چگونه سلامت روانی خود را حفظ کنیم(بخش دوم)

چگونه سلامت روانی خود را حفظ کنیم(بخش دوم)

چگونه سلامت روانی خود را حفظ کنیم(بخش دوم)

روش ۲

محافظت روانی

چگونه سلامت روانی خود را حفظ کنیم(بخش دوم)

۱- اعتماد به نفس داشته باشید.

نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید.

نقاط قوت خود را تقویت کنید، تعریف‌ها از خود را پذیرا باشید و به افکار منفی میدان بروز ندهید.

چگونه سلامت روانی خود را حفظ کنیم(بخش دوم)

 

چگونه سلامت روانی خود را حفظ کنیم

۲- یک سیستم حمایتی برای خود ایجاد کنید.

روابط شما با خانواده و دوستان‌تان باید حفظ شود. بسیاری از روابط شما از طریق در میان گذاشتن

نقاط ضعف و قوت تقویت می‌شوند. احساسات خود را با افرادی در میان بگذارید که به آن‌ها اعتماد دارید

و آن‌ها را تشویق کنید تا به شما اعتماد به نفس بدهند.

چگونه سلامت روانی خود را حفظ کنیم(بخش دوم)

۳- از طریق ریلکسیشن استرس خود را کنترل کنید.

اگرچه ورزش، سیستم‌های حمایتی و خواب می‌تواند

به شما کمک کند تا استرس خود را مدیریت کنید، شما باید روشی برای محدود کردن اثر استرس بر بدن و ذهن خود پیدا کنید.

ماساژ، مدی‌تیشن، یوگا، حمام، نوشتن و قدم زدن می‌تواند به شما کمک کند تا استرس خود را قبل از آنکه شدید شود، مدیریت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *