آموزش می دهیم شما می توانید عادت نگران بودن و استرس داشتن را برطرف کنید. با تغییر این عادت هم به خود و به هم به اطرافیانتان کمک می کنید.

افکار شما را دوست داریم لطفاً در مورد مقاله پاکسازی چاکرا و گیاهخواری نظر بدهید

برای نظر دادن شما بسیار احترام قائلیم. ما اینجا در موسسه تجسم خلاق دوست داریم نظرات، پیشنهادات، افکار و سوالاتی که در زمینه های درمانی برایتان پیش می آید را بدانیم بدین منظور برای ارتباط بهتر با شما عزیزان به بهترین نظراتی که در این مقاله کامنت گذاری گردد، فایل موسیقی چاکراها برای مدیتیشن به عنوان رسم سپاسگزاری تقدیم شما عزیزان می گردد.

🔻چگونه می توانم در این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

✔️ می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید

✔️ شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!!

✔️ برای درمان دردهای خود هر چقدر که دارو مصرف میکنید به نتیجه ای نمی رسید؟

✔️ می خواهید روشهای جایگزین درمان را بیاموزید؟

درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید.

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد ، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند. شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می شود.

 

برای استفاده از دوره های حرفه ای هیپنوتیزم کلیک کنید..         (خود هیپنوتیزم)        (دگرهیپنوتیزم)

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

تکنیک فوق العاده از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا

آلودگی هوا و از بین بردن اثرات مخرب آلودگی هوا - آلودگی هوا یکی ...

چگونه از پروتکل انرژی درمانی تیک صورت‌ استفاده کنیم؟

پروتکل انرژی درمانی تیک صورت‌ - پروتکل انرژی درمانی تیک صورت یک روش نوین ...

لمس درمانی چيست؟

لمس درمانی در سال های اخیر استفاده از روش های طب مکمل و جایگزین ...

4 تمرین برای حساس کردن انرژی دستان خود و آغاز انرژی درمانی

حس کردن انرژی دستان خود با تمرین و آموزش امکان پذیر است در مقاله ...

انرژی درمانی آرام چیست؟

انرژی درمانی آرام - شفاگر،  در زمان انرژی درمانی پرانا یا انرژی حیاتی یا ...

اصول انرژی درمانی چیست؟

انرژی درمانی چیست؟ قانون نیروی حیات و قانون خود بهبودی از اصول انرژی درمانی ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه