دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

راه های ورود قانون جذب به زندگی شما

راه های ورود قانون جذب به زندگی شما
تجربه اتفاقات خوب و بد، بر اساس تفکر شماست
کسی که همیشه در مورد بیماری صحبت می کند، بیمار می شود و کسی که بطور مداوم در خصوص رفاه حرف می زند، در رفاه و آسایش بسر خواهد برد. شما تمامی مسائل زندگی را بر اساس تفکر خودتان جذب می کنید. با تمرکز برای روی چیزی، باعث می شوید همان برایتان اتفاق بیافتد.
حتی اگر نخواهید، با فکر کردن به چیزی آنرا به سمت خود جذب می کنید
با فکر کردن در مورد چیزی آنرا بزرگ و بزرگ تر خواهید کرد. بنابراین افکار خود را مثبت نگاه دارید.

 

هرچه بیشتر روی موضوعی تمرکز کنید، قویتر می گردد
حقیقت زندگی خودتان را با افکارتان بسازید و مسائلی را تجربه کنید که دوست دارید. شما این قابلیت را دارید، پس با نگرانی موجب نشوید تا اتفاقات بدی برایتان بیفتد.
به احساسات خود اعتماد کنید
به ندای قلب خود گوش فرا دهید. بجای تفکر بیش از حد به تصمیمات و انتخابهایتان، اجازه دهید احساسات شما را به سمت مسیر درست هدایت کنند. با اینکار رضایتمندی بیشتری خواهید داشت.
سرعت رخ دادن اتفاقات خوب را با تفکر مثبت بیشتر کنید
شک نکنید وقتی به مسئله ای به گونه ای مثبت می نگرید آن مسئله بسرعت برایتان به وقوع خواهد پیوست. خواستن و تمایل شامل تمرکز مثبت روی موضوع است .
 برای ایجاد تغییر مسائل را آنگونه بنگرید که دوست دارید، نه آنگونه که واقعاً هستند
این رازی است که تنها افراد موفق می دانند و از آن با عنوان”تجسم دیداری” یاد می شود. مایکل فلپس هر شب قبل از خواب خود را برنده تجسم می کرد. همانگونه که می بینید وی در حال حاضر پرافتخارترین قهرمان تاریخ بازی‌های المپیک و دارنده ۲۲ مدال شنا است.
بیشتر زمان روزانه را، به افکار قدرتمند اختصاص دهید تا قدرت مغناطیسی جذب اتفاقات خوب را افزایش یابد
۱۵ دقیقه از روز را به طور جدی به فکر کردن در مورد اهداف، رؤیاهایتان و آنچه از زندگی می خواهید اختصاص دهید. این عمل شانس شما را برای رسیدن به موفقیت بسیار افزایش می دهد.
موفقیت یک منبع تمام نشدنی است. هر کس می تواند از آن بهره برد
موفقیت دیگران، موفقیت شما را محدود نمی کند. شما نیز با جذب موفقیت، موفقیت دیگران را محدود نخواهید کرد.
به خود اجازه ندهید در ناامیدی ها غرق شوید
ناامیدی تنها باعث جذب اتفاقاتی است که ناراحتی شما را بیشتر خواهند کرد و تنها نشانه آن است که شما به هدفی که در زندگی آرزویش را داشته اید، نرسیده اید. بنابراین به جای حسرت خوردن برای از دست دادن آرزوهایتان، تنها به آنچه دوست دارید و می خواهید، فکر کنید.
از تماشای برنامه های تلویزیونی که انرژی های منفی را به شما منتقل می کنند، اجتناب کنید
با دیدن این برنامه ها تنها موجب می شوید به آنان بیشتر فکر کرده و شانس اتفاق افتادن را افزایش دهید.
بدانید اگر روابط تان با دیگران بد است، تنها خودتان موجب آن هستید
توجه به مسائل منفی هم چون گرفتن انتقام می تواند موجب ویرانی روابط شخصی باشد. با این ذهنیت که “هیچ چیز به وقوع نخواهد پیوست مگر آن که شخصاً آن را جذب کرده باشید”، می توانید از روابط بد با دیگران رهایی یابید.
مطالب مرتبط
دیدگاهها

بدون دیدگاه